2.7
oceń »

UPC Polska Sp. z o. o.

adres
80-336 Gdańsk, Józefa Czyżewskiego 40
 
inne oddziały
telefon
32 494-94-80  fax:  32 200-74-88
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie


2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Żenada

Nie polecam internetu z UPC zwłaszcza na szarej -poczta się nawet nie ładuje -chyba więcej komentarzy nie trzeba ...słaba usługa i to za jakie pieniądze-heh a w umowie niby 10 mega ...ostatni raz UPC!!!!!

  • miki (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10.07.2014
  • Polecam innym: nie

2.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Kiepscy technicy

Od kilku miesiecy nie potrafią naprawić oprogramowania na swoim sprzęcie, przez co internet regularnie co 15 min ma przerwy, co utrudnia korzystanie np.z bankowosci internetowej.

  • Niezadowolony wieloletni klient (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2011
  • Polecam innym: nie

3.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

BEZNADZIEJA

Mozliwosc przekazywania informacji o awariach i niemozliwości płacednia praktycznie niemozliwa. Nie moge zapłacic aktualnej faktury poniewaz logowanie nie działa -( nr.klienta i PESEL.) Na poprzednie zawiadomienie mejhlem do Was brak odpowiedzi. Proszę przyslac fakturę listem.Korespondencję z UPC - kopie drukuję. T.wYPYCH

  • TADEUSZ WYPYCH (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

telewizja internet.

czekam ponad tydzień na podłączenie telewizji i internetu i nic. Dzwonie i byłem osobiście i tylko zwodzą że jutro bendą technicy.

  • Jerzy (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Komu polecasz?: zastanowić się

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

obsługa do niczego

Jestem z Gdańska .pan przyjechał założyć antenę nie przygotowany. nie posiadał odpowiedniego wiertła do przewiercenia ściany . chciał wiercić w miejscu widocznym bo tak mu pasowało wiertło. powiedział że nie będzie kupował nowego dla mnie i że nie ma takich długich 90 cm wierteł o takie małej średnicy. jest tylko o średnicy 4 cm. Bzdura totalna. oczywiście nikt nie zgłosil się do mnie ponownie chociaż minęło 4 dni. WARTO OPISAĆ TO NA FORACH W INERNECIE I TO ZROBIĘ. A telewizję + internet zamówię w innej Firmie. Z drugiej strony to taka potężna firma a nie posiada odpowiedniego sprzętu i nie szanuje klienta!!!!!!!

  • ELZBIETA (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

5.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

zadowolona

Najlepszy dostawca internetu z jakiego do tej pory korzystałam. Bezawaryjny, szybki internet w cenie lepszej niż u konkurencji. Przez 7 lat codziennego korzystania z usługi kojarzę może 2 dni kiedy była jakaś awaria.

  • cyt (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2007-2014
  • Polecam innym: tak

5.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • awaryjność:
    6
     
  • dodatkowe usługi:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Nie mam zastrzeżeń

Dobra oferta programowa (każdy znajdzie coś dla siebie) i bezawaryjność - na 7 lat korzystania z usług UPC tylko 2 razy musiałam wzywać serwis: raz dekoder "dokonał żywota" i trzeba go było wymienić na nowy, raz była awaria w całym bloku. W obydwu przypadkach na infolinię dodzwoniłam się w miarę szybko a serwis pojawił się na drugi dzień po zgłoszeniu. Tylko ceny mogłyby być trochę niższe ;) Czytając opinie poniżej odnoszę wrażenie, że problemy z UPC mają jedynie ci, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem umów i regulaminów.

  • cyt (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: tak

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Dramatyczna obsługa

3 razy zgłaszana chęć zainstalowania internetu! Brak odzewu!

  • SS (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13.02.2014
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

nie polecam !!!!

Komunikat !!!! Telewizja kablowa upc zmienia regulaminy dotyczące nowego podziału kanałów telewizyjnych, klienci upc mają prawo rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym bez konsekwencji najpóźniej do 28.02.2014roku!!! Warto odejść od tych naciągaczy lub przynajmniej wynegocjować lepszą dla siebie usługę!

  • oszukany (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • dodatkowe usługi:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Nigdy się jeszcze nie zawiodłem !

Mam już 4 rok UPC i jeszcze na nic, nie narzekałem. Mam Internet, Telewizje i Telefon. A jak już miałem problem to w mig rozwiązana, nie wiem co wy macie za problemy, ale ja polecam. UPC moim zdaniem najlepszy dostawca usług !

  • Piotr (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: Wszystkim

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

ABSOLUTNIE NIE POLECAM!!!

W październiku 2012 roku sprawiliśmy sobie internet z UPC, a ponieważ jesteśmy studentami wybraliśmy umowe na 9 miesięcy, która miała trwać do czerwca 2013 roku. Początkowo było ok, internet tani i szybki. Po podajrze 2 miesiacach rachunek nam skoczył o prawie 20 zł (potem znaleźliśmy mały druk w umowie, który o tym mówi, więc nie wiem czemu inne ceny mają podane na swojej stronie skoro te ceny obowiązują 1-2 pierwsze miesiące). Mamy wrzesień a faktury za internet przybywają! U końcu trwania naszej umowy pojechaliśmy osobiście aby oddać ruter i załatwić wszystkie formalności. I co nam powiedzieli? Że za późno przyjechaliśmy (?!) i będziemy musieli zapłacić kolejny miesiąc a ruter mamy we wrześniu gdzieś wysłać. Pomyślałam, że to nienormalne, ale ok jeżeli jeszcze miesiąc mamy płacić to nic takiego aż wielkiego mimo, że i tak nie powinniśmy. Zapłacilismy 2 nastepne faktury a ciagle je wysyłaja mimo, że umowa rezygnacji została dawno podpisana! Dodzwonić się nie można, a podejrzewam ze i tak coś wymyślą i będziemy musieli płacić jeszcze długo, mimo, że dawno nie mamy już internetu. Jeżeli nie chcecie niepotrzebnie płacić za coś czego nie macie to zdecydowanie nie polecam!

  • Ania (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2012- czerwiec 2013
  • Polecam innym: nie

skarga

jestem zbulwersowany waszą usługa ponieważ dla czego mam płacić dwa razy za tą sama usługie skoro okablowanie było już wcześniej zrobione teraz przywruciłem znowu wasza telewizje i ponownie zostałem obciążony kosztami okablowania czy nie macie kontroli nad waszymi pracownikami i czy takie sprawy trzeba załatwiac w inny sposób pozdrawiam

  • jerzy wójcik (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Komu polecasz?: wszystkim oszustom

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Masz UPC nie masz umowy "na promocje" to wynegocjuj sam obniżkę - Konkurs

UPC klientom, którzy nie przedłużyli umowy wciskają podwyżkę. Twierdzą, że informowali emailem lub/i pocztą - co jest nie prawdą - nie robią tego listem poleconym, więc nie ma to mocy prawnej. Nowy rachunek w moim przypadku wynosił 78 zł (było 74 zł) Po kilkuminutowej rozmowie z info linią UPC gdzie zażądałem wszystkich nagrań z ostatnich 6 m-cy rozmów z UPC i zagrożeniu że poinformuje odpowiednie organa jako że jawnie łamią prawo, po przełączeniu do trzeciego super konsultanta otrzymałem obniżkę rachunku do 66 zł z umową na 12mcy. Ogłaszam konkurs, kto wynegocjuje niższy rachunek. Czekam na Wasze rekordy na tej stronie. Do pracowników UPC: Obiecałem, że będę się starał, aby Wasza firma była tak traktowana jak wy traktujecie swoich klientów ... legalnie…

  • mlyn (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: kientom którzy nie przedłużyli umowy a UPC dostarcza usługę

aqwal - opinia

nauczcie sie walczyc z dostawcami, nie maile i tel a listy polecone, to jedyny skuteczny sposob. Wszelkie reklamacje list polecony, wszelkie awarie list polecony. Prawo polskie daje duze mozliwosci tylko trzeba umiec je wykozystac. Jak dzwonisz wysylasz maile oni moga nic nie robic, bo nigdy nie udowodnisz o co prosiles. Za kazdy dzien braku internetu nalezy ci sie odszkodowanie w wysokosci 1/15 ceny za kazdy dzien braku neta, albo nie dotrzymania umowy. Jesli masz podwyzke bez informacji tez skladaj reklamacje na pismie. Firma ma obowiazek w 30 dni odpowiedziec jesli nie odpowie reklamacja uwzgledniona. Z zasady firmy po otrzymaniu listu przystepuja szybko do dzialania oni znaja prawo i nie chca strat, jak dzwonisz to wiedza ze nie musza sie spieszyc bo nic nie straca. Jest to jedyna droga do walki z dostawcami uslug medialnych i w 99% sie sprawdza. Wasze nazwisko umieszcza sie na liscie priorytetow i dba sie o was bo nie chce sie placic

  • aqwal (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2011-12-14
  • Polecam innym: nie

3.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.3

Nigdy więcej UPC

Właśnie rozstałem się z UPC oczywiście z problemami. Kroplą, która przelała czarę goryczy było podniesienie rachunku z 69 d o133 zl bez żadnej informacji. Dopiero na fakturze się przekonałem ile zapłacę. Pani z infolinii poinformowała mnie (tonem pogardy), że odetną mi sygnał po 2 dniach od rozmowy. Odesłałem im dekoder, ale za późno się zorientowałem, że istnieje miesiąc wypowiedzenia. W ciągu 2 dni zakupiłem POLSAT i miałem 2 faktury do zapłaty. Przebolałem to i miałem pewność, że już nie będę miał z nimi do czynienia. Ale dostałem kolejny rachunek za okres, w którym sygnału już nie miałem ponieważ, jak mi powiedziano, w systemie nie było mojej rezygnacji. Tam chyba pracują półgłówki. Przestrzegam przed tą"kablówką". Stałych klientów mają głęboko w d..., a tylko nowym proponują milion kanałów za 3 zł, żeby znaleźć frajerów.

  • Szaman (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu

5.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • awaryjność:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Nie mam zastrzeżeń

Ja nie mogę narzekać. Uważam, że mają przyzwoite ceny, w ofercie fajne programy i jeszcze ułatwili mi życie wprowadzając aplkację na smartfona upc tv, dzięki czemu nawet jak mnie nie ma w domu, to mogę sobie nagrywanie ulubionych programów przez komórkę włączyć ;) Teraz zastanawiam się, czy internetu jeszcze do nich nie przenieść, bo mi się niedługo umowa kończy.

  • zula (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: tak

4.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • awaryjność:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.0

Przejęcie abonamentu

Witam Przejmę abonament internetowy, Jeśli ktoś już chce się rozstać z UPC, ja z miłą chęcią przejmę jego abonament, ale nie dłuższy niż 6 miesięcy do końca. tel: 794769988

  • Krzysiek z Wrzeszcza (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2
  • Polecam innym: nie mam zdania

2.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

UPC - nie polecam

Korzystałem z usług UPC dwa lata i niestety jest to koszmar: - wprowadzanie w błąd na infolinii informacja od konsultantki i zapisy w umowie / regulaminie różniły się - sprzedaż usług, które nigdy nie działały Pakiet bezpieczny internet - w końcu stwierdzili, że właściwie to nie działa i łaskawie i pozwolili nie korzystać. Identycznie bezprzewodowy internet, który nie obejmował całego domu - po kilku zmianach urządzenia, kilku miesiącach pozwolili zrezygnować z usługi. Pierwszy lepszy linksys, którego podłączyłem zadziałał jak należy. - tragiczna obsługa klienta Korespondencja, infolinia - mam wrażenie, że zrobione w ten sposób żeby się zniechęcić. W BOK było sympatycznie ale wprowadzano mnie w błąd więc... aa telefony z infolinii o 20.45 Dodam, że teraz UPC wysyła mi korespondencję pod mój stary adres- mimo, że żądali ode mnie oświadczenia właściciela domu, że już tam nie mieszkam.Od 4 miesięcy nie udało im się dokonać zmiany w systemie. Generalnie nie polecam tego dostawcy internetu / tv - od momentu podpisania umowy czułem się jak petent a nie klient. Od momentu rozwiązania - jak przestępca ;)

  • niezadowlony klient (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2010 - grudzień 2012
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

..Umowe interpretuja na własna korzysc

Firama złodziejska, zmieniłem umowę, fakturę otrzymałem za podwójne usługi (stare i nowe )- nie chcą uznac zmian licza podwójnie - złodzieje!!!

  • zbig (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

PARANOJA

umowa jest w ogóle nieczytelna i niezrozumiała - powinni zostać podani pod sąd (łamanie prawa). ciężko się z nimi rozstać (milion powodów i GRÓŹB oraz opłat związanych z rozwiązaniem umowy), obsługa niekompetentna, samie nie znają swojego regulaminu a ludziom wkręcają jakieś kity. mogłabym pisać i pisać co z nimi jest nie tak ale nie mam nerwów. NIE POLECAM!!!!

  • ja (kobieta, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie