1.6
2 oceny

Tesco Gdynia

adres
81-577 Gdynia, Nowowiczlińska 35 (Karwiny) pokaż na mapie

Tesco Karwiny obiekty w tej lokalizacji (24) »

 
inne oddziały
telefon
58 627-91-00  fax:  58 627-92-00
www
 
sklep internetowy
 
zgłoś do aktualizacji

O nas

24h/dobę 7 dni w tygodniu

Opinie + dodaj ocenę


2.2

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    4
     
  • asortyment:
    2
     
  • promocje:
    -
     
  • lokalizacja:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Wszystko na NIE

Serio: wszystko na nie. No, moze prawie wszystko, poniewaz obsluga jest OK - bez szalenstw, ale pewien poziom jest utrzymywany. Poza tym: nedza, syf, kila i mogila. Asortyment fatalny (puste polki, i to nie tylko po swietach ale jako standard), ceny wyzsze nawet o 30% (!) od konkurencji na TYCH SAMYCH produktach. Tylko to przekresla ten hipermarket. Widac, ze Tesco slabiutko radzi sobie nie tylko na polskim rynku, ale i wszedzie. Stad takie traktowanie klientow trzeciego swiata (a tym jest Polska dla Anglii) i pomowanie pieniedzy na Wyspe - oczywiscie naszym kosztem. Fatalny sklep, ktory odwiedzam tylko wtedy, gdy musze. Wielkie NIE.

  • Klient (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: miesiac temu
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • promocje:
    1
     
  • lokalizacja:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

SKARGA MAGAZYNIER NOWOWICZLIŃSKA

Nie polecam nikomu odbierać swojego zamówienia internetowego w Tesco na Nowoiczlińskiej. Magazynierzy są leniwi i olewaja klientów. Czekałam 40 minut na swoje zamówienie po 30 minutach upomniałam się co dzieje się z moim zamówieniem magazynier wyśmiał mnie i powiedział, że zapomniał o mnie. Nigdy w żadnym sklepie mnie tak nie potraktowali. Nie po to, wybieram formę zamówienia internetowego, żeby po ten czekać godzinami za swoim zamówieniem. Dzwoniąc na infolinię liczyłam na rekompensatę w tej sprawie- że sklep zobliguje się do przywiezienia mi zakupów do domu. Niestety wspomniany leniuch w mgnieniu oka anulował zamówienie. Gratulacje tesco za takich pracowników.

  • Aga (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: eddd
  • Polecam innym: tak
przejdŸź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      2.5
       
    • asortyment:
      1.5
       
    • promocje:
      1.0
       
    • lokalizacja:
      2.0
       
    • przystępność cen:
      1.0
       
    • ocena ogólna:
      1.0
       
    średnia ocena (max 6.0)
    1.6