5.1
8 ocen

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 1 Urzędu Miejskiego w Gdańsku

adres
80-254 Gdańsk, Partyzantów 74 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 323-69-00  fax:  58 323-69-91
www
 
zgłoś do aktualizacji
godziny otwarcia
pn-wt8:00 - 16:00
śr8:00 - 17:00
czw8:00 - 16:00
pt8:00 - 15:00

O nas

Co można załatwić w Zespole Obsługi Mieszkańców nr 1:

Referat Rejestracji Pojazdów:
ul. Partyzantów 74
Parter
Sala nr 1: Stanowiska 1-11
tel.: +48 (058) 323 69 11 do 21
fax: +48 (058) 323 69 35
Sala nr 2: Stanowiska 12-19
tel.: +48 (058) 323 69 22 do 29
fax: +48 (058) 323 69 92

Referat Praw Jazdy:
ul. Partyzantów 74
Parter
Stanowiska 20-22
tel.: +48 (058) 323 69 30 do 32
:
Poniedziałek-piątek 8:00 - 17:00; sobota 8:00 - 16:00

Referat Dowodów Osobistych- przyjmowanie wniosków:
ul. Partyzantów 74
I Piętro
Stanowiska 31-35
tel.: +48 (058) 323 69 51 do 55
fax: +48 (058) 323 69 94

Referat Dowodów Osobistych- wydawanie :
ul. Partyzantów 74
I Piętro
Stanowisko 36
tel.: +48 (058) 323 69 56

Referat Ewidencji Ludności- sprawy meldunkowe:
ul. Partyzantów 74
I Piętro
Stanowiska 38 i 39
tel.: +48 (058) 323 69 58
+48 (058) 323 69 59
fax: +48 (058) 323 69 95

Gdańskie Centrum Obsługi Przedsiębiorców
Ewidencjonowanie Działalności Gospodarczej - obsługa przedsiębiorców
ul. Partyzantów 74
Stanowiska 40-44
tel.: +48 (058) 323 69 60 do 63

Opinie + dodaj ocenę


5.2

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

Dziękuje za miłą obsługę rejestracji pojazdu

Mimo wiecznego narzekania na urzędy różnego typu uważam, że ten wyróżnia się pozytywnie na tle innych. Rejestrowałem dziś samochód i mimo tego, że nie byłem umówiony cała wizyta zajęła 1h. Przy okazji Pan Adnrzej pozwolił mi wybrać tablice na jakiej mi zależało. Dziękuje

  • JAcek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 14.07.2016

podziękowanie za rzetelną i miłą obsługę

Chciałabym w imieniu brata podziękować trzem Paniom, które miały dyżur w dniu 8 lipca 2016 r. do godz. 15. Dwie Panie obsługiwały 1 i 2 okienko od okna w dziale ewidencji ludności i mimo iż nie znalazły w komputerze nr PESEL brata, poinformowały szczegółowo, co zrobić by uzyskać ten numer. Dziękujemy. Zanim brat zrobił potrzebne do wniosku o dowód fotografie, było już późno i zabrakło numerków do okienek, gdzie składa się wnioski o wydanie dowodu. Nie było jeszcze godz. 15 i czekaliśmy z nadzieją, że w którymś okienku nas jeszcze przyjmą. Jako ostatniego petenta poprosiła brata Pani z okienka nr 31. Była już godzina 14.56. Ponieważ brat od 36 lat mieszka w Australii, złożenie wniosku było b. skomplikowane i trwało jeszcze wiele minut po 15. Jednak Pani z uśmiechem załatwiła sprawę do końca. BARDZO DZIĘKUJEMY!!!!

  • Teresa (kobieta, pow. 40 lat)

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    -
     
  • pomoc merytoryczna:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Żenująca sytuacja

31 maja 2016, przychodzę po odbiór dowodu rejestracyjnego. Oczekuje ponad 30 osób. Kolejka jakoś w miarę idzie, głównie ze względu na to, że... spora część numerków jest omijana po petenci poszli. 2 okienka otwarte, ilość oczekujących zwiększa się aż tu nagle w 1 okienku tabliczka "przerwa". Nie wiem, jaka to miała być przerwa ale skandalem jest to, że trwała co najmniej pół godziny (co najmniej ponieważ wyszedłem z urzędu, pewnie trwa do teraz), po drugie - nie rozumiem, dlaczego nikt nie mógł zastąpić pani, która poszła na przerwę? Przecież pracuje tam mnóstwo osób. W drugim okienku pani pracowała pilnie, ale na 1 petenta przypadało 10-15 minut. Czekałem ponad godzinę (w tym czasie "przeleciało" ponad 20 numerków), zostało raptem 10 osób przede mną ale nie miałem zamiaru czekać dobrych 2 godzin. Nie oceniam obsługi i pomocy merytorycznej bo z tej nie skorzystałem, ale czas oczekiwania i ocena ogólna zdecydowane 1.

  • Krootki (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 31.05.2016

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

wszystko ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wszystko ok rejestracja auta bez kolejki umówione przez net na miejscu o załatwiony przed umówioną godziną przez miłego brodatego pana bardzo fachowo ,rzeczowo i szybko max ocena

  • rs (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10-03-2016

5.8

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Najlepsza obsługa!!!

Wyrabiałam córce dowód osobisty,przemiły pan nas obsługiwał doradził podpowiedział,z uśmiechem podchodził do sprawy.Za każdym razem jak mam sprawę urzędową do załatwienia to tylko w tym urzędzie.

  • Iza (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13-01-2016

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

przesympatycznie !

Wszytskie Panie super miłe, szczególnie Pani, która zajmuje się PKK - sporo było problemów ale uzyskałam wszystkie informacje, wskazówki a i sporą część zrobiła praktycznie sama :)

  • paula (kobieta, 19-30 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Naprawdę warto :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

przyjechać nawet z drugiego końca gdańska, niż jechać do najbliższego innego UM i denerować się o brak numerków czy użerać się z ludźmi w kolejce. Kiedy nie zajadę do UM przy Partyzanów nigdy nie czekam dłużej niż 15 min na przyjęcie mnie do stanowiska. Ostatnio byłam z córką i Pani była przesympatyczna i bardzo cierpliwa na zaczepki.

  • MM (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 01/10/2015

5.8

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    5
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Szybka obsługa

Szybka i miła obsługa. Polecam umawianie się przez internet - wtedy omija się kolejki, które widziałam na własne oczy i cieszyłam się, że nie muszę w nich stać :)

  • KJ (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 20-04-2015
przejdŸź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      5.8
       
    • pomoc merytoryczna:
      6.0
       
    • czas oczekiwania:
      4.9
       
    • ocena ogólna:
      5.1
       
    średnia ocena (max 6.0)
    5.1