aktualności 24h

Masa Krytyczna w piątek w Gdyni (232 opinie)

Święto Gdańska pod znakiem Euro (70 opinii)

Wjazdówki do Letnicy rozdane. Zamknięte ulice także w Oliwie (185 opinii)

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (263 opinie)

Tydzień smoczych łodzi na Motławie wideo (36 opinii)

Dobrze jest zadbać o własne podwórko (90 opinii)

sport

Pozegnanie sezonu w Starogardzie Gdańskim

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni (100 opinii)

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (232 opinie)

Oby nie trzeba ich było już stosować (21 opinii)

Małaszewska poprowadzi grę koszykarek (5 opinii)

Gra licencjami w II lidze (64 opinie)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

Michniewicz zastąpi Janasa?! (148 opinii)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (2 opinie)

biznes

TPI: giełda w dół, a my zarabiamy nowość

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami żeglugowymi nowość

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (18 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (6 opinii)

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (30 opinii)

aktywne trójmiasto

Koszykarki Demolki i Korestu najlepsze

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (60 opinii)

Wędrówka szlakiem Źródła Marii (42 opinie)

Back To Basket zdobywa sopockie molo (5 opinii)

rozrywka

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (19 opinii)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (23 opinie)

kultura

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (19 opinii)

Artysta nie chce być głodny. Strajk galerii w Trójmieście (248 opinii)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron (17 opinii)

zdrowie

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

rowery

Zmierz się z najlepszymi kolarzami podczas Skandia Maraton Lang Team w Gdańsku ! (11 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

PiS podsumowuje rządy prezydentów Gdańska i Sopotu

Jacek Kurski wyliczał w niedzielę zaniedbania, do których miało dojść podczas dziesięcioletnich rządów prezydentów Adamowicza i Karnowskiego.

fot. Wojtek Jakubowski/KFP

Jacek Kurski wyliczał w niedzielę zaniedbania, do których miało dojść podczas dziesięcioletnich rządów prezydentów Adamowicza i Karnowskiego.

Gdański PiS rozpoczął wczoraj kampanię wyborczą. - Chcemy pokazać, że mieszkańcy mają alternatywę, bo tylko przekonanie o jej braku decydowało dotąd o zwycięstwie PO - mówi poseł Jacek Kurski.



Czy powinien być limit kadencji na stanowisku prezydenta miasta?

nie, zdobywane latami doświadczenie jest nieocenione na tym stanowisku

52%

tak, sprawowana zbyt długo władza rozleniwia i demoralizuje

48%

łącznie głosów: 807

Oficjalnie politycy PiS mówią o cyklu "merytorycznych konwencji tematycznych", które mają się odbywać co kilka miesięcy. Niedzielną poświęcono dekadzie rządów prezydentów Gdańska i Sopotu. Trudno było jednak o kwestie merytoryczne. Spotkanie w Nowym Ratuszu, które zgromadziło kilkudziesięciu lokalnych polityków PiS oraz sympatyków partii rozpoczęła prezentacja multimedialna. Tytuł: "Adamowicz i Karnowski - 10 lat i... dość!"

A dalej - od lat powtarzane zarzuty PiS wobec Pawła Adamowicza i Jacka Karnowskiego. Że prezydent Gdańska sprzedał niemieckiej spółce komunalnej udziały w GPEC, Wyspa Spichrzów jest "pomnikiem nieudolności władzy", a Centrum Haffnera, flagowa inwestycja Sopotu, to nic innego, jak "oddanie za bezcen centrum kurortu w prywatne ręce" [chodzi kompleks budynków tuż przy sopockim molo. Miasto dało grunty, prywatny inwestor pieniądze - red.] Do tego "paraliż komunikacyjny Gdańska", afery korupcyjne, podwyżki cen wody, czy bizantyjski styl życia, który został zobrazowany zdjęciem Karnowskiego w porsche, w którym prezydent dał się sfotografować w prima aprilis i Adamowicz w historycznym kostiumie, w którym występuje w dniu otwarcia Jarmarku św. Dominika.

- To taka przenośna - tłumaczył potem Jacek Kurski. - Chodzi o traktowanie miasta przez obu panów jak prywatną własność.

A potem były już tylko przemówienia działaczy PiS, którzy mają kandydować na radnych jesienią 2010.

