1.9
oceń »

Vectra S.A.

adres
81-525 Gdynia, al. Zwycięstwa 253 (Orłowo) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 624-83-52  fax:  58 742-66-00
e-mail
kontakt@vectra.pl
www

O nas

Operator telekomunikacyjny świadczący usługi dostępu do programów telewizyjnych, Internetu i telefonii.

Opinie


1.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    6
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Odradzam. Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałem.

Beznadziejna firma, obsługa klienta i brak możliwości kontaktu z kimś kompetentnym. Wyłączyli po miesiącu większość kanałów, zgłoszenie przyjęte - usterka szybko zdiagnozowana, lecz do chwili obecnej (od przeszło tygodnia) nikt nie jest w stanie ruszyć się by zmienić dane w systemie. Klient może: zgłosić sprawę na infolinię, która jest w Gdyni lub w Tarnowskich górach, zaś konsultant jedyny kontakt z innymi komórkami ma poprzez mail. Nigdy nie otrzymacie numeru do kogoś wyżej niż konsultant, do biura lokalnego nie dodzwonicie się bo nie ma takiej możliwości dla zwykłego abonenta. Jedyne to to iść do biura w Gdańsku i czekać w długiej kolejce i nie mieć pewności, że zostanie coś w najbliższym czasie naprawione, gdyż zapis umowy nie ma sprecyzowanego czasu na usunięcie usterki. Jednym słowem totalna żenada.

  • costa1010 (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.2

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.2

Tv. Internet i Telefon.

Ciągle awarie telewizji i telefonu internet funkcjonuje jakoś lepiej. Za dużo różnych informacji na ekranie . Bardzo trudny dostęp do uzyskania jakiejkolwiek informacji od firmy. W grudniu 2014 r. kończy mi się umowa i zamierzam zrezygnować z usług tej firmy.

  • Stefan (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Panie Stefanie, proszę dać nam szansę poprawić jakość świadczonych usług. Zachęcamy do przesłania danych Abonenta na gdanskpomoc@vectra.pl [numer ewidencyjny + imię i nazwisko Abonenta + adres świadczenia usług] wraz z dokładniejszym opisem usterki. Pilnie zajmiemy się Pana zgłoszeniem. Czekamy na wiadomość.

autor: Vectra S.A.


1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Totalna Porażka!!!

Oferta totalnie do bani. Rozwiązanie umowy - zgubili dokument i męczą monitami o płatność. Nie chcą się przyznać do błędu i ciągle te same gadki. Oferta internet i TV beznadziejna. Kontakt z działem obsługi - a taki istnieje? Posadzić taliba i to samo by w koło powtarzał (nie obrażając talibów). NIE POLECAM

  • grzegorz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Panie Grzegorzu, prosimy o przesłanie danych Abonenta na gdanskpomoc@vectra.pl [numer ewidencyjny + imię i nazwisko Abonenta + adres świadczenia usług] wraz z dokładniejszym opisem, dlaczego oferta nie spełnia Pana oczekiwań.
W jaki sposób złożona została rezygnacja? Czy posiada Pan email/kopię potwierdzającą złożenie dokumentu? Jeśli tak, prosimy o przesłanie na podany adres email. Szczegółowo to zweryfikujemy.

autor: Vectra S.A.


2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Brak obslugi klienta

Treść opinii: Żenujące podejście do klienta... Wszystko jest OK dopóki nie musisz załatwić czegoś w Biurze Obsługi klienta, które zreszta klienta nie obsługuje! Za każdym razem rozmawiasz z kimś innym, opisujesz ten sam problem, dostajeesz rózne odpowiedzi. Najchetniej kieruja do lokalnego biura. Odpwiedzi na zapytania mejlowe wyglądaja na automatyczne. czekam na ich kontakt w sparwie dotyczacej przeniesienia uslugi juz ponad tydzien. Gdy kupowalam uslugi, Pan juz na drugi dzien montowal..czyli mozna, ale po co skoro klient i tak juz placi? Nie korzystajcie z uslug takiego molocha

  • jeszcze klientka (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Zapoznaliśmy się z Pani opinią. Nie ma ona pozytywnego wydźwięku, dlatego chcemy pomóc Pani w wyjaśnieniu opisanych kwestii. Prosimy o przesłanie danych Abonenta na adres email: gdanskpomoc@vectra.pl ze wskazaniem portalu trojmiasto.pl wraz z istotnymi szczegółami sprawy. Zajmiemy się tym.

autor: Vectra S.A.


