aktualności 24h

Komunikacyjny czerwiec w Gdańsku, czyli jak pojedziemy podczas Euro (183 opinie)

Nowa Zaspa niepokoi mieszkańców starej Zaspy (390 opinii)

Zatrzymano odpowiedzialnego za ewakuację Galerii Przymorze (152 opinie)

Najsmaczniejsze targi w Trójmieście wideo (101 opinii)

Co najlepszego turystom oferuje Gdańsk? (143 opinie)

Stadion arcydziełem, Krzywy Domek maszkarą? (262 opinie)

Zielone światło dla spalarni w Szadółkach (202 opinie)

sport

Półfinaliści Ligi Środowiskowej w komplecie (1 opinia)

Wiceprezes Kicior: Jesteśmy na czysto! (30 opinii)

Fort Puente: Trzeba wygrać wszystko (7 opinii)

Czy Gdańsk przejmie mecz Wisły z Legią? (157 opinii)

Rogowska rozpoczęła sezon od trzeciego miejsca (5 opinii)

Litwin zastąpił Kameruńczyka na testach (94 opinie)

Biało-zieloni kończą zgrupowanie w Turcji (107 opinii)

Sopocianki - pokażcie charakter! (33 opinie)

biznes

Gdyński port wybiera się "na zakupy" w stoczniach nowość (5 opinii)

W grupie raźniej, czyli dotacja na klastry w zasięgu ręki wideo (12 opinii)

Wiosna w ubezpieczeniach, czyli nowy gracz na rynku i plotki o zmianach w Ergo Hestii (86 opinii)

zdrowie

Zakochaj się w czekoladzie. Gdańsk kocha ją od XVIII wieku nowość (7 opinii)

Poprawiamy urodę: ile kosztują operacje plastyczne twarzy nowość (15 opinii)

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy (90 opinii)

Przemęczenie ogranicza moje libido. Co zrobić? Ekspert radzi (54 opinie)

historia

Dawny Gdańsk okiem Francuza w podróży nowość (7 opinii)

aktywne trójmiasto

Nie siedź przy świecach w Walentynki nowość (8 opinii)

deluxe

Oldtimer - droga pasja, dobra inwestycja (18 opinii)

komunikacja

Walentynki z ZKM Gdańsk nowość (1 opinia)

rozrywka

Goryl z Kongo w galerii sztuki wideo (15 opinii)

Imprezowy bilet - jedziesz na imprezę, za komunikację nie płacisz (62 opinie)

kryminalne

Wyłudził pieniądze na obóz. Policja szuka pokrzywdzonych (73 opinie)

praca

Za minimalną pensję nie zajedziemy daleko (118 opinii)

moto

Akumulator kontra mrozy. Co robić, by się nie dać? (139 opinii)

kultura

Wystawa mistrza (anty)fotografii (6 opinii)

Diva do wynajęcia wideo (12 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Parkingu nie będzie, będą za to... mandaty

W miejscu trawnika przy ul. Marusarzówny w Gdańsku mogłyby powstać nowe miejsca postojowe.

fot. Maciej Naskręt/trojmiasto.pl

W miejscu trawnika przy ul. Marusarzówny w Gdańsku mogłyby powstać nowe miejsca postojowe.

Zarząd Dróg i Zieleni nie może, a gdańska spółdzielnia mieszkaniowa "Morena" nie ma zamiaru wybudować parkingu, który udrożniłby osiedlowe uliczki. Za to kierowców czeka niemiła atrakcja - blokady kół i mandaty za szybą.



Spółdzielnia LWSM "Morena" ma zamiar rozbudować 10 parkingów. Jeszcze w tym roku więcej miejsc postojowych będzie przy ul. Wyrobka i Powstania Styczniowego.

graf. trojmiasto.pl

Spółdzielnia LWSM "Morena" ma zamiar rozbudować 10 parkingów. Jeszcze w tym roku więcej miejsc postojowych będzie przy ul. Wyrobka i Powstania Styczniowego.

