aktualności 24h

Komunikacyjny czerwiec w Gdańsku, czyli jak pojedziemy podczas Euro (176 opinii)

Nowa Zaspa niepokoi mieszkańców starej Zaspy (370 opinii)

Zatrzymano odpowiedzialnego za ewakuację Galerii Przymorze (144 opinie)

Najsmaczniejsze targi w Trójmieście wideo (101 opinii)

Co najlepszego turystom oferuje Gdańsk? (143 opinie)

Stadion arcydziełem, Krzywy Domek maszkarą? (261 opinii)

Zielone światło dla spalarni w Szadółkach (202 opinie)

sport

Wiceprezes Kicior: Jesteśmy na czysto! (30 opinii)

Sopocianki - pokażcie charakter! (33 opinie)

Fort Puente: Trzeba wygrać wszystko (7 opinii)

Czy Gdańsk przejmie mecz Wisły z Legią? (148 opinii)

Rogowska rozpoczęła sezon od trzeciego miejsca (5 opinii)

Litwin zastąpił Kameruńczyka na testach (88 opinii)

Biało-zieloni kończą zgrupowanie w Turcji (102 opinie)

zdrowie

Poprawiamy urodę: ile kosztują operacje plastyczne twarzy nowość (8 opinii)

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy (90 opinii)

Przemęczenie ogranicza moje libido. Co zrobić? Ekspert radzi (54 opinie)

aktywne trójmiasto

Nie siedź przy świecach w Walentynki nowość (6 opinii)

deluxe

Oldtimer - droga pasja, dobra inwestycja nowość (9 opinii)

rozrywka

Goryl z Kongo w galerii sztuki wideo (11 opinii)

Imprezowy bilet - jedziesz na imprezę, za komunikację nie płacisz (61 opinii)

kryminalne

Wyłudził pieniądze na obóz. Policja szuka pokrzywdzonych (70 opinii)

praca

Za minimalną pensję nie zajedziemy daleko (108 opinii)

biznes

W grupie raźniej, czyli dotacja na klastry w zasięgu ręki wideo (11 opinii)

Wiosna w ubezpieczeniach, czyli nowy gracz na rynku i plotki o zmianach w Ergo Hestii (83 opinie)

moto

Akumulator kontra mrozy. Co robić, by się nie dać? (139 opinii)

kultura

Wystawa mistrza (anty)fotografii (6 opinii)

Diva do wynajęcia wideo (11 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Bójka kierowców stojących w korku

Gdańskie korki, jak widać, niektórych kierowców doprowadzają do białej gorączki.

fot. Wojtek Jakubowski/KFP

Gdańskie korki, jak widać, niektórych kierowców doprowadzają do białej gorączki.

Wybita szyba w samochodzie i... wybity ząb kierowcy - takim bilansem zakończyła się sprzeczka kierowców stojących w środę pod wieczór w korku na ul. Spacerowej zobacz na mapie Gdańska w Gdańsku. Interweniować musiała policja.



Czy tracisz nerwy w korkach?

tak, jestem wtedy wyjątkowo rozdrażniona(y)

33%

to zależy, gdy spodziewam się korka, to raczej nie

33%

nie, ponieważ wiem, że nie mam wpływu na rozwiązanie tej sytuacji

34%

łącznie głosów: 3455

Do zdarzenia doszło około godz. 18. Ulicą wolno przemieszczał się cały sznur samochodów, były wśród nich passat i jadący bezpośrednio za nim nissan. W pewnym momencie 56-letni kierowca tego drugiego zaczął trąbić na auto jadące przed nim. Jak tłumaczył później policjantom, zdenerwował się, bo w jego mniemaniu jechało ono za wolno i powstawały zbyt duże odstępy pomiędzy poruszającymi się w korku samochodami.

Na kierowcę passata dźwięk klaksonu podziałał jak płachta na byka. Zatrzymał samochód na środku ulicy, wysiadł z niego i podszedł do trąbiącego nissana. Ręką wybił szybę w samochodzie po czym z całej siły uderzył kierowcę w twarz, wybijając mu ząb.

Po chwili na miejscu pojawiła się policja. - 31-letni kierowca Passata został zatrzymany i trafił do aresztu. Policjanci czekają na opinię biegłego dotyczącą uszkodzenia ciała pokrzywdzonego. Za uszkodzenie mienia zatrzymanemu mężczyźnie grozi kara pozbawienia wolności do lat pięciu - mówi sierż. Aleksandra Malinowska z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 1076)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999645 2010-09-02 10:53 Ciekawe ilu pobije się podczas remontu Powstańców Warszawskich? (39)

Będziemy z chłopakami patrzeć w czasie przerwy :D

drogowiec

popieram opinię 522/nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999704 2010-09-02 11:05 w mieście nie można używać klaksonu ! (30)

prowodyrem był ten co trąbił łamiąc tym samym prawo.. i to jego winno się pociągnąć do odpowiedzialności.

bijącego zaś za napaść cielesną i uszkodzenie mienia.

popieram opinię 50/nie zgadzam się 74
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999749 2010-09-02 11:13 A skąd ty to wziąłeś?? (26)

Miasto to nie strefa ciszy, żeby nie można było klaksonu włączyć. Swoją drogą też często przerabiam takie sytuacje, że kierowca przede mną ma problem z dynamicznym ruszaniem (np. spod świateł), co w efekcie powoduje jeszcze większy korek. A wtedy idzie się wk...ić, ale żeby się zaraz z tego powodu tłuc?? To już jakaś paranoja.

bartolini

popieram opinię 80/nie zgadzam się 17
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999833 2010-09-02 11:32 (20)

Art. 29. 1. Kierujący pojazdem może używać sygnału dźwiękowego lub świetlnego, w razie gdy
zachodzi konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie.
2. Zabrania się:
1) nadużywania sygnału dźwiękowego lub świetlnego;
2) używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym, chyba że jest to konieczne w związku z bezpośrednim niebezpieczeństwem;
3) ostrzegania światłami drogowymi w warunkach, w których może to spowodować oślepienie innych kierujących.

Czyli koleś z nissana nadużywał sygnału dźwiękowego i powinien dostać mandat :)

popieram opinię 65/nie zgadzam się 14
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999871 2010-09-02 11:39 była policja i nic takiego nie stwierdziłą (16)

więc daj na luz !!!
poza tym, tym passatem chyba jakiś prostak jechał, bez kultury !
teraz bedzie w więźniu - tam go nauczą pokory

dex

popieram opinię 32/nie zgadzam się 17
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999930 2010-09-02 11:50 tak, miasto to nie strefa ciszy (6)

ale to nie powód, żeby hałasować ponad to co jest konieczne. Jeśli kolo z nissana nie dostał mandatu to tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że działalność pomorskiej drogówki ogranicza się do mierzenia prędkości, badania alkomatem i wyjazdów do kolizji drogowych-nic po za tym kalpki na oczach-bo po co się wychylać.

i kierowca passata i nissana są siebie warci...

popieram opinię 24/nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999978 2010-09-02 12:02 dokladnie jak piszesz (5)

policjanci byli zajeci incydentem z pobiciem.. nie majac w glowach chocby sygnalu ze ten pierwszy trombil naduzywajac.

popieram opinię 14/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 2000167 2010-09-02 12:42 Panowie....

Incydent pobicia obsluguje inny wydzial i patrol, niz incydent ze zlamaniem przepisow KD.......

Poczytajcie sobie troche, bylo mnostwo takich spraw, i zawsze sa wtedy dwie, niezaleznie od siebie sprawy zakladane, przez inne ekipy prowadzone...

popieram opinię 13/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000186 2010-09-02 12:47 (3)

trombil?

popieram opinię 13/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2000745 2010-09-02 15:18

a licho go wie, co robił...

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2000981 2010-09-02 16:15

pewnie właśnie dlatego dostał w ryja, że "trombil" zamiast trąbić

didi

popieram opinię 12/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 2002034 2010-09-02 23:53

co to jest trombil? Czy to jakiś rodzaj mobila? ;p

Krzysiekk

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000197 2010-09-02 12:49 Passatami jeżdżą w większości prostaki, (3)

a starymi to już z całą pewnością...

saaqq

popieram opinię 20/nie zgadzam się 22
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000291 2010-09-02 13:12 bo ty prostaku pewnie jezdzisz nowym mercedesem i jestes madry? (2)

dla mnie to ty jestes prostak, ze nie wiesz co piszesz

popieram opinię 27/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000969 2010-09-02 16:09 nie, saaqq jest po prostu trollem (1)

zwykłym trollem pospolitym.

W artykułach o bmw pisze pewnie o dresach w paski, przy golfach o 'tjuningu' a przy mercach o burakach. To taki typ - należy ignorować.

:|

popieram opinię 21/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 2001451 2010-09-02 20:05

A Ty jesteś dresem, burakiem czy jeździsz "tjuningowanym" golfem?

popieram opinię 2/nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000965 2010-09-02 16:08 Policja (2)

przyjęła z góry tezę, że jedzie do pobicia.
Zapomnieli chłopcy, że wszystko ma swoją przyczynę.
W tym przypadku kierowca Passata źle zrobił, że mu nerwy puściły, ale sprowokował go kierowca Nissana i również powinien ponieść odpowiedzialność. No i poniekąd poniósł. Dostał po buźce i ząb stracił - będzie pamiątka i przestroga, żeby na drodze nie obrażać ludzi bez powodu.

:|

popieram opinię 9/nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2002035 2010-09-02 23:54 (1)

... albo wozić ze sobą gaz pieprzowy :) Po dostaniu "gazem po oczach" krewki facet z Passata nigdzie by nie pojechał, to piecze jak cholera i nic nie widzisz...

aaaa

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2002462 2010-09-03 09:55

i tak nigdzie by nie pojechał... stojąc w korku :P

oho

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001199 2010-09-02 17:46 To nie kwestia braku pokory go do tego skłoniła tylko frustracja. (1)

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2001631 2010-09-02 21:16 "upadek"

popieram opinię 5/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2000236 2010-09-02 12:59 ok, a jaka jest sankcja?

popieram opinię 2/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2000240 2010-09-02 13:00 a pojecie znikomej szkodliwosci czynu znasz?

popieram opinię 3/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2001460 2010-09-02 20:09 sprawiedliwosc :)

- kierowca nissana za naduzywanie klaksonu z kodeksu karnego dostanie pewnie mandat 100 zl
- kierowca passata za pobicie kierowcy z nissana dostanie 5 lat

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1999863 2010-09-02 11:38

Właśnie... z Kodeksu Drogowego... ;)

popieram opinię 3/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2000062 2010-09-02 12:20 no właśnie mamy kierowców nie znającyh przepisów

i prawo jazdy, może zabrać się za nich, pokryją dziurę budżetową!

popieram opinię 6/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000091 2010-09-02 12:27 Kłania sie nieznajomosc kodeksu drogowego Bartolini!! (2)

Osobiscie wielokrotnie slyszalem debili, co uzywaja klaksonu, jesli ktos przez pierwsze pol sekundy palenia sie zielonego swiatla, nie ruszy. :)

Ludzie sa naprawde inni, i powinni przechodzic szczegolowe badania psychologiczne....

Tommy

popieram opinię 8/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001855 2010-09-02 22:24 (1)

i nie dziwie się, że ludzie trąbią na debili co ruszyć nie potrafią, na kursie z tego co pamiętam uczą, że gdy zapala się pomarańczowe to wrzuca się bieg i przygotowuje się do ruszenia a większość ludzi dopiero zaczyna szukać lewarka jak zielone się już pali...

popieram opinię 6/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2788627 2011-08-16 20:32

to chyba jeździsz w jakimś innym mieście bo mnie się taka sytuacja przydarza raz na dwa miechy....

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000029 2010-09-02 12:12 a gdzie Ty masz miasto na spacerowej? (2)

popieram opinię 14/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000156 2010-09-02 12:40 A czy wiesz gdzie sie konczy obszar zabudowany? (1)

Chyba nie, gdyz najpierw musialbys zobaczyc odpowiedni znak (ktory najpierw trzeba znac, potem zobaczyc, potem zauwazyc, a potem zakumac)

popieram opinię 6/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 2000456 2010-09-02 13:49 wiem, bo jezdze

Obszar zabudowany konczy sie za lesniczowka (jadac z ulicy stary rynek oliwski) i za fotoradarem (z Osowy), tym samym wiekszosc Spacerowej to obszar niezabudowany.

xyz

popieram opinię 11/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999932 2010-09-02 11:50 WIEDZIAŁEM ŻE CHOCIAŻ JEDEN UCZESTNIK BÓJKI JECHAŁ VW (1)

HAHAHAAH

DFD

popieram opinię 27/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 1999944 2010-09-02 11:54 bo każdy kto jeżdzi VW to DRES!

Dres = Stres

popieram opinię 24/nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000250 2010-09-02 13:02 (1)

tiaaa wy chłopaki macie ciągle przerwę ,niema się co dziwić tempa budowy naszych dróg

trekking

popieram opinię 4/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2001531 2010-09-02 20:44

Nie nauczyli Cię w szkole , że pisze się osobno? Sam pewnie masz wykształcenie żadne i też coś budujesz na zlecenie i jak po Ciebie zadzwonią.

am

popieram opinię 1/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2000729 2010-09-02 15:13 adamowicz i jego BUS pas !!!!

SZKODA GADAĆ - JAK WYGLADAJĄ DROGI W GDAŃSKU - to jest wizytówka

maniek

popieram opinię 5/nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001699 2010-09-02 21:32 skoro nie ma policji to dobrze zrobił, jutro ja wybije zeby temu co jedzie 2cm za moim zderzakiem (1)

w barbarzynskim kraju, gdzie sa tylko krzakpolicmajstry, niestety nadchodzi czas, kiedy samemu trzeba wyznaczać kulture i prawo ---- dobrze zrobił, jutro ja wybije zeby kazdemu co bedzie jechał 2cm za moim zderzakiem i trabił gdy zatrzymam sie na żółtym lub na zielonej strzałce prawoskretu, tak jak dzis na obwodnicy pewien kretyn w Lagunie GD......R

sz-fabia

popieram opinię 5/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 2001720 2010-09-02 21:37

Jak ktoś będzie 2cm za twoim zderzakiem to lepiej zaciskaj zwieracze bo to pewnie pedałek jedzie. No ale cóż, kobity nie mają a na ich samochody lecą inne łyse pały bez karków więc nic dziwnego że popadają w zboczenie. Właściwie to powinniśmy się litować nad ich losem kiedy jadą tak blisko za nami.

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2873299 2011-09-19 21:14 Polskie bydlo i buractwo

Ciesze sie, ze mnie tam nie ma i nie bedzie, nawet na wakacje. Banda oslow i debili. Klechistan

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999648 2010-09-02 10:53 klaksonu do końca życia teraz nie użyje (26)

bo będzie mu sie z jednym kojarzyło :)

marian

popieram opinię 582/nie zgadzam się 42
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999837 2010-09-02 11:32 Przynajmniej wyrwal chwasta ... (12)

popieram opinię 46/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999961 2010-09-02 11:59 (11)

Szkoda ze na mnie nie trafił, mam niespodzianke w schowku na takich

R

popieram opinię 15/nie zgadzam się 19
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000109 2010-09-02 12:29 (10)

ja też wożę zużytą pieluchę z tetry mojej córeczki w schowku. ktoś zatrąbi bez sensu, będzie miał brudzik na szybie i parę robaczków, bo pieluszka dość wiekowa, bo córka ma 26 lat :D hehe

Gacek

popieram opinię 37/nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000448 2010-09-02 13:47 (5)

I dobrze, na takich idiotów trąbiących nie ma innej metody, lepiej jechać 5 - 10 km/h niż co chwila się zatrzymywać, nie każdy jeździ automatem więc woli jechać bardzo powoli ale jechać! Przy najmniej już nie zatrąbi i będzie spokojniejszy na drodze :)

popieram opinię 26/nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001046 2010-09-02 16:42 (4)

przez takich baranow jak ty są właśnie korki

kara

popieram opinię 15/nie zgadzam się 28
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001448 2010-09-02 19:59 (3)

przez takich baranów co wjeżdźają na skrzyżowanie i blokują ruch przez 3 zmiany świateł

kara to taczka w krainie czarnej wrony

popieram opinię 11/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001479 2010-09-02 20:23 (2)

co nie zmienia faktu, że ci co jadą powoli i robią odstępy robią korki. A oszczędzają niewiele

aston

popieram opinię 7/nie zgadzam się 13

zgłoś do moderacji opinię 2001763 2010-09-02 21:50

brednie

popieram opinię 5/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 2002413 2010-09-03 09:33

maly odsteop nikomu nie szkodzi

w

popieram opinię 2/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2000490 2010-09-02 14:00

Dasz mi jej numer?

popieram opinię 6/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2000577 2010-09-02 14:28

To strasznie musi śmierdzieć u ciebie w samochodzie

popieram opinię 16/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2000934 2010-09-02 15:59 To chyba sam jesteś w tych robalach

cały skoro tyle lat ma pielucha podczas gdy Ty siedzisz w środku ;) Cóż za poświęcenie dla jednej takiej okazji ;)

driver

popieram opinię 6/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2987287 2011-11-06 12:47 fuuuu

co ty w schowku wozisz, grubo masz ,,nasrane"

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000642 2010-09-02 14:48 (7)

bardzo dobrze, po co trabil nerwus jeden. gorzej jak by to byla prawda ze przed nim odstep na 3 auta a takich co raz wiecej .

daniel

popieram opinię 12/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001135 2010-09-02 17:20 Zanim trąbniesz wpierw zakumaj czemu ktoś robi duży odstęp w korku. (6)

Troszkę nakieruję. Po co w korku ruszać auto by za pięć metrów się zatrzymać ? Wiesz ile razy trzeba powtórzyć ten manewr w korku długości jednego kilometra ?

I wtedy zjawili się ludzie, którzy zauważyli problem i znaleźli pewne rozwiązanie. Zwiększyli odstęp od poprzedzającego auta. Następnie zaczęli poruszać się powoli na pierwszym biegu. Eureka !!! okazało się, że można przejechać nawet 300 metrów w korku bez zatrzymywania się. I to wszystko bez dobijania sprzęgła, docisku sprzęgła i ze zmniejszonym zużyciem paliwa. Już nie trzeba bezmyślnie zatrzymywać się i ruszać co 5 metrów, jazda jest płynna i nikt nie stoi. Dziękujemy ci es si dżonson ;)

ll kól dżek

popieram opinię 41/nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001906 2010-09-02 22:50 Ano po to drogi Robercie Kubica (3)

aby ktos 1km wczesniej na skrzyzowaniu mogl przejechac a nie czekac jak korek samochodow w odstepach kilkunastometrowych sie ruszy....

madry

popieram opinię 5/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 2002500 2010-09-03 10:10

Ekonomiczna i ekologiczna jazda w korku:

"Nie trzymaj się zderzaka poprzednika!!! Trzymaj odpowiedni dystans do samochodów jadących przed Tobą tak, byś miał wystarczająco dużo czasu na zaplanowanie swojej jazdy. Dobry przegląd sytuacji na drodze to podstawa. Dzięki temu nie będziesz musiał hamować tylko dlatego, że jadący przed tobą właśnie to robi. Jeśli korek „stoi”, zgaś silnik jeśli przewidujesz, że nie będziesz się ruszał przez co najmniej 2 minuty."

viki:p

popieram opinię 9/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2002562 2010-09-03 10:24 bzdura

popieram opinię 2/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3110332 2011-12-28 10:52

A kto mu kazał wjechać na skrzyżowanie skoro nie miał pewności że zjedzie z niego. Zabrania się wjazdu na skrzyżowanie nie mając pewności że z niego zjedziesz. "Prawo o Ruchu Ruchu Drogowym"

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2002788 2010-09-03 11:14 (1)

Baranie jeśli dziesięciu takich baranów jak ty zrobi 20m odstęp aby oszczędzić pomyśl że korek wydłuży sie o 200m Zresztą może lepiej już nie myśl

mk

popieram opinię 4/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 2077006 2010-10-07 19:56 I co z tego że się wydłuży?

Nic złego się nie stanie jak się korek wydłuży, wystarczy tylko nie wjeżdżać na skrzyzowanie jak nie można z niego zjechać. Krótki korek będzie jechał tak samo wolno jak długi.

Tomek

popieram opinię 4/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2001083 2010-09-02 16:55 Zły klakson boli przez całe zycie...

popieram opinię 23/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2001600 2010-09-02 21:11 Inni też niech się oduczą

W mieście jest zakaz używania klaksonu, o czym nie wszyscy wiedzą. Mi również trąbienie działa na nerwy..

nie trąb

popieram opinię 9/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2002196 2010-09-03 07:32 należało mu się/!!!1 (2)

Niestety nie brakuje idiotów naduzywających klaksonu, pewnie nie rozumiał że koleś sobie powoli na półsprzęgle jechał żeby jak najwięcej przejechać a nie ruszać i stawać co sekundę... ja sama zawsze zostawiam odstęp w korku przez co jadę płynnie ale widac ludziom brakuje wyobraźni, jeden odważył się dać w pysk i go ukarają...szkoda :)

ja

popieram opinię 11/nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2002800 2010-09-03 11:17 (1)

No i wychodzi jakich mamy kierowców. Samochód można kupić rozumu niestety nie. Nawet nie chce mi sie tłumaczyć na czym polega debilizmm Twojej wypowiedzi

z

popieram opinię 4/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 2003583 2010-09-03 15:02

A ja ci nie będę tłumaczyć, czym jest kultura wypowiedzi.

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999650 2010-09-02 10:54 (9)

W efekcie kierowca Passata przejechał Spacerową w kilka minut... na sygnale :]

popieram opinię 754/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999846 2010-09-02 11:34 Kierowca passata i wszystko jasne (5)

zapewne jakiś nadpobudliwy koks siedział za kierownicą, który ma problem z za małym ptaszkiem więc musiał się wyładować.
Standardowa procedura - dobrze, że policja była w pobliżu...

Kartofelek

popieram opinię 41/nie zgadzam się 16

zgłoś do moderacji opinię 1999931 2010-09-02 11:50 zazdrośnik ^^

popieram opinię 9/nie zgadzam się 15

zgłoś do moderacji opinię 1999988 2010-09-02 12:05 piszesz z autopsji.

popieram opinię 14/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000145 2010-09-02 12:38 Kierowca passata - dokładnie o tym samym pomyślałem :) (2)

~

Paweł

popieram opinię 21/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000353 2010-09-02 13:26 dobre, dobre :) (1)

się uśmiałem

mogę inaczej

popieram opinię 9/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2001267 2010-09-02 18:17 Ale czy w tym kierunku, co chciał jechać???

:)

jab

popieram opinię 9/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001444 2010-09-02 19:54 Jedna z najinteligientniejszych odpowiedzi jakie zdarzylo mi sie przeczytac:) (2)

Jedna z najinteligientniejszych odpowiedzi jakie zdarzylo mi sie przeczytac:)

Molek

popieram opinię 4/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001450 2010-09-02 20:01 najgłupszy tytuł wpisu jaki widziałem (1)

najgłupszy tytuł wpisu jaki widziałem

najgłupszy tytuł wpisu jaki widziałem

popieram opinię 4/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 2001984 2010-09-02 23:29

to nie patrz. taka rada na przyszłość.

popieram opinię 0/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999651 2010-09-02 10:54 Jakie kompleksy muszą mieć ludzie którzy reagują tak alergicznie na klakson? (56)

A dla kierowcy trąbiącego mandat za użycie klaksonu bez przyczyny

Prawy i Sprawiedliwy

popieram opinię 529/nie zgadzam się 50
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999797 2010-09-02 11:24 Winowajcą jest i tak Passat który za wolno jechał (45)

użycie klaksonu jest w tym przypadku konieczne. Prawy i sprawiedliwy, poczytaj kodeks drogowy tam jest napisane że za spowolnianie ruchu jaki utrudnianie przejazdu innym samochodom grozi mandat!! Gość z passata łamał przepisy!!

PIS IS DEAD

popieram opinię 36/nie zgadzam się 63

zgłoś do moderacji opinię 1999857 2010-09-02 11:37 nie istotne kto winny był

nie powinien by wyładować w twarz i oto teraz tu chodzi...

Kartofelek

popieram opinię 25/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999935 2010-09-02 11:50 (10)

Użycie klaksonu w takim przypadku jest zabronione. To jest teren zabudowany w rozumieniu ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.

Dla trąbiącego mandat zgodnie z taryfikatorem a dla kierowcy passata rok w zawieszeniu na 2 lata + grzywna np 200 zł + pokrycie wszelkich kosztów leczenia oraz naprawy samochodu: wstawienie implanta (tj. 3-10 tys zł w zależności od gabinetu dentystycznego) + warsztat dla nissana. Najbardziej szkoda kierowcy nissana bo czeka go teraz kilka miesięcy dość bolesnego leczenia dentystycznego.

