Jeśli kochasz świat Neuroshimy, to ten dzień jest dla Ciebie. Turniej w Krolmie już w niedzielę 11 grudnia. Zapisy można zgłaszać na miejscu lub przez e-mail: sklep@krolm.pl
Podobne wydarzenia
piątek, godz. 19:10
Gdynia,
Muzeum Emigracji
bilety 25 zł
poniedziałek, godz. 18:00
Gdańsk,
Pub Polufka
Wstęp wolny
Listę zgłoszonych opublikujemy na krolm.mojeforum.com
Wpisowe 15zł:
*W tym zawarta jest wejściówka na gralnię.
*Dla pierwszego miejsca bon pieniężny do wydania w sklepie oraz gra Konwój.
*Dla drugiego miejsca 1 armia do Neuroshima hex.
*Dla trzeciego miejsca darmowe wypożyczenie gry z Krolma
* Dla ostatniego miejsca 1 darmowa wejściówka do gralni
*Nagroda losowa w postaci pustych żetonów do stworzenia własnej armii
Należy posiadać własny egzemplarz gry i armię.
Krolm dostarcza 24 armie w dzień turnieju, także jak ktoś nie posiada własnej to nie ma problemu.
Aczkolwiek, kto pierwszy ten lepszy. W zapisach prosze podać czy posiadamy własną armię.
W Sobotę na dzień przed turniejem będzie można przyjść na tłumaczenie zasad do gry (jak ktoś nie zna) od godziny 19 do 20
Zasady:
Każdy uczestnik przed turniejem wybiera do trzech armii, którymi będzie grał. Dozwolone są wszystkie armie wydane w edycji 3.0, za wyjątkiem Doomsday Machine (armie z 2.5 są również dozwolone, o ile przeciwnik wyrazi na to zgodę).
W każdym meczu gracze losowo ustalają, który z nich będzie wybierał armię jako pierwszy.
Turniej jest podzielony na fazę eliminacyjną i finałową.
Eliminacje są rozgrywane systemem szwajcarskim tzn.:
- Pary w pierwszym meczu są ustalane losowo.
- Pary w kolejnych meczach są ustalane tak, by każdy grał z rywalem o zbliżonej ilości punktów w tabeli, a jednocześnie by nikt nie grał dwukrotnie z tym samym rywalem.
Następnie najwyżej sklasyfikowani gracze przechodzą do fazy finałowej rozgrywanej systemem pucharowym.
Punkty w fazie eliminacyjnej rozdziela się następująco:
3 punkty za zwycięstwo
1 punkt za remis
0 punktór za porażkę
Liczba meczów zależy od ilości uczestników:
do 16: 4 rundy w systemie szwajcarskim + półfinał + finał
17-32: 5 rund + ćwierćfinał + półfinał + finał
33+: 6 rund + 1/8 finału + ćwierćfinał + półfinał + finał
W przypadku remisu w tabeli po fazie eliminacyjnej, decyduje łączna ilość ran zadanych wrogim sztabom we wszystkich meczach.
W przypadku remisu w meczu w fazie pucharowym, grana jest dogrywka do 10 punktów. Jeśli znów padnie remis, wygrywa osoba wyżej sklasyfikowana w eliminacjach.
Na każdy mecz przewidziane jest 30 minut. Jeśli po 30 minutach mecz się nie zakończy, każdy z graczy rozgrywa jeszcze dwie tury (licząc z aktualnie rozgrywaną) i następuje ostateczna bitwa.
Wpisowe 15zł:
*W tym zawarta jest wejściówka na gralnię.
*Dla pierwszego miejsca bon pieniężny do wydania w sklepie oraz gra Konwój.
*Dla drugiego miejsca 1 armia do Neuroshima hex.
*Dla trzeciego miejsca darmowe wypożyczenie gry z Krolma
* Dla ostatniego miejsca 1 darmowa wejściówka do gralni
*Nagroda losowa w postaci pustych żetonów do stworzenia własnej armii
Należy posiadać własny egzemplarz gry i armię.
Krolm dostarcza 24 armie w dzień turnieju, także jak ktoś nie posiada własnej to nie ma problemu.
Aczkolwiek, kto pierwszy ten lepszy. W zapisach prosze podać czy posiadamy własną armię.
W Sobotę na dzień przed turniejem będzie można przyjść na tłumaczenie zasad do gry (jak ktoś nie zna) od godziny 19 do 20
Zasady:
Każdy uczestnik przed turniejem wybiera do trzech armii, którymi będzie grał. Dozwolone są wszystkie armie wydane w edycji 3.0, za wyjątkiem Doomsday Machine (armie z 2.5 są również dozwolone, o ile przeciwnik wyrazi na to zgodę).
W każdym meczu gracze losowo ustalają, który z nich będzie wybierał armię jako pierwszy.
Turniej jest podzielony na fazę eliminacyjną i finałową.
Eliminacje są rozgrywane systemem szwajcarskim tzn.:
- Pary w pierwszym meczu są ustalane losowo.
- Pary w kolejnych meczach są ustalane tak, by każdy grał z rywalem o zbliżonej ilości punktów w tabeli, a jednocześnie by nikt nie grał dwukrotnie z tym samym rywalem.
Następnie najwyżej sklasyfikowani gracze przechodzą do fazy finałowej rozgrywanej systemem pucharowym.
Punkty w fazie eliminacyjnej rozdziela się następująco:
3 punkty za zwycięstwo
1 punkt za remis
0 punktór za porażkę
Liczba meczów zależy od ilości uczestników:
do 16: 4 rundy w systemie szwajcarskim + półfinał + finał
17-32: 5 rund + ćwierćfinał + półfinał + finał
33+: 6 rund + 1/8 finału + ćwierćfinał + półfinał + finał
W przypadku remisu w tabeli po fazie eliminacyjnej, decyduje łączna ilość ran zadanych wrogim sztabom we wszystkich meczach.
W przypadku remisu w meczu w fazie pucharowym, grana jest dogrywka do 10 punktów. Jeśli znów padnie remis, wygrywa osoba wyżej sklasyfikowana w eliminacjach.
Na każdy mecz przewidziane jest 30 minut. Jeśli po 30 minutach mecz się nie zakończy, każdy z graczy rozgrywa jeszcze dwie tury (licząc z aktualnie rozgrywaną) i następuje ostateczna bitwa.