aktualności 24h

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (246 opinii)

Tydzień smoczych łodzi na Motławie wideo (35 opinii)

Dobrze jest zadbać o własne podwórko (90 opinii)

Rusza śledztwo w sprawie tunelu pod Martwą Wisłą. Nasze informacje potwierdzone (152 opinie)

sport

Klub nie przedłuży umowy z trenerem

Oby nie trzeba ich było już stosować

Natalia Małaszewska poprowadzi grę koszykarek

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni

Gra licencjami w II lidze (63 opinie)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

Michniewicz zastąpi Janasa?! (148 opinii)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (1 opinia)

Trwa gdyński kompleks Trefla (209 opinii) LIVE!

Tuzin przyłożeń biało-zielonych (41 opinii)

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (29 opinii)

aktywne trójmiasto

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo

Wędrówka szlakiem Źródła Marii (40 opinii)

Back To Basket zdobywa sopockie molo (5 opinii)

rozrywka

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (22 opinie)

biznes

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (18 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (5 opinii)

kultura

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (18 opinii)

Artysta nie chce być głodny. Strajk galerii w Trójmieście (242 opinie)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron (17 opinii)

zdrowie

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

rowery

Zmierz się z najlepszymi kolarzami podczas Skandia Maraton Lang Team w Gdańsku ! (11 opinii)

nauka

Bieganie po wodzie i lewitacja na Bałtyckim Festiwalu Nauki wideo (17 opinii)

kryminalne

12 lat więzienia dla policjanta zabójcy (90 opinii)

korki

Weekendowe utrudnienia na ul. Kościuszki (2 opinie)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Lotos zaczął więcej zarabiać

Lotos zwiększa zyski mimo ogromnych inwestycji.

fot. Wojtek Jakubowski/KFP

Lotos zwiększa zyski mimo ogromnych inwestycji.

Dzięki uruchomieniu części nowych instalacji Lotos znacząco poprawił swoje wyniki. W III kwartale spółka zarobiła na czysto aż 580 mln zł.



Dobra kondycja trójmiejskich spółek:

cieszy, ponieważ wszyscy na tej koniunkturze korzystamy

52%

będzie cieszyć, jeśli tylko wszystkie firmy poprawią swoje wyniki

7%

niestety nie przekłada się na dobrą kondycję portfeli mieszkańców Trójmiasta

41%

łącznie głosów: 968

Zysk jest o ponad 350 proc. większy od zanotowanego w tym samym okresie poprzedniego roku. Na samej wycenie zapasów Lotos zarobił 86,4 mln zł, ale władze spółki są już blisko przeforsowania zmiany prawa, które nakazuje utrzymywać firmom paliwowym duże rezerwy strategiczne.

- Zamrożone pieniądze wolelibyśmy zainwestować w rozwój. Dzięki zmianie legislacyjnej takie firmy jak nasza czy PKN Orlen mogłyby mieć więcej kapitału obrotowego - mówi prezes Lotosu Paweł Olechnowicz, sugerując, że do zmian może dojść na początku 2010 roku.

W III kwartale 2009 roku przychody ze sprzedaży wyniosły ponad 4,1 mld zł i były o ponad 630 mln zł niższe niż w III kw. poprzedniego roku głównie z powodu niższych notowań cen ropy. Spółka miała też niższą marżę rafineryjną, ale pomógł jej ponad 30-procenowy wzrost ceny dolara. Znaczenie dla wyników miała również sprzedaż detaliczna paliw, większa o 19,3 proc. w stosunku do III kwartału 2008 roku.

- To przełożyło się bezpośrednio na wyniki finansowe w obszarze sprzedaży detalicznej paliw - podkreśla Maciej Szozda, wiceprezes i dyrektor ds. handlu Grupy Lotos. Rafineria przede wszystkim przerobiła jednak więcej ropy i zanotowała wzrost sprzedaży hurtowej.

Jeszcze w tym roku Lotos planuje oddać do użytku najważniejszą instalację Programu 10+, czyli tzw. zintegrowaną destylację atmosferyczno-próżniową. Dzięki niej będzie można przerobić o 75 proc. więcej ton ropy rocznie. - Testowe uruchomienie tej instalacji zaplanowaliśmy jeszcze w tym miesiącu. Natomiast stałą eksploatację zamierzamy rozpocząć w grudniu - wyjaśnia Marek Sokołowski, wiceprezes Lotosu i dyrektor ds. rozwoju i produkcji.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 221)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114849 2009-11-05 14:31 Piękny, industrialny widok. (47)

Tylko szkoda, że w okolicy nic się nie dzieje.
Gdańsk to ogólnie 100 lat za Murzynami, tfu Afroamerykanami.

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 52 / nie zgadzam się 81
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114858 2009-11-05 14:37 faktycznie w gdańsku nic się nie dzieje (42)

inwestycje sięgające lekko licząc 10-12 mld w ciągu najbliższych 5 lat

popieram opinię 31 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114859 2009-11-05 14:37 Gdzie? Pokaż palcem ! (41)

W plotkę nie uwierzę.

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 30
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114864 2009-11-05 14:41 200 mln euro w terminal kontenerowy DCT (28)

na przykład a to tylko pierwszy etap tej inwestycji,jedna z najwiekszych jednostkowych inwestycji gospodarczych w Polsce,wymieniać dalej?

Tea In Sahara

popieram opinię 19 / nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114868 2009-11-05 14:46 To jedna wielka inwestycja, ale stanowi to 2 % tego co napisałeś. (27)

Nie słyszałem o innych wielkich inwestycjach, ale muszą być wyjątkowo ogromne, skoro stanowią 98% Twojej plotki.

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 17
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114875 2009-11-05 14:52 Intel (2)

kilkadziesiąt mln $,nie wiem skąd wziąłeś te 98%,to Twoje plotki

Tea In Sahara

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114878 2009-11-05 14:57 wyżej jest napisane o inwestycjach idących w dziesiątki miliardów (1)

więc pytanie trafne

Rafi-neria

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5115038 2009-11-06 16:21 bez wyolbrzymień

10-12 mld usd to nie dziesiątki miliardów, tylko kilkanaście

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114880 2009-11-05 15:00 5000 oddanych do użytku mieszkań w 2008 roku (10)

Więcej niż weWrocławiu,Poznaniu,Krakowie,a to dużo wieksze miasta od Gdańska

Tea In Sahara

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114883 2009-11-05 15:01 Prywatni inwestorzy - a nie miasto to buduje. (9)

A gdzie opieka i pomoc miasta dla mieszkańców?

Radi-neria.

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 5114887 2009-11-05 15:05 Nieważne kto buduje

ważne że pieniądze zostają w Gdańsku i ludzie mają pracę!!!

Kocham Gdańsk

Gdańsk

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114895 2009-11-05 15:17 (7)

Lepiej pieniądze zainwestować w coś co da prace, niż rozdawać tak po prostu biednym, nasz kraj jest za biedny, żeby być państwem socjalnym...

galluks

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114896 2009-11-05 15:22 i myślisz, że zapychanie miasta "inwestycjami" (6)

w formie wzgórz upstrzonych nowymi osiedlami jest dobrą inwestycją?

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114913 2009-11-05 15:52 Tak,bo mieszkańcy zostają w mieście (5)

plus osiedlaja się przyjezdni,mieszkają w Gdańsku a nie w jakiejś gminie,podatki zostają w Gdańsku,wiele miast,ba,chyba wszystkie największe mają z tym problem,bo mieszkańcy wynoszą się do sąsiednich gmin,w Gdańsku ten proces został zahamowany m.in. właśnie dlatego,że dużo się buduje i jest gdzie mieszkać,musi być równowaga,nie mogą nagle wszyscy wybudować się poza miastem,napędzają korki w mieście,pracują w mieście a podatki idą do jakiejś gminy.

Tea In Sahara

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114921 2009-11-05 16:15 Gratuluję koncepcji na rozwój miasta - upychanie osiedli (4)

i wieczne korki.

Rafi-neria

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114937 2009-11-05 17:57 Trzeba budować drogi i usprawniać (3)

komunikację miejską

Tea In Sahara

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114939 2009-11-05 18:09 NIE!!! (2)

Trzeba NAJPIERW budować infrastrukturę (głównie drogi) a POTEM osiedla. A tu pozapychano gdzie i jak się da, a później okazuje się, że kilkadziesiąt tysięcy ludzi zbiera jedna dróżka (vide Świętokrzyska, Spacerowa,Kartuska - na której gdańscy "planiści" powinni dostać nobla :( za pomysł "Uspokojenia ruchu" poprzez zakorkowanie).

DF

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115005 2009-11-06 09:10 chłopie... (1)

jeśli nie ma gdzie mieszkać to nie ma ludzi a co za tym idzie i podatków...to z czego chcesz budować infrastrukturę? najpierw trzeba stworzyć warunki pracy i mieszkania a później drogi - wszystkiego naraz w Polsce niestety nikt nie potrafi zrobić...

no chyba że ty mądralo....to zapraszam do Rady Miasta - chętnie zagłosuję jeśli masz konkretny pomysł

gdańszczanin

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 5115008 2009-11-06 09:50 PROSTAKU

Idioto ile to juz lat jest taki syf ? Nic sie nie zmienia, drogi to same dziury korkow coraz wiecej a ludzie tylko podatki placa nie wiadomo na co.

hiena

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114903 2009-11-05 15:34 (12)

Weyerhaeuser Company, zbuduje w Kokoszkach fabrykę za 250 mln zł
lotnisko ok. 455 mln zł.
ECS-300mlnzł
hala widowiskosportowa 300 mln zł
stadion 700mln zł
Muzeum II Wojny Światowej?
Centrum Medycyny Inwazyjnej?
Szadółkaki 407 mln zł
Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej etap III – 718 mln zł(same tramwaje 305 mln zł)
Budowa Europejskiego Centrum Solidarności – 292,8 mln zł
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem TRISTAR – 109,3 mln zł
Budowa Trasy W-Z (Kartuska – Otomińska) – 100 mln zł
Budowa Trasy Sucharskiego – 1 687,0 mln zł
Przebudowa ul. Jana z Kolna – 120 mln zł
Parkingi zewnętrzne i komunikacja w dzielnicy Letnica – 30 mln zł
Trasa Słowackiego – 650 mln zł do 2013
Infrastruktura kanalizacyjna – kolektor WM-1 Kliniczna – Wyspa Ołowianka – 70 mln zł
Integracyjny węzeł drogowy Gdańsk – Śródmieście – 140 mln zł
Obwodnica południowa 1,378 mld zł. w budowie od 3 tygodni
komenda strażacka 9 mln -gotowa
hala sportowa przy Gdańskiej Szkole Floretu 20,5 mln zł gotowa
inkubator dla biznesmenów 58 mln do 2011
Do tego nowe budynki UG i PG

Kolej Metropolitarna-może w 2015 grubo ponad miliard zł
możliwa elktrownia gazowa do 2015 r -4mld

Gdyby jeszcze policzyć inwestycje deweloperów to pewnie w samym śródmieściu uzbierałbyś ponad miliard

popieram opinię 26 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114912 2009-11-05 15:46 No to jeśli cokolwiek z tego przeniesie się z projektów na "ulicę" (9)

to wtedy powiem, że widać, że Gdańsk się rozwija.

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114918 2009-11-05 16:03 nie licząc trasy sucharskiego (1)

to wszystkie te inwestycje są trakcie realizacji
no chyba że się mylę to pokaż je palcem:)

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5114922 2009-11-05 16:18 Gdzie Ci się M II WŚ buduje?

Trasa Słowackiego - oddanie 2050
Kolej Metropolitarna - wątpliwe
Hala - czasz przeszły, ewentualny czas przyszły to budowa dróg, o ktorych zapomnieli.

TMK

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114932 2009-11-05 17:05 Pawle Adamie Owiczu :) (6)

A powiedz nam jak tam Twoja Gdynia sie rozwija ? :)

Jewropejczyk

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 5114938 2009-11-05 18:04 i tu bedzie problem ;)

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114975 2009-11-05 21:38 Czytaj trojmiasto to się dowiesz - prawie codziennie nowe info. (4)

A Paweł Adam Owicz to gra słów - chyba nie zauważyłeś

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114993 2009-11-06 01:04 Mowisz o prakingu najpierw małym dużym (może później) czy chodzi Ci np. o przebudowe jakiegos skrzyzownia ? (3)

Oh Pawele Adamie Owiczu ... Gra słów ! niesamowite ! :) niestety nie zauwazyłem tak sprytnej gry słów ...
Ironia - Ty zapewne tez jej nie zauważyłeś podobnie jak i tej ":)" emotikonki.

Jewropejczyk

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 5115027 2009-11-06 12:09 Que?

Kein komprende ;p

To co, że emotikonka?

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115055 2009-11-06 19:15 01:04 - spać nie możesz? (1)

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5115066 2009-11-07 15:09 A co to o 1:04 jest obowiązek spania ?

cicha ucieczka od tematu osoby nie posiadającej żadnych argumentów ...

Jewropejczyk

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5114984 2009-11-05 22:46 milionów dużo, tylko wszytkie inwestycje w guano trawnikowe sie obróciły

Banda AWS-PiS-PO kwitnace miasto zamieniła w szambo!!
Gierkowi pomnik powinniście postawić za obwodnice Trójmiasta, gdyby nie ona pozostałyby wam pielgrzymki w buszu, bo wiocha byłaby nie tylko smierdząca ale i zakorkowana

wiocha gdansk

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 5115009 2009-11-06 09:51

szdółki ? to taki przekręt ADAMOWICZA że głowa mała...

robo

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114867 2009-11-05 14:46 (11)

lotos 4mld
stadion 0,7 mld
hala 0,3 mld
drogi, kolej metropolitarna, lotnisko co najmniej -5 mld
fabryka w kokoszkach 250 mln
inwestycje na UG i PG -tez pewnie ładnych kilkaset mln

szansa na elektrownie gazową za 4 mld...

wszystko dokładnie było opisywane na tym portalu wystarczy poszukać i dodać sobie i nie chodzi mi tu o gdybanie tylko o projekty na, które już sa pieniądze:)

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114872 2009-11-05 14:50 Ale co Lotos 4 miliardy? Bo tam jest o przychodach 4 miliardy, ale że to pójdzie na iwestycje to już tego nie ma. (10)

Stadion za państwowe - nie miejskie!
Drogi - jak i gdzie?
Kolej metropolitarna - jak się przejadę to uwierzę. Obstawiam, że do 2012 jej nie będzie. Potem też nie.
Jakie inwestycje na PG i UG?
Szansa na elektrownię.
Masz zamiar robić zawszę wyliczenia na podstawie szans, chęci i projektów, a nie faktycznego działania?

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 18
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114891 2009-11-05 15:10 co do stadionu... (6)

- za panstwowe to budowany jest stadion narodowy w Wawce, na BA panstwo daje 144mln, reszta to kasa miejska

To tak zeby pokazac
Do innych podpunktow sie nie odnosze, bo i tak wiesz lepiej

Ale ty oczywiscie musisz negowac wszystko co sie dobrego w Gdansku dzieje, i wytykac zle rzeczy, tylko nie wiem po co - zeby sie dowartosciowac? I kto tu jest zasciankowy.

Nie pozdrawiam

Greg

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114894 2009-11-05 15:16 Wielki mi argument budowa stadionu (5)

Dostaliśmy EURO to się stadion buduje.

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114948 2009-11-05 19:10 Paweł Adam Owicz (4)

Kolejny po galluxie i bombardierze przygłup, naczelny troll trojmiasto.pl. Skończ już i nie rób z siebie pajaca.

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114967 2009-11-05 20:36 do tego tria (2)

dodałbym jeszcze mieszkanca sea towers:)

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114994 2009-11-06 01:15 A wszystkie te osoby to jeden ch... (1)

Ubliża od frajerów osobom które się nie podpisują, podpis zapewne tez by mu g. dał ale dla zasady się przyczepił, sam będąc takim samym, zacytuję "frajerem" który podpisuje się nie prawdziwymi danymi.

Mnie się nie czepiaj, ja mam na imię Jewropejczyk. :)

Jewropejczyk

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5115056 2009-11-06 19:17 Masz jakiś problem psychiczny

Lecz się. Nie masz na imię Dauniel?

DeeDee

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5114976 2009-11-05 21:39 Ty frajerze się nawet nie raczyłeś podpisać

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114908 2009-11-05 15:40 inwestycje w lotosie- program 10+ (1)

4,1 mld zł

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5115003 2009-11-06 08:55 to już zakończona inwestycja prywatnej firmy...

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5114946 2009-11-05 18:59

weź gościu przestań pierd..lić, biadolić i znajdź sobie hobby albo przynajmniej idź do lasu na spacer. jak się rozejrzeć - różowo nie jest, ale coś drga, dzieje się. od twoich komentarzy tylko mi mina kwaśnieje. przyglądam się im od jakiegoś czasu i zmartwię Cię: nie wnoszą nic merytorycznego. albo spuść z krzyża, może się trochę wyluzujesz.

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114882 2009-11-05 15:01 a co ma się dziać młocie??? (2)

kocham moje miasto!!!

Brawo Gdańsk!!!

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114886 2009-11-05 15:04 Gratuluję dobrego samopoczucia! (1)

Nie wiedza nie boli.

UM Gdańsk

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 5114933 2009-11-05 17:17 to się pisze razem młocie

tzn "niewiedza" ;/

obserwator z zewnatrz

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 5115075 2009-12-10 10:36 nie Paweł Adam Owicz

tylko Debil Oszołom Owicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114850 2009-11-05 14:31 I dobrze, wiekszy zysk, wiecej pracy wiecej kasy :) (26)

popieram opinię 34 / nie zgadzam się 17
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114860 2009-11-05 14:38 WĄTPIE... (7)

Tam są same układy... nikogo z ulicy nie wazmą.. tzn. "obcego"
Chyba że do rozwożenia paliw....

marko

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114873 2009-11-05 14:51 (4)

w takim razie nic tylko sie pociac...

lechia

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114877 2009-11-05 14:56 Prawda (3)

tak jest wszędzie układy RYsiu.....

elfik

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114920 2009-11-05 16:13 Jest tak super, że (1)

związki zawodowe weszły w spór zbiorowy :-)

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5115040 2009-11-06 16:26

nie weszły

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5114930 2009-11-05 16:49

mordo Ty moja !

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114919 2009-11-05 16:10 A tam opowiadasz. (1)

Rodzinne układy to tak z 50%. Z ulicy ludzi z wysokimi kwalifikacjami też biorą, tylko g.... im płacą w porównaniu z tymi z układów lub starymi pracownikami Rafinerii Gdańskiej. Wszystko zależy jeszzce od działu i spółki w grupie kapitałowej.

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5114926 2009-11-05 16:33 Biorą - i z ulicy, i z rodziny. Ale szału w portfelu nie ma, jakieś 2800 dla ludzi ze średnim wykształceniem i 3200 dla z

wyższym. Tak sytuacji przedstawia się na produkcji. Praca na początku szalenie nieciekawa - zmiany, kręcenie zaworami, użeranie się z z "betonem".

I ten szalenie niejasny system wynagrodzeń, który premiuje staż pracy, natomniast nie premiuje wiedzy. Więc dochodzi do takich absurdów, że człowiek z kilku letnim doświadczeń i bogatą wiedzą, dostaje znacznie mniej, niż człowiek z 10 letnim doświedczeniem, znikomą widzą i równie znikomym zaangażowaniem.

Szalenie demotywująca praktywa finansowa, tylko jak tu rozkruszyć ten beton, któremu to się wydaje, że im się należy i już. Tylko rościć potrafią, a nic dawać.

Lotosowiec PZH

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114935 2009-11-05 17:37 (1)

Większy zysk ale tylko dla prezesa!!!

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5114997 2009-11-06 06:58 A żebys wiedział :-)

kontrakty menadżerskie planują sobie wprowadzić.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114973 2009-11-05 21:19 (10)

powiedz mi tylko gdzie indziej dadzą Ci tyle kasy na łape?? odpowiadam dzis w dobie kryzysu nigdzie!!! i jak masz staz kilku letni to zarabiasz 2 krajowe a to nie jest zle .W sumie po co pisac takie posty aby siac nienawisc (zazdrość)

rafa

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115004 2009-11-06 08:57 średnia krajowa to ok 3300 (9)

więc gdzie te 2 średnie??

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115015 2009-11-06 10:26 (8)

on pisał ze nie na starcie po kilku latach i jest to realne

pracownik

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115021 2009-11-06 10:41 Pisałem na starcie i to są rzecz jasna kwoty brutto. (7)

Ale potwierdzam, że po kilku latach te kwoty mogą być netto. Osobiście mam coś koło 3300 netto po niecałych trzech.

lotosowiec PZH

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5115033 2009-11-06 12:42 No to pojechałeś.

Teraz cię namierzą koledzy :-)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115036 2009-11-06 14:28 (5)

a ja osobiscie to bałbym sie zamieszczać takie informacje ,to sprzeczne z prawem i nawet jest karalne ,grozi co najmniej zwolnieniem z pracy .Wystarczy niewiele wysiłku i mozna taka osobe znalezc

kadrowiec

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115037 2009-11-06 15:20 No można namierzyć, ale po co? Przecież to nie jest firma, co zatrudnia kilkanascie osób, tylko tysiące. (3)

I takie anonimowe podanie zarobków, bez nawet wskazania stanowiska żadnej szczególnej tajemnicy nie wyjawia.

Lotosowiec PZH

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115048 2009-11-06 17:23 (2)

chlopaki tu nie chodzi o straszenie wg mnie ale o to ze zarobki to sprawa indywidualna od tego jakie stanowisko zajmujesz w jakiej spólce i wogole.Poza tym kulturalni ludzie nie piszą ile zarabiają .Sam pracuje w rafineri i uwazam ze zarobki są ok .Fakt na poczatku nie sa to jakies kokosy ale i tak wiecej jak gdziekolwiek na miescie .No i sukcesywne podnoszenie wraz ze stażem -rozwój .
Pisanie ze zarabiam 3000 -4000zł nie jest ok bo budzi niesmak u innych .Znam wielu ludzi co z 20 letnim stazem maja ledwo 2000zł i taki człowiek jak czyta ze my tu narzekamy to go bierze (po co pozniej niedomowienia wrogie ataki itp)
Pamietacie sprawe sluzb mundurowych ich odprawy ,kase za brak mieszkania i zlosc spoleczenstwa .
Takie cos jest dzis niepotrzebne .Kazda praca jest na wage złota a praca w Lotosie szczegolnie(stabilna firma ,stabilizacja przede wszystkim )

pracownik młody

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115052 2009-11-06 18:08 Ale zarobki skorelowane wyłącznie ze stażem, to wedle mnie głupota. (1)

A co do zarobków: Lotos - rynek, to faktycznie płacą dobrze, szczególnie pracownikom z dużym doświadczeniem, co mieli napompowane wynagrodzenia przez Prezesa Dyrke.

Aaa i takie operowanie skrajnościami, że znasz ludz kiepsko zarabiającychi ze stażem 20. letnim, jakoś do mnie nie przemawia. Trąca trochę demagogią. Zawsze znajdą się tacy co zarabiają - znacznie poniżej średniej krajowej i tacy, co zarabiają znacznie powyżej. Świat utopijnie równy znajduje się jednie w działach Marska, ale poza ramy ksiązek jakoś nie dało się go wdrożyć.

Lotosowiec PZH

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5115063 2009-11-06 23:52

wystarczy spojrzeć ze srednia jest na poziomie 2 krajowych to nie jest źle -srednia tak wyglada w rafineri .To jest najwazniejsze ze zaczynasz i zawsze idziesz w gore a w wiekszosci zakladów dostajesz stawke i do osranej smierci robisz za marne grosze

młody pracownik

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5115041 2009-11-06 16:29

podawano zarobki rafineryjne początkujących pracownikow w D. Bałtyckim w 2008, wiec bez straszenia prasą proszę

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114992 2009-11-06 00:15 Bzdura (3)

Tia - o tyle więcej pracy, że nie chcą przyjmować mgr inż, bo musieliby im więcej płacić, niż ludziom bez wyższego wykształcenia.

chemik

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114996 2009-11-06 06:52 (2)

przewineło sie kilku mgr i to tego typu sprawa ,ze nie liczy się wykształcenie a umiejetnosci .Sam bys sie zdziwil jaka wiedze potrafi miec zwykły technik z duzym doswiadczeniem (wiedze praktyczna ) niekoniecznie ta ksiazkowa czesto bezużyteczna.Z mgr to jest tak ze zaraz chciałbys miec 5tys zł na łape i jakies obiekcje ze ja mgr i musze krecic zaworami .Owszem przyjmuja mgr inz ale procz tego trzeba sie wykazać wiedza praktyczna ,bardzo czesto znajomosci jezyka obcego i sa to calkiem inne stanowiska

rafa

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5115064 2009-11-06 23:56

Nie liczą się umiejętności, ale kasa - sam znam mgr inż którzy pracują jako aparatowi w Lotosie i jakoś skarg na nich nie ma (żeby nie było - kierunek wykształcenia posiadają odpowiedni do pracy w rafinerii). Obiekcji co do "kręcenia zaworami" też jakoś nie mieli - w ciemno do Lotosu się nie pchali Panie wszystkowiedzący. Na pensję tak samo nie narzekają. Tu chodzi o to ile NOWYCH pracowników z wyższym wykształceniem Lotos planuje przyjąć. Wiadomo, że gościowi z wykształceniem wyższym przysługuje nieco wyższa pensja (jak nie wierzysz to sam sprawdź) - a na to kierownictwo Lotosu w dobie "kryzysu" zgodzić się nie chciało, więc woli tych, którzy mają tytuł technika.

Nie opowiadaj mi tu jakbym to się nie zdziwił jaką to technik może mieć wiedzę, bo jestem tego doskonale świadom. Nie zmienia to faktu, że mgr inż po studiach profilem pasujących do rafinerii i odpowiednich praktykach też co nieco wie, a na pewno szybko się douczy - mgr inż jednak nie rozdają na lewo i prawo.

I nie opowiadaj bajek babci Gąski, że przyjmują mgr inż na inne stanowiska, bo to jest właśnie bzdura - proponują co najwyżej stanowisko aparatowego (ze względu na "kryzys"). Na dodatek kręcą nosem na praktyki, które ktoś odbywał w ich rafinerii - bo automatycznie podnosi to kwalifikacje, a co za tym idzie szybciej taki ktoś zacznie wydajnie pracować i będzie ubiegał się o dsdawans.czy nawet zwykłą podwyżkę.

chemik

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5115065 2009-11-06 23:58

Jeszcze tylko małe wyjaśnienie - to co napisałem to nie są jakieś domysły - to zebrane doświadczenia kilkunastu moich znajomych (niektórzy z nich pracują w Lotosie, pozdawali wewnętrzne egzaminy i nie narzekają).

chemik

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5115073 2009-11-12 19:11

Więcej kasy?Dla kogo?!Pracuję na Lotosie 3 lata i zarabiam 1000 zł.Zmieniają się ajenci i każdy tylko obiecuje,że będzie lepiej.A tymczasem jest coraz gorzej.Smiech mnie ogarnął,jak zobaczyłam wypłatę na koncie...A może jest ktoś zorientowany,kto płaci pracownikom;ajent czy lotos?Bo mój szef twierdzi,że on.Lotos mu ani złotówki nie daje na nasze wyplaty.Z góry dzięki za odpowiedź.

lotosowiczka

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114851 2009-11-05 14:32 NIECH DADZĄ WIĘCEJ PIENIĘDZY NA ŻUŻEL (18)

Tyle zarabiaja a nawet szkoda im 10 milionów na żużel albo na lechia dać a nie jak to w latach poprzednich 1,5 miliona złotych rocznie na GKS.

marko

popieram opinię 30 / nie zgadzam się 78
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114852 2009-11-05 14:32 A z jakiej paki mają dawać na Lechię? (5)

Broń Boże na ten klub.

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 25 / nie zgadzam się 20
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114857 2009-11-05 14:35 Ponieważ.. (4)

Rafineria jest w Gdańsku i powinni ociaż za to zainwestować w Gdańskie kluby...

Marko

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114870 2009-11-05 14:48 (3)

Żużel jest związany z Lotosem, od "zawsze" był, lechia nie. Sporty motorowe- jeździ się na coś i ma coś wspólnego z paliwami, a lechie niech sobie np. reserve sponsoruje (ubrania z reklamą itp.) lub inny inwestor. Szukajcie sobie w czasie kryzysu :-)

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114893 2009-11-05 15:15 reserve to placi 5zl za godzine pracy wiec lepiej nich da spokoj ze sponsorowaniem (2)

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5114904 2009-11-05 15:35

a ja myślałem że 7 to minimum....

ks

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5115001 2009-11-06 07:51 ale na to ma inny budżet :-)

marketing i prezes zawsze mają się dobrze. Reszta niech zdycha ;-/

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114856 2009-11-05 14:35 skoro każdy może sobie życzyć... (1)

... to ja prosze jakies skromne 50 baniek na Areczkę

no dobra, po 25 na Arkę i Lechię, co mi tam

1929

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 18

zgłoś do moderacji opinię 5114906 2009-11-05 15:37

TO ja sobie życze 100Milionów Euro i nowego Hamera

M+K

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114884 2009-11-05 15:02 (5)

na lechie z jakiej paki, rownie dobrze moga dac na Arke,
tez miesci sie w pomorskim ))

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114902 2009-11-05 15:34 (1)

a z jakiej paki mają "w ogóle" coś komuś dawać?

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5114923 2009-11-05 16:20 Racja

Myślenie - dajcie - to komunistyczne nawoływania.

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114907 2009-11-05 15:38 (2)

ale Rafineria jest w Gdańsku...to powinna w zamian w Gdańsk zainwestować np. Droa Benzynowa obok rafineri tragedia....

bb

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115029 2009-11-06 12:30 a nie inwestuje? płaci największe podatki do kasy miejskiej (1)

pomyśl baranie...

Może ma jeszcze z zysku komuś coś dać extra?

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5115054 2009-11-06 18:50

debilu do kaksy mijeskiej ??? podaatki idą do budzetu państwa baranie!!!!

w

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114965 2009-11-05 20:34 ZŁODZIEJE (3)

Lotos zarabia a pracowników traktują jak śmieci ! Ot co cała prawda o złodziejach!! prosty sprzedawca zarabia ledwo 1300zł ! z premią jaką daje ajent , aczkolwiek nie zawsze musi dać premie więc będzie 1000zł wypłaty! złodzieje zarabiają!

pracownik

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115011 2009-11-06 10:06 a jaką szkołę ukończyłeś... (2)

...i co umiesz robić pracowniku?

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115013 2009-11-06 10:18 średnią (1)

aby pracować na stacji musisz mieć minimum... średnie

bek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5115042 2009-11-06 16:37

teraz średnie to jak kiedyś zawodowe, tylko bez fachu w ręku, ucz się dalej, życzę sukcesów i ambicji w pracy

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5114853 2009-11-05 14:32 No i bardzoi ładnie, że w Lotosie lepiej...

lepiej się kręci=większe podatki... ;)

Sajmon

popieram opinię 28 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114855 2009-11-05 14:34 ZYSK..... (4)

Mogli by troche obniżyć ceny na stacjach paliw o 30 gr. a nie kierować się tylko zyskiem....

marko

popieram opinię 58 / nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114897 2009-11-05 15:22 ?! (3)

A czym, jeśli nie osiągnięciem maksymalnego zysku, ma się kierować firma?!

Ratatosk

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114900 2009-11-05 15:33 (2)

Tylo ta firma jest państwowa...to powinna być kierowana nie tylko na zysk.

mmm

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115012 2009-11-06 10:10 a na co? (1)

Lotos płaci jedne z wiekszych podatków w województwie, przeznacza pieniądze na sport, kulturę i pomoc dla szkół i szpitali. Dlaczego na obecności Lotosu mają korzystać tylko kierowcy samochodów, a nie wszyscy mieszkańcy Trójmiasta?

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5115053 2009-11-06 18:49

Wszystko fajnie pięknie tylko... Co z tego durniu???? podatki idą do skarbu państwa a nie do województwa!!!!!

ww

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5114862 2009-11-05 14:39 Mam nadzieję, że te durne zmiany w prawie nie przejdą

i będą musieli utrzymywać te zapasy

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114863 2009-11-05 14:41 kozak firma ;) (1)

fajnie że w 3 mieście

popieram opinię 28 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 5114980 2009-11-05 22:17 Nie w trojmieście!

Tylko w Gdańsku. Wypraszam sobie:)

LOTOS worker

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114866 2009-11-05 14:45 jakis czas temu pojechalem zrobic zdjecia lotosu wieczorem (6)

to mi straz kazala zdjecia pousowac, ze niby obiekt panstwowy o strategicznym znaczeniu i boja sie o terroryzm.

a tu same zdjecia na necie, google earth i w gazetach.

nastepnego dnia pojechalem z obiektywem z wieksza ogniskowa i zrobilem zdjecie z daleka pff tak to wlasnie chronione sa obiekty przed terrorem ahahaaa
martwy pzrepis..
w uk mozesz fotgrafowac co chcesz jesli tylko jestes w przestrzeni publicznej. a u nas jak zwykle debilne przepisy, ktore na dobra sa martwe, czego dowodem jest zdjecie w artykule.

popieram opinię 49 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 5114876 2009-11-05 14:55 W UK

za sfotografowanie obiektu strategicznego (np elektrowni) to zanim jeszcze przeslona nie zdazy Ci sie zamknac to juz bedziesz aresztowany ;)
Swoja droga widok rafinerii noca nalezy do najbardziej widowiskowych w 3miescie.Mamy naprawde godne pozazdroszczenia industrialne klimaty.A jak jeszcze doliczyc 3miejskie porty czy elektrocieplownie w Gdansku...

Sceptic

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5114899 2009-11-05 15:31 Sprobuj zrobic zdjecie jakiemus obiektowi publicznemu w londynskim City...

to tak jak juz ktos powiedzial odnotuja cie na policjii.Pierwszy raz dostaniesz pouczenie ale za drugim razem mozesz juz mies powazne klopoty.

FC.UK

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5114911 2009-11-05 15:45 w cenrum Londynu robiłem zdjęcia

i od razu nie wiadomo skąd pojawili sie gliniarze kazali pokazać wszystkie zdjęcia a potem "poprosili" żebym nie robił zdjęć ze statywu...

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114979 2009-11-05 21:54 głupoty piszecie.. wejdzcie na obojetnie ktory serwis internefowy poswiecony fotografii (1)

macie 1000000 zdjec z londyny, zarowno wspomnianego centrum jak i innych

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5114981 2009-11-05 22:23

Prawda, w UK zapomnij o robieniu zdjęć terenów kolejowych czy metra, oczywiście musiałem kilka zrobić ale nie obyło się bez problemów. Policjanci wyrastają z ziemi ...

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5115043 2009-11-06 16:39

akurat zdjecia dobrej jakosci w Google Earth koncza sie przy rafinerii, wiec bajek nie opowiadaj

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5114879 2009-11-05 14:58 ALE WYGLAD NIEZŁY

JAk z matrixa:D

mre

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114881 2009-11-05 15:00 (10)

A dlaczego paliwo na Lotosie jest najdroższe w Trojmieście? Odpowiedź jest tytułem tego newsa.

popieram opinię 39 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114898 2009-11-05 15:25 Paliwo na wszystkich stacjach w Trójmieście pochodzi z Rafinerii Gdańskiej (6)

Naprawdę myślicie, że np. paliwo BP przypływa na tankowcach z Wielkiej Brytanii? A Shell z Holandii?

Ratatosk

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5114901 2009-11-05 15:34

TO to wie przecież chyba każdy jak koszt dostawy jest duży to kupują od najbliższego armatora.

mna

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114952 2009-11-05 19:26 (4)

Tym bardziej mnie to dziwi, skoro niektóre stacje mają paliwo o 20 groszy taniej od Lotosu

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114991 2009-11-06 00:06 ejj (3)

Ohh to zalezy od oktanow. Kazdy rodzaj benzyny jest inaczej wzbogacany. Prawda jest, ze shell, bp robi odpowiednia mieszanke w Lotosie i uwazam to za fakt normalny i oczywisty...Dziwi mnie tylko to, ze benzyna w Gdansku jest drozsza niz w Warszawie o_O

żal.pl

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5115030 2009-11-06 12:33 jasne, robi mieszankę... hehehe (1)

Zmienia nazwę paliwa na extra czy ultra cośtam.
Lotos nie robi żadnych mieszanek dla różnych firm.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5115045 2009-11-06 16:43

na zamowienie robi

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5115044 2009-11-06 16:42

dzis jest, jutro nie jest, ceny sie zmieniaja z dnia na dzien - polityka hurtownikow

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5114966 2009-11-05 20:35 ZŁODZIEJE (2)

A dlaczego pracowników traktuje się jak śmieci ? Lotos zarabia a pracowników traktują jak śmieci ! Ot co cała prawda o złodziejach!! prosty sprzedawca zarabia ledwo 1300zł ! z premią jaką daje ajent , aczkolwiek nie zawsze musi dać premie więc będzie 1000zł wypłaty! złodzieje zarabiają!

pracownik

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5115017 2009-11-06 10:28

hm, zmień pracę?

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5115031 2009-11-06 12:35 wiesz chociaz dla kogo pracujesz?

Lotos jako lotos nie zajmuje się stacjami benzynowymi...
Stacje 'lotosu' prowadzą osoby z koncesjami od lotosu i do właściciela możesz mieć pretensje. Ew. do siebie jak jesteś nieukiem bez szkoły.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: