3.8
oceń »

Urząd Miejski w Gdańsku

adres
80-803 Gdańsk, Nowe Ogrody 8/12 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 323-60-00, 323-60-68, 323-60-30  fax:  58 302-39-41
e-mail
umg@gdansk.gda.pl
www
godziny otwarcia
pn-wt8:00 - 16:00
śr8:00 - 17:00
czw8:00 - 16:00
pt8:00 - 15:00

O nas

Zapraszamy na oficjalną stronę internetową miasta: wszystko o Urzędzie, co i jak załatwić, procedury on-line, prawo lokalne, przetargi; wszystko o Gdańsku, noclegi, imprezy, atrakcje turystyczne, kamery on-line, galeria.

GODZINY PRACY!

poniedziałek 8:00 - 16:00
wtorek 8:00 - 16:00
środa 8:00 - 17:00
czwartek 8:00 - 16:00
piątek 8:00 - 15:00


Zapraszamy na oficjalną stronę internetową miasta www.gdansk.pl: wszystko o Gdańsku, noclegi, kalendarz imprez, atrakcje turystyczne, plan miasta, rozkłady jazdy, filmy, kamery on-line, galeria zdjęć, historia miasta, wszystko o urzędzie, co i jak załatwić, procedury on-line, prawo lokalne, władze miasta, oferty inwestycyjne, przetargi.

Podstawowe dla mieszkańców sprawy takie jak: rejestracja pojazdów, wydawanie dowodów osobistych, praw jazdy, sprawy meldunkowe, rejestracja działalności gospodarczej itd., można załatwić w Zespołach Obsługi Mieszkańców (ZOM):

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 1
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk
Szczegółowe dane dostępne tutaj

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 2
ul. Milskiego 1
80-809 Gdańsk
Szczegółowe dane dostępne tutaj

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 3
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Szczegółowe dane dostępne tutaj

Szczegółowy wykaz wydziałów, zakres obowiązków, dane teleadresowe dostępne są tutaj

Galeria zdjęć

Opinie


5.2

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

Urząd przy ul. Partyzantów 74

Muszę przyznać, że byłam pozytywnie zaskoczona jak szybko udało mi się załatwić sprawę wymiany dowodu osobistego.Szybko dostałam się do okienka, ale okazało się, że miałam ze sobą złe zdjęcia. Przeraziłam się, że tego dnia już nic nie załatwię. Pan urzędnik wziął mój wniosek i powiedział, że fotograf jest w drugim budynku GZNK obok ubezpieczeń i szybko zrobi mi zdjęcie. Pobiegłam tam, miła sympatyczna dziewczyna zrobiła mi naprawdę szybko zdjęcia. No i mogłam już złożyć wniosek o dowód. Ktoś naprawdę pomyślał by był tak blisko fotograf. Naprawdę ułatwiło to załatwienie sprawy zwłaszcza w tak zaskakującej sytuacji jak moja. Także wielkie uznanie za pomocnego pana urzędnika.

  • Mile obsłużona (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Wrzesień 2014

5.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 1 ul. Partyzantów 74

Bardzo miłe zaskoczenie, sympatyczna i pomocna obsługa. Termin, pomimo pierwotnego braku miejsc na najbliższe dni w rejestracji telefonicznej i internetowej, dzięki przemiłej pani z informacji udało mi się ustalić na następny dzień i konkretną godzinę, takie cuda :) Formalności związane z wymianą dowodu rejestracyjnego załatwione szybko, sprawnie i z uśmiechem.

  • goo (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2014

2.5

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    3
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Urząd Stanu Cywilnego

brak elementarnej wiedzy na temat swojego stanowiska pracy, urzędnicy nie wiedzą gdzie , kiedy i u kogo można załatwić sprawę związaną z aktem małżeństwa

  • Anna Boleń (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.04.2014

5.8

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

przyjazny urząd

chciałabym pochwalić przemiłą Panią, która w dniu dzisiejszym zajmowała się prawem jazdy- ponoć była na zastępstwo- za jej uśmiech, indywidualne podejście i mimo zmęczenia, naprawdę pomocną dłoń; dzięki takim Paniom urząd zyskuje ludzkie oblicze i załatwianie spraw nie jest udręką; oby przy odbiorze prawa jazdy znowu trafić na takiego Urzędnika :)

  • zagnywacz (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18-02-2014

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

fatalna i niekompetentna obsługa

kilkukrotnie już w historii prowadzenia swojej działalności gospodarczej miałem "zaszczyt" kontaktu wszelakiego z urzędem miasta. Panie w wydziale finansowym zapewne jedyne czym mogą się poszczycić to tupetem - wszak ten jest wymagany w tego rodzaju komórce. Cała reszta każe twierdzić, że są to niekompetentne osoby, które posadę uzyskały dzięki ciepłym znajomościom. rozpisywać się o szczegółach tu nie będę. I przykre i prawdziwe jest to, że właśnie o takim miejscu pisać zmuszony jestem w taki sposób. A jeszcze bardziej przykrym jest, że nic się nie zmieni w tym przybytku - w dalszym ciągu ważne dla osoby fizycznej daty "zapracowane" Panie będą mylić zrzucając całą winę na świat. Udało mi się - pomimo pokus - opinię wyrazić w bardzo przyzwoity sposób....

  • mariusz (mężczyzna, 31-40 lat)

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

To miejsce to poprostu zenada

Zero profesjonalizmu, manier i jakiejkolwiek inicjatywy ze strony ludzi tam pracujacych. Czas oczekiwania to porazka… Radze zarezerwowac sobie z dwie, trzy godziny na czekanie w kolejce. Pania i panom w okienkach wogole sie nie spieszy, grzebia sie, co chwile wychodza…. Po za tym sa opryskliwi i wydaje im sie ze to my powinnismy znac wszystkie formalnosci.

  • Dre8 (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2013

Brud,smród i ubóstwo

Moje miasto mieni się otwartym dla turystów.Oto w skrócie opinia moich znajomych odwiedzających niedawno Gdańsk: brudne plaże-glony w morzu i na brzegu, zamknięte od połowy długości molo spacerowe w Brzeżnie ,przepełnione i nie opróżniane na czas śmietniki,oraz cuchnące toalety z wylewającymi się fekaliami. Pytam czy wymiany desek na molo nie można było dokonać np. w maju i czerwcu,czy nikt nie monitoruje stanu toalet,które powinny być opróżniane w miarę potrzeb,a nie wg sztywnego harmonogramu. Moi goście dali mi do zrozumienia,że szybko do Gdańska nie przyjadą.

  • Janusz (mężczyzna, pow. 40 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    -
     
  • pomoc merytoryczna:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Coś się zmienia!!! Brawo za pokój dla matki z dzieckiem!!!

Nie ocenię niczego poza pomysłem na pokój oraz wspaniałomyślnością jednaj z Pań. Nie byłam petentem, czekałam na męża z 4 miesięczną córeczką. Pani przechodząc sama zaproponowała mi możliwość skorzystania z pokoju. Byłam pod wrażeniem dobrej woli i chęci. Dziękuję i pozdrawiam.

  • Ma (kobieta, 31-40 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Partyzantów polecam

Dziś w ciągu godziny załatwiłam meldunek, dow. Osobisty oraz prawo jazdy. Bardzo szybko, bardzo profesjonalnie. Sama byłam zaskoczona. Przemiła obsługa, chętna do pomocy. Wiem jednak, że w styczniu było dużo osób, dlatego poczekałam z tym do marca. Świetny urząd, bardzo sprawny.

  • Kasia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27.03.2013

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

unikaj wydziału komunikacji na ul.milskiego

to jest jakaś porażka praca tego wydziału pracownicy jawnie lekceważą petentów. Można spędzić kilka godzin na załatwianiu spraw związanych z rejestracją pojazdu i patrzeć jak pracownicy udają,że pracują. W ciągu dwóch godzin przyjmują zaledwie 10 osób.Na 6 stanowisk pracują momentami 3,a bywa że 2. Od dziesięciu lat nic się nie zmieniło.Godzinami oczekuje się na załatwienie formalności.Punkt opłat ma półgodzinną przerwę i wtedy nic się nie dzieje. Od 10 lat ci sami pracownicy i dalej w 21wieku nie ma jakiejkolwiek poprawy.Może wreszcie ktoś się zainteresuje pracą tych osób.Trzeba się zirytować, to wtedy obsługa jednego petenta trwa 10 minut.Szkoda czasu i zdrowia. Trzeba omijać ten wydział jak tylko się da.

  • petentka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17.01.2013

4.5

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6.0)
4.5

Ocena pozytywna

W Gdańskim Urzędzie Miejskim zawsze spotykałam się z życzliwością i pomocą ze strony urzędników. Jedynym mankamentem jest często dość długi czas oczekiwania.

  • Magda (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Ostatnio połowa pażdziernika 2012
    • obsługa:
      4.0
       
    • pomoc merytoryczna:
      3.6
       
    • czas oczekiwania:
      3.2
       
    • ocena ogólna:
      3.7
       
    średnia ocena (max 6.0)
    3.8