1.9
oceń »

Vectra S.A.

adres
81-525 Gdynia, al. Zwycięstwa 253 (Orłowo) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 624-83-52  fax:  58 742-66-00
e-mail
kontakt@vectra.pl
www

O nas

Operator telekomunikacyjny świadczący usługi dostępu do programów telewizyjnych, Internetu i telefonii.

Opinie


1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Totalna Porażka!!!

Oferta totalnie do bani. Rozwiązanie umowy - zgubili dokument i męczą monitami o płatność. Nie chcą się przyznać do błędu i ciągle te same gadki. Oferta internet i TV beznadziejna. Kontakt z działem obsługi - a taki istnieje? Posadzić taliba i to samo by w koło powtarzał (nie obrażając talibów). NIE POLECAM

  • grzegorz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Panie Grzegorzu, prosimy o przesłanie danych Abonenta na gdanskpomoc@vectra.pl [numer ewidencyjny + imię i nazwisko Abonenta + adres świadczenia usług] wraz z dokładniejszym opisem, dlaczego oferta nie spełnia Pana oczekiwań.
W jaki sposób złożona została rezygnacja? Czy posiada Pan email/kopię potwierdzającą złożenie dokumentu? Jeśli tak, prosimy o przesłanie na podany adres email. Szczegółowo to zweryfikujemy.

autor: Vectra S.A.


2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Brak obslugi klienta

Treść opinii: Żenujące podejście do klienta... Wszystko jest OK dopóki nie musisz załatwić czegoś w Biurze Obsługi klienta, które zreszta klienta nie obsługuje! Za każdym razem rozmawiasz z kimś innym, opisujesz ten sam problem, dostajeesz rózne odpowiedzi. Najchetniej kieruja do lokalnego biura. Odpwiedzi na zapytania mejlowe wyglądaja na automatyczne. czekam na ich kontakt w sparwie dotyczacej przeniesienia uslugi juz ponad tydzien. Gdy kupowalam uslugi, Pan juz na drugi dzien montowal..czyli mozna, ale po co skoro klient i tak juz placi? Nie korzystajcie z uslug takiego molocha

  • jeszcze klientka (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Zapoznaliśmy się z Pani opinią. Nie ma ona pozytywnego wydźwięku, dlatego chcemy pomóc Pani w wyjaśnieniu opisanych kwestii. Prosimy o przesłanie danych Abonenta na adres email: gdanskpomoc@vectra.pl ze wskazaniem portalu trojmiasto.pl wraz z istotnymi szczegółami sprawy. Zajmiemy się tym.

autor: Vectra S.A.


1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Awaria po 79 godz. od uruchomienia i trwa już 31 godz.

Założyli mi internet w poniedziałek 7.09 o godz. 12., mimo, że technik miał być między godziną 9 a 11, przyszedł, ale po 11, kiedy to zbierałem się do wyjścia do pracy. Już to jakoś bym przebolał, ale kiedy wczoraj mi padł internet o godzinie 19:00, gdzie na 95% winny jest modem Cisco z Vectry, usłyszałem na infolinii, że do 24 godzin naprawią mi internet. W 22 godzinie awarii (około 17.) zadzwoniłem z pytaniem, kiedy będzie przywrócony mi internet, to kobieta z BOKu była zdziwiona, że żaden technik nie wziął tego zgłoszenia do realizacji. Obiecała mi, że ich pogoni i potwierdziła, że w ciągu 24 godzin muszą usunąć awarię, i potwierdziła że mam dzisiaj czekać na technika. Oczywiście on nie przyszedł, bo raczej bym nie pisał tego posta. Dlatego po 19 zadzwoniłem znowu do BOKu i teraz na moją informację, że upłynęły 24 godziny usłyszałem od kobiety, że nie mają takich praktyk, bo wg regulaminu muszą naprawić usterkę w nieokreślonym czasie, ale tak aby można ją było nazwać w "możliwie najkrótszym". Przełączyła mnie jednak do technika z infolinii i tu usłyszałem, że mają 24 godziny, ale 24 godziny robocze jednego technika. Wypowiadam im umowę do 10 dni od jej uruchomienia !

  • Cyklo (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 07.09.2014
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

W przypadku dalszego występowania usterki Internetu prosimy o informację na gdanskpomoc@vectra.pl z podaniem danych Abonenta [w tym numer ewidencyjny] oraz adresu CM MAC modemu. Sprawdzimy, co jest powodem nieprawidłowości.

autor: Vectra S.A.


1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Zdecydowanie najgorszy dostawca internetu

Awarie zdarzają się praktycznie codziennie, prędkość internetu jeszcze nigdy nie była zgodna z umową (sprawdzane parę razy w tygodniu- prędkość umowna 40mb/s, bez dopisku ,,do", prędkość rzeczywista ok. 14 mb/s). Po wysłaniu pisma reklamacyjnego otrzymałam jednorazową zniżkę na abonament- ok. 1,90 zł. Śmiech w biały dzień, prędkość bez zmian.

  • Anna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od 2013r.
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Pani Anno, informuje Pani, że usterki są częste i uciążliwe. Jeśli nadal problemy z dostępem do Internetu są zauważalne, prosimy o przesłanie informacji na gdanskpomoc@vectra.pl z podaniem danych Abonenta [w tym numer ewidencyjny] oraz adresu CM MAC modemu. Zweryfikujemy pracę urządzeń i jakość sygnału dostarczanego do budynku.

autor: Vectra S.A.


2.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.8

Super kompetentny technik na MORENIE

Jeśli chcą Państwo stracić czas i czekać na technika VECTRY na Morenie od razu proponuję zadzwonić po kogoś z innej firmy. Pan wchodzi do domu i nie dotykając sprzętu twierdzi, że po prostu się zepsuł i nie ma to związku z dostawcą internetu czy telewizji.... Serdecznie Pana pozdrawiam i proponuję się dokształcić jeśli chce Pan wykonywać tą pracę bo to co Pan robi jest żenujące biorąc pod uwagę to, ze nazywa się Pan technikiem... Technik odwiedził mnie 2 razy i 2 razy stwierdził, ze mój sprzęt nie działa wystarczyła interwencja telefoniczna (dość ostra) i bez problemu 2 razy sygnał wracał a zepsuty mój komputer i telewizor dziwnym trafem działają dalej bez zarzutu.

  • Myszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Na bieżąco weryfikujemy jakość nie tylko usług, ale również obsługi naszych Klientów. Nawiązując do powyższej opinii chcemy zainteresować się jakością obsługi technicznej w rejonie Moreny. Bardzo prosimy o mail na gdanskpomoc@vectra.pl z podaniem danych Abonenta. Posiadając dokładny adres będziemy w stanie precyzyjnie to sprawdzić. Mile widziane wszelkie dane o Pracowniku podejmującym zlecenie.

autor: Vectra S.A.


2.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Wzory dokumentów

Od kilku dni tracę czas,aby na różne sposoby otrzymać od Vectry wzór umowy ogólnej (podstawowej). Na stronie internetowej zamieścili tylko wybrane regulaminy i umowy promocyjne. Mam wątpliwości dotyczące warunków rozwiązania umowy, bo zapisy regulaminu usług i umowy promocyjnej są sprzeczne i niejednoznaczne, a odwołują się do umowy ogólnej. Umowę chowają, bo pewnie tam same klauzule niedozwolone i liczą, że klienci nie wykryją ich przy podpisywaniu umowy, działając pod naciskiem chwili. Obsługa fatalna, zarówno w BOK, mailowo, jak i telefonicznie. Podają sprzeczne i mylne informacje. To granda, że trzeba się prosić od nich o rzeczy podstawowe i niezbędne przed zakupem usług. Jeśli macie innych dostawców, zrezygnujcie z Vectry.

  • rr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: Ostrzegam wszystkich potencjalnych klientów Vectry

Paranoja

Zmieniam miejsce zamieszkania. Vectra, nie chce rozwiązać umowy, pomimo, że w nowym miejscu, nie świadczą swoich usług. Wychodzi na to, że mam płacić za coś, z czego nie będę korzystać. Konsultant stwierdził, że rozwiązanie umowy jest możliwe, po zapłaceniu kary, za zerwanie umowy. To jest chore.....

  • Irmina (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

2.2

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Nie polecam

Fatalna obsługa na infolinii, jakość usług jeszcze gorsza, w ciągu 8 miesięcy 6 wizyt techników... Konsultanci bardzo grzeczni, myślę, że nie tyle niekompetentni, co nauczeni traktować klienta jak idiotę.

  • klientka z Gdańska (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.6

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.6

OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED WYBOREM TEGO OPERATORA

CIĄGŁE AWARIE BEZ DOKŁADNEJ INFORMACJI, CO POWODUJE, ŻE CZLOWIEK W KÓŁKO SPRAWDZA CZY KARTA JEST DOBRZE WŁOŻONA A DEKODER PRAWIDŁOWO PODŁĄCZONY. INFOLINIA NIE MA WIEDZY O BIEŻĄCYCH AWARIACH, "WYDAJE IM SIĘ, ŻE DOTYCZA INNEJ DZIELNICY", PRZEKIEROWUJĄ DO DZIAŁU TECHNICZNEGO, W KTÓRYM NIKT NIE ODBIERA TEL. ZŁOŻENIE REKLAMACJI TO DROGA PRZEZ MĘKĘ, WYMAGAJĄ MILIONA REKLAMACJI.

  • olutek1975@wp.pl (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Porażka

Warszawa-Bemowo Pod koniec maja skuszony ceną, zmieniłem operatora telewizji kablowej, internetu i TELEFONU, z UPC na firmę „Vectra”. Zasadniczym warunkiem tej zmiany było zachowanie mojego aktualnego numeru TELEFONU. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ poza kontaktami towarzysko-rodzinnymi, jest to również mój numer TELEFONU firmowego. Na okres przejściowy 7 do 14 dni (tak twierdził pan przedstawiciel firmy Vectra) przydzielono mi tzw. „tymczasowy numer Vectry”. Od tego momentu upłynęło ponad 2 miesiące i w dalszym ciągu nie został przywrócony mój numer TELEFONU. Od trzech tygodni, co dziennie dzwonię w tej sprawie do firmy Vectra. Rozmawiam z konsultantami, którzy cechują się kompletną ignorancję i brakiem kompetencji. Mam wyłącznie kontakt z dziećmi, które nic nie wiedzą, każde z tych dzieci podaje inną przyczynę, a czas leci i tracę pieniądze, bo nie mam kontaktu z kontrahentami. Vectra to kompletna porażka, wszystkich przestrzegam przed tą firmą. Bardzo żałuję, ze zrezygnowałem z UPC, choć rachunek za usługę był prawie dwa razy większy

  • Wojtek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nawet wrogowi nie polecę

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

dno !!!!!

Witam, cały czas nie mogę wyjść z podziwu w jaki sposób radzi sobie telewizja VECTRA na runku. Z takim burdelem już dawno się nie spotkałem. Podpisałem umowę na abonament za kwotę 49,99. Na instalacje czekałem 1 miesiąc czasu, bo podobno jak był pan instalator to nie było mnie w domu :-). Gdy już zainstalowali modem, przyszły mi trzy rachunki na różne kwoty za ten sam okres. Gdy pojechałem wyjaśnić sytuacje do biura obsługi z umową i otrzymanymi rachunkami, pani grzecznie mnie poinformowała że przecież wiem ile mam płacić i nie wie o co mi chodzi :-). Poprosiłem o przysłanie właściwego rachunku na kwotę 49,99. Rachunek przyszedł i oczywiście od razu go opłaciłem , naiwnie myśląc że sprawa jest załatwiona :-). A tu nagle po kilku dniach przyszedł sms z VECTRY, że wiszę im 208 zł za rachunki które mi przysłali :-). To jest jakaś paranoja. Będąc miesiąc w tej firmie mam serdecznie dosyć. Doproszenie się o instalatora gdy zdarzy się awaria graniczy z cudem. Oczywiście, można składać reklamację jak poinformował mnie miły kobiecy głos przez telefon. No to złożyłem trzy reklamacje , żadna bez odzewu :-). Jednym słowem MASAKRA !!!!!

  • byle nie VECTRA (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: tak

5.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • dodatkowe usługi:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

prosba

Mam telewizje kablowa w internecie z W.sieci,z ktorej jestem bardzo zadowolona.Mam jedna prosbe o zwiekszenie sily glosu, bo jest za niska.Ogladajac kazda stacje, musze sie wsluchiwac w glos mowiacego,a moj komputer dziala b.dobrze w tym zakresie, a ja nie mam problemu ze slyszalnoscia .Ostatnio rozmawialam ze znajomym i on tez tak uwaza, ze powinniscie zwiekszc sile glosu. Prosze wiec o zmiane.Dodaje ze ustawiam parametry glosu przy kazdej ogladanej stacji na maximum.Serdecznie pozdrawiam.

  • Jadwiga (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: znajomym

1.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Warunki wypowiedzenia umowy

Wystrzegajcie sie podpisywania umów - przeczytajcie warunkui zerwania. Przy zerwaniu 3-letniej umowy po roku kara umowna to ponad 1800 zł (dla abonamentu tv+ internet 99zł). Szczególnie boli przy przedłużaniu umowy ze zmianą warunków. Poza tym infolinia grzeczna ale nic nie może załatwić... Niestety ale wszystkim od tej pory będę odradzał.

  • Długoletni klient (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Żenujący układ programowy

Żenada. Od 10 kwietnia zmienili układ programowy. Zabrali 15 dobrych programów, w tym wszystkie National, AXN, Comedy, Eurosport, Polsat Film, Polsat Sport itp. W ich miejsce dali 6 programów muzycznych i kupę jakichs telewizji lokalnych. Czy ja jestem DJ i prowadze w domu dyskoteki. Po co mi te programy. Nie ma żadnych przyrodniczych, podróżniczych, historii i i sportowych. Nie ma co oglądać, oferta nędzna. Odradzam innym podpisywanie z nimi umowy.

  • andgold (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Bardzo słaba obsługa

Szczerze odradzam korzystania z usług tej firmy. Oferta bardzo słaba, obsługa na najniższym możliwym poziomie, wyskie ceny (jeżeli chce się otrzymywać fakturę vat - doliczane są dodatkwoe opłaty!).

  • Tomasz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 4.2013
  • Polecam innym: nie

2.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Nie polacam

Fatalna obsługa zgłoszeń serwisiowych. 10 dni czekam na usunięcie awarii internetu. Pracownicy infolinii nie posiadają informacji dot. terminu usunięcia problemu.

  • Vectra - nie polecam (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04.03.2013
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Odradzam - nie traktuja klienta powaznie

Wlasnie zdecydowalem sie zakonczyc wspolprace. po tygodniu braku internetu i 4 eskalacjach - nikt sie nawet nie pofatygowal zeby zadzownic i powiedziec dlaczego tak dlugo trwa naprawa....

  • niezadowolony (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: internet
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Skandal !!!!!

Firma nie powinna istnieć na rynku : internetu nie miałam przez 5 dni, mimo osobistych wizyt na Strzelców Karpackich nie znalazłam pomocy, musiałam zatrudnić prywatnie fachowca, by mieć internet .Infolinia niedostępna, z szefem w Gdyni nie ma żadnej możliwości kontaktu w sprawie skarg i wniosków.! Jestem w Vectrze od 2 miesięcy, bo tylko ten dostawca jest dostępny na ul. Nieborowskiej w Gdańsku, wcześniej była TIWIS, ale się zreorganizowali. Wpadłam w sidła podejrzanego operatora !!!!!Dlaczego żadne kontrole nie przyjrzą się sprawie ?

  • Ola (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2 miesiące
  • Polecam innym: nie

2.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Nie polecam

Mam same kłopoty Infolinia nie potrafi podać sensownych odpowiedzi, a czeka się tak długo, żeby dpowiednio drogo zapłacić Wysłałam fax z reklamacją, mam potwierdzenie wysłania, ale podobno nie dotarł Wysłałam list polecony z opisem całej sytuacji, również mam potwierdzenie, też podobno nie dotarł Na przeniesienie numeru telefonu czekam już ponad 4 miesiące, a w umowie jest 6 tygodni Co innego mówił przedstawiciel kiedy podpisywałam umowę, zwłaszcza w kwestii opłat, co innego przychodzi na fakturze Dzwonią tylko z promocjami DNO, już nigdy więcej wystrzegajcie się tego operatora

  • Whitch (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: jeszcze 20 miesięcy
  • Polecam innym: nie

1.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

WYSTRZEGAJCIE SIĘ TEGO OPERATORA!!!!!!!

W styczniu popełniłem ten błąd i podpisałem umowę z tymi nieudacznikami! Kontakt z infolinią praktycznie niemożliwy! Czas oczekiwania 20-30min co przekłada się na duże kwoty frajera chcącego się dodzwonić. Po uzyskaniu upragnionego połączenia nie jesteśmy w stanie uzyskać jakichkolwiek sensownych informacji! Totalna porażka w dzisiejszych czasach wiedzy, kultury i jakiegokolwiek zainteresowania pracowników infolinii, działu technicznego. Oczywiście sami ze swojej strony dzwonią z nową ofertą ale w przypadku dodatkowych pytań ślad po nich ginie. Są nieosiągalni. Ta sam sprawa dotyczy odpowiedzi w ciągu 48H!Bzdura!Czekam już ponad 10 dni na dodatkowe informacje w związku z nową ofertą przedstawioną przez pracownika BOK ale pytania chyba okazały się zbyt trudne lub niewygodne więc bierzemy palanta na przetrzymanie, nie odpisujemy, nie oddzwaniamy temat umrze śmiercią naturalną a on sam się podda jak się zmęczy! Tak jest załatwiana każda sprawa w tej firmie! Bardzo żałuję, że nie wypowiedziałem umowy ostatnio przy zmianie przepisów! MOJ BŁĄD! Jeśli wam zależy na profesjonalizmie, kompetencji, szacunku dla klienta NIE POPEŁNIAJCIE TEGO BŁEDU PODPISUJĄC UMOWĘ Z TĄ FIRMĄ!DNO XXI WIEKU!

  • ZAWIEDZIONY UŻYTKOWNIK (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: WROGOM