• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Trening profesjonalnej obsługi klienta

Centrum Rozwoju Prestige zaprasza na szkolenie: Trening profesjonalnej obsługi klienta

ZAKRES TEMATYCZNY
System obsługi klienta
Budowanie lojalności i wartości klienta
Relacje z klientem
Psychologia klienta - kategorie klientów
Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klienta
Obsługa posprzedażowa klienta
Budowanie autorytetu handlowca
Prezentacja handlowa
Finalizowanie sprzedaży
Techniki efektywnej komunikacji z klientem
Kierowanie rozmową z klientem
Budowanie profesjonalnego kontaktu - Savoir-vivre w bezpośrednich i telefonicznych kontaktach z klientami
Techniki zachęcania do współpracy
Obsługa klienta kluczowego
Obsługa trudnego klienta
Rozmowa telefoniczna z klientem
Informatyczne systemy zarządzania relacjami z klientem

KORZYŚCI:
Zwiększenie efektywności i jakości obsługi klienta
Poznanie i przećwiczenie zasad robienia pozytywnego pierwszego wrażenia
Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji z klientami
Zbudowanie autorytetu handlowca
Zwiększenie własnej efektywności sprzedażowej
Umiejętność identyfikowania klienta kluczowego
Poznanie i umiejętność stosowania efektywnych strategii obsługi trudnych klientów
Zwiększenie efektywności podczas rozmów telefonicznych z klientem
Poznanie zasad mailowej komunikacji biznesowej
Nabycie wprawy w stosowaniu systemów CRM

CZAS TRWANIA: 2 dni/ 16 godzin

DATA: 14-15.12.2015

PROWADZĄCY:
Trener sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem trenerskim oraz handlowym, specjalista w zakresie obsługi klienta

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatowej (minimum teorii, maksimum praktyki).
Ze względu na formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 16 osób.
Metody wykorzystywane podczas szkolenia: mini-wykład z prezentacją multimedialną, dyskusja, ćwiczenia w parach i podgrupach, ćwiczenia indywidualne, studia przypadków, scenki rodzajowe.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych.
Zajęcia odbywają się w godzinach 9.00-17.00.
W każdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.
Dokładny adres szkolenia zostanie przekazany Uczestnikom przed szkoleniem.

CENA:
1280,00 zł (informacja o rabatach dostępna na naszej stronie internetowej)

W cenie:
Udział w intensywnym szkoleniu
Materiały szkoleniowe w formie drukowanej i elektronicznej.
Serwis kawowy i lunch w każdym dniu szkolenia.
Zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.

INFORMACJE I ZAPISY:
Centrum Rozwoju Prestige
tel. +48 600 589 618
biuro@CentrumRozwojuPrestige.pl
www.centrumrozwojuprestige.pl

Zapraszamy serdecznie!

Opinie