- 1 Przestępca seksualny wpadł w porcie (55 opinii)
- 2 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (59 opinii)
- 3 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (273 opinie)
- 4 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (195 opinii)
- 5 Działkowcy będą mieli przez to problemy? (147 opinii)
- 6 Nowi lokatorzy zburzyli spokój w kamienicy (256 opinii)
15 manifestacji jednego dnia. Gdańscy urzędnicy apelują o zmianę tras
W centrum Gdańska 21 maja demonstrować będzie ponad 20 tys. ludzi. Stało się tak po tym, jak stowarzyszenie Tolerado na rzecz osób LGBT ogłosiło swój coroczny Trójmiejski Marsz Równości. W efekcie swoje kontrmanifestacje zgłosiło aż 14 organizacji, w tym Obóz Narodowo-Radykalny, Krucjata Różańcowa, Ruch Kontroli Władzy, z Katowic przyjadą nawet członkowie Związku Strzeleckiego, a z Lublina kibice Motoru Lublin.
21 maja chce manifestować w sumie około 20 tys. osób - tak szacują przynajmniej organizatorzy wszystkich pikiet i marszów. Te ostatnie będą dwa. Jeden to Trójmiejski Marsz Równości z udziałem około 2 tys. osób. Rozpocznie się on o godz. 15 na Targu Węglowym, przejdzie ulicami Wały Jagiellońskie, Podwale Grodzkie, Aleją Zwycięstwa do Multikina.
Czytaj też: Marsz Równości przeszedł przez Gdańsk. Protest radnej przedłużył korki
Drugi marsz - dla rodziny i w obronie życia - przejdzie między godz. 11 a godz. 15 spod Złotej Bramy, Tkacką, Rajską, Łagiewniki, aż do I LO w Gdańsku. Udział w nim wziąć ma około 500 osób.
Pozostałe manifestacje są stacjonarne. Stowarzyszenie Obóz Narodowo-Radykalny spotka się w godz. 10-20 na Targu Drzewnym, w tych samych godzinach Krucjata Różańcowa będzie manifestować na Targu Węglowym, w tym samym miejscu pojawią się też członkowie Ruchu Kontroli Władzy.
Dwa tysiące członków Związku Strzeleckiego z Katowic spotka się w godz. 10-20 na Placu Solidarności, dołączą do nich członkowie pikiety w obronie rodziny. Natomiast Ruch Kontroli Władzy, który także organizuje pikietę w obronie rodziny, małżeństwa i tradycji, będzie demonstrował przy Urzędzie Wojewódzkim. Tysiąc kibiców Motoru Lublin "Motorowcy" chce urządzić z kolei pikietę w obronie rodziny na skwerze pomiędzy ul. Stolarską a Mniszki.
Ubiegłoroczny Marsz Równości
Z powodu tak dużej liczby demonstracji w gdańskim magistracie doszło w czwartek do rozprawy administracyjnej. Nowa ustawa dotycząca zgromadzeń daje bowiem możliwość wezwania organizatorów w celu nakłonienia ich do zmian ewentualnych tras i miejsc protestów.
- Na to spotkanie mieli przyjść przedstawiciele pięciu organizacji, przyszły trzy osoby, którym przedstawiono propozycję miasta w sprawie zmiany miejsca zgromadzenia. Tylko stowarzyszenie Tolerado zgodziło się na zmianę trasy, nie zgodziła się pani Anna Kołakowska z Ruchu Kontroli Władzy oraz działający w imieniu Krucjaty Różańcowej Andrzej Kołakowski - wyjaśnia Teresa Kleger-Rudomino, dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich. - Mamy taki sam punkt wyjścia jak przedtem, nie ma możliwości zmiany, jeżeli te zgłoszenia spełniają wymogi, w tym deklarację o pokojowym charakterze manifestacji.
Ilu funkcjonariuszy policji będzie zabezpieczać manifestacje?
- Mamy do czynienia z legalnymi zgromadzeniami publicznymi, więc będziemy tam, żeby chronić uczestników. Zapewniam, że siły będą dostateczne i adekwatne, umożliwiające skuteczne działanie. Nie podam liczby policjantów, którzy będą zabezpieczać zgromadzenia, ale zapewniam, że będziemy skuteczni - podkreśla mł. inspektor Wojciech Siwek z Komendy Miejskiej Policji z Gdańska.
Zeszłoroczna kontrmanifestacja narodowców.
Członkowie Tolerado są przekonani, że 21 maja jest tak dużo kontrmanifestacji dlatego, że organizują marsz równości.
- Dzisiejsze spotkanie w magistracie jasno pokazało, której stronie zależy na bezpieczeństwie, a która idzie w marszu przeciwko nam. Zmieniliśmy trasę, podporządkowaliśmy się, bo bezpieczeństwo uczestników naszego marszu to jest priorytet i wiemy, że policja zrobi wszystko, żeby nas ochronić - podkreśla Anna Strzałkowska ze stowarzyszenia Tolerado.
Urzędnicy jednak w dalszym ciągu apelują do organizatorów pozostałych demonstracji o to, by jednak rozważyli zmianę miejsca i czasu manifestacji, żeby nie doszło do zakłóceń i ewentualnych spięć między protestującymi.
Opinie (330) 9 zablokowanych
-
2016-05-12 17:01
(20)
Dobrze wiedzieć wcześniej. Ale 15 manif to nie za mało?? ;)
- 198 9
-
2016-05-12 17:24
Żeby protestować przeciw działaniom aktualnej władzy 30 i za mało (13)
- 39 48
-
2016-05-12 17:51
(11)
Nie lubisz normalnej polskiej władzy to się wyprowadź
- 42 61
-
2016-05-12 18:14
(5)
gdzie mieszkałeś przez ostatnie 8 lat?
- 31 13
-
2016-05-12 19:20
W kraju, gdzie władza uważała, że to (4)
"CH*J, D*PA I KAMIENI KUPA"
---
Cytat powyżej z ministra PO w nagraniu u Sowy przy konsumpcji osmiorniczek- 40 25
-
2016-05-12 23:45
Dobrze... (3)
Że tych ośmiorniczek nie popijali kawą za 3800zł, jak prezes Polski z Orbanem...
- 16 7
-
2016-05-13 07:24
(2)
Hm jeden rozmawiał z kumplami o rozkradaniu majątku narodowego, a drugi starał się z prezydentem innego kraju coś ustalić. Poza tym tradycyjna zmiana tematu.
- 7 10
-
2016-05-13 09:27
A co takiego starał się ustalić?
- 5 0
-
2016-05-13 11:23
Hmmmmm...
Ja rozumiem, że w PiSlamabadzie byle prezes ma wyższą funkcję niż Prezydent, Premier, Minister etc. mimo, że jego własne przydupasy twierdzą inaczej.. Ale kawa za 3800zł? To jednak wolę te ośmiorniczki..
- 4 2
-
2016-05-13 05:03
normalna lubie
- 2 0
-
2016-05-13 09:31
a PO nie było normalną polską władzą? (3)
Czyli jaką? żydowską, niemiecką, rosyjską czy czeską?
- 6 2
-
2016-05-13 09:39
(2)
no chyba byliśmy jakims kondominuim. teraz ponoć kolan wstajemy z czym nikt nie chce się pogodzic i stad te protesty. Taki był przekaz dnia jakiś czas temu, ale może coś się zmieniło i nie jestem na bieżąco
- 3 4
-
2016-05-13 10:02
Co oznacza, że z kolan wstajemy? Dokonujemy inwazji gospodarczej na zachodnią (1)
Europę? Ruszamy ze stawianiem tam fabryk, firm i oddziałów? Zatrudniać zaczynamy Niemców i Szwedów do prostych prac, gdzie szefami są Polacy?
- 3 1
-
2016-05-13 12:27
A skąd ja mam wiedzieć? Wg mnie poprzednio było normalnie, można było jechac za granice i nie być w kółko pytanym co się u nas u licha stało, waluty nie szybowały w górę i można było robic zakupy za granica bez obaw o bankructwo. To o kolanach pisowcy trąbią od jakiegoś czasu.
- 3 0
-
2016-05-12 19:50
67 będzie w sam raz.
- 6 4
-
2016-05-12 18:13
(2)
Tysiac kibicow Motoru? ???!!!!!wiekszej bzdury nie slyszalem. A skad oni niby tylu wezma jak na najblizsze wyjazdy jada w max w 200 osob.?a do Gdanska na jakas demonstracje i wrogi teten przyjda w tysiac ?kto wymysla takie kretynizmy?
- 35 4
-
2016-05-13 05:04
w dobrej sprawie potrafia sie zjednoczyc
i za to im chwala
- 5 13
-
2016-05-13 11:28
oni nie przyjeżdżają żeby prać się z Lechią czy Arką
- 1 1
-
2016-05-12 19:37
nie
chcemy więcej
- 2 0
-
2016-05-12 20:29
Fajne hobby...
... jeździć na różne manifestacje. Lepsze to niż siedzieć w domu przed tv/komputer.
Pozdrawiam wszystkich uczestników wszystkich manifestacji. Obalcie w końcu ten system!- 3 11
-
2016-05-13 07:51
idąc tym tropem to powinni cie zbanowac bo jednak ciebie tez trzeba tolerowac i lewicowe poglądy teraz rządzą i gdyby nie byli
- 0 2
-
2016-05-12 17:03
nie rozerwie sie (8)
To ta co siada na chodnikach bedzie miala dylemat gdzie siedziec:)
- 290 57
-
2016-05-12 17:56
(1)
Jak przyjdzie z arabem to sie rozerwie.
- 17 15
-
2016-05-12 23:47
Araba z Janowa? Może zdechnie do tego czasu..?
- 5 6
-
2016-05-12 21:58
(2)
bojkotowac lewacka postepowosc
- 16 30
-
2016-05-12 23:20
Daj sobie dalej wmawiać innym jak masz żyć i powtarzaj - jestem wolnym człowiekiem
- 14 4
-
2016-05-13 13:12
Wiele dobrych pomyslów określane było jako lewacka fanaberia
Powszechny dostęp do oświaty, powszechne prawo wyborcze, prawo do emerytury, ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, prawo do płatnego urlopu, swobody obywatelskie, wolność sumienia i wyznania, prawo do rozowdu itd. itp.
- 5 2
-
2016-05-13 09:28
pytanie (2)
Czy ta co tarza sie po chonikach w czasie manifestacji to siostra pawlowicz?
- 6 1
-
2016-05-13 09:48
(1)
Nie inna.Siostra Pawłowicz to akurat bardzo porządna osoba.
- 3 3
-
2016-05-13 17:43
Musi być normalna skoro elokwentna Krystyna się jej wypiera..
Jak z Kurskimi, Kaczyńskimi.. ktoś z dwójki rodzeństwa musi być ten normalny..
- 4 0
-
2016-05-12 17:05
(35)
Krucjata rozancowa???
Hahahahah
Czy beda robic inkwizycje i palic na stosie???- 383 112
-
2016-05-12 17:10
na razie palenie ćwiczą na kukłach
- 58 9
-
2016-05-12 17:23
(17)
to cię śmieszy ale marsz "równości" nie...
- 42 106
-
2016-05-12 17:25
(15)
Rownosc kojarzy mi sie pozytywnie.
Krucjata fatalnie.
Poza tym nie lubie sekt religijnych.- 134 26
-
2016-05-12 18:05
Równość (1)
Pewnie nie znasz bo i skąd ale jest taki znany cytat:
Wszystkie zwierzęta są sobie równe ale świnie są równiejsze.
Pasuje jak ulał- 22 62
-
2016-05-12 21:14
to prawda, ci od różańców itp są tego najlepszą ilustracją
- 50 10
-
2016-05-12 18:21
(3)
A co mnie obchodzi co z czym ci się kojarzy. Żadne tęczowe pranie mózgu nie przejdzie.
- 23 70
-
2016-05-12 20:07
Oczywiście że u ciebie nie przejdzie
W końcu trzeba mieć coś do wyprania
- 54 8
-
2016-05-13 09:34
Mysle, ze masz i tak wyprany mozg przez KK.
- 9 3
-
2016-05-13 09:36
Glany nie uciskają?
- 7 1
-
2016-05-12 21:34
(8)
a co złego w krucjacie? to że dawna Europa zespolona wspólnymi wartościami broniła się przeciwko ofensywie muzułmańskiej?
