• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Duże korki na północy Gdyni (5 raportów)

16:18 29 maja 17
czyt

Pilne! Skutki wypadku na Estakadzie Kwiatkowskiego

Przeczytane
Użytkownicy naszej aplikacji zostali już o tym powiadomieni.
Pobierz aplikację: Android iPhone
16:18 29 maja 17

Obwodnicą daleko nie pojedziecie :), stoi obwodnica od Chyloni w górę.

Przeczytane
16:16 29 maja 17
czyt

Estakada wypadek nadal ruch wstrzymany stoje pierwszy

Przeczytane
16:14 29 maja 17
czyt

Raport czytelnika

Przeczytane
16:01 29 maja 17
Trojmiasto.pl

Duże korki na północy Gdyni

Przeczytane
Kierowcy jadący w kierunku Obłuża i Oksywia muszą liczyć się z dużymi utrudnieniami w ruchu. Stoi Trasa Kwiatkowskiego od obwodnicy do ul. Morskiej. Kierowcy tracą tam 20 minut.

To skutek wypadku kilku aut, do którego doszło na estakadzie w rejonie ul. Morskiej.

Zakorkowana jest też obwodnica do Morskiej na odcinku kilometra. Korek tam niestety powiększa się.

Stoi ul. Hutnicza od Puckiej do estakady. Powoli jedziemy samą estakadą w kierunku do ul. Morskiej. Przejazd tam to 4-5 zmian świateł.

Przejezdna za to jest ul. Morska w kierunku estakady od strony centrum.
Zobacz Raport

Opinie (61) 2 zablokowane

  • dojazd do estakady stoi

    zjazd z obwodnicy na estakadę stoi. od pol godziny nic się nie rusza. omijać!!!!

    • 16 0

  • Stoję na zjeździe z obwodnicy na estakadę już 30 min i nie ruszyłam sie nawet o metr, masakra...

    • 8 1

  • i dobrze (35)

    550 samochodów na 1000 mieszkańców, Berlin 320, Kopenhaga 200. Szlacheckie doo8sko trzyma się z dala od SKMki i osiedla na peryferiach, to niech stoi i pomstuje.

    • 62 54

    • Sopocka

      Sopocka stoi od zjazdu na bernadowo

      • 4 0

    • Lewackie myślenie rurkarza

      • 16 13

    • Żenada (9)

      Widać nie każdego stać na samochód i pewne części ciała bolą

      • 18 10

      • (3)

        Nie jest mi przykro, że pewne części ciała Cię bolą od zasiedzenia. Będzie tylko gorzej. A ja już w domu, samochód w garażu, a rower na podjeździe. I tak będzie aż do września.

        • 2 16

        • I jakie trasy robisz? 2 km? (2)

          Masz dzieci? Pracę do której trzeba podjechać z 30 km samochodem koło godzinę, komunikacja z 3? A zakupy kto robi mamą?

          • 11 4

          • Osiem. Mam dwójkę dzieci. Chodzą do szkoły na własnych nóżkach. To jest właśnie idea miast i mieszkania w nich, a nie koczowania na wsi i zapychania dróg dojazdowych "bo u mnie w Chwaszczynie pracy nie ma". To po cholerę było się tam osiedlać?!

            A na zakupy jeżdżę samochodem. M.in. po to on jest. A że w Polsce galerii, marketów i wszystkiego jest do wyboru do koloru - max 10 minut w jedną stronę.

            • 8 9

          • Jakie to przykre, że niektórych stać na samochód i tak się tym szczycą, a nie stać ich na mieszkanie w dobrze skomunikowanej części Trójmiasta , więc pozostało jeżdżenie codziennie 30 km do miasta aby dostać się do pracy/szkoły,na zakupy.. .gdziekolwiek ze swojej pięknej wsi tj. Kowale, Chwaszczyno,Maćki itp.
            Pozdrawiam :)

            • 3 3

      • Tak tak, nie stać na auto, w końcu można je mieć tak za 1000 zł... (4)

        Pomyśl trochę!

        • 4 7

        • (3)

          Do tego tylko kolejne 1000 zł za OC każdego roku, przegląd 100 zł, coroczna wymiana oleju/filtrów 200-400 zł itp.
          Widać, że samochodu nie miałeś a jedynie rower - inaczej byś znał prawdziwe koszty posiadania samochodu...

          • 4 3

          • (2)

            Nie musisz podkreślać swojej głupoty wynikającej z lenistwa i opasłego brzucha nie dość, że później u celu, to jeszcze wielokrotnie drożej.

            • 2 4

            • (1)

              Dlatego nie podkreślam... w sumie nawet nie miał bym czego podkreślać :)
              Za to ty to robisz z każdym kolejnym postem :)

              • 3 1

              • Wiesz, to nie ja tu uskuteczniam lament, jak to źle, powoli, drogo, uciskani kierowcy etc. W odróżnieniu od większości piszących w tym wątku zobaczyłem, jakie są tendencje w innych krajach, zdałem sobie sprawę, że u nas też są one nieuchronne i wyciągnąłem wnioski. Po kilku latach widać, że słuszne. Ale zawsze jest opcja B - negować rzeczywistość i pomstować. W korkach.

                • 0 1

    • (2)

      Niech miasto buduje nowe trasy skm-ki albo sprawną (!) kolej podmiejską a nie pomstuje na ilość samochodów.

      • 9 4

      • szczur do odstrzału i ta bida

        od lotniska spychała czy jak jej tam. Oni się wypalili i nie mają żadnej wizji

        • 3 0

      • samochody są policzalne

        • 0 1

    • (5)

      Jak będziemy mieć taką sieć metra jak w Berlinie to zrezygnuję z auta :-)

      • 13 4

      • I ja tez (4)

        • 4 2

        • (3)

          No to stójcie sobie na złość ;)

          • 0 4

          • (2)

            Ale ja nigdzie nie stoję :-) Już w chacie. 15 min autem z roboty. Autobusem by było min. 45 min. Już sprawdzałem kilka razy osobiście ale to była chwilowa konieczność.

            • 2 1

            • (1)

              Wliczając znalezienie LEGALNEGO miejsca do parkowania? ;) To gratuluję ;)

              • 1 0

              • Mamy parking firmowy :-)

                • 1 0

    • To porownaj kolego jakosc komunikacji publicznej w Berlinie i trojmiescie. Moze wtedy zrozumiesz. (4)

      • 8 3

      • (3)

        Albo się inwestuje w komunikację miejską i transport alternatywny albo w drogi. Całe Trójmiasto płacze od 2 dekad, więcej dróg. Ma większy udział dwupasmówek niż typowe miasto zachodnie, jest w pierwsze trójce jeśli chodzi o prędkość przemieszczania się transportem indywidualnym wśród dużych miast Polski. W porównywalnym okresie nikły ułamek tej kwoty poszedł w komunikację publiczną czy infrę rowerową, bo wiadomo, asfalt, drogi etc. A już nawet w USA się zorientowali ponad dekadę temu, że dokładanie dróg per saldo nic nie poprawia - chwilę lepiej, potem stoją na 18 pasach. Jest na ten temat od groma opracowań naukowych.

        I tu dochodzimy do złych wieści: teraz faktycznie coraz większa kasa będzie szła na inny rodzaj inwestycji niż drogi. Wynika to choćby z tego, że pula na drogi w UE po osiągnięciu pewnych współczynników się kurczy. Będzie gorzej aż co zdolniejsi intelektualnie pójdą po rozum do głowy, a reszta będzie stała. Nie bez powodu najbogatsi posprzedawali swoje wille z basenami na Wiczlinach i w innych Baninach i się powprowadzali do nowych inwestycji w centrach.

        • 3 1

        • (2)

          Gdynia ma większy udział dwupasmówek bo tam już budują 3 i 4-pasmówki :-) A ludzie kupują mieszkania na Wiczlinie bo na centrum Gdyni ich nie stać. Ale Ciebie kłują w oczy tylko baseny które może ma 1% mieszkańców Wiczlina.

          • 1 1

          • (1)

            Taa, budują. Albo nie bywasz w dużych metropoliach za granicą, albo nie wiesz, mówisz. Zwykle z 4 pasów zostaje pas parkingowy, ścieżka rowerowa, poprzeczne miejsca dla skuterów i jednopasmówa jednokierunkowa. Patrz Barcelona. Jest XXI wiek, jakby ktoś nie zauważył.

            Jak ktoś zdawał starą, normalną maturę to potrafi przeliczyć TCO (całkowity koszt posiadania) przynajmniej 3 samochodów w rodzinie w stosunku do jednego i porównać to z kosztem zakupu i utrzymania droższego lokalu w centrum. Do tego normalnych ludzi, a nie niewolników roboty interesuje też koszt straconego czasu na dojazdy. I okazuje się, że to jest ważniejsze od tego basenu...

            • 2 1

            • Strasznie Cię boli ten basen ;-) Spoko, nie stresuj się tak - jak napisałem te baseny ma kilka osób - większość z nas mieszka w blokach. A twoja zawiść mnie już bawi.

              • 1 0

    • W Gdyni, jest (2)

      Ich 628 na 1000 mieszkancow

      • 3 1

      • (1)

        Jaka komunikacja taka konieczność posiadania auta :-) U nas jak w Stanach na prowincji - bez auta ani rusz.

        • 0 2

        • LOL

          • 1 0

    • (3)

      I do kogo ta mowa, takich mamy urzednikow, ze slabo dbaja o rozwoj komunikacji miejskiej.

      • 2 1

      • (2)

        Przypominam, że akurat gdyńska KM była oceniana przez lata najlepiej w Polsce. A Gdańsk zrobił potężny skok w ostatnich latach i ją dogonił, albo i przegonił. Tak samo, Gdańsk ma najlepsze ścieżki rowerowe wśród dużych miast. Więc jak najlepsze to wciąż jest za słabo, nie ma problemu, stój w korku.

        • 1 0

        • Te lata kiedy gdyńska komunikacja była oceniana najlepiej to niestety przeszłość. (1)

          A szkoda - wolałbym więcej kursów i linii niż nieczynne lotnisko.

          • 2 1

          • Jak każdy, Co nie zmienia faktu, że jest dobra. Jak ktoś używa jakości gdyńskiej KM jako argumentu za koniecznością poruszania się autem, to albo nigdy z niej nie korzystał, albo nawet codziennie stojąc 2h w każdym kierunku będzie uważał, że 1.9 TDI jest lepszy. Nie przetłumaczysz.

            A najlepsze jest to, że na korki pomstują najczęściej ci, co nie maj GA na rejestracji. jedziesz przez ten remont przed Wielkopolską i GD GWE GPU poganiają - tacy płaczą najgłośniej.

            • 0 1

    • (1)

      Ale dlaczego porównujecie Trójmiasto do europejskich stolic? Znajdźcie miasta porównywalne do Trójmiasta wielkością z podobnie słabą komunikacją miejską to wtedy podyskutujemy.

      • 0 1

      • Amsterdam ma gorszą. Edynburg - co za radość była, jak otworzyli linię tramwajową ;) Marsylia. Genua. Można wyliczać.

        • 1 1

  • Michalek

    Nudzi mi się 30 min patrzę jak Las rośnie . Kiedy wznowia ruch ?

    • 6 2

  • Wiśniewskiego do Obłuża jak na razie przejezdna - bez żadnych korków - więc jest alternatywa dla Morskiej.

    • 2 2

  • (1)

    Czy wiadomo jakiej marki auta?

    • 2 2

    • Duzy Fiat i Syrenka

      • 0 4

  • przedsmak remontow w lato

    • 3 0

  • Chamstwo na traktory

    Prawidłowo. Może się ludziom odechce jeżdżenia. Chociaż wątpię. Polak woli postać 1h w korku niż piechotą się przejść 1km.

    • 4 9

  • .

    Wjazd na estakadę od strony obwodnicy zamknięty

    • 3 0

  • Jakie 20 minut, stoję już 45 minut.

    • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

+ Dodaj raport

Najczęściej czytane