Rodzaje banerów

Baner reklamowy typu A

Baner typu A to poziomy baner, który jest najpopularniejszą formą reklamy w Internecie. Na stronach trojmiasto.pl umieszczany jest w górnej części strony. Kliknięcie na baner powoduje automatyczne przejście na wskazaną stronę WWW. Ilość wyświetleń baneru oraz ilość kliknięć jest rejestrowana.

Parametry techniczne baneru typu A
» Wymiar:750x100 pikseli
» Wielkość do 120 kB.
» Format: GIF, HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu A4

Baner typu A4 jest wyświetlany na podstronach Serwisu Ogłoszenia pod każdym 10-tym pokazanym ogłoszeniu na liście w danej kategorii ogłoszeniowej. Ten format dostępny jest też na stronach: Serwisu Pogoda jak i Forum. Kliknięcie na baner powoduje automatyczne przejście na wskazaną stronę WWW. Ilość wyświetleń baneru oraz ilość kliknięć jest rejestrowana.

Parametry techniczne baneru typu A4
» Wymiar:750x100 pikseli
» Wielkość do 120 kB.
» Format: GIF, HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu A6

Baner typu A6 to forma reklamy, której emisja odbywa się pod materiałami video prezentowanymi na stronach trojmiasto.tv oraz trojmiasto.pl.

Reklama A6 widoczna w serwisie trojmiasto.tv

Parametry techniczne baneru typu A6
» Wymiar: 640x100 pikseli
» Wielkość do 120 kB.
» Format: HTML5 - specyfikacja techniczna

Reklama tekstowa typu C

Reklama tekstowa typu C jest to tekst z linkiem na prawym lub lewym marginesie strony (w zależności od wybranego Serwisu). Tekst może zawierać do 40 znaków. Po kliknięciu na wybrane słowo następuje przejście na stronę WWW wskazaną przez Klienta.

C-BOX typu C-BOX

C-BOX to jeden z największych form reklamowych dostępnych na stronach portalu. Obecnie wyświetlany jest na stronach Serwisu Ogłoszenia/Praca w nagłówku strony.

Parametry techniczne baneru typu C-BOX
» Wymiary: 970x 200 pikseli
» Wielkość do 150 kB.
» Format: GIF lub HTML5 - specyfikacja techniczna

C-BOX2 typu C-BOX2

C-BOX2 to jeden z największych form reklamowych dostępnych na stronach portalu. Obecnie wyświetlany jest na stronach Serwisu Ogłoszenia/Praca pomiędzy 10 a 11 ogłoszeniem.

Parametry techniczne baneru typu C-BOX2
» Wymiary: 970x 200 pikseli
» Wielkość do 150 kB.
» Format: GIF lub HTML5 - specyfikacja techniczna

C-BOX3 typu C-BOX3

C-BOX3 to jeden z największych form reklamowych dostępnych na stronach portalu. Obecnie wyświetlany jest na stronach Serwisu Ogłoszenia/Praca pod 20 ogłoszeniem.

Parametry techniczne baneru typu C-BOX3
» Wymiary: 970x 200 pikseli
» Wielkość do 150 kB.
» Format: GIF lub HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu CORNER

Expand Corner interaktywna reklama graficzna w formie zagiętego rogu strony, umieszczana w prawej, górnej części strony głównej Trojmiasto.pl. Po najechaniu kursorem myszy na obszar reklamy, rozwija się ona do dużego rozmiaru zawierającego klikalny przekaz reklamowy. Głównymi zaletami tej formy są: emisja na stronie głównej, interaktywność, która mocno angażuje uwagę użytkownika oraz duży rozmiar.

Parametry techniczne baneru typu CORNER:

» Baner Expand Corner jest interaktywną formą reklamy.
» Kreacja bazowa składa się ze statycznego obrazka w rozmiarze 520x520 pikseli.
» Wielkość: do 120 kB
» Kreacja bazowa powinna być tak zaprojektowana, aby jej widoczny obszar wraz ze wszystkimi elementami składowymi (zdjęcie w tle, logotyp, hasło reklamowe i przycisk) znajdował się w połowie kwadratu podzielonym przekątną.
» Baner expand corner jest sprzedawany na okres jednego dnia i emitowany wyłącznie na Strony Głównej portalu.

Baner reklamowy typu DA

Baner typu DA to jeden z największych form reklamowych dostępnych na stronach portalu. Istnieje możliwość jego zamieszczenia na większości stron portalu.

Parametry techniczne baneru typu DA
» Wymiary 750x 200 pikseli
» Wielkość do 150 kB.
» Format: GIF lub HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu DA1

Baner poziomy, usytuowany w środkowej części strony pod fotoreportażem. Duża powierzchnia pozwala na skuteczne promowanie produktu, usługi, wydarzenia. Kliknięcie w baner powoduje przeniesienie czytelnika na stroną www Reklamodawcy.

Parametry techniczne baneru typu DA1
» Wymiary 750x 200 pikseli
» Wielkość do 150 kB.
» Format: GIF lub HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu DA1+

Baner poziomy, widoczny po przewinięciu strony. Duża powierzchnia pozwala na skuteczne promowanie produktu, usługi, wydarzenia.Zapewnia wysoką oglądalność, pozwala na rozbudowane i atrakcyjne kreacje, idealny do budowania wizerunku, prezentacji haseł.

Parametry techniczne baneru typu DA1+
» Wymiary 750x 200 pikseli
» Wielkość do 150 kB.
» Format: GIF lub HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu DA3

Parametry techniczne baneru typu DA3
» Wymiary 610x 200 pikseli
» Wielkość do 100 kB.
» Format: GIF lub HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu DA3+

Parametry techniczne baneru typu DA3+
» Wymiary 610x 200 pikseli
» Wielkość do 100 kB.
» Format: GIF lub HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu DA4

Parametry techniczne baneru typu DA4
» Wymiary 750x 200 pikseli
» Wielkość do 100 kB.
» Format: GIF lub HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu DH3

Parametry techniczne baneru typu doubleH3
» Wymiary 250x 200 pikseli
» Wielkość do 90 kB.
» Format: GIF lub HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu DH3+

Parametry techniczne baneru typu doubleH3+
» Wymiary 250x 200 pikseli
» Wielkość do 90 kB.
» Format: GIF lub HTML5 - specyfikacja techniczna

Skyscraper - Baner typu F2

Skyscraper czyli baner typu F2 jest to skuteczna forma reklamy pionowej zamieszczanej w dłuższej liście obiektów lub przy tekście, gdzie całość jest widoczna przy użyciu paska przewijania. Kliknięcie na baner powoduje automatyczne przejście na wskazaną stronę WWW. Ilość wyświetleń baneru oraz ilość kliknięć jest rejestrowana.

Parametry techniczne baneru typu F
» Wymiary: 330 x 600 pikseli
» Wielkość do 120 kB.
» Format: GIF lub HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu FF

FullFrame - reklama graficzna o powiększonych wymiarach 700x500 pikseli, usytuowana w centralnej części głównej strony serwisu, pod wyszukiwarką. Większy niż standardowy rozmiar reklamy i jej atrakcyjna lokalizacja na stronie w sposób naturalny koncentruje wzrok i wpływa na wysoką oglądalność. Tak rozbudowana powierzchnia pozwala na skomponowanie bogatej w grafikę kreacji i zamieszczenie więcej treści niż w przypadku standardowych form.

Parametry techniczne baneru typu Full Frame
» Wymiary 700 x 500 pikseli » Wielkość do 150 kB.
» Format: GIT, HTML5

Baner reklamowy typu G

Baner typu G umieszczany jest na po prawej stronie większości serwisów tematycznych oraz w katalogu firm. Kliknięcie na baner powoduje automatyczne przejście na wskazaną stronę WWW. Ilość wyświetleń baneru oraz ilość kliknięć jest rejestrowana.

