- 1 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (178 opinii)
- 2 Zabójca z Jagatowa przyznał się do winy (141 opinii)
- 3 Śmierć w stoczni: zabójstwo, a nie wypadek (270 opinii)
- 4 Nabrzeże Hanzy na Wyspie Spichrzów (138 opinii)
- 5 15 mln dofinansowania na prace na Puckiej (51 opinii)
- 6 Ostatnia sesja radnych w tym składzie (95 opinii)
Działacz Wiosny walczy o zmianę nazwy al. Jana Pawła II
Aktywista z partii Wiosna zbiera podpisy pod petycją o zmianę nazwy al. Jana Pawła II w Gdańsku na al. im. Strajku Kobiet. Jednak droga do przeforsowania takiej propozycji jest bardzo długa i mało prawdopodobna. Przeciw takiemu pomysłowi jest Andrzej Stelmasiewicz, przewodniczący Komisji Kultury, która opiniuje m.in. zmiany nazw ulic.
To też reakcja aktywisty na ujawniony 10 listopada raport, który został sporządzony przez Sekretariat Stanu Stolicy Apostolskiej. Wynika z niego, że Jan Paweł II mógł posiadać wiedzę na temat oskarżeń o przestępstwa seksualne, które były kierowane wobec kardynała Theodore'a McCarricka, a który mimo to piął się po szczeblach kościelnej hierarchii.
- Moim zdaniem w takich okolicznościach Jan Paweł II nie zasługuje na to, by jego imię nosiła ulica w Gdańsku. Uważam, że należałoby tę nazwę zmienić na coś, co kojarzy się pozytywnie, a bez wątpienia czymś takim jest Strajk Kobiet - oddolna akcja Polek i Polaków, będąca wyrazem solidarnego sprzeciwu społeczeństwa wobec ataku na prawa kobiet - uzasadnia pomysł nasz rozmówca.
Najważniejsze informacje o Strajku Kobiet w Trójmieście
Potrzeba 300 podpisów pod obywatelskim projektem uchwały
Michał Piękoś zorganizował w tej sprawie internetową zbiórkę podpisów. W chwili pisania tego artykułu poparło ją już ponad sto osób. Jak jednak zapowiada aktywista - to na razie liczenie szabel.
- W następnym kroku będę chciał zainteresować tematem miejskich radnych, by w tej sprawie wyszli z odpowiednią inicjatywą. Drugą opcją jest "fizyczna" zbiórka podpisów pod obywatelskim projektem uchwały Rady Miasta. By nadać mu moc prawną, potrzeba 300 głosów poparcia - podsumowuje Michał Piękoś.
Zmiana podzieli społeczeństwo i wywoła problemy
O komentarz poprosiliśmy przedstawicieli Komisji Kultury, która opiniuje m.in. zmiany nazw ulic.
- Uważam, że pomysł zmiany nazwy al. Jana Pawła II jest przedwczesny. Z kolei nadanie alei nazwy Strajku Kobiet - choć sam w strajkach uczestniczyłem - to mogłoby podzielić mieszkańców. W Gdańsku żyją ludzie o różnych poglądach, a ideą polityki w naszym mieście jest łączenie, a nie polaryzacja. Z tego powodu, gdyby trafił taki wniosek, zagłosowałbym w tej chwili przeciw niemu - mówi Andrzej Stelmasiewicz, przewodniczący Komisji Kultury.
Nasz rozmówca podkreśla, że zmiana wiązałaby się także z dużymi problemami natury administracyjnej - wymagałoby to bowiem zmiany adresów setek osób, zamieszkujących przy jednej z głównych ulic Zaspy.
Przypomnijmy: al. Jana Pawła II jest jedną z najważniejszych arterii na Zaspie i prowadzi praktycznie przez całą długość dzielnicy. W 1987 r. w przylegającym do tej ulicy parku Jan Paweł II odprawił mszę. Obecnie park nosi tę samą nazwę co aleja.
Opinie (1278) ponad 300 zablokowanych
-
2020-11-13 12:28
Opinia wyróżniona
Gdyby tak politycy zajmowali się tylko rozsądnymi sprawami, świat byłby piękniejszy. (75)
Komuś wydaje się, że to absurdalna petycja. Owszem, ale nawet taka, wciągnięta w tryby machiny biurokratycznej, zajmie kilkunastu urzędnikom mnóstwo czasu, który mogliby poświęcić mieszkańcom.
- 911 49
-
2020-11-14 18:56
Ja się pytam co facet z Sopotu ma do powiedzenia ? 300 podpisów w kilkutysięcznym mieście ! Niech się rozejrzy po Sopocie czy tam czegoś nie trzeba zmienić.
- 0 0
-
2020-11-14 15:31
Gdyby nie papież Jan Paweł II, to byście po rosyjsku pisali i szczekali. Ale co to zboków obchodzi. A od zboka do pedofila jeden krok.
- 4 2
-
2020-11-14 13:11
zgoda (1)
zbyt wcześnie na takie zmiany, poczekajmy spokojnie na wyniki śledztwa komisji kościelnej, chociaż z drugiej strony Kościół miałby sądzić samych siebie? Któż mógłby rozsądzić bezstronnie? Nie mam pomysłów.
- 0 0
-
2020-11-14 18:54
Mieszkańcy Dominikany.
- 1 0
-
2020-11-14 12:48
Dajcie zdjęcie Pana Piękosia (1)
żeby wszyscy wiedzieli kto ma takie pomysły
- 2 0
-
2020-11-14 17:13
wywgogluj sobie
- 0 0
-
2020-11-14 10:06
wpis jest wyróżniony, tylko nie wiem za co. Jeśli petycja będzie złożona przez normalnych mieszkańców, i nie będzie medialną prowokacją jak w artykule, to co? Tacy tam są zarobieni, że nie mają nawet czasu na odebranie telefonów, wstukiwałem ostatnio 5 różnych i cisza. Kierownik ten od pogrzebów chodził bez maseczki, stał na korytarzu. Nie mamy jako mieszkańcy żadnej kontroli nad tą sitwą, państwo w państwie. Czas to zmienić.
- 1 0
-
2020-11-13 23:34
Pewnie znowu komentarz off bedzie (4)
Nie histeryzujmy! Rozumiem oburzenie, ale proszę myśl logicznie,nikt nie zmieni nazwy ulicy tylko dlatego, że kobiety strajkowały parę dni! To jest Państwo to są ustawy. Ten pan nie ma prawa zmienić nazwy tylko dlatego, bo on wyznaje swoją ideologię. Partia wiosna? Co to jest? Prawo się zmienia, lecz strajki będą caly czas, pamiętajmy o co
Nie histeryzujmy! Rozumiem oburzenie, ale proszę myśl logicznie,nikt nie zmieni nazwy ulicy tylko dlatego, że kobiety strajkowały parę dni! To jest Państwo to są ustawy. Ten pan nie ma prawa zmienić nazwy tylko dlatego, bo on wyznaje swoją ideologię. Partia wiosna? Co to jest? Prawo się zmienia, lecz strajki będą caly czas, pamiętajmy o co walczymy, ale nie pozwólmy zmienić historii. W każdej pracy taki pan miał by już dyscyplinarne. Pytam kto siedzi w urzędzie? Ludzie zbuntowani po liceum czy odpowiedzialni za cały Gdańsk. Prosze Trójmiasto pozwólcie wyrazac opinie na prawdę
- 9 1
-
2020-11-14 00:59
W większości (2)
"protestowały", góra 20-letnie, Julki z Oskarkami, którzy chcieli je puknąć po proteście.
