2.2
oceń »

Przychodnia Lekarska Witomino

adres
81-651 Gdynia, Konwaliowa 2
telefon
58 624-18-23, 624-19-45  fax:  58 624-18-24
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie


2.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.7

zalamana

Człowiek prędzej umrze we własnym łóżku niż zarejestruje się do przychodni na Witominie... Dzisiaj od godz. 7:30 wykonałam ok 150 połączeń, kiedy o 8:09 ucieszyłam się że mam wolny sygnał, nikt nie odebrał.. Nic tylko płakać. Zero przejęcia chorymi ludźmi, niewiadomo co teraz robic.. :( poza poradnia ginekologiczna, ta przychodnia do niczego sie nie nadaje...

  • magda (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 09/09/2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

2.2

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

no cóż

Wszyscy piszą to samo - nie sposób się zarejestrować do lekarza. Nie wyobrażam sobie stania przed przychodnią od 6 rano przez 2 godziny. Zwłaszcza, jak ktoś jest CHORY. Przedstawiam sposób na rejestrację - zacząć dzwonić punkt 7.30 i dzwonić non stop. Zwykle ok. 8.00 ktoś odbierze. Pytanie brzmi tylko, czy będą jeszcze miejsca czy nie. Mi w 80% przypadków udaje się zapisać mamę i to do lekarza, do którego jest najwięcej chętnych. Szlag mnie natomiast trafia z powodu notorycznych opóźnień w kolejkach - obsuw 1,5h to norma. Panu doktorowi zdarza się także np. wyjść przed zakończeniem czasu pracy, mimo, że są zapisani pacjenci - sytuacja nie do pomyślenia. Fajnie też, jak gabinet na 20 minut blokuje przedstawiciel farmaceutyczny, podczas gdy ty czekasz sobie od 2 godzin w kolejce. Jak dobrze, że już nie mieszkam na Witominie i mam wybór przychodni.

  • Agnieszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 30.03.2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

5.2

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

dziękuję

całemu Personelowi Medycznemu za profesjonalną opiekę, empatię i poszanowanie praw pacjenta...W czasach nieustannych narzekań na służbę zdrowia znalazłem miejsce przyjazne pacjentowi. Ze względu na nagła dolegliwość przyjęto mnie niezwłocznie - panie rejestratorki wraz z paniami pielęgniarkami rozpoczęły procedurę w gabinecie zabiegowy do którego szybciutko przyszedł lekarz - szybka diagnoza, leki i decyzja o natychmiastowym wezwaniu pogotowia - dzięki temu żyję. Trafiłem (nie pierwszy raz) na wspaniały zespół medyczny (obsłudze karetki również dziękuję) Zdzisław W. Gdynia Witomino

  • Zdzisław (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od 5 lat
  • Polecam innym: tak
  • Status: jestem stałym klientem

3.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Płatna rejestracja.

Płatna rejestracja (np.5zł) rozwiązałaby problem. Gwarantuję, że kolejki do przychodni zmniejszyłyby się o połowę. Stoją w nich głównie babcie cierpiące na wzdęcie i nadopiekuńcze mamuśki przyprowadzające dziecko z katarkiem. Przez to naprawdę chory człowiek nie może się dopchać do lekarza.

  • Pacjent (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Dawno
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

2.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Grr - opinia

Ludzie, nie dzwońcie na ten pierwszy numer przed godziną 8.00. Wybierałem wielokrotnie od godz. 7.30 (od tej godziny podobno można się rejestrować). Cały czas zajęte. 3x udało mi się jednak do dzwonić i nikt nie podniósł słuchawki aż do automatycznego rozłączenia. Wniosek jest taki, że połączenia na ten numer do tej godziny 8 z minutami albo nie są przekierowywane do rejestracji albo ten telefon ma wyłączony dzwonek. To jest jawne olewanie pacjenta.

  • Grr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24/06/2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

4.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    4
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
4.5

miłaaa pani w rejestracji

A ja się nie zgodzę... przyszłam pierwszy raz w zeszłym tygodniu do tej przychodni z kilkoma problemami i Pani z rejestracji (nie wiem jak się nazywa... przemiła blondynka ok 30lat) bardzo dużo mi pomogła. Wcisneła mnie też do neurloga i nie musiałam czekać cały miesiąc na wizyte. Widziała, że potrzebuje pomocy i mi jej udzieliła. Natomiast jeżeli chodzi już o samą Panią doktor (nie będę nazwisk już podawać) to jest to na troche niższym poziomie. Nic nie można od niej wyciągnąć a diagnoze to ja sobie sama postawiłam... dostałam tylko skierowanie do dalszego specjalisty...

  • PM (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 07/06/2013
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: pierwsza moja wizyta

2.4

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.4

Problemy z rejestracją

Zwracam uwagę na problemy z rejestracją telefoniczną : panie z rejestracji nie odbierają telefonów póki są miejsca a potem grzecznie informują , ze nie ma miejsc ( chodzi mi o wizyty popołudniowe) . Nigdy nie można zapisać się do swojego lekarza tylko do tych , którzy akurat zechcą ( lub nie zechcą ) mnie przyjąć .Traktowanie pacjenta jak za dawnych socjalistycznych czasów .Jeżeli ktoś nie ma czasu na sterczenie od świtu w kolejce do rejestracji , to powinien wziąć urlop - wtedy sukces w rejestracji murowany:)

  • Pacjent (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: ostatnio maj 2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

1.8

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Kompromitacja

Umówienie się na jakąkolwiek wizytę telefonicznie graniczy z cudem. To Średniowiecze jakieś. Bombę zrzucić, zaorać i postawić lidla.

  • nest (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Dramat

Za każdym razem to samo, albo awantura, albo tekst, ze trzeba stać w kolejce. Może Pani Sulestrowska w końcu odsłucha niby nagrywane rozmowy i wyciagnie wnioski, ze jest beznadziejna. Wyzarła się wielka Pani kierownik. Wszysscy narzekamy na rejestratorki, ale robią to, co im każą. Moze najwyższa pora wywieźć na taczkach Panią kierownik! Ludzie to jest 21 wiek, a nie średniowiecze!

  • Katarzyna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

2.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Anna Maciejewska - opinia

Próbowałam się dodzwonić na pierwszy numer to pomimo tego, że było po 8 rano i sygnał był wolny to nikt nie odbierał przez kilka minut. Drugi numer w ogóle jest wyłączony. Obsługa jest taka jaki ma humor - raz znośna a raz chamska. Faktycznie zdarzało mi się tak, że jak dziecko było bardzo chore to usłyszałam od pani z okienka, ze muszę się zapytać pani doktor czy mnie przyjmie. a ona sama nie mogła tego zrobić... Pani doktor łaskę mi robi, że mi chore dziecko przyjmie... Chociaż obie lekarki, moja i córki są bardzo uprzejme.

  • Anna Maciejewska (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11.01.2013
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

koszmarna lecznica

...odnoszę wrażenie,że gdybym zasłabł na ul .Małokackiej w połowie drogi między przychodnią Witomino a lecznicą-Ciapkowo to szybciej spodziewam się pomocy z tego drugiego..mniejsze procedury-np odbierają telefony itd. Wnioski proszę sobie wyciągnąc samemu.OMIJAJCIE PAŃSTWO te placówkę dużym łukiem. Tam potrzeba poważnej reformy administracyjnej !!!

  • Kris (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: zima 2012
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Nie można się dodzwonić

Zarejestrować się to cud, z chorymi dziećmi o 7 rano stać w kolejce do rejestracji to jedyna szansa.

  • Mama (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

1.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    2
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

SKANDAL

Mieszkam na Witominie od ponad 30 lat, tutejszy zoz jest niestety jedynym na tym terenie. Jest to jedna z najgorzej zarządzanych placówek w Trójmieście. Rejestracja jest swoistą żenującądrogą przezmękę, ponieważ macie Państwo do wyboru: stać od 6-6.30 w kolejce (ostatnio stałam 3krotnie rejestrując dziecko, za pierwszym razem zostało źle zdiagnozowane - stwierdzono wirusa (ośrodek nie wykonuje badań, które by taką diagnozę potwierdziły), nie dostało antybiotyku, z 'wirusa' wykształciło się zapalenie płuc, stąd kolejne wizyty i kolejne stanie na mrozie. Obecnie ja próbuję dodzwonić się do lekarza (od godziny 7.30) na zasadzie copy-paste. Zapewne dodzwonię się popółtorej godziny (NIGDY nie udało mi się dodzwonić wcześniej, pomimo siedzenia ze słuchawkąi monotonnego 'wykręcania' numeru), tylko po to aby usłyszeć, że nie ma już miejsc. To jest jakiś dramat! Albo zwykły BURDEL! (kiedyś regularnie dojeżdżałam z dzieckiem na Karwiny do tamtejszegoZOZu, więc mam porównanie co do jakości usług). Gratuluję pani dyrektor dobrego samopoczucia, bo jeśli chodzi o honor i zdolności organizacyjne, to nie ma czego!

  • AW (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od 30 lat
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

1.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Niewiarygodne kawa i pączki.

Tak się wkurzyłam, że muszę napisać komentarz. To co tam wyrabiają Panie to nie wiem NFZ chyba nie ma żadnego nadzoru. Dodzwonić się to cud , a Pani mi tłumaczy, że nie tylko Ja dzwonie ręce opadają!Gdyby nie to, że przyjmuje tam Dr Martyńska to bym ich olała z lekarza ogólnego nie korzystam chodzę prywatnie. Zamknąć tą przychodnie. Jaja sobie robią.

  • didi (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

1.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Ręce opadają

Jak zwykle to samo - dodzwonić się graniczy z cudem. Jak już się dodzwoniłam, to oczywiście nie ma miejsc (po 9 rano). Poza tym co to za tekst - jak chce się pani dziś dostać, to przyjść i błagać lekarza. Jakość usług ogólnie wszystkich przychodni jest ŻENUJĄCA!!!! Za tą kasę, którą płacę państwu na ubezpieczenie zdrowotne, w prywatnej firmie miała bym zapewnioną obsługę medyczną dla siebie, męża i dwójki dzieci.

  • Majka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

2.3

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

XI wiek - ale nie w tej przychodni

Rejestracja-masakra, telefonicznie-czasem się uda ale wtedy o wyborze godziny czy lekarza można zapomnieć. Lekarze-trudno ocenić, ale dr Rawińska-super (chyba jedyny plus tej przychodni). Obsługa-chyba są tylko 2 panie, które pracują tam nie za karę, reszta-doo bani. Ale najgorsze jest to stanie na zewnątrz w kolejce jak kiedyś z kartkami do sklepu. Poza tym, po co cokolwiek tu pisać i wyrażać swoją opinię jak i tak nic się tam nie zmieni. Chyba tylko po to, żeby innych ustrzec..

  • kasia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012-10-15
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
    • obsługa:
      2.8
       
    • oferta:
      3.1
       
    • jakość usług:
      2.6
       
    • wyposażenie:
      2.9
       
    • czas oczekiwania:
      1.8
       
    • ocena ogólna:
      2.3
       
    średnia ocena (max 6.0)
    2.2