Parametry techniczne baneru typu G:
» Wymiary: 330 x 200 pikseli
» Wielkość do 90 kB.
» Format: GIF, HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu G2

Baner typu G2 umieszczany jest na po prawej stronie większości serwisów tematycznych oraz w katalogu firm. Kliknięcie na baner powoduje automatyczne przejście na wskazaną stronę WWW. Ilość wyświetleń baneru oraz ilość kliknięć jest rejestrowana.

Parametry techniczne baneru typu G2:
» Wymiary: 330 x 200 pikseli
» Wielkość do 90 kB.
» Format: GIF, HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu G3

Usytuowanie banera w górnej części strony, pod sekcją Wiadomości, zapewnia wysoką oglądalność i skuteczne budowanie wizerunku firmy. Format sprawdza się przy promowaniu produktu, usługi, wydarzenia. Użytkownik klikając w baner zostaje przekierowany na stronę www firmy.

Parametry techniczne baneru typu G3:
» Wymiary: 330 x 200 pikseli
» Wielkość do 90 kB.
» Format: GIF, HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu G4

Usytuowanie banera w środkowej części strony, pomiędzy tytułami artykułów redakcyjnych, zapewnia wysoką oglądalność i skuteczne budowanie wizerunku firmy. Format sprawdza się przy promowaniu produktu, usługi, wydarzenia. Użytkownik klikając w baner zostaje przekierowany na stronę www firmy.

Parametry techniczne baneru typu G4:
» Wymiary: 330 x 200 pikseli
» Wielkość do 90 kB.
» Format: GIF, HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu G5

Usytuowanie banera w dolnej części strony, pomiędzy tytułami artykułów redakcyjnych, zapewnia wysoką oglądalność i skuteczne budowanie wizerunku firmy. Format sprawdza się przy promowaniu produktu, usługi, wydarzenia. Użytkownik klikając w baner zostaje przekierowany na stronę www firmy.

Parametry techniczne baneru typu G5:
» Wymiary: 330 x 200 pikseli
» Wielkość do 90 kB.
» Format: GIF, HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu H3

Baner typu H3 umieszczany jest na Interaktywnej Mapie Trójmiasta lub pod danymi teleadresowymi we wszystkich ogłoszeniach danego typu. Kliknięcie na baner powoduje automatyczne przejście na wskazaną stronę WWW. Ilość wyświetleń baneru oraz ilość kliknięć jest rejestrowana.

Parametry techniczne baneru typu H3:
» Wymiary: 250 x 100 pikseli
» Wielkość do 80 kB.
» Format: GIF, HTML5 - specyfikacja techniczna

Baner reklamowy typu M

Na rynku trwa boom na urządzenia mobilne. Dotrzyj do klientów poprzez smartfona! W serwisie mobilnym m.trojmiasto.pl emitujemy statyczne banery reklamowe. Umieszczone są one zgodnie z rzutem zamieszczonym w cenniku.W zależności od rozdzielczości urządzenia, na którym są oglądane, są one automatycznie dostosowywane do ekranu. W sprzedaży dwa rotujące się banery typu M. W miejscach, w których emitowany jest baner typu M możliwa jest również emisja baneru typu Mtrain.

Parametry techniczne baneru typu M
» Wymiary: 440 x 120 pikseli
» Wielkość do 40 kB.
» Format: JPG, PNG
» Zalecany rozmiar tekstu: czcionka większa niż 18px
» Strony docelowe powinny być przystosowane użytkowania ich w urządzeniach mobilnych
» Reklama na ekranach o rozdzielczości mniejszej niż 250px może być nieczytelna

Baner reklamowy typu M2

Baner wyświetlany na głównej stronie w wersji mobilnej tuż nad sekcją "Biznes i nieruchomości". W sprzedaży trzy rotujące się banery typu M2. W miejscach, w których emitowany jest baner typu M możliwa jest również emisja baneru typu Mtrain.

