4.4
oceń »

Urząd Miasta Gdyni

adres
81-382 Gdynia, al. marsz. Józefa Piłsudskiego 52/54 pokaż na mapie

Urząd Miasta Gdyni obiekty w tej lokalizacji (1) »

 
inne oddziały
telefon
58 668-80-00  fax:  58 620-97-98
e-mail
umgdynia@gdynia.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt7:00 - 17:00
Sala obsługi mieszkańców pon-pt 7-18, sob 8-14

Napisali o nas

zobacz wszystkie (253) »

O nas

Urząd Miasta Gdyni

Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
81-382 Gdynia
tel. centrala +48 058 668 80 00
fax: +48 058 620 97 98
e-mail: umgdynia@gdynia.pl

Godziny urzędowania:
Poniedziałek - Piątek:
Kancelaria Ogólna
: 7:00 - 17:00
Sala Obsługi Mieszkańców: (dowody osobiste, prawa jazdy, rejestracja pojazdów): 7:00 - 18:00
Pozostałe Wydziały i Referaty: 8:00 - 16:00
Sobota:
Sala Obsługi Mieszkańców
: (dowody osobiste, prawa jazdy, rejestracja pojazdów, meldunki): 8:00 - 14:00

Osoby niemówiące i niesłyszące mogą bezpłatnie skorzystać z usług tłumacza języka migowego (w godz. 9.00 - 15.00). Stanowisko tłumacza znajduje się w hallu (stanowisko nr 2) siedziby UM przy Al. Marsz. Piłsudskiego.

Opinie


1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Prezydent i Wydział Spraw Społecznych

To co się dzieje w UM w Gdyni woła o pomstę, UM jako tako jest ok ale wydział Spraw Społecznych to jedna wielka masakra. Pani Naczelnik Steppa, jest bardzo nie miła, pozwala sobie na prywatę, załatwienie tam dodatku czy innych spraw mija się z cudem, pracownice bardzo nie uprzejme, alimenty nie wypłacane terminowo z Funduszu, tak samo jest również z dodatkiem do świadczeń pielęgnacyjnych, tej Pani się wydaje, że daje pieniądze z własnej kieszeni, z wielką łaską podchodzi do klientów, jest cyniczna i wredna. Czas najwyższy zmienić Naczelnika bo jeśli takiej przeszkadza menopauza w pracy to nie jest to wydajny pracownik. Co to za polityka, że my nie mamy alimentów co miesiąc, tylko jak nie dwa dni to tydzień spóźnienia a wyrokiem Sądu ojcowie naszych dzieci w razie spóźnienia są zobowiązani do zapłaty odsetek karnych ale UM już nie. Próbowałam się, porozumieć w tej kwestii z Panem Prezydentem Stasiakiem ale oczywiście ten Pan nie miał nawet czasu na rozmowę ze mną bo i po co? Niestety to nie Prezydent jest dla nas tylko my dla niego, dostać się na rozmowę do kogoś takiego to wręcz nie możliwe. Czas najwyższy zmienić Prezydentów bo dla Stasiaka i Szczurka biedni ludzie to ....!

  • MM (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 21-10-2014 r

Niepełnosprawni

W sobotę 05.07.2014r.nieczynne jest stanowisko do obsługi niepełnosprawnych,czyli dyskryminacja inwalidów.Podajcie to do ogólnej wiadomości.To skandal,jadę przez pół Gdyni żeby nic nie załatwić.

  • Aleksander (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 05.07.2014r.

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Brawo!

Załatwianie spraw w UM Gdynia to czysta przyjemność. W krótkim okresie czasu wyrabiałam nowy dowód, rejestrowałam auto, zmieniałam zameldowanie. Za każdym razem byłam obsłużona szybko, miło i przyjemnie ;) Jeszcze kilka lat temu zupełnie inaczej to wyglądało, ale teraz - jestem pełna podziwu!

  • Roksana (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kilkanaście razy

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Akcja urzędu!!!!

W dniu dzisiejszym urząd miasta w Gdyni zorganizował "akcję społeczną" (jak pionformował mnie funkcjonariusz policji) mającą na celu zachęcenie obywateli do przemieszczani się komunikacją miejską. Akcja odbywała się obok hali targowej gdzie dopiero niedawno postawiono znaki zakazu parkowania. Policja schowała się za rogiem i czekała na osoby z przyzwyczajenia parkujące w tym miejscu. Oczywiście nie wpadło panom funkcjonariuszom do głowy żeby pouczyć kierowców o zakazie, tylko bez żadnych skrupułów wlepiali mandaty kolejnym kierowcom. Urzędnikom radzę jeszcze raz przemyśleć sposoby promowania komunikacji miejskiej! Może lepiej byłoby obniżyć opłatę za przejazd, albo dla mieszkańców całkiem ją znieść, a nie lepić mandaty. A Panom funkcjonariuszom życzę żeby ich równie uprzejmie i ze zrozumieniem traktowano w życiu jak i oni traktują innych. Zawsze mi się wydawało że to oni są dla nas a nie na odwrót (szkoda że to tylko utopijna wizja policji i straży miejskiej).

  • Piotr (mężczyzna, 19-30 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Dzial dodatkow do czynszu

Gratuluję Prezydentowi Gdyni wspaniałej,serdecznej,życzliwej ,profesjonalnej Kadry Urzędniczej w szczególności w Wydziale Socjalnym Gdynia ul.10-go Lutego.Naprawdę miło jest przyjść i zostać obsłużonym przez wspaniałe Urzędniczki w Dziale dodatków mieszkaniowych. Łącze wyrazy szacunku ...Mirosław S.Gdynia

  • Mirek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28.04.2014

5.2

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

pomocna obsługa

Chciałbym podziękować pomocnym Paniom w obsłudze. Miałem zagmatwaną sprawę ale życzliwie mi pomogły ją rozwikłać. Telefonicznie też się nie zawiodłem. DZIĘKI!

  • Łukasz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014/03/25

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

rejestracja przyczepki- banalik...

Super obsługa, wszystko sprawnie i szybko. Obsługiwany byłem przez panią Karolinę Wrosz- fachowo i sprawnie. Cała rejestracja od momentu zaparkowania samochodu do wyjazdu z parkingu 18min.!!!! Perfekcja!

  • Jacek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28.02.2014

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

inni powinni sie uczyć

odkąd przeniosłam się do Gdyni przestalam rozumiec co znaczyproblem z urzędem. Załatwialam do tej pory mnóstwo spraw w różnych referatach izawsze ten sam skutek. milo, szybko i bez problemowo.

  • joanna (kobieta, 31-40 lat)

5.2

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

Podanie o dowód osobisty

Chciałbym bardzo podziękować pani Agnieszce Biardzie, która przyjęła ode mnie w dniu dzisiejszym wniosek o wydanie dowodu osobistego. Pomoc pani Agnieszki wyszła poza zwykłe ramy urzędniczego obowiązku, dzięki czemu mogłem nie tylko sprawnie załatwić moją sprawę ale również zaoszczędzić dużo czasu. Gratuluję takich pracowników!

  • Robert Ignatowicz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28.01.2014

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Oby tak dalej!!!

Bardzo często załatwiam w urzędzie różne sprawy i naprawdę nic zlego nie mogę powiedzieć o pracy tam pracujących ludzi. Zawsze są konkretni i miło się załatwia a jeśli jest przy tym jeszcze uśmiech ,to jest super!!! Jak ktoś będzie załatwiał sprawy w innych miastach ,to dopiero doceni jak jest tu w Gdyni!

  • Krzysztof W (mężczyzna, pow. 40 lat)

1.8

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Referat Dowodów Osobistych

Chciałem wymienić dowód osobisty, mam zdjecie z wrzesnia 2013 a Panienka z okienka nr 13 powiedziała mi, że zdjęcie jest nieaktualne - "wygląda Pan na nim o 10 lat starszy" Ha ha ha !!!

  • Piotr (mężczyzna, pow. 40 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

SUPER!

Rejestracja samochodu - 10 min. Szybko i sprawnie. :) Jak by wszystkie urzędy tak działały to było by cudnie.!

  • Maja (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11.2013

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Dramat!

Wymiana dowodu osobistego w urzedzie to jakis cyrk! Niekompetentna pani najpierw pije herbate 40 min a potem nie porzyjmuje wniosku bo twierdzi ,ze zdjecie z przed 5 miesiecy jest nieaktualne! Brak słow na taka obsługę interesantów z ktorych podatków ona dostaje pensje!

  • Anna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11.12.2013

1.5

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

MASAKRA!!!!!

Dziasiaj byłam w UM załatwiać becikowe... dramat mam więcej papierów niż to wszystko warte a pani jeszcze mi powiedziala ze jeszcze brakuje mi paru papirkow choc wczesniej nic o tym nie wspominala. O zasilek rodzinny nawet niemam co liczyc bo przekraczam 100 zl. Ogólnie chciałam napisać o pani mlodej w ciemnych wlasach ktora obsluguje na stanowisku 33 w zameldowaniach. Powinni cie babo wyrzucic z tej pracy! Zero profesjonalizmu brak uprzejmosci i traktowanie ludzi jak smieci to raczej niejest zachowanie urzedniczki. Córki nie zameldowalam zostalam potraktowana jak jakis ulom zamiast powiedziec ze musze miec np.akt notarialny mieszkania itp. to jak debila ludzi traktują. Jednym słowem nic niezalatwilam. Mam wrażenie ze specjalnie to robią by utrudnic zycie w tym kraju. A co do urzedniczki mam nadzieje ze bedzie wtrafiac na samych nieprzyjemnych interesantow.

  • Ania (kobieta, 19-30 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

BRAWO < BRAWO < BRAWO>

Mam przyjemność załatwiać sprawy od 2 lat w Urzędzie Miasta w Gdyni. Gratuluję szybkiej,merytorycznej obsługi,pełne prawidłowej kompetencji. Z przjemnością przychodzę załatwiać sprawy w tym URZĘDZIE. DZIĘKUJĘ PANU PREZYDENTOWI I CAŁEJ MOBILNEJ ZAŁODZE !!!!!!!

  • Gerard (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: ok. 20 razy

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

UM Gdyni

Współpracuję z UM Gdyni służbowo i prywatnie. Obsługa jest profesjonalna i rzeczowa, czas oczekiwania rozsądny. Pracownicy pomocni i pomysłowi, spotykając problem skupiają się na rozwiązaniu.

  • Iza Walczak (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kilkanaście razy

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Biuro Porad Prawnych Gdynia

Serdecznie witam...I pragne w swoim imieniu bardzo serdecznie podziekowac za wspaniala atmosfere oraz fachowe porady i pomoc z zakresu prawa sadowego ...w Biurze Porad Prawnych w Gdyni ul.Starowiejska 41/43.Jestem klientem w/w Biura ktory dzieki bezinteresownosci z ogromnym szacunkiem i zaangazowaniem pomogl mi w klopotach sadowych .Serdecznosc i grzecznosc personelu prawniczego z kierowniczka p.Agata Iwaniuk jest godna uznania i pochwaly.Zarowno pod katem znajomosci prawa jak i szybkim reakcja prawniczym ktore sa naprawde wykonane wspaniale i profesionalnie....Lacze wyrazy szacunku i uznania zyczac dalszych sukcesow w godnym poszanowania Biurze Porad Prawnych.Miroslaw Skrobek Gdynia

  • Mirek.S. (mężczyzna, pow. 40 lat)
    • obsługa:
      4.4
       
    • pomoc merytoryczna:
      4.4
       
    • czas oczekiwania:
      4.5
       
    • ocena ogólna:
      4.4
       
    średnia ocena (max 6.0)
    4.4