3.0
24 oceny

UPC Polska Sp. z o. o.

adres
80-336 Gdańsk, Józefa Czyżewskiego 40
 
inne oddziały
telefon
32 494-94-80  fax:  32 494-94-88
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


4.6

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
4.6

Profesjonalnie

Pełne zaskoczenie zanim zadzwoniłem do upc przeczytałem opinie nie były przyjazne a jednak po połączeniu uczucie że mam do czynienia z profesjonalistą. Pozdrawiam Pana który mnie obsługiwał nie zapamiętałem nazwiska Piotr

  • Piotr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: Wszystkim

4.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    5
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.3

Nie narzekam na internet w Upc

Od 9-ciu lat jest wszystko OK. Internet zawsze jest. Na przestrzeni tego czasu może były dwie awarie, które szybko usunęli. Nie mam zastrzeżeń tylko cena mogłaby być nieco niższa. UPC wydaje się być drogi.

  • Marek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2007-2016
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Internet - kazali zapłacić 230 zł za instalację

Zgłosiłem chęć podłączenia przez UPC internetu. Zebrałem wszystkie zgody na instalację (budynek jednorodzinny). Przekazali mnie do fiirmy Konsat - zwodzili mnie 1 miesiąc (musieliśmy radzić sobie i uzywać internetu mobilnego). Po ponad miesiącu pisza do mnie, że muszę zapłacić ponad 220 zł netto za instalację kabla o wartości 10 zł na odległość 10 m. Czysta kpina. Skoro mają swoich klientów w d**** to też powinniście ich mnie w d****. Nie Polceam

  • Mariusz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: października 2015
  • Polecam innym: nie

3.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    5
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    4
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Porażka

Po złożeniu zamówienia w danym dniu nikt nie przyjechał, podobno oferte anulowano ponadto nikt nie dzwonił do nich. Co do tv wyłącza się dekoder, nie można przełączyć kanałów .

  • Sylwia (kobieta, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

zamówienie

Złożyliśmy zamówienie na załozenie internetu. niestety umówionego dnia nikt się nie zjawił a nawet nie zadzwonił. skontaktowaliśmy się najpierw z punktem w Tesco na Chełmie jednak nikt nir odbierał telefonu, następnie pod nr telefonu do biura obsługi klienta (pod numer telefonu dla komórek). Osoba, która odebrała stwierdziła, że musimy zadzwonić pod numer dla telefonów stacjonarnych, z którego oczywiście się nie dodzwoniliśmy z komórki. Ostatecznie z nikim nie udało się nam skontaktować i zostaliśmy z niczym.

  • Agata (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 25/26.11.2015
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Kpina

Występują przerwy w transmisji zarówno jeśli chodzi o internet jak i telefon. Gdy udało mi się dodzwonić do biura obsługi, jakiś analfabeta z Katowic, pyta mnie dlaczego ja do niego dzwonię skoro telefon działa. Zupełnie jak gdyby sprawiało mi przyjemność rozmowa z jakimś debilem.

  • Marian Rutkowski (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 8.06.2915
  • Polecam innym: nie

5.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

UPC INTERNET

Internet szybki, niezawodny , polecam każdemu!

  • MH (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Od 4 lat
  • Polecam innym: tak

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Porażka!

Kiedyś było wszystko w jak najlepszym porządku, teraz częściej nie mam internetu niż mam. Obsługa klienta jest śmiechu warta, Pan z BOK usilnie próbuje mi wmówić że to wina mojego routera! Czyżby mój router psuł się w każdy weekend? Nie sądzę! Osobiście nie polecam usług firmy UPC, pieniądze biorą niestety nie dają nic w zamian!

  • Rafał Radomski (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04.04.2015
  • Polecam innym: nie

2.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

UPC Nie polecam !

Witam, Przez kilka lat korzystaliśmy z usług UPC w sopockim mieszkaniu. W 2014, gdy już skończyła się umowa, złożyliśmy jej wypowiedzenie. Oczywiśćie w BO na Czyżewskiego wprowadzono nas w błąd, że można złożyć takie wypowiedzenie umowy przez konto internetowe UPC. Oczywiście można, ale i tak potrzebny jest skan podpisu właściciela umowy. Dobrze, że sobie to sami sprawdziliśmy odpowiednio wcześniej. W dniu tzw. "odłączenia" byliśmy umówieni na konkretną godzinę z człowiekiem z UPC, który jednak przyjechał pół godziny wcześniej i miał pretensje, że nikogo nie zastał. Nie zastał, bo nikt już tam nie mieszkał. Jeżeli chodzi o usługi, to mnie zaskoczyła b. negatywnie 1 rzecz, przy dłuższym niewłączaniu telewizora (nie wiem ile dni, czy tygodni) UPC zakładał blokadę na telewizję - polegało to na tym, że po włączeniu odbiornika, trzeba było wprowadzić kod (w praktyce był to numer kierunkowy na Gdańsk), ale za pierwszym razem, trochę to potrwało zanim dodzwoniłam się do nich na infolinię, aby ten kod uzyskać. Kolejność kanałów w dziwacznej kolejności. Poziom obsługi bardzo średni. Wiecej nie skorzystam. Od 3 lat korzystam równolegle z usług innych dostawców i wypadają oni na plus.

  • Solhaljo (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

zzadowolon

od 6 lat mam internet w UPC. W tym czasie były 3 przerwy wszystkie z soboty na niedzielę okło 3 w nocy. Tylko w pierwszych dniach były jaja bo ruter nie chciał współpracować z Linuksem. Ale po wymianie jest o.k.

  • Czesław (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2009
  • Polecam innym: tak

3.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.5

Podłączenie

Ciekawe jak to jest, że w całej ulicy jest infrastruktura, kabel do płotu jest dociągnięty od strony ulicy przez UPC, ale UPC nie chce się dokładnie tego sprawdzić. Przyjechał tylko technik z firmy zewnętrznej, który prowizorycznie sprawdził brak sygnału. Na podstawie tej opinii okazuje się, że usługa mnie jest już niedostępna. I od razu dostałem wycenę wykonania nowego podłączenia rzędu 5500zł netto, mimo, że mam przyłącze ! Gratuluję podejścia do klienta i fachowej obsługi ! Na szczęście jest konkurencja :)

  • Navi (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04.2014
  • Polecam innym: nie

5.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

ali3n - opinia

Ogólnie polecam. Nie chcę mi się wierzyć w opinie które czytam na temat tej firmy więc postanowiłem napisać swoją :) Jedyną "wądą" UPC to wysokie ceny za sam internet, ale co do jakości i obsługi nie mam zastrzeżeń.

  • ali3n (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014
  • Polecam innym: tak

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Problem z wifi..ściemnianie UPC

Router Technicolor 7200 po aktualizacji nie współpracuje prawidłowo z wieloma kartami sieciowymi wifi. Zamiast predkości 60mb sa 3 mb. BOK UPC próbuje zwalić winę na komputer użytkownika wymyślając że jest to problem karty sieciowej a nie ich sprzętu.

  • kimas (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10.01.2014
  • Polecam innym: nie

Totalny bałagan

Z wielką łaską i po awanturze raczyli przyjąć zwrot sprzętu (dekoder) w siedzibie biura na Czyżewskiego.Koniecznie odsyłali mnie do inPostu. Nie po to jechałam ze sprzętem z Gdańska do Sopotu, aby mnie spławiono.Osoby czekające jak ja ze zwrotami były pomijane w kolejce do obsługi. W końcu sprzęt przyjęli ale brakowało kabla HDMI więc dosłałam go zgodnie z instrukcją poprzez inPost, na co dostałam mail potwierdzający wysłanie.Oczywiście go skasowałam.Teraz jestem atakowana o zwrot kabla a dziś dostałam r-ek na 50 zł ! Mają bałagan, nie szanują klienta.Byłam ich klientka przez kilkanaście lat. Teraz jestem nadal ,pod innym adresem, mam duży pakiet TV i internet. By się wstydzili, dziadostwo straszne.

  • Oburzona (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Żenada

Nie polecam internetu z UPC zwłaszcza na szarej -poczta się nawet nie ładuje -chyba więcej komentarzy nie trzeba ...słaba usługa i to za jakie pieniądze-heh a w umowie niby 10 mega ...ostatni raz UPC!!!!!

  • miki (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10.07.2014
  • Polecam innym: nie

2.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Kiepscy technicy

Od kilku miesiecy nie potrafią naprawić oprogramowania na swoim sprzęcie, przez co internet regularnie co 15 min ma przerwy, co utrudnia korzystanie np.z bankowosci internetowej.

  • Niezadowolony wieloletni klient (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2011
  • Polecam innym: nie

3.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

BEZNADZIEJA

Mozliwosc przekazywania informacji o awariach i niemozliwości płacednia praktycznie niemozliwa. Nie moge zapłacic aktualnej faktury poniewaz logowanie nie działa -( nr.klienta i PESEL.) Na poprzednie zawiadomienie mejhlem do Was brak odpowiedzi. Proszę przyslac fakturę listem.Korespondencję z UPC - kopie drukuję. T.wYPYCH

  • TADEUSZ WYPYCH (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

telewizja internet.

czekam ponad tydzień na podłączenie telewizji i internetu i nic. Dzwonie i byłem osobiście i tylko zwodzą że jutro bendą technicy.

  • Jerzy (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Komu polecasz?: zastanowić się

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

obsługa do niczego

Jestem z Gdańska .pan przyjechał założyć antenę nie przygotowany. nie posiadał odpowiedniego wiertła do przewiercenia ściany . chciał wiercić w miejscu widocznym bo tak mu pasowało wiertło. powiedział że nie będzie kupował nowego dla mnie i że nie ma takich długich 90 cm wierteł o takie małej średnicy. jest tylko o średnicy 4 cm. Bzdura totalna. oczywiście nikt nie zgłosil się do mnie ponownie chociaż minęło 4 dni. WARTO OPISAĆ TO NA FORACH W INERNECIE I TO ZROBIĘ. A telewizję + internet zamówię w innej Firmie. Z drugiej strony to taka potężna firma a nie posiada odpowiedniego sprzętu i nie szanuje klienta!!!!!!!

  • ELZBIETA (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

5.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

zadowolona

Najlepszy dostawca internetu z jakiego do tej pory korzystałam. Bezawaryjny, szybki internet w cenie lepszej niż u konkurencji. Przez 7 lat codziennego korzystania z usługi kojarzę może 2 dni kiedy była jakaś awaria.

  • cyt (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2007-2014
  • Polecam innym: tak