aktualności 24h

Wjazdówki do Letnicy rozdane. Zamknięte ulice także w Oliwie (165 opinii)

Tydzień smoczych łodzi na Motławie wideo (24 opinie)

Dobrze jest zadbać o własne podwórko (83 opinie)

Kupcy protestowali w Gdyni (172 opinie)

Spuścili ścieki do rzeki Kaczej. Padły ryby (159 opinii)

Węzeł Karczemki wyłonił się z mroku wideo (193 opinie)

Sopot walczy z reklamami. Na razie rozmową (101 opinii)

Rusza śledztwo w sprawie tunelu pod Martwą Wisłą. Nasze informacje potwierdzone (150 opinii)

Wykolejona SKM-ka w Chyloni (162 opinie)

Tajemniczy SMS od windykatora (206 opinii)

sport

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (157 opinii)

Gra licencjami w II lidze (44 opinie)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (1 opinia)

Michniewicz zastąpi Janasa?! (145 opinii)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (1 opinia)

Trwa gdyński kompleks Trefla (205 opinii) LIVE!

Tuzin przyłożeń biało-zielonych (35 opinii)

Władze klubu apelują do kibiców (71 opinii)

Abbotta z Ruchu można pozyskać za darmo (139 opinii)

Godek pojedzie na trzecie igrzyska (17 opinii)

rozrywka

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami nowość (2 opinie)

Kinomobilizacja, czyli kino na ulicy i w ogródku (22 opinie)

biznes

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami nowość (9 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (5 opinii)

Trzykrotny wzrost zysku Grupy Ergo Hestia (1 opinia)

Wybierz Gryfa zanim ktoś zrobi to za ciebie (13 opinii)

Multimedia Polska drugim największym operatorem w kraju (24 opinie)

dziecko

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach nowość (13 opinii)

kultura

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (8 opinii)

Artysta nie chce być głodny. Strajk galerii w Trójmieście (167 opinii)

Jordi Savall zagra na festiwalu Actus Humanus (10 opinii)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron (16 opinii)

aktywne trójmiasto

Wędrówka szlakiem Źródła Marii (39 opinii)

Back To Basket zdobywa sopockie molo (3 opinie)

Arka i Santos wśród triumfatorów (5 opinii)

zdrowie

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

Swędzące powieki - jak temu zaradzić? Porada eksperta (7 opinii)

rowery

Zmierz się z najlepszymi kolarzami podczas Skandia Maraton Lang Team w Gdańsku ! (10 opinii)

nauka

Bieganie po wodzie i lewitacja na Bałtyckim Festiwalu Nauki wideo (17 opinii)

Co czeka 26 gdańskich szkół? (81 opinii)

deluxe

Po godzinach o giełdzie papierów wartościowych (10 opinii)

kryminalne

12 lat więzienia dla policjanta zabójcy (80 opinii)

korki

Weekendowe utrudnienia na ul. Kościuszki (1 opinia)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Gdynia: niebezpieczne skrzyżowanie do przebudowy

Na skrzyżowaniu jest coraz większy ruch, bo w okolicy cały czas powstają nowe domy.

fot. Michał Sielski/Trojmiasto.pl

Na skrzyżowaniu jest coraz większy ruch, bo w okolicy cały czas powstają nowe domy.

Trwa już wykup gruntów, dopinane są ostatnie szczegóły finansowania. Zakorkowane i niebezpieczne skrzyżowanie na Pogórzu zostanie wreszcie przebudowane.



Czy przebudowa trudnego skrzyżowania w rondo to dobry pomysł?

tak, dzięki temu na pewno będzie bezpieczniej

83%

lepiej i taniej byłoby postawić tam światła

11%

nie, bo spowoduje to korki

6%

łącznie głosów: 960

Splot ul. płk. Dąbka i Czernickiego i Wiejskiej zobacz na mapie Gdyni na Pogórzu to bardzo niebezpieczne i trudne dla kierowców miejsce. Ulice są przesunięte względem siebie, co sprawia, że trudno jest przede wszystkim skręcić w lewo. Ponadto w okolicy, zwłaszcza Kosakowa, cały czas powstają nowe inwestycje mieszkaniowe, co potęguje ruch na skrzyżowaniu. W godzinach szczytu tworzą się tam korki.

Dlatego już przed dwoma laty podjęto decyzję, że powstanie tam rondo. Niestety, sprawa nie była prosta, bo leży ono na granicy Gdyni i Kosakowa. Władze długo spierały się, kto ma zapłacić za przebudowę. Doszło nawet do tego, że mieszkańcy zagrozili zablokowaniem skrzyżowania podczas festiwalu Open'er w poprzednim roku.

Negocjacje gdyńskich samorządowców z władzami Kosakowa i powiatu puckiego są już jednak na ukończeniu. Projekt jest już dawno gotowy, w miejscu skrzyżowania powstanie rondo.

- Zabezpieczymy rezerwę terenową pod inwestycję i jak wszystko dobrze pójdzie, jeszcze w tym roku będzie mogła się ona rozpocząć. Negocjacje w sprawie gruntów są już na finiszu - mówi wiceprezydent Gdyni Bogusław Stasiak.

Gmina Kosakowo ma wesprzeć inwestycję kwotą ok. 100 tys. zł, resztę dołoży Gdynia. Samorządy będą się również starać o dofinansowanie przebudowy z programu tzw. schetynówek.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 127)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419099 2011-04-06 07:05 bo jeździć to trzeba umić (7)

a jak ktoś nie umi to i prosta droga jest trudna

popieram opinię 73 / nie zgadzam się 32
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419116 2011-04-06 07:57 żebyś widział jak jadący Dąbka z Gdyni w kierunku Suchego Dworu... (1)

... przejeżdżają STOP jakby byli na drodze z pierwszeństwem... To jest jedno z bardziej niebezpiecznych skrzyżowań. Dodatkowo, stąjąc na tym stopie z zamiarem pojechania na wprosto lub w lewo kierowcy niezawsze widzą czy coś jedzie z prawej strony bo zasłania lekka górka. A i jadący z Kosakowa w Dąbka, czyli główny kierunek podrużujących przez to skrzyżowanie, skutecznie tamuje ruch bo muszą przepuszczać wszystkich jadących Wiejską w kierunku Kosakowa. Jest też Szkolna z Suchego Dworu. Niby podporządkowana ale niektórym kierowcom nieżadko się bardziej śpieszy. Tak więc nawet jak umiesz jeździć to g*wno Ci to da jak ktoś na Tobie będzie wymuszał a Ty sie tego nawet nie będziesz spodziewał.

Gucio85

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3419171 2011-04-06 11:07 a ja już się ucieszyłam że wyremontują wiadukt koło dworca głównego...

to jest dopiero niebezpieczne...

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3419193 2011-04-06 13:38

jak ktoś nie 'umi' to o drogach nie powinien się wypowiadać bo pewnie znaków i przepisów drogowych nie respektuje

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419200 2011-04-06 17:03 Nie cwaniakuj (2)

Ronda ułatwiają życie wszystkim - nie trzeba się zastanawiać co mają zamiar zrobić inni kierowcy chcący przejechać przez skrzyżowanie, do zapamiętania jest jedna prosta reguła - ustąpić temu na rondzie.

"Rozwiązywanie krzyżówek" jest fajne na egzaminie teoretycznym na prawo jazdy, ale w rzeczywistych sytuacjach jest zbyt dużo "ostrożnych", którzy muszą się zawsze zatrzymać i pomyśleć, albo tylko zwolnić i patrzeć, co robią inni - jeśli też się zatrzymują, to znaczy, że ma się pierwszeństwo... to nie żarty, niektórzy naprawdę tak jeżdżą!

Dodatkowa zaleta ronda: zwolnić trzeba zawsze - dzięki czemu mistrzowie cisnący ile fabryka dała na "długiej prostej z pierwszeństwem" będą musieli od czasu do czasu nieco ochłonąć ;)

Trzeźwy

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419202 2011-04-06 17:28 aha, to fajnie (1)

Niemal każdy kierowca jest przekonany, że wystarczająco dobrze zna przepisy ruchu drogowego. Często okazuje się, że przeświadczenie to jest mylne. Przykład? Proszę bardzo. Załóżmy, że wjechaliśmy na rondo, przed którym nie umieszczono znaku pionowego A-7 „ustąp pierwszeństwa przejazdu”. Zgodnie z przepisami ruchu drogowego na takim rondzie obowiązuje „reguła prawej strony”, zgodnie z którą...pierwszeństwo ma kierowca wjeżdżający na to specyficzne skrzyżowanie, a nie ten, który już się na nim znajduje! Wielu siedzących za kółkiem przyzwyczajonych jest, że jadąc po rondzie ma pierwszeństwo, co nie zawsze jest prawdą. Efektem bywają kolizje, których winnymi są osoby niestosujące się do obowiązujących przepisów, czyli w tym przypadku jadący po rondzie.

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419215 2011-04-06 21:48

Prawda. Dlatego trzeba stosowac zasade ograniczonego zaufania i pilnowac czy auto jadace lewej strony wie co robi;) i w razie czego wychowywac klaksonem.

a ja sie nie przedstawie

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419212 2011-04-06 20:38 ma rację

zakaz wjazdu blachom GPU powinien załatwić sprawę, reszta to naciąganie miasta i gminy na koszty

miszcz

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419100 2011-04-06 07:07 Czy przebudowa trudnego skrzyżowania w rondo to dobry pomysł? (11)

Najpierw niech nauczą się jeździć przez rondo, to też nie lada wyzwanie.

ziemowid

popieram opinię 62 / nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419101 2011-04-06 07:12 no co ty? to nie wlacza sie kierunkowskazu w lewo na rondzie? (9)

czesio

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3419104 2011-04-06 07:20 hehe wlacza ;)

zalezy jeszcze jakie masz auto ;)

Johnny

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419125 2011-04-06 08:33 nie włącza tylko włancza! (5)

ucz się ucz, bo co z Ciebie wyrośnie....

;)

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3419126 2011-04-06 08:35 jesteś pewien?

:)

Soltys

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419141 2011-04-06 09:10 (2)

a mówisz "włancz światła", czy "włącz światła"
zanim coś napiszesz pomyśl

emma

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419152 2011-04-06 09:44 zenua (1)

do emma:
Ty chyba nie zauwazysz zartu nawet jakby stal za toba i kopnal cie w 4 litery...

rowan

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3419194 2011-04-06 13:45

Jeżeli dla ciebie pisownia z błędami to rozrywka, to gratuluję inteligencji !!!

emma

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3419151 2011-04-06 09:43 masz włączniki czy włanczniki ??

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419207 2011-04-06 19:20 Nie włącza tylko wyrzuca ;) (1)

"kierownica"

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419208 2011-04-06 19:23 w to drugie lewo ;)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419102 2011-04-06 07:19 dokladnie |:)

szczegolnie widac to w zukowie i chwaszczynie

Johnny

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419105 2011-04-06 07:22 winni są (22)

nowobogaccy dorobkiewicze i przedstawiciele handlowi, ktorzy pobudowali domy na polach w okolicach kosakowa i pierwoszyna bo nie bylo ich stac na dom w miescie i to oni ciagnąc swoimi focusami i corollami w bazowych kolorach z 3 metrowymi antenami CB ( ... mobilki jak dróżka na gdynie? .... szerokości....)w strone miasta powoduja ze nie mozliwy jest wjazd lub wyjazd w/z kierunku suchy dwor-gdynia

baczny obserwator

popieram opinię 65 / nie zgadzam się 69

zgłoś do moderacji opinię 3419107 2011-04-06 07:24

Dobrze się czujesz?

:(

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419118 2011-04-06 08:02 beny kosakowo (10)

kretyn. typowy polski kretyn i jego tok myślenia

beny kosakowo

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419122 2011-04-06 08:26 (8)

Zabolało ? kilka słów prawdy a jak boli i boleć będzie jak się jest tylko burakiem

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419133 2011-04-06 08:45 (7)

zazdrościsz innym? bo tylko tak to można nazwać. Ludzie mają pieniądze, chcą mieszkać poza miastem, były tereny na budowę domów to się ludzie pobudowali... proste

Gucio85

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419136 2011-04-06 08:54 (3)

A czy ktoś broni mieszkac poza miastem ? I zmusza pracowac w mieście i korzystac z miasta ? A myslenie na drodze nie boli , cheba że jest sie tylko burakiem w furze z batem ( to taki atawizm wieśniactwa )

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419139 2011-04-06 09:03 (2)

no, niezła teoria Ci się tam między uszami zrodziła ;)

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419142 2011-04-06 09:12 (1)

A o mojej czuprynie wspomnisz ? A teoria jak teoria ale praktyka to jest to - coca cola z rusztu.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419178 2011-04-06 11:54

pomiędzy, nie nad... ehhh

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419138 2011-04-06 09:01 (2)

No wlasnie sek w tym ze nie maja pieniedzy, tylko zapozyczyli sie na osiem pokolen do przodu, wzieli kredyt na wszytko lacznie z ciuchami,psem, jego buda, telewizorem,kiblem etc.
Bogaci to oni na pewno nie sa.

baczny obserwator

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3419149 2011-04-06 09:29

A Ciebie zapewne nie stać nawet na wzięcie kredytu, biedaku!

eeeh

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 3419162 2011-04-06 10:14 a co cie to obchodzi?

jak jesteś burakiem bez szkoły to nie wiesz jak się z kredytów korzysta

niech cie lepiej czyjeś pieniążki nie obchodzą zawistny Polaku

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3419134 2011-04-06 08:51 hahaha

uderz w stół a ...

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3419144 2011-04-06 09:15 w mojej wypowiedzi jest duzo sarkazmu

stad ten przesmiewczy ton wobec pewnej nowej spolecznej kasty. niemniej rejony kosakowa/pierwoszyna bardzo sie rozwijaja i jest potrzeba po pierwsze przebudowy tego skrzyzowania a po drugie planu rozwoju drog w tym regionie

baczny obserwator

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3419148 2011-04-06 09:27

Głąbie, a może nie każdy chce mieszkać w domu w mieście??? A Ty zapewne bacznie obserwujesz ruch przez lornetkę stojąc w oknie obleśnego wieżowca z dużej płyty i stąd w Tobie tyle jadu... a do MIASTA jeździsz dużym Neoplanem.

xyz

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419158 2011-04-06 09:57 CB a sprawa polska (4)

hehehe:
"...3 metrowymi lancami na dachu ( ... mobilki jak dróżka na gdynie? .... szerokości....)..." - piękny obraz polskiego wieśniaka. Dlaczego nigdzie poza tym krajem kierowcy (nie liczę tych człekokształtnych w TIRach) nie używają radia CB?

romano

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419165 2011-04-06 10:17 więcej dróg? drogi lepszej jakości? mniej korków? (3)

policja nie chowająca się po krzakach? nie traktowanie kierowcy jak funduszu wspierania budżetu wsi i miasteczek? czytelne kierowanie ruchem?

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419175 2011-04-06 11:30 (2)

mentalność kierowców, przestrzegają przepisów i nie muszą się rozglądać po krzakach bo nie przekraczają prędkosci, nie wyprzedzają gdzie niewolno i nie jeżdzą po pijaku. W Niemczech wprowadzili ograniczenia na autostradach, i każdy jedzie tyle ile mówi przepis, kończy się ograniczenie i rura, u nas ograniczenie, nie ograniczenie a wszyscy zasuwają jak im się podoba... dlatego CB im nie jest tak potrzebne

Gucio85

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419186 2011-04-06 12:18 mam CB radio (1)

nie wyprzedzam gdzie nie wolno, przepuszczam pieszych, nie jeżdżę po pijaku, jedyne co to czasem przekraczam dozwoloną prędkość. CB to naprawdę dobra rzecz i nie chodzi tu tyle o informacje o misiakach schowanych w krzakach, co o to, że wiesz co się dzieje na drodze. gdzie są korki, gdzie był wypadek, dowiesz się jaki objazd wybrać itp. a poza tym nie czujesz się sam zamknięty w puszcze, można sobie z kimś pogadać itd.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3419189 2011-04-06 12:46

no tak, ja nie zbieram wszystkich do jednej miski, ja też wole spokojnie po drodze jeździć, a CB założyłem parę dni temu dopiero bo się jedno w domu kurzyło, jednak ojciec ma CB żeby wiedzieć czy gdzieś stoją, jak jest czysto to lepiej gaz wciska...

Gucio85

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3419170 2011-04-06 10:59 jedyny, prawdziwy komentarz, brawo...

trzeba jeszcze dodać, że ci przedstawiciele różnej maści najczęściej zapominają o włączeniu kierunku...to już kompletni imbecyle...a jest ich multum...wszędzie i w każdych warunkach...niszczę takich na drodze...

kris

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419172 2011-04-06 11:21 :)

a ty to niby kto jestes Zazdrosc cie pewnie zżera nieudaczniku zyciowy bo mieszkasz w starym bloku na dwoch pokojach Jak ich bylo stac czemu nieby nie mieli sie tam wybudowac Twoj komentaz jest co najmniej bez sensu

stef

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3419201 2011-04-06 17:09

zazdroscisz ?

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419106 2011-04-06 07:22 Najbardziej niebezpieczne jest "skrzyżowanie" pod Śląską jak się jedzie z ul Podjazd od dworca. (16)

Masakra jakaś! Normalnie totolotek...

OOOO

popieram opinię 64 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 3419110 2011-04-06 07:27 Popieram

wwo

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419117 2011-04-06 08:00 Z Podjazd na Śląską? (11)

Tam jest takie ładne duże lustro ;)

Gucio85

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419119 2011-04-06 08:06 Szczególnie jest pomocne, jak świeci słońce i ładnie się tak odbija :D (10)

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419120 2011-04-06 08:10 aaaa, chyba że.. (9)

o takiej porze jeszcze tamtędy nie jechałem..

Gucio85

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419156 2011-04-06 09:54 nie trzeba patrzeć w lustro (8)

wystarczy patrzeć w bok i umieć szybko ruszyć.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419159 2011-04-06 10:06 zależy od kierowcy i auta (7)

nie każdy ma szybko startujące auto, albo nie lubi żyć szybko. Ruszanie tam jest lekko pod górkę co ma pewne znaczenie przy słabszych maszynach

Gucio85

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419163 2011-04-06 10:14 po części się zgodzę (6)

ale nawet autem z silnikiem 1.0 można szybko ruszyć, tylko trzeba przypiłować na jedynce zamiast zmieniać od razu na dwójkę. ja bym się nie odważył na tamtym skrzyżowaniu ruszyć "ekonomicznie". tymbardziej, że nie wierzę specjalnie lustrom po tym jak kiedyś trafiłem na debila bez świateł. tam dużo pewniej się czuję obserwując prawą stronę zamiast lustra.

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419166 2011-04-06 10:20 masz rację, w dodatku na anszych drogach praktycznie już nie ma kaszlaków (5)

a wszystko inne potrafi dość szybko ruszyć pod górkę.... jedyne czego jest brak to umiejętności

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419182 2011-04-06 11:59 (4)

no to powiem Ci że jakiś miesiąc temu, stałem na peronie SKM i czekałem na kolejke, a tu nagle, słychać "bum", patrze z góry na skrzyżowanie Dworcowej i 10 lutego i co widzę? Maluszek przywalił w bok chyba Sieny, ciężko powiedzieć którego wina bo nie widziałem zdażenia, ale Kaszlak skręcał spod mostu w kierunku dworca a Siena jechała z dworca na 10 lutego.

Gucio85

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419187 2011-04-06 12:25 ale to nie to skrzyżowanie (1)

to wspomniane przez Ciebie jest, jak pisałem, moim zdaniem najgorsze.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419191 2011-04-06 12:53 chodziło mi o Malucha

, że jeszcze takie jeżdżą ;), i w dodatku niedaleko od skrzyżowania ,o które Tobie chodzi :)

Gucio85

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419188 2011-04-06 12:25 maluch mial pierwszenstwo (1)

tak, jak znak nakazuje :-)))

egzaminator

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419190 2011-04-06 12:51

tak, wiem ale jest opcja, że Siena mogła stać cipek wysunięta (nie widać za dobrze wyjeżdżających spod wiaduktu), a kierowca malucha patrzał tylko w prawo i jak ruszył to zobaczył Siene dopiero jak się na niej zatrzymał, dlatego napisałem, że nie wiadomo czyja wina, czy wymuszenie Sieny czy nieuwaga Malucha
chyba że takie przypadki są rozstrzygane wyłącznie jako wymuszenie no to wina Sieny ;)

Gucio85

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419143 2011-04-06 09:13 Czy ja wiem?

Trzeba tylko mieć refleks i szybko się uwijać. No, ale może mamy inne zdania na tą krzyżówkę.

myk

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419157 2011-04-06 09:55 oj nieprawda

tamto jest w porządku. tuż obok jest gorsze - ustąp pierwszeństwa dla tych od strony Śląskiej jak się chce spod dworca dojechać na 10 lutego.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3419176 2011-04-06 11:39 to skrzyżowanie ma być przebudowane

O ile mnie pamięć nie myli, skrzyżowanie ulic Podjazd, Dworcowej i 10 lutego ma być w majbliższym czasie przebudowane - chyba powstanie tam rondo..

stetysz

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419109 2011-04-06 07:27 Brawo dla Gdyni

Z zadowoleniem muszę stwierdzić, że Gdynia konsekwentnie realizuje program poprawy bezpieczeństwa na drogach. Tak trzymać!

parki

popieram opinię 47 / nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419111 2011-04-06 07:28 A co ze skrzyżowaniem Św. Piotra z Portową? To jest najbardziej zagmatwane skrzyż. (4)

jakie widziałem. Często tam chodzę i wiele razy widziałem jak omal nie doszło do stłuczki. Raz nawet byłem świadkiem stłuczki w tym miejscu.

zenek

popieram opinię 24 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3419112 2011-04-06 07:33 faktycznie, jest cieżko

marian

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419115 2011-04-06 07:50 (2)

z tym, ze tam jest calkiem inna sprawa. Tam trzeba poprostu znac sie na przepisach i wiedziec kto ma pierwszensktwo. Natomiast skrzyzowanie o ktorym mowa w artykule jest tak zbudowane, ze nawet znajac przepisy pojawia sie problem braku widocznosci pojazdow nadjezdzajacych z prawej strony. Po drugie te skrzyzowanie jest o wiele bardziej 'zatłoczone'.

krzysio

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419121 2011-04-06 08:10 Nie do końca. (1)

Tu też przestrzegając przepisy można narazić się na kolizję. Chodzi mi o taką sytuację:
Samochód, który jedzie ul. Portową w stronę portu przed skrzyżowaniem ze Św. Piotra pokazuje kierunek w prawo. Niektórzy odczytują to tak, że skręci w Św. Piotra. I taki w większości jest zamiar kierowcy, ale NIE ZAWSZE! Niektórzy kierowcy sygnalizują w ten sposób zamiar pojechania wiaduktem w stronę portu, a nie ulicą równoległą na lewo od wiaduktu. Jest to niebezpieczne zarówno dla pieszych przechodzących pomiędzy ul. Św. Piotra a Wendy jak i dla samochodów wyjeżdżających ze Św. Piotra.

zenek

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3419222 2011-04-07 00:11

Starsi Kierowcy doskonale znają to skrzyżowanie i wiedzą jak sygnalizować... Młodzi, egzaminowani w nowym ośrodku już nie ;P

Tiii

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419113 2011-04-06 07:39 wszystkie skrzyżowania są niebezpieczne i stwarzają ryzko (1)

powinny być tylko proste drogi i najlepiej bez ostrych zakrętów

super kierowca

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3419114 2011-04-06 07:42 podobnie

jak w USA ;)

Johnny

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419123 2011-04-06 08:29 Skrzyżowanie przy Dworcu do 10 Lutego-KIEDY?! (2)

Moim zdaniem priorytetowo powinno się przeorać i zrobić duże rondo właśnie tu!! Swobodnie ruch odbywa się tylko po głównej a włączyć się do 10 Lutego spod dworca lub przeskoczyć z Podjazd w stronę Dworca w lewo - KOSZMAR!!

mopar

popieram opinię 49 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419154 2011-04-06 09:46 prawda (1)

Od dworca na 10 lutego ciężko się przebić ale z podjazd do dworca jest o wiele łatwiej bo puszczasz tylko tych jadących 10 lutka od strony skwerku. Pozdrawiam.

Kloss

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419164 2011-04-06 10:16 ale przy tym manewrze widoczność jest dość mocno ograniczona

ja unikam obu opcji jak ognia ;)

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419124 2011-04-06 08:30 A kiedy bruk na 10 Lutego?? (8)

A poza tym ciekaw jestem ile lat będziemy jeszcze czekać na wymianę tego koszmarnego bruku na 10 Lutego... Ludzie! To jest centrum nowoczesnego i dobrze zarządzanego miasta a na głównej drodze przez Centrum jest bruk jak na zabytkowej uliczce w Kazimierzu... Chyba ktoś powinien za to odpowiedzieć, nie prawda??

jerry

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 25

zgłoś do moderacji opinię 3419128 2011-04-06 08:37 fakt jest faktem

ze po tym bruku jezdzi sie tragicznie ale gdyby nie ten bruk to asfalt bylby wymieniany raz do roku, autobusy i auta ciezarowe wyrylyby koleiny glebokosci pol metra

asddsa

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3419129 2011-04-06 08:37

Ten bruk to zabytek klasy "zero"

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3419130 2011-04-06 08:39 ten bruk sie lepiej trzyma

niz nie jedna asfaltowa droga :)

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3419132 2011-04-06 08:43 Ten bruk to jest zabytek i nie wolno go ruszyć!

Ma już 70 lat i podlega ochronie!

Konserwator betonów

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3419140 2011-04-06 09:08 to chyba mus (1)

że to zabutkowa część i musiała zostać. W Ciechanowie na przykład, jest sobie ul. Sienkiewicza, i na odcinku ponad kilometra jest cała wybrukowana i taka zostanie bo jest jako zabytek, a jest to główna droga

Gucio85

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419145 2011-04-06 09:15 Na Kołątaja jest odcinek z płyt Jumbo. To też już chyba jest zabytek.

myk

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3419146 2011-04-06 09:20 Poniekad racja

Choć ja bym wolał, żeby całą 10 lutego wybrukowali, ale na równo. Takie rozwiązanie też działa i sprawdza się świetnie.

Bałtyk

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3419228 2011-04-09 09:08 przy wymianie bruku 10 lutego warto zamienić w deptak

z dopuszczeniem ruchu trajtków, autobusów i rowerów

gimnazjalista przedwojenny

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3419127 2011-04-06 08:36 Tylko zmienić znaki

Gmina Kosakowo należy do Pucka a łapę wyciąga do Gdyni. Jak chcą jeździć to niech się dorzucą z kasą. A wystarczyłoby tylko zmienić znaki. STOP od strony Kosakowa i burki grzecznie poczekają. Główny ruch to jest Płk. Dąbka-Czernickiego. A jak Kosakowo chce mieć dobra drogę wyjazdową to niech w końcu zbuduje stara drogę kosakowską

okidu

popieram opinię 32 / nie zgadzam się 13

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: