aktualności 24h

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (246 opinii)

Tydzień smoczych łodzi na Motławie wideo (35 opinii)

Dobrze jest zadbać o własne podwórko (90 opinii)

sport

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (224 opinie)

Oby nie trzeba ich było już stosować (14 opinii)

Natalia Małaszewska poprowadzi grę koszykarek

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni

Gra licencjami w II lidze (63 opinie)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

Michniewicz zastąpi Janasa?! (148 opinii)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (1 opinia)

Trwa gdyński kompleks Trefla (209 opinii) LIVE!

Tuzin przyłożeń biało-zielonych (41 opinii)

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (29 opinii)

aktywne trójmiasto

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (52 opinie)

Wędrówka szlakiem Źródła Marii (40 opinii)

Back To Basket zdobywa sopockie molo (5 opinii)

rozrywka

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (14 opinii)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (22 opinie)

biznes

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (18 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (5 opinii)

kultura

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (18 opinii)

Artysta nie chce być głodny. Strajk galerii w Trójmieście (242 opinie)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron (17 opinii)

zdrowie

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

rowery

Zmierz się z najlepszymi kolarzami podczas Skandia Maraton Lang Team w Gdańsku ! (11 opinii)

nauka

Bieganie po wodzie i lewitacja na Bałtyckim Festiwalu Nauki wideo (17 opinii)

kryminalne

12 lat więzienia dla policjanta zabójcy (90 opinii)

korki

Weekendowe utrudnienia na ul. Kościuszki (2 opinie)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Na miejscu z blokadą lepiej nie parkuj

Wielu kierowcom niesłusznie wydaje się, że skoro blokada miejsca postojowego jest złożona, można swobodnie tam zaparkować samochód.

fot. Łukasz Unterschuetz/Trojmiasto.pl

Wielu kierowcom niesłusznie wydaje się, że skoro blokada miejsca postojowego jest złożona, można swobodnie tam zaparkować samochód.

Nie warto parkować pojazdów na miejscach z podnoszoną stalową blokadą. Najpierw otrzymasz kartkę z prośbą o niezajmowanie czyjegoś miejsca, ale następnym razem możesz odkryć gwoździe pod kołami twojego samochodu.



Czy parkujesz na opuszczonych blokadach parkingowych?

tak, nie miałem pojęcia, że to zabronione

8%

tak, bo skoro nie są podniesione, to znaczy że wolno parkować

22%

nie, ponieważ wiem, ze są to miejsca prywatne

68%

już nie, ponieważ dano mi do zrozumienia, że tak się nie robi

2%

łącznie głosów: 907

Przytwierdzona do podłoża stalowa blokada parkingowa to najlepszy sposób, by zabezpieczyć miejsce postojowe przed jego zajęciem. Jednak wielu kierowców-właścicieli miejsc parkingowych z różnych przyczyn nie unosi stalowych zabezpieczeń. Wtedy dla innych uczestników rodzi się okazja na darmowe parkowanie na terenie, gdzie praktycznie nie ma wolnych miejsc.

- Jestem lekarzem, który często jeździ z domowymi wizytami. Przed przychodnią, w której pracuję, mam wykupione miejsce postojowe z blokadą parkingową, by nie tracić czasu na poszukiwanie wolnego stanowiska. Gdy wracam do pracy zawsze jakiś kierowca zastawia moje stanowisko. Wtedy 20 minut muszę szukać wolnego miejsca - opowiada pan Tomasz, lekarz w jednej z gdańskich przychodni.

- Często się spieszę i blokady nie podnoszę. Poza tym nie chcę blokować drogi innym. Gdy zabezpieczam swoje stanowisko muszę przecież zostawić samochód na ruchliwej drodze, a to się kończy używaniem wobec mnie klaksonów - dodaje.

Czy jest zatem jakiś sposób, by uchronić miejsce z opuszczoną blokadą przed zajęciem? - Nie, jeśli miejsce postojowe znajduje się na drodze wewnętrznej, czyli poza pasem drogi publicznej - mówi asp. Zbigniew Korytnicki z wydziału ruchu drogowego Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku. - Policjant nie może wystawić mandatu, ani tym bardziej odholować pojazdu. Podobnie jest też, gdy ktoś ustawi samochód w hali garażowej, na miejscu postojowym należącym do sąsiada.

Hipotetycznie takim kierowcom można wytoczyć cywilny proces o zapłatę za nieprawne parkowanie na wykupionym przez nas miejscu i ewentualną utratę korzyści, ale byłoby to jak strzelanie z armaty do wróbli.

Więcej osób ucieka się do bardziej drastycznych sposobów, by wykurzyć właściciela samochodu. Na początku umieszcza za wycieraczką karteczkę z prośbą o nieparkowanie w danym miejscu. Jeśli to nie pomaga, właściciel dopuszcza się wtedy aktu wandalizmu na pojeździe - ze złości pod koła podstawia gwoździe lub dokonuje innego aktu wandalizmu.

O tym przekonał się pan Łukasz Malicki. - Niestety, ktoś na miejscu z blokadą porysował mi drzwi, prawdopodobnie gwoździem. Mam nauczkę i więcej tam nie stanę - przyznaje.

Jest się czego się obawiać. Jedna osoba na 10 jest gotowa uszkodzić auto tylko dla tego, ze jego kierowca zajął mu miejsce. Dowodzi o tym przeprowadzona przez nas ankieta wśród czytelników.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 123)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320009 2011-02-28 13:55 a wystarczyłoby ustawić znak drogowy D-18a (9)

D-18a - Parking- miejsce zastrzeżone i do tego tabliczka z nr rejestracyjnym pojazdu + wymalowana koperta.
I wtedy jak ktoś nam zablokuje miejsce to telefonik do straży miejskiej i blokada na koło + mandacik :)
Jakie to proste:)

nie dotyczy lekarzy

popieram opinię 91 / nie zgadzam się 18
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320010 2011-02-28 13:56 ale nie na drodze prywatnej (2)

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320013 2011-02-28 13:57 nie ma znaczenia na jakiej drodze (1)

teraz wszędzie mają uprawnienia do działania

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 3320111 2011-03-01 08:01 zgadza się , też słyszałem ...

że policja i straż mogą na prywatnych terenach( np. parking hipermarkietu) odpowiednio zadziałać. dlatego nie rozumiem tego artykułu w którym to piszą że na prywatnym parkingu nic straż miejska nie może zrobić...

Czy ktoś wie może więcej na ten temat?

Kartofelek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3320014 2011-02-28 13:59

świetnie - stawiajmy coraz więcej niepotrzebnych znaków i zaśmiecajmy przestrzeń publiczną kolejnymi słupkami. jeśli ktoś nie szanuje praw innych to tabliczka go do tego nie zmusi...

Foch

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 11

zgłoś do moderacji opinię 3320017 2011-02-28 14:01 tia

Blokada na koło a ty nadal nie masz miejsca. O 22 SM grzecznie zdejmie blokadę i wróci do domku.

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3320032 2011-02-28 14:36

To nie wiele daje. Trzeba by tam cerbera przy znaku postawic, albo przydzielic policjanta 24h na dobe

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320035 2011-02-28 14:46 jeden kierowca mi powiedział, ooo nie widzialaem, a ja się zapytałem od kiedy ślepy ma prawko (2)

generalnie zapłacił za lawetę

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320081 2011-02-28 20:09 zrobiłes głupią minę i poczekałes aż kolo wyjedzie (1)

a laweta ci się śniła i następną razą podniesiesz blokadę

bo co?

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3320108 2011-03-01 05:59

A nie prościej wybić kolowi szybkę i wrzucić mołotowa? Nauczy go to na pewno.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320011 2011-02-28 13:57 (9)

pewnie panie autor, może jeszcze pochwal pan przebijaczy opon...

popieram opinię 68 / nie zgadzam się 22

zgłoś do moderacji opinię 3320029 2011-02-28 14:19 gwóźdź za gwóźdź to takie proste

a przecież po to są blokady aby ich używać
Jeśli nie postawiłeś blokady to znaczy - mam urlop, nie potrzebuję teraz miejsca parkingowego.
Zapraszam - proszę bardzo postaw swój samochód.
Tyle.

Proste i serdeczne

popieram opinię 25 / nie zgadzam się 14

zgłoś do moderacji opinię 3320043 2011-02-28 15:01

Jestem pewien, że "zniszczenie mienia" znacznie lepiej się w sądzie prezentuje, niż "utracone korzyści"

Sebastian

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320044 2011-02-28 15:02 "Często się spieszę i blokady nie podnoszę. Poza tym nie chcę blokować drogi innym" - to ja w taki razie nie rozumiem problemu (5)

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320050 2011-02-28 15:25 (4)

Gdybyś czytał ze zrozumieniem to zauważyłbyś, że w kolejnym zdaniu jest rozwinięcie tego wątku.

Opuszczając miejsce parkingowe musi stanąć samochodem na ruchliwej ulicy, żeby postawić blokadę (bo parkingi bardzo często są bezpośrednio przy ulicy). Wtedy blokuje drogę (bo w czasie gdy stawia bramkę nie mogą przejechać) innym kierowcom, którzy na niego trąbią (czyli naciskają na klakson).

ignorant

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320070 2011-02-28 18:01 Czytam ze zrozumieniem. To jest WYBÓR tej kobiety. Albo albo. Taki jest życie, że rezygnuje się z czegoś na rzecz czegoś innego. (3)

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320102 2011-03-01 00:11 nie prawda (2)

z miejsca nie rezygnuje, jedynie nie stawia blokady. jeśli ty nie postawisz w swoich drzwiach blokady centralnego to czy mam prawo wejść do twojego auta i sie w nim wyspać? raczej nie byłbyś pocieszony

greg

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320123 2011-03-01 11:14 prawda (1)

jeśli nie zamkniesz samochodu i ktoś ci go ukradnie to nie dostaniesz odszkodowania z tytułu ubezpieczenia

przekomarzanki

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3320140 2011-03-03 03:15 nie prawda

prawo nie daje ci możliwości zabrania mi mienia tylko dlatego że nie dołożyłem starań by ci to uniemożliwić. jak zostawie otworzone drzwi i mi gwizdniesz auto to tak samo pójdziesz siedzieć jakbyś wyłamał zamek i je ukradł.

co do ubezpieczalni to tę zależność reguluje umowa cywilna, która wymaga dołożenia starań by auta nie ukradziono. jednak odnosi się ona tylko do rekompensaty za utracone mienie a nie penalizacji czynu. bo niby na jakiej podstawie ubezpieczalnia miałaby regulować to które auto wolno ukraść a które nie. no i nie reguluje, uchyla się tylko od odpowiedzialności za twoje niedopatrzenie.

zatem nie kradniemy, nie śpimy w czyimś aucie i nie zastawiamy CZYJEGOŚ miejsca parkingowego

greg

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3320113 2011-03-01 09:02 A kog ma chwalić?

Mozna ma pochwalić darmozjadów wykorzystujących innych?

aras

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320012 2011-02-28 13:57 Kiedyś w Sopocie widziałem Skodę Fabię z porysowanym lakierem, prawdopodbnie kluczem lub gwoździem... (2)

Jedynie zauważyłem, że tablice rej. tej Fabii różniły się od numeru narysowanego na tym miejscu... Ech, tak mi przykro się zrobiło. Ze słów babki - zaparkowała na chwilę, bo nie było wolnych miejsc, a miała małe dziecko :(

echhh

popieram opinię 32 / nie zgadzam się 44
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320030 2011-02-28 14:24 po co tak drastycznie, gwoździe pod kołami, rysowanie lakieru.. (1)

wystarczy zapałką lub kawałkiem patyczka spuszczać powietrze z opon. najpierw jednej, jak nie pomoże, to z 2 a dla bezczelnego z 4. Jak sobie podmucha, to na drugi raz się zastanowi..

