3.8
4 oceny

Swissmed Przychodnia Gdynia

adres
81-366 Gdynia, Armii Krajowej 35 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 524-15-00
e-mail
gdynia@swissmed.com.pl
www

Napisali o nas

O nas

W przychodni odbywają się konsultacje: medycyny rodzinnej i pracy, kardiologii, ginekologii, chirurgii ogólnej, naczyniowej, plastycznej, neurochirurgii, neurologii, dermatologii, ortopedii, okulistyki, laryngologii, alergologii, hematologii.

Opinie + dodaj ocenę


6.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Poprawa Migdłów

W kliniec poddałam się zabiegowi kryptolizy migdałków falami radiowymi gdyż miałam skierowanie do szpitala na ich usunięcie .O tej metodzie dowiedziałam się od znajomego ..i teraz wiem że była to najlepsza decyzja ..wszystko odbyło się sprawnie w przemiłej atmosferze Pani doktor Dorota Wieczorek to cud kobieta delikatna i wyrozumiała ..wiadomo jak to przy tego typu ingerencji w gardle jest dość nie swojo , ale Pani doktor przerywała co jakiś czas zabieg na odetchnięcie i odpoczynek . Cały zabieg to dosłownie 5-10 minut w zależności od wielkości migdałów ..ale bez konieczności noża czy narkozy . Teraz śpię spokojnie , nie chrapie , nie mam bezdechów czy ucisku w gardle i przestałam kaszleć i się dusić co przy rozmiarze moich migdałówo zdarzało się bardzo często. Serdecznie polecam .

  • Joanna B (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 09.12.2015
  • Polecam innym: tak

4.8

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
4.8

Dr D. Wieczorek i pani z rejestracji

Nie podzielam negatywnych opinii o obsłudze w rejestracji. Moje pierwsze spotkanie było takie, że pomimo kompletu pacjentów do dr Wieczorek sympatyczna pani z rejestracji (p. Paulina) "wcisnęła" mnie "z biegu" na wizytę. I bardzo jej za to dziękuję, ponieważ okazało, że sprawa była bardzo poważna i za kilka dni byłoby za późno na cokolwiek. Co do dr D.Wieczorek lepszego laryngologa nie znam. Pełen profesjonalizm, sympatyczna i rzeczowa. Uratowała mój słuch. Doskonały specjalista. Polecam

  • Beata (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 06.2015
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Jakaś kpina i żenada

Nie dość, że ceny z kosmosu - za wymaz z gardła z antybiogramem zapłaciłam 65zł gdzie w innych laboratoriach jest to koszt 30-45zł, tym bardziej liczyłam, że będzie to zrobione tak jak powinno. Ale co najlepsze dostałam wynik BEZ antybiogramu, mimo że wyszła bakteria. Za co więc zapłaciłam ?? Wynik w ogóle beznadziejnie opisany, nie wiadomo o co chodzi, Panie z punktu oczywiście nic nie wiedzą - norma, przecież one tylko biorą kasę i rejestrują i jeszcze łaskę zrobią żeby udzielić jakiś informacji. Natomiast laboratorium tłumaczyło się tym, że ono do tej bakterii antybiogramu nie robi !! Kpina ! Skoro lekarz prosił o wymaz Z ANTYBIOGRAMEM to jakim prawem laboratorium sobie decyduje, że w tym przypadku tego antybiogramu nie zrobi?? Czy ktoś z laboratorium mnie badał i wie o moich problemach zdrowotnych?? Czy oni są od decydowania co sobie zrobią,a czego nie, czy od wykonywania usługi, za którą w dodatku zapłaciłam spore pieniądze??!! (...) chyba najgorsza prywatna firma w całym Trójmieście.

  • A. (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2015
  • Polecam innym: nie

3.5

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.5

Personel w rejestracji do wymiany !

Panie, które pracują w recepcji są bardzo niegrzeczne wręcz chamskie w stosunku do pacjentów. Gdy rejestrowałam się po raz pierwszy pomyślałam, że może zły dzień, dużo pacjentów itp., ale po kilku kolejnych kontaktach byłam (nie tylko ja) traktowana w taki sam chamski sposób. Z taką opryskliwością już dawno się nie spotkałam. Może kobiety już się wypaliły w tej pracy, może czas na zmiany. Wyszłoby to wszystkim na dobre. W końcu płacimy za to ciężką kasę więc i oczekiwania mamy też inne niż w przychodniach państwowych, które do chamstwa zdołały nas już przyzwyczaić :)

  • Joanna Małgorzata (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12-08-2014
  • Polecam innym: nie
przejdŸź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      3.5
       
    • oferta:
      4.7
       
    • jakość usług:
      4.0
       
    • czas oczekiwania:
      5.3
       
    • przystępność cen:
      3.8
       
    • ocena ogólna:
      4.7
       
    średnia ocena (max 6.0)
    3.8