- 8 43
-
2016-05-12 21:43
Tiaaa... zwłaszcza te dwie tzw. dziecięce z 1212 roku były wielkim sukcesem... (4)
Obie zakończyły się klęską. Nie dotarły do Ziemi Świętej, a dzieci w większości zginęły lub stały się niewolnikami.
Warto też sprawdzić te wyprawy krzyżowe, których przyczyną była nie tyle ofensywa muzułmańska, ile raczej rywalizacja papiestwa z cesarstwem.
Temat rzeka niekoniecznie na poemat, raczej na thriller. W odcinkach. I chwały 'chrześcijańskiej' Europie nie przynosi, wręcz przeciwnie.
dobrej nocy- 47 2
-
2016-05-13 05:23
Ten temat to powinien byc jako przestroga jak nie nalezy postepowac
teraz nam się odwdzieczaja i zrobili sobie to samo
- 0 4
-
2016-05-13 08:31
(2)
ach ten zapał to fałszowania historii - jak rozumiem muzułmanie nigdy nie podbili ogniem i mieczem bliskiego wschodu, północnej Afryki i południa ...europy I wcale a wcale nie prześladowano chrześcijan na obszarach opanowanych przez islamistów. to źli Europejczycy a może od razu "katole" postanowili ni z gruszki ni z pietruszki wyskoczyć wybrać się na wojenkę. jasne. Krucjata dziecięca była jedna i jakkolwiek jej idea stanowiła ucieleśnienie idealizmu chrześcijańskiego to z punktu widzenia pragmatyki była idiotyzmem ale żadna w tym wina kościoła...
- 4 11
-
2016-05-13 08:55
chyba nie złapałeś wątku
krucjaty nie są chlubą Europejczyków, bo doprowadziły do upadku Konstantynopola i osłabienia Bizancjum, a w efekcie powstania imperium osmańskiego. Wcale nie osłabiły muzułmanów, tylko ich wzmocniły osłabiając ostatnie państwo, które stało na ich drodze do europy. właśnie dlatego krucjaty to powód do wstydu.
- 12 0
-
2016-05-13 09:13
Ach ta ignoracja... Krucjaty dziecięce były dwie - z dwóch państw i zorganizowanych niezależnie od siebie, choc w reakcji na dz
jednego człowieka.
Objęcie ich wspólnym mianownikiem nie zmienia faktu odrębnego ich zaistnienia. Takim samym bezlitosnym faktem był spór na linii papiestwo-cesarstwo i szukanie pretekstów jak sobie nawzajem dokopać, także i przy pomocy wspomnianych wypraw. Obie strony miały w dalekich tyłach szerzenie eucharystii, chodziło tylko o nowe tereny, podział wpływów, władzę i... forsę. Wielką forsę.
Nawiasem mówiąc 'bezinteresowność' i 'chrześcijańskie' krzewienie wiary mogliśmy poznać na własnym polskim grzbiecie - zakon krzyżacki spisał się gracko:/
Tak samo, tylko jeszcze bardziej krwawo prezentowało się wyprawach krzyżowych 'chrześcijańskie', 'honorowe' i 'pełne cnót' europejskie rycerstwo - w sporym procencie najmici, banici i skazańcy, którzy pod pretekstem szerzenia wiary i obrony chrześcijaństwa prezentowali zezwierzęcenie (nie ubliżając zwierzętom) niegodne człowieka.
Nie wierzę w żadne przykrywki religijne - im piękniejsze i wznioślejsze hasła, tym z reguły większy syf mają przykryć. Hipokryzja zmiksowana z agresją. Historia udowadnia to za każdym razem, a zjawisko dotyczy w równej mierze islamu i chrześcijaństwa, tyle że ci ostatni szybciej zrozumieli, że akcja = reakcja.
A jaki był efekt wypraw - podsumował ktoś wyżej. Sukces jak cholera. Zainstalowaliśmy sobie pod bokiem bombę z opóźnionym zapłonem;)
Brawo my.- 9 0
-
2016-05-12 21:58
(2)
Chcę przypomnieć że krucjaty nie były prowadzone w obronie ale jako atak.
- 33 5
-
2016-05-13 07:07
Raczej w obronie byl atak. Atak jest najlepsza forma obrony.
- 0 6
-
2016-05-13 08:32
skąd tyle plusów przy takiej głupocie?
- 3 7
-
2016-05-12 20:54
No to jest akurat smieszne = krucjata rozancowa kiboli hahahah
Co do tych drugich to akurat malo mnie obchodzi co kto i z kim robi w lozku.
Grunt, zeby byl dobrym czlowiekiem...
A tego zadna przynaleznosc do sekty nie gwarantuje.- 35 3
-
2016-05-12 17:50
Co ty wiesz o Różańcu pajacu? (3)
- 17 80
-
2016-05-12 19:45
(1)
przypomina kulki analne - więc proponuję połączenie tych dwóch kretyńskich pochodów
- 44 9
-
2016-05-13 05:07
bys chlopie zamilkl
Twoja glowa tam pasuje jak ulal.Kretynie imbecylu bym powiedzial
- 5 22
-
2016-05-13 08:04
Ciekawe, ze ci od obrony rozanca sa zawsze tak chamscy i agresywni w wypowiedziach. Zajadli, nerwowi.
Czy tego uczy was wasza wiara katolicka? To taki katolicki standard??
W sumie i tak jest lepiej niz kiedys. Dawniej wasza religia byla krzewiona przemoca, mordowaniem, torturami i wojna. Teraz tylko jestescie wredni.
Widocznie maja tak wszystkie religie pochodzace z judaizmu - zydowstwo, islam i chrzescijanstwo. Wszystkie 3 religie pochodza z jedngo korzenia i sa tak samo agresywne.
Religia pustynnych pastuchow.- 13 3
-
2016-05-12 18:11
Już cesarz Rzymski marek Antoniusz - ten sam z filmu Gladiator który puszcza tvp1 Kursk (1)
kazał zwalczać wczesnochrześcijańskie sekty. Dobrze że młodzi chca wyjeżdzać za granice z tego średniowiecznego państwa ludzi starych i zakompleksionych
- 43 11
-
2016-05-13 05:08
Kursk sie utopil
- 5 0
-
2016-05-12 18:13
a wasz papież na to .....
przyjmijcie uchodzciów . Wasza biblia - miłość bliźniego a wy macie to w d.. heheh hipokryci a potem pojedziecie na dni młodziezy i bedzieci espiewac abemus papa czy to nie smieszne bo albo wszyscy kłamiecie albo oszukujecie innych.
- 63 8
-
2016-05-12 19:08
No i co z tego (2)
Jak tobie nie pasuje to masz wybór.Wsiądz na rower i popedałuj na manife LGBT
- 8 38
-
2016-05-12 23:23
Dziwnie napisałeś "osioł z PISu"
- 11 2
-
2016-05-13 08:05
mam lepsze rzeczy do roboty niz chodzenie w manifach.
- 0 0
-
2016-05-12 22:04
(1)
Tak,a Kaczynski bedzie osobiscie wyrywal paznokcie cymbale
- 0 9
-
2016-05-12 23:26
Chyba przeciwnikom LGBT..
Przecież Jaruś sam woli młodych chłopców, tajemnica poliszynela..
A kto jeździł do Berlina w '80 na gej-party? Zimny Leszek z żoną???- 10 3
-
2016-05-12 22:31
Ciebie tak
- 0 2
-
2016-05-13 07:15
Krucjata
Tak
- 1 3
-
2016-05-13 08:46
(1)
Wolę taką niż islamską
- 2 4
-
2016-05-13 09:38
a ja nie widze roznicy, zreszta obie religie pochodza z tego samego zrodla i sa tak samo glupie.
Generalnie sekty religijne to straszne paskudztwo sluzace do oglupiania i kontroli tlumow.- 2 1
-
2016-05-12 17:06
Czy przed godziną 13 będą jakieś manifestacje ? (7)
W "łykendy"rankiem, jeżdżę rowerem po Gdańsku i nie chce nikomu przeszkadzać
- 134 9
-
2016-05-12 18:40
(1)
Rowery będą zakazane tego dnia. Masz pedały, a to się źle kojarzy.
- 50 2
-
2016-05-12 19:21
Faktycznie mam typowe pedały, niestety na SPD kondycja nie ta więc jeżdżę w klasycznych :)
Mam już trasę omijającą manifestację, Gdańsk jest spory, miejsca starczy dla wszystkich- 8 2
-
2016-05-12 18:53
Jak rowerem to tylko na manife LGBT . (1)
Bedzie nas tam sporo
- 17 7
-
2016-05-12 19:49
mnie tam nie będzie
- 8 5
-
2016-05-12 19:24
(2)
Może sprubój pojechać bez pedałów, Będzie bezpieczniej
- 16 2
-
2016-05-12 19:52
(1)
Nie pedały tylko homoseksualiści, trochę kultury!
- 7 8
-
2016-05-12 19:53
Ewentualnie geje albo lesbijki, bo to chyba nie obraźliwe
- 4 2
-
2016-05-12 17:06
A niech se łażą. (9)
Ale za ochronę policji i inne koszty płacić powinni organizatorzy manifestacji.
Opcjonalnie jeszcze może kaucja za ewentualne zniszczenia, tak koło bańki, zwracana jedynie w razie bezproblemowego przebiegu wydarzenia.- 229 18
-
2016-05-12 17:14
ty za swoją ochronę też nie płacisz dodatkowo, więc przestań ujadać (8)
- 4 55
-
2016-05-12 18:30
policja nie blokuje dla mnie głównej ulicy w mieście
- 34 2
-
2016-05-12 18:41
Nie ujada. Ma rację, zwłaszcza z kaucją. (5)
Przeglądam właśnie nową ustawę z 24.07.15 r. 'Prawo o zgromadzeniach' - Dz.U. poz. 1485 z 29.09.15.
Wśród kilku nowinek nadal brak odpowiedzialności finansowej organizatorów za ewentualne zniszczenia. A to oznacza, że miasto nadal musi dochodzić odszkodowań w ramach procesu cywilnego, co jest długie, żmudne i kosztowne.
Kaucja w widełkach od-do.- 34 1
-
2016-05-12 18:48
kto czyta ustawy
ten zawsze jest żwawy
- 10 2
-
2016-05-12 19:23
(3)
Organizator nie może opowiadać za dorosłego uczestnika, odpowiedzialność zbiorowa nie powinna mieć miejsca w demokracji. Z resztą nigdzie nie powinna mieć miejsca
- 1 16
-
2016-05-12 19:29
Czyżby czyżyk? ;) (2)
Art. 19. 1. Organizator zgromadzenia oraz przewodniczący zgromadzenia są obowiązani do zapewnienia przebiegu zgromadzenia zgodnie z przepisami prawa oraz do przeprowadzenia zgromadzenia w taki sposób, aby zapobiec powstaniu
szkód z winy uczestników zgromadzenia. W tym celu organizator zgromadzenia oraz przewodniczący zgromadzenia podejmują przewidziane w ustawie środki.
Sugeruję lekturę całości. Organizator ponosi odpowiedzialność za ludzi, są w ustawie zapisy, że ma osoby zagrażające mieniu, innym ludziom, itp. wystawiać poza manifestację. Jeśli nie radzi sobie sam - ma wezwać SM lub policję. Gdyby takiej odpowiedzialności nie było, UM W-wy nie mógłby pociagnąć do sądu organizatorów Marszu Niepodległości sprzed kilku lat.- 19 0
-
2016-05-12 20:49
(1)
Czyli komuny ciąg dalszy. Kowalski organizuje manifestację na którą wstęp jest wolny a mimo to Kowalski za każdego odpowiada :))
Niby jak Kowalski ma: "przeprowadzenia zgromadzenia w taki sposób, aby zapobiec powstaniu szkód z winy uczestników zgromadzenia" skoro każdy może tam wejść i pierd.... kamieniem.
Odpowiedzialność zbiorowa to nic innego jak nieudolność, obojętnie czy władzy czy pracodawcy czy służb porządkowych- 1 13
-
2016-05-12 21:21
Odpowiedzialność zbiorowa? Nie - odpowiedzialność organizatorów;)
Podobnie jak w przypadku organizacji wszelkich imprez, eventów, koncertów... Organizator odpowiada za bezpieczeństwo uczestników i skutki ewentualnej ruiny- w jego gestii leży udokumentowanie przebiegu ( w przypadku imprez masowych - obligatoryjnie), żeby w razie 'W" udostępnić służbom, udowodnić np., że dewastacja mienia nie nastąpiła z winy jego niedopatrzenia, tylko poprzez działania konkretnej osoby.
Czyli zrobił wszystko, co mógł aby do czegoś tam nie doszło.
Ustawa jasno mówi, że w razie kłopotów oranizator zwraca się o pomoc do policji, SM, czyli nie zostaje sam z kłopotami - dla własnego bezpieczeństwa powinien po prostu szybko reagować i nagrywać przebieg wydarzenia.
Nie chce mi się kopać w sieci, ale przypuszczam, że wszędzie na świecie mechanizm działa podobnie z mniejszymi/większymi różnicami.
W ustawie niepokoi mnie coś innego, ale podejrzewam, że ludzie, którzy manifestacjami się zajmują, wyłapali to znaczniej szybciej niż ja, więc nie ma sensu wozić drewna do lasu;)
kłaniam się, dobranoc- 8 1
-
2016-05-12 23:34
Za moją codzienną ochronę płacę policji w podatkach..
Za roz3.14ieprzanie miasta musiałbym zapłacić z własnej kieszeni..
Idę o zakład i stawiam dolary przeciwko bananom, że spokojna będzie tylko jedna z tych manifestacji... domyśl się która..
Ps. Nie, nie popieram ich inicjatywy..- 8 1
-
2016-05-12 17:07
(4)
Czyli marsze oszołomów z prawej, jak i z lewej strony sceny politycznej...
- 153 37
-
2016-05-12 17:39
(1)
To prawda tylko hipokrytów z KOD brakuje.
- 25 26
-
2016-05-12 18:55
A LGBT to co?
- 15 13
-
2016-05-12 18:50
(1)
Nie porównuj zwykłych ludzi, walczących o godne życie z prawackim oszołomstwem.
- 20 22
-
2016-05-13 09:12
Tak, homosie to ludzie walczacy o godne życie, świetny żart :D
- 6 11
-
2016-05-12 17:10
obrońcy życia... (7)
może jeszcze kibole-nożownicy z krakowa przyjadą bronić życia w Gdańsku?
- 272 69
-
2016-05-12 18:55
(2)
razem z tymi od rozanca zrobia jakas krucjate
- 22 7
-
2016-05-13 06:26
(1)
bawią mnie obrońcy życia w wieku "produktywnym" 70+ hehe
- 18 7
-
2016-05-13 08:07
hahaha, taaaaaaaaak ci bezplodni i w celibacie maja najwiecej do powiedzenia w tych tematach. Oraz baaaaaaaaaaardzo mlodzi ludzie, kt. jeszcze zycia nie znaja.
Pewnie glodnemu chleb na mysli.- 6 4
-
2016-05-12 22:09
tylko dzieki nim (2)
Masz dzis możliwość manifestacji i za taki komentarz nie jesteś inwigilowany chłopczyku.
- 9 31
-
2016-05-12 22:21
Nie ośmieszaj się
- 19 6
-
2016-05-12 23:09
Jak się żyje w alternatywnej rzeczywistości?
- 9 2
-
2016-05-16 17:26
liczyłem bardziej na maczety... :(
- 1 0
-
2016-05-12 17:10
(8)
kocham ty nierobow,bez kompetencji z UM pieskow Adamowicza
- 90 75
-
2016-05-12 17:11
i pisze to bezrobotny który całe dnie komentuje na trojmiasto.pl... (6)
- 26 15
-
2016-05-12 17:14
nie piesku budynia
- 13 21
-
2016-05-12 17:45
(4)
No jak poprzednia władza ludziom prace upieprzała to jest bezrobotny .Ile można prowokować i nie wypłacać pensji ? Nie każdy to przydu*as tęczy i złodziei! :-D Nie pyskuj bo wielu potrafi kwity i haki zbierać legalnie lepiej od służb. Może ty jesteś na sztucznym etacie i pobierasz pensje na koszt podatnika ? Co ty na to aby powęszyć na wtapianie przez miasto Gdańsk pieniędzy na sport o rekreacje ?Jutro porobię zdjęcia absurdu popytam i zobaczymy kto za to odpowiada! :-D
- 10 25
-
2016-05-12 17:57
Leki odstawiłeś czy co? (3)
- 16 10
-
2016-05-12 18:10
Nie. Jemu po prostu żadne leki nie pomogą. Troll to troll. (2)
- 16 8
-
2016-05-12 18:28
(1)
Założymy się o ucięcie dwóch palców? Ja wiem gdzie są takie miejsca i co jest zrobione bez sensu i gdzie są zmarnowane pieniądze .Jeśli ja kłamie ucinam sobie dwa palce sekatorem jeśli piszę prawdę i udokumentuję to zdjęciami to ty ucinasz sobie 2 palce ? Masz jaja czy tylko jak typowy ćwok z PO potrafisz pisać o troolingu
i mowie nienawiści?- 7 17
-
2016-05-12 19:05
lepiej byś zrobił gdybys uciął sobie ten pusty łeb
idioto z sekty szczuro-trotylowej
- 12 5
-
2016-05-13 02:08
Nieroby to jesteście wy PiSlamskie Q...wy
- 5 6
-
2016-05-12 17:11
W d*pach się poprzewracało od tej tolerancji!!! (8)
- 265 101
-
2016-05-12 17:11
może w twojej tak (2)
- 34 41
-
2016-05-13 05:13
W twojej sie odezwie jak ci alhmad w imie tolerancji rozerwie granat w posladkach (1)
- 12 11
-
2016-05-13 17:49
Myślę.. a wręcz jestem pewny..
.. że ten Ahmed nie kaleczy swojego ojczystego języka w takim stopniu, jak to robią "wielcy polscy patrioci"...
- 2 2
-
2016-05-12 17:47
(3)
Może się zjawi ewa kopacz w swojej koszulce STOP HEJTOWI.
- 30 21
-
2016-05-12 18:57
Palikot i gruby Rychu też bedzie.Zapraszam
- 17 13
-
2016-05-12 23:54
Kto to jest ewa kopacz? (1)
.
- 6 3
-
2016-05-13 05:13
To jest ta znajoma szpilka
no wiesz
- 4 2
-
2016-05-16 14:23
w d
Lecz sie człowieku
- 0 0
-
2016-05-12 17:12
jest w czym wybierać (11)
tylko w której będzie szedł jarek ???? nażrę się jajek dzień wcześniej i będem mu kadził tak jak cała reszta jego otoczenia. Ja to przynajmniej uczciwie z przyczyn obiektywnych
- 119 100
-
2016-05-12 17:23
ty także jesteś ciepły braciszek?
- 18 17
-
2016-05-12 17:29
(2)
Jedynie co będziesz mógł zrobić Jarkowi to wylizać mu pięty.
- 24 26
-
2016-05-12 17:32
Fuj!
Nie każdy podziela twoje fetysze, obrzydliwcze!
- 32 11
-
2016-05-24 11:02
on pewnie by wolał co innego.......he...he.........
- 0 0
-
2016-05-12 18:50
DDD (2)
ale jarka to ty zostaw , JAROSŁAW POLSKE ZBAW :)
- 7 13
-
2016-05-12 23:19
Jan Sztaudynger (1)
Biada pochlebcą co g.... chłepcą.
- 4 1
-
2016-05-12 23:27
Jan Sztaudynger znał ortografię,
- 5 1
-
2016-05-12 18:59
Nie radzę (1)
Tam bedą lepsi smierdziele od ciebie.
- 10 12
-
2016-05-12 23:20
lepsi śmierdziele
Od ciebie już capi moczem psychoprezia z pisuaru.
- 6 9
-
2016-05-12 23:22
(1)
Karzeł nasłał forpoczty bojówek oszołomstwa wszelkiej maści na niepokorny Gdańsk.
- 12 4
-
2016-05-13 07:26
Tak często do tego słowa nawiązujecie.... Jakieś kompleksy macie? Poza tym właśnie widzę wasz wielki potencjał kulturowy i intelektualny o którym tyle mówicie skandując przekleństwa i życząc innym złego. Idźcie zaśmiecać internet gdzieś indziej.
- 3 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.