1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Awaria po 79 godz. od uruchomienia i trwa już 31 godz.

Założyli mi internet w poniedziałek 7.09 o godz. 12., mimo, że technik miał być między godziną 9 a 11, przyszedł, ale po 11, kiedy to zbierałem się do wyjścia do pracy. Już to jakoś bym przebolał, ale kiedy wczoraj mi padł internet o godzinie 19:00, gdzie na 95% winny jest modem Cisco z Vectry, usłyszałem na infolinii, że do 24 godzin naprawią mi internet. W 22 godzinie awarii (około 17.) zadzwoniłem z pytaniem, kiedy będzie przywrócony mi internet, to kobieta z BOKu była zdziwiona, że żaden technik nie wziął tego zgłoszenia do realizacji. Obiecała mi, że ich pogoni i potwierdziła, że w ciągu 24 godzin muszą usunąć awarię, i potwierdziła że mam dzisiaj czekać na technika. Oczywiście on nie przyszedł, bo raczej bym nie pisał tego posta. Dlatego po 19 zadzwoniłem znowu do BOKu i teraz na moją informację, że upłynęły 24 godziny usłyszałem od kobiety, że nie mają takich praktyk, bo wg regulaminu muszą naprawić usterkę w nieokreślonym czasie, ale tak aby można ją było nazwać w "możliwie najkrótszym". Przełączyła mnie jednak do technika z infolinii i tu usłyszałem, że mają 24 godziny, ale 24 godziny robocze jednego technika. Wypowiadam im umowę do 10 dni od jej uruchomienia !

  • Cyklo (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 07.09.2014
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

W przypadku dalszego występowania usterki Internetu prosimy o informację na gdanskpomoc@vectra.pl z podaniem danych Abonenta [w tym numer ewidencyjny] oraz adresu CM MAC modemu. Sprawdzimy, co jest powodem nieprawidłowości.

autor: Vectra S.A.


1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Zdecydowanie najgorszy dostawca internetu

Awarie zdarzają się praktycznie codziennie, prędkość internetu jeszcze nigdy nie była zgodna z umową (sprawdzane parę razy w tygodniu- prędkość umowna 40mb/s, bez dopisku ,,do", prędkość rzeczywista ok. 14 mb/s). Po wysłaniu pisma reklamacyjnego otrzymałam jednorazową zniżkę na abonament- ok. 1,90 zł. Śmiech w biały dzień, prędkość bez zmian.

  • Anna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od 2013r.
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Pani Anno, informuje Pani, że usterki są częste i uciążliwe. Jeśli nadal problemy z dostępem do Internetu są zauważalne, prosimy o przesłanie informacji na gdanskpomoc@vectra.pl z podaniem danych Abonenta [w tym numer ewidencyjny] oraz adresu CM MAC modemu. Zweryfikujemy pracę urządzeń i jakość sygnału dostarczanego do budynku.

autor: Vectra S.A.


2.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.8

Super kompetentny technik na MORENIE

Jeśli chcą Państwo stracić czas i czekać na technika VECTRY na Morenie od razu proponuję zadzwonić po kogoś z innej firmy. Pan wchodzi do domu i nie dotykając sprzętu twierdzi, że po prostu się zepsuł i nie ma to związku z dostawcą internetu czy telewizji.... Serdecznie Pana pozdrawiam i proponuję się dokształcić jeśli chce Pan wykonywać tą pracę bo to co Pan robi jest żenujące biorąc pod uwagę to, ze nazywa się Pan technikiem... Technik odwiedził mnie 2 razy i 2 razy stwierdził, ze mój sprzęt nie działa wystarczyła interwencja telefoniczna (dość ostra) i bez problemu 2 razy sygnał wracał a zepsuty mój komputer i telewizor dziwnym trafem działają dalej bez zarzutu.

  • Myszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Na bieżąco weryfikujemy jakość nie tylko usług, ale również obsługi naszych Klientów. Nawiązując do powyższej opinii chcemy zainteresować się jakością obsługi technicznej w rejonie Moreny. Bardzo prosimy o mail na gdanskpomoc@vectra.pl z podaniem danych Abonenta. Posiadając dokładny adres będziemy w stanie precyzyjnie to sprawdzić. Mile widziane wszelkie dane o Pracowniku podejmującym zlecenie.

autor: Vectra S.A.


