O nas
• kupić bilety jednorazowe i okresowe
• kupić bilety metropolitalne MZKZG
• wykonać wszystkie operacje związane z biletem elektronicznym (eBiletem), w tym także złożyć wniosek o wydanie eBiletu
• uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji, zmianach w rozkładach jazdy i najdogodniejszych połączeniach
• otrzymać rozkłady jazdy wybranej linii z dowolnego przystanku
• uregulować opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu przed upływem 30 dni od jej nałożenia przez kontrolera biletów
• zgłosić uwagi, skargi, zażalenia, opinie i postulaty w sprawie jakości naszych usług
Oceny (32)
Podczas wchodzenia do autobusu kierowca zamknął mi drzwi przed nosem i prawie zmiażdżył mi palce
Komunikacja miejska
O godzinie 14:17 wracałam 194 z Suchego Dworu jako że byłam tu pierwszy raz w życiu nie wiedziałam w którą stronę do Gdyni. Pan Kierowca autobusu nr 5237 był tak uprzejmy, że aż miło, wszystko mi spokojnie wyjaśnił co i jak za co bardzo Panu dziękuję. Może niektórzy koledzy po fachu powinni z tego Pana brać przykład? Pozdrawiam serdecznie
Komunikacja miejska
Po prostu kpina ze strony ZKM Gdynia autobusy linii R jeżdżą jak chcą trochę mrozu i wielki problem na 4 autobusy które przyjechały na końcowy przystanek na dworzec w Rumi w trasę wjechał tylko 1 reszta pojechała do zajezdni A co tam ludzie moga sobie stać i marznąć Najlepsze jest to ze na stronie autobus jedzie ale fizycznie go nie ma normalnie widmo brak słów i to dzieje sie bardzo często....
Komunikacja miejska
Autobus 105 jadący przez przystanek Pogórze-przedszkole przyjechał pięć minut przed czasem i nie zatrzymał się na miejscu przystankowym.
Komunikacja miejska
Kierowca lini 27 który w dniu 27.11 planowo odjeżdzał ze Źródła Marii to prostak i gbur. NIe wpuszczenie do autobusu (który nadal stał na przystanku) podbiegajacego chłopaka to pikuś. Przy placu Górnośląskim do autobusu wsiadła kobieta z synem na wózku. Kierowca nie raczył wyjść i opuścić rampy tak aby ta mogła swobodnie wsiąść do autubusu. Co więcej pomimo prośby wypuszczenia rampy przy wysiadaniu (poprzed wciśnięcie odpowiedniego guzika) kierowca nie zastosował się do tego, dodatkowo przyjkleszczając niepełnosprawnego chłopaka drzwiami podczas próby opuszczenia przez niego i kobietę autobusu... Gratuluje podejścia do ludzi i empatii... Później wszyscy zaskoczeniu, że ludzie rezygnują z komunikacji miejscej.... 1 gwizdka to i tak zbyt wiele...
Komunikacja miejska
ZTM to stan umysłu. Żona kupiła mi bilet przez Skycash bo ja nie mam i jeżdżę autobusem raz na kilkanaście lat i juz nigdy nie będę. Bilet ma unikalny kod a ja dostałem mandat bo miałem zdjęcie biletu na ta konkretnie linię. To jest chory żart? Oczywiście infolinia ZKM cała zadowolona. Nie czytał regulaminu. To co kupiłem bilet i zapłaciłem karę? To jest uczciwe? Nigdy więcej. Oczywiście będę dochodził zwrotu za bilet.
Komunikacja miejska
Czekając na przystanku ,,na żądanie,, już drugi raz pomimo tego że machałam autobus nie zatrzymał się
Komunikacja miejska
Autobus lini Z notorycznie ma opóźnienia kilkudziesięcio minutowe . Widać że dyrekcja nie panuje nad tym od dłuższego czasu .
Komunikacja miejska
Dzisiaj jechałem na identyfikację zwłok mojego ojca na Pogórze. Linia 141. Czekałem na przystanku B. Okoniewskiego przy Morskiej. Autobus miał być 8.02. Około 8.10 dalej ani widu ani słychu. Na miejscu miałem być o 8.30. Gdyby nie taksówki...
Komunikacja miejska
Masakra!!!! Korki i spóźnienia ok Ale żeby wogole autobusy sobie nie przyjeżdżały i stoi się nawet godzinę i czeka na 33
Komunikacja miejska
Do Rumii regularnie nie dojeżdżają autobusy nr R. Komunikacja nie jeździ zgodnie z rozkładami. Trzeba czekać aż coś z łaska przyjedzie jak 50 lat temu. Kpina, że za takie g... każą płacić. (...)
Komunikacja miejska
Najgorsza komunikacja miejska
Komunikacja miejska
Autobus 128 09.11 05.09Trochę się spóźnił przez korki. Ale obsługa (kupiłem bilet, pełna kultura. Nadrobił czas , który zgubił na korkach. Zdążyliśmy na lotnisko. Prowadzenie tego marca, bajka. Pozdrawiam Piotr
Komunikacja miejska
Autobus linii 185 Sopot 16.08.2023 godz. 13. Powiem tylko jedno horror mój dziadek lepiej jeździł z kartoflami. Może kierownictwo powstrzyma zapędy kierowców,chyba ze jeżdżą na gazie
Komunikacja miejska
Byłoby miło aby kierowcy sami nauczyli się korzystania z rozkładu jazdy autobusów rozumiem, że korki i opóźnienia nie są od nich zależne, jednak jeśli autobus na przystanku w dniu o mniejszym natężeniu ruchu pojawia się wcześniej winien zaczekać do godziny odjazdu godzina 7.48 a 7.50 robi różnice dla osób które są w drodze na przystanek. Niestety dziś rano kierowca lini 27 zupełnie nie przejął się wcześniejszym przyjazdem oraz odjazdem. A nie jest to pierwsza taka sytuacja.
Komunikacja miejska
Dnia 16 czerwca kierowca lini autobusu 2276 autobus (173) o godzinie 15:20 wsiadłam z chłopakiem do autobusu odjeżdżającego z dworca w Rumi w kierunku plac Kaszubki. Autobus stał na przystanku i chłopak poinformował mnie, że wypadło mi z torebki ważna rzecz dla mnie i wybiegłam po to dosłownie były to 2 sekundy kierowca zobaczył to i mimo, ze ludzie i chłopak krzyczeli a ja próbowałam otworzyć drzwi to odjechał. Totalne chamstwo i prostota! Jednak jak są pijani menele którzy piją w autobusie to nic z tym nie robicie a osoba która wybiegła po coś ważnego to odjeżdża z totalnym chamstwem.
Kierowcy na wysokim poziomie. Dbają o punktualne odjazdy z przystanków. Rozkład jazdy na wysokim poziomie w porównaniu do innych miast. Współczuję jeżdżenia w korkach i radzenia sobie z roszczeniowymi pasażerami. Z przeczytanych negatywnych opini na tym forum większość to wylew własnych frustracji na cały świat.
Pan Kierowca z Linii 26. Jadącym autobusem nr 3088 dnia 31 Maja 2023 był bardzo nie miły w stosunku do mnie jako do matki jadącej z 2 dzieci.. 2 latek siedzący w wózku robił histerię fakt ale niestety przechodzimy ciężko okres.. próbując uspokoić syna nie udawało mi się to , Pan kierowca miał do mnie pretensje że nie może już tego słuchać , mam wziąć dziecko na ręce i uspokoić albo wysiąść... Rozmowa toczyła się dalej bardzo nie miło i inni pasażerowie też byli zdziwieni reakcja kierowcy... Totalny gbur bo nie miał za grosz zrozumienia w takiej sytuacji kiedy dziecko ci płacze i nie możesz go uspokoić
Dzień dobry, chciałam bardzo podziękować Panu kierowcy PKS Gdynia o nr 8228 prowadzącemu autobus nr 6291 z Gdyni do Rewy za jego empatię i życzliwość, bezinteresowną pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu walizek i serdeczny stosunek do pasażerów. Miałyśmy przyjemność podróżować z tym panem również w drodze powrotnej i spotkałyśmy się z taką samą uprzejmością. Prowadził autobus z poszanowaniem pasażerów, ale również innych uczestników ruchu czy pieszych przechodzących na przejściach. Obyśmy mieli więcej takich kierowców! Gratuluje ZKM Gdynia takiego pracownika!
Dzien dobry chciałbym bardzo dziękuję kierowcom linii J za pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, a w szczególności dwóm fajnym i miłym kierowcom linii J nr boczny 6298, z którymi mam okazję jeździć od poniedziałku do piątku o 7.28 i mam nadzieję że jeszcze nie raz się spotkamy :) Pozdrawiam pasażer z przystanku "Osiedle Krolewskie"