3.2
18 ocen

UPC Polska Sp. z o. o.

adres
80-336 Gdańsk, Józefa Czyżewskiego 40
 
inne oddziały
telefon
32 494-94-80  fax:  32 494-94-88
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Tragedia

Dzisiaj wyjdzie ze nie dosc ze internetu brak 6-13 to od 22:30 znowu brak bez żadnych oznak i do 4 niby go nie będzie a patrząc od kilku lat na UPC to pomijając ceny to braki internetu są tragiczne a czas przybliżony naprawy bardzo zaniżony

  • Adam xxxx (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Kilka lat
  • Polecam innym: nie

3.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    4
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
3.3

Przeciętni

Nie narzekam na ofertę od UPC, ponieważ oferta przewyższa wszystkie inne w mojej okolicy, lecz jeśli ktoś potrzebuje internetu w celach biznesowych to stanowczo odradzam, ponieważ od 2 miesięcy UPC prowadzi jakieś prace i bez żadnego ostrzegania swoich klientów robi przyłącza, majstruje przy istniejących połączeniach etc w konsekwencji internet jest ale co 5 minut rozłączany, a nawet jak nie jest rozłączany to przez kilka bitych godzin loss pakietów wynosi od 5 do 60% co jest niedopuszczalne. Na najbliższych kilka miesięcy odradzam WSZYSTKIM oferty UPC. Zwłaszcza te nowe powiązane z HORIZON, który tnie się jak skurwysyn co 5 minut.

  • Krzysztof (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2008 - n/a
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Niezawodnie i zgodnie z unową

Mam od wielu lat w UPC wszystkie usługi. Bardzo niska awaryjność, duże możliwości negocjowania cen oraz duża elastyczność działu handlowego. Usterki usuwane szybko i przez kompetentnych serwisantów. Jestem bardzo zadowolony

  • Wojtek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: cały czas
  • Polecam innym: tak

2.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    5
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.8

skuteczność

Firmę oceniam nie tylko po ofercie ale także po sposobie zachowania się w przypadku usterek. Porażka..Kompletny brak 3 usług przez 4 tygodnie (ekipa naprawcza nie wyrabiała się z ilością zleceń?!) po naprawie (połaczenie przewodów) pozostawiono przewody na trawniku, i rozkopany ogród, mijają właśnie 3 tygodnie jak nic się nie zmienia. Dzwoniłem do infolinii, a jakże.., no i co z tego :(

  • Marek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

4.6

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
4.6

Profesjonalnie

Pełne zaskoczenie zanim zadzwoniłem do upc przeczytałem opinie nie były przyjazne a jednak po połączeniu uczucie że mam do czynienia z profesjonalistą. Pozdrawiam Pana który mnie obsługiwał nie zapamiętałem nazwiska Piotr

  • Piotr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: Wszystkim

4.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    5
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.3

Nie narzekam na internet w Upc

Od 9-ciu lat jest wszystko OK. Internet zawsze jest. Na przestrzeni tego czasu może były dwie awarie, które szybko usunęli. Nie mam zastrzeżeń tylko cena mogłaby być nieco niższa. UPC wydaje się być drogi.

  • Marek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2007-2016
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Internet - kazali zapłacić 230 zł za instalację

Zgłosiłem chęć podłączenia przez UPC internetu. Zebrałem wszystkie zgody na instalację (budynek jednorodzinny). Przekazali mnie do fiirmy Konsat - zwodzili mnie 1 miesiąc (musieliśmy radzić sobie i uzywać internetu mobilnego). Po ponad miesiącu pisza do mnie, że muszę zapłacić ponad 220 zł netto za instalację kabla o wartości 10 zł na odległość 10 m. Czysta kpina. Skoro mają swoich klientów w d**** to też powinniście ich mnie w d****. Nie Polceam

  • Mariusz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: października 2015
  • Polecam innym: nie

3.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    5
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    4
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Porażka

Po złożeniu zamówienia w danym dniu nikt nie przyjechał, podobno oferte anulowano ponadto nikt nie dzwonił do nich. Co do tv wyłącza się dekoder, nie można przełączyć kanałów .

  • Sylwia (kobieta, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

zamówienie

Złożyliśmy zamówienie na załozenie internetu. niestety umówionego dnia nikt się nie zjawił a nawet nie zadzwonił. skontaktowaliśmy się najpierw z punktem w Tesco na Chełmie jednak nikt nir odbierał telefonu, następnie pod nr telefonu do biura obsługi klienta (pod numer telefonu dla komórek). Osoba, która odebrała stwierdziła, że musimy zadzwonić pod numer dla telefonów stacjonarnych, z którego oczywiście się nie dodzwoniliśmy z komórki. Ostatecznie z nikim nie udało się nam skontaktować i zostaliśmy z niczym.

  • Agata (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 25/26.11.2015
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Kpina

Występują przerwy w transmisji zarówno jeśli chodzi o internet jak i telefon. Gdy udało mi się dodzwonić do biura obsługi, jakiś analfabeta z Katowic, pyta mnie dlaczego ja do niego dzwonię skoro telefon działa. Zupełnie jak gdyby sprawiało mi przyjemność rozmowa z jakimś debilem.

  • Marian Rutkowski (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 8.06.2915
  • Polecam innym: nie

5.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

UPC INTERNET

Internet szybki, niezawodny , polecam każdemu!

  • MH (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Od 4 lat
  • Polecam innym: tak

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Porażka!

Kiedyś było wszystko w jak najlepszym porządku, teraz częściej nie mam internetu niż mam. Obsługa klienta jest śmiechu warta, Pan z BOK usilnie próbuje mi wmówić że to wina mojego routera! Czyżby mój router psuł się w każdy weekend? Nie sądzę! Osobiście nie polecam usług firmy UPC, pieniądze biorą niestety nie dają nic w zamian!

  • Rafał Radomski (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04.04.2015
  • Polecam innym: nie

2.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

UPC Nie polecam !

Witam, Przez kilka lat korzystaliśmy z usług UPC w sopockim mieszkaniu. W 2014, gdy już skończyła się umowa, złożyliśmy jej wypowiedzenie. Oczywiśćie w BO na Czyżewskiego wprowadzono nas w błąd, że można złożyć takie wypowiedzenie umowy przez konto internetowe UPC. Oczywiście można, ale i tak potrzebny jest skan podpisu właściciela umowy. Dobrze, że sobie to sami sprawdziliśmy odpowiednio wcześniej. W dniu tzw. "odłączenia" byliśmy umówieni na konkretną godzinę z człowiekiem z UPC, który jednak przyjechał pół godziny wcześniej i miał pretensje, że nikogo nie zastał. Nie zastał, bo nikt już tam nie mieszkał. Jeżeli chodzi o usługi, to mnie zaskoczyła b. negatywnie 1 rzecz, przy dłuższym niewłączaniu telewizora (nie wiem ile dni, czy tygodni) UPC zakładał blokadę na telewizję - polegało to na tym, że po włączeniu odbiornika, trzeba było wprowadzić kod (w praktyce był to numer kierunkowy na Gdańsk), ale za pierwszym razem, trochę to potrwało zanim dodzwoniłam się do nich na infolinię, aby ten kod uzyskać. Kolejność kanałów w dziwacznej kolejności. Poziom obsługi bardzo średni. Wiecej nie skorzystam. Od 3 lat korzystam równolegle z usług innych dostawców i wypadają oni na plus.

  • Solhaljo (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

zzadowolon

od 6 lat mam internet w UPC. W tym czasie były 3 przerwy wszystkie z soboty na niedzielę okło 3 w nocy. Tylko w pierwszych dniach były jaja bo ruter nie chciał współpracować z Linuksem. Ale po wymianie jest o.k.

  • Czesław (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2009
  • Polecam innym: tak

3.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.5

Podłączenie

Ciekawe jak to jest, że w całej ulicy jest infrastruktura, kabel do płotu jest dociągnięty od strony ulicy przez UPC, ale UPC nie chce się dokładnie tego sprawdzić. Przyjechał tylko technik z firmy zewnętrznej, który prowizorycznie sprawdził brak sygnału. Na podstawie tej opinii okazuje się, że usługa mnie jest już niedostępna. I od razu dostałem wycenę wykonania nowego podłączenia rzędu 5500zł netto, mimo, że mam przyłącze ! Gratuluję podejścia do klienta i fachowej obsługi ! Na szczęście jest konkurencja :)

  • Navi (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04.2014
  • Polecam innym: nie

5.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

ali3n - opinia

Ogólnie polecam. Nie chcę mi się wierzyć w opinie które czytam na temat tej firmy więc postanowiłem napisać swoją :) Jedyną "wądą" UPC to wysokie ceny za sam internet, ale co do jakości i obsługi nie mam zastrzeżeń.

  • ali3n (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014
  • Polecam innym: tak

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Problem z wifi..ściemnianie UPC

Router Technicolor 7200 po aktualizacji nie współpracuje prawidłowo z wieloma kartami sieciowymi wifi. Zamiast predkości 60mb sa 3 mb. BOK UPC próbuje zwalić winę na komputer użytkownika wymyślając że jest to problem karty sieciowej a nie ich sprzętu.

  • kimas (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10.01.2014
  • Polecam innym: nie

Totalny bałagan

Z wielką łaską i po awanturze raczyli przyjąć zwrot sprzętu (dekoder) w siedzibie biura na Czyżewskiego.Koniecznie odsyłali mnie do inPostu. Nie po to jechałam ze sprzętem z Gdańska do Sopotu, aby mnie spławiono.Osoby czekające jak ja ze zwrotami były pomijane w kolejce do obsługi. W końcu sprzęt przyjęli ale brakowało kabla HDMI więc dosłałam go zgodnie z instrukcją poprzez inPost, na co dostałam mail potwierdzający wysłanie.Oczywiście go skasowałam.Teraz jestem atakowana o zwrot kabla a dziś dostałam r-ek na 50 zł ! Mają bałagan, nie szanują klienta.Byłam ich klientka przez kilkanaście lat. Teraz jestem nadal ,pod innym adresem, mam duży pakiet TV i internet. By się wstydzili, dziadostwo straszne.

  • Oburzona (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie