1.7
oceń »

Vectra S.A.

adres
81-525 Gdynia, al. Zwycięstwa 253 (Orłowo) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 624-83-52  fax:  58 742-66-00
e-mail
kontakt@vectra.pl
www

Napisali o nas

zobacz wszystkie (14) »

O nas

Operator telekomunikacyjny świadczący usługi dostępu do programów telewizyjnych, Internetu i telefonii.

Opinie


2.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Uwaga ma Vectrę

Już po rozwodzie z ta pseudo firma,lecz to nie koniec przygód a mianowicie podczas zwrotu sprzętu Pani obsługująca w bok zwróciła mi uwagę ze mam nadpłatę na koncie abonenckim ponad 200 pln ,dla mnie było logiczne ze skoro nadpłaciłem w którymś momencie to powinienem otrzymać fakturę ,faktury korygujące !nic bardziej mylnego do ostatniego miesiąca mendy jedne słały mi faktury po 80 do zapłaty żadnej korekty!!!wiec jako już nie jestem ich klientem wystosowałem pismo o zwrot tychże pieniędzy i tu zaczęło sie sławne kopanie z koniem ,bo forma nie ta bo załącznik nie taki itp itd moze im posłańcem wysłać odręcznie napisane na pergaminie ,normalnie jaja sobie z ludzi robią .takze zachęcam wszystkich do kontroli waszych kont abonenckich Po mojej przygodzie z vectra wiem jedno beznadziejna jakość za wysoka cenę a co najgorsze to ignorowanie klientów tak w trakcie trwania umowy jak po jej zakończeniu

  • Janek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

(...)

Co innego usłyszysz od konsultanta vectry co innego w tzw. regulaminie. Nierzetelna firma wykorzystująca przeróżne zapisy umowne celem naliczenia dodatkowych opłat. Proszę Państwa tak się nie traktuje długoterminowych klientów!

  • Witek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2007-2015
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Byla, bardzo niezadowolona klientka

Niestety moje doswiadczenia z firma Vectra sa tragiczne.O tyle o ile w miare w trakcie trwania swiadczenia uslug wszystko bylo dobrze, bo internet dzialal mi dobrze, bez awarii, w tv szeroki wybor kanalow, dodatkowo wzielam pakiet canal + cena srednia za to wszystko ale ok, bez wiekszych problemow...tak przy zerwaniu umowy z przyczyn naprawde losowych i nie do przewidzenia zaczel sie horror. Zreszta sprawa trwa od stycznia, mija juz wobec tego 6 miesiac. Firma Vectra nie jest firma prokonsumencka I nie dba o klientow ani o swoj dobry PR....chyba jest im to na reke ze coraz wiecej klientow ucieka a nowych za duzo nie przybedzie bo kazdy slyszy zle opinie, a do tego sprawy w telewizji I prasie. Nie rozumieja przyczyn losowych, karza zaplacic roszczenie na kwote 1200zl, ktorej nie posiadam, a jakbym posiadala wolalabym wesprzec biednych niz dac ta kase za co? no wlasnie ZA CO...???Kiedys musialam zerwac umowe z UPC,konkurencyjna firma I nie bylo problem bo wykazuja sie jakakolwiek empatia I dbaja o klientow. Malo tego kwoty nie mozna rozlozyc na raty,tzn mozna po zaplacie polowy kwoty.Jak tak dalej bedzie to funkcjonowalo to powodzenia zycze.Wiem jedno-nigdy wiecej Vectry.

  • Edyta (kobieta, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

jak najdalej od firmy VECTRA

Witam, Firma Vectra naraziła mnie na ponoszenie podwójnych kosztów związanych z przenoszeniem Internetu od innego operatora. Na moją reklamacje na jakość obsługi dostałam odpowiedź , że to ja jestem odpowiedzialna za brak ich pieczątki na druku wypowiedzenia usług. TOTALNY BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA, IGNORANCJA OBSŁUGI mimo przedstawionych dowodów wskazujących jednoznacznie, że to przedstawiciel Vectry nie dopełnił swoich obowiązków. Taka firma nie powinna funkcjonować na rynku. Z całego serca odradzam i żałuję że byłam ich klientem.

  • Małgorzata (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

montaż usług Vectra

W związku z koniecznością zmiany operatora, zgłosił się terenowy pracownik Vectry z ofertą. Kilka dni później zgłosił się pracownik z centrali, twierdząc,że ma lepszą ofertę, a gdy dowiedział się,że był u mnie pracownik terenowy oświadczył, że jego oferta będzie na pewno nie uczciwa. Wybrałam ofertę pracownika terenowego(25.05), bo była korzystniejsza, więc pracownik centrali gdy się dowiedział, rzucił słuchawką telefonu. Montaż usług - pierwsza wizyta(28.05), ponieważ okazało się, żę do usługi bezprzewodowej potrzeba jest karta do komputera - panowie nic nie montowali. Druga wizyta umówiona(1.06) (kartę kupiłam i zamontowałam) - nikt w umówionym terminie się nie zjawił i nie zadzwonił. Trzecia wizyta umówiona(5.06) - w dniu wizyty dzwoni ktoś z centrali mówiąc mi ,że wizyta jest na jutro. Gdy zdenerwowana stwierdziłam,że jest umówiona na dzisiaj, i że takie traktowanie klienta to skandal - pracownicy rozłączyli się. Rozumiem,że klient dla państwa powinien na kolanach czekać a coś zechcecie zrobić i być wam wdzięczny ,że ktoś cokolwiek zrobi. Podbieranie sobie wzajemnie klientów to chyba też norma. To skandal,że taka firma jest na rynku.

  • Maria Szreder (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

2.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.5

Internet z Vectry to porażka.

W miejscowości Wejherowo awarie zdarzają się stosunkowo często. Posiadając pakiet 3 usług (internet,tv,telefon) w przypadku jakiejkolwiek awarii nie ma dostępu do jakiejkolwiek z usług gdyż internet i tv jest na tym samym światłowodzie. Niestety oferta internetu z Vectry niegodna polecenia.

  • zawiedziony abonent (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od co najmniej 5 lat
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

ponieżej dna i metra mułu

Ja to chyba nawet nie zacznę otrzymywać usług o tej firmy. BOK w Gdyni świeci oczami i przeprasza za zaistniałą sytuacje, a instalatorzy z Gdańska nie podejmują wizyt. Czas wizyty ustalony data też,a instalatora nie ma!! A sytuacja powtarzała się już 2 razy. Totalny brak profesjonalizmu!!

  • marcin (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.03.15
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Marcinie, prosimy o przesłanie danych Abonenta [numer ewidencyjny, adres, imię i nazwisko] w mailu na adres gdanskpomoc@vectra.pl. Wyjaśnimy sprawę i podejmiemy stanowcze działania, aby nasza współpraca układała się właściwie. Twój przypadek jest również cenną wskazówką i zwraca naszą uwagę na ten obszar działania.

autor: Vectra S.A.


2.6

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.6

Vectra Gdańsk Nowy Port

trzy awarie w tyg. jedna 2x4h i jedna 8h

  • Piotr (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 15.03.2015
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Piotr, skontaktuj się z nami na gdanskpomoc@vectra.pl podając lokalizację występowania awarii. Zwrócimy uwagę na ten rejon i podejmiemy działania w celu ograniczenia do minimum tego typu sytuacji. Bardzo Pana przepraszamy za utrudnienia w dostępie do usług.

autor: Vectra S.A.


1.3

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

robtom - opinia

zupełny brak profesjonalizmu, ciągłe awarie, żenująca jakość usług NIE POLECAM

  • robtom (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

robtom, jesteśmy zainteresowani zapoznaniem się z Twoją sytuacją i chcielibyśmy podjąć działania w celu poprawy jakości Twoich usług. Prosimy o przesłanie danych Abonenta w mailu na adres gdanskpomoc@vectra.pl. Podejmiemy pilne działania zaradcze.

autor: Vectra S.A.


1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Internet Mobilny

Internet mobilny nie działał od początku podpisanej umowy. Obsługa infolinii jest opryskliwa i nie kompetentna. Dopiero 5 osoba wykryła problem. Niestety nie przekazała sprawy dalej. Coś strasznego jestem bardzo zawiedziony. Cztery reklamacje, 10 telefonów i 5 miesięcy zabawy z firmą VECTRA. Odsyłanie do lokalnego oddziału obsługi klienta zamiast wysilenia się i rozwiązania problemu. Wielki minus dla usługodawcy. Internet stacjonarny? Równie straszna rzecz. brak internetu przez tydzień, pomoc techniczna nie pojawiła się na umówioną wizytę. Bardzo niepoważne traktowanie klienta.

  • RSMC (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 30.09.2014
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Bardzo nam przykro, że spotkała Pana opisana powyżej sytuacja. Chcielibyśmy jednak zweryfikować powyższy proces obsługi w celu wyciągnięcia wniosków pomocnych przy udoskonalaniu procesów obsługi naszych Klientów. Prosimy o przesłanie danych Abonenta [numer ewidencyjny, adres, imię i nazwisko] w mailu na adres gdanskpomoc@vectra.pl. Pomożemy Panu szybko wyeliminować nieprawidłowości w działaniu usługi i postaramy się poprawić jakość naszej współpracy.

autor: Vectra S.A.


1.7

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

Porażka!

Jestem porażona brakiem profesjonalizmu tej firmy. W związku z tym, że złożyłam wypowiedzenie świadczenia usług, zaczęli wydzwaniać do mnie prawie codziennie. Za którymś razem odebrałam telefon i przystałam na nową ofertę (i to był największy bład!).Pracownik infolinii umówił technika w celu założenia nowego sprzętu na dzień 13.12.2014 godz. 12:00.Dzień wcześniej nawet otrzymałam smsa przypominającego o wizycie. Niestety 13.12.2014 nikt nie raczył się pojawić, czekałam od 12:00 do 14:30, straciłam 2,5h !!! Mało tego, do chwili obecnej nikt nie zadał sobie trudu by wyjaśnić zaistniała sytuację! 16.12.13 napisałam skargę mailowo (nie zamierzałam tracić czasu i pieniedzy na infolinię),otrzymałam automatyczna odpowiedź że w ciagu 2 dni ktoś skontaktuje się ze mna. Jak można sie domyslić do dzisiaj nic takiego nie miało miejsca! Ta firma to dno, nigdy nikomu nie polecę!

  • Joanna (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje. W przypadku podtrzymania Pani decyzji odnośnie rozwiązania umowy Pani rachunki zostaną zamknięte z dniem 01.01.2015 roku. W takim przypadku prosimy o zwrot posiadanych urządzeń do Lokalnej Placówki mieszczącej się na ulicy Kruczkowskiego 25 w Gdańsku. Jeśli jednak wyraża Pani chęć dalszej współpracy prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu w aktualnie prowadzonej korespondencji na adres gdanskpomoc@vectra.pl - nasz Pracownik skontaktuje się z Panią celem przedstawienia szczegółów oferty. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i oczekujemy na Pani decyzję w przedmiotowej sprawie.

autor: Vectra S.A.


1.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.2

Droga przez mękę

Najgorsza firma z jaką mam do czynienia. Zero kontaktu, straciłam 40 minut przy telefonie i nie otrzymałam pomocy. Najpierw zgłosił się automat: jeśli chcesz mówić w sprawie telefonu - wybierz 2 , jeżeli chcesz mówić w sprawie internetu wybierz 3 itd., następnie jest kolejny automat który mów, wybierz temat rozmowy: jeśli chcesz pytać o promocje wybierz, 1, jeśli masz problem techniczny wybierz 3 itd., po wciśnięciu. Po wciśnięciu właściwego klawisza, usłyszałam "muzyczkę" a właściwie łomot, który trwał 1,5 min. Odsłuchałam go od początku do końca 17 razy, następnie znów usłyszałam automat, że wszyscy konsultanci są zajęci i mogę się, rozłączyć, pozostać na linii lub i tu ciekawostka ( nie miałam internetu, dlatego tam dzwoniłam) usłyszałam że mogę się skontaktować przez formularz zgłoszeniowy na stronie www. vektra.pl. Oczywiście pozostała na linie i po kolejnym 5 krotnym odsłuchaniu łomotu nastąpiła cisza. Spróbowałam ponowić próbę jeszcze około godziny 17.30 i nadal nic. Żenujące jak firma traktuje swoich klientów, wykorzystują to że są monopolistami. Z całego serce życzę im plajty i powinni zniknąć z powierzchni ziemi a . ślad wszelki zaginąć. Zenujące oby splajtowali

  • Justyna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 20.11.2014
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Pani Justyno przyznajemy, że w ostatnim czasie mieliśmy duży ruch na infolinii, dlatego też czas oczekiwania na połączenie z Konsultantem wydłużył się. Przepraszamy za utrudnienia w kontakcie z nami. Prosimy o opisanie problemu z usługą w mailu zawierającym dane Abonenta oraz numer ewidencyjny oraz przesłanie go na adres gdanskpomoc@vectra.pl. Od początku do końca wyjaśnimy zgłaszana przez Panią kwestię. Czekamy na wiadomość.

autor: Vectra S.A.


1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Profesjonalni... oszuści !!

Firma Vectra to najgorszy dostawca internetu w trójmieście!! Regularne przerwy w dostawie w ciągu krótkiego czasu. Traktowanie klienta na najniższym poziomie. Awarie internetu trwające tydzień. Mimo codziennych telefonów w sprawie, a nawet kontaktu osobistego brak jakiegokolwiek odzewu czy próby naprawienia, a na końcu okazuje się że reklamacji nie było (przecież rozmowy są nagrywane, a więc łatwo można to sprawdzić). Mam dość obietnic, że usługa będzie wykonana w ciągu 24 godzin roboczych, a i tak są to kolejne 2-3 dni !! Najbardziej denerwujące są dzwoniące automatyczne sekretarki z prośbą o ocenę wykonanej usługi. Jak mam pozytywnie ocenić firmę, która nie wywiązuje się ze swoich obowiązków? Co z tego, że konsultant był miły jak efektów z rozmowy brak? Wolałabym, aby był chamem i przeklinał, ale sprawą się naprawdę zainteresował. A nie beznamiętnie obiecywał "że usługa będzie zrealizowana". To jest 21 wiek i nie wieś zabita deskami!! Wszystkim z całego serca odradzam!!

  • mini (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: do teraz
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Droga Abonentko, czekamy na szczegółowy opis usterki oraz dane Abonenta [numer ewidencyjny, imię i nazwisko, adres instalacji] pod adresem gdanskpomoc@vectra.pl. Z największą uwagą przeanalizujemy kontakt z firmą, w tym zgłoszenia oraz podejmiemy działania naprawcze. Czekamy na maila.

autor: Vectra S.A.


1.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    6
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Odradzam. Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałem.

Beznadziejna firma, obsługa klienta i brak możliwości kontaktu z kimś kompetentnym. Wyłączyli po miesiącu większość kanałów, zgłoszenie przyjęte - usterka szybko zdiagnozowana, lecz do chwili obecnej (od przeszło tygodnia) nikt nie jest w stanie ruszyć się by zmienić dane w systemie. Klient może: zgłosić sprawę na infolinię, która jest w Gdyni lub w Tarnowskich górach, zaś konsultant jedyny kontakt z innymi komórkami ma poprzez mail. Nigdy nie otrzymacie numeru do kogoś wyżej niż konsultant, do biura lokalnego nie dodzwonicie się bo nie ma takiej możliwości dla zwykłego abonenta. Jedyne to to iść do biura w Gdańsku i czekać w długiej kolejce i nie mieć pewności, że zostanie coś w najbliższym czasie naprawione, gdyż zapis umowy nie ma sprecyzowanego czasu na usunięcie usterki. Jednym słowem totalna żenada.

  • costa1010 (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Chcemy zweryfikować jakość obsługi w opisywanym przypadku oraz pomóc w przywróceniu kanałów. Czekamy na podanie danych Klienta [numer ewidencyjny, imię i nazwisko, adres instalacji] wraz z numerem seryjnym dekodera i karty CA w mailu na gdanskpomoc@vectra.pl. Prosimy o wskazanie portalu przy zgłoszeniu. Podejmiemy pilne działania, aby usługa była świadczona poprawnie.

autor: Vectra S.A.


1.2

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.2

Tv. Internet i Telefon.

Ciągle awarie telewizji i telefonu internet funkcjonuje jakoś lepiej. Za dużo różnych informacji na ekranie . Bardzo trudny dostęp do uzyskania jakiejkolwiek informacji od firmy. W grudniu 2014 r. kończy mi się umowa i zamierzam zrezygnować z usług tej firmy.

  • Stefan (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Panie Stefanie, proszę dać nam szansę poprawić jakość świadczonych usług. Zachęcamy do przesłania danych Abonenta na gdanskpomoc@vectra.pl [numer ewidencyjny + imię i nazwisko Abonenta + adres świadczenia usług] wraz z dokładniejszym opisem usterki. Pilnie zajmiemy się Pana zgłoszeniem. Czekamy na wiadomość.

autor: Vectra S.A.


1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Totalna Porażka!!!

Oferta totalnie do bani. Rozwiązanie umowy - zgubili dokument i męczą monitami o płatność. Nie chcą się przyznać do błędu i ciągle te same gadki. Oferta internet i TV beznadziejna. Kontakt z działem obsługi - a taki istnieje? Posadzić taliba i to samo by w koło powtarzał (nie obrażając talibów). NIE POLECAM

  • grzegorz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Panie Grzegorzu, prosimy o przesłanie danych Abonenta na gdanskpomoc@vectra.pl [numer ewidencyjny + imię i nazwisko Abonenta + adres świadczenia usług] wraz z dokładniejszym opisem, dlaczego oferta nie spełnia Pana oczekiwań.
W jaki sposób złożona została rezygnacja? Czy posiada Pan email/kopię potwierdzającą złożenie dokumentu? Jeśli tak, prosimy o przesłanie na podany adres email. Szczegółowo to zweryfikujemy.

autor: Vectra S.A.


2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Brak obslugi klienta

Treść opinii: Żenujące podejście do klienta... Wszystko jest OK dopóki nie musisz załatwić czegoś w Biurze Obsługi klienta, które zreszta klienta nie obsługuje! Za każdym razem rozmawiasz z kimś innym, opisujesz ten sam problem, dostajeesz rózne odpowiedzi. Najchetniej kieruja do lokalnego biura. Odpwiedzi na zapytania mejlowe wyglądaja na automatyczne. czekam na ich kontakt w sparwie dotyczacej przeniesienia uslugi juz ponad tydzien. Gdy kupowalam uslugi, Pan juz na drugi dzien montowal..czyli mozna, ale po co skoro klient i tak juz placi? Nie korzystajcie z uslug takiego molocha

  • jeszcze klientka (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Zapoznaliśmy się z Pani opinią. Nie ma ona pozytywnego wydźwięku, dlatego chcemy pomóc Pani w wyjaśnieniu opisanych kwestii. Prosimy o przesłanie danych Abonenta na adres email: gdanskpomoc@vectra.pl ze wskazaniem portalu trojmiasto.pl wraz z istotnymi szczegółami sprawy. Zajmiemy się tym.

autor: Vectra S.A.


1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Awaria po 79 godz. od uruchomienia i trwa już 31 godz.

Założyli mi internet w poniedziałek 7.09 o godz. 12., mimo, że technik miał być między godziną 9 a 11, przyszedł, ale po 11, kiedy to zbierałem się do wyjścia do pracy. Już to jakoś bym przebolał, ale kiedy wczoraj mi padł internet o godzinie 19:00, gdzie na 95% winny jest modem Cisco z Vectry, usłyszałem na infolinii, że do 24 godzin naprawią mi internet. W 22 godzinie awarii (około 17.) zadzwoniłem z pytaniem, kiedy będzie przywrócony mi internet, to kobieta z BOKu była zdziwiona, że żaden technik nie wziął tego zgłoszenia do realizacji. Obiecała mi, że ich pogoni i potwierdziła, że w ciągu 24 godzin muszą usunąć awarię, i potwierdziła że mam dzisiaj czekać na technika. Oczywiście on nie przyszedł, bo raczej bym nie pisał tego posta. Dlatego po 19 zadzwoniłem znowu do BOKu i teraz na moją informację, że upłynęły 24 godziny usłyszałem od kobiety, że nie mają takich praktyk, bo wg regulaminu muszą naprawić usterkę w nieokreślonym czasie, ale tak aby można ją było nazwać w "możliwie najkrótszym". Przełączyła mnie jednak do technika z infolinii i tu usłyszałem, że mają 24 godziny, ale 24 godziny robocze jednego technika. Wypowiadam im umowę do 10 dni od jej uruchomienia !

  • Cyklo (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 07.09.2014
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

W przypadku dalszego występowania usterki Internetu prosimy o informację na gdanskpomoc@vectra.pl z podaniem danych Abonenta [w tym numer ewidencyjny] oraz adresu CM MAC modemu. Sprawdzimy, co jest powodem nieprawidłowości.

autor: Vectra S.A.


1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Zdecydowanie najgorszy dostawca internetu

Awarie zdarzają się praktycznie codziennie, prędkość internetu jeszcze nigdy nie była zgodna z umową (sprawdzane parę razy w tygodniu- prędkość umowna 40mb/s, bez dopisku ,,do", prędkość rzeczywista ok. 14 mb/s). Po wysłaniu pisma reklamacyjnego otrzymałam jednorazową zniżkę na abonament- ok. 1,90 zł. Śmiech w biały dzień, prędkość bez zmian.

  • Anna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od 2013r.
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Pani Anno, informuje Pani, że usterki są częste i uciążliwe. Jeśli nadal problemy z dostępem do Internetu są zauważalne, prosimy o przesłanie informacji na gdanskpomoc@vectra.pl z podaniem danych Abonenta [w tym numer ewidencyjny] oraz adresu CM MAC modemu. Zweryfikujemy pracę urządzeń i jakość sygnału dostarczanego do budynku.

autor: Vectra S.A.


2.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.8

Super kompetentny technik na MORENIE

Jeśli chcą Państwo stracić czas i czekać na technika VECTRY na Morenie od razu proponuję zadzwonić po kogoś z innej firmy. Pan wchodzi do domu i nie dotykając sprzętu twierdzi, że po prostu się zepsuł i nie ma to związku z dostawcą internetu czy telewizji.... Serdecznie Pana pozdrawiam i proponuję się dokształcić jeśli chce Pan wykonywać tą pracę bo to co Pan robi jest żenujące biorąc pod uwagę to, ze nazywa się Pan technikiem... Technik odwiedził mnie 2 razy i 2 razy stwierdził, ze mój sprzęt nie działa wystarczyła interwencja telefoniczna (dość ostra) i bez problemu 2 razy sygnał wracał a zepsuty mój komputer i telewizor dziwnym trafem działają dalej bez zarzutu.

  • Myszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Na bieżąco weryfikujemy jakość nie tylko usług, ale również obsługi naszych Klientów. Nawiązując do powyższej opinii chcemy zainteresować się jakością obsługi technicznej w rejonie Moreny. Bardzo prosimy o mail na gdanskpomoc@vectra.pl z podaniem danych Abonenta. Posiadając dokładny adres będziemy w stanie precyzyjnie to sprawdzić. Mile widziane wszelkie dane o Pracowniku podejmującym zlecenie.

autor: Vectra S.A.