aktualności 24h

Wjazdówki do Letnicy rozdane. Zamknięte ulice także w Oliwie (165 opinii)

Tydzień smoczych łodzi na Motławie wideo (24 opinie)

Dobrze jest zadbać o własne podwórko (83 opinie)

Kupcy protestowali w Gdyni (172 opinie)

Spuścili ścieki do rzeki Kaczej. Padły ryby (159 opinii)

Węzeł Karczemki wyłonił się z mroku wideo (193 opinie)

Sopot walczy z reklamami. Na razie rozmową (101 opinii)

Rusza śledztwo w sprawie tunelu pod Martwą Wisłą. Nasze informacje potwierdzone (150 opinii)

Wykolejona SKM-ka w Chyloni (162 opinie)

Tajemniczy SMS od windykatora (206 opinii)

sport

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (155 opinii)

Gra licencjami w II lidze (44 opinie)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (1 opinia)

Michniewicz zastąpi Janasa?! (145 opinii)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (1 opinia)

Trwa gdyński kompleks Trefla (205 opinii) LIVE!

Tuzin przyłożeń biało-zielonych (35 opinii)

Władze klubu apelują do kibiców (71 opinii)

Abbotta z Ruchu można pozyskać za darmo (139 opinii)

Godek pojedzie na trzecie igrzyska (17 opinii)

rozrywka

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami nowość (2 opinie)

Kinomobilizacja, czyli kino na ulicy i w ogródku (22 opinie)

biznes

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami nowość (9 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (5 opinii)

Trzykrotny wzrost zysku Grupy Ergo Hestia (1 opinia)

Wybierz Gryfa zanim ktoś zrobi to za ciebie (13 opinii)

Multimedia Polska drugim największym operatorem w kraju (24 opinie)

dziecko

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach nowość (13 opinii)

kultura

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (8 opinii)

Artysta nie chce być głodny. Strajk galerii w Trójmieście (167 opinii)

Jordi Savall zagra na festiwalu Actus Humanus (10 opinii)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron (16 opinii)

aktywne trójmiasto

Wędrówka szlakiem Źródła Marii (39 opinii)

Back To Basket zdobywa sopockie molo (3 opinie)

Arka i Santos wśród triumfatorów (5 opinii)

zdrowie

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

Swędzące powieki - jak temu zaradzić? Porada eksperta (7 opinii)

rowery

Zmierz się z najlepszymi kolarzami podczas Skandia Maraton Lang Team w Gdańsku ! (10 opinii)

nauka

Bieganie po wodzie i lewitacja na Bałtyckim Festiwalu Nauki wideo (17 opinii)

Co czeka 26 gdańskich szkół? (81 opinii)

deluxe

Po godzinach o giełdzie papierów wartościowych (10 opinii)

kryminalne

12 lat więzienia dla policjanta zabójcy (80 opinii)

korki

Weekendowe utrudnienia na ul. Kościuszki

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Gdynia: lotnisko przed Euro, drogi nie

W budowę lotniska trzeba będzie zainwestować łącznie ok. 100 mln zł.

fot. Kacper Kowalski/KFP

W budowę lotniska trzeba będzie zainwestować łącznie ok. 100 mln zł.

Wszystko wskazuje na to, że drugie trójmiejskie lotnisko będzie gotowe przed Euro 2012. System drogowy w jego pobliżu nie zostanie jednak rozbudowany, gdyż - zdaniem władz Gdyni i samego lotniska - nie będzie takiej potrzeby.



Czy wraz z uruchomieniem lotniska powinno powstać więcej dróg dojazdowych?

bez przesady, do Rębiechowa też jest tylko jedna droga

24%

nie, ale okoliczne skrzyżowania powinny być rozbudowane

28%

tak, trzeba zrobić jak najwięcej, bo potem jak zwykle będą "ważniejsze" wydatki

48%

łącznie głosów: 1379

W grudniu poznaliśmy kształt koncepcji architektonicznej terminala lotniska Gdynia-Kosakowo. Jest już także zgoda Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, trwają też ostatnie prace projektowe. Za cztery miesiące ma być gotowa cała dokumentacja projektowa i wykonawcza terminala, którą wykonuje zwycięzca konkursu - firma Architektura Technika Inwestycje z Warszawy.

- Dzięki temu, na początku lipca, tuż po festiwalu Open'er, wykonawca będzie mógł rozpocząć prace. Jeśli nic nie stanie na przeszkodzie, zakończą się po siedmiu miesiącach, gdyż terminal powstaje w łatwej w budowie koncepcji modułowej - mówi prezes lotniska Gdynia-Kosakowo Janusz Stateczny.

Wynika z tego, że obiekt mógłby być gotowy już w pierwszym kwartale 2012 roku. Do piłkarskich mistrzostw Europy z pewnością uda się wtedy zakończyć wszystkie procedury odbiorowe. Ale na spotkaniu prezydenta Gdyni Wojciecha Szczurka z radnymi oraz władzami lotniska na temat dróg nie mówiono zbyt konkretnie.

- Lotnisko będzie na początku obsługiwało jedynie ruch General Aviation [małe, prywatne samoloty - przyp. red.], cargo i będzie rezerwowym dla Rębiechowa, jeśli tam będą jakieś problemy - podkreśla Wojciech Szczurek.

Udało się nam jednak dowiedzieć, że, po 8-10 latach rozruchu, władze miasta zakładają włączenie do oferty tanich linii ze stałymi trasami z Gdyni. Padły nawet deklaracje o obsłudze 1-2 mln pasażerów rocznie za ok. 20-30 lat. To niewiele mniej niż dziś obsługuje Rębiechowo. Do tego czasu jednak podróże samolotami mają być w Polsce zdecydowanie popularniejsze i bardziej dostępne niż dziś.

Na razie jednak nie ma o tym mowy, dlatego miasto nie zamierza rozbudowywać układu drogowego w okolicy lotniska. Nie ma nawet takich planów - oprócz ronda, które ma zastąpić wiecznie zakorkowane skrzyżowanie ul. płk Dąbka z Kwiatkowskiego zobacz na mapie Gdyni.

- Dojazd do samego lotniska będzie odbywał się od ul. płk. Dąbka zobacz na mapie Gdyni. Tam wystarczy wybudować ok. 1 km drogi. Na początek to zdecydowanie wystarczy - mówi Janusz Stateczny.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 401)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219625 2011-01-14 21:02 Budujemy, czekamy co się stanie, potem myślimy jak przebudować... (19)

Gdynianin

popieram opinię 103 / nie zgadzam się 32
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219665 2011-01-14 21:57 Ja bym przebudował całą Gdynię (14)

to miasto to hańba trójmiasta.

Sopocianin

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 51
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219666 2011-01-14 21:59 (7)

bo akurat Sopot się czymś wyróżnia...

pfff

popieram opinię 32 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219672 2011-01-14 22:09 Mamy monciak (6)

jesteśmy kurortem i uzdrowiskiem. Sopot napędza ruch turystyczny Bez sopotu nikt by do trójmiasta nie przyjechał, no chyba po to żeby dostać raka od gdańskich wyziewów, albo zanudzić się na śmierć w Gdyni. Przecież tam nic nie ma!

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 58
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219706 2011-01-14 23:04 Misiek Sopot kurortem był... (3)

...kilkadziesiąt lat temu. Teraz to zwykła dziura gdzie przyjeżdża pół Polski robić rozpierduchy, bzykać małolaty i chać na umór :)
Bez studentów z Gdyni i Gdańska Sopot byłby taką samą sezonówką jak półwysep - wiem że cięzko pogodzić się z mieszkaniem we wsi graniczącej z dwoma miastami... ale cóż - życie :)

..........

popieram opinię 56 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3219813 2011-01-15 11:17 Sopot?

przeciez tam poza monciakiem i molo nic nie ma!

popieram opinię 24 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219820 2011-01-15 11:36 w Sopocie są najłatwiejsze Dziewczyny ! :) (1)

lubię Sopot :)

johan

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3219836 2011-01-15 12:46 Sopocie Urwy są nawet nawet!!!!

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3219822 2011-01-15 11:39 Mamy ABSy :P

Ciągle tylko łażą takie pionko-kształtne szafy po tym Monciaku... Najwyraźniej miejscowi, bo przyjezdny nie ma najmniejszych szans zaparkować :-)

Prezes_MW

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3219944 2011-01-15 17:02

Uzdrowiskowy Sopot między "rakotwórczymi wyziewami z Gdańska" i ryzykiem "zanudzenia się z Gdyni" - ciekawa koncepcja.

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3219667 2011-01-14 21:59 Przeproś i wyjdź!

Gdynianin

popieram opinię 29 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219741 2011-01-15 00:07 Sopocianin! (1)

Puknij się w głowę i to mocno.

Zakałą 3city jest Twoja mieścina. Sopot nie ma własnego dojazdu do obwodnicy, a jego rachityczny układ drogowy blokuje połączenie Gdańska i Gdyni.

Do tego zero infrastruktury dla normalnych ludzi. Czytaj nie emerytów, studentów czy warszawiaków.

Jojo

popieram opinię 26 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3219865 2011-01-15 13:47 Rachityczny czyli suuuuper...

SOPOT

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219817 2011-01-15 11:25 Mieszkam w Sopocie i jest to dziura nad dziury ... Swietojanska to 4 sopoty razem wziete (1)

Mocherowe miasto z menelami i warszawka . I za wszystko placisz jak za zboże .

Sopocianin z Gdyni

popieram opinię 19 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3219863 2011-01-15 13:46 Zobacz sobie

ile ludzi spaceruje w sobotę po południu po Monciaku a ile po "4 sopotach razem wziętych"

Bezczelny

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3219852 2011-01-15 13:29 hańba trójmiasta to twoje geny kolego

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3219696 2011-01-14 22:53

Najlepiej wpierw sprawdzic

arch

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219830 2011-01-15 11:50 Tuż pod terminal koleją! (1)

Do Portu Wojennego w Gdyni biegnie wyremontowana i czynna linia kolejowa, od której odchodzi odnoga na lotnisko w Babich Dołach. Linia niestety nieczynna, ale nie wymagająca większych inwestycji, by przywrócić na niej ruch.

Już widzę oczami wyobraźni wahadłowy pociąg Gdynia Główna - Lotnisko Babie Doły. Nawet odważniej! Gdynia Wiczlino - Lotnisko Babie Doły.

Gdynia, tu się chce!

Prezes_MW

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3219985 2011-01-15 22:32 Gdynia Wiczlino????

Przecież to nielot!

lot

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3220031 2011-01-16 22:52 gdzie leży Gdynia i te lotnisko

Kosakowo

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219626 2011-01-14 21:02 lokalizacja bardzo fajna ...ale na niewiele ponad milionową aglomerację 2 lotniska to za dużo (40)

popieram opinię 136 / nie zgadzam się 130
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219630 2011-01-14 21:09 oslo (16)

1,42 mln ludzi - 3 lotniska

popieram opinię 47 / nie zgadzam się 15

zgłoś do moderacji opinię 3219659 2011-01-14 21:50 piękna riposta

popieram opinię 30 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219680 2011-01-14 22:23 Oslo jest stolicą (1)

Nowregia ma tylko niecałe 5 milionów mieszkańców i wielkie odległości wraz z cudownymi turystycznymi fiordami.

as

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3219998 2011-01-16 08:08

jak tam byłem to mi fiordy z ręki jadły

MH1

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219714 2011-01-14 23:14 w oslo (2)

do ltoniska sto km

itd

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3219791 2011-01-15 10:02

wlasciwie to tylko do torpa jest ~120km, reszta jest znacznie blizej

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3219904 2011-01-15 15:22

po normalnych drogach

brutalna rzeczywistość

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3219737 2011-01-14 23:59 Bzdury!

Oslo jako miasto,to około 0,5mln. ludności.Aglomeracja porównywalna jest z Trójmiastem 0,8mln,choć obszarem bardziej rozwlekła.Lotniska natomiast porozrzucane są od siebie o 60-70km

Rudolf

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219744 2011-01-15 00:28 Ludzie twierdzący że 2 lotniska to zadużo są IGNORANTAMI !!! (3)

Kristiansund - miasto 40 tyś. - lotnisko nieco mniejsze od Rębiechowa

Stavanger - aglomeracja mniejsza od Trójmiasta a lotnisko o wiele większe !!!

Gdy W gdańsku będzie mgła lub inne warunki uniemożliwiające lądowanie. Linia lotnicza podstawia autobus na lotnisku w Gdyni i sprawa załatwiona !!!!!!!!!!!!!!!

Pi

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 17
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219978 2011-01-15 20:05 Gdy w Gdańsku jest mgła, w Gdyni przeważnie też. (2)

Kto jeździ do pracy z jednego miasta do drugiego, ten wie.

pik

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219983 2011-01-15 22:09 (1)

Mylisz sie.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3220015 2011-01-16 15:01

no dobra,w gdyni zawsze jest dzień,świeci słońce,temperatura +30c,a przy skwerze skaczą nad wodę delfiny

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219756 2011-01-15 07:39 Gdynia - Oslo :) (1)

Tylko tam każdego stać na latanie

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3219841 2011-01-15 13:00 Nie rozumiem

ostatnio latałem do Malme za 30 zł w jedną stronę i 30 zł z powrotem (Wiiz).
Prom był znacznie droższy.

KierKaz

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219787 2011-01-15 09:48 (2)

Mieszkam w norwegi i uważam że nie to poruwnanie jest nie właściwe.
W norwegi są duże odległości między miastami. Jest tam zupełnie inna mentlość i zarobki. Norweg poprostu jak mu wygodniej to wsiada w samolot i leci nawet do miasta oddalonego tylko 200km. Latanie tak jak komunikacja autobusowa jest bardzo popularna.
I przede wszyskim każdego stać na to...
U nas nażeka się na taksówki to gdzie wy chcecie latać??

Polak

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219809 2011-01-15 10:56 (1)

Pisać się naucz Polaku.

Crs

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3219828 2011-01-15 11:50

Przylece do ciebie i nie nauczysz...

Polak

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3219632 2011-01-14 21:12 na razie jak najbardziej, ale..

w przyszlosci moze byc niezbedne. Dobrze, ze juz o tym mysla.

audifax

popieram opinię 26 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219654 2011-01-14 21:47 mylisz sie (1)

zapasowe lotnisko to koniecznosc !!
Rembiechowo potrzebuje zapasowe lotnisko !

stefan

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 3219745 2011-01-15 00:48

Stefan potrzebuje książka do polskiego.

popieram opinię 35 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3219660 2011-01-14 21:51 zawsze jest dobrze miec rezerwę w razie gorszej pogody

nie da sie ukryć że Rębiechowo i tak będzie miało rolę wiodącą

a i bezproblemowa obsługa indywidualnego ruchu lotniczego też sie przyda

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219662 2011-01-14 21:52 a co ci ono przeszkadza? jak samolot nie bedzie mogl wyladowac w (2)

rebiechowie to moze sie uda w kosakowie i na odwrót. ktoś tu pisze negatywnie o walce o pasażerów, a przecież ewentualna konkurencja to dobra rzecz.

rob

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219699 2011-01-14 22:58 (1)

z moich pieniędzy będzie, sensowne rezerwowe to Bydgoszcz a nie Gdynia. Jest za blisko.

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 11

zgłoś do moderacji opinię 3219734 2011-01-14 23:57 HAHAHAHA

Bydgoszcz z której do Trójmiasta jedzie się pociągiem około 3,5 godziny, czyli wliczając lotnisko i przesiadki koło pięciu godzin? Świetne rezerwowe lotnisko :))))))))))))) Tyle ma się jechać z Warszawy po przebudowie linii PKP :))))))

Rav

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219663 2011-01-14 21:53 (13)

Jasne, zwłaszcza że jakiś debil 30 lat temu zdecydował o lokalizacji lotniska w Gdańsku, w Rębiechowie. Tam, swoisty mikroklimat, powoduje bardzo częste mgły, które utrudniają funkcjonowanie lotniska. Problem ten nie występuje w Gdyni.

Jasne, po co nam tu drugie lotnisko w Gdyni. Lepiej przecież lądować w Warszawie, Poznaniu lub Katowicach. Potem zaś wystarczy wsiąść w pociąg, by już po 8 godzinach być w domu, w Trójmieście...

Crs

popieram opinię 37 / nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219693 2011-01-14 22:51 (4)

tak się składa że rezerwowe lotnisko nie powinno być 30 km od siebie bo mogą być pod jedną chmurą

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 13

zgłoś do moderacji opinię 3219707 2011-01-14 23:05 sma jesteś pod chmurą - nie pal tyle :)

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 3219736 2011-01-14 23:59 heh

Tylko, że Babie Doły są położone bliżej morza i przez to niejednokrotnie panują tam inne warunki niż w Rębiechowie... (czasem na plus, czasem na minus)

Rav

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219848 2011-01-15 13:14 Mgła to nie chmura (1)

...i jej rozkład w rejonie Kempy Oksywskiej jest zupełnie inny.
Często mgła jest poniżej płyty i korona wygląda jak wyspa.

Lotnisko przygotowane do lotów czarterowych i w ruchu międzynarodowym na liniach do 1000 km jak najbardziej potrzebny.

KierKaz

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3219867 2011-01-15 13:50 Mgła to też chmura

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219753 2011-01-15 06:57 z czystej ciekawości spytam (5)

jak to jest z tymi mgłami w babich dołach ? Dlaczego tam akurat ma ich nie być ?

janek franek

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219784 2011-01-15 09:33 Sprawdzone empirycznie, kilkadziesiąt razy (1)

Mieszkam na Matarni. Mam znajomych w Babich dołach.

Na przestrzeni ostatnich 3 lat, wielokrotnie sprawdziliśmy konsultując telefonicznie. Nie zdarzyło się, żeby kiedy w Gdańsku były złe warunki, złe były również w Gdyni. I na odwrót.

Crs

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 3219979 2011-01-15 20:08

A ja też konsultowałem. I było na odwrót. I co?

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219839 2011-01-15 12:56 Proste (2)

Inne ukształtowanie terenu plus wiejący wiatr sprawiają,że mgle jest dużo trudniej osiadać w okolicy Babich Dołów-dokładnie odwrotne warunki panują w Rębiechowie.Tam lotnisko jest na obszarach pobagiennych,a cały teren jest w delikatnej niecce,co bardzo "ułatwia"tworzenie i osiadanie się mgły

dobrzyn22

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219871 2011-01-15 13:54 pytam dlatego ... (1)

że sam pracuję nad samym morzem i mgły są tutaj bardzo często, więc troszkę ciekawi mnie fakt, że tam akurat mgieł nie ma.

janek franek

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3219885 2011-01-15 14:36 bo pracujesz w kotle a nie na płaskowyżu

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219926 2011-01-15 16:05 (1)

Gdynia - wieczne słońce, nasze polskie Peru

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3219936 2011-01-15 16:37 lepsze to niż wieczne krzywe, niezadowolone i przytępawe pyski :)

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219995 2011-01-16 00:28 dobry pomysł tylko go rozwinąć (1)

Jeżeli to ma być lotnisko na małe samoloty biznesowe to aż się prosi żeby przy torpedowni zrobić marinę. Taki węzeł komunikacyjny z pewnością ożywiłby turystykę zatoki gdańskiej. Zatoka pucka to stolica polskiego surfingu. Turystyką gdynia może wypełnić lukę jaka się zacznie tworzyć w jej rozwoju.Gdynia jest w kłopotliwej sytuacji jeżeli chodzi o rozwój. Port właściwie można jedynie modernizować i nie ma raczej mowy o rozbudowie. Wysokie klify po jednej i drugiej stronie ograniczają znacząco możliwości. Jedynie między Pogórzem a Chylonią jest niezurbanizowany pas pozwalający na tworzenie zaplecza logistycznego, na miarę tego jakie obecnie tworzy się w gdańsku ale estakada wyklucza rozbudowę kanałów w tę stronę.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3220030 2011-01-16 22:48 przy torepdowi lądowisko dla wodnopłatwców

Tak trzymać

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219627 2011-01-14 21:06 Może i dobrze.. (12)

Boję się jednego że jak się otworzy się lotnisko na Babich Dołach które ma obsługiwać małe prywatne samoloty i dorywcza pomoc dla Rębiechowa zacznie się prawdziwa walka o pasażerów i połączenia większych samolotów i lini lotniczych co na pewno nie pomoże dobrze rozwijającemu się Lotnisku w Gdańsku.Taka mała dygresja

noga

popieram opinię 49 / nie zgadzam się 65
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219635 2011-01-14 21:15 (7)

z drugiej strony konkurencja pomiędzy lotniskami z pewnością będzie prowadzić do poprawy sytuacji pasażera - więcej połączeń

popieram opinię 19 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219686 2011-01-14 22:39 (6)

tańsze połączenia ;)

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219715 2011-01-14 23:21 Mnie zastanawia tylko jedno... (5)

... z załączonego zdjęcia jasno wynika, że po prawej stronie jest miesce na potencjalny jeszcze jeden pas startowy lub ładną strukturę dróg kołowania... dlaczego więc tam chcą postawić terminal i całą resztę budynków? Nie lepiej było przenieść je w pobliże jednostki wojskowej i zostawić sobie awaryjną furtkę na ewentualną robudowę o jeszcze jeden pas?

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219724 2011-01-14 23:39 tam są dwa pasy (4)

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219829 2011-01-15 11:50 Przepraszam ale gdzie? (3)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219911 2011-01-15 15:37 Z prawej storny, (2)

łączą się mniej więcej na środku zdjęcia. Drugi pas jest krótszy, więc nie wszystkie samoloty mogą na nim lądować.

LeD

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219939 2011-01-15 16:52 Piszesz o tym odchodzacym w kierunku morza? (1)

tam ląduja śmigłowce i kołują mysliwce do hangarów, wątpię że nadaje sie na pas startowy dla ruchu cargo. Ale jeśli tak to sympatycznie bo unizaleznia nieco lotnisko od kierunku wiatru :)

Co nie zmienia faktu ze planuja wybudować wszystkie budynki obsługi lotniska na terenie gdzie jest jedyna mozliwość rozwoju - powtarzają dokładnie ten sam błąd co przy budowie Rębiechowa, które po obecjen rozbudowie już rozrosnąć się nie może i zawsze będzie małym piardkiem z jednym pasem i tragicznym położeniem :/

dociekiwy

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3219984 2011-01-15 22:26 kasa

mozliwe ze normalni ludzie beda mogli taniej latac dzieki konkurencji dwoch lotnisk, a co bys Ty mial z rzekomego rozwoju Rebiechowa? nic poza tym ze wieksza kase dostanie operator lotniska

jankes

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219912 2011-01-15 15:41 Jaka walka o pasażerów? (2)

W Gdańsku powstaje potężny, nowoczesny terminal. W Gdyni mały terminal dostosowany do obsługi samolotów prywatnych. Jak jakiś samolot zamiast przylecieć do Gdańska wyląduje w Gdyni to się ludzie będą tłoczyć w małym terminalu. Lotnisko w Gdyni tylko usprawni prywatny ruch lotniczy i zwiększy atrakcyjność regionu.

LeD

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219940 2011-01-15 16:55 Małe sprostowanie... (1)

"W Gdańsku powstaje potężny, nowoczesny terminal."

I co po tym terminalu jak nie będzie go czym zapełnić? Jeden pas startowy to żenada przy tak wielkich nakładach jakie ponosi lotnisko na obecną rozbudowę...
Rębiechowo przypomina lotniska znajdujące się na Alasce... tyle że tam lądują 2 samoloty na tydzień...

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3219962 2011-01-15 17:51 nie masz pojęcia o czym piszesz

przy odpowiedniej infrastrukturze technicznej częstotliwość operacji na jednym pasie może wynieść 1 na minutę. Czyli co minutę start albo lądowanie. Prędzej płyty postojowej i dróg kołowania nie starczy, niż pas się zatka.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3219917 2011-01-15 15:52 boisz się tego ?!?!? JA NA TO LICZĘ - po pierwsze dzięki konkurencji spadną opłaty lotniskowe, a po drugie g... mnie obchodzi

lotnisko w gdańsku, ja chcę żeby lotnisko w gdyni się rozwijało !

luv

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219628 2011-01-14 21:08 Wiele mniejszych od trójmiejskiej aglomeracji w Europie ma po dwa lotniska (15)

Lotnisko to po prostu interes dla Gdyni i dla Polski.

To Ja

popieram opinię 128 / nie zgadzam się 59
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219653 2011-01-14 21:47 Na przykład jakie? (12)

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3219716 2011-01-14 23:25

na przykład Bergen Norwegia

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219729 2011-01-14 23:48 (9)

Mediolan Sztokholm

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219752 2011-01-15 06:45 obiektywnie - lokalizacja fatalna (7)

komu bedzie sie chcialo jechac az na Babie Doly, aby wsiasc w samolot. Prosciej jest jechac z kazdego zakatka Gdyni oprocz Obluza/Oksywia/Pogorza obwodnica do Rebiechowa, nie mowiac o Redzie/Rumi itp...Poroniony pomys.l OPAT bedzie dopiero w 30-tych latach. Chora - doprawdy - ambicja.

dave dee dozy dicky mick and teach

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 11

zgłoś do moderacji opinię 3219823 2011-01-15 11:40 Obwodnicą i Estakadą to jest moment

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219843 2011-01-15 13:04 ??? (5)

"Aż na Babie Doły"???Proszę Cię nie bądź śmieszny-W to miejsce dojedziesz z każdego miejsca w Gdyni w podobnym czasie,jak w Gdańsku do Rębiechowa(o ile nie szybciej,bo nie ma co ukrywać,że w Gdańsku potrafią się tworzyć masakryczne korki).Więc bardzo kiepski ten Twój "obiektywizm"Jeśli chodzi zaś o mieszkańców "małego Trójmiasta"-jest też droga przez Rumię do Kosakowa.Zresztą o czym my w ogóle rozmawiamy...Będziesz miał wybór-to będziesz sobie wybierał skąd chcesz lecieć,a zdrowa konkurencja jeszcze nikomu nie zaszkodziła.A jeśli zdarzy się tak,że samolot nie będzie mógł z jakiś powodów lądować w Gdańsku,a będzie mógł w Gdyni-to jeszcze będziesz przepraszał za swoje słowa.

dobrzyn22

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219876 2011-01-15 14:15 Hi dobrzynski (4)

nie jestem stad, czyli Gdyni/Redy/Rumi, wiec nie rozpiera mnie - w przeciwienstwie do Ciebie - patriotyzm lokalny. Myslalem o mieszkancach Pomorza, czyli Slupsa/Leborka/Kartuz i wielu innych miejscowosci. Popatrz z tej perspektywy. Wtedy "obiektywnie - lokalizacja fatalna". Nawet Wejherowo ma alternatywne polaczenie via Bojano do Rebiechowa.
Nie sadze, abym kogos obrazil, wiec na pewno nie bede "przepraszal za swoje slowa" - pozdrawiam.
PS.Testosteron masz na "overflow" -))))

ddddm&t

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219919 2011-01-15 15:58 a kogo obchodzą takie dziury jak słupsk, lębork, czy kartuzy ?! w tych dziurach to i dworzec kolejowy to dużo (3)

jak komuś nie pasuje że mieszka na zadupiu, to niech się przeprowadzi do trójmiasta - proste, a twój "obiektywizm" jest żałosny, bo mieszkasz w jakiejś dziurze i chcesz żeby w tejże dziurze było lotnisko, mimo że nikt by z niego nie korzystał i TO jest twój patriotyzm lokalny - a nie żaden obiektywizm

luv

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219930 2011-01-15 16:22 Hi luv vel Dobrzyn22 (2)

Nie ma czegos takiego jak trojmiasto. Jest moj wielki wspanialy Gdansk i dwa wrzody przyklejone do nas(Gdynia/Sopot).
Strzel sobie gruche na uspokojenie albo popros kolege/kolezanke o zrobienie loda -)).

ddddm&t - gdanszczaqnin od urodzenia teraz Wiszace Ogrody

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 3219942 2011-01-15 16:58 Mówisz o tym pradawnym, poniemieckim...

wysypisku śmieci? :) Nie dziwie się że wrzody przy nim rosną ;)

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3219991 2011-01-15 23:38 Ja też żałuję że nie ma szlabanu granicznego wokół Gdańska

Takiemu bucowi wystarczyłoby "misia" wklepać do paszportu i mamy go z głowy

f1

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3219758 2011-01-15 07:44 Tylko co maja te miasta do 3 miasta?

Nic

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3219821 2011-01-15 11:38

Wiem, że szkocki Glasgow. W 2007 roku (był wtedy spis ludności) miasto liczyło 580 690 mieszkańców; w tym samym czasie metropolia Wielkie Glasgow liczyła ponad 2 miliony osób "w promieniu 15 mil od centrum miasta".

Wprawdzie informacja mówiąca o tym, że w Europie po dwa lotniska ma niejedna (nawet od trójmiejskiej mniejsza) aglomeracja została podana przez inicjatorów budowy lotniska Gdynia-Kosakowo, to jednak wg mnie tak jest. Jeśli na terenie Poznania działają dwa lotniska (w tym międzynarodowe lotnisko cywilne na Ławicy) to i w Europie znajdziemy dwa lotniska w niejednej aglomeracji.

To Ja

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219764 2011-01-15 08:22 no tak ale jest (1)

jeden may problem - w POlsce nic się nie opłaca :-(

olka

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3219824 2011-01-15 11:40

Taka jest niestety prawda, ale może ten marazm zmienią jesienne wybory DDD.

To Ja

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219629 2011-01-14 21:08 Rozsądne... (3)

Super decyzja, małe lotnisko, a za 20-30 lat zobaczymy. Ciekawe o ile niezależnie do tej inwestycji powstanie PKM. Nie narzekał bym też na dokończenie Kwiatkowskiego - to zwężenie po przejściu estakady w zwykła drogę strasznie denerwuje, szczególnie to skrzyżowanie na końcu. Nie wiem, czy rondo to dobre rozwiązania. Tam jest taki ruch, że przydał by się węzeł, a nie zwykłe rondo.

Oxidize

popieram opinię 59 / nie zgadzam się 11

zgłoś do moderacji opinię 3219643 2011-01-14 21:27 albo wezęł albo rondo ale TURBINOWE...

...lecz patrząc pzryszłosciowo to raczej wezeł.

Piwko & Vodko

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219651 2011-01-14 21:45 Fajna logika (1)

Nie budujemy dróg do lotniska bo są niepotrzebne ale niech marszałek podciągnie nam PKM.

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3219837 2011-01-15 12:49 Ważniejsza w mieście jest kolej, busy i trolejbusy niż kilkupasmowe drogi....

BUSPASy, kolej miejska co 5 minut wystarczą, aby nie poszerzac Kwiatkowskiego

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219631 2011-01-14 21:11 latające śledzie (8)

taki prezent :)

od budynia

popieram opinię 46 / nie zgadzam się 84
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219657 2011-01-14 21:49 komentarz nie jest potrzebny (1)

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3219661 2011-01-14 21:51 to po co komentujesz niepotrzebnie?

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219669 2011-01-14 22:05 komentarz na poziomie (3)

nie ma co ... tylko pozazdrościć

Rufi

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219678 2011-01-14 22:15 to zazdrość :D (2)

śledziu

latający

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 15

zgłoś do moderacji opinię 3219765 2011-01-15 08:24 lepiej być śledziem niż pustakiem

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3219783 2011-01-15 09:31

Jesteś zwykłym klocem. "betonie".

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219853 2011-01-15 13:31 gdańszczan prosimy o przejście do swojego artykułu (1)

tj "zobacz co tracisz stojąc w korkach"

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3219933 2011-01-15 16:32 Jakich gdańszczan. Przecież to zwykli "ukraińcy" w weglarkach przywiezieni.

Kocmołuchy z wyciągniętymi dresami, kibole z białymi myckami i "atkami" o "kaczym" chodzie.

Leśmian

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219633 2011-01-14 21:13 komu władze Gdyni chcą zamydlić oczy? (9)

oczywiście, że nie ma najmniejszych szans żeby lotnisko powstało do euro 2012. Żąden większy obiekt, nawet składany z elementów z blachy falistej jak w tym wypadku nie powstanie w 10 miesięcy.
Na szczęscie Gdańsk nie kompromituje się jak Gdynia i tu rozbudowa idzie pełna parą...

Jaźwiec

popieram opinię 71 / nie zgadzam się 92
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219676 2011-01-14 22:12 (4)

Stadion w Gdyni powstal w rok, nie widze problemu zeby maly terminal powstal w 10 miesiecy.

Janas

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3219679 2011-01-14 22:16 powiem więcej, 6 miesięcy

Jawas

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219681 2011-01-14 22:24 eee (2)

to nie najlepszy przykład
Po pierwsze był modernizowany a tu terminal od 0, po drugie wszyscy wiedzą że to bubel do kwadratu. 80 baniek poszło w błoto a raczej w słupy na trybunach, zbyt krótki dach i wadliwie usytuowane telebimy...
Jeżeli tak ma wyglądać terminal to dzięki..

Jaźwiec

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219726 2011-01-14 23:41 widziałeś te słupy? (1)

wiesz chociaż w jakich są one miejscach?

ktoś kiedyś powiedział "słupy" i tak powtarzasz

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3219769 2011-01-15 08:54 widziałem

byłem 2 razy na tym "stadionie" i rzeczywiscie są słupy przed krzesełkami, dach jest za krótki a brezent (czy cokolwiek) z czego jest zrobiony jest wadliwie naciagniety i odkształca się pod śniegiem, więc naprawdę wiem co piszę...
To BUBEL za 80 baniek

Jaźwiec

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219920 2011-01-15 16:01 jesteś debilem (2)

tak można skwitować twoją wypowiedź, żeby odpowiedzieć na podobnym, co twój, poziomie

luv

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219935 2011-01-15 16:35 Jacy mieszkańcy -- takie miasto, (1)

taki stadion,taka hala i takie będzie lotnisko,
dno,muł i wodorosty,
ale tak to jest jak prowincja i jej "słońce karpat ratatuj" ma wybujałe plany stania się metropolią

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3219937 2011-01-15 16:39 masz nasrane skądkolwiek jesteś

a podejrzewam że z gdańska. Wy budowalibyście wszystko największe i najlepsze - a nie takie jakie potrzebne. Typowa tępa ruska szkoła.

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3219982 2011-01-15 22:04 nie szukać utrudnień, tylko myśleć....

Lotnisko już jest. Co do odpraw, to pasażerów tymczasowo można dowozić i załatwiać na Dworcu Morskim, gdzie obecnie jest skład mebli.

gość

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219634 2011-01-14 21:14 Gdynia ma tylko dobry PR a rzeczywistość jest inna. (13)

popieram opinię 72 / nie zgadzam się 77
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219656 2011-01-14 21:48 tak, a my jesteśmy ślepi i nowych inwestycji nie widzimy (3)

...Gdynianie

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219675 2011-01-14 22:12 nic dziwnego (2)

nie możemy widzieć czegoś co nie istnieje...

Ja

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 12

zgłoś do moderacji opinię 3219759 2011-01-15 07:46 A biedronka to co?

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3219887 2011-01-15 14:41 Gdynia budyje lotnisko a Budyń buduje ECS i tak w kółko, tu inwestycja a tu populizm

aejaejao aejaejao ;P

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219688 2011-01-14 22:42 (8)

Gdynia ssie....na maxa! Chce na siłę walczyć z Gdańskiem, wiocha w tej Gdyni, nie ma co!!!!! Dobrze, że już tam nie mieszkam i wiodę miłe życie w fajnym, legendarnym, nie sadzącym się, nie takim bufoniastym mieście-Gdańsku! Za kilka lat Gdańsk zje Gdynię z butami. Wszystko tam leci, a najwięcej kasy płynie na gadanie głupot i PR p. Prezydenta Gdyni. Gdynię znam jak własną kieszeń, mieszkałam tam 21 lat!. Małe miasteczko bez żadnych rewelacji. 3 ulice na krzyż nawet na dobry spacer nie ma gdzie pójść!!!!!!!!!!! A w niektórych dzielnicach nie ma nawet asfaltu! A kibice Arki to na piękny stadion będą mogli popatrzeć jak przyjadą na PGE ARENĘ, hehheheh:). Nie da się ukryć, że ten gdański stadion to będzie najnowocześniejszy i najpiękniejszy w Polsce!!!!!!!!!!!!

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 31
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219711 2011-01-14 23:10 Łojojojojjjjj... wytłumacz mi jedno... (3)

jak Gdańsk zje Gdynię z butami skoro będize musiał utrzymywać ECS i stadion? Ani jedno ani drugie na siebie nie zapracuje... to w Gdańsku władza woli budować muzea niż drogi słoneczko Ty moje :)

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219770 2011-01-15 08:57 tak a jakie drogi powstają obecnie w Gdyni? (2)

bo w Gdansku W-Z, węzeł Karczemki, obwodnica południowa i przygotowują Słowackiego, oprócz innych inwestcyji. Poza tym sherlocku gdanski stadion będzie utzrymywany w 100% przez operatora i będzie łacznie z nazwą przynosił dochód min. 10 milionów rocznie do kasy miasta. To nie Gdynia gdzie władze popisują sie niegospodarnością i nie sprzedają praw do nazwy hali bo im się słowo "Gdynia" podpoba a podatnik niech płaci...

J

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 11

zgłoś do moderacji opinię 3219847 2011-01-15 13:12 BZDURA

Sprawdź najpierw,które drogi są w tym Twoim Gdańsku budowane z budżetu miasta...Ale co tam-drogi budowane przez Państwo(bez udziału Gdańska!!)-ale prezydent w spotach wyborczych już ma się gdzie pokazać,bo przecież droga powstaje w Gdańsku...A potem się musi z tego tłumaczyć,ale naiwni widać dają się nabierać:)Trzymajcie tak dalej

dobrzyn22

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3219854 2011-01-15 13:32 zobacz lepiej przez ile lat w ogóle nie mieliście tych dróg

a są to podstawowe drogi dojazdowe. Chociaż ja wolę aby w gdańsku budowali tylko objazdowe :D

pozdro tepaczki

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3219740 2011-01-15 00:02 W Gdyni nie ma miejsca na spacer?

Nie no, nie mam pytań :))))))))))

Rav

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219857 2011-01-15 13:36 gdynia walczyc z gdańskiem... masakra (2)

widzę że zawsze miałeś zadatki na gdańszczanina - wielkiego i tępego. Czyli co, mamy wybudować gigantyczny stadion tylko po to żeby był lepszy od waszego? Czy ty masz mózg? Gdańsk to duże miasteczko z kawałkiem starych zabudowań a reszta to blokowiska śmierdzące dresiarzami a na niektórych z nich nie ma nawet asfaltu. Wyścig tępaków rodem z gdańska.

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219923 2011-01-15 16:04 LOL - 100/100 :D (1)

luv

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3219938 2011-01-15 16:42

Tez tak uważam. gdańszczanie są zdania, że ktokolwiek chce coś sobie poprawić w życiu to znak że chce konkurować z gdańskiem. PARANOJA. Czyli co, mamy nic nie robić bo wasz gdańsk jest najlepszy no i tak go nie przegonimy (a wcale nie chcemy bo nie ma czego gonić)?

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219636 2011-01-14 21:16 Kto z Samorządności chce uciec na Wiejską (1)

Czuć jak zaczynają kiełbasę wyborczą serwować

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 26

zgłoś do moderacji opinię 3220017 2011-01-16 15:20 czy tylko jedno w glowie?

Czy NIC juz nie mozna zrobic w tym kraju, aby nie zostac posadzonym o karierowiczostwo? Z ktorej strony spojrzec zawsze zle.. Nic nie robia...zle, chca cos zrobic...kielbasa wyborcza... eechch..najlepiej sie od razu zastrzelic...

little_brother

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219637 2011-01-14 21:17 Czy w takim razie w Kosakowie - Gdyni potrzebny jest port lotniczy w ruchu pasażerskim? (11)

Aglomeracja liczy sobie ponad 1 mln mieszkańców. Jakoś w okolicach Wrocławia, Poznania czy Łodzi nikt nie ma ambicji na drugie lotnisko. Czy potrzebny jest drugi port lotniczy w pobliżu?

popieram opinię 62 / nie zgadzam się 52

zgłoś do moderacji opinię 3219644 2011-01-14 21:28 długa aglomeracja

Gdzie Wejherowo, a gdzie Pruszcz. Nie można porównywać ani do Wrocławia ani do Poznania.

gość

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219658 2011-01-14 21:49 (8)

...Gdynia jako Mała Warszawa musi mieć lotnisko.

gda

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219689 2011-01-14 22:42 (1)

Ale już przestańcie. Bo po łapkach na strzelam. Spokój tu ma być!

Lotnisko w Gdyni to bardzo potrzebna rzecz jeżeli stanie Rębiechowo to do Gdyni polecimy proste jak drut. A konkurencja się przyda. Przynajmniej będzie Rębiechowo się patrzeć na Kosakowo (albo na odwrót) jak z cenami stoją ;)

Gdańszczanka

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 3219754 2011-01-15 07:00 nastrzelam gdanszczanko

Kosakowo to nazwa-klucz, przeciez to Babie Doly - w druga strone kochana

tereferekuku

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219690 2011-01-14 22:45 (5)

bo Gdynia już tak ma.............musi konkurować!! Nawet jak jej na to nie stać i danej inwestycji nie potrzebuje. Musi byś najlepsza!!!! Wielka beka i tyle. Viva Gdańsk!!!

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219761 2011-01-15 07:51 "Mała Warszawa" :) (2)

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219814 2011-01-15 11:18 i maly zakompleksiony prezydent. (1)

gdynianin od zawsze

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3219927 2011-01-15 16:07 no ładnie urzedasku z urzędu miasta gdańska, ładnie - piszesz prawie jak dziennikarz w rosji o swoim wodzu - kiedyś Stalinie,

dzisiaj Putinie dostaniesz piątkę z plusem od budynia... durniu :D

luv

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3219804 2011-01-15 10:39 (1)

smutny komentarz zakompleksionego gdańszczanina :-(

JOHN

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 3219879 2011-01-15 14:23

niestety jako gdynianin podpisuje sie pod takim komentarzem. trudno zrozumiec wielkomiejskie ambicje niszczace kameralne miasto, jakim jest gdynia

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3219924 2011-01-15 16:04 krótko - tak, potrzebny !

luv

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: