Imprezy i wydarzenia

Social Media Convent

UWAGA! Impreza już się odbyła

data:
27 - 28 kwietnia 2017
miejsce:

Europejskie Centrum Solidarności  mapa

adres:
Gdańsk, pl. Solidarności 1
bilety:
450 - 590 zł - szczegóły w opisie
Bilety wyprzedane
PATRONAT

Social Media Convent to 2-dniowa konferencja na temat mediów społecznościowych. Poruszamy temat komunikacji firm i marek w social media, prezentujemy trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży.



Wydarzenie określane jest jako maraton praktycznych wystąpień dotyczących nieporuszanych dotąd tematów na innych wydarzeniach z tej branży. Podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji pojawi się ponad 40 prelegentów i prawie 500 uczestników.

W programie nie zabraknie prelekcji dotyczących ciekawej komunikacji w sferze mediów społecznościowych, badań dotyczące odbiorców, najnowszych trendów i prognoz dla branży (zgromadzonych w bloku GET INSPIRED), jak i informacji dotyczących wykorzystania narzędzi i dobrych praktyk wspierających, organizujących i systematyzujących działania w mediach społecznościowych oraz kanałów social media i budowania strategii skutecznej komunikacji w bloku GET PREPARED.

Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się m.in. co to jest Social Employer Branding i jak wdrożyć procesy Social Recruitment w firmie, jakie narzędzia marketingowe wybrać do efektywnego prowadzenia kampanii, jak współpracować z influencerami, jak planować kampanie reklamowe w mediach społecznościowych oraz które działania realizowane w social mediach są niezgodne z prawem.

Oprócz prelekcji, uczestnicy wydarzenia będą obserwować debatę ekspertów i posłuchać o najlepszych kampaniach biorących udział w konkursie case study (Case Study Festival), wziąć udział w warsztatach, odwiedzić mini-targi z udziałem firm branży social media oraz przedstawicieli znanych firm (Social Media Expo), a także wziąć udział w wieczornym spotkaniu połączonym z koncertem, z którego dochód przeznaczony jest na cele charytatywne, aplikację HospiCare.

Wśród gości nie zabraknie specjalistów z Polski, jak i zagranicznych autorytetów, wśród których wielu po raz pierwszy gości w naszym kraju. Gdańsk odwiedzi m.in.: Dani Beck (BuzzFeed Germany i Einfach Tasty), Hermione'a Way (Tinder), Fredrik Sellgren (Sellbranch, wyłączny przedstawiciele Twittera oraz Yahoo, w tym Tumblra dla krajów nordyckich), Ian Anderson Gray (Seriously Social), Michał Sadowski (Brand24), Rahim Blak (Click Community), Hubert Tworkowski (SoTrender), Łukasz Żelezny (zelezny.uk) czy Robert Biedroń.

Wydarzenie, dedykowane dużym markom i specjalistom z branży, firmom rozpoczynającym działania w mediach społecznościowych, jak i agencjom oferującym konkretne rozwiązania dla branży, rokrocznie przyciąga około pół tysiąca osób. Dołącz do nich! Informacje i bilety na wydarzenie dostępne są pod adresem: wwww.socialmediaconvent.pl.

Dołącz do wydarzenia, by być na bieżąco!

PROGRAM

Dzień 1


8:00 Rejestracja

09:00 Oficjalne otwarcie #SMConvent!

09:10 Monika Czaplicka - Największy kryzys w social media ostatnich 5 lat w Polsce

09:30 Grzesiek Borowiecki - SOCIAL MEDIA FIRST

09:50 Ian Anderson Gray - Tools to Boost your Social Media Marketing Success

10:10 Wojciech Wawrzak - Prawo dla marketera w pigułce

10:30 Julia Izmałkowa - We are all liars. That's the truth.

11:10 Coffee break

11:30 Monika Paplińska - Wirtualna rzeczywistość - przekraczanie granic rozrywki.

11:50 M. Sadowski, H. Tworkowski, E. Zasada, A. Mokwa, K. Janik, Poszukiwacz - PANEL: Dobre relacje mnożą rekomendacje.

12:20 Dani Beck - Relatable AF - how to reach and understand your audience

12:40 Rahim Blak - Social Employer Branding

13:00 Piotr Szeleszczuk - Ściągawka z influencer marketingu

13:20 Lunch break

14:20 Mariusz Pełechaty - Czy chatboty to sztuczna inteligencja?

14:40 Łukasz Majewski - Jak rozbić Black Mirror!?

15:05 Robert Biedroń - Social media magnesem miast. Dlaczego warto promować się w sieci?

15:25 Agnieszka Sadowska - Social media for social good, czyli jak budować zaangażowanie.

15:45 Kamila Olasek - DNA formatów wideo na Facebooku - sposób na skuteczny speed dating z użytkownikiem

16:05 Maciej Budzich - Niestandardowe media społecznościowe

16:25 CASE STUDY FESTIVAL

16:30 Warsztat: Prawo dla Marketera z Wojtkiem Wawrzakiem

20:00 BETWEENparty w Starym Maneżu!


Dzień 2

08:30 Rejestracja

09:30 Marek Magoń - #Babel | Relatywizm językowy w mediach społecznościowych

09:50 Łukasz Żelezny - Aplikacje i Narzedzia w służbie Social Media. Jak zwiększyć efektywność swojej pracy?

10:10 Karol Jurga - Kiedy Facebook jest najlepszym narzędziem reklamowym i jak się tym narzędziem nie skaleczyć.

10:50 Fredrik Sellgren

10:30 Jan Ożarowski - Snapdzieła, Snapstories i Snapstorytelling

11:10 Coffee break

11:30 Karolina Liberka, Daniel Biegaj - Podoba mi się, wydaje mi się, branżowe MISIE!

12:10 Hermione Way - Social Media or Die. Your next generation of customers are social.

12:30 Łukasz Głombicki i Karol Paciorek - 10 dowodów na to, że influencer marketing sprzedaje

12:50 Maciek Sawicki - Social Video - jak produkować żeby nie zwariować.

13:10 Lunch break

14:10 Klaudia Pac, Ola Zwierzyńska, Michał Toczyński - Kreatywne i skuteczne formy współpracy z influencerami w mediach społecznościowych.

14:30 Kuba Jankowski i Wojtek Wieman

14:50 Rafał Myśliński (Fafa) i Kamil Natil (Myku) - Garść inspiracji o skutecznej promocji w Social Media.

15:10 Jakub Prószyński, Wacek Wykrytowicz - 3 filary komunikacji w social media

15:30 Adam Zbiejczuk - 2017 - rokiem retail'u na Facebooku

15:50 Jakub Butkowski - Nie mów do mnie teraz! Czyli za co Polacy kochają handmade?

16:10 Anna Golonka, Jakub El Mahdi

16:30 SOCIAL MEDIA WORKSHOP z Łukaszem Żeleznym


Informacja o biletach:
450 zł +VAT
Dwudniowy bilet na wszystkie prelekcje w przedsprzedaży! W cenie: możliwość odwiedzenia Social Media Expo i afterparty. Limitowana pula biletów do nabycia
tylko do 28 lutego.

Przeczytaj także

Zdjęcia

    Opinie (5)

    Dodaj opinię

    Dodaj opinię

    Odpowiedz

    Klikając "wyślij", akceptujesz regulamin dodawania opinii.
    zamknij

    Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Opinie niezwiązane z tematem artykułu, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.

    - jeżeli uważasz, że dana opinia nie powinna się tu znaleźć, zgłoś ją do moderacji.