Centrum Medyczne Falck

adres
80-462 Gdańsk, Jana Pawła II 20

Centrum Medyczne Falck obiekty w tej lokalizacji (2) »

telefon
22 535-91-91 umawianie wizyt, 510-202-102
www
www.falck.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

  • Czym jest jet lag i jak z nim walczyć?
    Czym jest jet lag i jak z nim walczyć? 10 lipca 2014 (37 opinii) Planujesz urlop na innym kontynencie? Lecisz samolotem? Jeśli często po podróży do innej strefy czasowej czujesz znużenie, senność, ból głowy, a nawet nudności, to znaczy że...

Opinie + dodaj ocenę


5.3

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.3
 

Polecam Dr Piotrowską

Doktor rzeczowa miła. A co najważniejsze, stawia pozytywne diagnozy. Ja i moja rodzina leczymy się u Dr Iwony Piotrowskiej od kilkunastu lat. Polecamy

  • Arleta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2017
  • Polecam innym: tak
  • Status: stały klient

1.7

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

Neurolog

Nie polecam neurologa w Falck. Totalny brak zainteresowania pacjentem. Inny lekarz neurolog pomógł mi znakomicie. 100zl poszło im do kieszeni za 2 minutowa diagnozę która była całkowicie bez użyteczna. Nie polecam

  • Bodzio (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 3 miesiące temu
  • Polecam innym: nie

5.5

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.5
 

przychodnia ceni Twoj czas

Jestem bardzo zadowolona z uslugi. Obsluga w recepcji bardzo mila, doktor Sieroslawska rzeczowa z bardzo fajnym podejsciem do niemowlakow, od razu pos tawila diagnoze i juz moje maluchy moge leczyc. Wizyta odbyla sie dokladnie o czasie co przez ostatni rok odwiedzania lekarzy z moimi blizniakami zdazalo sie bardzo rzadko. I nie ma tu znaczenia czy to byly wizyty prywatne czy na nfz. Dziekuje i polecam innym Wasze uslugi.

  • Dorota (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17.03.2017
  • Polecam innym: tak

1.5

w kategorii

Medycyna pracy

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Długość oczekiwania tragedia

Nikomu nie polecam. Umawimy się przez telefon na godzinę której nikt nie przestrzegasz. Spędziłem cały dzień i nie zrobiłem badań.

  • Jarek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17.03
  • Polecam innym: nie

2.7

w kategorii

Medycyna pracy

  • obsługa:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
2.7
 

Najgorsza przychodnia z zakresu medycyny pracy w jakiej byłam

Mając ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe i kilkanaście różnych zakładów medycyny pracy muszę stwierdzić, iż to najgorszy zakład, z jakiego usług zmuszona byłam korzystać. Telefoniczne umawianie na godzinę- najpierw dzwonienie przez kilka godzin i nikt nie odbierał telefonu. Jak pani w końcu odebrała okazało się, iż jedyna godzina o której mogę zrobić badania laboratoryjne (w przeciągu tygodnia czasu) to 9.40, no chyba że przyjdę na badania wcześniej i poczekam dwie godziny na lekarza. Kiedy przyszłam na 9.30 okazało się, iż oczekuje dwunastu pacjentów. Ponieważ wszystkich skierowano najpierw do okulisty a potem do orzecznika, ta siedziała przez godzinę bez jednego pacjenta, bo nikt nie poinformował, że można w międzyczasie zaliczyć wizytę u orzecznika (wszak to i tak pic na wodę, bo zaświadczenia o zdolności do pracy wydawane są bez poczekania na wyniki badań). W międzyczasie przyjmowano prywatnych pacjentów. W sumie straciłam dwie godziny. Myślałam, że to tylko ja miałam takiego pecha, ale kiedy zgłosiłam w zakładzie pracy usłyszałam, że nie jestem jedyną niezadowoloną z obsługi. Na biurku w recepcji stoi karton na ankiety - ale ankiet brak

  • Małgorzata (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 23.02.2016
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani Małgorzato, dziękujemy Pani za zwrócenie uwagi na zaistniałą sytuację. Pani opinia jest dla nas ważna. Nikt inny jak Państwo nie oceni dokładniej naszych usług. Przeanalizujemy opisaną przez Panią sytuację, aby móc zapewnić naszym pacjentom jak najwyższy standard obsługi.

autor: Falck Medycyna


5.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Polecam

Polecam dr Sylwię Maciejczyk, bardzo miła Pani, spokojna, o wszystko dokładnie zapyta, zleci potrzebne badania, kompleksowa obsługa :)

  • Karolina (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: ostatni miesiąc
  • Polecam innym: tak
  • Status: jestem stałym klientem