Radiologica Net

Radiologica Net Rumia to nowoczesna Pracownia Rezonansu Magnetycznego i Tomografii Komputerowej, fachowa obsługa w przyjaznej atmosferze oraz szybkie terminy badań.

Opinie i oceny

Zobacz więcej w serwisie Oceniaj
  • 4.2 10 ocen

    w kategorii

    Przychodnie, poradnie
    obsługa:
    3.2
     
    oferta:
    5.6
     
    jakość usług:
    4.6
     
    wyposażenie:
    5.7
     
    czas oczekiwania:
    4.2
     
    ocena ogólna:
    4.1
     
    średnia ocena (max 6.0)
    4.2

1.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
1
 
oferta:
-
 
jakość usług:
-
 
wyposażenie:
-
 
czas oczekiwania:
-
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Nie odbierają telefonów

Trudno mi ocenić jakikolwiek punkt poza obsługą, którą oceniam na 1. Dlaczego? Dlatego, że placówka ta nie jest łaskawa odbierać telefonów. Miałem skierowanie na badanie tomografem i chciałem się zarejestrować. Dzwoniłem przez 2 dni w sumie chyba z 8 razy, w tym 2 razy na komórkę. Wszystkie 8 prób zakóńczyło się niepowodzeniem. Nie tylko nikt nie odebrał żadnego z moich telefonów (dzowniłem zarówno rano, w południe, jak i wieczorem), ale nawet nie oddzwonił z komórki, a chyba nie może byc nic prostszego, bo na komórce widać nieodebrane połaczenia, a nie mam zastrzeżonego numeru. Tak więc nie mogę powiedzieć nic na temat tej placówki poza tym, że nie odbierają, co dla mnie wyklucza placówkę medyczną (zwłaszcza prywatną) z jakiegokolwiek kręgu zainteresowań. A skoro nie odbierają to badanie wykonałem gdzie indziej. Dla mnie żadna różnica, natomiast ta "firma" nie zarobiła pieniędzy plus wyorbiła sobie u mnie jak najbardziej negatwyną opinię.

  • Paweł (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 25-03-2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: Planowałem, ale się zraziłem

pytanie

Czy dokumentacja dołączona z poprzednich badan MRI, TK (płytka, opis) jest zwracana pacjentowi ?

  • Magda (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta

Odpowiedź obiektu:

Pani Magdo,

Dokumentacja medyczna jest własnością Pacjenta. W zakresie wykonywania badań MRI/TK, prosimy o dostarczenie wyżej wymienionych dokumentów, aby w ten sposób sporządzić jak najdokładniejszy opis - w korelacji z poprzednimi wynikami.

W miarę możliwości pracownicy rejestracji kserują dokumentację, jednakże gdy jest to niemożliwe - jak chociażby w przypadku zdjęć RTG czy płyt CD, owe materiały załączamy do dokumentacji badania i są one zwracane wraz z wynikami diagnostycznymi.

Ponadto, Pacjent wypełniając formularz do badania, ma możliwość wypisania załączonych przez Niego dokumentów, co jest potwierdzeniem pozostawienia swojej własności w naszych "rękach".

autor: Radiologica Net Rumia


5.8

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
6
 
oferta:
5
 
jakość usług:
6
 
wyposażenie:
6
 
czas oczekiwania:
6
 
ocena ogólna:
6
 
średnia ocena (max 6.0)
5.8

opinia

Witam .robilam rezonans magnetyczny w tej przechodni niesamowicie mila obsluga oczekiwalam na wynik tylko 2 tygodnie w szczegolnosci chce podziekowac Panu w rejestracji ktory profesjonalnie podchodz do pacjeta niesamowicie mily czlowiek pozdrawiam

  • Tersa (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 23.11.2013
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta

5.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
6
 
oferta:
6
 
jakość usług:
5
 
wyposażenie:
6
 
czas oczekiwania:
5
 
ocena ogólna:
5
 
średnia ocena (max 6.0)
5.5

Kama - opinia

Orzystalam juz nieraz z tego typu placowek medycznych lecz w zadnej niespotkalam sie z taka uprzejmoscia checia do chorych ludzi ktorzy oczekuja wsparcia oraz wyrozumienia. Profesjonalna obsluga pan rejestratorek oraz lekarzy i pielegniarek niezna granic. Bardzo bardzo dziekuje no i polecam

  • KAMA (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpien
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: pierwsza moja wizyta

2.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
2
 
oferta:
4
 
jakość usług:
2
 
wyposażenie:
4
 
czas oczekiwania:
1
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Hallo

Oczekujemy ustosunkowania się placówki w zakresie nie odbierania telefonów. To poważny problem i winien być natychmiast rozwiązany bo ignorowanie telefonów i fatygowanie chorego pacjenta który płaci za usługę nie leży w dobrym tonie. Czas oczekiwania najdłuższy w Trójmieście, no chyba że odpłatnie.

  • Julia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2011
  • Polecam innym: nie
  • Status: Planowałem, ale się zraziłem

Odpowiedź obiektu:

Pani Julio,

Owe spostrzeżenia były nadmieniane nam przez Pacjentów. Oferta jaką prezentuje Nasza placówka jest szeroka - od badań rezonansem magnetycznym i tomografią komputerową, aż po szereg poradni specjalistycznych, takich jak: neurologiczna, chirurgiczna czy otolaryngologiczna. Dlatego też (głównie w związku z dużym popytem na badania MRI) obciążenie linii telefonicznej jest bardzo duże.

Nasi pracownicy starają… się odbierać jak najwięcej telefonów, jednakże czasem jest to niemożliwe. Wystarczy przedstawić hipotetyczna sytuacją, iż to Pani jest Pacjentem przed badaniem, rozmawiającym z obsługą rejestracji. Odebranie telefonu, w czasie przyjmowania dokumentacji medycznej od obsługiwanej osoby, wiązałoby się z lekceważącym podejściem w stosunku do Pacjenta.

Będąc świadomym trudności dodzwonienia się do placówki, uruchomiliśmy dodatkową centralę telefoniczną oraz stworzyliśmy możliwość sprawdzania dostępności wyników online. Tym samym, mamy nadzieje, że państwa komfort i łatwością w zasięgnięciu informacji droga telefoniczną, wzrosną.

Jeżeli natomiast chodzi o czas oczekiwania na badanie, nie wynika on z braku organizacji, lecz z limitów narzucanych na zakłady opieki zdrowotnej przez nadrzędne organy państwowe. Ilość refundowanych badań, które możemy wykonać, w połączeniu z ich wysoką jakością i profesjonalizmem opisów, powodują iż Pacjenci wybierają właśnie Radiologice. W związku z powyższym, okres oczekiwania na badanie znacząco wydłuża się.

Jeżeli mimo wszystko czuje się Pani urażona stanem faktycznym, który został przedstawiony, pozostaje nam przeprosić Panią, lecz także zasugerować bardziej obiektywne i wyrozumiałe spojrzenie.

autor: Radiologica Net Rumia


5.2

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
4
 
oferta:
6
 
jakość usług:
6
 
wyposażenie:
6
 
czas oczekiwania:
4
 
ocena ogólna:
5
 
średnia ocena (max 6.0)
5.2

najlepsza placówka w Trójmieście.

Problemy z kręgosłupem mam już od kilku lat, robiłam rezonans w Gdyni na 10lutego oraz w Gdańsku, ale dopiero w Radiologice potraktowali mnie poważnie. Początkowo chciałam zapisać się na NFZ, ale termin oczekiwania jest koszmarnie długi, jednak jest tak w każdej placówce, dlatego zdecydowałam się na badanie prywatne, które jest chyba najtańsze w Trójmieście. W dzień badania było godzinne opóźnienie, jednak zadzwoniono i mnie o tym poinformowano, czego nie zrobiono w żadnej innej placówce. Panie w rejestracji rzeczywiście zabiegane, ale wszystko mi dobrze wytłumaczono. Szczerze mówiąc jestem zdziwiona poniższymi opiniami. Drodzy państwo, każdy pacjent potrzebuje indywidualnego czasu badania, trzeba się liczyć z czymś takim jak opóźnienia. Każdy chyba chce być jak najlepiej przebadany prawda? Okres oczekiwania na wyniki dość długi, jednak sam opis bardzo dokładny, mój lekarz w Słupsku stwierdził, że najlepszy jaki miałam, więc o czymś to musi świadczyć. Polecam wszystkim i radzę pacjentom spuścić trochę z tonu, bo wielu uważa, że wszystko im się należy (podczas czekania byłam świadkiem sytuacji, gdzie pacjent bardzo chamsko odnosił się do rejestratorek - trochę kultury!).

  • Monika (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2013
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta

5.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
6
 
oferta:
6
 
jakość usług:
6
 
wyposażenie:
6
 
czas oczekiwania:
5
 
ocena ogólna:
5
 
średnia ocena (max 6.0)
5.7

Bardzo pozytywnie

Polecałem znajomemu zeby zrobil rezonans w radiologice, bo sam dwukrotnie u nich sie badalem. Wyszukujac ich w internecie natknal sie na owe oceny ktore go zdziwily wbrew mojemu zachwalaniu tego miejsca. Z ciekawosci sam postanowilem je poczytac i musze powiedziec ze dziwia mnie. Badalem nadgarstek, a niedawno kolano, zawsze bylo sympatycznie i na poziomie, ale trafiaja sie rozni ludzie, wymagajacy niewiadomo czego. Osobiscie podziwiam organizacje tej przychodni i rejestracje ktora - fakt ciezko sie dodzwonic - ale ogarnia temat z tego co zaobserowalem czekajac na badanie. Ponadto pamietam ze bylem przed operacja i bardzo zalezalo mi na szybkim wyniku - bez problemu go otrzymalem w dogodnym terminie, wystarczylo poprosic. Z pewnoscia bede nadal polecal kazdemu - szkoda ze opinie pisza jedynie ludzie ktorym cos sie nie podoba, a nie tez ci ktorzy sa zadowoleni, bo dopiero to daloby calosciowy i obiektywny obraz :) Pozdrawiam!

  • Adam (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012 i 2013
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

4.2

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
1
 
oferta:
6
 
jakość usług:
5
 
wyposażenie:
5
 
czas oczekiwania:
5
 
ocena ogólna:
3
 
średnia ocena (max 6.0)
4.2

Zero kontaktu

Czekam na wyniki drugi miesiąc. Podobno miały być wysłane w przeciągu 2-3 tygodni. Po pierwszym telefonie z pytaniem co się dzieje ktoś obiecał sprawę wyjaśnić i na tym się skończyło. Po dwóch tygodniach i ponownej interwencji obiecano ZNALEŹĆ wyniki i je wysłać... ciekawe czy tym razem z powodzeniem.

  • W (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 08-06-2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta

Odpowiedź obiektu:

Wyniki były gotowe do odbioru w placówce po upływie 7 dni roboczych. Pacjent oczekiwał na przesłanie dokumentacji medycznej pocztą oraz mailem, lecz nie zadeklarował tego (chęci otrzymania wyników w ten sposób) do zeszytu wysyłek. W związku z powyższym nastąpiło opoźnienie wynikające z dezinformacji oraz obustronnych uchybień.
Po kontakcie telefonicznym oraz wspólnym znalezieniu przyczyny problemu (owego braku wpisu), wyniki zostały "od ręki" wysłane mailem oraz pocztą.
Reasumując, problem został rozwiązany i mamy nadzieje że w przyszłości nie powtórzy się taka sytuacja.

autor: Radiologica Net


4.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
4
 
oferta:
6
 
jakość usług:
4
 
wyposażenie:
6
 
czas oczekiwania:
4
 
ocena ogólna:
4
 
średnia ocena (max 6.0)
4.7

Nie wszystko źle

Korzystałam z usług dwukrotnie. Rzeczywiście - panie z recepcji zachowują się jakby zupełnie nie rozumiały, że przychodzą tu ludzie chorzy szukający pomocy, płacąc często niemałe pieniądze. A przecież już od wejścia powinny zaopiekować się przyszłym pacjentem, powinno im na nim zależeć. A traktują go jak intruza. Informacja w stylu: wypełnić kartę, usiąść i czekać (nawet nie mówiąc jak długo) - to żadna informacja dla chorego. Natomiast lekarze są przemili i kompetentni. Rozmawiają z pacjentem, opisują przebieg badania, ewentualne niedogodności podczas badań, czuć troskę o psychiczny komfort chorego, dla którego przecież zawsze to jest stres. Wyposażenie pracowni również wydaje się być bardzo dobre. Ogólnie byłoby na "5", gdyby nie to mało sympatyczne "powitanie". Te panie powinny przejść podstawowy kurs uprzejmości i nauczyć się chociażby "zawodowego uśmiechu".

  • Joanna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2013
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

Odpowiedź obiektu:

Pani Joanno, dziękujemy za uwagi. Dzięki nim możemy zlokalizować problem i naprawić go, żeby działać jeszcze sprawniej i przede wszystkim dla Pacjenta.
Treść pani obiekcji co do zachowania rejestracji została przekazana wraz ze stosownymi zaleceniami bezpośrednio do pracowników.
Mamy nadzieję, że nie zrazi się Pani do korzystania z naszych usług, tym samym pragniemy prosić o wyrozumiałość, gdyż każdemu może zdarzyć się gorszy dzień w pracy :)

autor: Radiologica Net


3.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
1
 
oferta:
6
 
jakość usług:
1
 
wyposażenie:
6
 
czas oczekiwania:
4
 
ocena ogólna:
3
 
średnia ocena (max 6.0)
3.5

Obsługa recepcjonistek, pseudo pielęgniarek = TRAGEDIA

Recepcjonistki uważające się za ordynatorki oddziału czy też właścicielki pracowni zniechęcają coraz to większą ilość niedoszłych klientów!!! Takie panie aby docenić pracę w tak ciężkich czasach chyba powinny zacząć pierw od miotły. Byłem kilkakrotnie kilka lat temu, ale wtedy odbierla telefony i przyjmowała w recepcji przemila pani blond włosa w średnim wieku ok 38-45, a teraz dno obsluga, chyba własicielowi nie zależy na pozytywnym, jakże ważnym wizerunku. Zniesmaczony chamstwem, tupetem, zarozumialstwem i bezczelnoscia tych 2-óch pan. Rezygnuję, nie tylko ja.

  • Zawiedziony (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27.06.2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

4.4

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
1
 
oferta:
5
 
jakość usług:
6
 
wyposażenie:
6
 
czas oczekiwania:
4
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
4.4

Obsługa- śmiechu warte

Badania w porządku. Nie mam się do czego przyczepić. Czas oczekiwania na wizytę- standardowy jak wszędzie na NFZ czyli ok 2 miesięcy. Jednak to co robią Panie recepcjonistki to jest delikatnie mówiąc przesada. Nie ma możliwości dodzwonienia się do Przychodni. Ani rano ani wieczorem (nawet do 20:30). Panie ignorują telefony, dzwonią cały czas a Ona zupełnie nic- jakby nie słyszały. Widziałam bo czekałam na wizytę 2 godziny. 2 razy. Jeśli ktoś chce umówić się na wizytę, dowiedzieć się czy już są wyniki czy po prostu zasięgnąć informacji- lepiej od razu pojechać do Rumii i zaoszczędzić sobie rozładowania telefonu. To kpina po prostu. Podawać 3 nr telefonów na stronie i udawać, że ich nie ma. Robią sobie po prostu żarty z pacjentów.

  • Joanna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2013 i czerwiec 2013
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

Radiologica Net

adres
84-230 Rumia, Kombatantów 7
tel 58 672-77-77  fax:  58 572-47-28
e-mail
rumia@radiologica.net.pl
www
ocena
4.2 10 opinii
dodaj ocenę
więcej