I obowiązkowo "karny ku*tas" za wycieraczką :)

chihuahua500

popieram opinię 42 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3320063 2011-02-28 15:59 tu niestety się mylisz

nie podzielam co prawda ani gwoździa w koła ani spuszczania powietrza z jednego koła.

z gwoździem sprawa jest jasna bo to już szczyt chamstwa,

a ze spuszczaniem powietrza dlatego, że taka osoba na dzień dobry nie zauważy ze ma spuszczone powietrze a przez to stwarza zagrożenie na drodze gdzie może ją znieść na przeciwny pas i spowodować wypadek.

znudzony miastem

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 16
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320015 2011-02-28 13:59 Panie Tomaszu, myśl pan.. (5)

"- Jestem lekarzem, który często jeździ z domowymi wizytami. Przed przychodnią, w której pracuję, mam wykupione miejsce postojowe z blokadą parkingową, by nie tracić czasu na poszukiwanie wolnego stanowiska. Gdy wracam do pracy zawsze jakiś kierowca zastawia moje stanowisko. Wtedy 20 minut muszę szukać wolnego miejsca - opowiada pan Tomasz, lekarz w jednej z gdańskich przychodni."

To nie da się ukryć - sam jest sobie winny! Po co mu blokada, skoro nie chce jej się zakładać / używać?

Paweł

popieram opinię 94 / nie zgadzam się 20
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320021 2011-02-28 14:07 Toż to prawdziwy superbohater z tego lekarza :) (4)

Nie dość, że jeździ sam do chorych, to jeszcze za własną kasę wykupił sobie miejsce w zakładzie pracy :)

Ja chcę namiary do takich lekarzy! Bo jak ostatnio mój 1,5roczny synek miał temp. 38,5C, to żadna karetka nie chciała przyjechać...

pełna podziwu...

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 34

zgłoś do moderacji opinię 3320025 2011-02-28 14:17 Niedobra karetka

38,5C u małego dziecka to nic nadzwyczajnego - takiemu dziecku aplikuje się czopek w tyłek i idzie się do lekarza rodzinnego, a nie wzywa karetkę, która może być potrzebna bardziej chorym. Jak maluch przekroczy 40C albo będzie miał inne objawy typu drgawki, problemy z oddychaniem itp,. to karetka napewno przyjedzie.

Ojciec dwójki maluchów

popieram opinię 44 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3320103 2011-03-01 00:13 buehehe

podwyższona temperatura u dzieci to norma. a to co miał twój załatwia paracetamol dla dzieci. czopek w pupke albo krople do buzi jeśli ma ponad 3 miesiące. mój miał ostatnio 39 i po paracetamolu przeszło jak ręką odjał.

greg

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3320112 2011-03-01 08:32 Masakra

Wypadek na ulicy, karetka nie przyjedzie bo aplikuje dzieciaczkowi czopek w tylek ;)

Moze jak dostanie drgawek to dwie karetki Szanowna wezwie bo jednej za mało ... czopków.

W-e

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3320141 2011-03-15 09:24 taka gorączka u dziecka to nie gorączka i wstyd wołac karetkę

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320018 2011-02-28 14:03 wykupione miejsce... (4)

W Gdańsku na jedno miejsce postojowe przypada kilka aut, gdy wszystkie będą wykupione miejsca postojowe to gdzie .... każdemu ma się prawo śpieszyć też do porodu, do toalety i co dalej? są lepsi i gorsi, jak policzyć miejsce postojowe płatne to każdemu opłaca się wykupić takie stanowisko niż płacić w automacie... wielka granda
lekarz taki sam człowiek jak hydraulik czy ślusarz a jednak....

siuma

popieram opinię 23 / nie zgadzam się 28

zgłoś do moderacji opinię 3320023 2011-02-28 14:11 Komuna

No nie, bez takich komunistycznych komentarzy. Proszę...

123

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320024 2011-02-28 14:16 (2)

A jasne że masz prawo się spieszyć. Ale nawet jak się spieszysz to prawo cię obowiązuje.

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320079 2011-02-28 19:24 lekarza też... (1)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3320104 2011-03-01 00:14 dlatego miejsce wykupił i nie parkuje na cudzym

.

greg

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320019 2011-02-28 14:06 ja przejeżdżam nad tymi blokadami (7)

Jeep

popieram opinię 28 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320034 2011-02-28 14:43 nad gwździem też przejedziesz cwanuiaczku? (6)

gwóżdz

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 3320036 2011-02-28 14:47 Zależy jaki gwóźdź

I jaka opona. Jak ma parę cm bieżnika, to zwykły papiak nie wystarczy :->

x

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320040 2011-02-28 14:50 jak ktoś mi podklada gwoździa (4)

to go później z tylka wyciąga

Jeep

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320060 2011-02-28 15:47 (1)

jeepło ci na mózg. a jak nie przyczaisz gościa co gwoździa podłożył, to co wtedy ?

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3320073 2011-02-28 18:43 Przecież on jest Jeep-em!

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320076 2011-02-28 19:01 aż się sam prosisz, aby twojego jeepa gwoździem potraktować po lakierze (1)

gwóźdz

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3320115 2011-03-01 09:38 proszę bardzo

caly jest podrapany od galęzi..

Jeep

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320026 2011-02-28 14:17 Hmmm.Problemem nie są wykupione miejsca parkingowe, (3)

tylko brak jakiejkolwiek koncepcji na parkowanie aut. Zapraszam do Gdańska, dokładniej do "Gdańska bez barier" i spróbować babcię na wózku dowieźć do Urzędu Miasta. Urzędasy maja swój wewnętrzny parking a w okolicy pełna samowolka. Jak nie potrafią w swoim ogródku zoorganizować miejsc dla interesantów to tym bardziej mają to w pupie na mieście. Jak powiedział słynny Miro "Polska to dziki kraj"

mangod

popieram opinię 48 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320041 2011-02-28 14:51 przy UM są miesjca postojowe na parkingu wewnętrznym dla klientów (1)

i także trzy dla osób niepełnosprawnych. Tak więc nie ściemniaj tylko... rusz głową

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 12

zgłoś do moderacji opinię 3320089 2011-02-28 21:31

ruszam. ale ty chyba nie - większość osób przyjeżdżających do urzędu rzadziej nie wie o takiej możliwości bo nigdzie nie ma stosownego oznakowania. więc może zamiast obrażać innych, to się zajmij tym, co panie anonimie?

emma

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3320098 2011-02-28 23:12 w sopoćkowie parking jest dla pracowników

rotacja tam znikoma, auta te same ciągle

bastmano

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320027 2011-02-28 14:17 większość tych miejsc to nie są "prywatne" tylko prywata (12)

"wykupione miejsce" :-)
na moim podwórku jest tylne wejście do "błękitnego pudla", właściciel ubzdurał sobie, że teren w promieniu kilku metrów należy do niego
raz, akurat kiedy miejsce było wolne, postawiłem tam malucha
facio musiał się na mnie czaić z pare godzin, w końcu kiedy zszedłem na podwórko i podszedłem do kaszlaka wyskoczył do mnie z buzią, że to jego miejsce, że na drugi raz...
mówie mu krótko: jak to pana prywatny teren (wiem, że nie jest prywatny, ale pale głupa), to se go pan ogrodź i daj tabliczke "achtung!! privaten"
na to on, że ktoś może mi porysować złoma
mówie mu: widzisz pan to okno na poddaszu? a wie pan co może zrobić butelka rzucona z takiego okna na pańską lemuzyne?
no:-) na moim podwórku nie bedzie mi sie szarogęsił obcy:-)
a co sie na moim podwórku dzieje w lecie:-(( przejść nie można...

g@llux

popieram opinię 56 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320037 2011-02-28 14:47 Piękne słowa;) (1)

To niestety fakt z problemami w lecie ja też mieszkam w Sopocie,

Magi

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3320042 2011-02-28 14:56

podwórko jest ogólnodostępne, ciągnie się aż do zaplecza "mandarynki"
były już próby instalowania blokad, zwłaszcza przez pracowników drukarni z klatki obok, ale zawsze spalało to na panewce
mówi się trudno u ha ha ha jak wszyscy, to wszyscy, babcia też:-)
w lecie czekałem do nocy, wtedy robiło się luźniej i parkowałem na miejscu widocznym z okna

g:-)

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320067 2011-02-28 17:23 g@llux!!!znowu cię wytropiłem (5)

i znowu kolejna "barwna"opowieść.Tym razem zwiedzamy podwórka Sopotu.Powiedz:ty naprawdę byś rzucił tą butelkę?Nie lepiej sprzedac?

kot pana K.

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320082 2011-02-28 20:10 na szczęście nie musiałem udowadniać, że nie rzucam słów na wiatr (4)

a flaszek mam w pip*, kilka worków po karmie dla kotów:-)
po winach, to nie są opakowania zwrotne, bo każda butelka mi inny kształt

a ten pan po prostu mnie rozbawił, więc się z nim ciut podroczyłem:-)
mieszkańcy już dawno ten teren przekazali gminie i nie ma możliwości sprywatyzowania paru metrów
liczył, że trafił na leminga, ale się zawiódł

g:-)

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3320099 2011-02-28 23:18 no,no...

a ile masz tych kotów?Ooooooo i wino pijesz?Z jakich owoców?A co to jest leming?Po co zbierasz flaszki?A może ty jakąś kontrrewolucję szykujesz?i tego malucha masz po to,żeby benzynę kupować żeby koktaile mołotowa produkować?Co?!!!?Stary ja jako prawy obywatel dzwonię na pały!!!

kot pana K.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320100 2011-02-28 23:22 A ile ty masz lat? (2)

Bo zastanawiam się czy twój tata nie był parasolnikiem!

sopot my love

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320125 2011-03-01 11:24 parasolnik nosił pończochy i buty na obcasach (1)

czyli brak mu było cech ojca

gwoli prawdy

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3320136 2011-03-01 13:17 Bywało,że "odpalantował "się w perukę

i damskie fatałaszki,ale częściej chadzał w kapeluszu i krótkich spodniach,miał brodę!to chyba nie damska cecha,poza tym był żonaty.Pamiętam,że otaczały go często zwierzęta,psy i koty.Miał takie chody,że załatwiał dla nich jedzenie od wszystkich sklepów mięsnych w okolicy!

long

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3320072 2011-02-28 18:32 Na moim podwórku.

Jak to jest Pańskie prywatne podwórko, to se Pań je ogródź.

I postaw tabliczkę "ACHTUNG!! PRIVATEN"

Lemuzyniarz

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320084 2011-02-28 20:33 buraku ty nidgy nie miałeś samochodu, (2)

prawa jazdy nie masz,
jedydyna twoja jazda to na własnej gałce...

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320087 2011-02-28 20:58 ty z nawet z brylantowym prawkiem i 10 maybachami nadal bedzie zwykłym matołem i POpychadłem (1)

g:-)

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3320101 2011-02-28 23:24 odgryzł się!!!

a to szuja!

sopot my love

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320028 2011-02-28 14:18 A co w sytuacji (3)

gdy w okolicy instytucji typu poczta lub inny urzad znajduja sie same takie miejsca? Stanac na srodku ulicy? Czy moze szanowna wladza miejsca powinna ruszyc cztery litery i zadbac o wymagana ilosc miejsc parkingowych - platnych lub nie, ale to juz inna kwestia.

mieszkaniec 3-miejskiego syfu

popieram opinię 28 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320038 2011-02-28 14:47 (1)

Ruszyć pupcie i przyjść na piechote;)

Magi

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3320066 2011-02-28 17:09

dokładnie!lenie, ruszyć grube pupska! w domu przed telewizorem siedzisz, w aucie siedzisz, w pracy siedzisz. no ku*wa mać, przejdź się do urzędu dla zdrowia!

jaro

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3320075 2011-02-28 18:51

zmień podpis , albo wracaj na swoją wiochę

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320031 2011-02-28 14:27 Od kiedy to szanowny Panie Naskręt opuszczona blokada oznacza zakaz parkowania?? (8)

Jakiś przepis mi Pan na to znajdź, albo przestań się wygłupiać. Pewnie sam należysz do tych śmierdzących leni, co to im się nie chce kołka do góry postawić, a potem mają pretensję do całego świata, że ktoś im nad blokadą stanął. Przekaz opuszczonej blokady jest JASNY: "opuściłem żelastwo po to, aby ktoś inny mógł sobie tutaj stanąć, bo wyjechałem np. na wakacje i mnie nie ma przez najbliższy miesiąc". Ja tak to odczytuję i wszyscy, których znam, też tak to odczytują. Sorry Winetou. Za lenistwo się płaci...

sese

popieram opinię 69 / nie zgadzam się 11

zgłoś do moderacji opinię 3320033 2011-02-28 14:38 Powiem więcej

Na nowych osiedlach "z urzędu" zakłada się słupki na wszystkich miejscach parkingowych, bo kiedyś tam zostaną wraz z mieszkaniami wykupione. Zgodnie z filozofią autora, powinienem sobie szukać miejsca postojowego kilometr dalej, bo tutaj słupki sobie leżą... Hahaha..ktoś się chyba w czółko z rana za słabo puknął.

właśnie

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320048 2011-02-28 15:11 sese (2)

ty stoisz na moim miejscu a ja właśnie wróciłem z wakacji, i co teraz?

jacek

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320055 2011-02-28 15:35 (1)

Nic. Blokadę zaczynasz podnosić od jutra. Nóg ci chyba nie urwie, jak się jeden dzień 50m przespacerujesz.

sese

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3320090 2011-02-28 21:33

nóg może nie, ale korona mu z głowy spadnie...

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320119 2011-03-01 10:49 (3)

Jak jest blokada to znaczy że jest to czyjeś wykupione miejsce i nikt inny nie ma prawa tam stanąć nie zależnie czy blokada jest podniesiona czy nie.

Jak zostawisz otwarte drzwi to znaczy że mam prawo wejść do Twojego domu?

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3320126 2011-03-01 11:30 tak wchodzę aby

sprawdzić czy nie zasłabłeś
albo aby Ci powiedzieć o tym
żebyś zamknął bo za chwilę
wejdzie ktoś w mniej przyjaznych
zamiarach
tzn
aby zrobić kuku

wyjaśnienie

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3320128 2011-03-01 11:50 (1)

A zostawiasz otwarte drzwi? Odpowiedz sobie na to pytanie, to będziesz wiedział, czy powinno się zostawiać opuszczone blokady. W razie wątpliwości, otwórz drzwi do mieszkania i poczekaj...

sese

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3320130 2011-03-01 11:58

No właśnie i to jest odpowiedz czy powinno się parkować na czyimś miejscu pomimo opuszczonej blokady.
Zostawisz otwarte drzwi to wejdzie złodziej, nie podniesiesz blokady to wjedzie burak.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: