Oceny (2)

ja
Termin usługi: wrzesień 2022

5 zł za min połączenia, bo nie mogę się zalogować? to porażka

Lotnisko i linie lotnicze

1.0
Tomasz Sawicki
Termin usługi: 29.10.2014

Proszę o ustosunkowanie się gdańskiego oddziału Wizzair'u do kwalifikacji bagażu podręcznego przez Waszą pracownicę. Jak to może być, że walizka uznana w Eindhoven za mały bagaż, w drodze powrotnej w Gdańsku wymaga dopłaty? Czy to nadgorliwość, złośliwość i zła wola pracownicy, czy świadoma polityka kierownictwa oddziału Firmy w celu wyłudzenia dodatkowych należności? Moja interwencja dotyczy lotu Gdańsk - Eindhoven w dniu 29.10.2014r. Byłbym wdzięczny, gdyby kierownictwo zajęło w tej sprawie stanowisko. Zapraszam innych pasażerów do dyskusji na temat jakości obsługi personelu naziemnego Wizzair. Przy okazji wyrazy uznania dla personelu latającego, są perfekcyjni. Dla wizerunku przewoźnika warto wnikliwiej przyjrzeć się pracy ludzi" pierwszego kontaktu". Z usług Wizzairu korzystam od lat i dobrą opinię chciałbym zachować nadal.

Lotnisko i linie lotnicze

2.7