Oceny (47)

Monika
Termin usługi: kwiecień 2022 

Przychodnia to jedna wielka katastrofa ! Dodzwonic się graniczy z cudem , pani wola plotkować oraz pić kawkę . Co do lekarzy chodziłam z córką równo co 3 dni do pediatry ze względu na pogarszający się stan zdrowia za każdym razem traktowano mnie jak nadopiekuńcza mamuśkę ,która histeryzuje .. po czym okazało się iż córka ma zapalenie płuc... Stąd męczący kaszel . Najgorsza przychodnia w Gdyni ...

Przychodnie, poradnie NFZ

1.0
Monika Chod
Termin usługi: czerwiec 2020 

Nie polecam tej przychodni - szczególnie poradni K- panie położne są beznadziejne i nieuprzejme. Proszę ostrożnie z poradnią K szczególnie, gdy kobieta jest w ciąży.

Przychodnie, poradnie NFZ

2.7
Magda
Termin usługi: listopad 2019 

Rzadko piszę opinie, ale czasem się należy. Niestety nie mogę umieścić oceny bezpośrednio pod przychodnią więc piszę tutaj. Nie wiem i nie rozumiem czemu ta przychodnia ma tyle negatywnych opinii. Chyba tylko dlatego, że napisać coś niemiłego bardzo łatwo. Niestety w swoim życiu musiałam odwiedzać niejednego lekarza i z racji częstych przeprowadzek należałam do niejednej przychodni. I wszędzie mogłabym napisać, że strasznie, bo nikt nie odbiera telefonów. No, ale później stałam w kolejce w takiej przychodni A, B czy C i wszyscy się wściekali, że panie zamiast obsługiwać to telefony odbierają. Cóż, narzekactwo mamy we krwi. No, ale wracając na Witomino. Tym razem potrzebowałam paru specyficznych badań. Wysłałam maile do 40 przychodni z całej Polski odpisało mi może z 5. W tym p. Ania z Przychodni Witomino. A że była to najbardziej rzeczowa odpowiedź to trafiłam tam. I muszę powiedzieć, że nie żałuję. Wyniki badań można sprawdzić elektronicznie, kolejki są prawie niezauważalne, obsługa bardzo miła, personel wykwalifikowany, uprzejmy i pomocny. W 2 dni zrobiłam pełne badania krwi, odwiedziłam paru specjalistów i wreszcie dowiedziałam się co mi jest za co bardzo dziękuję.

Przychodnie, poradnie NFZ

6.0
Krzyś
Termin usługi: marzec 2018 

dodzwonić się rano to cud aby się dodzwonić,po drugie dlaczego obsługa z rejestracji wchodzi do gabinetu lekarskiego gdzie odbywa się badanie pacjenta, bez pukania ,jak do obory. Czy do gabinetu szefostwa też wchodzą bez pukania??? Wystarczy trochę kultury , a jak będzie fajnie. W innych przychodniach gdzie chodzę, to pukają przed wejściem do gabinetu lekarskiego.Oni mają kulturę zachowania pozdrowienia

Przychodnie, poradnie NFZ

1.3
jagoda.rey@gmail.com
Termin usługi: listopad 2017 

Do dzieci chorych niema problemubo rejestruje sie online ale aby sie dodzwonic?!! Niemozliwoscia. Zapisanie dzieci przez telelfon na szczepienie (do dzieci zdrowych) graniczy z cudem!!!!!!!!

Przychodnie, poradnie NFZ

3.0
Iwona
Termin usługi: 25.112015 

Ostatnio byłam w przychodni po dłuższej nieobecności i muszę przyznać ze się zdziwilam. Oprócz zmian wizualnych, zauwazyalam,ze jest więcej specjalistyki i różne nowe akcje namawiajace do badania się. No i oczywiście rejestracja internetowa,dzięki której nie musiałam wisieć na telefonie. W skrócie - duze, tym razem pozytywne zaskoczenie.

Przychodnie, poradnie NFZ

5.8
Franek
Termin usługi: 3082015 

Rejestracja telefoniczna faktycznie pomogła przy możliwości odbycia wizyty po ok tygodniu od zarejestrowania się. Jednak zapisanie się z dnia na dzień graniczy z cudem. Dzwoniąc od 7:30 co chwilę nie ma większej szansy na dodzwonienie się, a jak już jest sygnał... to szanowne panie w rejestracji nie odbierają... o godzinie 8, gdzie w końcu ktoś podniesie słuchawkę okazuje się, ze wszystko jest zajęte.

Przychodnie, poradnie NFZ

2.3
wdzięczna pacjentka
Termin usługi: listopad 2014, styczeń 2015 

Przypadkowo dowiedziałam się, że przychodnia ma dobrego specjalistę-laryngologa,po kilku wizytach w tym gabinecie chcę dalej polecić Panią doktor, jako kompetentnego lekarza, który poprzez dokładność, dociekliwość i właściwą diagnozę potrafi ulżyć pacjentowi. Konieczność przeprowadzenia drobnego zabiegu wskazana tylko przez tego laryngologa dała zdecydowaną poprawę samopoczucia.

Przychodnie, poradnie NFZ

4.7
zadowolony pacjent
Termin usługi: 13-05-2015 

nareszcie coś się ruszyło - już jest rejestracja internetowa - koniec z oczekiwanie przed przychodnią w tłumie emerytów, którzy ustawiają się chyba codziennie ci sami. Fajna stronka www. Pozdrowienia dla Pielęgniarek z laboratorium :)

Przychodnie, poradnie NFZ

4.7
Jerzy
Termin usługi: 2015 - 03 -30 

Przychodnie, poradnie NFZ

5.0
Milenka
Termin usługi: 01.01.2015 

Witam, nasza przychodnia to koszmar. Nie można się zapisać telefonicznie, ani też internetowo (pomimo, że taka opcja jest już dawno dostępna w innych mniejszych miastach i innych przychodniach w Gdyni). Ba, nie ma nawet dobrej strony z informacjami Stanie od 7 w kolejce też nie gwarantuje terminu. Pozdrawiam, ZROBCIE Z TYM COS W KONCU

Przychodnie, poradnie NFZ

1.7
Agnieszka
Termin usługi: 30.03.2014 

Wszyscy piszą to samo - nie sposób się zarejestrować do lekarza. Nie wyobrażam sobie stania przed przychodnią od 6 rano przez 2 godziny. Zwłaszcza, jak ktoś jest CHORY. Przedstawiam sposób na rejestrację - zacząć dzwonić punkt 7.30 i dzwonić non stop. Zwykle ok. 8.00 ktoś odbierze. Pytanie brzmi tylko, czy będą jeszcze miejsca czy nie. Mi w 80% przypadków udaje się zapisać mamę i to do lekarza, do którego jest najwięcej chętnych. Szlag mnie natomiast trafia z powodu notorycznych opóźnień w kolejkach - obsuw 1,5h to norma. Panu doktorowi zdarza się także np. wyjść przed zakończeniem czasu pracy, mimo, że są zapisani pacjenci - sytuacja nie do pomyślenia. Fajnie też, jak gabinet na 20 minut blokuje przedstawiciel farmaceutyczny, podczas gdy ty czekasz sobie od 2 godzin w kolejce. Jak dobrze, że już nie mieszkam na Witominie i mam wybór przychodni.

Przychodnie, poradnie NFZ

2.2
Zdzisław
Termin usługi: od 5 lat 

całemu Personelowi Medycznemu za profesjonalną opiekę, empatię i poszanowanie praw pacjenta...W czasach nieustannych narzekań na służbę zdrowia znalazłem miejsce przyjazne pacjentowi. Ze względu na nagła dolegliwość przyjęto mnie niezwłocznie - panie rejestratorki wraz z paniami pielęgniarkami rozpoczęły procedurę w gabinecie zabiegowy do którego szybciutko przyszedł lekarz - szybka diagnoza, leki i decyzja o natychmiastowym wezwaniu pogotowia - dzięki temu żyję. Trafiłem (nie pierwszy raz) na wspaniały zespół medyczny (obsłudze karetki również dziękuję) Zdzisław W. Gdynia Witomino

Przychodnie, poradnie NFZ

5.2
Pacjent
Termin usługi: Dawno 

Płatna rejestracja (np.5zł) rozwiązałaby problem. Gwarantuję, że kolejki do przychodni zmniejszyłyby się o połowę. Stoją w nich głównie babcie cierpiące na wzdęcie i nadopiekuńcze mamuśki przyprowadzające dziecko z katarkiem. Przez to naprawdę chory człowiek nie może się dopchać do lekarza.

Przychodnie, poradnie NFZ

3.0
Grr
Termin usługi: 24/06/2013 

Ludzie, nie dzwońcie na ten pierwszy numer przed godziną 8.00. Wybierałem wielokrotnie od godz. 7.30 (od tej godziny podobno można się rejestrować). Cały czas zajęte. 3x udało mi się jednak do dzwonić i nikt nie podniósł słuchawki aż do automatycznego rozłączenia. Wniosek jest taki, że połączenia na ten numer do tej godziny 8 z minutami albo nie są przekierowywane do rejestracji albo ten telefon ma wyłączony dzwonek. To jest jawne olewanie pacjenta.

Przychodnie, poradnie NFZ

2.0
PM
Termin usługi: 07/06/2013 

A ja się nie zgodzę... przyszłam pierwszy raz w zeszłym tygodniu do tej przychodni z kilkoma problemami i Pani z rejestracji (nie wiem jak się nazywa... przemiła blondynka ok 30lat) bardzo dużo mi pomogła. Wcisneła mnie też do neurloga i nie musiałam czekać cały miesiąc na wizyte. Widziała, że potrzebuje pomocy i mi jej udzieliła. Natomiast jeżeli chodzi już o samą Panią doktor (nie będę nazwisk już podawać) to jest to na troche niższym poziomie. Nic nie można od niej wyciągnąć a diagnoze to ja sobie sama postawiłam... dostałam tylko skierowanie do dalszego specjalisty...

Przychodnie, poradnie NFZ

4.5
Pacjent
Termin usługi: ostatnio maj 2013 

Zwracam uwagę na problemy z rejestracją telefoniczną : panie z rejestracji nie odbierają telefonów póki są miejsca a potem grzecznie informują , ze nie ma miejsc ( chodzi mi o wizyty popołudniowe) . Nigdy nie można zapisać się do swojego lekarza tylko do tych , którzy akurat zechcą ( lub nie zechcą ) mnie przyjąć .Traktowanie pacjenta jak za dawnych socjalistycznych czasów .Jeżeli ktoś nie ma czasu na sterczenie od świtu w kolejce do rejestracji , to powinien wziąć urlop - wtedy sukces w rejestracji murowany:)

Przychodnie, poradnie NFZ

2.4
nest
Termin usługi: luty 2013 

Umówienie się na jakąkolwiek wizytę telefonicznie graniczy z cudem. To Średniowiecze jakieś. Bombę zrzucić, zaorać i postawić lidla.

Przychodnie, poradnie NFZ

1.8
Katarzyna
Termin usługi: styczeń 2013 

Za każdym razem to samo, albo awantura, albo tekst, ze trzeba stać w kolejce. Może Pani Sulestrowska w końcu odsłucha niby nagrywane rozmowy i wyciagnie wnioski, ze jest beznadziejna. Wyzarła się wielka Pani kierownik. Wszysscy narzekamy na rejestratorki, ale robią to, co im każą. Moze najwyższa pora wywieźć na taczkach Panią kierownik! Ludzie to jest 21 wiek, a nie średniowiecze!

Przychodnie, poradnie NFZ

1.0
Anna Maciejewska
Termin usługi: 11.01.2013 

Próbowałam się dodzwonić na pierwszy numer to pomimo tego, że było po 8 rano i sygnał był wolny to nikt nie odbierał przez kilka minut. Drugi numer w ogóle jest wyłączony. Obsługa jest taka jaki ma humor - raz znośna a raz chamska. Faktycznie zdarzało mi się tak, że jak dziecko było bardzo chore to usłyszałam od pani z okienka, ze muszę się zapytać pani doktor czy mnie przyjmie. a ona sama nie mogła tego zrobić... Pani doktor łaskę mi robi, że mi chore dziecko przyjmie... Chociaż obie lekarki, moja i córki są bardzo uprzejme.

Przychodnie, poradnie NFZ

2.5