aktualności 24h

Masa Krytyczna w piątek w Gdyni (232 opinie)

Święto Gdańska pod znakiem Euro (69 opinii)

Wjazdówki do Letnicy rozdane. Zamknięte ulice także w Oliwie (184 opinie)

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (263 opinie)

Tydzień smoczych łodzi na Motławie wideo (36 opinii)

Dobrze jest zadbać o własne podwórko (90 opinii)

sport

Pozegnanie sezonu w Starogardzie Gdańskim

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni (100 opinii)

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (232 opinie)

Oby nie trzeba ich było już stosować (20 opinii)

Małaszewska poprowadzi grę koszykarek (5 opinii)

Gra licencjami w II lidze (63 opinie)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

Michniewicz zastąpi Janasa?! (148 opinii)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (2 opinie)

biznes

TPI: giełda w dół, a my zarabiamy

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami żeglugowymi nowość

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (18 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (6 opinii)

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (30 opinii)

aktywne trójmiasto

Koszykarki Demolki i Korestu najlepsze

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (59 opinii)

Wędrówka szlakiem Źródła Marii (40 opinii)

Back To Basket zdobywa sopockie molo (5 opinii)

rozrywka

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (17 opinii)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (23 opinie)

kultura

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (19 opinii)

Artysta nie chce być głodny. Strajk galerii w Trójmieście (248 opinii)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron (17 opinii)

zdrowie

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

rowery

Zmierz się z najlepszymi kolarzami podczas Skandia Maraton Lang Team w Gdańsku ! (11 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Parking "całuj i leć" w korku? Zapłacisz 20 zł

Parking "Kiss&Fly" przed lotniskiem w Gdańsku. Niemal nigdy nie jest tu tak pusto.

fot. Maciej Naskręt/Trojmiasto.pl

Parking "Kiss&Fly" przed lotniskiem w Gdańsku. Niemal nigdy nie jest tu tak pusto.

Korzystasz z parkingu "Kiss&fly" na gdańskim lotnisku? Jeśli utknąłeś tam - nawet nie ze swojej winy - na dłużej niż 10 minut, to "nie ma zmiłuj" - zapłacisz min. 20 zł.



mat. prasowe

Organizacja ruchu na lotnisku i cennik za postój pojazdów.

Od 9 stycznia przed lotniskiem zobacz na mapie Gdańska w Gdańsku funkcjonuje parking "Kiss&Fly", czyli "całuj i leć". Zasady na nim obowiązujące część kierowców uważa za drakońskie. Postój do 10 minut jest za darmo, ale po przekroczeniu tego czasu (czyli od 11-20 min) zapłacimy już 20 zł. Każde kolejne dziesięć minut to dodatkowe 10 zł. do zapłaty.

Podczas pierwszych dni funkcjonowania strefy jeden z kierowców najwyraźniej nie doczytał szczegółów informacji i zostawił tam samochód na cały dzień. Gdy wrócił z Warszawy, czekała na niego niemiła niespodzianka. Problem w tym, że kłopoty mają nawet ci, którzy doskonale zdają sobie sprawę z tego, jakie zasady obowiązują na parkingu. Części kierowców trudno wyjechać w ciągu pierwszych 10 minut.

Jak oceniasz opłatę za parking "Kiss&Fly" przy lotnisku?

dobrze, zapewnia rotację samochodów na parkingu

18%

krytycznie, to drakońska opłata, niewspółmierna do usługi

71%

powinna być jeszcze wyższa, nie byłoby problemów z "maruderami"

11%

łącznie głosów: 1652

- Dwa dni temu wjechałam na parking "Kiss&Fly" przed terminal na lotnisku, by odebrać kuzyna z samolotu. Czekałam na parkingu trzy, góra cztery minuty. W międzyczasie na parking wjechało mnóstwo samochodów. Odebrałam kuzyna i ruszyłam samochodem w kierunku bramek wyjazdowych. Mieliśmy sporo czasu na wyjazd, bo ok. sześciu minut. Ustawiłam się w kolejce pojazdów, których było tyle, że spóźniłam się z wyjazdem o dosłownie kilka sekund i musiałam zapłacić 20 zł. Czy to nie jest kradzież w biały dzień? - zastanawia się pani Patrycja, nasza czytelniczka.

