UPS Polska - firma kurierska

UPS Polska

Wybierz numer

22 489-48-77
 

Oceny (118)

Adam
Termin usługi: styczeń 2024

Staram się unikać zakupów gdzie dostawa jest za pomocą tego kuriera jak ognia. Niestety duże sieci zachodnie wymuszają korzystanie, w Gdańsku ich obsługa jest na poziomie skandalicznym nie odpowiada żadnym standardom. Kłamstwa o braku obecności są normą, hit z wczoraj rzut paczka przez ogrodzenie ponad 6 metrów bez jakiegokolwiek kontaktu.

Firmy kurierskie

1.0
kuba
Termin usługi: listopad 2023

Człowiek pracuje z domu, a tu 3 niedostarczenia. Ktoś to powinien zgłosić do UOKiK

Firmy kurierskie

1.0
Piotr
Termin usługi: listopad 2023

Jestem szczerze zażenowany, że firma zapewniająca tak tragiczną jakość usług istnieje na rynku. Najpierw przełożyli termin doręczenia paczki ze środy na wtorek, a że informację o tym wysłali dopiero we wtorek po 9tej nie można było tego w żaden sposób przełożyć. Na szczęście miałem opcję pracy z domu. Poza lekką frustracją na nieodpowiedzialne zachowanie kuriera, nie przejąłem się za bardzo. Około 14stej po nieprzerwanym pobycie w domu dostaje informację, że kurier nikogo nie zastał i zostawił paczkę w punkcie. Natychmiast dzwonię na infolinię żeby odkręcili sytuację, bo przecież cały czas jestem na miejscu, ale pani przy telefonie mówi że nie mogą się skontaktować z kurierem, ale zmieni status paczki i "na pewno" jutro zostanie dostarczona i że ktoś do mnie oddzwoni żeby potwierdzić o której. Telefon zwrotny nigdy nie nadszedł. Podobnie przez następne dwa dni, obietnice bez pokrycia, a potem tłumaczenie, że "ktoś" przez przypadek coś źle zrobił i dlatego nie udało się dostarczyć. Ostatecznie musiałem sam odebrać paczkę z punktu. Nie polecam firmy, szczyt niekompetencji oraz całkowity brak zrozumienia na czym polega usługa, którą powinni dostarczać.

Firmy kurierskie

1.0
Gd
Termin usługi: sierpień 2023

Tragedia, kurier notorycznie wozi przesyłki do punktu odbioru zamiast dostarczać do domu. Jako powód wpisuje przeważnie że nie było nikogo w domu.

Firmy kurierskie

1.0
shs
Termin usługi: grudzień 2022

Pierwszy raz spotkałem się z wulgarnym kurierem. Brak szacunku, brak pomocy, totalne olanie klienta. Mam wrażenie że chłopak był pod wpływem jakiś środków bo nikt normalny w ten sposób do klienta by się nie odezwał.

Grażyna
Termin usługi: sierpień 2022

Najgorsza firma kurierska, z jaką miałam do czynienia Dwa dni czekałam na kuriera, a tu nagle otrzymuję maila od nadawcy przesyłkę, że dziękuje za odebranie przesyłki (problem w tym, że ja przesyłki jeszcze nie otrzymałam). Po dodzwonieniu się (co nie było takie proste) na infolinię, dowiedziałam się, że przesyłka została dostarczona do punktu odbioru (pomimo, że byłam w domu), gdzieś w pobliżu (5 km od mojego miejsca zamieszkania). Zupełny brak profesjonalizmu, brak szacunku dla klientów, brak odpowiedzialności. nie polecam!!! a wręcz ostrzegam ... Trzymajcie się od tej firmy z daleka, jeżeli chcecie zaoszczędzić sobie nerwów i stresu ...

Kasia
Termin usługi: grudzień 2020

Tragedia.....Kurier twierdzi że był...a nie był wcale i oddał paczkę.Porażka nie firma

Beata Glica
Termin usługi: sierpień 2020

Niestety jak wyżej nie ma kontaktu, że dostarczą paczkę lub telefonu. 3 razy niby byli ale brak kartki gdzie odebrać i o której. Usług koszmarek po 3 dniach dostałam maila że 3 razy próbowano dostarczyć paczkę

eK
Termin usługi: kwiecień 2020

Infolinia to fikcja. Nie istnieje. Kurier nie zadzwonił w związku z dostarczeniem paczki. Żeby dowiedzieć się skąd mam odebrać paczkę muszę zarejestrować konto na stronie UPS, bo na infolinii tylko o tym mówią. Nikt nie odbiera telefonów. Żenada w porównaniu z innymi kurierami

ssssssss
Termin usługi: marzec 2020

danego dnia, którego miała być paczka nikt się nie odezwał. następnego dnia dostaje maila, że wczoraj oraz dziś rano, był mnie kurier!!! a ja jestem duchem świętym i czatuje 24h kiedy to się pojawi szanowny pan kurier. ale nic, dymam pół miasta odebrać osobiście (a dostawe miałem opłaconą!) na osowie. i tutaj, to jest normalny kabaret. żadnej informacji gdzie się mieszczą, trzeba sie domyslić, że jakaś pani siedzi gdzieś w małym pokoiku na końcu tego brązowego budynku. następnie, daje jakieś przepustki, żeby wjechać na teren renk. a potem jedziesz se miedzy tirami, szukasz gdzie to jest. mała naklejka na drzwiach, zero informacji. w środku 3 razy się pytałem o odbiór paczki to wszyscy mnie olali. pierwszy i ostatni raz zamawiam coś z wysyłką przez ups !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tomasz
Termin usługi: marzec 2020

Najwieksze syf jesli chodzi o firmy kuerierskie. Inpost ma powiadomienia co chwile, kurier dzwoni jesli nei ma mnie na miejscu lub nawet umawia sie na godzine. Tutaj kurie przyjechal, nie wysiadl nawet z auta i stwierdzil ze lokal zamkniety i ustalil odmowe odbioru. Paczka wlasnie wraca do niemiec. firma kureirska ktora nie potrafi dostarczy paczki - czego chciec wiecej. Nie polecam!

Wojtek
Termin usługi: marzec 2020

Pierwszy raz spotykam sie ze kurier nie dzwoni przed przyjazdem. Misialem zerwac sie z pracy i szukac go. Nie pokwapil sie o zabranie przesylki. Brak kontaktu i nieuprzejmosc.

Aleksandra
Termin usługi: grudzień 2019

Po 1,5 godziny od rzekomej próby dostarczenia paczki - SMS z informacją, że paczka będzie do odbioru w sklepie spożywczym. Zero kontaktu telefonicznego przed rzekomą próbą dostarczenia i po rzekomym niezastaniu nikogo w domu. Mąż był wówczas w domu, a nasz domofon jest sprawny. Numer infolinii nie działa. Tuż przed Bożym Narodzeniem, po wzięciu pieniędzy za usługę firma bezczelnie kłamie i zmusza kobietę w ciąży bez samochodu do wędrowania po sklepach i dźwigania ciężarów. Mam nadzieję, że wydadzą paczkę mężowi po okazaniu mojego dowodu. Sprawa nadaje się do Urzędu Ochrony Konsumenta.

Niezadowolony klient
Termin usługi: listopad 2019

Firma niekompetentna od dwóch tygodni czekam na przesyłkę która miała dotrzeć w ciągu czterech dni od dnia zamówienia. Mimo monitów z mojej strony w firmie wysyłającej i potwierdzeniu prze nią że przesyłka będzie tego samego dnia w godzinach między 12 a 14 przesyłka nie dotarła po telefonie do firmy kurierskiej usłyszałam że kurier skończył już pracę a oni nie mają z nim kontaktu i że mam czekać kolejnych 5 dni na przesyłkę, koszmar porostu zero szacunku dla klienta. Dla mnie ocena niedostatecznie

Paulina
Termin usługi: październik 2019

Brak szacunkowego przedziału czasu dostarczenia przesyłki, brak możliwości skontaktowania się z kurierem. Na infolini opryskliwi pracownicy, którzy nie mogą połączyć z kurierem. Na pytanie o szacunkowy czas dostawy odpowiedz: do 19. Kpina. Radzę oszczędzać sobie nerwów i nie korzystać z tej firmy, szczególnie gdy czeka się na ważną przesyłkę.

Robert
Termin usługi: sierpień 2019

Handlowcy i kierownicy porażka proponuje trochę ogłady i szacunku dla klienta.

Michał
Termin usługi: sierpień 2019

Paczka od razu przekierowana do punktu odbioru. Telefon? Nie, UPS nie dzwoni. Omijać szerokim łukiem.

Studio
Termin usługi: lipiec 2019

Gdyby ups prowadzil pizzerie, serwowalby niedopieczone sandaly z dna rzeki... gdyby ups sprzedawal auta, bylyby to papierowe samoloty... gdyby ups prowadzil praktyki lekarskie, tak naprawde bylby firma pogrzebowa...itd itp Zero kontaktu, zero empatii, zaslanianie sie procedurami stworzonymi tylko na potrzeby pozarow w ups. Polityka firmy pozostawia wiele do zyczenia. Nie polecam. Jedynie dziwie sie ze sa caly czas na rynku. Wyslij paczke, zaplac a my juz reszte mamy w tyle...

pa
Termin usługi: lipiec 2019

Zamówiłam komputer przenośny. Status: przesyłka odebrana. Ale ja jej nie mam, bo nie było mnie w domu. Po kontakcie ze sklepem okazało się, że jest u sąsiada. Kurier nie zadzwonił do mnie z pytaniem, czy jestem w domu, ani - tym bardziej - czy może zostawić u kogoś przesyłkę. Nie znam sąsiadów. Mógł chociaż zostawić paczkę w punkcie odbioru, a nie u kogoś obcego. To nie jest przecież bluzka za 50 zł, do cholery. Nie było żadnego kontaktu z jego strony - nic. Nie polecam. Dno.

Karol
Termin usługi: lipiec 2019

Unikać wszelkim kosztem. Najgorsza firma kurierska, 0 kontaktu infolinia porażka .