3.5
oceń »

Urząd Miejski w Gdańsku

adres
80-803 Gdańsk, Nowe Ogrody 8/12 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 323-60-00, 323-60-68, 323-60-30  fax:  58 302-39-41
e-mail
umg@gdansk.gda.pl
www
godziny otwarcia
pn-wt8:00 - 16:00
śr8:00 - 17:00
czw8:00 - 16:00
pt8:00 - 15:00

O nas

Zapraszamy na oficjalną stronę internetową miasta: wszystko o Urzędzie, co i jak załatwić, procedury on-line, prawo lokalne, przetargi; wszystko o Gdańsku, noclegi, imprezy, atrakcje turystyczne, kamery on-line, galeria.

GODZINY PRACY!

poniedziałek 8:00 - 16:00
wtorek 8:00 - 16:00
środa 8:00 - 17:00
czwartek 8:00 - 16:00
piątek 8:00 - 15:00


Zapraszamy na oficjalną stronę internetową miasta www.gdansk.pl: wszystko o Gdańsku, noclegi, kalendarz imprez, atrakcje turystyczne, plan miasta, rozkłady jazdy, filmy, kamery on-line, galeria zdjęć, historia miasta, wszystko o urzędzie, co i jak załatwić, procedury on-line, prawo lokalne, władze miasta, oferty inwestycyjne, przetargi.

Podstawowe dla mieszkańców sprawy takie jak: rejestracja pojazdów, wydawanie dowodów osobistych, praw jazdy, sprawy meldunkowe, rejestracja działalności gospodarczej itd., można załatwić w Zespołach Obsługi Mieszkańców (ZOM):

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 1
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk
Szczegółowe dane dostępne tutaj

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 2
ul. Milskiego 1
80-809 Gdańsk
Szczegółowe dane dostępne tutaj

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 3
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Szczegółowe dane dostępne tutaj

Szczegółowy wykaz wydziałów, zakres obowiązków, dane teleadresowe dostępne są tutaj

Galeria zdjęć

Opinie


2.5

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    3
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Urząd Stanu Cywilnego

brak elementarnej wiedzy na temat swojego stanowiska pracy, urzędnicy nie wiedzą gdzie , kiedy i u kogo można załatwić sprawę związaną z aktem małżeństwa

  • Anna Boleń (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.04.2014

5.8

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

przyjazny urząd

chciałabym pochwalić przemiłą Panią, która w dniu dzisiejszym zajmowała się prawem jazdy- ponoć była na zastępstwo- za jej uśmiech, indywidualne podejście i mimo zmęczenia, naprawdę pomocną dłoń; dzięki takim Paniom urząd zyskuje ludzkie oblicze i załatwianie spraw nie jest udręką; oby przy odbiorze prawa jazdy znowu trafić na takiego Urzędnika :)

  • zagnywacz (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18-02-2014

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

fatalna i niekompetentna obsługa

kilkukrotnie już w historii prowadzenia swojej działalności gospodarczej miałem "zaszczyt" kontaktu wszelakiego z urzędem miasta. Panie w wydziale finansowym zapewne jedyne czym mogą się poszczycić to tupetem - wszak ten jest wymagany w tego rodzaju komórce. Cała reszta każe twierdzić, że są to niekompetentne osoby, które posadę uzyskały dzięki ciepłym znajomościom. rozpisywać się o szczegółach tu nie będę. I przykre i prawdziwe jest to, że właśnie o takim miejscu pisać zmuszony jestem w taki sposób. A jeszcze bardziej przykrym jest, że nic się nie zmieni w tym przybytku - w dalszym ciągu ważne dla osoby fizycznej daty "zapracowane" Panie będą mylić zrzucając całą winę na świat. Udało mi się - pomimo pokus - opinię wyrazić w bardzo przyzwoity sposób....

  • mariusz (mężczyzna, 31-40 lat)

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

To miejsce to poprostu zenada

Zero profesjonalizmu, manier i jakiejkolwiek inicjatywy ze strony ludzi tam pracujacych. Czas oczekiwania to porazka… Radze zarezerwowac sobie z dwie, trzy godziny na czekanie w kolejce. Pania i panom w okienkach wogole sie nie spieszy, grzebia sie, co chwile wychodza…. Po za tym sa opryskliwi i wydaje im sie ze to my powinnismy znac wszystkie formalnosci.

  • Dre8 (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2013

Brud,smród i ubóstwo

Moje miasto mieni się otwartym dla turystów.Oto w skrócie opinia moich znajomych odwiedzających niedawno Gdańsk: brudne plaże-glony w morzu i na brzegu, zamknięte od połowy długości molo spacerowe w Brzeżnie ,przepełnione i nie opróżniane na czas śmietniki,oraz cuchnące toalety z wylewającymi się fekaliami. Pytam czy wymiany desek na molo nie można było dokonać np. w maju i czerwcu,czy nikt nie monitoruje stanu toalet,które powinny być opróżniane w miarę potrzeb,a nie wg sztywnego harmonogramu. Moi goście dali mi do zrozumienia,że szybko do Gdańska nie przyjadą.

  • Janusz (mężczyzna, pow. 40 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    -
     
  • pomoc merytoryczna:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Coś się zmienia!!! Brawo za pokój dla matki z dzieckiem!!!

Nie ocenię niczego poza pomysłem na pokój oraz wspaniałomyślnością jednaj z Pań. Nie byłam petentem, czekałam na męża z 4 miesięczną córeczką. Pani przechodząc sama zaproponowała mi możliwość skorzystania z pokoju. Byłam pod wrażeniem dobrej woli i chęci. Dziękuję i pozdrawiam.

  • Ma (kobieta, 31-40 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Partyzantów polecam

Dziś w ciągu godziny załatwiłam meldunek, dow. Osobisty oraz prawo jazdy. Bardzo szybko, bardzo profesjonalnie. Sama byłam zaskoczona. Przemiła obsługa, chętna do pomocy. Wiem jednak, że w styczniu było dużo osób, dlatego poczekałam z tym do marca. Świetny urząd, bardzo sprawny.

  • Kasia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27.03.2013

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

unikaj wydziału komunikacji na ul.milskiego

to jest jakaś porażka praca tego wydziału pracownicy jawnie lekceważą petentów. Można spędzić kilka godzin na załatwianiu spraw związanych z rejestracją pojazdu i patrzeć jak pracownicy udają,że pracują. W ciągu dwóch godzin przyjmują zaledwie 10 osób.Na 6 stanowisk pracują momentami 3,a bywa że 2. Od dziesięciu lat nic się nie zmieniło.Godzinami oczekuje się na załatwienie formalności.Punkt opłat ma półgodzinną przerwę i wtedy nic się nie dzieje. Od 10 lat ci sami pracownicy i dalej w 21wieku nie ma jakiejkolwiek poprawy.Może wreszcie ktoś się zainteresuje pracą tych osób.Trzeba się zirytować, to wtedy obsługa jednego petenta trwa 10 minut.Szkoda czasu i zdrowia. Trzeba omijać ten wydział jak tylko się da.

  • petentka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17.01.2013

4.5

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.5

Ocena pozytywna

W Gdańskim Urzędzie Miejskim zawsze spotykałam się z życzliwością i pomocą ze strony urzędników. Jedynym mankamentem jest często dość długi czas oczekiwania.

  • Magda (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Ostatnio połowa pażdziernika 2012
    • obsługa:
      3.4
       
    • pomoc merytoryczna:
      3.1
       
    • czas oczekiwania:
      2.9
       
    • ocena ogólna:
      3.4
       
    średnia ocena (max 6.0)
    3.5