4.3
9 ocen

Urząd Miasta Gdyni

adres
81-382 Gdynia, al. marsz. Józefa Piłsudskiego 52/54 pokaż na mapie

Urząd Miasta Gdyni obiekty w tej lokalizacji (1) »

 
inne oddziały
telefon
58 668-80-00  fax:  58 620-97-98
e-mail
umgdynia@gdynia.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt7:00 - 17:00
Sala obsługi mieszkańców pon-pt 7-18, sob 8-14

O nas

Urząd Miasta Gdyni

Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
81-382 Gdynia
tel. centrala +48 058 668 80 00
fax: +48 058 620 97 98
e-mail: umgdynia@gdynia.pl

Godziny urzędowania:
Poniedziałek - Piątek:
Kancelaria Ogólna
: 7:00 - 17:00
Sala Obsługi Mieszkańców: (dowody osobiste, prawa jazdy, rejestracja pojazdów): 7:00 - 18:00
Pozostałe Wydziały i Referaty: 8:00 - 16:00
Sobota:
Sala Obsługi Mieszkańców
: (dowody osobiste, prawa jazdy, rejestracja pojazdów, meldunki): 8:00 - 14:00

Osoby niemówiące i niesłyszące mogą bezpłatnie skorzystać z usług tłumacza języka migowego (w godz. 9.00 - 15.00). Stanowisko tłumacza znajduje się w hallu (stanowisko nr 2) siedziby UM przy Al. Marsz. Piłsudskiego.

Opinie + dodaj ocenę


4.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    4
     
  • pomoc merytoryczna:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.0

rejestracja samochodu

byliśmy rejestrować z mężem samochód i ręce nam opadły jak panipoprosiła o akt małżeństwa (ten sam co mają u siebie w USC) bo faktura była na męża a rejestracja na obojga To jest dziwne, ze w jednym urzędzie pracownicy nie mają dostępu do wszystkich działów, to trzeba poprawić koniecznie

  • GH (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 1,12,15

5.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    5
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Jestem miło zaskoczona :-)

Po latach katorgi związanej z załatwianiem formalności w UM w Gdańsku przeprowadziłam się do Gdyni i ... nie mogłam uwierzyć ! Wszystkie dokumenty załatwiłam praktycznie od ręki czekając maksymalnie kilkanaście minut. SMS-em poinformowano mnie że mogę odebrać nowe prawo jazdy i dowód rejestracyjny. Jestem zachwycona. Panie w urzędzie są bardzo sympatyczne i chętnie pomagają, wszędzie spotykam się z uśmiechem. Pozdrawiam serdecznie.

  • Już Gdynianka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2014

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Prezydent i Wydział Spraw Społecznych

To co się dzieje w UM w Gdyni woła o pomstę, UM jako tako jest ok ale wydział Spraw Społecznych to jedna wielka masakra. Pani Naczelnik Steppa, jest bardzo nie miła, pozwala sobie na prywatę, załatwienie tam dodatku czy innych spraw mija się z cudem, pracownice bardzo nie uprzejme, alimenty nie wypłacane terminowo z Funduszu, tak samo jest również z dodatkiem do świadczeń pielęgnacyjnych, tej Pani się wydaje, że daje pieniądze z własnej kieszeni, z wielką łaską podchodzi do klientów, jest cyniczna i wredna. Czas najwyższy zmienić Naczelnika bo jeśli takiej przeszkadza menopauza w pracy to nie jest to wydajny pracownik. Co to za polityka, że my nie mamy alimentów co miesiąc, tylko jak nie dwa dni to tydzień spóźnienia a wyrokiem Sądu ojcowie naszych dzieci w razie spóźnienia są zobowiązani do zapłaty odsetek karnych ale UM już nie. Próbowałam się, porozumieć w tej kwestii z Panem Prezydentem Stasiakiem ale oczywiście ten Pan nie miał nawet czasu na rozmowę ze mną bo i po co? Niestety to nie Prezydent jest dla nas tylko my dla niego, dostać się na rozmowę do kogoś takiego to wręcz nie możliwe. Czas najwyższy zmienić Prezydentów bo dla Stasiaka i Szczurka biedni ludzie to ....!

  • MM (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 21-10-2014 r

Niepełnosprawni

W sobotę 05.07.2014r.nieczynne jest stanowisko do obsługi niepełnosprawnych,czyli dyskryminacja inwalidów.Podajcie to do ogólnej wiadomości.To skandal,jadę przez pół Gdyni żeby nic nie załatwić.

  • Aleksander (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 05.07.2014r.

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Brawo!

Załatwianie spraw w UM Gdynia to czysta przyjemność. W krótkim okresie czasu wyrabiałam nowy dowód, rejestrowałam auto, zmieniałam zameldowanie. Za każdym razem byłam obsłużona szybko, miło i przyjemnie ;) Jeszcze kilka lat temu zupełnie inaczej to wyglądało, ale teraz - jestem pełna podziwu!

  • Roksana (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kilkanaście razy

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Akcja urzędu!!!!

W dniu dzisiejszym urząd miasta w Gdyni zorganizował "akcję społeczną" (jak pionformował mnie funkcjonariusz policji) mającą na celu zachęcenie obywateli do przemieszczani się komunikacją miejską. Akcja odbywała się obok hali targowej gdzie dopiero niedawno postawiono znaki zakazu parkowania. Policja schowała się za rogiem i czekała na osoby z przyzwyczajenia parkujące w tym miejscu. Oczywiście nie wpadło panom funkcjonariuszom do głowy żeby pouczyć kierowców o zakazie, tylko bez żadnych skrupułów wlepiali mandaty kolejnym kierowcom. Urzędnikom radzę jeszcze raz przemyśleć sposoby promowania komunikacji miejskiej! Może lepiej byłoby obniżyć opłatę za przejazd, albo dla mieszkańców całkiem ją znieść, a nie lepić mandaty. A Panom funkcjonariuszom życzę żeby ich równie uprzejmie i ze zrozumieniem traktowano w życiu jak i oni traktują innych. Zawsze mi się wydawało że to oni są dla nas a nie na odwrót (szkoda że to tylko utopijna wizja policji i straży miejskiej).

  • Piotr (mężczyzna, 31-40 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Dzial dodatkow do czynszu

Gratuluję Prezydentowi Gdyni wspaniałej,serdecznej,życzliwej ,profesjonalnej Kadry Urzędniczej w szczególności w Wydziale Socjalnym Gdynia ul.10-go Lutego.Naprawdę miło jest przyjść i zostać obsłużonym przez wspaniałe Urzędniczki w Dziale dodatków mieszkaniowych. Łącze wyrazy szacunku ...Mirosław S.Gdynia

  • Mirek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28.04.2014

5.2

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

pomocna obsługa

Chciałbym podziękować pomocnym Paniom w obsłudze. Miałem zagmatwaną sprawę ale życzliwie mi pomogły ją rozwikłać. Telefonicznie też się nie zawiodłem. DZIĘKI!

  • Łukasz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014/03/25

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

rejestracja przyczepki- banalik...

Super obsługa, wszystko sprawnie i szybko. Obsługiwany byłem przez panią Karolinę Wrosz- fachowo i sprawnie. Cała rejestracja od momentu zaparkowania samochodu do wyjazdu z parkingu 18min.!!!! Perfekcja!

  • Jacek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28.02.2014
    • obsługa:
      4.4
       
    • pomoc merytoryczna:
      4.3
       
    • czas oczekiwania:
      4.3
       
    • ocena ogólna:
      4.3
       
    średnia ocena (max 6.0)
    4.3