Vectra S.A.

Operator telekomunikacyjny świadczący usługi dostępu do programów telewizyjnych, Internetu i telefonii.

Opinie i oceny

Zobacz więcej w serwisie Oceniaj
  • 2.1 12 ocen

    w kategorii

    Telewizja kablowa
    obsługa:
    1.5
     
    oferta:
    2.6
     
    awaryjność:
    1.7
     
    dodatkowe usługi:
    2.3
     
    przystępność cen:
    2.7
     
    ocena ogólna:
    1.9
     
    średnia ocena (max 6.0)
    2.1
  • 1.7 6 ocen

    w kategorii

    Dostawcy internetu
    obsługa:
    1.2
     
    oferta:
    2.2
     
    jakość usług:
    1.7
     
    awaryjność:
    1.5
     
    przystępność cen:
    2.6
     
    ocena ogólna:
    1.3
     
    średnia ocena (max 6.0)
    1.7

2.3

w kategorii

Telewizja kablowa

obsługa:
1
 
oferta:
3
 
awaryjność:
3
 
dodatkowe usługi:
3
 
przystępność cen:
2
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Wzory dokumentów

Od kilku dni tracę czas,aby na różne sposoby otrzymać od Vectry wzór umowy ogólnej (podstawowej). Na stronie internetowej zamieścili tylko wybrane regulaminy i umowy promocyjne. Mam wątpliwości dotyczące warunków rozwiązania umowy, bo zapisy regulaminu usług i umowy promocyjnej są sprzeczne i niejednoznaczne, a odwołują się do umowy ogólnej. Umowę chowają, bo pewnie tam same klauzule niedozwolone i liczą, że klienci nie wykryją ich przy podpisywaniu umowy, działając pod naciskiem chwili. Obsługa fatalna, zarówno w BOK, mailowo, jak i telefonicznie. Podają sprzeczne i mylne informacje. To granda, że trzeba się prosić od nich o rzeczy podstawowe i niezbędne przed zakupem usług. Jeśli macie innych dostawców, zrezygnujcie z Vectry.

  • rr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: Ostrzegam wszystkich potencjalnych klientów Vectry

Paranoja

Zmieniam miejsce zamieszkania. Vectra, nie chce rozwiązać umowy, pomimo, że w nowym miejscu, nie świadczą swoich usług. Wychodzi na to, że mam płacić za coś, z czego nie będę korzystać. Konsultant stwierdził, że rozwiązanie umowy jest możliwe, po zapłaceniu kary, za zerwanie umowy. To jest chore.....

  • Irmina (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

Vectra - kontakt

Witamy Państwa, Zaniepokojeni opiniami na temat firmy Vectra chcielibyśmy poinformować o dodatkowym kanale komunikacji dla Abonentów z Trójmiasta jakim jest adres gdanskpomoc@vectra.pl. Jeśli posiadają Państwo sprawy, które w jakiś sposób sprawiają problemy, zachęcamy do wysłania wiadomości drogą elektroniczną. Zajmiemy się każdym zgłoszeniem. Pozdrawiamy Zespół Vectra

  • Vectra (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 1991-2013
  • Polecam innym: nie mam zdania

2.2

w kategorii

Telewizja kablowa

obsługa:
1
 
oferta:
4
 
awaryjność:
1
 
dodatkowe usługi:
1
 
przystępność cen:
4
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Nie polecam

Fatalna obsługa na infolinii, jakość usług jeszcze gorsza, w ciągu 8 miesięcy 6 wizyt techników... Konsultanci bardzo grzeczni, myślę, że nie tyle niekompetentni, co nauczeni traktować klienta jak idiotę.

  • klientka z Gdańska (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.6

w kategorii

Telewizja kablowa

obsługa:
2
 
oferta:
2
 
awaryjność:
1
 
dodatkowe usługi:
2
 
przystępność cen:
1
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
1.6

OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED WYBOREM TEGO OPERATORA

CIĄGŁE AWARIE BEZ DOKŁADNEJ INFORMACJI, CO POWODUJE, ŻE CZLOWIEK W KÓŁKO SPRAWDZA CZY KARTA JEST DOBRZE WŁOŻONA A DEKODER PRAWIDŁOWO PODŁĄCZONY. INFOLINIA NIE MA WIEDZY O BIEŻĄCYCH AWARIACH, "WYDAJE IM SIĘ, ŻE DOTYCZA INNEJ DZIELNICY", PRZEKIEROWUJĄ DO DZIAŁU TECHNICZNEGO, W KTÓRYM NIKT NIE ODBIERA TEL. ZŁOŻENIE REKLAMACJI TO DROGA PRZEZ MĘKĘ, WYMAGAJĄ MILIONA REKLAMACJI.

  • olutek1975@wp.pl (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

obsługa:
1
 
oferta:
1
 
awaryjność:
-
 
dodatkowe usługi:
1
 
przystępność cen:
1
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Porażka

Warszawa-Bemowo Pod koniec maja skuszony ceną, zmieniłem operatora telewizji kablowej, internetu i TELEFONU, z UPC na firmę „Vectra”. Zasadniczym warunkiem tej zmiany było zachowanie mojego aktualnego numeru TELEFONU. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ poza kontaktami towarzysko-rodzinnymi, jest to również mój numer TELEFONU firmowego. Na okres przejściowy 7 do 14 dni (tak twierdził pan przedstawiciel firmy Vectra) przydzielono mi tzw. „tymczasowy numer Vectry”. Od tego momentu upłynęło ponad 2 miesiące i w dalszym ciągu nie został przywrócony mój numer TELEFONU. Od trzech tygodni, co dziennie dzwonię w tej sprawie do firmy Vectra. Rozmawiam z konsultantami, którzy cechują się kompletną ignorancję i brakiem kompetencji. Mam wyłącznie kontakt z dziećmi, które nic nie wiedzą, każde z tych dzieci podaje inną przyczynę, a czas leci i tracę pieniądze, bo nie mam kontaktu z kontrahentami. Vectra to kompletna porażka, wszystkich przestrzegam przed tą firmą. Bardzo żałuję, ze zrezygnowałem z UPC, choć rachunek za usługę był prawie dwa razy większy

  • Wojtek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nawet wrogowi nie polecę

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

obsługa:
1
 
oferta:
1
 
awaryjność:
1
 
dodatkowe usługi:
1
 
przystępność cen:
1
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

dno !!!!!

Witam, cały czas nie mogę wyjść z podziwu w jaki sposób radzi sobie telewizja VECTRA na runku. Z takim burdelem już dawno się nie spotkałem. Podpisałem umowę na abonament za kwotę 49,99. Na instalacje czekałem 1 miesiąc czasu, bo podobno jak był pan instalator to nie było mnie w domu :-). Gdy już zainstalowali modem, przyszły mi trzy rachunki na różne kwoty za ten sam okres. Gdy pojechałem wyjaśnić sytuacje do biura obsługi z umową i otrzymanymi rachunkami, pani grzecznie mnie poinformowała że przecież wiem ile mam płacić i nie wie o co mi chodzi :-). Poprosiłem o przysłanie właściwego rachunku na kwotę 49,99. Rachunek przyszedł i oczywiście od razu go opłaciłem , naiwnie myśląc że sprawa jest załatwiona :-). A tu nagle po kilku dniach przyszedł sms z VECTRY, że wiszę im 208 zł za rachunki które mi przysłali :-). To jest jakaś paranoja. Będąc miesiąc w tej firmie mam serdecznie dosyć. Doproszenie się o instalatora gdy zdarzy się awaria graniczy z cudem. Oczywiście, można składać reklamację jak poinformował mnie miły kobiecy głos przez telefon. No to złożyłem trzy reklamacje , żadna bez odzewu :-). Jednym słowem MASAKRA !!!!!

  • byle nie VECTRA (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: tak

5.8

w kategorii

Telewizja kablowa

obsługa:
6
 
oferta:
6
 
awaryjność:
6
 
dodatkowe usługi:
6
 
przystępność cen:
5
 
ocena ogólna:
6
 
średnia ocena (max 6.0)
5.8

prosba

Mam telewizje kablowa w internecie z W.sieci,z ktorej jestem bardzo zadowolona.Mam jedna prosbe o zwiekszenie sily glosu, bo jest za niska.Ogladajac kazda stacje, musze sie wsluchiwac w glos mowiacego,a moj komputer dziala b.dobrze w tym zakresie, a ja nie mam problemu ze slyszalnoscia .Ostatnio rozmawialam ze znajomym i on tez tak uwaza, ze powinniscie zwiekszc sile glosu. Prosze wiec o zmiane.Dodaje ze ustawiam parametry glosu przy kazdej ogladanej stacji na maximum.Serdecznie pozdrawiam.

  • Jadwiga (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: znajomym

1.5

w kategorii

Telewizja kablowa

obsługa:
1
 
oferta:
1
 
awaryjność:
2
 
dodatkowe usługi:
2
 
przystępność cen:
2
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.5

Warunki wypowiedzenia umowy

Wystrzegajcie sie podpisywania umów - przeczytajcie warunkui zerwania. Przy zerwaniu 3-letniej umowy po roku kara umowna to ponad 1800 zł (dla abonamentu tv+ internet 99zł). Szczególnie boli przy przedłużaniu umowy ze zmianą warunków. Poza tym infolinia grzeczna ale nic nie może załatwić... Niestety ale wszystkim od tej pory będę odradzał.

  • Długoletni klient (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

obsługa:
1
 
oferta:
1
 
awaryjność:
1
 
dodatkowe usługi:
-
 
przystępność cen:
1
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Żenujący układ programowy

Żenada. Od 10 kwietnia zmienili układ programowy. Zabrali 15 dobrych programów, w tym wszystkie National, AXN, Comedy, Eurosport, Polsat Film, Polsat Sport itp. W ich miejsce dali 6 programów muzycznych i kupę jakichs telewizji lokalnych. Czy ja jestem DJ i prowadze w domu dyskoteki. Po co mi te programy. Nie ma żadnych przyrodniczych, podróżniczych, historii i i sportowych. Nie ma co oglądać, oferta nędzna. Odradzam innym podpisywanie z nimi umowy.

  • andgold (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

obsługa:
1
 
oferta:
1
 
jakość usług:
1
 
awaryjność:
1
 
przystępność cen:
1
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Bardzo słaba obsługa

Szczerze odradzam korzystania z usług tej firmy. Oferta bardzo słaba, obsługa na najniższym możliwym poziomie, wyskie ceny (jeżeli chce się otrzymywać fakturę vat - doliczane są dodatkwoe opłaty!).

  • Tomasz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 4.2013
  • Polecam innym: nie

2.3

w kategorii

Dostawcy internetu

obsługa:
1
 
oferta:
3
 
jakość usług:
3
 
awaryjność:
2
 
przystępność cen:
3
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Nie polacam

Fatalna obsługa zgłoszeń serwisiowych. 10 dni czekam na usunięcie awarii internetu. Pracownicy infolinii nie posiadają informacji dot. terminu usunięcia problemu.

  • Vectra - nie polecam (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04.03.2013
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

obsługa:
1
 
oferta:
1
 
jakość usług:
1
 
awaryjność:
1
 
przystępność cen:
3
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Odradzam - nie traktuja klienta powaznie

Wlasnie zdecydowalem sie zakonczyc wspolprace. po tygodniu braku internetu i 4 eskalacjach - nikt sie nawet nie pofatygowal zeby zadzownic i powiedziec dlaczego tak dlugo trwa naprawa....

  • niezadowolony (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: internet
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

obsługa:
1
 
oferta:
-
 
jakość usług:
1
 
awaryjność:
1
 
przystępność cen:
-
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Skandal !!!!!

Firma nie powinna istnieć na rynku : internetu nie miałam przez 5 dni, mimo osobistych wizyt na Strzelców Karpackich nie znalazłam pomocy, musiałam zatrudnić prywatnie fachowca, by mieć internet .Infolinia niedostępna, z szefem w Gdyni nie ma żadnej możliwości kontaktu w sprawie skarg i wniosków.! Jestem w Vectrze od 2 miesięcy, bo tylko ten dostawca jest dostępny na ul. Nieborowskiej w Gdańsku, wcześniej była TIWIS, ale się zreorganizowali. Wpadłam w sidła podejrzanego operatora !!!!!Dlaczego żadne kontrole nie przyjrzą się sprawie ?

  • Ola (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2 miesiące
  • Polecam innym: nie

2.3

w kategorii

Dostawcy internetu

obsługa:
1
 
oferta:
3
 
jakość usług:
3
 
awaryjność:
3
 
przystępność cen:
3
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Nie polecam

Mam same kłopoty Infolinia nie potrafi podać sensownych odpowiedzi, a czeka się tak długo, żeby dpowiednio drogo zapłacić Wysłałam fax z reklamacją, mam potwierdzenie wysłania, ale podobno nie dotarł Wysłałam list polecony z opisem całej sytuacji, również mam potwierdzenie, też podobno nie dotarł Na przeniesienie numeru telefonu czekam już ponad 4 miesiące, a w umowie jest 6 tygodni Co innego mówił przedstawiciel kiedy podpisywałam umowę, zwłaszcza w kwestii opłat, co innego przychodzi na fakturze Dzwonią tylko z promocjami DNO, już nigdy więcej wystrzegajcie się tego operatora

  • Whitch (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: jeszcze 20 miesięcy
  • Polecam innym: nie

1.5

w kategorii

Telewizja kablowa

obsługa:
1
 
oferta:
3
 
awaryjność:
1
 
dodatkowe usługi:
1
 
przystępność cen:
2
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.5

WYSTRZEGAJCIE SIĘ TEGO OPERATORA!!!!!!!

W styczniu popełniłem ten błąd i podpisałem umowę z tymi nieudacznikami! Kontakt z infolinią praktycznie niemożliwy! Czas oczekiwania 20-30min co przekłada się na duże kwoty frajera chcącego się dodzwonić. Po uzyskaniu upragnionego połączenia nie jesteśmy w stanie uzyskać jakichkolwiek sensownych informacji! Totalna porażka w dzisiejszych czasach wiedzy, kultury i jakiegokolwiek zainteresowania pracowników infolinii, działu technicznego. Oczywiście sami ze swojej strony dzwonią z nową ofertą ale w przypadku dodatkowych pytań ślad po nich ginie. Są nieosiągalni. Ta sam sprawa dotyczy odpowiedzi w ciągu 48H!Bzdura!Czekam już ponad 10 dni na dodatkowe informacje w związku z nową ofertą przedstawioną przez pracownika BOK ale pytania chyba okazały się zbyt trudne lub niewygodne więc bierzemy palanta na przetrzymanie, nie odpisujemy, nie oddzwaniamy temat umrze śmiercią naturalną a on sam się podda jak się zmęczy! Tak jest załatwiana każda sprawa w tej firmie! Bardzo żałuję, że nie wypowiedziałem umowy ostatnio przy zmianie przepisów! MOJ BŁĄD! Jeśli wam zależy na profesjonalizmie, kompetencji, szacunku dla klienta NIE POPEŁNIAJCIE TEGO BŁEDU PODPISUJĄC UMOWĘ Z TĄ FIRMĄ!DNO XXI WIEKU!

  • ZAWIEDZIONY UŻYTKOWNIK (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: WROGOM

2.7

w kategorii

Telewizja kablowa

obsługa:
1
 
oferta:
4
 
awaryjność:
1
 
dodatkowe usługi:
4
 
przystępność cen:
4
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
2.7

Dramat

Jak tylko jest możliwość proszę wybierajcie inne sieci kablowe - co z tego, że jest dużo programów HD, jak nie działają poprawnie, obsługi klienta - jeszcze z takim chamstwem i niemiłą obsługą nigdzie sie nie spotkałem, od 5 miesięcy zgłoszona awaria odbioru telewizji - bez odzewu, infolinia - 15 minut czekania na konsultanta, wiecznie info, że akurat w moim obszarze są prace konserwatorskie, jak już odbiorą są opryskliwi i najmądrzejsi

  • Klient Vectry - jeszcze 20 miesiecy (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: Najgorszemu wrogowi

2.5

w kategorii

Telewizja kablowa

obsługa:
1
 
oferta:
4
 
awaryjność:
1
 
dodatkowe usługi:
3
 
przystępność cen:
3
 
ocena ogólna:
3
 
średnia ocena (max 6.0)
2.5

r w - opinia

obsługa techniczna vektry to totalne dno , piec razy dzwoniłem na info linie 2 razy byłem w siedzibie lokalnej vektry koszty które poniosłem to tel kom. 50 złcelowy 2 krotny powrót z delegacji z gdańska do olsztyna koszt paliwa 400 zł nie liczac straty zarobku w dwie soboty w sumie ok .700 zł i to dla tego ze panowie czy panienki nie potrafia od 2 tygodni podłaqczyc tv. abonament mam platynow. na oprócz obietnic ze tv bedzie nic sie nie dzieje goscie z info stwierdzaja ze zlecenie zostało wysłane do olsztyna i rece umywaja, panienki z olsztyna nawet zlecen nie odbierają ,a fakture a październi wystawili jak by było wszystko ok. przestaje zgłaszac zobaczymy jak długo to potrfa i jakie fakturki za to wystawią.

  • r w (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

obsługa:
2
 
oferta:
3
 
jakość usług:
1
 
awaryjność:
1
 
przystępność cen:
3
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
2.0

odradzam każdemu

Tiwis został przejęty przez Vectrę. Stanowczo odradzam skorzystanie z ich usług klientom Tiwisu. Ogromna awaryjność, weekendy bez Internetu, brak jakichkolwiek informacji na infolinii. Uważajcie też na ich promocyjne ceny. Ulotki nie zawierają informacji o dodatkowych usługach i opłatach. W szczególności należy zwrócić uwagę na to, że zobligowani jesteśmy do wykupienia dodatkowych usług przez umowę, którą podpisujemy.

  • Paweł (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10.2012
  • Polecam innym: nie

Vectra S.A.

adres
81-525 Gdynia, al. Zwycięstwa 253 (Orłowo) pokaż na mapie
 
inne oddziały
tel 58 624-83-52  fax:  58 742-66-00
e-mail
kontakt@vectra.pl
www
ocena
1.9 18 opinii
dodaj ocenę
więcej

Lokalizacja na mapie