1.8
32 oceny

Vectra S.A.

adres
81-525 Gdynia, al. Zwycięstwa 253 (Orłowo) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 624-83-52  fax:  58 742-66-00
e-mail
kontakt@vectra.pl
www

Napisali o nas

zobacz wszystkie (15) »

O nas

Operator telekomunikacyjny świadczący usługi dostępu do programów telewizyjnych, Internetu i telefonii.

Opinie + dodaj ocenę


1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Odradzam !

Tragedia, poza przyzwoitą ceną nie polecam i stanowczo odradzam ! Zaczęło się od uzgodnienia pakietu z opiekunem budynku (telewizja 131 kanałów + internet 100mb/s) wszystko pięknie się układało. Jakieś problemy z przewodem sieciowym, ale następnego dnia przyjechał technik i go wymienił. Przyszła pierwsza faktura i patrzę z niedowierzaniem. Zamiast opłaty w kwocie 1zł (tak mnie poinformowano, że przez 2 miesiące wszystko mam za 1zł) pojawiła się kwota 38zł. Nie są to duże pieniądze, ale umowa to umowa. Dodatkowo moje zainteresowanie wzbudziła na fakturze opłata za telefon domowy, o którym nie było w ogóle mowy. Zaczynam od telefonu na infolinię. Pierwsza pani informuje mnie, że kwota zostanie skorygowane w przeciągu 30min, natomiast co do telefonu domowego dostałem jedynie informację "było trzeba czytać to co pan podpisywał". Wypraszam sobie. Dodam, że czas oczekiwania na konsultanta to średnio 15-30min :). Następny telefon po ponad 2 godzinach, tym razem trafiłem na miłego pana, który poinformował mnie, że korekta tej wyższej kwoty zostanie jednak zrealizowana w przeciągu 24h, a w sprawie telefonu domowego przełączył mnie do pomocy technicznej ... Po co (?), nie mam pojęcia. Jak si

  • lucky (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13.04.2016
  • Polecam innym: nie

1.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

ciągły problem z dostępem do iinternetu

powtarzające się problemy z dostępem do internetu i jakość obsługi Klienta, która jest bardzo daleko od jakichkolwiek norm przyjętych w obsłudze. Pracownik odmawiający przyjęcia reklamacji gdyż według niego usługa działa, a u mnie internetu brak, rozłącza się w trakcie rozmowy- to kpina, nie obsługa.

  • usługa Sopot (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od 06.2014
  • Polecam innym: nie

2.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.8

opinia

Miałem krótkie przerwy w internecie, zgłosiłem tel. po 2 godzinach przyjechao 2 techników i starali się usunąć usterkę. Nastąpiła poprawa ale przerwy były tylko rzadsze, zgłosiłem ponownie. Poinformowali szybko, że starają się dalej poprawiać. Jest lepiej ale nie wyelinowali usterki do końca.Poprzednio przerwy 1-2 min. były 1-2 godziny, teraz są co 4-5 godz.Jest to szczególnie denerwujące przy radiu inernetowym. Zdecydowanie przeważają bardzo złe opinie, ale ja nie mogę powiedzieć nic złego, jeżeli chodzi o kontakt i szybkośc działania ,gorzej ze skutecznością. Planowałem zkup u nich pakietu TV, ale tak krytyczne i negatywne opinie ostudziły moje plany

  • costa (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 1-07-2015
  • Polecam innym: nie mam zdania

3.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Zbiór pomyłek i niekomepetencji

Ogólnie tragedia. poczynając od "monterów"jeden tylko był profesjonalny, inni jak z łapanki na mistrza niekompetencji(było kilka reklamacji więc mam doświadczenie). Druga sprawa to infolinia i ludzie, którzy tam pracują zwykle tylko przyjmują zgłoszenie i w razie braku internetu poradzą że można zgłosić awarie przez internet:) Umowy formułują (starają się) żeby wydymać Cię kiedy się da. W razie reklamacji zgodnie z regulaminem zwrócą ci 2 złote za dzień, chociaż samo zgłoszenie awarii kosztowało cie 30 min połączeń. Nie polecam. Mam tylko dlatego że nie mam innego wyjścia. Jedynie co mogę to podzielić się opiniaą z innymi.

  • zioolo (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kilka lat doświadczenia.
  • Polecam innym: nie

1.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

Odradzam firmę Vectra, ciągłe awarie i przerwy w dostępie do usług

Od kiedy przejęli firmę Biall-net na Morenie z dostępem do internetu zaczęły się ciągłe problemy. Awaria goni awarię, przerwy w dostępie do usług są dosłownie co chwilę. Powoli już się z tym pogodziłem, byle do końca umowy. Jednak ostatnio przebrała się miarka. W mijającym tygodniu chyba we wtorek lub środę nie było Internetu od wieczora do rana. W kolejnych dniach działał on w kratkę. Dzisiejszej nocy problemy, dzisiejszego dnia praktycznie w ogóle nie działa od dwóch godzin jak chcę skorzystać. Ogólnie dużo przebywam poza domem a i tak ciągle natykam się na problemy z internetem jak już chcę skorzystać. Współczuję tym osobom co muszą korzystać z internetu na bieżąco w ciągu dnia, Ci to już w ogóle muszą mieć anielską cierpliwość. Zresztą nie tylko ja mam problemy, wystarczy spojrzeć na średnią ocen. Jednym słowem: ODRADZAM

  • Michał (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: ok pół roku odkąd przejęli Biall-net
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Nikomu nie życzę kontaktów i usług Vectry

Odradzam, od ponad roku nic się nie zmienia na lepsze Wytrzymaliśmy rok z denerwującym, ciągle rozłączającym się internetem. A jeżeli to o słabiutkim sygnale. Po wielu interwencjach i rzekomych naprawach nic się nie zmieniło. Po złozonym wypowiedzeniu każą płacić ponad 2000 zł jakiejś kary i osobiście zawieźć sprzęt. Jak łapać klienta, to i przywiozą i zamontują, a jak odebrać od chorej osoby, to już nie. Okropna firma. I jakość usługi i obsługi jest fatalna.

  • Li (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od grudnia 2014r
  • Polecam innym: nie

2.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Internet vectra, z którym niestety różnie bywa i dyplomatyczne odpowiedzi vectra na zgłaszane reklamacje. Żenada

To co w tej firmie się wyprawia, to więcej niż skandal. Sprzedaż łączy od razu, niestety, kiedy jesteś klientem i potrzebujesz pomocy to już katastrofa. od kilku dni / kolejny raz / bezskutecznie próbuję się połączyć z działem technicznym A potrzebuję tylko odświeżenia sieci po stronie vectra, ponieważ niektóre urządzenia mają problem złączeniem się z wifi. Pomaga to odświeżenie, gdyż już dwukrotnie przeprowadzane pomagało na 2-3 miesiące. problem tylko z tym, że nikt nie odbiera telefonu w dziale technicznym / od kilku dni dzwonię bezskutecznie płacąc za połączenie telefoniczne / , na kontakt mailowy plotą jakieś bzdurne wyjaśnienia które nijak przystają do rzeczywistości: po naszej stronie jest ok. Nie jest, o czym świadczy poprawa w łączu przy odświeżeniu łącza. jak zawsze klient nasza własnośc>? Może ktoś to wreszcie przerwie? Nie pozdrawiam was vectra, solidaryzują się ze wszystkimi jeleniami - waszymi klientami, których wciąż łapiecie, gdyż sprzedaż odbiera telefony od rękli, a oferty są niebiańskie. gówno prawda.

  • yerey (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 4.01 -
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

REKLAMACJA

Ze względu na nieprawidłowe działanie TVN, HD I EUROSPORT - (wyskakuje BŁĄD:EO ) , w trakcie odbioru występują całkowite lub chwilowe zakłócenia w odbiorze. Występuje również bardzo często w trakcie pracy przerwa w internecie . Brak kontaktu telefonicznego z infolinię w celu zawiadomienia działu technicznego o powyższych usterkach.( dnia 11.12.2015 oczekiwałem około 20 minut na połączenie ).

  • Sikora Stanisław (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

3.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
3.2

jeszcze nie narzekam, choć są pierwsze sygnały że nie jest dobrze

Niestety moje osiedle zostało w całości sprzedane Vectrze przez starego dostawcę internetu (Biall-Net -polecam, świetny serwis, prawiie bezawaryjne usługi, jeśli była awaria to nawet w nocy naprawiali, ale coś złego działo się raz na "ruski rok"). W ciągu 3 tygodni odkąd jestem w Vectrze kilkakrotnie już nie było internetu, przerwy po kilkadziesiąt minut. Wyraźnie jest słabszy sygnał (podejrzewam że dlatego że idzie po sieci telewizyjnej a nie internetowej w budynku). Dodzwonienie się na infolinie niemożliwe. Przy każdej awarii, nawet jeśli trwa tylko kwadrans, od dzisiaj im będę pisać mejle z informacją. Jak będzie tych mejli dużo to się zastanowię nad dalszym tokiem działań...

  • fakty nie slowa (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: aktualnie
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Skandaliczna obsługa - UWAGA NA VECTRE

7 Pażdziernika zgłaszałem pierwszą awarie telewizji i myślałem, że po paru dniach będzie po wszystkim - myliłem się bardzo. Dziś mamy 12.11.15 i sprawa ciągnie się ponad miesiąc. Za każdym razem procedura wygląda tak samo - zgłaszamy problem na infolinii, przekazywany on jest do monterów a oni maja za zadanie usunąć usterkę. Co ciekawe montera na moje 4 zgłoszenia nie było ani razu w moim mieszkaniu. Za każdym razem dostawałem jednak telefon z automatycznego biura obsługi klienta z ankietą na temat zadowolenia z rozwiązania problemu. Takie podejście to skandal. Jedno jest pewne ktoś z nich mocno oszukuje nas klientów. Być może są to monterzy, którzy zgłaszają sobie "załatwienie sprawy" mimo że usterki dalej występują. Może po prostu cała firma jest niekompetentna ? Za rok czasu kończy nam się umowa i wtedy na pewno zrezygnujemy, po czym zapewne zadzwoni ktoś z utrzymania klienta i spyta dlaczego - Mamy dla Państwa lepsza ofertę... Zgadnijcie co im wtedy odpowiem!!. Nie polecam zero szacunku do klienta

  • Paweł (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: NIKOMU UWAGA

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Banda chamskich oszustów

Początek był ok, ale po jakimś czasie... internet zrywa kilka razy dziennie na kilka godzin, muszę non stop korzystać z mobilnego, do tego obsługa żenująca - zero kultury, przerywają wypowiedzi, rozłączają się bez zakończenia sprawy. Nie raz, nie dwa niestety... długo trzymałem frustracje ale czas ruszyć po ostrą amunicję. Chyba dawno Was nie kontrolował rzecznik praw obywatelskich.

  • Paweł (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od 2013.02.01
  • Polecam innym: nie

3.2

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.2

Podpisuje się pod wszystkim zlymi opiniami

W lutym namówiono mnie telefonicznie (pół godziny przekonywania)na promocję HBO przez 2 miesiące, po tygodniu zrezygnowałam, wysyłając wiadomość na stronę Vectry odstąpienie ( miało być odstąpienia ) więc mi tego nie uznano, ale też nie przysłano kuriera z umową do podpisu, więc otrzymali moją wiadomość. Do dnia dzisiejszego walczę z nieudolnością firmy, wysyłając pisma wyjaśniające, bez skutku. Otrzymuję coraz wyższą fakturę z zaległością, grożąc mi blokowaniem usług za które płacę regularnie. Prawo konsumenta mówi, że umowa ustna jest ważna po potwierdzeniu jej na piśmie, więc czego oni chcą, tylko KASA u nich się liczy. Z niecierpliwością czekam do końca umowy i uciekam z radością od ich usług, moi znajomi też.

  • Lidia (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu

2.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Uwaga ma Vectrę

Już po rozwodzie z ta pseudo firma,lecz to nie koniec przygód a mianowicie podczas zwrotu sprzętu Pani obsługująca w bok zwróciła mi uwagę ze mam nadpłatę na koncie abonenckim ponad 200 pln ,dla mnie było logiczne ze skoro nadpłaciłem w którymś momencie to powinienem otrzymać fakturę ,faktury korygujące !nic bardziej mylnego do ostatniego miesiąca mendy jedne słały mi faktury po 80 do zapłaty żadnej korekty!!!wiec jako już nie jestem ich klientem wystosowałem pismo o zwrot tychże pieniędzy i tu zaczęło sie sławne kopanie z koniem ,bo forma nie ta bo załącznik nie taki itp itd moze im posłańcem wysłać odręcznie napisane na pergaminie ,normalnie jaja sobie z ludzi robią .takze zachęcam wszystkich do kontroli waszych kont abonenckich Po mojej przygodzie z vectra wiem jedno beznadziejna jakość za wysoka cenę a co najgorsze to ignorowanie klientów tak w trakcie trwania umowy jak po jej zakończeniu

  • Janek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

(...)

Co innego usłyszysz od konsultanta vectry co innego w tzw. regulaminie. Nierzetelna firma wykorzystująca przeróżne zapisy umowne celem naliczenia dodatkowych opłat. Proszę Państwa tak się nie traktuje długoterminowych klientów!

  • Witek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2007-2015
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Byla, bardzo niezadowolona klientka

Niestety moje doswiadczenia z firma Vectra sa tragiczne.O tyle o ile w miare w trakcie trwania swiadczenia uslug wszystko bylo dobrze, bo internet dzialal mi dobrze, bez awarii, w tv szeroki wybor kanalow, dodatkowo wzielam pakiet canal + cena srednia za to wszystko ale ok, bez wiekszych problemow...tak przy zerwaniu umowy z przyczyn naprawde losowych i nie do przewidzenia zaczel sie horror. Zreszta sprawa trwa od stycznia, mija juz wobec tego 6 miesiac. Firma Vectra nie jest firma prokonsumencka I nie dba o klientow ani o swoj dobry PR....chyba jest im to na reke ze coraz wiecej klientow ucieka a nowych za duzo nie przybedzie bo kazdy slyszy zle opinie, a do tego sprawy w telewizji I prasie. Nie rozumieja przyczyn losowych, karza zaplacic roszczenie na kwote 1200zl, ktorej nie posiadam, a jakbym posiadala wolalabym wesprzec biednych niz dac ta kase za co? no wlasnie ZA CO...???Kiedys musialam zerwac umowe z UPC,konkurencyjna firma I nie bylo problem bo wykazuja sie jakakolwiek empatia I dbaja o klientow. Malo tego kwoty nie mozna rozlozyc na raty,tzn mozna po zaplacie polowy kwoty.Jak tak dalej bedzie to funkcjonowalo to powodzenia zycze.Wiem jedno-nigdy wiecej Vectry.

  • Edyta (kobieta, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

jak najdalej od firmy VECTRA

Witam, Firma Vectra naraziła mnie na ponoszenie podwójnych kosztów związanych z przenoszeniem Internetu od innego operatora. Na moją reklamacje na jakość obsługi dostałam odpowiedź , że to ja jestem odpowiedzialna za brak ich pieczątki na druku wypowiedzenia usług. TOTALNY BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA, IGNORANCJA OBSŁUGI mimo przedstawionych dowodów wskazujących jednoznacznie, że to przedstawiciel Vectry nie dopełnił swoich obowiązków. Taka firma nie powinna funkcjonować na rynku. Z całego serca odradzam i żałuję że byłam ich klientem.

  • Małgorzata (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

montaż usług Vectra

W związku z koniecznością zmiany operatora, zgłosił się terenowy pracownik Vectry z ofertą. Kilka dni później zgłosił się pracownik z centrali, twierdząc,że ma lepszą ofertę, a gdy dowiedział się,że był u mnie pracownik terenowy oświadczył, że jego oferta będzie na pewno nie uczciwa. Wybrałam ofertę pracownika terenowego(25.05), bo była korzystniejsza, więc pracownik centrali gdy się dowiedział, rzucił słuchawką telefonu. Montaż usług - pierwsza wizyta(28.05), ponieważ okazało się, żę do usługi bezprzewodowej potrzeba jest karta do komputera - panowie nic nie montowali. Druga wizyta umówiona(1.06) (kartę kupiłam i zamontowałam) - nikt w umówionym terminie się nie zjawił i nie zadzwonił. Trzecia wizyta umówiona(5.06) - w dniu wizyty dzwoni ktoś z centrali mówiąc mi ,że wizyta jest na jutro. Gdy zdenerwowana stwierdziłam,że jest umówiona na dzisiaj, i że takie traktowanie klienta to skandal - pracownicy rozłączyli się. Rozumiem,że klient dla państwa powinien na kolanach czekać a coś zechcecie zrobić i być wam wdzięczny ,że ktoś cokolwiek zrobi. Podbieranie sobie wzajemnie klientów to chyba też norma. To skandal,że taka firma jest na rynku.

  • Maria Szreder (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

2.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Internet z Vectry to porażka.

W miejscowości Wejherowo awarie zdarzają się stosunkowo często. Posiadając pakiet 3 usług (internet,tv,telefon) w przypadku jakiejkolwiek awarii nie ma dostępu do jakiejkolwiek z usług gdyż internet i tv jest na tym samym światłowodzie. Niestety oferta internetu z Vectry niegodna polecenia.

  • zawiedziony abonent (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od co najmniej 5 lat
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

ponieżej dna i metra mułu

Ja to chyba nawet nie zacznę otrzymywać usług o tej firmy. BOK w Gdyni świeci oczami i przeprasza za zaistniałą sytuacje, a instalatorzy z Gdańska nie podejmują wizyt. Czas wizyty ustalony data też,a instalatora nie ma!! A sytuacja powtarzała się już 2 razy. Totalny brak profesjonalizmu!!

  • marcin (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.03.15
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Marcinie, prosimy o przesłanie danych Abonenta [numer ewidencyjny, adres, imię i nazwisko] w mailu na adres gdanskpomoc@vectra.pl. Wyjaśnimy sprawę i podejmiemy stanowcze działania, aby nasza współpraca układała się właściwie. Twój przypadek jest również cenną wskazówką i zwraca naszą uwagę na ten obszar działania.

autor: Vectra S.A.


2.6

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.6

Vectra Gdańsk Nowy Port

trzy awarie w tyg. jedna 2x4h i jedna 8h

  • Piotr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 15.03.2015
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Piotr, skontaktuj się z nami na gdanskpomoc@vectra.pl podając lokalizację występowania awarii. Zwrócimy uwagę na ten rejon i podejmiemy działania w celu ograniczenia do minimum tego typu sytuacji. Bardzo Pana przepraszamy za utrudnienia w dostępie do usług.

autor: Vectra S.A.

przejdŸź do pełnej mapy »