- Właściciele pojazdów przede mną płacili za postój, za mną z pewnością też. Można zatem założyć, że lotnisko w kilka minut zarobiło 100-200 zł na teoretycznie bezpłatnym parkingu. A przecież nikt celowo nie przekroczył czasu - dodaje pani Patrycja.

Co na to władze lotniska? - 10 minut na opuszczenie to bardzo dużo czasu. Na parkingach typu "całuj i leć" przed innymi terminalami w Polsce czas ten jest skrócony do pięciu minut. Kierowcy muszą płacić za jego przekroczenie - wyjaśnia rzecznik prasowy Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy, Michał Dargacz.

Władze gdańskiego lotniska podkreślają, że kierowcy, którzy chcą ustrzec się przed 20-złotową opłatą za wjazd na teren parkingu "Całuj i leć", powinni traktować go wyłącznie jako miejsce, w którym zatrzymują się tylko po to, by wysadzić pasażerów z samochodu i niezwłocznie odjechać.

Nasza czytelniczka zwróciła też uwagę, że kierowcy dowiadują się o przekroczeniu okresu darmowego postoju dopiero podjeżdżając do parkomatu i wkładając do niego blankiet. Potem udają się kilkanaście metrów piechotą do punktu obsługi parkingu, by zapłacić i zazwyczaj zostawiają samochód przed bramką. W efekcie blokują przejazd innym kierowcom i ich również narażają na opłatę.

Można rozwiązać ten problem, umieszczając przy bramce wyjazdowej automat do opłat. Zarządca parkingu na razie tego jednak nie zrobi. - Sytuację możemy przeanalizować, jednak prosimy czytelniczkę o kontakt w celu uściślenia m.in godziny zdarzenia. Dysponujemy dwiema bramkami wyjazdowymi, które mają zapobiegać powstaniu zatorów na parkingu - zaznacza Jarosław Kaczkowski, kierownik regionu Poland Car Parking, firmy obsługującej parkingi na terenie Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 335)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140758 2012-02-23 06:13 Pewnie, że dużo czasu (17)

trzeba biegać i pędzić, a nie wlec sie normalnym krokiem!!

powiedział Michał Dargacz

popieram opinię 147 / nie zgadzam się 41
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140772 2012-02-23 06:51 ceny tego parkingu są jak z kosmosu, zapewne mniej opłacalne niż za mniej kasy (5)

ceny światowe, zarobki jak w Bangladeszu

popieram opinię 31 / nie zgadzam się 21
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140784 2012-02-23 07:21 Cena z kosmosu? (2)

No to jaka powinna być na parkingu cena która z założenia po 10 min ma być zaporowa? No odpowiedz.

popieram opinię 27 / nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 3140887 2012-02-23 10:11 Powinni doplacac...

malkontent Polak

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3140929 2012-02-23 11:14

100 zl?

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140799 2012-02-23 07:50 nie sa z kosmosu, (1)

szczegolnie ze to nie jest parking!!! Masz 10 minut na to zeby wysadzic i pozegnac , albo wsadzic bagaz i odjechac. Pewnie kilu cwaniaczkow chcialo sobie postac zadarmo i takie tego rezultaty. Jak chcesz stac dluzej, obok masz parking za 3 zlote za 30min.

Ludzie kilka razy zaplaca i sie unormuje, naucza sie.

G0

popieram opinię 46 / nie zgadzam się 16

zgłoś do moderacji opinię 3141081 2012-02-24 15:05 Nie są z kosmosu 2

Jeśli przekroczyłeś limit 10 min. to nie stawiaj samochodu przed bramką tylko z boku - idź zapłać i dopiero podjedź ! To jest parking pomyślany jako najbliższy wejścia do terminalu celem wysadzenia ludzi.A propos 10 min. jako darmowe. Ostatnio byłem na lotnisku w Eindhoven i tam jest 15 min. Ale zwiększenie limitu nie wiem co by dało.

Odprowadzający

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3140841 2012-02-23 09:14

A nie mozna po prostu podjechać , wysadzic i odjechać ? Pożegnać można sie w domu .

popieram opinię 27 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140866 2012-02-23 09:54 (2)

takie szybkie parkingi nie służą do czekania na przylatujących.
Albo przyjeżdżasz, wysadzasz i odjeżdżasz,
albo osoba przylatująca podchodzi do parkingu i dzwoni żeby ją zabrać.

Jak ktoś chce czekać, aż przylatująca osoba doczłapie się z torbami z odprawy, to niech wybierze inny parking.

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140994 2012-02-23 14:20 (1)

własnei w tym rzecz że kolejka do wyjazdu zajmuje wiecej niż te magiczne 10 minut tak to jest zrobione

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3141078 2012-02-24 11:15 to wina "cwaniaków"

Kolejka jest długa, bo ludzie przekraczają 10 minut i muszą opłacić co trwa i blokuje ruch. Jak większość przestanie przekraczać czas znikną i zatory. To nie jest parking tylko miejsce do załadunku i wyładunku. Może warto zmienić nazwy by nie było w niej słowa "parking".

amigo

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3140918 2012-02-23 11:02 Moja była teściowa..

Moja była teściowa z Chełmu, nie zdąży wydostać się z osobowego auta w ciągu 10 min. Ale to i tak nie ma żadnego znaczenia bo nawet nie dostałaby zgody wejścia na pokład samolotu, żaden nie oderwałby się od ziemi

zieńciu

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140947 2012-02-23 11:42 .. wałesa wszystko dzieki niemu, a realizuje to tusk!!!! (1)

xxx

dzikikraj

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 11

zgłoś do moderacji opinię 3141051 2012-02-23 19:02 Kraj to normalny

tylko dzicy ludzie,buraki dorwali samochody i nie chcą płacić za paliwo parkingi etc... dwadzieścia lat temu to byś mył mi samochód za co dał bym Ci popatrzeć przez przednią szybę.

m

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3141039 2012-02-23 17:56 to ja się domagam takich opłat przed dworcem pkp gdańsk główny

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3141062 2012-02-23 20:35 a jak jest zagranicą? (2)

Lotnisko Londyn Luton. Każdy kto chce odebrać lub odstawić kogoś na lotnisko płaci 1 funt. Przekroczenie czasu 10 min= kara w wysokości 80 funtów. Jesli ktoś planuje zostac dłużej, dostępny jest parking dla postuju krótkoterminowego lub parkingi długoterminowe.
I nikt nie narzeka.
Sprawdza się

wjki

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3141064 2012-02-23 20:59

Owszem, ale w Luton jeśli załatwiłem sprawę w minutę to mam możliwość wyjechać po minucie a nie po kolejnych piętnastu. O to tylko chodzi, a na naszym lotnisku najpierw zapłać a potem zobaczymy co się da zrobić. Ot, taka akcja żebyś dał piątaka.

f1

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3141098 2012-03-13 08:54 z pewnościa nikt nie narzeka, wszyscy Londynczycy i inni klienci lotniska

sa bardzo zadwoleni z tego, że jeśli się coś przyblokuje to zapłacą 80 funtów i ciąży na nich takie ryzyko odstawiając rodzinę na lotnisko.

Misio

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140759 2012-02-23 06:17 takie tam (4)

co jak co ale parking tańszy, by się przydał niekoniecznie pod samym terminalem

denaturator

popieram opinię 119 / nie zgadzam się 20
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140795 2012-02-23 07:45 pokolenie nowej matury? (3)

Zobacz sobie mapkę, parking P4 - 2 zł/2h.

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3140800 2012-02-23 07:53 Nie dokonca,

przez 2h kazde 30 min 2 zl :), czyli szybka matematyka 8zl za 2h i tak nie jest zle :)

G0

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140827 2012-02-23 08:49 dokładnie potwierdziłeś, że matura jest dla istot wyższych (1)

matematyka się kłania 4*24 zł / dzień taniocha

denaturator

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3140839 2012-02-23 09:11 Nie dokonca, :)

ludzie zobaczcie na mapke :P

po 2h(co rozbite jest na 4x po 30min) nastepna rozpoczeta godzina 4 zlote :), ale jezli stoisz wiecej niz 8h ale mniej niz 24h placisz 35 zloty, wiec nie ma tragedi normalna cena, tak jakbys stal w centrum miasta i placil za parkometr :P

Ceny naprawde sa przystepne i normalne :)

G0

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140760 2012-02-23 06:19 Już niedługo, parking droższy niż przelot (3)

aj łuld lajk to transfer many tu Poland

To "daj kisa" i leć.

popieram opinię 151 / nie zgadzam się 25

zgłoś do moderacji opinię 3140846 2012-02-23 09:25 A najlepiej nazwać...

Kiss my ass & fly

ojejku

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140951 2012-02-23 11:45 Zamiast wypisywać takie brednie zainteresuj się (1)

i sprawdź jakie rodzaje parkingów dostępne sa przy lotnisku i jakie są stawki obowiązujące za parkowanie na poszczególnych parkingach.

emo

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3141036 2012-02-23 17:33 Pewnie, nie mam co robić przed emigracją

tylko parkingiem się interesować.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140761 2012-02-23 06:19 : ) (4)

strzyzenie baranow byle emigranty sie nie pomylili i nie wrzucili 20 funta: )

the bill

popieram opinię 74 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140990 2012-02-23 14:12 Taras widokowy nie czynny.Najbliższy otwarty taras widokowy we Wrocławiu. (1)

-Synku, a może ty byś poleciał a nie ja?
-Przecież to mama ma mieć operacje

:)

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3141047 2012-02-23 18:53

nieczynny

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3141040 2012-02-23 17:58 albo 20 ojro

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3141043 2012-02-23 18:27

miało być dobrze a wyszło jak zwykle :) p.s. w normalnych krajach np DE jest 15min free, do tego takie pasy, żeby się nie korkowało

okularnik

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140762 2012-02-23 06:20 (4)

pewnie stała dłużej niż te 3 - 4 minuty i teraz swiruje.

popieram opinię 75 / nie zgadzam się 57

zgłoś do moderacji opinię 3140797 2012-02-23 07:49 dokładnie to samo pomyślałem

po co stała 4 minuty? Ostatnio odbierałem kogoś z lotniska i uważam, że ten parking jest świetny. Wcześniej podjeżdżanie po przylatujących to był dramat. Teraz wjeżdżasz, człowiek już czeka, wsiada i wyjeżdżasz...w te 8 minut na pewno zdążysz...
stop cwaniactwu

blablabla

popieram opinię 32 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3140818 2012-02-23 08:29 sa kamery - mozna sprawdzic - a pewnie to mozesz sobie gdybyac internetowcu

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140959 2012-02-23 12:03 glupia baba (1)

oczywiscie ze tak - stala na tym zeby nie zaplacic 3 zl na innym.. proste - a teraz ma :)

buahaha

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3140996 2012-02-23 14:31

Ciekawe czy tez będzie ci tak wesoło jak utkniesz na tym parkingu w korku i zabulisz dwie dychy.

tom

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140763 2012-02-23 06:21 Złodziejstwo (4)

Jak wyżej. Nie rozumiem czemu nadal nie mogło zostać tak jak było wcześniej. W cywilizowanych krajach podjeżdżam pod same lotnisko, wysadzam pasażera i nie ma problemu.. a jak ktoś czeka na przylot rodziny, znajomych i wjeżdża na parking płatny i tyle.

Brg

popieram opinię 83 / nie zgadzam się 78

zgłoś do moderacji opinię 3140771 2012-02-23 06:50 bo wcześniej

cwaniactwo blokowało cały teren pod terminalem, najchętniej to by do samolotu tymi samochodami powjeżdżali

popieram opinię 78 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3140794 2012-02-23 07:42 w cywilizowanych krajach masz cywilizowanych kierowców

a nie debili granatem od pługa oderwanych, którzy myślą tylko o swojej d..

popieram opinię 49 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3140848 2012-02-23 09:27

nie rozumiem tej roszczeniowej mentalności. wjeżdżasz, 10 min masz za darmo, potem płacisz. a polactwo się jeszcze wykłóca.

DArek

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3140865 2012-02-23 09:53 Dlatego, że "tak jak wcześniej" to pan Zenek stawiał swojego trupa i szedł w p.zdu,

a reszta musiała się szamotać. To jest właśnie cywilizowany sposób, podjeżdżasz na kiss&fly, wysadzasz pasażera i odjeżdżasz. Nawet jak musisz odstać chwilę w kolejce do wyjazdu, to i tak masz zapas.

Czarna Żmija

popieram opinię 19 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140764 2012-02-23 06:24 Pani Patrycji się pomyliło bo zamiast Kiss&fly (8)

zrobiła klasyczny wait&lie&foch

popieram opinię 183 / nie zgadzam się 21
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140773 2012-02-23 06:53 chyba (7)

chyba rzadko tam bywasz. to standardowe zachowanie. często na dwóh bramkach.

crowley

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140779 2012-02-23 07:09 chyba (6)

chyba nie widziałeś zbyt wielu, to jak światło... Bez sensu? Bez najmniejszego nawet. Pisz z sensem człowieku bo nie da się tego zrozumieć. No i zajżyj do słownika

dwóh to nie to samo co czech

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140785 2012-02-23 07:25 Wystarczy rozkminic gdzie są początki zdania czego niesposób zrobić gdy są z małej litery. (1)

Tutaj sytuację ratują z łachy wstawione kropki. Powinien być ban na tydzień za takie pisanie.

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3140883 2012-02-23 10:07 Kara smierci!

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140789 2012-02-23 07:27 przyganiał kocioł garnkowi (3)

zajŻał i nic nie zobaczył ...

stefek

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140798 2012-02-23 07:50 (2)

odnoszę wrażenie, że debilizm to choroba zaraźliwa

zaGlądaj sam

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140806 2012-02-23 08:04 dobrze, że jestem na nią odporny :) (1)

I nie rozumiem czemu sugerujesz, że jestem debilem tylko dlatego, że wskazuję komuś miejsce popełnienia błędu ortograficznego. Człowiek o standardowym IQ powinien się domyślać, że celowo napisałem wyraz z błędem, wyróżniając go, żeby autor poprzedniego postu to zauważył.

stefek

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3140851 2012-02-23 09:38 Oj Stefek

Ty po prostu nie wyczułeś ironii w ostatnim zdaniu.....przecież te "zajżyj" napisał specjalnie z błędem....teraz pojął?

M

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140765 2012-02-23 06:25 Nie zapłaciłbym (7)

Zaryzykowałbym i godzinę opłaty, zostawił sasamochód przed bramką wyjazdową, byle tylko znaleźć jakiegoś łebka od tego parkingu i go przyprowadzić, niech wytłumaczy ludziom, że dobrze że szybko wysadzili, ale z powodu korka mają bulić.

popieram opinię 34 / nie zgadzam się 48

zgłoś do moderacji opinię 3140778 2012-02-23 07:06

może wtedy ruszyliby się żeby coś z tym faktem zrobić. póki nie mają w tym interesu nie postawią automatu wrzutowego przy bramce. w Londynie płaci się 1 funta za taką usługę, na wysadzenie jest dosyć czasu a opłatę wrzuca się do "kosza" i jedzie spokojnie dalej. wiem jak frustrujące jest, gdy komuś upadnie odliczona kwota na jezdnię i musi wysiadać powodując zator. co dopiero jak ktoś idzie jeszcze zapłacić.

MeMe

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140808 2012-02-23 08:06 Jo, odcholowali ci by samochod, (1)

a jakbys przyszedl z lebkiem to bys mial wieksze koszty, ktore ci w 100% sie naleza.

Jak mozna byc takim idiota, ty bys zostawil samochod, a inni by mierli problem bo nie mogli by opuscic "parkingu"(w "" bo to nie jest parking!!), a tak naprawde wtedy powinienes pokryc koszty wszytkich co przez ciebie nie mogli opuscic "parkingu"

Jak nie zgadzasz sie z oplata to zaplac, znajdz lebka powiedz ze nie mogles opuscic parkingu z powodu zatoru albo jakiegos debila co zator spowodowal i zadaj zwrotu kasy, napewno maja kamery i moga sprawdzic czy mowisz prawde.

G0

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3140896 2012-02-23 10:28

jak komuś nie pasują zasady to nie musi tam wjeżdżać

DArek

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140977 2012-02-23 13:20 (3)

by ci odholowali samochód o ile wcześniej inni kierowcy by go nie staranowali ze złości.

sprawa jest prosta. masz 10 min za darmo. i to już twoja sprawa aby w te 10 min wyjechać. nie wyjedziesz? to pretensje do siebie. nie pasują zasady? to parkujesz gdzie indziej.

DArek

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140995 2012-02-23 14:25 (2)

wiesz to jest na takiej samej zasadzie że wchodizsz do marketu i bym ci napisął że masz 20 minut na zorbieni zakupów póxniej musiz zapłacić mandat po wejściu drzwi sie zatrzaskują i nie daja ci wyjśc czbyś tkai mandat?y przyjął

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3141069 2012-02-23 21:37

przykład w ogóle bez sensu. po pierwsze nawet jeżeli by ktoś wpadł na taki pomysł a ja bym tam wszedł to potem pretensje mogę mieć TYLKO DO SIEBIE. Skoro wszedłem to znaczy że zaakceptowałem ewentualne ryzyko. Ludzie mają niesłychaną tendencję do zwalania odpowiedzialności za WŁASNĄ DECYZJĘ

po drugie tu chodzi o drożność. nikt ci nie broni iść na lotnisko, nikt ci sie nie każe spieszyć. ale polactwo pakuje się kobyłami na lotnisko, parkuje, potem odprowadza podróżnego do samej odprawy, żegna się 20 minut i wraca do zaparkowanej kobyły. i każdy potem z pretensjami ze korki przed lotniskiem.

wyobrazasz sobie taki schemat działania nie na lotnisku które obsługuje rocznie 2mln pasazerów ale na takim które obsługuje po 40-50 mln? gdyby kazdy tak robił to z lotniska by wyjeżdżał pół doby

po prostu ludzie pakują się na ten 'parking', biadolą w aucie 5 min, potem 2 min się wyściskują a potem zaczynają wyjmować bagaże. na minute przed upłynięciem czasu wyjeżdżają a potem pretensje do całego świata że ktoś im kaze zapłacić.

to jest krótka piłka - wjeżdżasz i masz 10 min na opuszczenie parkingu, i nie ma smętnego tumaczenia że matka, ciotka, babka i gradobicie, to już jest TWOJA SPRAWA. Nie zdązyłeś? to bulisz.

DArek

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3141071 2012-02-23 21:50 jaki mandat?!? musisz umiescic oplate za postoj nawet w markeci nikt ci bramki nie podniesie jak nie zaplacisz

Jak jedziesz do marketu, to tez masz darmowy parking, tylko ze przez godzine, potem musisz placic, ja wtym nie widze nic dziwnego.

Jedyne do czego mozna sie przyczepic to do ludzi, ktorzy tam stoja dluzej niz 10 minut, i jezeli taki delikwent nie spojrzy na zegarek i podjedzie jak idiota do bramki, bez umieszczenia oplaty to jak ma sie wycofac jak zanim stoja ludzie musi isc zaplacic i tworzy zator, jak dla mnie powinien tez zaplacic za tych co utkneli za nim przez jego kretynizm.

Rozwiazaniem nie jest ustawienie automatu przy bramce tylko, powinien stac tam czlowiek i przez pierwszy miesiac moze 2 pilnowac tam porzadku, ludzie sie wkoncu naucza i problem zniknie.

Pozatym jak utknales za jakims debilem(inaczej takiego kogos nie mozna) umiesc oplate i idz do wladz lotniska(ludzi od parkingu) i przedstaw problem dlaczego nie mogles wyjechac wczesniej, napewno moga to sprawdzic i pewnie zwroca ci pieniadze.

G0

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140766 2012-02-23 06:25 20 zlociszy? Ceny drakonskie, (11)

ale z drugiej strony ciekawe zjawisko.
Cos, co na calym swiecie funkcjonuje, w Polsce jakby sie nie sprawdzalo.
Od razu znajdzie sie ktos, dla ktorego 10 minut to zbyt krotko. Mysle, ze gdyby ten czas przedluzyc do 20 minu...to tez bylyby protesty, ze to zbyt krotko...
To taka polska specjalnosc.

Rumun.

popieram opinię 152 / nie zgadzam się 28

zgłoś do moderacji opinię 3140787 2012-02-23 07:27 Bo taki parking sprawdza się przy kiss&fly a nie przy wait&kiss&dopiero go

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140858 2012-02-23 09:46 dokładnie! (4)

święta prawda! zgadzam się w 100%! Byłem już na wielu lotniskach świata, i to 10 razy większych niż w Polsce (Chicago, NY, Hongkong, Bangkok, Frankfurt, Tokio) i wszędzie się to sprawdza! Tylko u nas jakieś dziwne problemy... Ile trzeba czasu żeby zatrzymać samochód, otworzyć bagażnik, wyjąć walizkę, dać buziaka i odjechać? Mi to zajmuje 60-90 sekund, nie wiem jak reszcie.

traveler

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3140885 2012-02-23 10:10

sęk w tym, że ludzie u nas muszą się odprowadzać do samej kontroli paszportowej... a potem jeszcze tęsknie popatrzeć czy aby odprowadzanemu nie zabrano dezodorantu na bramce...

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3140891 2012-02-23 10:17

We Frankfurcie (Rhein-Main) czas bezplatnego postoju wynosi 20 min. i wiele osob tez sie nie wyrabia. Ma sie wrazenie, ze ten parking to jedno z glownych zrodel dochodu tego lotniska :)

piotrukas

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140978 2012-02-23 13:27 wszędzie trzeba iść do kasy? (1)

czy na całym świecie także jest tak, że jeśli przekroczyłeś czas i masz zapłacić to musisz wysiąść z samochodu i iść zapłacić - blokując przez kilka minut wyjazd?

rodeif

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3141019 2012-02-23 16:06 Szrzerze to nie wiem ale chyba sa automaty jak w galerii bałtyckiej

Nie widziałem jeszcze żeby ktoś za granicą płacił za kiss&fly. Przyjazd - waliza - odjazd.

traveler

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3140860 2012-02-23 09:49

Bo u nas ludzie traktują to jako parking. Spoko, przyzwyczają się, trzeba chwilki żeby Czesław zrozumiał, że jak żona wraca z wakacji w Hurgadzie, to nie musi na nią czekać pół godziny wcześniej. Pewnie im rogi haczą o szlaban i stąd problemy z wyjazdem ;)

Czarna Żmija

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140905 2012-02-23 10:46 (1)

ceny drakońskie i właśnie takie mają być. mają zniechęcać do długiego postoju a nie zachęcać.

DArek

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3141017 2012-02-23 16:04 zgadzam się. Na tym to właśnie polega!

zxcv

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3140914 2012-02-23 11:00 Można od razu wjechać na parking czerwony

Nie dramatyzujmy.
Na parkingu czerwonym postój jest zawsze płatny ALE za to czas postoju jest zdecydowanie tańszy niż na kiss&fly (4zł/30min lub 8zł/1h)
A parking czerwony od kiss&fly dzielą jedynie barkierki.

dax

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3141083 2012-02-24 21:57 leszek

na calym siwcie tak funkcjonuje , to tycha chyba nigdzie nie byles po za gdanskiem

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140767 2012-02-23 06:26 Przemyślenia (14)

Po pierwsze gdzie my jesteśmy? Kiss&Fly....
Po drugie lotnisko jako miejsce publiczne musi być dostępne dla każdego i o każdej porze jeżeli chcecie coś na tym zarobić
Po trzecie 10 zł za 10 minut to złodziejstwo i drożyzna znana tylko nad Wisłą...
Po czwarte inżynierowie ruchu od siedmiu boleści. Parking tego typu musi swoją wielkością zakładać potencjalną ilość samochodów do odpraw realizowanych jednocześnie na lotnisku. Ale skoro jest znacznie mniejszy bo jest to znowu mamy pipidówkę nie lotnisko

sstgb

popieram opinię 170 / nie zgadzam się 76

zgłoś do moderacji opinię 3140790 2012-02-23 07:30 za 10 minut sie nie płaci. Płaci się za 10 min i 1sek.

Też bym wolał żeby usunąć opłatę i po prostu strzelać do kierowców którzy kiszą d... na tym parkingu ponad 10 minut. Ja do roboty jadę 10 minut a ktoś nie potrafi przez ten czas d... wysadzić z auta i wypakować toreb z bagażnika? Sorry k... płaćcie frajerzy i to słono.

popieram opinię 33 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3140804 2012-02-23 08:03 Parking jest dobry, tylko jak zwykle wychodzi polskie cwaniactwo...

Jak chcesz stanąć na dłużej to masz inne parkingi, na których płaci się mniej. Ten parking ma na celu wyłącznie szybkie wysadzenie lub zabranie pasażera. Ten parking nie jest po to, żeby na kogoś czekać...Do tej pory takiej możliwości nie było bo znalezienie miejsca pod terminalem graniczyło z cudem...

Piotr

popieram opinię 23 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140842 2012-02-23 09:17 4zl (3)

ostatnio mnie odbierano po północy i za mniej niż 10 minut trzeba było zapłacić 4zl

Slesz

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140882 2012-02-23 10:06 Temu zulowi co chodzi z flaszka pod kurtka sie nie placi, za szluga tez cie pusci. (2)

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140991 2012-02-23 14:14 (1)

automat od szlabany wypłuł bilecik i zażadał opłaty. Automat od opłat wskazał 4zl

Slesz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3140998 2012-02-23 14:44 To chyba jakaś nocna promocja, albo automat był zaspany

Pewnie postawiłeś auto na innym parkingu, inaczej albo byś nic nie zapłacił, albo od 20 w górę

Trzeźwy

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3140876 2012-02-23 10:02

W Polsce jesteśmy, ale jak wynika z komentarzy rozwiązanie funkcjonuje na świecie, a świat jest zglobalizowany. Ergo, dla wygody obcokrajowców (a i dla wygody naszej, gdybyśmy polecieli do Ugandy i chcieli skorzystać z parkingu tego typu), żeby ich nadto nie konfudować nieznanymi nazwami, w rejonie lotniska miejsca, gdzie globalizacja jest faktem nad wyraz oczywistym nazwa jest w języku (obecnie) globalnym, to jest angielskim.

JD Walker

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3140888 2012-02-23 10:12 czegos tu nie rozumiem (5)

kto mu klika minusy ?

odprowadzam matke:
- parkuje i wyciagam bagaze - 3 minuty
- wyciagam matke z auta ;-) - 2 minuty
- wchodze do terminala i odprowazdam matke pod odprawe - 3 minuty
- zegnam matke (buzi buzi 4 policzki taki u nas standard) - 2 minuta
- wracam do auta 3 minuty

no jak nic te kiss&fly powinno byc do 20 minut, albo nawet 30 dla osob mniej sprawnych...

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 19

zgłoś do moderacji opinię 3140895 2012-02-23 10:24 To stajesz na czerwonym parkingu i masz 30 minut za 4 zł...

Skoro matka kupiła bilet za kilkaset zł na samolot to niech ci da 4zł na parking i po sprawie...

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3140899 2012-02-23 10:31 Pewnie pomyliłeś parkingi

Ten darmowy służy do wysadzenia, względnie zabrania pasażera już oczekującego w pobliżu parkingu, a nie robienia wycieczek do terminalu. Tzn. można, ale po to podzielono parking na strefy żeby każdy mógł zdecydować, co mu się bardziej opłaca, a nie wpychać się na siłę na ten bardzo-krótkoterminowy, a potem płakać, że trzeba płacić

Trzeźwy

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3140909 2012-02-23 10:50

bo to jest parking kiss&fly a nie walk&kiss&back. to nie jest nawet parking. to jest miejsce postojowe dla ludzi którzy po prostu podwożą kogoś na lotnisko. wyobrażasz sobie co by się działo na takich naprawdę dużych lotniskach jakby każdy każdego do terminala odprowadzał??

DArek

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3141012 2012-02-23 15:42 no nie wytrzymie ! (1)

- parkuję i wyciągam bagaże - 30 sek
- wyciągam matkę z auta - 30 sek
- ten długi opis - 4 min
- drugi długi opis - 30 sek
- wracam do auta - 45 sek

ale fakt, z niepełnosprawną osobą ten patent NIE PRZEJDZIE :(

i pytanie: gdzie się podziać przed wjazdem na K&F, jeżeli np. kukuruźnik się spóźnia?

Ryży

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3141067 2012-02-23 21:28

na normalny parking gdzie masz 30min za 4 zł.

DArek

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3140910 2012-02-23 10:53

10zł za 10 min to drożyzna, zgadza się, ale jakbyś kolego nie zauważył to WŁAŚNIE O TO CHODZI. właśnie ma być drogo aby ludzie nie traktowali tego miejsca jako parkingu, masz tam przyjechać, wysadzić osobę i odjechać, a nie stać i płacić. ta opłata jest tak wysoka właśnie po to aby ludzie jej NIE PŁACILI, aby szybko się uwinęli i odjechali...

ciekawe że piszesz o drożyźnie znanej z kraju nad wisłą, a nie napiszesz o głupocie w tym kraju znanej. czy ty naprawdę nie kminisz że jakby ceny były niskie, a nawet normalne to ludzie by traktowali to jako zwykły parking i robili wycieczki po terminalu z podróżnymi?

DArek

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: