Oceny (55)

Ludmiła S.
Termin usługi: marzec 2022 

Dr. Izabela Wiśniowska-Lekarka rozkojarzona całą wizytę sprawiała nieobecnej w pracy, nie zadaje szczegółowych pytań, Lekarka zawsze przypisuje tylko bezpieczne antybiotyki i ibuprom zamiast nowoczesne środki które funkcjonują na rynku medycznym. Lekarka nie dosłyszy nie wie co do niej się mówi. Lekarka traktuje mnie jak "powietrze" nie dostrzega we mnie człowieka. Zachowania powyższe mają miejsce podczas każdej wizyty u lekarki. Ze względu na powyższe będę starała się zmienić przychodnię jak i doradzę to innym znajomym którzy korzystają z usług tej lekarki.

Przychodnie, poradnie NFZ

1.0
Izi
Termin usługi: czerwiec 2021 

Pierwsza wizyta na NFZ ,a w gabinecie trzeba zapłacić za usługę lekarza bez paragonu .do portfela i niby nic nie było.tovnie lekarz to dorobkiewicz na czyjeś krzywdzie.

Przychodnie, poradnie NFZ

4.3
Wkurzona mama
Termin usługi: czerwiec 2019 

Po raz kolejny przyszło nam czekać do cudownej pani dr chirurg. Czas oczekiwania wieczność kiedy coś z tym zrobicie czy do telewizji trzeba puścić z kamerą przyjść żeby pokazać jak sobie nasza służba zdrowia nie radzi place podatki i co mam stego i tak do większości lekarzy chodzę prywatnie bo czas oczekiwania do lekarza to standard 3 mce do tego czasu już dawno bym się przekrecila. Do kierownika przychodni może szanowna Panią dr należy wesprzeć osoba pisząca na komputerze bo szczerze to zapraszam na taki dzień sprawdzenia jak to wygląda że strony pacjeta

Przychodnie, poradnie NFZ

3.8
Kasia
Termin usługi: listopad 2018 

W przychodni panuje miła i przyjazna atmosfera. Lekarze są uprzejmi i starają się wszystkim pomóc. Zgadzam się, że kilku jest mało kontaktowych. Terminy? A gdzie się nie czeka? Chyba jedynie w piekarni po chleb. Dziewczyny z rejestracji są bardzo uprzejme, chociaż niejednokrotnie słyszałam jak pacjenci się do nich odnoszą. Podziwiam je za cierpliwość całym sercem. Ja bym tam nie wytrzymała nerwowo!

Przychodnie, poradnie NFZ

5.3
pacjent
Termin usługi: styczeń 2018 

Rejestracja do lekarza musi ulec poprawie.Osoba chora nie ma mozliwości rejestracji .na wizytę domową lekarza rodzinnego.poniewaz nie odbierane są telefony ani w gabinecie przez lekarza ani w rejestracji. Z taka sytuacją zetknęła się nasza znajoma w dniach 2-3 stycznia 2018r

Przychodnie, poradnie NFZ

3.2
Anna
Termin usługi: 15.12.2016 

W żaden sposób nie można dodzwonić się do poradni dermatologicznej. Telefon jest, ale Pani , która pomaga Pani doktor w żaden sposób nie kwapi się do odbioru dzwoniącego telefonu. Miałam problem, bo zachorowałam i niestety telefonicznie nie mogłam o tym fakcie poinformować i przełożyć wizytę. Pani doktor, to bardzo kompetentny fachowiec, ale nie jej pomoc, której obowiązkiem jest rejestracja pacjęta. Mam wrażenie, ze ta Pani pracuje za karę.

Przychodnie, poradnie NFZ

1.0
Gość
Termin usługi: Wczoraj 

Nie będę oceniać pracy całej przychodni, bo korzystam tylko z usług lekarza internisty. I chciałam docenić pracę dr Jaeszke, u którego leczę się od lat. Mądry, wyważony lekarz, który umie słuchać pacjenta i ma dla niego czas. Przyjmuje zawsze nawet gdy w rejestracji nie ma miejsc. Rozumie, że choroba nie wybiera. Dziękuję Doktorowi, że przywraca wiarę w lekarzy i służbę zdrowia.

Przychodnie, poradnie NFZ

6.0
matka
Termin usługi: 25.01.2016 

Gdy zadzwoniłam do rejestracji tydzień wcześniej, by umówić dziecko na zdjęcie szwów nie zarejestrowano syna, ale kazano nam przyjść w dzień zdjęcia szwów i pytać lekarza chirurga czy przyjmie dziecko (z tym, że zapewniano, że w takich sytuacjach Dr Barbara Chrzanowska zawsze się zgadza na przyjęcie). Udałam się z synem do Przychodni Morena ul.Jaśkowa Dolina 105, 80-286 Gdańsk dnia 25.01.2016 r. Niestety mimo próśb i poinformowaniu Pani doktor, że z rany prawdopodobnie sączy się ropa, pani Dr Barbara Chrzanowska odmówiła przyjęcia mojego syna w celu zdjęcia szwów i nawet nie raczyła obejrzeć rany!!! Ta Pani nie powinna nazywać siebie lekarzem.

Przychodnie, poradnie NFZ

1.0
olivka
Termin usługi: 19.01.2016 

Przychodnia ma chyba ksero ze złota. Muszę mieć ksero historii choroby na komisję ZUS. Cena za 1 stronę to 75 groszy !!! Może to nie są wielkie pieniądze ale nie dla każdego. U mnie będzie ponad 10 stron. Oczywiście gdzie indziej nie można tego zrobić bo historii choroby nie wydają. Gotowe będzie na drugi dzień bo przecież panie nie mogą zrobić tego od ręki. Na Morenie nie można ale w przychodni na Wajdeloty w Por.Leczenia Bólu można !!!! Pani rejestratorka zrobiła od ręki i nie skasowała nic za usługę. Można ???? Można gdy się tylko chce !!!!!

Przychodnie, poradnie NFZ

1.8
Michał
Termin usługi: 23/10/2015 

Dzwoniłem dzisiaj od 8:30 do 10:30, aby się zarejestrować do lekarza ogólnego. Dzwoniłem na zmianę na obydwa numery. Przez 2 godziny nikt nie raczył odebrać. Co jest grane ?!

Przychodnie, poradnie NFZ

3.5
ewelina
Termin usługi: Kilkakrotnie 

Nie rozumiem jak w XXI wieku nie można się dodzwonić do przychodni! Można dzwonić 2 godziny i czekać aż łaskawa Pani podniesie słuchawkę. Chore to jest.

Przychodnie, poradnie NFZ

1.8
tadeusz morawiec
Termin usługi: od 35 lat 

Przychodnie, poradnie NFZ

4.0
anka
Termin usługi: listopad 2014 

Tragiczny lekarz, może nawet lekarz to za dużo powiedziane, to jakaś osoba zajmująca gabinet w przychodni na Morenie. Zero kontaktu z pacjentem, wszystkiego trzeba się domyślać i pytać, podczas wizyty p. doktor Wiśniowska zapyta o 2-3 rzeczy i od razu pisze bez słowa, a pyta tak cicho, że nic nie słychać. Od razu daje zwolnienie lekarskie, a na recepcie wypisuje min. Wit. C i wapno- żenada... serdecznie nie polecam, więcej uśmiechu Pani doktor...

Przychodnie, poradnie NFZ

3.5
JohnDoe
Termin usługi: 15.05.2014 

Wszystkich lekarzy specjalistów oceniam na 6,0. Mam zastrzeżenia tylko do rejestracji. Pani w okienku przy pierwszej próbie zarejestrowania się na wizytę powiedziała, że jestem za wcześnie i jeszcze nie ma lekarza (byłam o 14:15) , powiedziała że mam przyjść po 15:00 - więc z duszą na ramieniu poleciałam odebrać dzieci i wróciłam - byłam o 15:15 - ta sama Pani oświadczyła, że już nie ma miejsc. W związku z czym mam się stawić za parę kolejnych dni o godzinie 15. System działa perfekcyjnie - zdenerwować pacjenta i zrobić wszystko żeby zapłacił za badania prywatnie..... Ja się nie poddam ale ciekawe ile ludzi już tak zrezygnowało z badań.

Przychodnie, poradnie NFZ

1.0
Anna
Termin usługi: 11.03.2014 

To kolejna przychodnia w ktorej organizacja jest do niczego. Rownie dobrze mozna ja zamknac, bo dostac sie do lekarza rodzinnego lub pediatry graniczy z cudem. Cos jest nie tak w tej przychodni. TRAGEDIA.

Przychodnie, poradnie NFZ

1.3
Były pacjent
Termin usługi: 2013-12-20 

Poziom tej placówki zdrowia woła o pomstę do nieba. Brak kompetencji, długi czas oczekiwania, brak możliwości zapisania się na zwykłą injekcje domięśniowe. Kiedyś to była moja przychodnia (mieszkam na Morenie), ale od jakiegoś czasu (czytaj: od momentu utraty konkraktu na obsługę nocną chorych) unikam na ognia. Nie polecam. Na rejestracji pani Dorota Wójcik prezentuje brak klasyczny kompetencji bez zważania na los pacjenta.

Przychodnie, poradnie NFZ

1.0
Zawiedziony
Termin usługi: 17-09-13 

Może i dobry specjalista ale do tego gbur notorycznie mówi że "robię wielka uprzejmość ze Pana przyjąłem" - wychodzi w trakcie prowadzenia rozmowy mówiąc że on już skończył, - nie informuje że np szwy ściąga student, przez co po ściągnięciu szwów po 12 godzinach miałem dziurę w brzuchu średnicy 1,5 cm bo student źle ocenił jakość szwów i rany, - każe przynosić jakieś dodatkowe skierowania od lekarzy mimo że miałem prawidłowe skierowanie na zabieg od dermatologa, w normalnym kraju jest to nie do pomyślenia w/w sytuacje PREZES dr. Barbara Rolbiecka – Tkaczyk – NZOZ MORENA rozkłada ręce i mówi że to dobry specjalista więc nie będzie interweniowała, Prezeska woli wysłuchiwać skarg niż zrobić porządek, zupełnie nie nadaje się na menadżera firmy, ze swoją dziecięcą bezradnością,

Przychodnie, poradnie NFZ

1.3
Embe
Termin usługi: 10.12.2012 

Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu, szybkości i jakości przychodni i personelu w godzinach nocnych. Bardzo mila wizyta, o ile można uważać ze wizyta u lekarza jest mila. Polecam.

Przychodnie, poradnie NFZ

5.8
Stały pacjent
Termin usługi: ciągły 

Byłam mile zaskoczona obsługą w rejestracji na parterze. Chciałam zapisać córkę do poradni ortopedycznej. Panie w bardzo miły i grzeczny sposób (co nie zdarza się w innych rejestracjach tej przychodni) wytłumaczyły mi że rejstracja będzie możliwa we wtorek od 7 rano (niestety pracuję i niebędę mogła przyjść się zapisać)-ale Panie zapewniały mnie że mogę zapisać telefonicznie (niechciałam w to wierzyć bo na pierwsze pięto nigdy sie nie dodzwoniłam i dlatego zrezygnowałam z usług lekarza internisty w tej przychodni). Ale ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu we wtorek o 7:04 telefon po dwóch sygnałach został odebrany i mogłam zapisać córkę. To naprawdę niesamowite!. Dzwoniłam później w innych sprawach do tej rejestracji i niemiałam problemu z dodzwonieniem się, nawet stojąc w kolejce do okienka widać że Panie odbierają telefony. Obsługują w miłej atmosfarze i udzielają wyczerpujących informacji, niestety terminy do specjalistów to inna historia ale dobrze że zmienia się podejście do nas- pacjentów. Aby tak dalej!!!! Polecam z cały sercem.

Przychodnie, poradnie NFZ

3.5
bardzo rozczarowana stala pacjentka
Termin usługi: stale od kilku lat 

Należałam ładnych parę lat - niestety moja cierpliwość się kończy i jestem na dobrej drodze, aby zmienić przychodnię. Internistka (dr Biernacka) oraz pani pediatra (dr Dołasińska) bez zarzutu, ale kontakty z rejestracją to horror. Nie sposób się dodzwonić, nie można zarejestrować się z wyprzedzeniem, nie ma rejestracji przez Internet, podczas porannych zapisów trzeba ścigać się z tłumem napierającym na drzwi. Do tego należy doliczyć nagminny brak kultury pań w rejestracji - zdarzają się miłe, ale nierzadko na porządku dziennym jest też niestety chamstwo i kłamstwo. Wśród pacjentów też często spotkany brak kultury, wpychanie się bez kolejki, a i przepychanki i wyzwiska zdarzyły się nie raz. Do nocnej obsługi chorych częste długie kolejki i często trzeba czekać na mocno spóźniającego się lekarza. A czasem jedyną szansą pójścia do lekarza z gorączkującym dzieckiem, którego nie chcą zapisać w rejestracji na wizytę w ciągu dnia jest przyjście właśnie po godzinie 20 wieczorem. Zdecydowanie nie polecam tej placówki, chyba że ma się stalowe nerwy lub dużo szczęścia... albo się nie choruje.

Przychodnie, poradnie NFZ

1.7