2.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Wzory dokumentów

Od kilku dni tracę czas,aby na różne sposoby otrzymać od Vectry wzór umowy ogólnej (podstawowej). Na stronie internetowej zamieścili tylko wybrane regulaminy i umowy promocyjne. Mam wątpliwości dotyczące warunków rozwiązania umowy, bo zapisy regulaminu usług i umowy promocyjnej są sprzeczne i niejednoznaczne, a odwołują się do umowy ogólnej. Umowę chowają, bo pewnie tam same klauzule niedozwolone i liczą, że klienci nie wykryją ich przy podpisywaniu umowy, działając pod naciskiem chwili. Obsługa fatalna, zarówno w BOK, mailowo, jak i telefonicznie. Podają sprzeczne i mylne informacje. To granda, że trzeba się prosić od nich o rzeczy podstawowe i niezbędne przed zakupem usług. Jeśli macie innych dostawców, zrezygnujcie z Vectry.

  • rr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: Ostrzegam wszystkich potencjalnych klientów Vectry

Paranoja

Zmieniam miejsce zamieszkania. Vectra, nie chce rozwiązać umowy, pomimo, że w nowym miejscu, nie świadczą swoich usług. Wychodzi na to, że mam płacić za coś, z czego nie będę korzystać. Konsultant stwierdził, że rozwiązanie umowy jest możliwe, po zapłaceniu kary, za zerwanie umowy. To jest chore.....

  • Irmina (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

2.2

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Nie polecam

Fatalna obsługa na infolinii, jakość usług jeszcze gorsza, w ciągu 8 miesięcy 6 wizyt techników... Konsultanci bardzo grzeczni, myślę, że nie tyle niekompetentni, co nauczeni traktować klienta jak idiotę.

  • klientka z Gdańska (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.6

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.6

OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED WYBOREM TEGO OPERATORA

CIĄGŁE AWARIE BEZ DOKŁADNEJ INFORMACJI, CO POWODUJE, ŻE CZLOWIEK W KÓŁKO SPRAWDZA CZY KARTA JEST DOBRZE WŁOŻONA A DEKODER PRAWIDŁOWO PODŁĄCZONY. INFOLINIA NIE MA WIEDZY O BIEŻĄCYCH AWARIACH, "WYDAJE IM SIĘ, ŻE DOTYCZA INNEJ DZIELNICY", PRZEKIEROWUJĄ DO DZIAŁU TECHNICZNEGO, W KTÓRYM NIKT NIE ODBIERA TEL. ZŁOŻENIE REKLAMACJI TO DROGA PRZEZ MĘKĘ, WYMAGAJĄ MILIONA REKLAMACJI.

  • olutek1975@wp.pl (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Porażka

Warszawa-Bemowo Pod koniec maja skuszony ceną, zmieniłem operatora telewizji kablowej, internetu i TELEFONU, z UPC na firmę „Vectra”. Zasadniczym warunkiem tej zmiany było zachowanie mojego aktualnego numeru TELEFONU. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ poza kontaktami towarzysko-rodzinnymi, jest to również mój numer TELEFONU firmowego. Na okres przejściowy 7 do 14 dni (tak twierdził pan przedstawiciel firmy Vectra) przydzielono mi tzw. „tymczasowy numer Vectry”. Od tego momentu upłynęło ponad 2 miesiące i w dalszym ciągu nie został przywrócony mój numer TELEFONU. Od trzech tygodni, co dziennie dzwonię w tej sprawie do firmy Vectra. Rozmawiam z konsultantami, którzy cechują się kompletną ignorancję i brakiem kompetencji. Mam wyłącznie kontakt z dziećmi, które nic nie wiedzą, każde z tych dzieci podaje inną przyczynę, a czas leci i tracę pieniądze, bo nie mam kontaktu z kontrahentami. Vectra to kompletna porażka, wszystkich przestrzegam przed tą firmą. Bardzo żałuję, ze zrezygnowałem z UPC, choć rachunek za usługę był prawie dwa razy większy

  • Wojtek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nawet wrogowi nie polecę

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

dno !!!!!

Witam, cały czas nie mogę wyjść z podziwu w jaki sposób radzi sobie telewizja VECTRA na runku. Z takim burdelem już dawno się nie spotkałem. Podpisałem umowę na abonament za kwotę 49,99. Na instalacje czekałem 1 miesiąc czasu, bo podobno jak był pan instalator to nie było mnie w domu :-). Gdy już zainstalowali modem, przyszły mi trzy rachunki na różne kwoty za ten sam okres. Gdy pojechałem wyjaśnić sytuacje do biura obsługi z umową i otrzymanymi rachunkami, pani grzecznie mnie poinformowała że przecież wiem ile mam płacić i nie wie o co mi chodzi :-). Poprosiłem o przysłanie właściwego rachunku na kwotę 49,99. Rachunek przyszedł i oczywiście od razu go opłaciłem , naiwnie myśląc że sprawa jest załatwiona :-). A tu nagle po kilku dniach przyszedł sms z VECTRY, że wiszę im 208 zł za rachunki które mi przysłali :-). To jest jakaś paranoja. Będąc miesiąc w tej firmie mam serdecznie dosyć. Doproszenie się o instalatora gdy zdarzy się awaria graniczy z cudem. Oczywiście, można składać reklamację jak poinformował mnie miły kobiecy głos przez telefon. No to złożyłem trzy reklamacje , żadna bez odzewu :-). Jednym słowem MASAKRA !!!!!

  • byle nie VECTRA (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: tak

5.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • dodatkowe usługi:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

prosba

Mam telewizje kablowa w internecie z W.sieci,z ktorej jestem bardzo zadowolona.Mam jedna prosbe o zwiekszenie sily glosu, bo jest za niska.Ogladajac kazda stacje, musze sie wsluchiwac w glos mowiacego,a moj komputer dziala b.dobrze w tym zakresie, a ja nie mam problemu ze slyszalnoscia .Ostatnio rozmawialam ze znajomym i on tez tak uwaza, ze powinniscie zwiekszc sile glosu. Prosze wiec o zmiane.Dodaje ze ustawiam parametry glosu przy kazdej ogladanej stacji na maximum.Serdecznie pozdrawiam.

  • Jadwiga (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: znajomym

1.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Warunki wypowiedzenia umowy

Wystrzegajcie sie podpisywania umów - przeczytajcie warunkui zerwania. Przy zerwaniu 3-letniej umowy po roku kara umowna to ponad 1800 zł (dla abonamentu tv+ internet 99zł). Szczególnie boli przy przedłużaniu umowy ze zmianą warunków. Poza tym infolinia grzeczna ale nic nie może załatwić... Niestety ale wszystkim od tej pory będę odradzał.

  • Długoletni klient (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Żenujący układ programowy

Żenada. Od 10 kwietnia zmienili układ programowy. Zabrali 15 dobrych programów, w tym wszystkie National, AXN, Comedy, Eurosport, Polsat Film, Polsat Sport itp. W ich miejsce dali 6 programów muzycznych i kupę jakichs telewizji lokalnych. Czy ja jestem DJ i prowadze w domu dyskoteki. Po co mi te programy. Nie ma żadnych przyrodniczych, podróżniczych, historii i i sportowych. Nie ma co oglądać, oferta nędzna. Odradzam innym podpisywanie z nimi umowy.

  • andgold (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Bardzo słaba obsługa

Szczerze odradzam korzystania z usług tej firmy. Oferta bardzo słaba, obsługa na najniższym możliwym poziomie, wyskie ceny (jeżeli chce się otrzymywać fakturę vat - doliczane są dodatkwoe opłaty!).

  • Tomasz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 4.2013
  • Polecam innym: nie

2.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Nie polacam

Fatalna obsługa zgłoszeń serwisiowych. 10 dni czekam na usunięcie awarii internetu. Pracownicy infolinii nie posiadają informacji dot. terminu usunięcia problemu.

  • Vectra - nie polecam (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04.03.2013
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Odradzam - nie traktuja klienta powaznie

Wlasnie zdecydowalem sie zakonczyc wspolprace. po tygodniu braku internetu i 4 eskalacjach - nikt sie nawet nie pofatygowal zeby zadzownic i powiedziec dlaczego tak dlugo trwa naprawa....

  • niezadowolony (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: internet
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Skandal !!!!!

Firma nie powinna istnieć na rynku : internetu nie miałam przez 5 dni, mimo osobistych wizyt na Strzelców Karpackich nie znalazłam pomocy, musiałam zatrudnić prywatnie fachowca, by mieć internet .Infolinia niedostępna, z szefem w Gdyni nie ma żadnej możliwości kontaktu w sprawie skarg i wniosków.! Jestem w Vectrze od 2 miesięcy, bo tylko ten dostawca jest dostępny na ul. Nieborowskiej w Gdańsku, wcześniej była TIWIS, ale się zreorganizowali. Wpadłam w sidła podejrzanego operatora !!!!!Dlaczego żadne kontrole nie przyjrzą się sprawie ?

  • Ola (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2 miesiące
  • Polecam innym: nie