- 11 4
-
2020-11-14 09:51
Mariola?
Czt to Ty nie walczylas w kisielu?
- 0 1
-
2020-11-14 03:27
Julka, ty musisz być jakaś "przechodzona" , 20 latki to samo życie.
- 1 4
-
2020-11-14 00:45
Kobiety nie strajkowały. Większość z nich nie wie co to praca.
Spacerowanie po ulicy to nie jest strajk.
- 12 3
-
2020-11-13 22:09
znow to samo...
kolejny artykuł o "kościele" żeby się klikało...
- 8 3
-
2020-11-13 18:29
Proponuje nową nazwę alei na Cwaniaków, zdrajców i sprzedawczyków.
- 17 0
-
2020-11-13 17:49
Obrzydliwe
Co za absurd! Czy oni naprawdę pogłupieli! Co to wogole jest ta Wiosna to jakiś żart czy co? Tyle problemów mamy w Państwie a oni bawią się w jakieś kretyńskie pomysły?jeżeli Olka to podpisze to się wyprowadzam. Najgorsze jest to, że wszystkie pomysły są realizowane za naszymi plecami! Gdzie ankieta? Gdzie głosowanie? Kiedy wyniki? Pewnie znowu pokażą tylko sondaże od osób anonimowych!
- 21 5
-
2020-11-13 17:40
Co tu pisać najbardziej tranfne posty zablokowane
Mimo że nic obraźliwe go w nich nie było.
- 1 2
-
2020-11-13 16:51
Ja z miłą chęcią tę petycję podpiszę.
Koniec pobłażania pedofilom w sutannach, koniec przenoszenia na inne parafie. Dodatkowo karać każdego kto ich chroni w jakikolwiek sposób, wyrokiem za współudział.
- 8 26
-
2020-11-13 16:42
Co za bzdura. Nikt nie odciągnie urzędników od "poświęcania czasu mieszkańcom", bo w urzędzie są ludzie od takich właśnie spraw jak np. ewenement na skalę krajową, jakim jest nadawanie nazw tramwajom.
- 12 4
-
2020-11-13 16:19
Więc jaki sens ma zawracanie im tym głowy ?
- 4 1
-
2020-11-13 15:39
PO 1. nie strajk, a protest
PO 2. nie kobiet, tylko niemieckiej partii w Polsce i sierot po komunie
- 35 16
-
2020-11-13 13:54
Wlasnie dobrze ze dzialacze z partii Wiosna zajmuja sie takimi waznymi problemami.
Nie daj Boze zaczeli by majstrowac przy podatkach i nieszczescie gotowe...
- 42 6
-
2020-11-13 13:48
Matko jakie to głupie. (4)
Popieram strajk kobiet, ale bądźmy realistami. NIKT się nie zgodzi żeby przemianować ulicę po naszym papieżu na cokolwiek innego. Nawet jak na siłę by zmienili to ludzie sami by to pewnie zdjęli. Co ten chłop ma w bani...
- 60 10
-
2020-11-13 18:36
św. obrońca pedofili w KK (1)
- 7 18
-
2020-11-14 11:40
skutecznie kryl do czasu
- 1 1
-
2020-11-13 18:34
(1)
narzędzia chirurgiczne do skrobanek płodów ma w głowie
- 16 2
-
2020-11-13 20:10
czyli łyżkę do lodów :D
- 4 1
-
2020-11-13 13:36
Stara dobra prowokacja ;)
Michał Piękoś
- 30 8
-
2020-11-13 13:14
świetna inicjatywa ze zwianą nazwy ulicy. najważniejsze, że mamy poparcie panie prezydent (5)
- 7 46
-
2020-11-13 13:36
hee he :) (4)
gosc miał spięcie pod kopułką :P
- 40 6
-
2020-11-13 15:45
(2)
autor pomysłu zmiany ulicy po skrobance z wiaderka uciekł tak bardzo chciał żyć
- 20 7
-
2020-11-13 16:53
To w PiS najwięcej bezmózgów. (1)
- 8 20
-
2020-11-14 11:39
wyskrobkow?
- 1 0
-
2020-11-13 14:55
chyba w tyłku i przeszło mu na głowę :)
- 23 5
-
2020-11-13 13:08
Jeżeli tak zależy na zmianie to.. (39)
niech ów działacz przygotuje kasę na koszty z tym związane / oznaczenia / znaki / dowody i inne dokumenty oraz koszty poniesione przez mieszkańców... jak za to zapłaci niech zmienia co chce na co chce, ale co do grosza... może zrozumie jaki to niemądry pomysł jest...
- 62 19
-
2020-11-13 14:59
(3)
Do kosztow ponoszonych przez mieszkancow/firmy nalezy dodac zmarnowany czas i koszty zamieszania z powiadamianiem znajomych/kontrachentow. Ewentualnie niech zwroci ten czas jesli nie potrafi. Ja zmarnowana godzine zycia na czyjes wymysly wyceniam na 1tys zl.
- 10 13
-
2020-11-13 23:20
(2)
Co to przy 70 milionach prawicowych przygłópów wydanych na kopertowe wybory.
- 6 11
-
2020-11-14 00:56
Było nie blokować w senacie (1)
to wybory odbyłyby się o czasie. No ale trzeba było wymienić Kidawę 2% Błońską na Czajkoskiego, prawda?
- 15 5
-
2020-11-14 10:23
Plakat Kidawy pokazujacej 'victory" z podpisem 2% poparcia to arcydzielo zaorania
:-)
- 4 3
-
2020-11-13 13:18
A kto zapłacił za zmianę nazwy ul. Dąbrowszczaków na Lecha Kaczyńskiego? (34)
- 43 54
-
2020-11-13 14:05
(33)
Rozumiem że można nie lubić Kaczyńskiego, ale chcieć mieszkać na ulicy mienia zbrodniarzy komunistycznych to już trzeba być walniętym.
- 59 31
-
2020-11-14 14:39
ale dzban
ludzie mieli w d...e nazwe ulicy nie chcieli zmian i ch..j ich obchodzilo ze to jacys nikomu ni8enzani komunisci idac twoim tokiem rozumowania to mozna nie lubic jana pawla ale ale chceic mieszkac na ulicy imienia obroncy pedofilii to trzeba miec cos nie tak z glowa
- 1 3
-
2020-11-13 14:41
Zapoznaj się z historią Dąbrowszczaków. (30)
Kim byli i o co walczyli. Ale jak dla Ciebie faszyzm jest lepszy, to uznaję dyskusję za zbędną. Dąbrowszczacy walczyli przeciw faszyzmowi.
- 25 29
-
2020-11-14 15:18
On woli mordujacego Polakow strzalem w plecy Lupaszke :) (3)
- 1 3
-
2020-11-14 15:29
(2)
dla ciebie to Pan Major, lewacki pomiocie :D
- 3 2
-
2020-11-14 18:47
Bandyta. (1)
- 1 2
-
2020-11-14 23:31
w twarz byś Mu tego nie powiedział, szybciej zes.....ł byś się ze strachu, cieniasie
- 1 2
-
2020-11-13 23:52
Zdefiniuj faszyzm. (1)
Bo jak na razie, to każdy krzyczy "faszyzm", a nie bardzo wie co to jest. No śmiało.
- 6 1
-
2020-11-14 00:13
ale w/g kogo co to oznacza? Dla tych od dąbrowszczaków, wszyscy którzy nie są z nimi lub są przeciwko nim. Suma sumarum, to też faszyści, tylko innego koloru. Ech, ale jaja, co nie?
- 3 0
-
2020-11-13 22:21
Mihály Szálvai Czapajew
200% bolszewia, dostali łomot od nas to poszli do Hiszpanii, swołocz jedna- 5 1
-
2020-11-13 22:17
oni walczyli za komunizm
- 3 1
-
2020-11-13 18:36
Komuniści tez walczyli i co z tego. Komuniści to tacy sami zbrodniarze co ich krwniacy socjalisci Hitlera
- 7 3
-
2020-11-13 14:54
jeżeli to pisała Pani Aleksandra to komentarz zbędny :) (13)
niemcy! - rozumiesz?! niemcy! :)
- 18 8
-
2020-11-14 15:04
Jaka Pani ona to Panna.
- 1 0
-
2020-11-13 15:27
niemcy! - rozumiesz?! niemcy! :) :) (11)
Jacy Niemcy? Przecież Dąbrowszczacy walczyli w Hiszpanii.
- 22 2
-
2020-11-14 11:34
miemcy hitlerowskie wspierali franko, podobnie jak faszysci wloscy
- 4 0
-
2020-11-14 00:07
a Guernikę kto zbombardował, latające żółwie Ninja?
- 5 0
-
2020-11-14 00:39
Ale przeciwko Hiszpanom walczyli też Niemcy.
- 1 0
-
2020-11-13 22:10
a to byli chłopcy ze wsi czy po uniwersytecie w Sorbonie? jedli bigos i tłustą kiełbasę? Chodzili do KK?
- 1 0
-
2020-11-13 17:28
(4)
a Franco kto wspierał, św. Mikołaj?
- 11 1
-
2020-11-13 20:57
Hm (3)
Franco był wspierany przez NATO . O wiele dłużej niż przez hitlera . Trochę historii się poucz bo się ośmieszasz
- 3 11
-
2020-11-13 22:08
(2)
w 1936 było już NATO?
- 9 2
-
2020-11-14 10:20
Franco byl do lat 70atych lewackie głąby (1)
Takie macie książki do historii lewacy
- 3 3
-
2020-11-14 10:54
Ale wtedy nie było Dąbrowszczaków ani wojny domowej w Hiszpanii. Pomijając już resztę wypowiedzi.
- 1 0
-
2020-11-13 17:25
to oni walczyli razem ze Stalinem?
- 2 0
-
2020-11-13 16:52
Przecież tego w przekazie z Nowogrodzkiej nie napisali.
- 11 12
-
2020-11-13 14:47
(6)
a mnie się wydaje, że przeciwko Niemcom
- 19 9
-
2020-11-14 03:19
Do szkoły, książek szybciutko, jak potrafisz czytać zgłębiać wiedzę, a i pani pochwali.
- 1 1
-
2020-11-13 18:32
(4)
Dąbrowszczacy walczyli z rodowitymi Hiszpanami w Hiszpanii.
- 15 3
-
2020-11-14 11:28
(2)
waczyli wraz z rodowitymi hiszpanami przeciwko zbuntowanemu generalowi franko ktory wprowadzic chcial faszokatolski rezim, niestety udalo mu sie wygrac i cofnac hiszpanie do sredniowiecza, hiszpania odbudowywac zaczela sie dopiero po smierci franko, obecnie postepuje defrankizacja, usuwane sa pomniki krwawego dyktatora, zmienia sie nazwy ulic,
waczyli wraz z rodowitymi hiszpanami przeciwko zbuntowanemu generalowi franko ktory wprowadzic chcial faszokatolski rezim, niestety udalo mu sie wygrac i cofnac hiszpanie do sredniowiecza, hiszpania odbudowywac zaczela sie dopiero po smierci franko, obecnie postepuje defrankizacja, usuwane sa pomniki krwawego dyktatora, zmienia sie nazwy ulic, odkrywa i upamietnia masowe groby, matki odszukuja swoje dzieci ktore byly im odbierane, tak jak mialo to miejsce w polsce na zamojszczyznie podczas 2wojny swiatowej, niemcy hitlerowskie ktore wspieraly franko cwiczyly naloty na ludnosc cywilna co tak bolesnie odczuli bezbronni polacy dwa lata pozniej dziesiatkowani w miastach, wsiach i na drogach przez lotnistwo niemieckiego agresora
- 4 4
-
2020-11-14 17:10
w tej wojnie walczyli komuniści z całej Europy. Obie strony dokonywały masowych mordów.
- 1 0
-
2020-11-14 15:54
Baskowie za Hiszpanów nie uważają się, Katalończycy, anarchiści, komuniści. No tak, gdyby wygrała komuna to, masowych grobów by nie było, jasne. Rżnęła bolszewicka swołocz aż huczało. I Hiszpania nie cofnęła się do ery kamienia ciosanego. Podobnie było w Chile. Różnica była taka, że gen. Pinochet wziął do pomocy technokratów. Dlatego dzisiejsze Chile jest stabilnym, gospodarczo silnym krajem. Tkwisz daleko w tyle, żyjesz utopią ubiegłego wieku.
- 3 3
-
2020-11-13 22:14
jak ładnie napisane "rodowitymi". Międzynarodówka komunistyczna przeciwko Narodowi Hiszpańskiemu.
- 13 3
-
2020-11-13 14:37
tylko ciemnogród może nie słyszeć o "dąbrowszczakach" - bo czerwoni na bank wiedzą co i jak...
- 35 4
-
2020-11-13 13:02
nie macie o czym pisać że łapiecie się każdego bzdurnego tematu? (1)
ani to modne, ani pożyteczne jedyne co to tylko chwilo "na czasie"
- 79 16
-
2020-11-14 01:57
al. obrońców pedofilli
- 19 3
Wszystkie opinie
-
2020-11-13 12:22
(25)
Słusznie,teraz wychodzą niestety takie kwiatki że podejrzewam że pomniki i ulice dawnego papieża będą likwidowane a kościoły przez to że purpuraci nie chcą się rozliczyć z wiadomo czego będą pustoszały.Co prawda jakiejś wiosny nie popieram bo wolę lato ale polecam kontakt bezpośredni z Bogiem.Taniej i szybciej.
- 299 790
-
2020-11-13 13:03
Nie w tym kraju. (10)
Tu jest taki beton mentalny, że ludzie by własne dzieci oddali żeby je pan w koloratce swoim "kropidłem" namaścił. Musi jeszcze sporo wody upłynąć by coś się zmieniło, wychodzą kwiatki z Dziwiszem, JPII a oni dalej ich będą bronić za wszelką cenę o_O
- 44 75
-
2020-11-13 15:10
(4)
jedni bronią Dziwisza, drudzy "Bolka"
Wszystko na swoim miejscu...- 26 19
-
2020-11-13 15:42
Konstytucja (2)
Bolek, bolek, bolek!
- 18 14
-
2020-11-14 09:49
Lepszy Bolek, który przez bramę skoczył niż wasz kaczor co to przespał ;) (1)
- 13 8
-
2020-11-17 14:29
skoczyl ale z motorówki M-1
na przykanałowym styku granic Stoczni Remontowej i Stoczni im. Lenina (dziwnie jakos skoczyl przez ten płot, cała stocznia ludzi, prawie 4 tysiece pracowników, którzy pilnowali wszystkich granic stoczni, by komuchy nie wlazły do srodka, a ten tak se wział i skoczył, cudotwórca polski, szaman nie bolek). A te ludzie jakies tez dziwne, łyknęły bezkrytycznie tekst bolka o skoku przez płot, kto by tam podważał słowo przywdócy co nie? nie, no byli tacy co podwazali i caly czas podwazają: sp. Anna Walentynowicz, Gwiazdowie, Wyszkowski, ale kto by tam sie zazdrosnikami i oszołomami przejmował co nie? Oj ludzie, ludzie, wam nawet jak na złotym polmisku dac prawde pod sam nos to byscie nie uwierzyli, lubicie sie dawac oklamywac i czarowac. Panstwo prawie 39milionów dorosłych dzieci.
- 0 0
-
2020-11-14 09:48
Argument typu "a u was murzynów biją"
Albo "przez 8 lat polcy i polacy"... ;) Powiedz coś rozsądnego. Np. po przeczytaniu jego encykliki (tu podaj nazwę encykliki np. "Redemptor hominis"), uważam, że Jan Paweł II był ważną postacią, która wpłyneła na kierunki rozwoju naszego panstwa i zasługuje tym samym na nadanie ulicy jego imienia.
- 13 4
-
2020-11-14 09:53
(4)
po 50 latach komuny, nie dziwię się, że jest beton ;D
- 4 1
-
2020-11-14 19:01
Nie używaj określeń, które są dla Ciebie niezrozumiałe. (3)
Jeżeli chcesz porównania socjalizmu z komuną, to sprawdż jak było w tym samym czasie w Chinach lub Kubie, a obecnie w Korei Północnej.
- 4 1
-
2020-11-14 19:38
(2)
no dobra, a teraz skup się. Wiem, że to mało prawdopodobne, ale może ci się uda :) Komu zawdzięczamy brak czerwonych gwiazd w PRLu, kiedy dookoła wszędzie były. Gomółce czy Gierkowi? ;D
- 1 0
-
2020-11-14 19:49
Wystarczy pierwsze zdanie, (1)
by dalej nie czytać, po głupota dalszej treści jest oczywista.
- 0 0
-
2020-11-14 19:52
wystarczy pół "wytłuszczonego" zdania, aby wiedzieć, czym nadrabiasz nicość w wypowiedziach.
- 0 0
-
2020-11-13 15:06
myślę że nie będą likwidować, przede wszystkim nic JP2 nie udowodnili
chodzi o to że JP2 był powiadomiony o sprawie McCarricka jeszcze w czasach komuny. Mógł nie uwierzyć bo bezpieka kościół często dyskredytowała. Mógł uznać że to kolejny taki numer a mimo to gościa zawiesił na czas wewnętrznego śledztwa. Przez lata ani do prokuratury ani do kościoła nie zgłosili się poszkodowani więc proces czynienia gościa biskupem czy tam kardynałem odwiesił. Poza tym większość takich spraw przechodziła przez Dziwisza, który się tym "zajmował", a któremu nie zależało na tym by takie sprawy wypływały więc szefowi nie meldował. Popiełuszkę też chcieli zdyskredytować ale nic na niego nie mieli więc musiał zginąć. Co ciekawe w tą zbrodnię zamieszanych było wielu księży jako informatorów których bezpieka trzymała za mordę bo miała na nich haki, często w postaci tego że byli homoseksualistami.
- 29 9
-
2020-11-13 15:18
(1)
Trollu,zwolnij.
- 3 14
-
2020-11-13 22:15
Napisał Troll
- 4 3
-
2020-11-13 15:39
we wściekłą macicę się ubierze pierWiosnek byle zaistnieć
oczywiście tylko działanie destrukcyjne, zaś 3miasto jeszcze artykulik smaruje zamiast zachować się jak trzeba i przerwać wywiad niczym CNBC wobec kłamstw
- 23 10
-
2020-11-13 17:21
diabeł was opętał,opamiętał się człowieku i nie pisz głupst
- 9 5
-
2020-11-13 20:11
(6)
A ja polecam bezpośredni kontakt, mówię o Komunii Świętej w Kościele. Bo widzisz, Jezus nie powiedział Piotrze niech tak sobie ludzie robio co chco, tylko Ty jesteś skała, na tej skale zbuduję mój Kościół. Kościół ułomny, budowany przez grzeszników. Czytaj Pismo, kim byli apostołowie? Kim święci? Grzeczni i nie używali przekleństw? Poczytaj. Wpadnij do kościoła. Poważnie. Sprawdź sam.
- 10 4
-
2020-11-13 21:29
Bóg powiedział: Idź niech cię ksiądz ****** (4)
- 9 12
-
2020-11-14 01:01
Idź w pokoju
prymitywie i nie nudź swoim prostactwem.
- 6 7
-
2020-11-14 09:34
(2)
Z patologią trzeba walczyć tylko po co tyle prostactwa i nienawiści nie każdy ksiądz to dewiant w każdej społeczności grupie zawodowej tacy się znajdą
- 8 2
-
2020-11-14 09:52
(1)
Inne grupy zawodowe nie mogą liczyć na ochronę, ile razy trzeba powtarzać takie oczywistości.
- 7 7
-
2020-11-14 18:52
Na pewno na ochronę i bezkarność może liczyć specjalna kasta
- 3 0
-
2020-11-17 21:46
Tak jezus powiedział tak wg kościoła. O ile w ogóle istniał.
- 0 0
-
2020-11-14 11:24
No powiem ci sven że zablysnoles jak nigdy w komentarzach. Fajnie napisaniem zolwik
- 0 1
-
2020-11-14 22:17
starszy
Dostaniesz za bohaterów morderce Stalina i 67 lat do emerytury.
Gratuluję intelektu- 1 0
-
2020-11-13 12:23
ideologia noewgo swiata (38)
w zlym kierunku to wszystko zmierza, mam nadzieje ze Polacy sie obudza
- 1077 157
-
2020-11-13 12:37
kiedyś lewica walczyła o robotników, o bezdomnych, o poszkodowanych przez los (15)
dzisiaj to siewcy dewiacji i walki z kościołem,
- 120 36
-
2020-11-13 12:55
spokojnie przyjdzie islam . (8)
z kosciolow zrobi sie meczety i nie bedziemy juz zacofani.
- 49 31
-
2020-11-13 13:08
Rozumiem, że to popierasz (4)
zamiast walczyć o oczyszczenie Kościoła z brudu, wykpiwasz innych którzy to robią. Sam przykładasz się do jego upadku i sam w praktyce te meczety tutaj sprowadzasz. Brawo.
- 38 42
-
2020-11-13 13:34
A nie byla to ironia? Raczej zagraża to Francji, Szwecji, Niemcom ... (1)
- 26 4
-
2020-11-13 16:20
będzie Irlandia, ale to na własne życzenie polskiego Kościoła
oczywiście będą się dziwić, zastanawiać się jak do tego doszło....a to właśnie tak, właśnie przez takie zachowania KK w Polsce, przez tolerowanie pedofilli wśród księży, przez sojusz tronu z ołtarzem, przez sianie nienawiści, przez popieranie skrajnej prawicy itp. To się dzieje na naszych oczach właśnie teraz i KK stojąc nad przepaścią jeszcze chce wykonać ten jeden wielki krok naprzód...
- 22 15
-
2020-11-13 15:07
to źle rozumiesz, on nic takiego nie napisał. Wg twojej logiki kto nie znami ten przeciw nam?
przecież można chcieć oczyścić kościół z brudu a jednocześnie nie mieć poglądów lewicowych
- 12 2
-
2020-11-15 09:06
mdd
Nie należy potępiać wszystkich księży - zrobiła się powszechna nienawiść, nagonka wręcz na kościoły. Ktoś ewidentnie bardzo mocno dąży do obalenia naszych kościołów naszej wiary-a wiara jest jednym ze spoiw narodu. Bez tego łatwiej kierować ludźmi.
- 2 2
-
2020-11-13 13:20
Skąd wiedziałem że ktoś wyskoczy z islamem? (2)
Do Irlandii też islam przyjechał jak pogonili katozboków?
- 20 35
-
2020-11-13 13:59
(1)
Dostałeś plusa przez pomyłkę.
- 10 13
-
2020-11-13 18:49
a ty minusa celowo
- 8 6
-
2020-11-13 13:04
Kościół nie potrzebuje wrogów, skutecznie się niszczy sam.
- 24 31
-
2020-11-13 15:06
Lewica nigdy nie walczyła o robotników! Lewactwo mordowało patriotów Polskich!
- 35 9
-
2020-11-13 15:09
kiedyś lewica walczyła
i Ty w to uwierzyłeś? Nigdy tak nie było, i jest tak nadal.
- 21 4
-
2020-11-13 15:37
(1)
Oni zawsze walczyli z Kościołem i chrześcijaństwem.
- 22 8
-
2020-11-13 16:33
A może nie z chrześcijaństwem ani z Kościołem tylko z tymi którzy powinni być jak kryształ . Jak widzą takiego Głódzia , Petza , Dziwisza, Janiaka czy Jędraszewskigo to co maja myśleć . Tu nie trzeba żadnej walki ci ludzie sami wykończą polski Kk.I jeszcze jedno mariaż władzy z Kościołem nigdy nie wyjdzie nikomu na dobre . A dlaczego jest ten sojusz ? Jest dla zwyklej mamony.
- 16 11
-
2020-11-14 15:31
ten gosc to syn milionera
bylego komucha.
Kawiorowa lewica :)
On ma sie troszczyć o bezdomnych :)?
Wolne żarty,- 6 1
-
2020-11-13 12:38
pełna zgoda (7)
trzeba usunąć z życia publicznego organizacje kryjące pedofili
- 36 37
-
2020-11-13 12:40
świetny pomysł (2)
Czyli wszystkie korporacje obecne w PL.
- 37 8
-
2020-11-13 12:44
masz dowody? Zgłaszaj! (1)
Nie masz? to przestań pisać bzdury
- 13 20
-
2020-11-13 13:06
Przypuszczenia wystarczą
- 14 10
-
2020-11-13 13:36
Tylko w Polsce nie było mee-too, więc mają sie dobrze.
- 8 5
-
2020-11-13 21:27
(1)
Tylko w partiach lewicowych może być ich całkiem sporo. Myślisz skąd się tam biorą pomysły do obniżenia wieku inicjacji seksualnej?
- 20 3
-
2020-11-16 13:20
To był akurat pomysł PIS
- 1 2
-
2020-11-14 10:39
KOD, Wiosna...
- 6 1
-
2020-11-13 12:46
Uwielbiam te wszystkie
"oddolne" incjatywy. Już widzę jak zatroskani obywatele przyszli do działacza i go usilnie poprosili o pomoc w zmienieniu tej nazwy.
- 59 7
-
2020-11-13 12:50
(2)
Patrząc co się dzieje na świecie to wszystko raczej zmierza do końca świata...może to i dobrze ?
- 35 4
-
2020-11-13 13:38
Pozostanie ok 15% i będzie jeszcze szansa.
- 3 2
-
2020-11-13 14:02
Ludzie nie kumają właśnie ze dzisiejsza broń A jest kilkaset do kilka tysięcy razy silniejsza niż pierwotnie.
- 5 0
-
2020-11-13 15:36
Większość ma przeprane mózgi przez mainstreamowe media i celebrytow.
- 24 4
-
2020-11-13 16:28
A kto temu winien?
- 5 0
-
2020-11-13 16:32
... (2)
No właśnie się budzą i bardzo dobrze. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Jedna osoba nie może decydować za 38 mln ludzi. Kościół nie może wyznawać zasad z średniowiecza tylko musi przejść aktualizację.
- 11 16
-
2020-11-14 01:06
Mordowanie chorych i slabych (1)
było modne na długo przed Średniowieczem. Czyli Kościół cofa nas do Średniowiecza a pro mordercy dzieci cofają nas do absolutnego przedhumanistycznego barbarzyństwa. Wybieram Średniowiecze z jego ideałami.
- 16 5
-
2020-11-16 13:22
Usuwanie uszkodzonego płodu to nie jest mordowanie dzieci
Wyłącz TVPis, włącz myślenie.
- 1 3
-
2020-11-13 18:57
jak zwykle
w nocniku
- 2 1
-
2020-11-13 22:32
Zgadzam się w pełni z Tobą
A jak to Ty Dawidzie to przyznaję że byłem w paru kwestiach w błędzie
- 0 0
-
2020-11-14 14:44
Pedofilia
Kościół i jego ludzie sami niszczą ta religie robić z ludzi i**otów.
- 3 4
-
2020-11-14 15:24
Nie ma szans, wystarczy spojrzec na wypowiedzi, wiekszosc ochoczo zaprowadzi swoje dzieci do gwalcenia.
- 3 6
-
2020-11-15 08:59
mdd
Dokładnie, Zachodnia Europa głupieje robi się pusta, pozbawiona jakichkolwiek wartości-smutne. To co kiedyś było normalne teraz już nie jest, wszystko wyszydzone zmieszane z błotem ,za to pochwała najniższym pobudkom i zewnętrznej urodzie. Mam wrażenie że tylko na tym teraz się skupiamy :-(
- 2 1
-
2020-11-13 12:23
Za wcześnie (10)
Jeszcze zbyt mało uprawdopodobnione, ale sytuacja jest rozwojowa. Poczekamy aż będzie większe poparcie dla tej inicjatywy. A poza tym może zmieńmy nazwę ulicy przy której są biura poselskie? :-)
- 98 485
-
2020-11-13 13:33
(4)
Nie dla zmiany nazwy. Papież był na Zaspie w 1987 r. i to jest odpowiednia nazwa. Niech ten aktywista zajmie się czymś ważnym.
- 44 18
-
2020-11-13 14:47
Pewien pan z wąsem jechał kiedyś obecną Grunwaldzką (3)
Ale jakoś do jego nazwiska nikt wracać nie chce
- 19 19
-
2020-11-13 17:43
Kto - Hitler czy Wałęsa? (1)
- 13 1
-
2020-11-13 20:14
obaj :)
- 7 1
-
2020-11-14 16:55
A czy Hitler nadal nie jest honorowym obywatelem miasta Danzig?
- 4 0
-
2020-11-13 13:45
Powinno się zmienić Kaczyńskiego, oczywiście Prezydenta bo mało kto niedługo go będzie kojarzył.
- 15 18
-
2020-11-13 15:02
Poparcie.
Czego się najaryliście że takie bzdury gadacie.Ojcu i matce za pieluchy odrobić i wtedy pogadamy,jak wam muzgi jeszcze nie wyparują.
- 9 9
-
2020-11-13 15:41
Nawet niech nie myślą o takiej zmianie. (1)
My ludzie Chrystusa nie pozwolimy na to!!!!
Kim jest ten działacz wiosny???? zadeklarowany gej?- 16 19
-
2020-11-13 17:19
Słaba prowokacja.
- 10 8
-
2020-11-15 16:26
zmień sobie mózg
- 0 0
-
2020-11-13 12:23
Czego to się nie chwytają by chociaż na chwilę zabłysnąć (18)
- 1008 89
-
2020-11-13 12:27
Jak wiadomo im wiekszy skandal tym wieksza popularnosc dla karierowiczów (2)
- 65 8
-
2020-11-13 16:48
np. taka Kaja Godek (1)
- 13 7
-
2020-11-13 20:18
zgadza się, zarówno Lampart, Godek, albo Jezus z KODu
karierowicze wybierają tylko to co modne, nie kierują się ideą. To bezideowcy. Ideowcami, choć w większości jeszcze głupimi są ludzie młodzi. Oni nie kierują się jeszcze karierą. Bob Marley kiedyś mądrze stwierdził iż nigdy nie zaufałby artyście po trzydziestce. Takiemu już przeważnie zalezy na kasie. Niemniej nie każdy młody jest głupi i nie każdy stary to karierowicz. Ale trzeba mieć na uwadze że jednak większość i patrzeć na ich postulaty przez palce.
- 5 1
-
2020-11-13 12:30
Nie ważne co mówią, byle by mówili.
- 40 3
-
2020-11-13 12:38
Zwalic z cokolow (6)
Taki z niego pasterz a nie wiedzial co trzodka robi z dziecmi? A kase kto pral? Gdzir nie pojechal tam zaraz wojna. A najlepiej mu sie jezdzilo do biedoty zeby jeszcze mniej mieli. Taki swiety jak z koziej d*py klarnet
- 14 69
-
2020-11-13 15:13
ale masz ograniczony punkt widzenia (4)
w tamtych czasach JP2 był uważany za jednego z najgroźniejszych wrogów komuny. Do tego miał prawo pewnych rzeczy nie wiedzieć bo nie wszystko do niego dochodziło. O jakich wojnach mówisz?
- 21 7
-
2020-11-13 16:59
(3)
teee, a chłopa kiedy miałaś ostatni raz? czy tylko palec koleżanki?
- 8 10
-
2020-11-13 20:21
teee a kiedy coś mądrego ostatnio powiedziałaś? (2)
Czy tylko potrafisz być nędzną chamiarą, która merytorycznie nie ma nic do powiedzenia. PS jestem facetem. Ale z tym paluszkiem to już twoje fantazje. Pewnie jak nie masz faceta to przestajesz myśleć i przenosisz swoje frustracje na innych. Nie wszyscy są tacy prości.
- 4 3
-
2020-11-15 13:08
(1)
No to paluszkiem u kolegi,sens ten sam.
- 1 2
-
2020-11-16 12:50
skoro o tym pomyślałaś to widocznie nie jest ci to obce
- 1 0
-
2020-11-14 09:53
pomyśl sobie jak byś był papieżem to ci co są wokół niego sznurkami pociągali taka jest prawda
- 0 0
-
2020-11-13 15:35
(6)
oczywiści super obiektywny i bezstronny portal musiał podać link do petycji
- 17 7
-
2020-11-13 16:53
(1)
a co ci to przeszkadza przeciez nie musisz podpisywac tej petycji
- 7 11
-
2020-11-13 20:24
nie muszę, a przeszkadza mi głupota
- 7 0
-
2020-11-13 16:57
Jedyne obiektywne i bezstronne media to TVPiS za dwa miliardy złotych rocznie na propagandę. (3)
- 5 16
-
2020-11-13 20:24
nie ma obiektywnych mediów w ogóle (2)
czasy dziennikarzy już minęły, teraz są czasy opiniotwórców
- 12 0
-
2020-11-14 23:09
Są. Na przykład "Opcja na Prawo" (1)
Zero reklam. Od lat jeden właściciel o sprecyzowanych poglądach.
- 1 1
-
2020-11-16 12:52
nie znam ale nie o poglądy chodzi, a o to czy one im nie przeszkadzają być rzetelnymi
- 0 0
-
2020-11-13 12:23
(17)
Żeby nie było dużego zamieszania podczas zmiany, wystarczy dodać wyraz ofiar przed nazwą i będzie adekwatnie
- 198 492
-
2020-11-13 15:06
Ale wciąż jeszcze nie wiadomo (13)
ile będzie potencjalnych ofiar tzw. strajku kobiet. Trzeba by z tym jeszcze poczekać ale już widać, że mogą to być setki osób chorych na covid...
- 39 42
-
2020-11-13 15:15
(3)
Ciekawe ile będzie ofiar "samochodowego" pochodu bąkiewicza. Na dzień dzisiejszy bankomat, balkon, stacja veturilo, a jeszcze czekamy na zakażonych
- 27 26
-
2020-11-13 16:54
(1)
jeszcze empik i muzeum
- 21 4
-
2020-11-13 21:17
Sam sobie podpowiadasz
akt desperacji buahahaha
- 3 6
-
2020-11-13 20:26
zdecydowanie mniej bo to był tylko jeden pochód a nie 50
- 10 5
-
2020-11-13 21:25
ale ofiary pedofilstwa kościoła katolickiego (7)
są już bardziej policzalne. Każdy gość w sutannie to praktycznie homo-niewiadomo.
- 7 13
-
2020-11-14 01:09
Nie dyskryminuj (5)
homoseksualistów! Każdy ksiądz to gej, tak? Dawaj dowody, że Popiełuszko, Suchowolec, Zych czy Wyszyński nimi byli. Za to każdy wie, że lewak to potencjalny morderca tylko dać mu trochę władzy...
- 15 11
-
2020-11-14 11:59
(2)
Oraz każdy pijak, to złodziej...
- 1 3
-
2020-11-14 23:10
Daj chociaż jeden przykład (1)
komunistycznego państwa, w którym nie mordowano na masową skalę...
- 5 0
-
2020-11-14 23:34
Faktycznie...
Prawica morduje na nieco mniejszą skalę. Dobra prawica.
- 1 5
-
2020-11-14 15:09
Dowody zniszczyl Wojtyla.
- 3 8
-
2020-11-14 23:33
taaa...
A każda samotna matka to puszczalska, a każdy facet to świnia, a każdy nastolatek to onanista, a każdy policjant bierze w łapę, a każdy katolik jest porządny, a każda/y itd...
- 4 2
-
2020-11-14 13:03
to jest dziwne, nie popierasz homo? W europejskiej Holandii, nowoczesnej, oświeconej a jakże, takie cuś:
"Prawo Królestwa Niderlandów również dość ciekawie traktuje sex z nastolatkami w wieku od 12 do 15 lat. Prokuratura i sądy mogą się zajmować tymi sprawami, ale nie muszą. Oznacza to, iż osoba wykorzystująca np. 13-latka może pozostawać bezkarna. "- 5 1
-
2020-11-14 13:14
wywołanego przez rząd
który ma władzę nad TK. Do pierdla z nimi!
- 3 3
-
2020-11-13 21:14
Po co odpowiadacie kretynowi (1)
Sprowadzi was do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
- 13 5
-
2020-11-14 15:10
A gdybys mial wybrac miedzy swoim honorem a ojczyzna?
Honor jednak postawiles wczesniej, wiec potraktuj to jako pytanie retoryczne.
- 1 3
-
2020-11-14 16:41
Ofiar Strajku Kobiet?
Super pomysł. Upamiętnimy ludzi, którym nie dane było się narodzic.
- 5 4
-
2020-11-13 12:24
działacz? (8)
wiosnę obrzydzają, tęczę obrzydzają - działacz powiedzieć to nic nie powiedzieć
- 500 45
-
2020-11-13 12:48
W partii Wiosna nie mówi się "działacz" tylko "członek"" (3)
- 51 2
-
2020-11-13 13:37
bardziej członikini
biedron popiera. juz zmienia nazwe w slupsku.
- 17 2
-
2020-11-13 15:13
lub członkininini :D
- 12 0
-
2020-11-14 10:48
Czlonek bierny albo czlonek aktywny...
- 6 1
-
2020-11-13 16:01
(3)
kto to jest ten działacz i co to jest ta wiosna, po co rozpisywać się na temat działań jakiegoś totalnego marginesu?
- 18 2
-
2020-11-13 16:56
(2)
totalny margines to miales w Warszawie na faszystowskim marszu niepodleglosci
- 3 18
-
2020-11-13 17:03
ten czowi to najwyraźniej faszysci bo tylko oni wprowadzaja chaos i tacy mali chca zawladnac wielkim swiatem pelnym pokoju o ktory wszyscy zabiegaja kazdego dnia, w kazdej modlitwie i sekundzie naszego życia.
- 10 3
-
2020-11-13 20:28
sam jesteś faszystowski
a na marszu niepodległości oprócz normalnych ludzi szło też takie samo bydło jak na marszach kobiet z normalnymi kobietami. Bydło nie zna strony konfliktu.
- 4 1
-
2020-11-13 12:25
Lewackie bicie piany. Zamieńmy na Al. Daniela Cohn-Bendita, tego od seksualizacji przedszkolaków. (31)
- 678 133
-
2020-11-13 15:27
(4)
Podobnie często przez lewą stronę cytowany jest M. Foucault , ale już o jego petycji do parlamentu francuskiego jest kompletna cisza, nawet w polskiej wersji Wiki.
- 14 5
-
2020-11-14 04:09
(1)
Adolf się odezwał!
- 2 4
-
2020-11-14 09:15
Znowu publicznie się obnażasz, młody?
- 2 0
-
2020-11-14 09:02
MF. był tylko jednym z wielu ówczesnych francuskich marksistów, którzy się podpisali pod tą petycją.
- 2 0
-
2020-11-14 21:40
Jedyna słuszna nazwa została zaproponowana wyżej:
Aleja lgbtrtvagd+- 4 0
-
2020-11-13 15:44
Albo che guavary (2)
A najlepiej marksa
- 24 5
-
2020-11-13 18:08
aleja Kaina kulawego z żoliborza (1)
co ci nie pasuje?
- 9 11
-
2020-11-14 08:25
Twój orzeszek w czaszce.
- 5 1
-
2020-11-13 16:37
Cow. Id. (7)
Dostałeś minusy od 42 lewackich pedofili ... lub i**otów, którzy nie wiedzą KIM (!!!) jest D. Cohn-Bendit.
- 13 12
-
2020-11-14 00:45
(6)
a kim jest?
- 1 1
-
2020-11-14 01:10
Zdeklarowanym (1)
pedofilem, a co?
- 6 1
-
2020-11-14 08:56
A nic:)
- 1 0
-
2020-11-14 07:51
Niebezpiecznym typem.
- 4 0
-
2020-11-14 08:22
Sprawdź, leniwa cielęcinko
- 1 0
-
2020-11-14 09:10
(1)
Typem, który już od dawna winien mieszkać w odosobnieniu społecznym.
- 3 0
-
2020-11-14 09:38
Nawet od bardzo dawna. Albo wrocic do swojej slonecznej ojczyzny.
- 3 0
-
2020-11-13 18:13
(6)
czy to jakiś zbieg okoliczności że środowiska prawackie to banda tępaków faszystów i złodzieji, bo widzę w tym pewną tendencję.
- 9 16
-
2020-11-14 04:09
Typowy elektorat w dresie i czapeczce!
- 2 4
-
2020-11-14 08:24
(3)
Czy to jakiś zbieg okoliczności że środowiska lewackie to banda tępaków faszystów i złodziei, bo widzę w tym pewną tendencję.
- 5 4
-
2020-11-14 09:53
(1)
Sprawdz co znaczy słowo lewacki".
- 1 3
-
2020-11-14 11:15
Sprawdź, co znaczy słowo prawacki! Jeśli w ogóle cokolwiek znaczy, tłuczku.
- 3 0
-
2020-11-14 15:28
Wlasnie obaj macie racje i to nie jest zbieg okolicznosci.
- 0 0
-
2020-11-14 09:53
"złodzieji" Fajny analfabeta z ciebie.
- 1 0
-
2020-11-14 00:44
a ty? (4)
lewica (nie mylić z komunistami) zdecydowanie porządniejsza od zakłamanych zdradzieckich i pełnych jadu pisaków. A Janowi Pawłowi II niczego nie udowodniono, więc się wszyscy uspokójcie
- 5 4
-
2020-11-14 10:50
a od kiedy PiS to prawica ???
ogarnij się i włącz odrobinę myślenia a nie bełkocz bezsensownie
- 3 2
-
2020-11-14 10:58
z kim mam nie mylić, to może sam ustalę, co? PiS od zawsze był centrowy, więc zgarnął również część lewicy. Czyli, rozumiem jesteś za taką lepszą wersją PiSu? Taką wyperfumowaną, wykształciuchowską, mienciutkom w dotyku. Polska lewica to postkomuna, neomarksiści i LPG. Koniec tematu.
- 3 1
-
2020-11-14 15:32
Moze nei zauwazylas, ale od jakiegos czasu juz nie trzeba niczego udowadniac w tego typu sprawach. (1)
Tak jak wszyscy wiedzieli, ze Weinstein wykorzystywal kobiety, tak wszyscy, wliczajac w to Was, gorliwych obroncow obroncow pedofilii, doskonale wiedza, iz zwierzchnik kosciola musial wiedziec i musial pomagac systemowo ukryc pedofili - gwalcicieli w sutannach.
- 2 4
-
2020-11-14 17:59
Młody, jeszcze dużo nauki i pracy przed tobą!!!
Nie trzeba niczego udowadniać? Wyrok na podstawie pomówień, plotek lub gdybania?
- 2 1
-
2020-11-14 09:52
(1)
Sprawdz co znaczy słowo "lewacki".
- 1 2
-
2020-11-14 11:29
w co wątpię
Młody, nie bełkocz. I odnieś się do głównego wątku, jeśli w ogóle potrafisz!
- 0 2
-
2020-11-15 11:12
jak ci kuzyn albo sąsiad dzieci wyseksualizuje to będzie lepiej?
- 0 2
-
2020-11-13 12:25
(12)
Jak na Wiosenne klimaty powinno być Karola Marksa.
- 618 62
-
2020-11-13 12:32
(4)
Taka już była. Teraz to jest Hallera.
Czyli wystarczy wrócić do starej nazwy a JP2 zastąpić na Hallera :D
Czego to Lewica sie nie złapię żeby zabłysnąć na "salonach"- 36 8
-
2020-11-13 13:09
A Hallera też należałoby zmienić (2)
osobiście przyczynił się do morderstwa pierwszego prezydenta odrodzonej Rzeczpospolitej. Taki to bohater.
- 2 19
-
2020-11-13 15:15
taaaa bo się z nim nie zgadzał i był zagorzałym przeciwnikiem politycznym
i to go czyni współodpowiedzialnym? :D
- 5 2
-
2020-11-13 22:19
No to wróćmy do nazwy Franklina Roosevelta
- 0 1
-
2020-11-13 13:16
A może wróćmy do historycznej nazwy ulic? Dość tych ciągłych zmian, Niech się ulice nazywają tak, jak przy ich powstaniu. Będzie to przynajmniej znak czasów.
- 9 5
-
2020-11-13 14:48
maja przeciez al. adamowicza
- 17 1
-
2020-11-13 14:50
(2)
Marx był hetero, nie przejdzie
- 11 1
-
2020-11-13 15:45
Marksa
Nie strajk a protest
- 3 0
-
2020-11-14 08:23
Marx hetero???
Całe życie był utrzymankiem Engelsa...
- 0 1
-
2020-11-13 18:18
(1)
Im się marzy Aleja Róży Luksemburg.
- 4 0
-
2020-11-14 10:58
Też jestem za. Wybitna kobieta, wizjoner, naukowiec, polityk i działacz społeczny, w Europie szanowana na równi z Marią Skłodowską,a w swoim kraju właściwie bez żadnego upamiętnia. AlLe w innym miejscu. Ta ulica ma już swoje dwie konkurencyjne nazwy (JPII/XXX l. PRL), nie dodawajmy trzeciej. Niech się nazwie tak, jak będą chcieli mieszkańcy.
- 0 2
-
2020-11-13 18:50
Wrócmy do starej nazwy. XXX-lecia PRL
- 2 0
-
2020-11-13 12:25
(17)
A ile ten "działacz" ma lat i co wartościowego zrobił dla Gdańska i jego mieszkańców (nie piszę tu o Polsce, bo kanapa razem jest nieznana), że narzuca nam swój dyktat?
- 639 69
-
2020-11-13 12:39
kto narzuca dyktat? (4)
to tylko zbiórka podpisów, ale widzę że syndrom oblężonej twierdzy mocno się trzyma
- 19 54
-
2020-11-13 12:50
(1)
Nie pij więcej tej mikstury:)
- 30 10
-
2020-11-13 13:44
boli, co?
zacznij zbierać podpisy przeciw, może ulży
- 7 18
-
2020-11-13 14:09
pochodzi z Gdańska (1)
Dlaczego nie podano gdzie mieszka ?
- 14 7
-
2020-11-13 16:59
bo obowiazuje RODO
- 3 5
-
2020-11-13 12:56
Polak i tolerancja. (3)
Dyktat - narzucanie innym swej woli lub swego zdania za pomocą siły i przymusu. Proszę się douczyć, a później wyrażać opinie.
- 16 8
-
2020-11-13 13:01
(2)
Proszę się samemu douczyć. I to jak najszybciej. Wikipedia to niejedyne źródełko tzw. informacji.
- 10 11
-
2020-11-13 16:59
Ynteligent po KULu? (1)
- 8 4
-
2020-11-14 14:30
Tak zwana KULwa
- 1 1
-
2020-11-13 13:38
wiecej niz ty
protestowal przeciwko wladzom budynia. jak ty pewnie piales z zachwytu.
- 3 13
-
2020-11-13 14:30
21 lat, kolejny który "se pożył" i juz pcha sie na swiecznik
działacz he he he
- 29 4
-
2020-11-13 15:17
pomysł ma głupi ale bez przesady, to jeszcze nie dyktat
- 4 9
-
2020-11-13 17:11
Racja
Dzieciaki nie wiedzą co robia. Działacz zapewne z formacji tęczowej bo jak inaczej
Do roboty na Stocznie do piaskowania statków to głupoty do pustej bani nie będą przychodziły- 13 7
-
2020-11-13 20:47
Czy tata jest wciąż pseudowykladowca na trójmiejskich uczelniach ?
- 4 1
-
2020-11-14 14:52
Tylko zasluzeni moga wyjsc ze szlachetna, ale przede wszystkim sprawiedliwa inicjatywa? (1)
- 2 1
-
2020-11-14 20:07
inicjatywa oddolna w przypadku tego gościa, brzmi dość dwuznacznie, tzw. pomysł z d.... ;D
- 3 1
-
2020-11-14 20:03
Nie jest z Gdańska ,nie ma prawa zabierać głosu w sprawie
- 2 0
-
2020-11-13 12:26
a w jaki sposob ten strajk wpłynął na losy Polski lub czym się wsławił (24)
Pochodzili pokrzyczeli i po rewolucji
- 783 73
-
2020-11-13 12:37
Jeszcze bańkę przytuliły i dzieci nauczyły"nowoczesnej, wyzwolonej" polszczyzny.
- 104 15
-
2020-11-13 12:44
(4)
jak to czym? Sprayem na kościołach i darciem ryja
- 90 18
-
2020-11-13 13:10
Lepsze to (2)
niz palenie mieszkań i strzelanie do ludzi
- 28 87
-
2020-11-13 13:54
Szczególnie gdy obok czeka kamera tvn
- 74 9
-
2020-11-13 15:20
a palenie mieszkań też jest lepsze niż wiele gorszych rzeczy tylko co ma piernik do wiatraka
To że ktoś śmieje sie z tej "rewolucji" i bydła które oprócz normalnych kobiet się na nim znalazło to nie znaczy że popiera inne bydło które wraz z normalnymi ludźmi idzie w marszu niepodległości. Jak ktoś nie gra z tobą to uważasz że bankowo jest twoim wrogiem?
- 22 8
-
2020-11-13 15:55
Sprayem po koscoalach. Tato zapalac alimenty
- 3 9
-
2020-11-13 13:13
(3)
Jak to czym? Rozniósł wirusa po dziesiątkach tysięcy osób, przez co utrudnił walkę z epidemią i doprowadzi do kryzysu gospodarczego.
- 44 19
-
2020-11-13 13:40
zarazil swoich rodziców
to malo?
- 20 6
-
2020-11-13 15:36
plandemia to ściema - dr. Bodnar z Przemysla wyjaśnia covid w 48 h (1)
- 3 14
-
2020-11-13 20:30
to nie jest ściema, natomiast sama choroba nie jest tak groźna jak trąbią media
zagrożeni są tylko ci z czynnikami ryzyka, reszta przechodzi choróbsko jak zwykłą grypę
- 7 4
-
2020-11-13 13:22
Nauczył młodych bezkarnego używania wulgaryzmów. Teraz to nauczyciele naprawdę już nic nie będą mieli do powiedzenia. Dobrze; że
- 37 10
-
2020-11-13 13:39
juz ci mowie. staral sie o wywalczzenie prawa reporodukcyjnych dla kobiet.
Serio tak on pisze u siebie na wallu ;)
- 14 2
-
2020-11-13 13:42
xxx
Poumierało parę osób, zakażonych na protestach, więc to było coś ważnego. Młodzież też nauczyła się kilku nowych przekleństw, to ważne, by młodzież znała dobre przekleństwa.
- 26 7
-
2020-11-13 14:19
A może lepiej (4)
A może lepiej sędzi J. Przyłebskiej bo to przecież ona zapoczatkowala cały ten strajk swoim wyrokiem.
- 16 21
-
2020-11-13 15:36
wyrok tydał Trybunał, a nie jednoosobowa sędzia Przydębska (2)
jak to było wcześniej ? otua otua otua
- 17 11
-
2020-11-13 21:27
w tym pawłowiczowa i były komuch (1)
- 5 7
-
2020-11-14 14:51
To razem dwa byle komuchy.
- 3 0
-
2020-11-13 15:47
Lepiej im. Rzeplinskiego
- 12 5
-
2020-11-13 17:45
obronca lawendowej mafii (1)
karol wojtyła się wysławił już w pierwszych latach swojego urzędowania zmienił kwalifikacje czynów pedofilskich na lżejszą
- 6 12
-
2020-11-13 20:32
wytłumacz tą ściemę
- 0 2
-
2020-11-13 18:50
to jeszcze zobaczysz :)
- 0 1
-
2020-11-14 14:32
A w jaki to pozytywny sposób zasłużył się dla Polski Karol Kremówka Vojtyla? (2)
- 2 8
-
2020-11-14 14:50
W pozytywny? Nie zartuj. Ale pietno odcisnal na stulecia, conajmniej. Oj, wslawil sie, wslawil, kanalia.
- 2 9
-
2020-11-16 12:57
przyczynił się do integracji Polaków w walce z czerwonymi
nie bez powodu ruska bezpieka chciała się go pozbyć
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.