• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowa Toyota Avensis: wszystko, czego można oczekiwać od auta

16 czerwca 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 

W połowie kwietnia w salonie Toyota Walder zagościł nowy Avensis. Samochód pojawił się zaledwie na jeden wieczór, ale teraz wraca. Oficjalnie pojawi się w salonach Toyota Walder Chwaszczyno i Rumia w trakcie Dni Otwartych 20-21 czerwca.



- Od momentu, kiedy zobaczyliśmy samochód w styczniu na spotkaniu dealerskim Toyoty Motor Poland, zwykłam mawiać, że ten model to Święty Graal Toyoty. Wszyscy o nim słyszeli, nikt go nie widział, a każdy chciałby zobaczyć - mówi Magdalena Senkowska, specjalista ds. marketingu salonów Toyota Walder. - Wiedzieliśmy, że auto ma doskonały potencjał i znajdzie wielu nabywców, nie tylko wśród klientów flotowych, ale także indywidualnych. Już w najbliższy weekend w naszych salonach odbędą się Dni Otwarte nowego Avensisa, w trakcie których na naszych gości czekać będzie wiele atrakcji.

Nowa Toyota Avensis oferuje to, czego można oczekiwać od auta - nowoczesne systemy bezpieczeństwa, szeroki wybór niezwykle wydajnych silników, wyrafinowane wnętrze oraz niepowtarzalną, dynamiczną sylwetkę.

Przednie reflektory zostały wykonane w technologii PURE LED - nadają one nie tylko drapieżnego wyglądu, ale zapewniają doskonałe oświetlenie drogi podczas jazdy nocą. Tylne światłowody kształtem nawiązują do litery V, a szeroka gama wzorów felg pozwala na indywidualne podejście do wyglądu auta.

Wnętrze także pozwala poczuć pełnię luksusu. Zegary zostały umieszczone w sportowych tubach po obydwu stronach kolorowego wyświetlacza TFT wyświetlającego wszelkie niezbędne podczas jazdy informacje. Na to wszystko zerkamy zza obszytej miękką skórą Nappa kierownicy.

Podróżowanie nową Toyota Avensis to czysta przyjemność - fotele pokryte perforowaną skórą z elementami Alcantary. Przeprojektowanie odcinka lędźwiowego oraz udoskonalenie trzymania bocznego zapewniają niepowtarzalny komfort jazdy.

Największy w klasie, 8-calowy ekran dotykowy z intuicyjnym systemem multimedialnym Toyota Touch 2, zapewnia stałą łączność ze światem, a kamera cofania ułatwia parkowanie.

W nowym Avensisie wprowadzono pakiet Toyota Safety Sense. Radar laserowy i kamera umieszczone na przedniej szybie system aktywnej ochrony przedzderzeniowej umożliwiają: ostrzeżenie o niebezpieczeństwie zdarzenia czołowego, autonomiczne hamowanie awaryjne, ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, odczytywanie znaków drogowych. Auto jest dostępne w dwóch rodzajach nadwozia: Touring Sports lub sedan.

Weekend 20-21 czerwca będzie gorący nie tylko z powodu świętowania pierwszego dnia lata - temperatura w salonach Toyota Walder sięgnie zenitu. Dealer marki przygotował wiele niespodzianek, catering, a także konkurs, w którym można będzie wygrać nową Toyotę Avensis na weekend.

Auto można już oglądać przedpremierowo w obydwu salonach. Dostępne są także modele do jazd testowych, do skorzystanie z których bardzo serdecznie zapraszamy.

Nowa Toyota Avensis dostępna już od 86 900 zł.

Więcej informacji na oficjalnej stronie Toyoty

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Wydarzenia

Dni otwarte Toyota Walder Chwaszczyno i Rumia

dni otwarte

Miejsca

Zobacz także

Opinie (23) 6 zablokowanych

  • Toyoty dawniej oznaczały luksus. (5)

    Obecnie toyota szczególnie avensis to łatka drogowego buraka cukrowego. Kierowcy avensisów na drogach to większa patologia niż młodzi kierowcy starych BMW.

    Jadą dużym ciężkim i wolnym autem nie mając szans nawet z daewoo matizem a le myślą że są królami szos oczywiście z abonamentem na lewy pas.
    Zrozumcie, że te wasze wozidełka do bylejakie skorupki wszędzie na świecie poza polską to najtańsze auta! W USA są tańsze nawet od podstawowej wersji forda :-) Tak was widzą inni więc polecam korzystanie z prawego pasa tak jak kierowcy innych wolnych aut.
    To że macie piękne lampki choinkowe zamiast reflektorów nie uprawnia do jazdy rekreacyjnej lewym pasem. Zapewniam, że nowe francuskie auta mają piękniejsze lampki.
    Największa patologia polskich dróg to tatusiek w toyocie avensis kombi z abonamentem na lewy pas.

    • 6 28

    • a ty uwazaj (1)

      bo mamusia wylaczy ci abonament na internet i skonczy sie twoje 5 minut

      • 7 0

      • on pisze od kolegi bo nawet neta nie ma

        a na codzien patrzy z okna na forda fieste z 1998 roku i marzy mu sie, ze kiedys kupi

        • 5 0

    • W usa nie ma tego modelu camry albo avalon i duzo wiecej musisz zaplacic niz za forda przestan klepac bzdury

      • 3 0

    • są wyjatki

      Mam kombi 177 km i nie ustępuje "wiejskim" Bmw, co prawda obecna odsłona Toyoty po faceliftingu potwierdza Twoje spostrzeżenia, niestety :(

      • 0 0

    • "igzis" zastanów się kolego co mówisz

      Nie wiem dlaczego aż tak bardzo uczepiłeś się Toyoty moim zdaniem to jedna z marek, która robi niezawodne samochody i zawsze można było na nich polegać w każdej sytuacji.Model Avensis cechuje się stosunkowo nowym designem,nowymi rozwiązaniami technicznymi w miarę stosunkowej cenie.Sam jestem użytkownikiem modelu Avensis z 2011r w "najsłabszej" jednostce benzynowej 1.6 132 KM i twoje "matizy" nie mają szans nawet z górki przy korzystnych wiatrach, w piękny słoneczny dzień. Napomnę jeszcze, że to nie samochód świadczy o kierowcy a on sam. Tak samo jak możemy spotkać normalnego człowieka w starym BMW tak i debila w "czinkłoczento" A co do "wozidełek" Rynek USA jest jednym z największych więc proszę się wcale nie dziwić, że ceny są takie jakie są.Konkurencja jest tam olbrzymia a więc aby zdobyć nowych klientów trzeba ich przekonać do siebie, Toyota nadrabia to ceną i niezawodnością , także życzę im sukcesów z nową generacją bo należy im się.

      • 0 0

  • (1)

    A jest w TDI?

    • 6 2

    • silnik który zrujnuje każdego kierowcę diesel od toyoty!

      Toyota - silnik 2.0 D-4D

      Chyba nikt nie spodziewał się, że Toyota może mieć poważne kłopoty z trwałością diesli, tym bardziej że oferowane w latach 90. XX w. ropniaki 2.0 D/72 i 2.0 TD/90 KM do dziś uchodzą za ponadprzeciętnie trwałe. A tu wpadka! Najpierw wersja 116-konna zmagała się z problemami: układu wtryskowego, 2-masowego koła zamachowego, nietrwałych turbosprężarek i kłopotów z odpaleniem zimą. Jednak te usterki mogą się zdarzyć w większości nowoczesnych diesli może poza ostatnią. Nowszy silnik, z aluminiowym blokiem (od 2006 r.; moc 126 KM), miewa poważny problem z uszczelnieniem między nim a głowicą, co jest raczej niespotykaną awarią u konkurentów. W ASO naprawa polega na wymianie bloku silnika (duży koszt!), ale uwaga: jeśli auto ma mniej niż 7 lat i przebieg mniejszy niż 180 tys. km, producent naprawia silnik na własny koszt (ukłon w stronę klienta godny pochwały!). Można spróbować tańszego sposobu naprawy (poza ASO), polegającego na szlifowaniu bloku cylindrów i montażu grubszej uszczelki, ale da się to zrobić tylko raz (koszt ok. 4000 zł). Niezależni mechanicy specjalizujący się w naprawch aut Toyoty twierdzą, że w 2-litrówkach D-4D produkowanych od ok. 2010 r. powyższy problem wyraźnie się zmniejszył.

      Silniku 2.0 D-4D zwróć uwagę na - przepalona uszczelka pod głowicą to najpoważniejsza przypadłość, z jaką zmaga się 2-litrowy diesel Toyoty wiąże się z demontażem głowicy. Problem dotyczy 126-konnej wersji po modernizacji (z aluminiowym blokiem).

      • 1 3

  • Toyota jak Toyota. (2)

    Czym się tu podniecać...

    • 5 2

    • a ja tam sie podniecam

      Kolego, oczywiście, że jest się czym podniecać nie wiem jak Ty ale ja jestem ogromnie usatysfakcjonowany ze względu na to, że ktoś tutaj jeszcze myśli o tym co jest w autach najważniejsze czyli komfort jazdy, bezpieczeństwo,niskie spalanie (ekonomiczność) Te wszystkie cechy są na korzyść Avensis i całej Toyoty, nie powiem zrobili odważny krok odnawiając generację nie wprowadzając nowego modelu ale to jest już ich kwestia.Dla mnie to i nawet lepiej "kultowa" już avensis ma dobrą opinie i miejmy nadzieje, że odnowiona wersja wpisze się pozytywnie w historie tego modelu

      • 0 0

    • Avensis

      Może podniecać nie jest tu wskazanym określeniem, ale chętnie bym się przejechał Avensisem, żeby porównać to co jest o nim pisane, do wrażenia rzeczywistego. Jestem wierny japończykom od przeszło 10 lat. Aktualnie jeżdżę Aurisem 2.2d-cat i muszę przyznać że czerpię z tego przyjemność.

      • 0 0

  • Auto dla dziadka. (2)

    Zero emocji, przeciętne właściwości jezdne, ani nie daje komfortu ma autostradzie, ani pewności na krętej drodze. Mało dynamiczne silniki, przeciętne materiały, ratuje ją jedynie mała awaryjność. Niestety to troszkę za mało. Accord, Mazda 6, Mondeo czy Passat są już na zupełnie innym,znacznie wyższym poziomie. Avensis to typowy przemieszczacz z punktu A do punktu B, nic więcej. Emocji w nim tyle, co na kazaniu w Niedzielę. Miałem, dziękuję, ale prócz niezawodności oczekuję jeszcze czegoś od samochodu.

    • 5 2

    • może stare i auta owszem.. (1)

      Ale czy jezddiles nową Avensis i stąd ta sprawdzona opinia?

      • 0 0

      • rocznik 2011, sprzedana w tym roku, po czterech latach eksploatacji, ta obecna to jednie lift poprzednika.

        auto praktycznie bezawaryjne i na tym plusy się zaczynają i kończą. Na tle konkurencji samochód jest ciasny, wolny z dość przeciętną trakcją. Auto nie jest złe, jest naprawdę dobre, jeżeli liczy się tylko dla nas bezawaryjność, emocji jednak w nim nie znajdziemy. Toyota popełnia spory błąd, bo konkurencja urosła. Mazda 6, Mondeo czy Passat są o wiele bardziej przestronne, mają dużo lepsze właściwości jezdne i silniki zapewniające odpowiednią dynamikę. To jest chyba jakiś żart Toyoty, że tam, gdzie Avensis ma najmocniejszy silnik, konkurencja ma najsłabszy.Absolutnie nikogo ne chciałbym zniechęcić do tego samochodu, ale nie jest to auto dla ludzi poszukujących wrażeń i czerpiących radość z prowadzenia samochodu. Nazwałbym go solidnym rzemieślnikiem. No cóż Toyota emocje ładuje do Lexusa a Avensis ma być taki, jaki jest. Ciekawy jestem jeszcze, czy nowy Avensis zyskał choć kilka centymetrów z tyłu. Taka ilość miejsca w klasie D przynajmniej nie przystoi.

        • 0 0

  • Japońskie kombi klasy średniej? (1)

    Tylko nowa Mazda 6.

    • 2 1

    • wcale nie

      Mylisz sie mój drogi, nie tylko mazda 6.Miałem okazje wybrać się na dni otwarte które odbywały się w ten weekend. Jestem niesamowicie zaskoczony, dużo osób na samym początku krytykowała avensis lecz ja postanowiłem to sprawdzić na własne oczy.Byłem zobaczyłem i mogę powiedzieć "WOW" istny statek kosmiczny, zdjęcia nie pokazały wszystkiego, mianowicie nie oddają wrażeń jakie można odczuć "za kołkiem" oczywiście nie jezdziłem nim jeszcze ale umówiłem sie na jazde probną.A co do samochodu w środku jest bardzo wygodny, człowiek czuje się bardzo bezpiecznie a dzięki nowemu wnętrzu mam wrazenie jakbym był w samochodzie zupelnie za inna cene.

      • 0 0

  • Zaglowiec

    Mam Awensisa tez mam podobne zdanie w zakrety wchodzi bardziej jak zaglowka a nie samochod 1,8 do tego sam to troche pomylka .Jezdze spokojnie ale bez przesady do wyprzedzania traktora jednak moze byc .Wentylacja i klimatyzacja slabe Ogolnie jak ktos powiedzial na zachodzie to tani samochod do przemieszczania.Dla dziadka na wyjazdy do kosciola i do marketu ok super bagaznik jedyny plus spalanie 8-9, do 9,6 zalezy od paliwa

    • 0 0

  • w każdym (3)

    w każdym materiale na temat tej Toyoty dziennikarze "podniecają" się "szeroką gamą felg" czyżby ten model nic innego nie oferował - odgrzewany "kotlet" dla zapchania luki w segmencie

    • 0 1

    • a jednak coś oferuje (1)

      Nic nie oferowal? W porównaniu do poprzedniej wersji zostało wprowadzone wiele innowacji. Pomijając kwestię wizualną, która została lekko odmłodzona bardzo waznym atutem jest redukcja spalania auta. Dla osób często pokonujących odległe trasy jej to wyraźnie przemawiający plus. Co prawda poszaleć nim nie można, gdyż do 100 km/h rozpędza się bodajże w ok 11s, ale to kosztem redukcji wydzielania CO2.

      • 0 0

      • Safety

        Spalanie jak spalanie, kazdy patrzy na coś innego mnie bardzo zainteresował pakiet "safety sense" Widac ze stawiaja na bezpieczenstwo jazdy.Napewno dzieki temu odsetek wypadków zmniejszy sie moze i nieznacznie ale zawsze to jest cos.Chciałbym zobaczyć jak działa to w praktyce i rzetelnie ocenic takze w najblizszym czasie chyba wybiore sie do salonu.

        • 0 0

    • Avensis IV

      Jakoś nie zauważyłem tego jak to nazwałeś "podniecania się szeroką gamą felg". Śledzę co się dzieje z Toyotą, a dokładnie Avensisem od jakiegoś czasu, ponieważ mam w planach zakup tego auta i może ze 2 razy napotkałem się ze wzmianką o dużej ilości dostępnych felg. Nacisk bardziej kładziony jest na wprowadzenie nowych silników, po części wygląd zewnętrzny oraz wewnętrzny. Jak dla mnie IV generacja wnosi sporo udogodnień i myślę że każda racjonalna osoba, która coś na ten temat poczytała, bądź nawet pojeździła autem ze mną się zgodzi

      • 0 0

  • Avensis

    Ja nie wiem sąd tyle negatywnych emocji? Panowie. Z tego co mi wiadomo, to Toyota znalazła się w pierwszej dziesiątce najbardziej bezawaryjnych samochodów. i o ile dobrze pamiętam, to Avensis też tam się znalazł. Czy wybierając swoje samochody nie kierujecie sie tym jak czesto bedziecie odwiedzac swojego mechanika? A poza tym na wypowiedz @Toyoty dawniej oznaczaly luksus , moge rzec tylko tyle, marki chyba nie nalezy laczyc z "preferencjami jazdy" o ile tak to moge nazwac konkretnego kierowcy. Nie kazdy mezczyzna z widlami to posejdon.

    • 0 0

  • dumny

    Od zawsze byłem pełen podziwu dla Toyoty, że udało jej wbic sie na nasz europejski rynek, pomimo tak duzej konkurencji.Stawia ona poprzeczke wysoko tak jak niemcy.Avensis potwierdza tylko moja teorie dlaczego tak sie stało, pod zadnym wzgledem nie odbiega od europejskich konkurencyjnych aut a nawet jest w stanie z nimi toczyć ostra walke.Mam nadzieje że będą odnosić coraz to większe sukcesy, żeby nasz rynek był coraz to bardziej konkurencyjny

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane