Oceny (13)

Sławomir
Termin usługi: luty 2024

Miła, fachowa i niezwykle cierpliwa obsługa klienta w biurze na Budowlanych. Drzwi do magazynu dotarły punktualnie. Montaż arcydzieło!!! Panowie 30 min przed przyjazdem potwierdzili godzinę. Byli punktualnie. Sprawnie, fachowo zamontowali drzwi i posprzątali po sobie. Byli na tyle fachowi i imponujący, że sąsiadka mieszkająca 2 pietra poniżej zamówiła tego samego dnia pomiar drzwi.

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

6.0
Wiesław z Gdańska
Termin usługi: grudzień 2023

Bardzo dobra firma w biurze pani Justyna pełny profesjonalizm w doradztwie i obsłudze klienta , termin dotrzymany idealnie , montaż pan Kazimierz z kolegą super profesjonalni i bardzo dokładnie . Kontakt w trakcie zamówienia super , telefon od pani Justyna również po wykonaniu montażu. Firma na najwyższym poziomie bardzo polecam !!!

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

6.0
Ewa
Termin usługi: kwiecień 2023

Bardzo dobry kontakt: wystarczy znać ilość potrzebnych drzwi ;). Doradzą jakie, pokażą jakie są opcje (duży wybór, także cenowy), te będą szybko, na te trzeba poczekać, pomogą dobrać klamki. I na koniec zamontują na wybraną godzinę. Bardzo profesjonalna obsługa klienta. Mega!

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

6.0
Marta
Termin usługi: kwiecień 2023

Bardzo dobry kontakt ze sprzedającym. Pani Małgosiu dziękuje za poświęcony czas i super ofertę . Na pewno jeszcze Was odwiedzimy . Dziękuje również Panu Kazimierzowi za fachowy montaż .

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

6.0
Adam
Termin usługi: październik 2022

Zakupiłem w Stalremie drzwi zewnętrzne Wiked Premium z usługą montażu. Doradztwo, kalkulacja i zamówienie oceniam 10/10 (p. Justyna), skomplikowany w moim przypadku montaż 10/10 (p. Kazimierz). Z drzwi póki co po 2 miesiącach też jestem zadowolony.

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

5.8
Darek
Termin usługi: czerwiec 2019

Firma ignoruje klienta na wycene i dobor 4 par drzwi czekam mc i zero kontaktu .Pan przyjmujacy zlecenie malo zaangazowany

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

4.0
Ja
Termin usługi: maj 2016

Nie polecam! Jestem bardzo niezadowolona z obsługi. Drzwi i montaż oceniam bardzo dobrze. Jednak sama obsługa w sklepie - dramat. Brak kontaktu z klientem, nie odbieranie telefonów, brak informacji o zamówieniu. Na drzwi czekałam 3 miesiące mimo że na umowie miałam 6-8 tygodni. Rozumiem, że to wina producenta ale chyba w takich sytuacjach sklep powinien informować klienta o takich rzeczach - a tu nic. Gdybym nie zadzwoniła, nic bym nie wiedziała. Producent jak się później dowiedziałam od dawna ma problemy z terminami - szkoda że nie zostałam uprzedzona.... Jeśli ktoś tak jak ja ceni dobrą i miłą obsługę, która naprawdę dba o klienta to odradzam wybór tego sklepu

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

2.6
Oszukany klient
Termin usługi: 29-08-2011

Stanowczo doradzam omijanie tej firmy z daleka. 29.09.2011, zakupilem w tej firmie drzwi zewnetrzne za kilka tys. Po 2 tygodniach, dostrzeglem w nich wade, przekreslajaca ich uzytkowanie w zimie (rygle w zamku cakowicie odkryte i wystawione na mroz) 1. Reklamacja drzwi u producenta musialem zajac sie sam, gdyz pracownik Starlemu na opis wykrytej wady odpisuje takimi tekstami np : "Protokół odbioru montażu został podpisany bez uwag.". (To bardzo pomocne) 2. Uzyskalem od producenta potwierdzenie, ze drzwi nie nadaja sie do uzytku zewnetrznego. Firma Stalrem po klotni z producentem o 400zl(!) przysyla serwis, ktory 21.11 zabiera drzwi. Aktualnie mija trzeci tydzien, pieniedzy nadal nie otrzymalem. Sprzedawca nie podaje tez konkrentego terminu, kiedy pieniadze otrzymam. Nie reaguje takze na przedsadowe wezwanie do zaplaty. Zanosi sie na to, ze z pomoca rzecznika konsumentow, skieruje sprawe do sadu, co opozni zwrot pieniedzy do wiosny, jak nie dluzej. Tak to u nas wyglada, ze w wydawalo by sie oczywistej sprawie, duza firma, ktora ma kilka oddzialow w Polsce, poprostu dziaduje. I na koniec motto z glownej strony firmy Stalrem : "Dla nas najwazniejszy jestes Ty kliencie"...

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

2.2
Gigi
Termin usługi: 08-2009

Podejście do klienta koszmarne. Kontaktowałam się z nimi naście razy, aby zamówić serwis gwarancyjny. Nie odpowiadają na maile, nie oddzwaniają, trzeba się wielokronie przypominać, nie dotrzymują terminów. Odradzam.

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

2.4
Niezadowolony
Termin usługi: 2009

........ niestety obsluga kiepska a jak dojdzie do reklamacji to juz wtedy dopiero wszystko mają w d...
nie polecam nikomu

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

2.8
bartek
Termin usługi: 01.01.2009

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

5.5
Izabela Matysiak
Termin usługi: wiosna 2009

Nigdy w swoim życiu nie mialam do czynienia z wiekszymi........, od wiosny 2008 montuja drzwi wewnetrzne! Latem dokonali montazu, jakosc uslugi - tragedia - wiekszosc nadawala sie do poprawki. Do dnia dzisiejszego, w wyniku reklamacji, nie mam zamontowanych drzwi w lazience! Na telefony wydalam wiecej niz same drzwi sa warte. Uwazajcie na tych .... To i tak cud, ze jeszcze istnieja na rynku.

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

2.0
olecha
 

Nie będę Wam rozpisywać historii swojego zamówienia. FARSA i DRAMAT. Zgadzam się z poprzednikami, formy nie poleciałbym wrogowi. Nie dość, że nierzetelna firma to obsługa na żenującym poziomie. Na drzwi czekam od 9 maja i nic się nie zanosi na to, że będę je miała w najbliższym czasie. Ponieważ bardzo naruszyli moją cierpliwość udzerzam z tym do PIH-u, Federacji Konsumentów i Gdańskiej Telewizji do programu "Co mnie grzyie". Zapraszam wszystkich "pokrzywdzonych" przez ta firme do kontaktu ze mna.

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

1.8