Kuba

popieram opinię 22/nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000510 2010-09-02 14:07 to nie jest teren zabudowany (6)

od kiedy w lesie jest teren zabudowany ?

kamil

popieram opinię 10/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000513 2010-09-02 14:08 (5)

od kiedy znaki tak mówią, kamilku.

popieram opinię 10/nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000525 2010-09-02 14:13 tylko ze znaki tak nie mowia - (1)

m-dzy Reniszewem a Realem jest LAS

popieram opinię 12/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 2000659 2010-09-02 14:51

nie jest napisane dokladnie gdzie bylo zdarzenia a Spacerowa jest dluuuuga

popieram opinię 8/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001303 2010-09-02 18:31 (2)

tylko, że znaki tak nie mówią... domyślam się, że o 18 korek był do góry i tam gdzie zwykle się zapycha czyli w odcinku leśnym od połowy spacerowej do samego końca... terenu zabudowanego tam nie ma ;)

kamil

popieram opinię 5/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2003011 2010-09-03 12:19 teren zabudowany (1)

Z tego co pamiętam to na wjeździe do lasu od Oliwy ani od Osowej nie ma znaku - koniec terenu zabudowanego więc jest to teren zabudowany

ja

popieram opinię 1/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 2006302 2010-09-05 09:45 to źle pamiętasz

przy leśniczówce jadąc do obwodnicy jest znak koniec terenu zabudowanego

joł

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001149 2010-09-02 17:27 Zgadzam sie całkowicie mam tylko jedne zastrzezenie najtańszy implan kosztuje 7tys zł!! (2)

Bo wkrecenie samej śruby w kosć nie wystarczy trzebe wtą srube wkrecic jeszcze sztuczny ząb.
Zgadzam sie całkowicie najlepsze kary to kary finansowe .Bo kara wiezienia nikogo niczego nieuczy,przeciwnie sktek jest odwrotny do zamierzonego dodatkow koszt utrzymania więżnia kosztuje 2tys.zł miesiecznie podatnika!!

racja

popieram opinię 9/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2001317 2010-09-02 18:37

ząb był ułamany, nadleją mu resztę i wyjdzie taniej :)

technik

popieram opinię 2/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2001509 2010-09-02 20:36 Drogi ten twój dentysta

Jak ja wybiłem ząb to implant kosztował mnie ok 2 tysiaków (rok temu)

To_on!

popieram opinię 3/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000301 2010-09-02 13:14 Nie do końca. (32)

Są dwie szkoły jazdy w korku:
1) jazda skokami czyli sprzęgło-gaz-hamulec i odstęp na żyletkę co jest dość idiotyczne, ale wielu w "passatach"tak jeździ;
2) jazda płynna na pierwszym biegu i większy odstęp niwelujący skokową jazdę samochodu z przodu, co jest bardziej racjonalne i prawidłowe.

Przemo

popieram opinię 31/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000391 2010-09-02 13:32 (1)

Ad.2 też tak jeżdżę bo w pierwszym przypadku korek będzie tylko krótszy ale i tak przejazd zajmie tyle samo czasu...

popieram opinię 9/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 2001719 2010-09-02 21:36 @Przemo

tu akurat skokami naprzód chciał jechać gostek w Nissanie, więc nie uogólniaj...

:|

popieram opinię 5/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000432 2010-09-02 13:41 (5)

Drugi sposób, w/g ciebie racjonalny i prawidłowy, szerzej stosowany w krótkim czasie doprowadziłby do zatkania wszystkich głównych arterii miasta.

st

popieram opinię 19/nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000515 2010-09-02 14:08 (1)

skad wiesz? wrozka jestes?

ts

popieram opinię 3/nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 2000541 2010-09-02 14:17

nie. jasnowidzem. :D

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2001101 2010-09-02 17:04 100% racji ale kołek tego nie zrozumie

popieram opinię 5/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001288 2010-09-02 18:26 (1)

To Ty będziesz decydować o tym czy ludzie mają stać czy jechać? pełno jest takich spowalniaczy, którzy toczą się pięć minut do drugiego samochodu, a po godzinie jazdy za takim typem noga odpada od manewrowania pedałami.
Po za tym tworzy się w ten sposób jeszcze większy korek, bo w te luki wcisnęłyby się trzy inne samochody. Na drogach jak i w życiu jest 90% ludzi myślących o sobie a nie o innych. Kolesia od passata powinni wysłać na badania psychiatryczne. Kilka razy widziałam takich typków, którzy łapali się do wyłażenia z samochodu z łapami, więc to nieodosobniony przypadek.

suma

popieram opinię 11/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 2002980 2010-09-03 12:08

Kup sobie samochód z automatyczną skrzynią i nie będziesz musiał machać nóżkami.

Ja

popieram opinię 1/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000534 2010-09-02 14:15 nie ma dwóch szkół a jest tylko jedna nie spowalniać ruchu. (7)

czy wy ludzie nie widzicie, że zostawianie dużych odstępów miedzy samochodami powoduje dużo większe korki.

popieram opinię 13/nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000669 2010-09-02 14:55 (6)

odstep ma być bezpieczny a to kierowca ocenia jaki dla niego jest bezpieczny alee racja czasami niektorzy kierowcy zostawiaja sobie taki duzy odstep jakby mieli nie wiadomo co pod maska i nie mogli zapanaowac nad autem bo ma taaaaaakie przyspieszenie. i tak sie dzieje nie tylko w korkach ale i na swiatlach

daniel

popieram opinię 7/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000945 2010-09-02 16:03 odstęp NICZEGO nie spowalnia (4)

przemyśl to.

Masz długi zakorkowany odcinek.
Przed tobą jedzie koleś w stylu 'skokami naprzód' czyli gaz-hamulec-start-stop.
Ty za nim jedziesz trzymając stałą prędkość.
Na najbliższych światłach i tak się spotykacie, ale:
gostek od jazdy skokami spalił paliwa dużo więcej i zużył sprzęgło i hamulce.
Ty spokojnie dojechałeś w to samo miejsce w TYM SAMYM czasie, bez nerwów i taniej.

.

popieram opinię 14/nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001109 2010-09-02 17:07 A myslales czasem kołku ze robienie mega odstepow wydłuża korek za Tobą??? (3)

Czy to przekracza Twoje zdolnosci poznawcze...Przyklad...gdy pada deszcz...jedzie tyle samo samochodow co zwykle a korki sa dluzsze i stoi sie w nich dluzej...dlaczego?Bo ludzie jezdza wolniej mniej zdecydowanie i robia dluzsze odstepy.Tylko ze taki kolek co to wlasnie robi 50 metrow wolnego jak ty tego nie zrozumie.

Uwe Ampler

popieram opinię 9/nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001174 2010-09-02 17:38 Te kawałek odstępu jest po stokroć lepszy niż zapchanie go kolejnymi autami. (2)

Ale w sumie podałeś zawiłe tłumaczenie własnego pośpiechu. Kołków tez było dużo w twojej wypowiedzi, czy nie jesteś jednym z tych co w korkach inne auta wyprzedzają ? Takich agregatów jest troszkę na naszych drogach.

popieram opinię 6/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001739 2010-09-02 21:41 daj spokój, po co z kołkiem dyskutować (1)

jak nie rozumie, że _przepustowość_ drogi ma swoją granicę i po jej osiągnięciu niezależnie czy się jedzie skokami czy jednostajnie pokonanie danego odcinka zajmuje dokładnie tyle samo czasu, to o czym tu dyskutować? Pewnie facet miał maturę u Giertycha a z matematyki zna jedynie procenty...

Warsztaty kochają takich kolesi - częste zmiany klocków hamulcowych i szybsza wymiana sprzęgła to konkretny pieniądz :)

.

popieram opinię 8/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2001920 2010-09-02 22:54 KOlejny mistrz kierownicy z Ciebie

Chodzi o to, ze daleko za takimi "mlotkami" robi sie kolejny korek gdzie kilka skrzyzowan stoi bo samochody wczesniej porobily kilkunastometrowe odstepy...

Ale czy to zrozumiecie...

madry

popieram opinię 3/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 2002419 2010-09-03 09:36 Jeśli ktoś przy prędkości 15-20 na godzinę potrzebuje 50 m "bezpiecznego" odstępu, to niech natychmiast idzie do Urzędu Miasta oddać prawo jazdy, bo nie nadaje się za kierownicę i stwarza zagrożenie.

popieram opinię 6/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000853 2010-09-02 15:43 Pierwszy bieg służy do ruszania (8)

nie do jazdy wielki szkoleniowcu.

To_on!

popieram opinię 6/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000858 2010-09-02 15:44 (2)

No tak, bo w korku to się na 5-tce jeździ....

Wanda

popieram opinię 4/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2000949 2010-09-02 16:04 na wstecznym

...

:)

popieram opinię 7/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2001111 2010-09-02 17:08 Można na 5

jak ktoś z przodu pozwoli... ale na jedynce?????

Toż to nieekonomiczne straaszznieee

popieram opinię 0/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 2001184 2010-09-02 17:42 Pierwszy bieg służy do ruszania i bardzo wolnego poruszania się.

Gdy jedziesz przez duże wyboje, na nie utwardzonej drodze, to wątpię byś na jedynkę nie zredukował. Tak robią wszyscy i robią to prawidłowo.

Usilne poruszanie się na drugim i wyższym biegu w korku może zakończyć się na zderzaku auta poprzedzającego.

wujcio dobra rada

popieram opinię 5/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001308 2010-09-02 18:34 (3)

@ to_on! Mistrzunu ty pewnie wrzucasz dwójkę i jedziesz na sprzęgle wciśniętym do połowy. Jak masz na wymianę sprzęgła to tak sobie jeźdź, ale nie wmawiaj innym, że dobrze robisz.

popieram opinię 6/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001503 2010-09-02 20:34 Ja nie stoję w korkach (2)

Włączam sygnał i jadę

To_on!

popieram opinię 1/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001782 2010-09-02 21:55 (1)

ijo ijo

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2005479 2010-09-04 15:20

ja tez tak napierniczam

kierowca karetki

popieram opinię 0/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000939 2010-09-02 16:01 popieram sposób 2 (3)

to, co napisał np "st", że "w krótkim czasie doprowadziłby do zatkania wszystkich głównych arterii miasta" to nonsens. W mieście co chwila sa światła, które tną wolnoprzesuwajacy się korek na kawałki. Jazda skokami doprowadza często do zatrzymywania się pojazdów na srodku skrzyżowania i blokowanie ruchu na prostopadłych ulicach.

Poza tym sposób 2 jest oszczedniejszy i bardziej ekologiczny.

Mikuś

popieram opinię 12/nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 2001187 2010-09-02 17:43 dobrze gada polać mu.

popieram opinię 1/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001687 2010-09-02 21:29 (1)

Pomyśl logicznie. Na odcinku drogi na którym mogło zmieścić się sto samochodów na skutek zbyt dużych odstępów mieści się ich pięćdziesiąt. Co się stało z tą drugą pięćdziesiątką ? Załóżmy że cała zmieściła się na odcinku poprzedzającym. Ostatni z tych samochodów zamiast być już za światłami, stoi na końcu z małymi szansami że załapie się przy kolejnej zmianie świateł. Lepiej już tego się nie da wytłumaczyć. Pojazd A zamiast być w punkcie 2 (bliżej celu) tkwi w pkt 1 o cały odcinek drogi dalej od celu.

Jazda skokami nie doprowadza do blokowania skrzyżowań do tego doprowadza głupota-nie wjeżdża się na skrzyżowanie gdy nie ma pewności że się z niego zjedzie. Trzymanie większego odstępu na skrzyżowaniach jest poprawne ale o tym tutaj nie dyskutujemy.

st

popieram opinię 3/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 2003100 2010-09-03 12:51 jesteś matole prosty jak pręt, a mózg masz gładki jak arbuz

Jeżeli ostatni z setki straci jedne światła, to dojedzie na swoje miejsce na następnych światłach i będzie STAŁ W TYM SAMYM MIEJSCU. Bo cały czas przed nim nadal stoi 99 samochodów.

popieram opinię 0/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001307 2010-09-02 18:34 (2)

wystarczy jechać zderzak w zderzak, nie pozostawiać zbyt dużo miejsca, dynamicznie ruszać z pod świateł żeby jak najwięcej aut przejechało na zielonym,. nie myśleć o zielonych migdałach, nie drapać się po jajach itd. Wystrczy trochę pomyśleć, a jak każdy kierowca dojdzie do tego, że nie jest jedynym uczestnikiem ruchu drogowego to będzie w ogóle super.

kamil

popieram opinię 10/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001312 2010-09-02 18:35 (1)

a można dłubać w nosie?

popieram opinię 3/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2001458 2010-09-02 20:08

można w uchu

kamil

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999852 2010-09-02 11:36 kompleks małego wadzka (6)

Kartofelek

popieram opinię 6/nie zgadzam się 14
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999925 2010-09-02 11:48 wacka - kartofelka (5)

popieram opinię 11/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000953 2010-09-02 16:05 w Nissanie? (4)

:)

popieram opinię 1/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001132 2010-09-02 17:18 w passacie (3)

popieram opinię 2/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001313 2010-09-02 18:36 (2)

250 tyś na liczniku, 400 przejechane ale ... VW

popieram opinię 4/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001582 2010-09-02 21:06 (1)

po czołówce, dachowaniu i czterech dzwonach ale ... VW

popieram opinię 4/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2002256 2010-09-03 08:13 4 śladowym

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001383 2010-09-02 19:14 był przyczyna by trąbić (1)

kierowca powinien zachować odstęp około 5 metrów i jechać z jednostajną prędkością, a nie jak niektóre ciamajdy stoją i czekają aż się 200 metrów wolnego zrobi i dopiero jadą. Korek się tylko przez to wydłuża i za to jeszcze mandaty powinni dawać

MajkHell

popieram opinię 6/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 2001434 2010-09-02 19:49 a skąd te 5 metrów?

Paragraf kodeksu drogowego czy kolejna złota rada rajdowcy-amatora?

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2790737 2011-08-18 01:13 Miał rację !

A po jaką cholerę ten idiota trąbił ??? Zmierzył metrówką , że odstęp za duży ??A niby dlaczego kierowca passata miał siedzieć na zderzaku poprzedzającego samochodu ?? Podjeżdżanie po 20 cm jest szczytem debilizmu !! Szybciej sięprzejedzie w korku ?? 56 lat a imbecyl !!

ghostinhell

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999655 2010-09-02 10:55 2 tygodnie nie w zawieszeniu i moze to cos go nauczy. (10)

uczeńKoguta

popieram opinię 125/nie zgadzam się 47
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000188 2010-09-02 12:47 za pobicie 2 tygodnie ??? (6)

dla tego idioty z paska 3 lata bez zawiasów...

sewa

popieram opinię 6/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000212 2010-09-02 12:53 dresiarz (5)

Dresiarz wyjdzie bez kary. Idę o zakład!

To jest Polska...

popieram opinię 7/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000567 2010-09-02 14:24 no pewnie tak bo mial ciezkie dziecinstwo... (4)

po rozum do apteki

popieram opinię 2/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000621 2010-09-02 14:41 a może to tylko ciężki dzień? (3)

Kłopoty w domu, w pracy i kumulacja - dał w zęby - widzieliście "Falling Down" z Douglasem?

popieram opinię 2/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000683 2010-09-02 14:56 widzeli my, widzieli... (2)

mimo to nie jest to powodem pobic goscia...

kat

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000732 2010-09-02 15:14 nikt też nie ma prawa pisać, że miał ciężkie dzieciństwo etc. (1)

nie napisałem, że to go usprawiedliwia...

popieram opinię 2/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2000801 2010-09-02 15:29 przeciez widzisz ze ma prawo skoro napisal...

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2001427 2010-09-02 19:45

jak tam wydupczą to się nauczy!

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2001708 2010-09-02 21:34 chciałbym dostac 2-tygodnie w zawieszeniu za zeby adamowicza!!!

lub któregos ministra

kartofle

popieram opinię 0/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2001910 2010-09-02 22:51 dobrze baranowi z nissana, tylko po co ten z paska szybe wybijał,zawsze mozna kulturalnie drzwi otworzyć

zapewne kierowca nissana to jakiś papierowy cwaniak vel neptyk i zgyrwa pajaca za szybą, a chłopaka z paska troszkę mocno poniosło :P

popieram opinię 2/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999656 2010-09-02 10:55 Pałąmi po dupach i miesiąc prac społecznych. To jest najlepsze lekarstwo (4)

popieram opinię 227/nie zgadzam się 32

zgłoś do moderacji opinię 1999741 2010-09-02 11:11 Myslę, że jednak budować drogi - to najlepsze lekarstwo...

A wracając do zachowania kierowców: jeden i drugi zasługują na przykładne ukaranie. Pierwszy, bo trabił w lesie jak idiota, drugi - za pobicie... Sam stoje codziennie w korku i w tym czasie słuachm dobrej muzy, poczytam gazetkę, czasami zjem śniadanko... i LUZ... A w wyborach samorzadowych dopiero pokaże swoje emocje głosując na Lady Gaga :-)

Lady Gaga na prezydenta!

popieram opinię 24/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999796 2010-09-02 11:24 Pałami po dupach (1)

to taka brzydka PRLowska metoda, obecnie stosowana w klubach typu Enzym...

Ale prace społeczne ok...

r

popieram opinię 7/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1999980 2010-09-02 12:03 hahah :)

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1999984 2010-09-02 12:03 zgoda jeśli za głupie komentarze na necie też będą karać"pałami po dupach"

gay

popieram opinię 3/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999657 2010-09-02 10:55 (4)

Polski kierowca nie umie jezdzic w korku. Woli sie zatrzymac i pojsc wybic komus szybe.

X

popieram opinię 171/nie zgadzam się 41

zgłoś do moderacji opinię 1999781 2010-09-02 11:20 Chamstwa nie zniese

Tak to jest jak się spotka dwóch chamów na drodze. Jednemu i drugiemu brak kultury - JAZDY i OSOBISTEJ.

Amen

popieram opinię 12/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999900 2010-09-02 11:44 dawno był u Niemców ??? (1)

Jak nie to niech sprawdzi i dopiero pisze o tzw polskich kierowcach

gd

popieram opinię 2/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 2000215 2010-09-02 12:55 RFN

W Niemczech jest pełna kultura a u nas "polactwo".

Wstyd

popieram opinię 8/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2001373 2010-09-02 19:06 Polski kierowca nie umie jezdzic w korku

bo nie umie liczyc ! pozwalam wjechac na glowna komus z bocznej a zaraz sie dwa,trzy wpieprzaja! taka kultura kierowcow!

popieram opinię 7/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999658 2010-09-02 10:55 A rząd planuje ułatwić dostęp do broni... (12)

Wtedy dopiero będzie się działo. Trzeba będzie kupić samochód opancerzony :-)

asg

popieram opinię 279/nie zgadzam się 30

zgłoś do moderacji opinię 1999726 2010-09-02 11:08 akurat się mylisz....

....będzie spokojniej, bo bandzior/chuligan będzie musiał się liczyć z tym, że zarobi kulkę albo garść śrutu w jelita.....

myśliwy

popieram opinię 26/nie zgadzam się 16
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999746 2010-09-02 11:12 (1)

w przypadku gdybyśmy mieli pełny dostęp do broni to mogłoby się wydarzyć jedno z poniższych:
1. nie byłoby w ogóle zdarzenia
2. kierowca paska zapytałby się grzecznie o co chodzi i po ludzku wyjaśnił problem
3. kierowca, który dostał po gębie strzeliłby łobuzowi w kolano i wymierzył najwłaściwszą karę

popieram opinię 28/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 2000173 2010-09-02 12:43

4. masakra na ul spacerowej:D

popieram opinię 20/nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999772 2010-09-02 11:18 Otóż to (6)

Polakom broni dać nie wolno!!! Jak ktoś kiedyś słusznie zauważył - Polacy mają temperament Włochów, pamiętliwość Ruskich i mściwość Niemców.

bartolini

popieram opinię 40/nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000221 2010-09-02 12:57 (5)

no pewnie że nie dadzą - przecież rozbrojenie społeczeństwa Polskiego to dzieło zaborców i Sb- ecji bojącej się o swje tyłki i chcej bezkarnie katować Polaków

i co teraz mieli by oddawać monopol? napiszą jakiś ustawowy bubel i tyle.

ciekawe że tyle osób popiera takie jak twoja opinie przedstawiające obywateli polski jak debili... brak umiejętności czytania czy samoidentyfikacja?

ale bez obaw co by nie było to psychologowie będą patrzeć

popieram opinię 12/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000717 2010-09-02 15:06 (3)

A źle napisał Bartolini? Nieprawdę napisał? Mamy społeczeństwo spokojnie, nie wybuchowe, niepamiętliwe i nie mściwe?
To bardzo dobre wieści, nareści!

Swoją drogą w jaki sposób stwierdzenie, że "Polacy mają temperament Włochów, pamiętliwość Ruskich i mściwość Niemców" definiuje Polaków jako debili? O inteligencji, na moje - niewprawne, co prawda - oko, rzeczone orzeczenie nic nie rzecze.

JD Walker

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001270 2010-09-02 18:18 tyle że każde społeczeństwo jest takie (2)

czy pojedziesz do USA czy do Niemiec. chyba tylko kraje arabskie i dalekowschodnie są inne wykluczając Indie.

w USA dostęp do broni jest a morderstw tyle samo co u nas na jednego obywatela

greg

popieram opinię 2/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001378 2010-09-02 19:09 obawiam się, że nie masz racji (1)

W miescie Waszyngton jest tyle morderstw tygodniowo, co w Norwegii przez rok. W USA jest bardzo wiele morderstw: kilkakrotnie wuięcej na mieszkańca niż w każdym innym kraju (no,może z wyjątkiem Kolumbii i tych panstw, gdzie toczą się wojny)

popieram opinię 2/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2007627 2010-09-05 23:01 podaj mi źródło tych statystyk

bo jestem pewien że pleciesz bzdury tylko po to by podbić swoją rację. powiedziałem, na osobę jest tyle samo morderstw co w polsce, a że żyje tam więcej osób to i morderstw więcej ale jeszcze raz mówię, na osobę jest dokładnie tyle co w Polsce

greg

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2001602 2010-09-02 21:11 Akurat w tej kwestii sie zgodzę

Masz rację, że to jest metodologia państw totalitarnych, które aby utrzymać się u władzy muszą rozbroić społeczeństwo. Ale w moim poście nie chodziło o ten aspekt, tylko m. in. o ostatnie wydarzenie na śląsku. Niestety, ale jako naród jesteśmy zbyt porywczy by otrzymać broń do ręki. Smutna prawda, ale jednak prawda.

bartolini

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2000005 2010-09-02 12:08

trzeba szybciej bedzie jeździć

daxx

popieram opinię 6/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2000378 2010-09-02 13:30 To zabrać im samochody

albo chociaż klaksony.
Skoro do takich rzeczy potrafią doprowadzić!!
Polacy nie dorośli do posiadania samochodów.

Na wszelki wypadek pozbawić też noży i siekier bo już mam dosyć tych wszystkich masakr, które odbywają się codziennie.

A najlepiej zabronić zabraniania

Precz z preczem

popieram opinię 9/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999660 2010-09-02 10:55 (59)

Mnie tez denerwuja te gląby co trabia i mysla sobie nie wiadomo co...

popieram opinię 318/nie zgadzam się 62
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999682 2010-09-02 11:00 (47)

Mnie też denerwują debile co w korku robią odstępy po 30-50 metrów wydłużajac całą kolejkę. Bezpieczny odstęp? Boją się, że wyhamują z prędkości 5 km/h?

popieram opinię 57/nie zgadzam się 47
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999736 2010-09-02 11:10 (44)

Ta.. akurat tu o to chodzi. Niektórzy wolą zamiast ciągle jechać i hamować to toczyć się non-stop - nie zużywają się wtedy hamulce specjalnie, sprzęgło nie dostaje po dupie.

popieram opinię 55/nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999783 2010-09-02 11:21 Owszem, ale... (43)

... można przecież siedzieć kolesiowi na zderzaku i też się toczyć na jedynce - efekt - mniejszy korek.

bartolini

popieram opinię 16/nie zgadzam się 31
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999892 2010-09-02 11:42 ??? (42)

Jak korek ma długość 1 km, to co Ci da te 10 metrów różnicy pomiędzy samochodami ??? Po co w ogóle trąbić w korku, jak wszyscy jadą 3 km/h lub stoją. Bez sensu.

_Action

popieram opinię 38/nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000032 2010-09-02 12:13 a ty nie rozumiesz tej prostej i logicznej zasady (8)

że jak wszyscy jadą z takim odstępem to korek się wydłuża i zaczyna o wiele wcześniej ?

gdshj

popieram opinię 18/nie zgadzam się 16
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000083 2010-09-02 12:25 Wy barany tego nie rozumiecie, że te odstępy po kilkanaście kilometrów... (7)

drastycznie zmieniają dynamikę korka? Czy wy jesteś głąbami, że ciężko wam przewidzieć takie rzeczy? Matole jeden z drugim - robisz odstęp łącznie na 30 metrów a to oznacza, że korek wydłuża się o 5 - 7 samochodów.

co za głąby

popieram opinię 26/nie zgadzam się 18
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000182 2010-09-02 12:46 (2)

To ciekawe co takie glaby jak wy byscie zrobili w korku ktory ma np 100 km(byl taki niedawno w chinach)..

popieram opinię 6/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 2000561 2010-09-02 14:22

Miałby 200 km przez takich matołów jak TY

popieram opinię 13/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 2001091 2010-09-02 16:59

dentyści by dużo zarobili.

:)

popieram opinię 14/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001216 2010-09-02 17:53 Przeciez 50% ludzi nie rozumie Wiadomosci... (1)

wiec nie oczekuj ze Matol zrozumie zasade powstawania korka...

Uwe Ampler

popieram opinię 3/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2001320 2010-09-02 18:38

90% populacji to społeczeństwo obrazkowe, analfabeci wtórni, powtarzający za kimś; 10% to kreatorzy :)

popieram opinię 4/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001564 2010-09-02 21:02 no to zapraszam mądralińskich... (1)

do obejrzenia filmu na You Toobe pod tytułem:
'Shockwave traffic jams recreated for first time'
i zastanowienia się nad prawdziwą przyczyną powstawania korków, zwłaszcza długich przestoi na Spacerowej...
niech nikt nie pluje się na temat zachowywania odstępów itp., bo sam nie ma pojęcia na temat dynamiki ruchu drogowego!

pavlo

popieram opinię 2/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2843872 2011-09-08 13:00 no i?

Jaki wniosek z tego filmiku na YT? Bo wprost widać, że ruch przestał być płynny kiedy zaczęły się robić większe odstępy :) Gdyby samochody spokojnie jechały jeden za drugim w małych odstępach płynność ruchu by była zachowana, ewentualnie by coraz bardziej przyspieszali. Ten eksperyment niezbyt był udany, bo powodował powstawanie sprzężenia zwrotnego, co w normalnym ruchu ulicznym raczej nie ma miejsca.

olvap

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000122 2010-09-02 12:32 (32)

to mądralo pomnóż sobie te 10metrów przez 100 samochodów stojących w korku chyba,że masz problemy z matematyką!!!!!!

sasasa

popieram opinię 9/nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000241 2010-09-02 13:00 (31)

Każdy jeden mówiący o metrach i to na spacerowej, gdzie nie ma skrzyżowań, zapomina, że korki mierzy się czasem oczekiwania a nie długością drogi.

Mówicie:
"Dzisiaj stałem w dwukilometrowym korku"
czy
"Dzisiaj stałem 20 minut w korku"
??

Kierowca zostawiający pewien bufor odległości aby potem jechać dłuższy odcinek w sposób płynny nie wydłuża czasu stania w korku ani o minutę za to zmniejsza zużycie paliwa, hamulców i sprzęgła swojego samochodu oraz innych użytkowników będących za nim.

Dotarło?

popieram opinię 36/nie zgadzam się 19
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000415 2010-09-02 13:37 (1)

Dokłądnie!! Dodatkowo jeżdzę codziennie malczewskiego/sopocką i jestem zdania że gdyby wszyscy jechali z przepisową prędkością 40/h to korków by nie było. Na spacerowej pewnie podobnie...

popieram opinię 14/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 2000468 2010-09-02 13:52

to chyba nie jezdzisz Spacerowa, codziennie smigam na uczelnie, to jak jest na 9 to jest spokoj i mozna sobie zjezdzac hamujac silnikiem na 3, gorzej jak masz cos na 8 albo na 7, wtedy sprobuj jechac chocby to przepisowe 40 to wrecze Ci medal

xyz

popieram opinię 4/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000466 2010-09-02 13:52 (3)

Niech dotrze do ciebie. Większe odstępy powodują że na danym odcinku zmieści się mniej samochodów. Tym samym mniej samochodów wjedzie na niego przed zmianą świateł. Konsekwencją tego jest stale powiększający się korek na wszystkich światłach. Jeśli w trakcie jednego cyklu zmiany świateł wjedzie więcej pojazdów to logiczne jest że czas przejazdu konkretnego samochodu będzie krótszy-proste że aż dziwne że do niektórych nie dociera

st

popieram opinię 20/nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000482 2010-09-02 13:56 Oczywiście, że tak... (1)

Tylko, że wieśki tego nie czają.

ktoś

popieram opinię 6/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 2000531 2010-09-02 14:15

miastowe też tego nie czują

popieram opinię 5/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 2077029 2010-10-07 20:09 Nie dociera, bo nie ma żadnej logiki w twojej wypowiedzi

Prawdą jest, że jeżeli wąskim gardłem są jakieś światła, to najlepiej jest żeby jak najwięcej samochodow przejechało je w jednym cyklu. Jeśli jednak światła są przed korkiem, to nie ma znaczenia czy przejedzie je więcej, czy mniej kierowców, bo i tak będą stać w korku za nimi.

Tomek

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000528 2010-09-02 14:13 No co Ty (13)

Co do czasu przejazdu to się zgadzam, ale taka jazda skokowa na drodze ze skrzyżowaniem tworzy jeszcze większe korki za Tobą i Twoją 10-100 metrową przerwą!! Jak Ty nie ruszysz to samochody za tobą też nie ruszą. I tak powstaje coraz większy Korek za Tobą.
No ale przecież najważniejsze że ja jadąc cały czas powoli oszczędzę trochę paliwa, hamulców i sprzęgła. Co tam czas i paliwo tych za mną.
Dotarło czy narysować??

Jechać nie stać!

popieram opinię 17/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000538 2010-09-02 14:16 (12)

narysować.

popieram opinię 8/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000562 2010-09-02 14:22 (11)

I tak byś nie zrozumiał. Szkoda czasu :)

abc

popieram opinię 8/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000661 2010-09-02 14:52 (10)

HA! i wyszło szydło z worka - nie umiesz rysować!

popieram opinię 10/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000718 2010-09-02 15:06 (9)

Umiem i to nieźle. Jak nie rozumiesz że jazda skokowa powoduje większe korki to idź do dziecka. Jak choć trochę rozumie matematykę to Ci wyjaśni, narysuje lub wytłumaczy na klika sposobów.

Jechać nie stać!

popieram opinię 8/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000736 2010-09-02 15:16 (8)

dziecko mówi, że kłamiesz w żywe oczy...

popieram opinię 3/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000757 2010-09-02 15:21 (7)

No jak Twoje dziecko mówi że ja kłamie no to jest ze mną naprawdę słabo :)
Lepiej sprawdź co ma z tej matmy!.

i tak mam racje

popieram opinię 3/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000804 2010-09-02 15:30 (6)

6.

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000827 2010-09-02 15:37 (5)

Pomyliło Ci się 6 to ma z plastyki.

popieram opinię 1/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000849 2010-09-02 15:41 (4)

ze wszystkiego ma 6.

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000861 2010-09-02 15:44 Gratulacje (3)

To masz genialne dziecko, a Ty takich prostych spraw nie rozumiesz wstyd.

popieram opinię 2/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000867 2010-09-02 15:46 (2)

sam się wstydź. ja nie mam czego.

popieram opinię 0/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000903 2010-09-02 15:53 (1)

Tak się Ci tylko wydaje.

popieram opinię 1/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2000936 2010-09-02 16:01

to tobie się wydaje. za dużo margaryny.

popieram opinię 0/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000581 2010-09-02 14:30 (8)

tlumok jestes i tyle i G wiesz o rozłądowywnaiu kroków. Dynamiczna jazda z malymi odstępami to lekarstwo na korski a nie polynna jazda z odstępem po 50 m... co za gamonie!!!

popieram opinię 4/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 2000647 2010-09-02 14:49

co za słownictwo!

popieram opinię 2/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000730 2010-09-02 15:13 (6)

dynamiczna jazda ma znaczenie tylko w wąskim gardle ograniczającym przepustowość

nigdzie indziej

popieram opinię 5/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000744 2010-09-02 15:18 (5)

Nasze drogi to same wąskie gardła! Nie widzisz tego.

popieram opinię 2/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000748 2010-09-02 15:19 (4)

taaaa, pewnie środkowy odcinek spacerowej też??

popieram opinię 3/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000764 2010-09-02 15:22 (3)

No pewnie, przecież tam powinny być 2 pasy w każdą strone!

popieram opinię 5/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000795 2010-09-02 15:28 (2)

jakbyś miał dwa pasy w każdą stronę a przepustowość na końcach pozostałaby bez zmian dokonałbyś tylko skrócenia długości korka liczonej w metrach a nie w czasie przejazdu

stałbyś tak samo długo

popieram opinię 2/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000822 2010-09-02 15:35 (1)

Droga jedno pasmowa kończy się (powinna) innym skrzyżowaniem niż dwu pasmowa !
Spacerowa powinna być drogą o dwóch pasach w każdą stronę zakończoną, wyposażoną w odpowiednie skrzyżowania. Teraz jasno i klarownie, czy jeszcze czegoś nie rozumiesz?

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2000841 2010-09-02 15:40

najpewniej masz rację

tylko, że nasza dyskusja zdryfowała z zasadniczego tematu tj. że nawet w korku na drodze dwupasmowej lepiej jechać powoli zachowując płynność niż co chwilę ruszać i hamować w rytm samochodu będącego 5 metrów przed twoim zderzakiem

dynamika wskazana jest nadal tylko tuż przed wąskim gardłem

popieram opinię 4/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2001326 2010-09-02 18:40

głupi jesteś, przeczytaj badania amerykańskich naukowców, pozostawianie odstępu międz autami powoduje to że kilka aut z tyłu nie przejedzie na tym samym, zielonym świetle. Nie wiem czego tu nie rozumieć

popieram opinię 1/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2001550 2010-09-02 20:56 duże odstępy nie na krętej drodze

Zapominasz o jednym czynniku, który występuje na krętych drogach.
Kiedyś stałem w korku w Oliwie by przejechac Spacerową. Korek stał kompletnie - bywało i 5-10 minut bez 1 m. Dotoczyłem się w końcu do leśniczówki - tam toczył się może 10 km/h i "uosie" przede mną robiły odstępy po 100m. I w końcu dotaczamy się do zakrętu a za nim pusto. Dalej jechaliśmy już 80-90 km/h. Wniosek jest taki, że jak "uosie" zostawiają za duże odstępy i się nie widzą na drodze to też nie są w stanie potem zwiększyć prędkości na czas i dalej konserwują korek.
Kluczowe są skrzyżowania i tam należy zmniejszyć odstępy i ruszać szybciej by jak najwięcej aut zmieściło się na jedną zmianę świateł.

amigo

popieram opinię 4/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000205 2010-09-02 12:51 A mnie denerwują... (1)

emeryci którzy nie znają przepisów ruchu drogowego i stają na skrzyżowaniach swoimi gruchotami.

dr oetker

popieram opinię 14/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 2003727 2010-09-03 15:43

dodajmy że na skrzyżowaniach z tramwajami, którym notorycznie blokują przejazd! takim "kierowcom" powinno się zabierać prawo jazdy dożywotnio!

eM

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999733 2010-09-02 11:10 (9)

Nie chcą stawać co kilkanaście metrów więc wolą jechać wolniej ale bez przerwy. też tak robię i jak by mi gościu zaczął trąbić to też wyszedł bym z samochodu ale zakończył na wyzwiskach

popieram opinię 35/nie zgadzam się 27
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999784 2010-09-02 11:21 (1)

Nie chcą stawać ci kilkanaście metrów bo myślą tylko o własnej d..., a korek robi się coraz dłuższy.
W końcu ogon jest taki długi, że blokuje jakieś skrzyżowanie ... co z kolei przyczynia się do powstania korku na innej ulicy ... i tak dalej i tak dalej.

popieram opinię 25/nie zgadzam się 20

zgłoś do moderacji opinię 2000190 2010-09-02 12:48

blokuje sie skrzyzowanie poniewaz sa idioci ktorzy musza nan wjechac widzac iz nie ma miejsca dla ich konserwy.. Swoja droga blokowanie skrzyzowania jest wykroczeniem...

Andriu

popieram opinię 15/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999951 2010-09-02 11:56 (6)

a on by wysiadł i ci napukał

1125

popieram opinię 3/nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000077 2010-09-02 12:23 (5)

na pukać to ci może twój ojczulek

popieram opinię 7/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000455 2010-09-02 13:49 rowerzysta (4)

ja jezdze rowerem i smieje sie z tych pajacow stojacych w korkach buahahahahahahahahahah

popieram opinię 4/nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000475 2010-09-02 13:54 (2)

porozmawiamy jak bedziesz chcial szybko dojechac w jakies miejsce oddalone o wiecej niz 5km a potem szybko wrocic pajacu

xyz

popieram opinię 9/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 2000632 2010-09-02 14:44 tez mi odleglosc 5 km

żeś się chłopcze skompromitował, w 5 km to nawet się dobrze nie rozgrzeję

Rufi

popieram opinię 6/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 2001552 2010-09-02 20:57 popieram rowerzystów

sam często jezdzę rowerem 13km w jedną stronę do pracy. I widzę bandę gamoni stojących na łostowickiej, warszawskiej, łodzkiej...i w każdym siedzi kierowca. Więc do kogo żal? Chcecie mieć wygodnie, to macie. Ale szybszy jestem ja. I krew zalewa niejednego, jak między nimi śmigam, na czerwonym na chodnik, bokiem, ulicą. Acha-żeby nie było - nie śmierdzę i szanuję pieszych na chodniku, to oni mają pierszeństwo.

popieram opinię 3/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 2000930 2010-09-02 15:59

poczekaj do pierwszych śniegów

popieram opinię 4/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2001376 2010-09-02 19:07 i mnie denerwuja ci

co sie wpieprzaja przed ciebie na chama a potem 'grzecznie' wszystkich przed siebie wpuszczaja

popieram opinię 7/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999662 2010-09-02 10:56 (13)

na takie okazje marzy mi się wprowadzenie kary publicznej chłosty, a dodatkowo pełna rehabilitacja poszkodowanego z kasy rozbójnika.

a za nieuzasadnione użycie sygnału dźwiękowego mandat też się należy.

popieram opinię 163/nie zgadzam się 20
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1999867 2010-09-02 11:39 (3)

tez kiedys bylem w takiej sytuacji ,jechalem na jedynce w korku z 10-15 m za samochodem przede mna. dziadek jechal za mna i trabil po drugim razie wysiadlem z auta i cos mu powiedzialem - to sie uspokoil. potwierdzam klakson dziala jak plachta na byka

yahoo

popieram opinię 16/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000874 2010-09-02 15:48 (1)

to ciesz sie ze na dziadka trafiles a nie na kogos innego...jak czytam komentarze na Trojmiasto.pl to odnosze wrazenie, że wiekszosc szanownych czytelnikow samochodem jezdzi w niedziele do hiprmarketu i na weekend do cioci Genii za miasto robiąc rocznie 5000 km...a to buspas jest wychwalany, a to 80km/h po miescie to zawrotna predkosc, a teraz korki i zostawianie 15m luki jest ok??? kiedy wreszcie zrozumiecie, ze jakiekolwiek zamulanie spod swiatel, w korku, na skrzyzowaniu tylko potęguje korki???

kierowca

popieram opinię 10/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 2000881 2010-09-02 15:49

nigdy!

popieram opinię 0/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2002410 2010-09-03 09:32 to zalezy od osobowości

Na mnie klakson nie działa
wręcz przeciwnie, jechałabym jeszcze wolniej

klakson jest po to by ostrzegać

Kama

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000871 2010-09-02 15:47 To było uzasadnione, śpiących trzeba budzić (8)

Jakby tak każdy zaczął "buforować" to korek zajmowałby wielokrotnie więcej miejsca.
Oczywiście pan "buforujący" myśli tylko o swoich mikroskopijnych oszczędnościach, a to, że ktoś za nim nie może np. skręcić w przecznicę, bo sztucznie wydłużony korek mu na to nie pozwala, ma serdecznie w dup..

Trzeźwy

popieram opinię 8/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000964 2010-09-02 16:07 (7)

na Spacerowej jest całe mnóstwo przecznic;)

popieram opinię 4/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2000996 2010-09-02 16:22 Przecież chodzi generalnie o zasadę (6)

... ale gość z Passata z pewnością nie prowadzi takich rozważań. Liczy się jego interes i tyle

Trzeźwy

popieram opinię 9/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001120 2010-09-02 17:13 Tak dziala wiekszosc kierowcow... (5)

Nie patrzy jeden z drugim co sie dzieje za nim...ze jakby kołek podjechał 30cm to koleś za nim skrecilby w prawo.Nie mowiac juz o przerwach 30 metrowych za ktore powinny byc mandaty!!!Jezli ktos z was nie rozumie ze to wydluza korek i czas przejazdu to znaczy ze jest totalnym intelektualnym dnem!!!Dobrze ze matematyka wraca na mature...przydalaby sie rowniez fizyka,ale wtedy mature konczyloby 15% obecnych abiturientow...

Uwe Ampler

popieram opinię 5/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001124 2010-09-02 17:14 (4)

co za jad, co za nienawiść, co za wszechwiedza... łał, jesteś geniuszem.....

popieram opinię 0/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2001211 2010-09-02 17:50 Co ubodlo??? (3)

Nie trzeba byc geniuszem,zeby zrozumiec to co napisalem,ale jak widze dla ciebie to co najmniej Nobel...rowerem jezdzij skoro nie umiesz autem...

Uwe Ampler

popieram opinię 3/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 2002416 2010-09-03 09:35 30 metrów to przepisowa odległość

jeżdżę od kilkunastu lat w trasy i dużo po mieście ( 2000 km miesięcznie) i trzymanie odległości wyuczonej na kursie ustrzegło mnie prze kolizją 'z tłu" w korku - gościu stuknął jedno auto, poszło jak domino, ale ja widząc co się dzieje podjechałam do przodu, bo miałam spory zapas, i już nie było domina

Beata

popieram opinię 1/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2003609 2010-09-03 15:09

nic nie ubodło. jesteś geniuszem. bijemy pokłony, oooo wielki.....

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2788759 2011-08-16 21:50

a gdzie tu jest o niezrozumieniu? mówisz sam o sobie, tak? gratuluję rozdwojenia jaźni.

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
Warte uwagi: