aktualności 24h

Komunikacyjny czerwiec w Gdańsku, czyli jak pojedziemy podczas Euro (188 opinii)

Nowa Zaspa niepokoi mieszkańców starej Zaspy (397 opinii)

Zatrzymano odpowiedzialnego za ewakuację Galerii Przymorze (153 opinie)

Najsmaczniejsze targi w Trójmieście wideo (101 opinii)

Co najlepszego turystom oferuje Gdańsk? (143 opinie)

Stadion arcydziełem, Krzywy Domek maszkarą? (262 opinie)

Zielone światło dla spalarni w Szadółkach (202 opinie)

sport

Amerykański rozgrywający na testach w Gdyni nowość (14 opinii)

Półfinaliści Ligi Środowiskowej w komplecie (5 opinii)

Wiceprezes Kicior: Jesteśmy na czysto! (30 opinii)

Fort Puente: Trzeba wygrać wszystko (7 opinii)

Czy Gdańsk przejmie mecz Wisły z Legią? (160 opinii)

Rogowska rozpoczęła sezon od trzeciego miejsca (5 opinii)

Litwin zastąpił Kameruńczyka na testach (94 opinie)

Biało-zieloni kończą zgrupowanie w Turcji (107 opinii)

Sopocianki - pokażcie charakter! (33 opinie)

rozrywka

Planuj tydzień: mróz wygrał z imprezami nowość

Goryl z Kongo w galerii sztuki wideo (15 opinii)

Imprezowy bilet - jedziesz na imprezę, za komunikację nie płacisz (62 opinie)

biznes

Gdyński port wybiera się "na zakupy" w stoczniach nowość (8 opinii)

W grupie raźniej, czyli dotacja na klastry w zasięgu ręki wideo (12 opinii)

Wiosna w ubezpieczeniach, czyli nowy gracz na rynku i plotki o zmianach w Ergo Hestii (90 opinii)

zdrowie

Zakochaj się w czekoladzie. Gdańsk kocha ją od XVIII wieku nowość (16 opinii)

Poprawiamy urodę: ile kosztują operacje plastyczne twarzy nowość (17 opinii)

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy (91 opinii)

Przemęczenie ogranicza moje libido. Co zrobić? Ekspert radzi (54 opinie)

historia

Dawny Gdańsk okiem Francuza w podróży nowość (10 opinii)

aktywne trójmiasto

Nie siedź przy świecach w Walentynki (13 opinii)

deluxe

Oldtimer - droga pasja, dobra inwestycja (20 opinii)

komunikacja

Walentynki z ZKM Gdańsk nowość (1 opinia)

kryminalne

Wyłudził pieniądze na obóz. Policja szuka pokrzywdzonych (76 opinii)

praca

Za minimalną pensję nie zajedziemy daleko (119 opinii)

moto

Akumulator kontra mrozy. Co robić, by się nie dać? (139 opinii)

kultura

Wystawa mistrza (anty)fotografii (6 opinii)

Diva do wynajęcia wideo (12 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Muldy na Podwalu Przedmiejskim do remontu

Od połowy maja kierowcy na Podwalu Przedmiejskim będą musieli uzbroić się w jeszcze większą cierpliwość.

fot. trojmiasto.pl

Od połowy maja kierowcy na Podwalu Przedmiejskim będą musieli uzbroić się w jeszcze większą cierpliwość.

Na fragmencie ulicy niszczonej latami przez ciężarówki, stale zakorkowanej w godzinach szczytu zostanie wymieniona nawierzchnia. Prace ruszą w połowie maja. W tym czasie należy spodziewać się gigantycznych utrudnień w ruchu w centrum Gdańska.



Nawierzchnia ulicy aż prosi się o wymianę.

Nawierzchnia ulicy aż prosi się o wymianę.

Koleiny, jakie potworzyły się na Podwalu Przedmiejskim zobacz na mapie Gdańska mogą przyprawić przejeżdżających tamtędy kierowców o ból zębów. Niestety ich ilość wzrasta wraz z dojazdem do skrzyżowania z ul. Okopową. Niedługo powinno się to zmienić. Gdański ZDiZ ogłosił właśnie przetarg na modernizację tego odcinka jezdni, od ul. Słodowników w kierunku centrum.

- Prace powinny ruszyć w połowie maja, czyli w momencie kiedy skończymy modernizację al. Zwycięstwa. Nie chcemy wprowadzać jednocześnie utrudnień w dwóch miejscach - wyjaśnia Wiesław Szańca, zastępca kierownika działu utrzymania dróg Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku.

Nowa nawierzchnia ma zakończyć jeden problem kierowców, ale podczas jej wymiany może powstać inny - korki. Postój w kilkusetmetrowym sznurze aut to już dzisiaj codzienność kierowców z Dolnego Miasta, Przeróbki czy Stogów, jadących do Centrum. Wykonawca w trakcie trwania remontu trzypasmowej jezdni będzie zobowiązany udostępnić pozostałe pasy do jazdy. Może to jednak nie wystarczyć i ilość aut stojących w korku może drastycznie wzrosnąć.

- Remont potrwa dziewięć tygodni. Gdybyśmy mogli zamknąć całą jezdnię to wyrobilibyśmy się nawet w trzy tygodnie - tłumaczy Wiesław Szańca.

Niestety niemożliwe jest zamknięcie całego, ponad 300-metrowego odcinka ulicy. Nie ma też możliwości stworzenia sensownego objazdu. Jedyny realny musiałby prowadzić ul. Kotwiczników i dalej ulicami Głównego Miasta, a to zniszczyłoby ich infrastrukturę.

W trakcie wymiany nawierzchni wyremontowana zostanie także izolacja podziemnych tuneli na wysokości ul. Żabi Kruk i pod węzłem Okopowa.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 229)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155853 2009-03-31 07:04 (18)

dobrze, niech robią byleby nie "na odwal" zeby za kilka miesiecy znów nasze oczy nowych kolein nie oglądały

as

popieram opinię 134/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155922 2009-03-31 07:50 nawierzchnia jedno - rozum drugie (9)

wymiana nawierzchni - oczywiscie, konieczne! gdyby twoj samochod byl w takim stanie jak ta droga to nikt by ci przeglądu technicznego nie dał - nawet za łapówkę. musimy być ciężko chorym społeczeństwem skoro cos takiego jak taka nawierzchnia tolerujemy tyle czasu. w normalnym kraju kierowcy dawno by już zrobili protest.

drugą sprawą jest samo skrzyżowanie - które generuje korki. niech ktos mi powie po co jest przejazd spod lotu na poziomie ziemi w kierunku na tczew, skoro jest zrobiony przejazd tunelem? a po co jest przejazd spod lotu na poziomie ziemi w kierunku na warszawę, skoro jest przejazd górą? i analogicznie - z tczewa na wrzeszcz - skoro tunel? gdyby na poziomie ziemi zlikwidowac swiatla i dac tylko mozliwosc jazdy na wprost lub w prawo (z wszystkich kierunków) nagle by sie okazało - że KOREK ZNIKNIE. należałoby zostawić tylko światła dla tramwajów - ale właczające się tylko gdy tramwaj naprawdę jedzie

trzecia sprawa - nalezy otworzyc mozliwosc skrótu z podwala boczną drogą koło katowni i zdjąć zakaz ruchu (obowiązujący przez 5 metrów) nie pozwalający wjechać przed teatr wybrzeże.

popieram opinię 23/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1155973 2009-03-31 08:17 Pogubiłem się. Mówisz o tych co jadą z Podwala? Czy jedynką?

DziwakMaruda

popieram opinię 0/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156071 2009-03-31 08:57 (1)

przejazd na wprost, jest dla primo - autobusów które jadą w kier św. wojciecha, secundo - dla samochodów wyjezdzajacych z bocznych ulic tuż przed skrzyzowaniem, chcacych jechac prosto. Imho potrzebne by było przeorganizowanie zarówno przystanków jak i puszczenie tych aut z bocznych uliczek jakims lekkim objazdem, ale nie analizowalem sobie jeszcze tego którędy. Jednym słowem - to wcale nie jest takie oczywi

co do bocznej drogi koło katowni - skrót był fajny, choc czasem potrafil zakorkowac sie jeszcez gorzej niż prawoskręt na okopowej - teraz cos sie tam dzieje, zerwali asfalt, pewnie beda budowac jakich parking albo wejdą znowu archeolodzy, nie wiem, sam sie zastanawiam...

kenny

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1156648 2009-03-31 14:02

Jak czytam to co napisałeś to cieszę się że nie muszę jeździć w centrum...

Maciek

popieram opinię 1/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1156100 2009-03-31 09:11

Wystarczy wstrzymać przejazd górą na wprost i w lewo od strony Pruszcza. Już tak było podczas remontu na skrzyżowaniu i nie było prawie korków.

owner

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1156439 2009-03-31 12:03 komunikacja

autobusy muszą tak jechać

kordekk

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1156793 2009-03-31 14:57

A co z przejściem dla pieszych przez AK na przystanki tramwajowe? Piesi przechodzą kiedy zielone jest dla pojazdów w poziomie szyn. Brak możliwości skrętu w lewo z Traktu na AK spowoduje, że pojazdy te przeniosą się na Hucisko i korek odłoży się przed Węzeł. Tak źle i tak niedobrze.

Zdzich

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1156802 2009-03-31 15:00

A co z przejściem dla pieszych przez AK na przystanki tramwajowe. Piesi idą kiedy światło zielone mają samochody z Centrum i z Oruni. Jeżeli zakaże się skręcać w lewo z Traktu na Chełm samochody te przeniosą się na Hucisko i będzie korek tylko dalej. Tak źle i tak niedobrze.

Zdzich

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1157464 2009-03-31 20:57 rozwiązanie problemu za darmo.

A wszystko dlatego, że ty potrzebowałeś kilka minut aby rozwiązać korki, na jednym skrzyżowaniu i zrobiłeś to za darmo, a np. taki Tristar zrobi to samo za 230 mln zł, a efekt będzie ten sam.

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.php?id_news=31984

Lepiej pomyśl o innych skrzyżowaniach w Gdańsku, to może zgarniesz troszkę kasy za opracowanie, to i tristar nie będzie potrzebny ;)

pp

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1157562 2009-03-31 22:08 baran

za duzo ludzi tam chodzi, jak ty to sobie wypobrazasz?!!!

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1155988 2009-03-31 08:26

Będzie na odwal, bo tylko asfalt stary zerwą i położą nowy. Na piasku

popieram opinię 1/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155996 2009-03-31 08:30 Dobrze?? (1)

Znam gorsze drogi niż to skrzyżowanie. Np Trakt św Wojciecha to jest dopiero ser szwajcarski. Jak zgubie zawiechę lub rozwalę amor osobiście zgłoszę się do Zarządu tych dróg o odszkodowanie znam przypadki gdzie na tej trasie gubili koła. A te pseudo "naprawy" to osobiście widziałem. Wbiega koleś z taczką drugi to rozlewa sypną żwirem i uciekają zanim światło się na zielone zmieni po czym autobus przejeżdża i "naprawę" szlak trafił. to jest żenujące. Ile nam przyjdzie żyć jeszcze w tak popie....m systemie??

Andy

popieram opinię 7/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1156057 2009-03-31 08:53

zeby wszystko było glanc, trzeba by czekać na wybudowanie trasy sucharskiego i zamknac ten odcinek, po czym wyremontowac go solidnie, od podstaw - zrobic przede wszystkim nową podbudowę i deszczówkę. No ale do tego czasu grozi to lejami jak po bombach, dlatego teraz starają się cos z tym zrobic. Inna sprawa, że naprawa potrwa dwa miechy - sezon będzie ciekawy :]. Mieszkańcom przeróbki, dolnego miasta, stogów samochód staje sie niepotrzebny :)

co do sposobu naprawiania - bedzie to wyglądało tak jak na zwyciestwa, to nie będzie łatanie dziur, tylko zerwanie starej i położenie nowej nawierzchni, czyli nie tak źle, ale do ideału i tak sporo brakuje...

kenny

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156234 2009-03-31 10:12 Muszą robić to takze nocą !!!! (2)

Wszystko OK - trzeba przeboleć ten remont ale powinno się to odbywać jak na zachodzie . W takich miejscach remont powinien trwać 24h/dobę - tak aby jak najszybciej skończyć mordęgę. Zobaczymy jak będzie u Nas :)

Krzysiek

popieram opinię 11/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1156544 2009-03-31 13:10 na pewnonie bedzie w nocy

a szkoda :(

chlodny

popieram opinię 0/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1156751 2009-03-31 14:41 A zadajesz sobie sprawę, jak kosztowne i trudne jest budowanie w nocy?

Wszyscy by chcieli jak najszybciej, ale myślmy rozsądnie

popieram opinię 0/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1157258 2009-03-31 19:23

tam to by się przydał wiadukt, taki jak jest w druga stronę, a nawet wykorzystać ten co jest i jeden pas zrobić w jedną i w drugą stronę. Teraz to lepiej nie jechać na dolne miasto bo mozna postać i ze trzy godz.

kosikm

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1157260 2009-03-31 19:25 wreszcie

i nareszcie ktoś wyremontuje izolację pod tunelem na Okopowej, skakanie po chwiejnych cegiełkach stało się mało śmieszne...

obciach

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155854 2009-03-31 07:05 (6)

wreszcie! :)

wujek pizdziawa

popieram opinię 51/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155886 2009-03-31 07:29 W czasie remontu najszybciej będzie przez Pruszcz. (4)

A potem obwodnicą.

DziwakMaruda

popieram opinię 2/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155907 2009-03-31 07:42 nie da rady, tam tez jest korek :] (3)

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155942 2009-03-31 08:04 To może przez Malbork? (2)

popieram opinię 9/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156112 2009-03-31 09:15 chyba tak będzie najszybciej (1)

a najlepiej objechać, odbić od Warszawy i spróbować dostać się od Torunia przez Gdynię

szmatan

popieram opinię 6/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1156474 2009-03-31 12:20 A ja mam ten remont w pupie

bo mieszkam i pracuję na Olszynce.
Bon voyage!
Bon voyage!
Bon voyage!

wieś Olszynka for ever!!!!!!!!!

popieram opinię 2/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1155989 2009-03-31 08:26 Freshcie!

:D

Krootki

popieram opinię 2/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155859 2009-03-31 07:12 (11)

myslalem, ze sie juz tego nie doczekam;p

popieram opinię 58/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155864 2009-03-31 07:14 Czego? Megakorka? (10)

popieram opinię 4/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155867 2009-03-31 07:15 (6)

remontu pajacu

popieram opinię 6/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155902 2009-03-31 07:39 Sam jesteś pajac (5)

popieram opinię 1/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155963 2009-03-31 08:12 ? (4)

ale z was dwa pajace

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155979 2009-03-31 08:21 Nie wtrącaj sie w dyskusję. (3)

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156755 2009-03-31 14:43 Sam jesteś dyskusja (2)

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156941 2009-03-31 16:30 twój stary (1)

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1157600 2009-03-31 22:22 i ty tez

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156818 2009-03-31 15:08 No ładnie :-( (2)

Panie Brancewicz, Pan sobie chyba jaja robisz? :-( Nowy problem??? Ten problem koszmarny i nieogarniony jest stary jak .... ekipa Adamowicza. Korki zaczynają się coraz częściej przy skrzyżowaniu z Elbląską. Gdzie będą zaczynać się teraz? Przy Urzędzie Celnym? Przy Rafinerii? A może w Przejazdowie??? Skoro są bezmyślnie podejmowane takie działania, to należy przewidywać ich konsekwencje i zapobiegać skutkom np. zakazać w godzinach szczytu od X do Y poruszania się po tej drodze TIR-om etc. Adamowicz, ty chyba nie tylko nie chcesz być wybrany na kolejną kadencję, ale i %^&**

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1156829 2009-03-31 15:16 He he he

Od połowy maja korki od Lotosu, a od 01 czerwca za miesięczne bliety na ZTM zapłacicie o 100% więcej. Cóż za wyczucie chwili (wielu z samochodów przesiadzie się na ZTM, który i tak będzie jeździł jeszcze z większymi opóźnieniami niż dotychczas) i zero informacji o horrendalnych podwyżkach cen biletów. Komentarze są tu kasowane aby przpadkiem ludzie za wcześnie się nie dowiedzieli o planowanym złodziejstwie. Dopiero 01 czerwca pójdą do kasy i rozdziawią paszcze ze zdumienia, że zamiast 35 PLN lub 53 PLN zapłacą prawie 80 PLN.

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1156834 2009-03-31 15:20 I jeszcze jedno Panie Adamowicz

Czy w związku z planowanym utrudnieniem i tak już niełatwego życia dojeżdżających do pracy i szkoły Podwalem Przedmiejskim, zostaną wprowadzone dodatkowe kursy tramwajów obligatoryjnie trzywagonowych w godzinach szczytu? Czy to proste a jednocześnie skuteczne działanie również przekracza możliwości pana percepcji i zamierza Pan wypinając się na mieszkańców powiedzieć wzorem ekipy rządzącej "jakoś to będzie" i "dacie sobie radę". Mam dosyć pańskiego lekceważenia problemów tego miasta :-( Koszty? Zawsze są jakieś koszty. Skoro się palnuje wydatki na określone działąnia należy być przygotowanym również na koszty dodatkowe, a nie zamieniać życie mieszkańców w koszmar.

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155860 2009-03-31 07:12 Świetnie... (13)

"Nowa nawierzchnia ma zakończyć problem" - problemem są korki a nie koleiny

"Remont potrwa dziewięć tygodni. "

Gdzie my żyjemy do K... nędzy. Przez tyle czasu można cały węzeł rozebrać i postawić na nowo a nie wymienić nawierzchnię. W gdańsku jest gorzej niż w biednych afrykańskich krajach. Tam mają porządne drogi.
Realny termin to max 3 dni na każdy pas.

W europie właśnie w ten sposób rozpisuje się przetargi: remont ma być skończony w 30 dni, kto potrafi, staje do przetargu i negocjuje cenę.

orzeszkkkkk

popieram opinię 82/nie zgadzam się 18
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155976 2009-03-31 08:19 Co się dziwisz. Nigdy nie słyszałeś, że jesteśmy 20 lat za murzynami? (8)

DziwakMaruda

popieram opinię 12/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156079 2009-03-31 09:00 Tak, to prawda - (6)

Polska jest około 40 lat za murzynami. Byłem i widziałem. Wiem.

rw

popieram opinię 13/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156202 2009-03-31 09:55 a Niemcy mają takie fajne kombajny drogowe... (5)

Jedzie taka maszyna drogą, z przodu zrywa frezem stary asfalt, w środku miele go, podgrzewa, miesza z nowym spoiwem, a z tyłu wylewa i wygładza walcem.

Efekt jest taki, że za maszyną jest nowa droga.

Kiedy u nas?

?

popieram opinię 20/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156214 2009-03-31 10:03 (4)

tylko ze to dziala jedynie jesli jest robione regularnie. jesli mozesz zdjac gore z samego asfaltu. jesli koleiny sa glebokie na 10cm (a takie sa) to kombajn nic nie da :/

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156282 2009-03-31 10:37 (3)

Fakt, tu jeszcze jest wymiana podbudowy ALE:
Kombajn może zedrzeć asfalt, kolejny wymienia podbudowę, walec ją ubija. Na końcu wylewana jest warstwa ścieralna. 3 dni każdy pas.

popieram opinię 2/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1156711 2009-03-31 14:27 A Świstak siedzi i ...

popieram opinię 3/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156761 2009-03-31 14:45 (1)

To załóż firmę skoro masz patent na remont w trzy dni. Zbijesz fortunę

popieram opinię 5/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1156912 2009-03-31 16:07 jaki jest sens

Skoro trzeba stanąć do przetargu, w którym wygrywają ci, którzy biorą najmniej i robią najgorzej

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1156285 2009-03-31 10:39 Bo u nas kryterium jest wlasnie cena

A czas to moga sobie mieszkancy tracic-wszak wladz nic to nie kosztuje.

Sceptic

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1156191 2009-03-31 09:48 cóż za mądrości

może czas się douczyć - zostać inżynierem drogowym i pracować na budowie - skoro taki mądry jesteś i kilka warstw chcesz ułożyć w 3 dni, czy też wybudować węzeł Okopowa w 9 tygodni.
korki swoją drogą na tej drodze to porażka ale nawierzchnia to wstyd.
z drugiej strony dobrze, że korki bo przy większych prędkościach na tej nawierzchni w takim stanie technicznym o wypadek łatwo.

gggg

popieram opinię 3/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156275 2009-03-31 10:34 (1)

Mam propozycje jedź i żyj w Europie..mieszkaj w biednych afrykańskich krajach. Nie wierze, że ktoś zrobi w 3 dni jeden pas....

pogas

popieram opinię 0/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 1156287 2009-03-31 10:40 tak jak pisał ktos wyżej

Jeden kombajn z przodu zrywa asfalt, z tyłu zostawia nową nawierzchnię.
W tym wypadku będzie wymiana górnej warstwy podbudowy, stąd 3 dni na pas zamiast jednej nocy (tak, takie rzeczy robi się w nocy w cywilizowanych krajach).

popieram opinię 6/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1156758 2009-03-31 14:45

Widzę że sami inżynierowie się wypowiadają. Gratulacje.

popieram opinię 1/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155862 2009-03-31 07:13 Tylko muldy? (7)

Tam trzeba poszerzyć i wcześniej zacząć lewoskręt. Nie można tego zrobić od razu?
Jak zwykle byle szybciej, byle taniej.

DziwakMaruda

popieram opinię 74/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156110 2009-03-31 09:14 (4)

Dłuższy lewoskręt nie jest uzasadniony - nie będzie potrzebny jak nie będzie korków. Jak wymienią nawierzchnie to wszyscy będziemy tam śmigać 80 km/h. Teraz każdy uważa na swoje auto i jedzie bardzo powoli stąd te korki.

Ironiczny komentarz

popieram opinię 1/nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 1156168 2009-03-31 09:36 Tak naprawdę to tam jest potrzebny długi prawoskręt z barierką oddzielającą od reszty jezdni.

Poważny komentarz

DziwakMaruda

popieram opinię 7/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156248 2009-03-31 10:19 przyczyną korków nie jest tam ograniczenie prędkości (2)

a skrzyżowanie z okopową które nie radzi sobie z takim natężeniem ruchu.

popieram opinię 4/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1156485 2009-03-31 12:26 Co Ty nie powiesz.

popieram opinię 3/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1156764 2009-03-31 14:46 szacunek, takiej informacji potrzebowałem

popieram opinię 2/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1156277 2009-03-31 10:35

Tam to by się przydał wiadukt nad wiaduktem łączący Podwale z Armii Krajowej

pt

popieram opinię 6/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1164188 2009-04-05 21:05 Naprawa nawierzni - super - ale kiedy estakada?

Tak naprawdę jedynym sposobem usunięcia korków z całego ciągu Elbląska - Armii Krajowej - Kartuska jest:
1. zlikwidowanie lewoskrętu "ślimaka" z kierunku Podwale-Elbląska i w zamian tego wybudowanie 4-pasmowej estakady na wprost z Elbląskiej w AK - jako drugi poziom nad istniejącym węzłem.
2. wybudowanie wiaduktu na skrzyżowaniu AK-Łostowicka, co było przewidziane już za Gierka.
3. dociągnięcie AK do obwodnicy i budowa tam pełnego węzła autostradowego.

Dzięki temu przejazd W-Z przez prawie cały Gdańsk odbywałby się bezkolizyjnie.

mp

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155863 2009-03-31 07:13 (14)

Niech pomysla, zeby na ten czas zwiekszyc częstotliwośc kursowania tramwajów, szczególnie w godzinach szczytu.Najwiekszym problemem na tym odcinku sa tiry, któregos razu policzyłam sobie ile ich stoi w korku na trasie Podwale-do Akademii Muzycznej, i wyszlo mi, ze 40, niektóre z przyczepami.Dopóki nie zbuduja obwodnicy Południowej i nie pociagna Suchraskiego mało sie zmieni.Ale nie rementuja, bo koleiny sa starszliwe.

jana

popieram opinię 49/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155946 2009-03-31 08:06 hehehe (6)

Czemu myslisz ze to wina ciezarówek?? gdyby nie ciezarówki to ciezkie by było zycie człowiek na swiecie!!! Gdyby nie ciezarówki to by nigdy nie powstała zadna droga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a jak czytam takie posty tak prostych ludzi jak ty to sie chce zygac normalnie!!! jak zwykle wina ciezarówki bo jest wielka i wazy 40 ton!!!!!!!!! Śmiechu warte tylko w tak śmiesznym kraju jak polska moze tak być

popieram opinię 1/nie zgadzam się 18

zgłoś do moderacji opinię 1155950 2009-03-31 08:07 Masz paraliż małego palca u lewej dłoni?

popieram opinię 0/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1156033 2009-03-31 08:44 TIRy na tory!

ale przeciez to jest wina ciezarowek,

rowerzysta

popieram opinię 3/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1156106 2009-03-31 09:12

panie kierowco - jest w hoey wiecej srodkow transportu, tyle ze polsce jest to mega zaniedbane i dlatego tiry to nasza zmora, zło konieczne. Jest to najdrozszy i najbardziej 'nieekologiczny' srodek transportu. Tiry na pociągach to rzecz powszechnie stosowana, ale nie u nas ze wzgledu na zajebisty stan polskiej kolei...

kenny

popieram opinię 5/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156358 2009-03-31 11:18 Uważasz, że przejazd ciężarówek przez centrum miasta jest w porządku "prosty" człowieku? (1)

A wiesz, że przejazd jednego załadowanego TIRa, ma taki wpływ na nawierzchnię jak przejazd kilkuset aut osobowych mój Ty "śmieszny" i "prosty" panie inżynierze?

krzysiek

popieram opinię 5/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1156552 2009-03-31 13:17 kolego, kulkuset tysiecy! I o tyle razy wiekszy podatek powinni placic ciezakowkowcy

wjezdzajacy do miast. Wystarczy zbudowac przy obwodnicy centrum przeladunkowe i do 3miasta wpuszczac tylko samochody do 3,5 tony. Oczywiscie po zbudowaniu obwodnic do portow.

sw

popieram opinię 2/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1156771 2009-03-31 14:48

jedyny rozsądny komentarz, ale z nimi nie wygrasz. Sami inżynierowie i specjaliści w dziedzinie dróg

popieram opinię 1/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155948 2009-03-31 08:06 Tramwaje jeżdżą tamtędy co 5 minut. A reszta to banały. (3)

A z tym liczeniem - to często tak masz?

DziwakMaruda

popieram opinię 1/nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156348 2009-03-31 11:16 jakie banały? (2)

tramwaje jeżdżą co 5 minut? kiedy? chyba tylko w części godzin szczytu. druga sprawa to oblężenie tych tramwajów, często nie da się wcisnąć szpilki. jest naprawdę masakra.

popieram opinię 4/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156413 2009-03-31 11:41 (1)

No i trzeba dodać, że te tramwaje nie dojeżdżają np. do Wrzeszcza. Tak więc całe mnóstwo ludzi chcących dostać się np. na Politechnikę czy Uniwersytet musi zapychać kolejne tramwaje - przy przesiadce.

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1157314 2009-03-31 19:54

na polibudę to akurat 13stka dociera...

kenny

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1156156 2009-03-31 09:32

40 tirów w korku w środku miasta? brawo:(

e.

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1156778 2009-03-31 14:51 (1)

a ile było czerwonych?
A tak całkiem serio to dzisiaj na stacji benzynowej naliczyłem pięć samochodów i jeden autobus. Masakra! Autobus na stacji benzynowej?! W sumie tez mi wyszło 40. Komu również wyszło 40?

kuku

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1157662 2009-03-31 22:50 ja nie umiem liczyc do 40

ale ostatnio naliczylam 3 motocykle i 10 rowerow...

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155875 2009-03-31 07:21 MAM NADZIEJE, ŻE PIS BĘDZIE WOZIŁ BETON W TACZKACH (2)

popieram opinię 28/nie zgadzam się 23

zgłoś do moderacji opinię 1156345 2009-03-31 11:14 a ja mam nadzieję, że twoja stara imbecylu PO

popieram opinię 4/nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 1156841 2009-03-31 15:23 A ja mam nadzieję,

że na taczce wywiozą Adamowicza i jego kumpla Lisickiego.

popieram opinię 6/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1155881 2009-03-31 07:24 Ogromnym problemem Gdańska jest brak objazdu w przypadku remontu tej drogi :( (2)

Gdańsk czeka na obwodnicę południową :)

izy rajder

popieram opinię 67/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1156103 2009-03-31 09:11

to dość daleki objazd jednak...

wuj

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1156868 2009-03-31 15:42 Dobre pytanie.

Jakie działania w zakresie reorganizacji ruchu i usprawnienia jego przepływu zostaną podjęte równolegle do działan remontowych? To nie jest Słowackiego, gdzie istnieje alternatywa kilku równoległych nieodległych od siebie ulic. Tutaj alternatyw nie ma. Obowiązkowo muszą być: dodatkowe tramwaje, objazdy przez Dolne Miasto i Olszynkę, pomoc policji w kierowaniu ruchem, ograniczenie ruchu samochodów ciężarowych w ciągu dnia itp. Co z tego zamierza UM wprowadzić? Czy w ogóle ktoś ten temat poruszał? Przecież ten remont to właściwie zadanie dla sztabu antykryzysowego.

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1155899 2009-03-31 07:37

wkoncu ;d

popieram opinię 12/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1155906 2009-03-31 07:42

wkońcu remont tylko dlaczego tak długo trzeba na niego czekac?

ania

popieram opinię 18/nie zgadzam się 2
Warte uwagi: