4.7
2 oceny

Tesco Gdynia Extra

adres
81-005 Gdynia, Kcyńska 27 (dawny Hit) pokaż na mapie

Tesco Extra obiekty w tej lokalizacji (25) »

 
inne oddziały
telefon
58 785-71-28  fax:  58 664-34-95
www
www.tesco.pl
 
sklep internetowy
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

  • Bariera przed Tesco blokuje dojazd rowerzystom
    Bariera przed Tesco blokuje dojazd rowerzystom nasza interwencja 26 listopada 2012 (152 opinie) Kiedy będzie można swobodnie dojechać do Tesco przy ul. Kcyńskiej 27c rowerem? Takie pytanie zadaje w liście do naszej redakcji jedna z rowerzystek z Gdyni.

O nas

24h/dobę 7 dni w tygodniu

Opinie + dodaj ocenę


6.0

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    6
     
  • asortyment:
    6
     
  • promocje:
    6
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

p - opinia

Ogólnie jest OK Jeśli chodzi o produkty takie do picia Ale jeden kierowca autobusu jest niesympatyczny

  • p (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: regularnie
  • Polecam innym: tak

3.4

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    4
     
  • promocje:
    3
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
3.4

Poprawić obsługe na dziale "mięso-wędliny" !!!

Udałem się dzisiaj do Tesco w Gdyni na ul.Kcyńskiej po drobne codzienne zakupy. Przy stoisku z wędlinami zauważyłem ,że ekspedientka obsługuje starsze małżeństwo więc stanąłem jako następny klient celem dokonania zakupu. Po obsłużeniu osób przede mną siłą rzeczy ekspedientka powinna spytać następnego klienta stojącego w kolejce; - czy coś podać ? Przynajmniej tak jest w większości sklepów. W Tesco, co wielokrotnie już zauważyłem, przy stoisku "mięso-wędliny" tak nie jest. Ekspedientka po obsłużeniu klientów przede mną odeszła od stanowiska i stanęła w odległym miejscu . Po czym spojrzała w moim kierunku. Więc pytam się Jej; - czy obsługuje przy stanowisku z wędlinami ? Odpowiedziała ,że tak . To dlaczego Pani odchodzi od stanowiska skoro klient stoi przy ladzie i oczekuje na obsługę ? Odpowiedziała mi,że lada jest długa. Tutaj zgodzę się,że lada jest długa. Tylko dlaczego w Tesco to klient musi zabiegać o obsługę jego, a nie odwrotnie? Innym sposobem na rozwiązanie problemu w Tesco jest konkretne wyznaczenie stanowisk,gdzie jest początek ewentualnej kolejki po dany asortyment,bo jak na razie to nikt nic nie wie.

  • klient. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27 10 2015
  • Polecam innym: nie mam zdania
przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      3.5
       
    • asortyment:
      5.0
       
    • promocje:
      4.5
       
    • lokalizacja:
      5.5
       
    • ocena ogólna:
      4.0
       
    średnia ocena (max 6.0)
    4.7