2.8
oceń »

Przychodnia Lekarska Witomino

adres
81-651 Gdynia, Konwaliowa 2
telefon
58 624-18-23, 624-19-45  fax:  58 624-18-24
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie


1.3

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

uwaga na laryngologa

To straszne ,że mimo tylu dobrych lekarzy lekarz Garus nie chce odejść na emeryturę tylko udaje , że zna się na leczeniu ,Nie umie poprawnie wypisać recepty , jest niedouczona i arogancka . OMIJAJCIE ją

  • Pancjent (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: niedawno
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

100 lat w tyle

Witam, nasza przychodnia to koszmar. Nie można się zapisać telefonicznie, ani też internetowo (pomimo, że taka opcja jest już dawno dostępna w innych mniejszych miastach i innych przychodniach w Gdyni). Ba, nie ma nawet dobrej strony z informacjami Stanie od 7 w kolejce też nie gwarantuje terminu. Pozdrawiam, ZROBCIE Z TYM COS W KONCU

  • Milenka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 01.01.2015
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

2.2

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

no cóż

Wszyscy piszą to samo - nie sposób się zarejestrować do lekarza. Nie wyobrażam sobie stania przed przychodnią od 6 rano przez 2 godziny. Zwłaszcza, jak ktoś jest CHORY. Przedstawiam sposób na rejestrację - zacząć dzwonić punkt 7.30 i dzwonić non stop. Zwykle ok. 8.00 ktoś odbierze. Pytanie brzmi tylko, czy będą jeszcze miejsca czy nie. Mi w 80% przypadków udaje się zapisać mamę i to do lekarza, do którego jest najwięcej chętnych. Szlag mnie natomiast trafia z powodu notorycznych opóźnień w kolejkach - obsuw 1,5h to norma. Panu doktorowi zdarza się także np. wyjść przed zakończeniem czasu pracy, mimo, że są zapisani pacjenci - sytuacja nie do pomyślenia. Fajnie też, jak gabinet na 20 minut blokuje przedstawiciel farmaceutyczny, podczas gdy ty czekasz sobie od 2 godzin w kolejce. Jak dobrze, że już nie mieszkam na Witominie i mam wybór przychodni.

  • Agnieszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 30.03.2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

5.2

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

dziękuję

całemu Personelowi Medycznemu za profesjonalną opiekę, empatię i poszanowanie praw pacjenta...W czasach nieustannych narzekań na służbę zdrowia znalazłem miejsce przyjazne pacjentowi. Ze względu na nagła dolegliwość przyjęto mnie niezwłocznie - panie rejestratorki wraz z paniami pielęgniarkami rozpoczęły procedurę w gabinecie zabiegowy do którego szybciutko przyszedł lekarz - szybka diagnoza, leki i decyzja o natychmiastowym wezwaniu pogotowia - dzięki temu żyję. Trafiłem (nie pierwszy raz) na wspaniały zespół medyczny (obsłudze karetki również dziękuję) Zdzisław W. Gdynia Witomino

  • Zdzisław (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od 5 lat
  • Polecam innym: tak
  • Status: jestem stałym klientem

3.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Płatna rejestracja.

Płatna rejestracja (np.5zł) rozwiązałaby problem. Gwarantuję, że kolejki do przychodni zmniejszyłyby się o połowę. Stoją w nich głównie babcie cierpiące na wzdęcie i nadopiekuńcze mamuśki przyprowadzające dziecko z katarkiem. Przez to naprawdę chory człowiek nie może się dopchać do lekarza.

  • Pacjent (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Dawno
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

2.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Grr - opinia

Ludzie, nie dzwońcie na ten pierwszy numer przed godziną 8.00. Wybierałem wielokrotnie od godz. 7.30 (od tej godziny podobno można się rejestrować). Cały czas zajęte. 3x udało mi się jednak do dzwonić i nikt nie podniósł słuchawki aż do automatycznego rozłączenia. Wniosek jest taki, że połączenia na ten numer do tej godziny 8 z minutami albo nie są przekierowywane do rejestracji albo ten telefon ma wyłączony dzwonek. To jest jawne olewanie pacjenta.

  • Grr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24/06/2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

4.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    4
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
4.5

miłaaa pani w rejestracji

A ja się nie zgodzę... przyszłam pierwszy raz w zeszłym tygodniu do tej przychodni z kilkoma problemami i Pani z rejestracji (nie wiem jak się nazywa... przemiła blondynka ok 30lat) bardzo dużo mi pomogła. Wcisneła mnie też do neurloga i nie musiałam czekać cały miesiąc na wizyte. Widziała, że potrzebuje pomocy i mi jej udzieliła. Natomiast jeżeli chodzi już o samą Panią doktor (nie będę nazwisk już podawać) to jest to na troche niższym poziomie. Nic nie można od niej wyciągnąć a diagnoze to ja sobie sama postawiłam... dostałam tylko skierowanie do dalszego specjalisty...

  • PM (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 07/06/2013
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: pierwsza moja wizyta

2.4

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.4

Problemy z rejestracją

Zwracam uwagę na problemy z rejestracją telefoniczną : panie z rejestracji nie odbierają telefonów póki są miejsca a potem grzecznie informują , ze nie ma miejsc ( chodzi mi o wizyty popołudniowe) . Nigdy nie można zapisać się do swojego lekarza tylko do tych , którzy akurat zechcą ( lub nie zechcą ) mnie przyjąć .Traktowanie pacjenta jak za dawnych socjalistycznych czasów .Jeżeli ktoś nie ma czasu na sterczenie od świtu w kolejce do rejestracji , to powinien wziąć urlop - wtedy sukces w rejestracji murowany:)

  • Pacjent (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: ostatnio maj 2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem
    • obsługa:
      3.9
       
    • oferta:
      2.9
       
    • jakość usług:
      2.6
       
    • wyposażenie:
      2.8
       
    • czas oczekiwania:
      2.1
       
    • ocena ogólna:
      2.6
       
    średnia ocena (max 6.0)
    2.8