Strażnicy Miejscy szykują przykrą niespodziankę dla kierowców, parkujących na gdańskiej Morenie. Na osiedlu jest za mało parkingów, więc kierowcy parkują pod domami. Bardzo często zatarasowując tym samym drogę m.in. służbom ratowniczym. Tak dzieje się choćby na ul. Marusarzówny zobacz na mapie Gdańska - Najpierw będziemy pouczać kierowców. Jeśli to nie pomoże, zaczniemy blokować koła i wręczać mandaty - zapowiadają strażnicy miejscy.

- Bardzo dobrze! - komentują strażacy. - Kierowcy parkują auta pod blokami, jak im się podoba. Blokują drogi pożarowe. Jadąc do zdarzenia, niejednokrotnie usuwamy z trasy samochody - opowiada Tomasz Czyż, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Straży Pożarnej w Gdańsku.

Ul. Marusarzówny to nie tylko droga, prowadząca pod budynki mieszkalne, umożliwia ona także dojazd do pobliskiej szkoły podstawowej z basenem oraz licznych sklepów. Problem źle zaparkowanych aut jest tam palący.

Czy parkowanie na Twoim osiedlu sprawia Ci problem?

nie, mam wykupione miejsce postojowe

11%

nie, aut jest niewiele, wolnych miejsc posotojowych jest dużo

3%

nie, ja i moi sąsiedzi świetnie parkują, mamy dużo miejsca

6%

tak, liczba aut na moim osiedlu jest zbyt wielka względem ilości miejsc posotojowych

66%

tak, wszystko przez moich sąsiadów, nieumiejętnie parkują auta

14%

łącznie głosów: 1200

- Jedynym skutecznym rozwiązaniem tych utrudnień jest budowa parkingu - komentuje Janusz Chincz, który mieszka przy ul. Marusarzówny. - Przy ulicy znajduje się ogromny i nieużywany przez nikogo plac. Idealne miejsce na parking - dodaje.

Jednak miasto nie może inwestować w rozbudowę parkingów przy ul. Marusarzówny. - Chcemy pomóc mieszkańcom, ale nie mamy tam zbyt wielu gruntów. Nie ma szans na realizację tej inwestycji. W tej sprawie mieszkańcy powinni naciskać spółdzielnię, która dysponuje licznymi placami - rozkładają ręce w gdańskim ZDiZ-ecie.

- Przygotowujemy właśnie projekty budowlane, które zwiększą liczbę miejsc postojowych na 10 parkingach naszej dzielnicy. W tym roku zdążymy z rozbudową parkingu przy ul. Wyróbka zobacz na mapie Gdańska oraz Powstania Styczniowego zobacz na mapie Gdańska. Trudno powiedzieć, kiedy rozpocznie się budowa parkingu przy ul. Marusarzówny - opowiada Jarosław Miesikowski, kierownik działu technicznego w LWSM "Morena".

O wytypowaniu przez władze spółdzielni dwóch parkingów do rozbudowy krytycznie wypowiadają się drogowcy.

- Parkingi przy ul. Wyrobka i ul. Powstania Styczniowego nie są priorytetami. Z miejsc postojowych korzystają tam wyłącznie mieszkańcy. Jako pierwszy powinien zostać rozbudowany parking przy ul. Marusarzówny, która prowadzi do szkoły z basenem - tłumaczy kierownik działu inżynierii ruchu w gdańskim ZDiZ.

Spółdzielnia nie ma zamiaru zmieniać planów swoich budów. Stąd na większy parking przy ul. Marusarzówny trzeba czekać kolejne lata. Teraz konsekwencje decyzji, w postaci blokad na kołach i mandatów, poniosą kierowcy.


W strefie zamieszkania zgodnie z przepisami:
- pieszy może poruszać się swobodnie po całej udostępnionej do użytku publicznego drogi,
- pieszy ma pierwszeństwo przed pojazdami (kierujący musi ustąpić pieszemu w każdym wypadku),
- pojazdy muszą jechać z prędkością nie większą niż 20 km/h,
- pojazdy muszą parkować tylko w miejscach wyznaczonych.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 280)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681650 2010-03-16 06:08 Najpierw będziemy pouczać kierowców. Jeśli to nie pomoże, zaczniemy blokować koła i wręczać mandaty - zapowiadają strażnicy miejscy. (27)

Tak. Chwała wam dzielni Strażnicy.

Forest

popieram opinię 169/nie zgadzam się 14
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681677 2010-03-16 06:54 Straż Miejska.Raczej poborcy "myta" Zgraja leni i nieuków. (19)

(a)

popieram opinię 43/nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681728 2010-03-16 07:31 zawszewszyscy mówią, że wybudujemy, że są plany i wszystko mamy zaplanaowane na najblizsza przyszlość a niktnic nie robi (16)

a całym gdansku mowią tak samo

dexter

popieram opinię 23/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681998 2010-03-16 09:36 (14)

Chcecie sobie jeździć samochodami, to płaćcie. Nie buduje się parkingów, bo nikt na tym nie zarobi, więc nakłady na nie to pieniądze wyrzucone w błoto.

pepe

popieram opinię 1/nie zgadzam się 18
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1682010 2010-03-16 09:42 (6)

o nowe parkingi powinien dbać zarząd spółdzielni mieszkaniowych. w końcu spółdzielnie SĄ DLA mieszkańców, a nie na odwrót.

popieram opinię 19/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1682028 2010-03-16 09:52 (5)

niestety te spółdzielnie zapominają kto tu jest dla kogo :/

popieram opinię 11/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1682071 2010-03-16 10:13 (4)

A kierowcy zapominają, że członkami spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot mieszkańców są też niezmotoryzowani, dokładający się na rzecz zmotoryzowanych i niekorzystający z miejsc parkingowych, na które to wydawane są ich pieniądze. Poza tym - więcej miejsc parkingowych, to mniej terenów zielonych, placów zabaw. Każdy samochód osobowy zajmuje około 7-8 m2 + oczywiście wolne przestrzenie wokół i ten samochód zawsze gdzieś te 7-8 m2 zajmuje - to sobie wynajmij to miejsce, które zajmujesz!

pepe

popieram opinię 7/nie zgadzam się 16

zgłoś do moderacji opinię 1682077 2010-03-16 10:18 oddychasz moim powietrzem mendo

oddawaj,
za dużo ważysz i zużywasz więcej niż inni,
powinieneś więcej płacić

majster klajster

popieram opinię 14/nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1682304 2010-03-16 11:30 (2)

a ilu jest niezmotoryzowanych do zmotoryzowanych wg mnie tych drugich jest więcej. Już na każdą rodzinę przypada jedno czy 2 auta.

co nie zmienia faktu, że ja łożę pieniądze na to by spółdzielnia sprzątał psie kupy - nie mam psa a płacę za inne - w myśl twojego toku "rozumowania" żądam podniesienia opłat dla tych co mają psy i wymuszenia na nich sprzątania tych odchodów lub elementu kultury - NAMIASTKI - by ich psy nie srał...... NA PLACACH ZABAW DLA DZIECI

zgroza

popieram opinię 12/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1682564 2010-03-16 13:03 (1)

12 mln samochodów osobowych na 38 mln mieszkańców, zatem 2 na 3 dokłada się do leniwego Kowalskiego.

pepe

popieram opinię 1/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1682764 2010-03-16 14:19 Ale z jednego samochodu korzysta nieżadko kilka osób.

Np. cała rodzina. Więc nie mów, że mów, że moje dziecko i moja żona dokładają do mnie bo ja jestem właścicielem mojego samochodu a oni tylko nim jeżdżą.

Bezwzględny

popieram opinię 4/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1682076 2010-03-16 10:17 pepe, oddaj komputer, on ci jest niepotrzebny (5)

do niczego nie służy i tylko prąd marnuje
i miejsce na biurku zajmuje,
hałasuje
i w ogóle komputery są do niczego
i tylko szkodz na głowę

majster klajster

popieram opinię 8/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1682569 2010-03-16 13:05 (4)

Tylko mój komputer stoi na moim biurku w moim mieszkaniu i zużywa energię, za którą sam płacę. Ja, w przeciwieństwie do do kierowców samochodów nie chcę ustawiać swego biurka w centrach miast na pieruńsko drogich działkach, za darmo.

pepe

popieram opinię 2/nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1683167 2010-03-16 17:59 pepe debilko, samochód jest wytworem cywilizacji jak komputer (2)

lecz służy do czegoś innego niż komputer
jeśli tego nie zauważyłeś.

Samochód nie mieści się w domu
lecz mieści się na moim osiedlu na terenie którego jestem dzierżawcą lub współwłaścicielem
a który to teren jest zarządzany przez wybraną radę.

Jeśli chcesz, żebym dalej mieszkał w tym mieście
i płacił razem z tobą podatki
to potrzebuję narzędzia do zarabiania
i oszczędzania czasu.

Jeśli mi się to nieopłaci
to zostanie was garstka zasrańców
siedzących w swoich pieczarach betonowych
z dziurawym budżetem tego co zostanie z tego miasta.

majster klajster

popieram opinię 6/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1684080 2010-03-17 09:21 (1)

Argumentów zabrakło? - Obozy koncentracyjne czy broń atomowa to też "wytwory cywilizacji". Uważam tylko, że jeżeli nie będzie bodźców finansowych powstrzymujących przed zagracaniem wspólnej przestrzeni. 12 mln samochodów x 8 m2 = 9600 km2 tj. 3% powierzchni kraju!

pepe

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1684654 2010-03-17 14:37 tak, zabrakło, tobie

a teraz na kolana
i całuj panu stopy

majster klajster

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

Opinia została zablokowana przez moderatora.

zgłoś do moderacji opinię 1682138 2010-03-16 10:36 wybrali go bo uwierzyli że będzie mu się chciało, dali władzę i środki

...
więc siądzie sobie
w fotelu pod godłem popstryka
w biurko palcami
naród nie dorósł
ot to

klucha

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1684200 2010-03-17 10:31 a w pół ktyni nie

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1681989 2010-03-16 09:33 Pomagają też mieszkańcom

Niektórzy ludzie by sobie nie poradzili z uciążliwymi sąsiadami gdyby nie Straż Miejska.
Nie ma co też ich obrażać. Często są to ludzie wykształceni ale bez innych perspektyw na pracę w tym mieście. Bezrobocie jest wysokie i ludzie łapią się pracy jaka jest, a ta jest akurat niewdzięczna.

Robert

popieram opinię 6/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1682132 2010-03-16 10:33

jak to mówią "polak na zagrodzie równy wojewodzie" - i nikt nie będzie nas pouczał, a już tym bardziej karał nawet jeśli łamiemy prawo, tak? :)

wuj

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681687 2010-03-16 07:03 a niech Ci się mieszkanie zapali (3)

a strażacy nie będą mogli dojechać bo jakiś baran zaparkuje tak, że zastawi im przejazd. Straż pożarna jeździ dużymi samochodami a nie maluchami, więc się nie przeciśnie! W ameryce też nie mieszkamy, żeby strażacy taranowali samochody aby sobie utorować przejazd. Właśnie dlatego powinien być parking, bo co da blokada, jak straż będzie chciała przejechać?? nawet jak się znajdzie właściciel pojazdu to nie odjedzie...... inne wyjście to wywoźić źle zaparkowane auta, przy okazji dodatkowa robota dla laweciarzy, powinni zrobić takich parkingowych/laweciarzy jak choćby w Londynie i po problemie. Jedyny warunek to zapewnienie miejsc parkingowych!

s

popieram opinię 14/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681713 2010-03-16 07:20 Nie wyobrażam sobie,aby strażnicy mieli prawo wybierać "laweciarza" który odholuje źle zaparkowany pojazd.Nie w naszym kraju. (2)

koko

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1681748 2010-03-16 07:42

Chyba nieopatrznie podsunąłeś pomysł na lewe zyski dla strażników.

(-)

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1681941 2010-03-16 09:08 nie zrozumiałeś mnie koko

chodzi mi tu o stworzenie oddzielnej jednostki (lepiej żeby to była jakaś policja niż sm ;)) której zadaniem było by tylko pilnowanie parkowania, wyposażeni w lawety itd.... tak jak to jest np w Londynie (nie mylić z Lądkiem Zdrój).

s

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1681734 2010-03-16 07:33

Oby Ci sie nigdy mieszkanie nie zapaliło albo byś nigdy nie czekał na karetkę.

Brak wyobraźni ludu mnie przeraża.

teRleWizor

popieram opinię 5/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681904 2010-03-16 08:53 Blokady kół... (1)

Z tego co wiem Blokady kół są bezprawne!!

seat

popieram opinię 2/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 1681967 2010-03-16 09:24 No to

niewiele wiesz

Roman

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681652 2010-03-16 06:16 ABSURD (3)

ABSURD GONI ABSURD, NO ALE COZ POLSKA W KONCU...

popieram opinię 94/nie zgadzam się 14

zgłoś do moderacji opinię 1681786 2010-03-16 07:56 A tam absurd...

...słusznie. Porządek musi być. Kto pomyślał, żeby w Polsce kapitalizm budować, żeby ludzie się wzbogacali. To kraj między Bugiem a Odrą, tu się nie zarabia, nie buduje, nie jeździ, nie kupuje samochodów. Po co parkingi? Ludzie, po co samochody, po co dążyć do jakiegoś dobrobytu? W ziemiankach, jaskiniach dobrze było. Musiał jakiś baran wprowadzić cywilizację, wróćmy do korzeni, kochani, kochani włodarze, spółdzielcy, rządzący tu i ówdzie. Całujcie mnie wszyscy w pupę.

Columbus

popieram opinię 3/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681802 2010-03-16 08:06 Jest super!! (1)

Gdańsk morze możliwości:)

Animek

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1683171 2010-03-16 18:01 tak, ma zadatki na Detroit, wprowadzą się tam niezmotoryzowani sąsiedzi z dalekiego wschodu

a reszta przeprowadzi się do miasta,
w którym można zaparkować
narzędzie pracy i dobrobytu

majster klajster

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681653 2010-03-16 06:16 (2)

najlepiej wypisac mandat i po sprawie, ciekawe czy właścicielom psow które załatwiają się na trawniku też wypiszą mandat?
Zagospodarujcie tereny zielone na place zabaw i parkingi i może weście się za porządną prace urzędnicy !!!! Ludzie płacą jedne z najwyższych podatków w Europie a wy macie to gdzieś !!

młody

popieram opinię 97/nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 1681970 2010-03-16 09:26 Wydaje się,

że tudno pogodzić aby na zabudowanych osiedlach były trawniki,place zabaw i duuuże parkingi

Rydz

popieram opinię 0/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1682332 2010-03-16 11:44 mandat

Ale ten ciemny samochodzik stoi na przejściu dla pieszych i takiemu mandacik,mieszkańcy muszą chozic po błocie i tak samo jest przy ul. Bulońskiej

rys

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681654 2010-03-16 06:19 prosta sprawa (3)

przy płaceniu miesięcznych opłat obcinać tą część, która idzie włodarzom spółdzielni do kieszeni....chyba mieszkańcy mają rozpisane, co składa się na ich miesięczny czynsz?

wyrwać chwasty

popieram opinię 53/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681818 2010-03-16 08:14 (1)

i czekać na egzekucje komornicza do daraku za miastem

popieram opinię 0/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1681892 2010-03-16 08:47 tia...

czyli zawsze karnie zapłącisz tyle ile Ci powiedzą?

nieźle..

popieram opinię 1/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1682007 2010-03-16 09:40

albo po prostu zwolac walne zebranie czlonkow spoldzielni i wymienic zarzad- kolejni beda bardziej zainteresowani zdaniem platnikow.

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681656 2010-03-16 06:27 viva la president Adamowicz! to nic, że nie ma dróg, parkingów i infrastruktury, ważne, że ECS będzie! (9)

marecki

popieram opinię 121/nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681908 2010-03-16 08:54 Adamowicz nie może budować na gruncie spółdzielni, ale skąd to masz wiedzieć, nie? (3)

popieram opinię 5/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1682021 2010-03-16 09:46 Nikt mu nie każe budować osobiście. (2)

Dysponuje odpowiednimi formami perswazji, nacisku na urzędników żeby załatwili problem braku miejsc parkingowych. Ale nie, ECS ważniejsze!

Swoją drogą nawet fotogenicznie prezentowałby się z łopatą w dłoni. Skoro lubi się Pi-Arować, to ma pole do popisu.

Pepe

popieram opinię 11/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1682315 2010-03-16 11:36 Pepe - epoki ci się pomyliły. Formami perswazji to dysponowali kiedyś (ZOMO) (1)

popieram opinię 1/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1683019 2010-03-16 16:20 Spoko. Nic mi się nie pomyliło.

A co do ZOMO-wców, to czasem tęsknie do widoku patroli, gdy widzę bandy chłystków i żulii. Widok pałeczki wiszącej u pasa niejednego przywoływał do porządku.

Pepe

popieram opinię 4/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1682009 2010-03-16 09:41

jak skonczysz podstawowke to dowiesz sie "czyje co je"

popieram opinię 2/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1682049 2010-03-16 10:04 A przed ECS-em będzie stał pomnik im. dr Oetkera :)

rysiek.wiertara

popieram opinię 7/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1682093 2010-03-16 10:23 (1)

Jeju... znowu ten pisuarowy populistyczny zargon. Człowieku, czy jak wybudujesz wszystkie szpitale, przedszkola, szkoły i domy starców, to dopiero się wezmiesz za kulturę? Na tej podobnej zasadzie nie budujmy stadionu na euro, tylko cztery szkoły podstawowe i 17 km obwodnicy. Na nasze zycie spoleczno-gospodarcze i kulturalne składa się więcej elementów, a nie tylko kilka wyrwanych z kontekstu obiektów. Spojrzyj na problemy szerzej, właśnie okiem każdego prezydenta miasta, ciapku jeden...

mieszkaniec

popieram opinię 6/nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 1683025 2010-03-16 16:25 Owszem....

Spoglądam szerzej. I własnie dlatego widzę, że ten wielgachny bursztyn jeszcze gdańszczanom wyjdzie bokiem. Skończą się euromeczyki, a zacznie skrzeczeć szara rzeczywistość z brakiem kaski na utrzymanie.

Pozdruś

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1682518 2010-03-16 12:44 powinno być: "viva el presidente"

sprawdź pisownię

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681660 2010-03-16 06:31 Nie ma miejsc na parkingu - wina mieszkancow. Na operacje czeka sie 3 lata - wina pacjentow. Ciagle opoznienia w PKP - wina podroznych. Wymieniamy dalej? (4)

popieram opinię 164/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681803 2010-03-16 08:06 PO u władzy...wina wyborców (2)

PO u władzy...wina wyborców
KRYZYS - wina ży..ków
UPADŁOŚĆ STOCZNI - wina rządzących
PRZYMROZKI - wina pogody
BRAK WIOSNY - wina zimy
SŁOŃCE - brak chmur

antyrudy

popieram opinię 9/nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681854 2010-03-16 08:35 (1)

żona nie miała orgazmu...wina żony :D

popieram opinię 33/nie zgadzam się 0

Opinia została zablokowana przez moderatora.

zgłoś do moderacji opinię 1682143 2010-03-16 10:38 nie ma pracy?

Wina bezrobotnych.

popieram opinię 5/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681661 2010-03-16 06:32 Ale za to będziemy mieć ECS, o! (4)

popieram opinię 87/nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 1681683 2010-03-16 07:00 wszyscy już wiemy:ECS,ECS!!! - ily można o tym samym w kółko ???

bodekk

popieram opinię 5/nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1682214 2010-03-16 10:57 to chyba dobrze że bedziemy mieć takie centrum (2)

W końcu Soliarność narodziła się w Gdańsku. jakieś 15 lat temu pojechaliśmy ze znajomymi na wycieczke w góry. Nie mieliśmy gdzie nocować , poszliśmy do klasztoru ale bracia niechętnie zapytali nas skąd jesteśmy. Jak usłyszał że z Gdańska to powiedział OO to wy od Wałęsy , proszę wchodzcie wchodzcie

popieram opinię 3/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1682487 2010-03-16 12:35 nie miałem na chleb - poszedłem do Reala (1)

po prawdzie
liczyłem na degustację
były tylko ulotki bardzo
kolorowe
nigdy nikomu nic nie ukradłem
ani ugryzłem
w umywalni napiłem się
wody i
smutny wyszedłem na miasto

klucha

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1682737 2010-03-16 14:06 no i?

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681663 2010-03-16 06:34 Wedlug przepisow jako lokator mam PRAWO do jednego miejsca parkingowego. Spoldzielnia ma obowiazek udostepnic mi nieodplatne miejsce parkingowe. (8)

dziekuje.

popieram opinię 99/nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681726 2010-03-16 07:31 (1)

a jak jest we wspólnocie mieszkaniowej??
WM też ma OBOWIĄZEK?

nagłówek

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1681739 2010-03-16 07:38 WM to też ty wieć sam byś miał obowiązek zapewnienie miejsca sobie...

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681740 2010-03-16 07:39 Pierwsze słyszę. (3)

Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

popieram opinię 7/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681806 2010-03-16 08:09 to jest bredzenie i chora projekcja posiadacza golfa dwójki (2)

nie ma takich przepisów i nigdy nie było

g:-)

popieram opinię 7/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1682218 2010-03-16 10:58 a co niby złego jest w Golfie II?? (1)

popieram opinię 4/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1682241 2010-03-16 11:07

jego szpan-kierowca :-))))

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1681845 2010-03-16 08:32

prawo to tym masz do tego, aby codziennie rano puścić brąz na porcelanę

popieram opinię 6/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1682013 2010-03-16 09:43

a gdzie to znalazles?

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681667 2010-03-16 06:39 Korzystam z komunikacji miejskiej i mam w nosie wasze problemy parkingowe ;-) (3)

Korzystasz z komunikacji miejskiej wciśnij kciuk do gory, z samochodu kciuk w dół.

popieram opinię 43/nie zgadzam się 226

zgłoś do moderacji opinię 1681708 2010-03-16 07:18 Wcisnąłem kciuk w dół...

ale nie dlatego, że korzystam z samochodu (akurat do pracy jeżdżę autobusem), tylko z powodu twojej durnej wypowiedzi...

rad

popieram opinię 17/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681738 2010-03-16 07:36 (1)

ok zgadzam sie z Toba! ale zauwaz, ze problem ten nie dotyczy tylko zmotoryzowanych! chodniki zatarasowane i w tylku maja to, ze nie da sie po nich normalnie przejsc, na Fiszera we Wrzeszczu "biedni" studenci potrafia nawet na przejsciu dla pieszych stanac i tez maja to gdzies! przejscie na druga strone ulicy czasami graniczy z cudem.... a jakby byl parking to i piesi mieliby latwiejsze zycie!

ala

popieram opinię 8/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1681813 2010-03-16 08:13 Jak jest zakaz to się nie staje i koniec.

a takiemu delikewntowi co źle parkuje wystarczy trzy dni pod rząd wywieźć złoma,i po kłopocie jak zapłaci to się odechce tak parkować.

popieram opinię 7/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681669 2010-03-16 06:41 Najlepiej parkować na podziemnym (6)

i po kłopocie , ale komu by się chciało jechac do hali , lapiej zostawić pod blokiem i kląć na biednych starników że mandacik się dostało.

forget

popieram opinię 23/nie zgadzam się 58

zgłoś do moderacji opinię 1681691 2010-03-16 07:07 Z wypowiedzi bije miłość do ZKM i miesięcznego bilketu..

bodekk

popieram opinię 12/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1681817 2010-03-16 08:14 a gdzie na terenie spółdzielni Morena (2)

jest parking podziemny? chętnie skorzystam :D

me

popieram opinię 20/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1681851 2010-03-16 08:34

Najbliżej chyba przy Zieleniaku.... a nie.... to jest piętrowy.... ale chyba się nada, nie? :-)

popieram opinię 6/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1682553 2010-03-16 12:58

pod Carrefourem :P

popieram opinię 5/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1682025 2010-03-16 09:49 Najlepiej nie kupować samochodów.

I też po kłopocie. I dla właścicieli, i dla służb.

Dudek

popieram opinię 5/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1682097 2010-03-16 10:24

Najpierw trzeba mieć ten podziemny!
A naziemnych nie ma, cała morena jest katastrofą parkingową. Zaparkować pod domem około 22? Zapomnij!

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0
Warte uwagi: