Nadmorskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. - Dom Medyczny "Świętokrzyska"

Medycyna pracy, tel.:58763-90-31, RTG tel.:58763-98-15
Rehabilitacja, tel.:58763-98-50
Gabinet Medycyny Estetycznej
Przyjmuje: internista, pediatra, alergolog, chirurg, dermatolog, ginekolog, kardiolog, laryngolog, neurolog, okulista, ortopeda, psychiatra, urolog.

Napisali o nas

Opinie i oceny

Zobacz więcej w serwisie Oceniaj
  • 3.1 8 ocen

    w kategorii

    Przychodnie, poradnie
    obsługa:
    2.6
     
    oferta:
    4.2
     
    jakość usług:
    3.0
     
    wyposażenie:
    4.8
     
    czas oczekiwania:
    3.7
     
    ocena ogólna:
    2.7
     
    średnia ocena (max 6.0)
    3.1
  • 5.8 1 ocena

    w kategorii

    Rehabilitacja
    obsługa:
    6.0
     
    jakość usług:
    6.0
     
    wyposażenie:
    6.0
     
    czas oczekiwania:
    5.0
     
    przystępność cen:
    6.0
     
    ocena ogólna:
    6.0
     
    średnia ocena (max 6.0)
    5.8

2.3

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
-
 
oferta:
-
 
jakość usług:
1
 
wyposażenie:
-
 
czas oczekiwania:
5
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Skandaliczne zachowanie lekarza rehabilitacji

Pani ta uniemożliwiła mi odbycie płatnej wizyty bo nie życzyła sobie obecności mojego męża podczas badania. W ten sposób naruszyła moje prawo do obecności osoby bliskiej podczas wizyty lekarskiej, pytała o stan mojego umysłu sugerując, że tylko wtedy można sobie życzyć obecności osoby bliskiej. Zrezygnowałam z tej wizyty a poziom niedouczenia i bezczelność tej pani oburzyły mnie . Odradzam

  • Mela (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 7.04.2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta

1.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
1
 
oferta:
3
 
jakość usług:
1
 
wyposażenie:
2
 
czas oczekiwania:
1
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.5

PONIŻEJ KRYTYKI

Witam wczoraj (czwartek) udałam się z zapaleniem oskrzeli i zawalonymi zatokami do przychodni. w rejestracji poinformowalam panie, że od soboty 2 dni gorączkowałam, z dnia na dzień jest gorzej, z pracy mnie wyganiają, bo głos odmawia mi juz posłuszeństwa a w przychodni KLOPS!!!! do pani Leśko i pana Chornego nie ma mozliwości sie dostać - komplet!!! każa więc iśc i pytać - czytaj brać na litośc lekarza czy zgodzi się przyjąć. Pan Horny mimo ze gabinet miał drzwi otwarte, nikogo w poczekalni ani w gabinecie, a lekarz w pozycji półleżacej przy biurku powiedział ze nie ma takiej opcji jest limit, pani leśko skwitowała ze ma komplet i jak chce to moge czeakac min 4 godz ale i tak nie wie czy mnie przyjmie. Na to wszystko pani zastępca kierownika oświadczyła ze jeśli jest komplet lekarz nie ma obowiązku mnie przyjąć! a może wogóle nie ma obowiązku leczyć? żenada, poniżej krytyki, odesłano mnie na izbe przyjęć albo mam ponownie przyjśc w poniedziałek - ot podejście służby zdrowia!!! gratulacje dla dyrekcji za doborowy dobór lekarzy i gratuluję postawy panie mgr Horny! (domnimuje ze tytułu doktora nie ma) olewka w pełnej krasie, jak długo pracuję -20 lat zaden lekarz nie był tak chamski!

  • ROZCZAROWANA (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014-04-03
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

1.4

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
1
 
oferta:
2
 
jakość usług:
1
 
wyposażenie:
-
 
czas oczekiwania:
1
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
1.4

Pełna żenada i "olewka".

Witam, piszę na gorąco (dodam ,że mam 41 lat) i ostatni raz z zapaleniem oskrzeli lub płuc byłem u lekarz 8 lat temu. Jestem kierowcą zawodowym i dziś po powrocie do domu po trzech dniach jazdy po kraju z chorobą zawitałem na Świętokrzyskiej, była godz. 17;45 i pani w recepcji z dużą łaską kazała mi iść się spytać pod gabinet nr 3 lub 15 ,czy pani doktor mnie przyjmie- p. doktor z nr 15 kategorycznie nie ,bo miała dziś nadstan-cytuję a p.doktor z 3 nie przyjmę bo mam migrenę- ROZUMIECIE TO PAŃSTWO- JA ZDĘBIAŁEM, ale cóż żona wsadziła mnie w auto i na Aksamitną- tam normalni ludzie ,z uśmiechem na twarzy przyjęli mnie i Pan doktor stwierdził ,że mam zapalenie oskrzeli. Cieszę się ,że już mam leki i mogę się wyleczyć, ale Świętokrzyska, przynajmniej panie wielce obrażone na system ,że muszą pracować ,jest poniżej normy. WSTYDŹCIE SIĘ -RECEPCJONISTKI I LEKARKI.

  • Jacek Kalinowski (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 26.03.2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: Planowałem, ale się zraziłem

1.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
1
 
oferta:
3
 
jakość usług:
1
 
wyposażenie:
-
 
czas oczekiwania:
-
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
1.7

Gdzie powołanie????

Trafiłam skierowana przez rejestrację do chirurga zamiast ortopedy, która "już miał komplet" zatem nie mogła zmienić dziecku opatrunku. Brak profesjonalizmu na rejestracji, że o powołaniu lekarza nie wspomnę. Zatem 5 latek z podwójnym złamaniem musi tułać się po Gdańsku aż ktoś mu łaskawie zmieni opatrunek.

  • Mama (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 19-03-2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

5.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
5
 
oferta:
5
 
jakość usług:
5
 
wyposażenie:
5
 
czas oczekiwania:
5
 
ocena ogólna:
5
 
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Wreszcie coś drgnęło

Jestem bardzo mile zaskoczona zmianami jakie od jakiegoś czasu obserwuję w przychodni- do pobrania krwi czekam ok 5 minut a nie jak wcześnie ok 30-45 min no i obsługa rejestracji szybko i spawnie. Super oby tak dalej

  • mile zaskoczona (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12.03.2014
  • Polecam innym: tak
  • Status: jestem stałym klientem

5.8

w kategorii

Rehabilitacja

obsługa:
6
 
jakość usług:
6
 
wyposażenie:
6
 
czas oczekiwania:
5
 
przystępność cen:
6
 
ocena ogólna:
6
 
średnia ocena (max 6.0)
5.8

serdeczne podziękowania

rzeczowy i kompetentny lekarz fachowy i przyjazny personel. nowatorskie metody gimnastyki, dobrze wyposażone gabinety, wszystkie zabiegi odbywają się punktualnie

  • Teresa (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń-luty 2014
  • Polecam innym: tak

5.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
6
 
oferta:
6
 
jakość usług:
6
 
wyposażenie:
6
 
czas oczekiwania:
4
 
ocena ogólna:
6
 
średnia ocena (max 6.0)
5.7

przyjazna przychodnia

przestronny budynek, miła i fachowa obsługa medyczna, polecam

  • Teresa (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014-02-21
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

Rozczarowana Matka - opinia

Dziś byłam umówiona z synem do tej Pani. Do mojego lekarza rodzinnego nie było miejsc dlatego zapisano mnie do Dr Drewek. Mimo że była nasza kolej Pani Dr poprosiła do gabinetu kobietę, która jest zapisana do niej jako lekarza rodzinnego. Mąż zwrócił Pani dr uwagę czy nas przyjmie i zaczęła się awantura. Pomijam fakt że byłam umówiona na 15.35 Pani Dr w trakcie wymiany zdań ponownie "przypomniała" mi że nie jestem jej pacjentka i że mam się umawiać do swojego lekarza.Zresztą przy każdej wizycie Pani Dr to mówiła. Przyokazji nakrzyczała na mnie i syna. W rezultacie syn się rozpłakał (ma 5 lat) i nie chcial do niej wejść bał się. Przykry jest fakt że Pani Dr pediatra dzieli małych pacjentów na swoich i obcych nie liczy się dla niej zdrowie dziecka.Druga Pani Dr, która w tym czasie przyjmowała nie mogła zająć się moim synem gdyż musiała iść na szczepienia. Przykry jest fakt że zawsze w poradni dziecka chorego jest problem z wizytą.Przez internet na najbliższe 2 tygodnie nie ma miejsc jak się dzwoni to dopiero ok 9 w recepcji odbierają tel. Niestety rano nie mogę pojechać w kolejkę do recepcji gdyż pracuję i zwalniam się tylko na 2 godziny aby iść z synem do lekarza

  • Rozczarowana Matka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13.11.2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: Planowałem, ale się zraziłem

3.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
3
 
oferta:
-
 
jakość usług:
-
 
wyposażenie:
-
 
czas oczekiwania:
-
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
3.0

zobaczymy

kurde a ja zarejestrowalam dziecko do specjalisty,ale czytajac wasze komentarze nie wiem czy dobrze zrobilam,ze akurat tam go zarejestrowalam.Rejestrowalam telefonicznie, trafilam na dziwna pania ,zamiast powiedziec,ze prosze poczekac spr.termin czy cos w tym styu to cisza,slyszaam jedynie ze rozmawiala z kolezanka obok he he,myslalam,ze gdzies poszla.cos czuje i ze ten specjalista to bedzie tez nie zadobry,jaka przychodnia tacy i lekarze,ale coz zobaczymy

  • mona (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: dopiero bedzie
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: pierwsza moja wizyta

ktoś powinien się tym zainteresować

Mąż jest po udarze mózgu, ma 43 lata, a ja mogłam go zarejestrować do neurologa tylko raz! Nie ma wolnych terminów!!! Masakra !!! I co dalej? Ta przychodnia to pomyłka! Ktoś powinien się tym zainteresować!

  • gość (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: masakra
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

4.3

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
1
 
oferta:
6
 
jakość usług:
6
 
wyposażenie:
6
 
czas oczekiwania:
6
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
4.3

Panie w rejestracji nawet nie raczą odzwonić

Była dziś umówiona do specjalisty z małym dzieckiem a co się okazało to pani Doktor dziś nie było :( Pani w rejestracji próbowała mi wmówić ze do mnie dzwonili choć od co najmniej 3 tygodni nie miałam żadnego telefonu nieodebranego .Szkoda tylko mojego czasu nie wspominając już o której musiałam wstać :(

  • kasia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 06.01.2013
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

Nadmorskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. - Dom Medyczny "Świętokrzyska"

adres
80-180 Gdańsk, Świętokrzyska 4 (Orunia Górna) pokaż na mapie

zobacz inne (2) w Przychodnia Świętokrzyska

 
inne oddziały
tel 58 763-98-00  fax:  58 763-98-06
e-mail
swietokrzyska@ncm.com.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt7:00 - 19:00
ocena
4.5 9 opinii
dodaj ocenę
więcej

Lokalizacja na mapie