Parametry techniczne baneru typu M
» Wymiary: 440 x 120 pikseli
» Wielkość do 40 kB.
» Format: JPG, PNG
» Zalecany rozmiar tekstu: czcionka większa niż 18px
» Strony docelowe powinny być przystosowane użytkowania ich w urządzeniach mobilnych
» Reklama na ekranach o rozdzielczości mniejszej niż 250px może być nieczytelna

Baner reklamowy typu MAXIA

Baner poziomy, usytuowany w górnej części strony, wycentrowany. Jest to największa forma reklamy na stronie, co pozwala na przygotowanie atrakcyjnej graficznie kreacji i umieszczenie rozbudowanych haseł reklamowych i treści. Zaintrygowany użytkownik po kliknięciu w baner przenosi się na stronę internetową reklamodawcy.

Parametry techniczne baneru typu MAXIA
» Wymiary 1100x 200 pikseli
» Wielkość do 200 kB.
» Format: GIF lub HTML5 - specyfikacja techniczna

Fullscreen typu MI

Baner na głównej stronie wersji mobilnej. Dopasowuje się automatycznie do rozdzielczości różnych ekranów telefonów użytkownika. Emitowany jest na telefonach z systemami Android i iOS. Można go samodzielnie wyłączyć krzyżykiem lub też po 10 sekundach sam znika.

MI – baner reklamowy typu fullscreen pion i poziom 100 zł netto / CPM

Baner powinien być stworzony w wersji pionowej i poziomej:

  • Wersja pionowa - 640x716px
  • Wersja pozioma - 960x416px

Format: JPG, PNG

Zobacz przykład.

Baner reklamowy mRectangle typu MR

Baner wyświetlany na głównej stronie wersji mobilnej nad zakładką Pogoda oraz pod każdym artykułem na podstronach wersji mobilnej.

Parametry techniczne baneru typu MRectangle
» Wymiary: 300 x 250 pikseli
» Wielkość do 80 kB.
» Format: JPG, PNG - specyfikacja techniczna
» Zalecany rozmiar tekstu: czcionka większa niż 18px
» Strony docelowe powinny być przystosowane użytkowania ich w urządzeniach mobilnych
» Reklama na ekranach o rozdzielczości mniejszej niż 250px może być nieczytelna

Baner reklamowy mTrain typu MT

Interaktywny, animowany baner reklamowy, którego emisja możliwa jest zamiennie z banerem typu M

Parametry techniczne baneru typu Mtrain
» Wymiary: 800 x 120 pikseli (obszar baneru widoczny w danym momencie 440 x 120 pikseli)
» Wielkość do 40 kB.
» Format: JPG, PNG
» Zalecany rozmiar tekstu: czcionka większa niż 18px
» Strony docelowe powinny być przystosowane użytkowania ich w urządzeniach mobilnych
» Reklama na ekranach o rozdzielczości mniejszej niż 250px może być nieczytelna

Zobacz przykład tej formy reklamy.

Baner reklamowy mTrain typu MT2

Interaktywny, animowany baner reklamowy, którego emisja możliwa jest zamiennie z banerem typu M2.

Parametry techniczne baneru typu M
» Wymiary: 800 x 120 pikseli (obszar baneru widoczny w danym momencie 440 x 120 pikseli)
» Wielkość do 40 kB.
» Format: JPG, PNG
» Zalecany rozmiar tekstu: czcionka większa niż 18px
» Strony docelowe powinny być przystosowane użytkowania ich w urządzeniach mobilnych
» Reklama na ekranach o rozdzielczości mniejszej niż 250px może być nieczytelna

Zobacz przykład tej formy reklamy.

Pasek reklamowy - Baner typu P

Poziomy baner typu P umieszczany jest na stronach katalogu firm. Baner pojawia się w wybranej kategorii, na każdej stronie wybranego działu aż trzykrotnie: pod wybraną kategorią w górnej części strony, między 10. a 11. prezentacją oraz pod koniec strony. Jest to doskonała forma reklamy ze względu na dużą częstotliwość wyświetleń. Kliknięcie na baner powoduje automatyczne przejście na wskazaną stronę WWW. Ilość wyświetleń baneru oraz ilość kliknięć jest rejestrowana.

Parametry techniczne baneru typu P
» Wymiary: 620 x 30 pikseli
» Wielkość do 60 kB.
» Format: GIF, HTML5 - specyfikacja techniczna

Parallax scroll typu PARALLAX

Parallax scroll - baner emitowany jest wyłącznie w treści artykułów na mobilnych podstronach portalu. Jest to pełnoekranowy format reklamowy wyświetlany pod treścią strony. Podczas czytania treści newsa użytkownik przewija stronę mobilną na swoim smartfonie, odsłaniając przy tym fragment reklamy. Efekt ruchu połączony z interakcją użytkownika gwarantuje duże zaangażowanie w przekaz reklamowy i wysoką skuteczność.

Parametry techniczne baneru typu Parallax scroll:

» Reklama emitowana na mobilnych stronach wiadomości, najczęściej w połowie treści prezentowanych artykułów.
» Reklama działa zarówno dla horyzontalnego jak i wertykalnego widoku treści.
» Koncepcję kreacji i sposób prezentacji są indywidualnie konsultowane z Klientem.
» Wymiary kreacji: 400x800px
» Wielkość: do 120 kB
» Format: JPG, PNG
Materiał należy dostarczyć w formacie .jpg, .tif, .psd, .bmp w docelowej rozdzielczości lub w formacie wektorowym ai (Adobe Ilustrator), eps (Encapsulated Postscript) lub cdr (CorelDraw).

Film pre-roll typu PR

Pre-roll z banerem A6 to połączenie najpopularniejszej obecnie formy reklamy video i reklamy display - banera A6. Pre-roll - pięciosekundowy spot reklamowy poprzedzający redakcyjny materiał filmowy (relacje z wydarzeń i imprez, zapowiedzi, newsy, relacje sportowe) - publikowany jest w oknie odtwarzacza treści video (playerze). Ostatni kadr spotu reklamowego to zarazem początek emisji banera A6, który emitowany jest przez cały czas wyświetlania filmu pod oknem odtwarzacza (playera). Taki sposób wyświetlania pozwala użytkownikowi na swobodny odbiór treści video oraz odbiór i utrwalenie przekazu reklamowego.

Specyfikacja techniczna do przygotowania spotu reklamowego pre-roll:

Przygotowując reklamę w formie pre-rolla z banerem A6 pamiętać należy, że ostatnia klatka filmu reklamowego typu pre-roll powinna nawiązywać graficznie do baneru typu A6. Taki zabieg wzmacnia i utrwala przekaz reklamowy kierowany do użytkowników.

Wymagania techniczne docelowej grafiki
  1. Czas trwania: 5 sekund
  2. Udźwiękowienie: Tak
  3. Format: AVI
  4. Kodowanie: zalecane bezstratne
  5. Proporcje obrazu: 16:9 (DAR)
  6. Liczba klatek na sekundę: ok. 25
  7. Rozmiar obrazu: 1280 x 720
  8. PAR: 1:1
  9. Waga pliku źródłowego: max. 50MB/minuta (ok. 1MB/sek.)

W przypadku wykonania kreacji typu pre-roll przez Trojmiasto.pl zgodnie z obowiązującym cennikiem możliwe jest umieszczenie tylko domyślnej ścieżki dźwiękowej.

Przykład
UWAGA:

Jeśli do produkcji spotu udostępniacie Państwo ścieżkę dźwiękową z własnych źródeł, wówczas na zlecającym spoczywa obowiązek posiadania praw autorskich.

Tapeta typu T

Graficzna, nasycona kolorami forma reklamy, wyświetlana na lewym i prawym marginesie w tle przeglądanej strony. Obie strony grafiki muszą tworzyć wyraźną, spójną całość na kształt plakatu reklamowego.

Po kliknięciu w dowolne pole tapety następuje przekierowanie na stronę internetową Klienta. W czasie emisji kolorowej tapety użytkownik ma stały kontakt z reklamą firmy co skutecznie buduje jej wizerunek.

Wymagania techniczne docelowej grafiki
  1. Waga (80 kB), szerokość i wysokość grafiki dowolna.
  2. Format grafiki: JPG. Grafika powinna być przygotowana jako całość w jednym pliku.
  3. Należy przewidzieć szerokość strony pod którą umieszczona będzie grafika (764px).
  4. Zewnętrzne krawędzie grafiki powinny płynnie wtapiać się w tło o jednolitym kolorze. Autor grafiki powinien podesłać kod koloru tła w formacie np. #FFCC22.
Przykłady

Film partnera typu V

Materiał video oznaczony jako “film partnera” zamieszczany jest w najatrakcyjniejszych miejscach portalu:

  1. na stronie głównej portalu www.trojmiasto.pl w sekcji wideo “Trojmiasto.tv” (obok motto, jako drugi materiał na liście)
  2. na wersji mobilnej strony głównej portalu m.trojmiasto.pl w sekcji wideo “Trojmiasto.tv” (jako drugi materiał na liście)
  3. na stronie głównej serwisu www.trojmiasto.tv (jako drugi materiał).

Watermark typu W

Reklama wyświetlana na marginesach strony w formie graficznego tła. Watermark jest elementem graficznym o obniżonej widoczności.

Informacje ogólne
  1. Watermark na stronach trojmiasto.pl jest klikalną formą reklamy.
  2. Elementem tapety jest zazwyczaj logo reklamodawcy na białym tle. Znak graficzny prezentowany jest w sposób statyczny.
  3. Sposób prezentacji jest indywidualnie ustalany z klientem.
  4. Watermark jest sprzedawany na okres jednego bądź dwóch dni (nie dotyczy Serwisu Fakty i Opinie). Jeden produkt może być promowany poprzez dwudniową emisję raz w tygodniu na głównej stronie wybranego Serwisu lub jednodniową emisję na Serwisie Fakty i Opinie raz w miesiącu.

Materiał należy dostarczyć w formacie gif, tif, psd, bmp w docelowej rozdzielczości lub w formacie wektorowym ai (Adobe Ilustrator), eps (Encapsulated Postscript) lub cdr (CorelDraw)*.
* koszt dostosowania formatu loga (oraz/lub ewentualnego rozjaśnienia) na potrzeby reklamy wynosi 50 zł netto.

Wymagania techniczne docelowej grafiki
  1. Waga do 10 kB.
  2. Grafika przygotowana na białym tle.
  3. Sugerowana szerokość grafiki: 120px.
  4. Odstęp pomiedzy powtarzającym się motywem powinien wynosić przynajmniej 20px.
  5. Jasność bazowej grafiki (np. logo) podniesiona o 50%.
Przykłady watermarków
UWAGA:

Portal trojmiasto.pl musi każdorazowo zaakceptować wygląd zamieszczanego logo. Zastrzegamy możliwość odmowy przyjęcia zamówienia na reklamę typu Watermark bez podania przyczyny.

Korzyści z posiadania prezentacji

  • Reklama w największym portalu regionalnym
  • Pozycjonowanie wśród firm z tej samej branży
  • Ogłoszenia premium tańsze o 100 zł
  • Tańsze pakiety punktów umożliwiających wyróżnianie ogłoszeń
  • Aktywny panel zarządzania treścią swojej prezentacji
  • Możliwość dodawania wydarzeń, imprez, promocji
  • Dostęp do statystyk wyświetleń i przejść na stronę
  • Kontakt z Opiniodawcami
  • Dedykowane wsparcie Opiekuna ze strony portalu

Skontaktuj się z nami

Jak wypromować firmę oraz wzmocnić jej pozycję na trójmiejskim rynku?
Jak w skuteczny sposób pozyskać nowych klientów i utrzymać obecnych?
Z chęcią podpowiemy.

zadzwoń 58 321-95-10