4.7
oceń »

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne

adres
80-952 Gdańsk, Dębinki 7 pokaż na mapie

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne obiekty w tej lokalizacji (1) »

 
inne oddziały
telefon
58 349-22-22  fax:  58 346-11-78
e-mail
info@uck.gdansk.pl
www

Aktualne imprezy

Napisali o nas

zobacz wszystkie (48) »

O nas

Telefon centrala: (58) 349 22 22

Kliniczny Oddział Ratunkowy

Telefony kontaktowe:

Sekretariat

Tel. +48 58 349 12 43

Fax +48 58 349 29 44

Pielęgniarka Oddziałowa

+48 58 349 24 95

Sekretarki medyczne

+48 58 349 29 43

Obszar Intensywnego Nadzoru

+48 58 349 29 40

Lekarz dyżurny

+48 58 349 29 45

Dyżurka pielęgniarek

+48 58 349 27 11

Pokój przyjęć chirurgiczny

+48 58 349 24 90

Pokój przyjęć internistyczny

+48 58 349 28 01

Dyżurka starszego lekarza ratunkowego

+48 58 349 12 42

Dyżurka lekarzy ratunkowych

+48 58 349 29 45

Dyżurka lekarzy internistów

+48 58 349 20 88

Dyżurka lekarza neurologa i pielęgniarki środowiskowej

+48 58 349 28 03

Obszar obserwacji

+48 58 349 28 02

Centralny Rejestr Oczekujących

+48 58 349 26 10

Skargi i wnioski można składać w Biurze Dyrektora Naczelnego

od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

ul. Dębinki 7, (budynek nr 9)

tel: +48 58 349-20-00

fax: +48 58 346-11-78

info@uck.gdansk.pl

Opinie


5.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

podziekowanie

podziekowanie dla otolaryngologi mialam usuwane polipy z krtani obsluga super .lekarze zloto czulam sie jak w spa a nie w szpitalu wielki szacun dla profesora ktory mi usuwal ten lekarz jest dla ludzi nie czeka na koperte Bardzo dziekuje .

  • Ela (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 21.01.2014
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta

2.4

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.4

cierpliwości....

Kilka krotnie byłem na badaniach w szpitalu. Kobieta w rejestracji na tomografię komputerową wredna i nieżyczliwa, wręcz siedzi za karę a koleżanki z pracy neguje za to że kogoś obsługują miło i sympatycznie, wręcz je zastrasza. Słyszałem jak przy mnie mówiła do drugiej .... jak chcesz tu pracować... Terminy do lekarza długie i oczywiście trzeba czekać najpierw na wynik co się ciągnie miesiącami, niejednokrotnie badania trzeba było powtórzyć bo coś było nie tak. Nie wspomnę o tym że najlepiej nająć sobie taksówkę bo można stracić majątek na parkingu 8zł za godzinę! Autobus jeździ tylko jeden co godzinę lub dłużej i zdarza się że ma opóźnienie lub nie jedzie wcale. Od tramwaju daleko. Na poboczach przy centrum medycznym wieczny brak miejsc, a tam gdzie są to na zakazie i straż miejska pojawia się odrazu. Więc jeśli masz cierpliwość i helikopter to polecam w innym razie nie.

  • władek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11-12-2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

5.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

Kliniczny Oddział Ratunkowy GUM

Chciałabym podziękować Pracownikom Pogotowia Ratunkowego, za uratowanie życia mojemu mężowi 03.01.2013 ok. godz. 21-ej przy Aptece koło ETC na Zaspie (karetka przyjechała po 3 minutach od zgłoszenia), a także lekarzowi oraz pielęgniarkom Oddziału Ratunkowego GUM za szybką reakcję , profesjonalizm oraz kulturę. Wdzięczna żona pacjenta Alergika "po migdałach" Autor: Barbara

  • Barbara (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03.01.2013
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Dorota - opinia

jesteśmy zadowoleni Syn przebywał na oddziale torakochirurgii dwukrotnie. W 2010 czerwiec - zabieg korekcji klatki piersiowej metodą Nussa oraz 2012 - usunięcie implantu po zabiegu Nussa. Zarówno współpraca z lekarzem (dr. A. Sternau) oraz personelem medycznym była wspaniała. Polecam ten oddział

  • Dorota (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2010-2012
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

LENA - opinia

Witam! NIESTET!!!„Nie chcę, ale muszę” dołączyć do grona zawiedzionych pacjentów tego szpitala Mieszkam w Wielkopolsce, po wypadku na skutek, którego doszło do zerwania ścięgien i pęknięcia rzepki po długich namowach lekarza prowadzącym ubłagałam go o skierowanie na zabieg artroskopii do Akademickiego Centrum Klinicznego Oddział Chirurgii Urazowej w Gdańsku. Wybrałam właśnie to Centrum, bo słyszałam bardzo dużo pochlebnych opinii na temat tej placówki i pracujących tam specjalistów. Decyzja ta miała też związek z życiowymi planami na najbliższą przyszłość. Byłam bardzo zadowolona, kiedy we wrześniu 2011 roku wyznaczono mi termin zabiegu na dzień 10.10.2012r. Byłam zadowolona, że zabieg zostanie zrobiony przez wysokiej klasy specjalistów. Wierzyłam, że mimo długiego oczekiwania wreszcie za rok staną normalnie na dwóch nogach! Od początku tego roku średnio, co 2-3 miesiące dzwoniła do szpitala prosząc o potwierdzenie terminu przyjęcia mnie na zapisany zabieg. Zawsze otrzymywałam odpowiedz , że termin jest aktualny! Wiedziona przezornością zadzwoniłam wczoraj jeszcze raz by ostatecznie potwierdzić termin. Niestety! Po ponad rocznym oczekiwaniu na przyjęcie na oddział,

  • LENA (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10.10.2012
  • Polecam innym: nie
  • Status: Planowałem, ale się zraziłem
    • obsługa:
      4.5
       
    • jakość usług:
      5.0
       
    • wyposażenie:
      5.8
       
    • czas oczekiwania:
      3.5
       
    • ocena ogólna:
      4.8
       
    średnia ocena (max 6.0)
    4.7