2.1
10 ocen

Szpital Studencki ZOZ dla Szkół Wyższych

adres
80-219 Gdańsk, al. Zwycięstwa 30 pokaż na mapie
telefon
58 347-22-82  fax:  58 347-29-14
e-mail
zoz@pg.gda.pl
www

Napisali o nas

O nas

Izba przyjęć (058) 347 27 71

rejestracja ogólna
(058) 347 22 82

portiernia
(058) 347 10 76

PORADNIE

poradnia okulistyczna
(058) 347 12 61

poradnia chirurgiczna - całodobowa
(058) 347 12 59

poradnia rehabilitacyjna
(058) 347 20 41

poradnia neurologiczna
(058) 347 20 41

poradnia kardiologiczna
(058) 347 12 60

poradnia ginekologiczna
(058) 347 13 51

poradnia dermatologiczna
(058) 347 13 40

poradnia laryngologiczna
(058) 347 13 60

poradnia ortopedyczna
(058) 347 13 60

poradnia stomatologiczna
(058) 347 13 41

Podstawowa opieka zdrowotna (POZ)

lek. med. Iwona Piotrowska-Tryba (058) 347 25 97
lek. med. Andrzej Lipniewicz (058) 347 25 96
lek. med. Barbara Gryglewska (058) 347 12 63
lek. med. Sylwia Rogowska (058) 347 21 25
lek. med. Teresa Tkaczyk-Sakowicz (058) 347 24 27
lek. med. Marzena Pilch (AWF) (058) 554 72 42

laboratorium
(058) 347 23 25

pracownia RTG
(058) 347 20 60

fizykoterapia
(058) 347 12 62

ODDZIAŁY

oddział chorób wewnętrznych
(058) 347 16 72

oddział kardiologiczny
(058) 347 13 72

dyżurka pielęgniarek
(058) 347 22 72

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Odradzam, ogromne problemy

Czekałam ponad pół roku na umówioną wizytę, po przyjściu do przychodni okazało się, że lekarz na urlopie. Potrzebuję pilnie recepty i nikt mnie nie chce przyjąć, odradzam - poszukajcie czegoś innego.

  • Kasia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 09.08.2016
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Złe opinie pisze sie zawsze, dobre - zapomina napisać.

Ja zatem na świeżo piszę, że jestem bardzo zadowolony z tego jak zostałem obsłużony w tym zoz. Sobota rano, ciało obce w oku, męczące już od dwóch dni. Miła i fachowa pomoc w poradni okulistycznej. Odpowiedź na pytania. Od wejścia do wyjścia może z 40 min. Wzorowo. Dziękuję.

  • Tomasz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2016-07-09
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Czy jest gorsza placówka niż ta

Po co im jest telefon skoro w ogóle nie odbierają !!!??? Aby zapisać się do lekarza, muszę specjalnie pójść do nich, zapisać się na jakąś godzinę, wrócić do domu i ponownie zrobić wycieczkę do ośrodka. W ciągu trzech tygodni po raz trzeci idę do lekarza z tym samym problemem. Lekarze krótko mówiąc bawią się w zgadywankę. Najpierw powinno się zdiagnozować chorobę,a później dobrać odpowiednie leki. Takiego NFZ boję się.

  • Animos (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17.06.2016
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Rejestracja do lekarza rodzinnego - telefoniuczna

10 godzin dzwoniłam bezskutecznie do rejestracji 30.V następnego dnia dzwonie też bezskutecznie już 3 godziny.Nikt nie odbiera mimo ,że telefon ma sygnał wolny to dramat dla chorego

  • KIDMAN (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: BRAK
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

3.8

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
3.8

rejestracja w poradni ginekologicznej

Dwie panie rejestrujące w poradni są bardzo miłe, ale trzecia.... kudłata blond zołza która ustawia pacjentów, jakby była na swoim podwórku, wrzeszczy, żeby nie łapać za klamkę bo jeszcze minuta została do rozpoczęcia rejestracji po czym odruchowo zerka na identyfikator czy aby przypadkiem nazwisko nie odwróciło się i jest widoczne dla oka pacjenta. Słuchaj no kudłata zołzo! To nie PRL, czas zacząć szanować pacjentów, bo ludzie dzisiaj nie dość że skarżą do dyrekcji to też obsmarują w internecie, na korytarzu pacjenci wyzywali cię od staruch s....., miło ci czytać to teraz? Jesteś chamska i niewychowana. Jeśli taki problem sprawia ci praca z ludźmi, to ją zmień!

  • Magda (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: raz i nigdy więcej
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Opinia

Nie wiem po co w rejestracji posiadają telefon, dzwonie do nich od 2h na okrągło i nic. Będąc tam wcześniej Kolejki + ludzie, którzy zawsze myślą, że są przed tobą. Idziesz na konkretną godzinę 2-3h masz z głowy. Nawet pracownik tej że placówki wbija mi się w kolejkę mówiąc mi o podwójnej rejestracji i pracując dla NFZ też musi czekać w kolejce. Czekając na lekarza zdążyłem zmówić różaniec, a u lekarza byłem 5 min. Wizyta 5 min, czas oczekiwania 2h. Lekarze ok, ale cała otoczka pracowników, to jedna wielka porażka. Dałbym 0 gdybym mógł.

  • Michał (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24-02-2016
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Rejestracja telefoniczna

Zarejestrować się telefonicznie graniczy z cudem!!!! Masakra jak udało mi się dodzwonić na rejestracje medycyny pracy Pani bardzo nie miła powiedział tylko pomyłka.............

  • pacjent (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2016-01-14
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

1.4

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.4

"rehabilitacja"

Nie wiem w jakich kategoriach mam oceniać dzisiejszą wizytę u lekarza rehabilitanta - żart czy tragifarsa... Przy ostrym stanie zapalnym barku, "Pani doktor" wypisała skierowanie na zabieg - laser w ilości - 1 ( słownie !!!). Zastanawiam się, czy w Jej ocenie ten jeden jedyny zabieg miał pomóc ??

  • Ewa (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28.07.2015
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta

3.8

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.8

Skandaliczna obsługa w Rejestracji

Przez błąd Rejestratorki (nie naprawiony pomimo numeru telefonu na wierzchu mojej Karty) przyszedłem dzień wczesniej do gabnetu. Ponieważ nie było mnie w wykazie przyjmowanych pacjentów musiałem wysłuchać co Pani doktór sadzi o Rejestratorkach następnie osobiście przynieśc swoją kartę oraz ponownie zejść do rejestracj i pouczyć Rejestratorkę iż powinna oprocz wydania karty wpisać mnie w komputer bo Pani doktor mnie nie widzi.Kosztowało mnie to dwie godziny straty pomimo trzymiesięcznego wyprzedzenia w rejestracji. SKANDAL!!!!

  • Jarek W. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: ubiegły tydzień
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

TOTALNE DNO

Wizyta u okulisty na 13.30 , lekarz powinien przyjmować od 13, a przychodzi do pracy na 13.40. po czym zamiast przyjmować w pierwszej kolejności pacjentów którzy byli zapisani, przyjmuje tych którzy przyszli z dnia nadzień i zarejestrowali się rano. Po dwóch godzinach łaskawie przyjmuje. Rejestracja nieuprzejma wręcz wredna, jakby łaskę robili że w ogóle zapiszą. Rejestracja telefoniczna nie możliwa albo zajęty numer albo nikt nie odbiera. i tak przez kolejnych PIĘTNAŚCIE prób. Niby przychodnia studencka a dziadki idą w pierwszej kolejności.

  • Alik (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 3.10.2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem
przejdŸź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      2.0
       
    • jakość usług:
      2.3
       
    • wyposażenie:
      2.2
       
    • czas oczekiwania:
      2.2
       
    • ocena ogólna:
      2.0
       
    średnia ocena (max 6.0)
    2.1