- Dobrze by było, gdyby pan Kurski, który mieszka w Gdańsku, czy Aleksandra Jankowska, twarz sopockiego PiS, która na co dzień mieszka w Gdyni, nie wypowiadali się na temat Sopotu, tylko zostawili to mieszkańcom - komentuje Jacek Karnowski.

Paweł Adamowicz: - PiS ewidentnie rozpoczął kampanię wyborczą i przykro, że robi to w stylu, do którego przyzwyczaił nas przez ostatnie lata, czyli populistycznym i nieuczciwym.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 430)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658690 2008-10-27 09:51 Czas wywieźć platfusów na taczkach...!!! (31)

Czas najwyższy...!!!

Świstak

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658711 2008-10-27 10:07 Zgadzam się ale... (15)

Pora wywieźć wszelkie partie na taczkach a zwłaszcza pisuar, który nie umie dokonać porządnego podsumowania rządów miłościwie nam panującego Adamowicza.

Czy Gdańskiem nie może rządzić ktoś bezpartyjny?

Adam Owicz (gedania.wordpress.com)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658767 2008-10-27 11:14 Januszajtis na Prezydenta! (14)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658831 2008-10-27 13:04 BUZAŁA na Prezydenta!!!! (2)

a co

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659089 2008-10-28 01:33 (1)

nienawidzę tego ... Kurskiego

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659097 2008-10-28 08:12 Uczucia nie sprzyjają rozsądnej ocenie

Przez umiejętną propagandę media potrafią dobrego polityka zgnieść - wystarczy przypomnieć, że to nie poseł rozdmuchał sprawę "dziadka z Wehrmachtu", albo jak "świadkowie" jego rzekomej wypowiedzi "ciemny lud to kupi" odmówili zbadania się na wykrywaczu kłamstw.

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658941 2008-10-27 15:56 Wałęsa na prezydenta!! (10)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658956 2008-10-27 16:21 NIEEEEEEEEEE!!!

TW. BOLEK PREZYDENTEM? NIGDY!!!

ZIGZAUR

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658959 2008-10-27 16:33 O Wałęsie słów kilka... (8)

Wałęsa donosił na swoich kolegów z pracy - za co ich nie przeprosił, ani nie zadośćuczynił. Otrzymał mieszkanie na Stogach w latach 70-tych. Jako Prezydent pozwolił zbudować w Polsce republikę bananową opartą na władzy gospodarczej oficerów WSI, SB, betonu PZPR oraz różnych mętów społecznych (np. ułaskawił szefa mafii pruszkowskiej "Słowika"). Trzymał przy sobie Wachowskiego, mimo ostrzeżeń, że to kapitan SB, jako Prezydent bezprawnie 2 razy pobrał teczkę "Bolka", którą 2 razy zdekompletował - czy trzeba więcej dowodów na jego marność? W dodatku dokumenty o współpracy z SB, WSW itp. są w Moskwie i zapewne w Berlinie (a może też w Waszyngtonie czy Tel Awiwie) oraz u SBków lub innych ludzi "układu" (np. gen. Kiszczaka). Wałęsa i inni są podatni na szantaż!

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659048 2008-10-27 20:58 dowody (7)

mówisz o dowodach.. a ja Cie oskarżam o to że mi ukradłeś 200 zł i to jest dowód!! powinieneś siedzieć

piti

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659051 2008-10-27 21:02 Są dokumenty zobacz w książce Cenckiewicza i Gontarczyka (5)

Sam Milczanowski usprawiedliwiał Wałęsę, ale mówił do kamery, ze wiózł wieczorem mu tą teczkę (a to Wałęsa powinien w ministerstwie ją na miejscu ewentualnie przeglądnąć i być sprawdzony przy wyjściu czy nic nie wyniósł - tak jak w czytelniach przechodzi się przez bramki wykrywające czy się nie wynosi książek). To są fakty, czy jak wolisz dowody.

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659052 2008-10-27 21:13 panie!! (4)

drogi Filipie...
po 1 myślisz ze ktoś czyta Twoje wywody?? piszesz artykuły?? ok ale nie rób konkurencji trójmiasto.pl bo oni tu są od mieszania!!
po 2.. załóż własny portal i tam sie chwal
po 3 bez śledztwa w dzisiejszych czasach niczego nie udowodnisz.. nie neguje Twoich słów o Wałęsie, mnie rodzice nauczyli go szanować za to co zrobił, historia dopomogła i go akceptuje.. jeżeli jest tak jak mówisz to wszystko wyjdzie w praniu :)

piti

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659071 2008-10-27 23:13 (3)

ad 1. Mam nadzieję, że ktoś czyta - co prawda dużo odpowiedzi na moje posty jest niezwiązanych z treścią, ale Ty jak widzę przeczytałeś :)

ad 2 Czy to źle dyskutować na jakimś portalu? Jakby każdy zakładał swój to by żadnej dyskusji nie było, pomyślałeś o tym? ;)

ad 3 Tylko, że to wyszło w praniu - w mediach trochę o tym było, ale jednak za mało jak na kaliber sprawy. A teraz ośrodki zainteresowane utrzymaniem mitu Wałęsy będą sprawę rozmydlać - dopóki Wałęsa sam się nie przyzna sprawa będzie w społeczeństwie uznana za niejasną.

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659080 2008-10-28 00:19 (2)

dobra wez juz zluzuj goscio msciwy ty jeden. gdyby nie walesa to bys stal w kolejce po papier toaletowy teraz a nie pisal glupoty na trojmiasto.pl

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659090 2008-10-28 03:04 ooo

podsumował i tyle :) i dobrze podsumował :0

piti

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659096 2008-10-28 08:08 Nie zrozumiałeś za dużo...

Nie odróżniasz sprawiedliwości od mściwości - to nie mi głównie ma Wałęsa zadośćuczynić - tylko tym, którym szkodził! Oraz wszystkim Polakom po trochu jak śpiewał Kazik "Wałęsa, oddaj moje 100 milionów!". Bo rzeczywiście po okresie, kiedy się zasłużył jako Prezydent kompletnie nawalił i jego celowe i nieświadome partactwo odczuwamy w Polsce do dzisiaj - a wtedy Prezydent miał znacznie więcej władzy niż dziś!).

Wałęsa miał spory udział, ale komunizm chylił się ku upadkowi - bez tego Wałęsa by nic nie zrobił. Znacznie więcej zawdzięczamy Papieżowi, Ronaldowi Reaganowi czy nawet mudżahedinom w Afganistanie (tamta wojna mocno nadwerężyła ZSRR).

Polityka - czy tego chcesz czy nie - ocenia się po całokształcie dokonań. I tak marszałek Petain jako dowódca armii uratował w I wojnie światowej, być może całą Francję w bitwie pod Verdun, a później z sukcesami do końca wojny dowodził całą armią francuską - natomiast w trakcie II wojny światowej jako przywódca kadłubowego Państwa Francuskiego był marionetką w ręku Hitlera. W wolnej Francji został zdegradowany, a następnie skazany na śmierć przez rozstrzelanie. Z powodu podeszłego wieku Pétaina (89 lat) i jego zasług dla Francji w I wojnie światowej generał Charles de Gaulle ostatecznie zamienił mu karę na dożywotnie więzienie na wyspie Île d'Yeu, u zachodniego wybrzeża Francji. Wałęsa dopuścił się rzeczy nie tak jaskrawych, ale w sumie nie wiemy czy nie podobnych (nikt nie wie co obiecał jako Prezydent postkomunistom).

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659092 2008-10-28 07:08 Widziałem

Ma dwie stówy w portfelu. To na pewno te Twoje!

Krociech

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658742 2008-10-27 10:36 Czas.... (14)

A co PISuary zrobiły dobrego dla Gdanska nie wspomnę o POLSCE

POgodny

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658743 2008-10-27 10:37 A co zrobiło PEŁOooooooo? (13)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658882 2008-10-27 14:29 przestalo nas osmieszac (12)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658958 2008-10-27 16:31 Ośmieszają nas - PiS był atakowany bo walczył o polskie interesy. (11)

żucie gumy przez Tuska na międzypaństwowej uroczystości, ogłoszenie braku zgody na tarczę w dniu święta narodowego najsilniejszego państwa świata - USA, stwierdzenie Tuska, że Sikorski ma kontrolować Prezydenta w Gruzji (chwytać za rękaw? kneblować usta? Nie wpuścić na trybunę?)

Litwa jest oburzona porównaniem polskiego ministra spraw zagranicznych Radosława Sikorskiego, który w wystąpieniu na temat założeń polskiej polityki zagranicznej w 2008 roku, mówiąc o sytuacji polskiej mniejszości, wymienił obok siebie Litwę i Białoruś. http://www.wprost.pl/ar/129329/Litwa-oburzona-porownaniem-Sikorskiego

Media od Wielkiej Brytanii po Nową Zelandię są oburzone słowami polskiego premiera, który żartował, że chciał zabić sędziego Howarda Webba.
http://fakty.interia.pl/tylko_u_nas/najlepiej_oceniane/news/tusk-wywolal-miedzynarodowy-skandal,1128569,4

Eurodeputowany PO Tadeusz Zwiefka przyłapany przez niemiecką telewizję RTL na gorącym uczynku.
http://hotnews.pl/artpolska-1286.html

Wyprawa Tuska samolotami rejsowymi do USA skończyła się kompromitacją - alarm bombowy spowodował czasowe uwięzienie Tuska w samolocie i opóźnienie programu wizyty, kolejne samoloty zostały opóźnione - pasażerowie przez Tuska nie dotarli na czas. W dodatku według Szefa BBN polskie służby musiały trzy miesiące negocjować, żeby premier nie musiał zdejmować butów na lotnisku. http://wiadomosci.onet.pl/1709049,11,1,1,,item.html

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658965 2008-10-27 16:44 (2)

a daj coś na PiS,

spieprzaj dziadu

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658984 2008-10-27 17:25 Nie zbierałem - poszukaj na tvn24.pl ;) (1)

Albo gazeta.pl - tylko ostrożnie, bo według moich skromnych szacunków ponad połowa niekorzystnych informacji o Prawie i Sprawiedliwości to manipulacje :/

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659028 2008-10-27 19:03

nie dość ze głupi to pewnie jeszcze się maca po wacu jak ktoś mu odpisze

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659000 2008-10-27 17:47 ale ty glupi jestes, az mi cie normalnie szkoda

jak zwykle trzeba wybrac mniejsze zlo czyli PO a nie ten z dupy wyjety PiS

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659039 2008-10-27 19:49

TV PIS to napweno powaga

toom

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659046 2008-10-27 20:38 hmmm (5)

a ile Tobie Pis płaci za wspaniałe komentarze bo niewierzę że jesteś aż tak durny....

ja

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659053 2008-10-27 21:15 Jeśli są dobre to dlaczego według Ciebie jestem durny? (4)

PiS nic mi nie płaci - mam dość tego co się dzieje w Trójmieście i wraz ze stopniem wkurzenia moja aktywność wzrasta ;) Poza tym będę pewnie kandydował znowu w wyborach, a kontakt z wyborcami to podobno podstawa sukcesu.

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659074 2008-10-27 23:28 (1)

człowieku rozwaliłes mnie tym postem przed snem, taki młodzik a już wkur*iasz jak Kaczory... i jeszcze się z tego cieszysz...

lol

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659101 2008-10-28 08:30 Prawda w oczy kole - cieszę się, bo lubię walczyć z fałszem mediów

Jeśli bym nie pisał prawdy, to byś to udowodnił, prawda?

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659082 2008-10-28 00:24 (1)

jak masz dosc tego co w Trojmiescie to sie wyprowadz, no kontakt z wyborcami, podstawa sukcesu tylko wlasnie z nimi masz na trojmiasto.pl taki kontakt ze dostaniesz 0 glosow szkoda ze nie mozesz -1 . PO ma plany, checi, ale co moze zrobic jak Prezydent wszytsko blokuje? Daj im rok wolnych rzadów zobaczysz co potrafia zrobic. Msciwy czlowieku od herezji

żal.pl

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659099 2008-10-28 08:28 Lubię Trójmiasto, tu mam rodzinę, znajomych, ukochane miejsca

Więc może z łaski swojej nie udzielaj tak "świetnych" rad, tylko pomóż tą sytuację naprawić :) Ile dostanę głosów to akurat od Ciebie zależy w niewielkim stopniu - jeśli ktoś jest otwarty, to widzi, że krytykuję merytorycznie, nie obrażam jak Janusz "dla skandalu pokaże nawet penisa" Palikot czy Radek "dorżnąć watahy" Sikorski.

Co do PO - śmiać mi się chce jakim wirtualnym światem, w którym żyjesz. Prezydent RP zawetował na razie kilka ustaw na około 200 (oczywiście większość z nich była mało istotna - typu nadania nazwy uczelni - ale to i tak niewiele). Zapowiedział kilka wet do spraw fundamentalnych - bo w wyborach obiecywał, że takim rozwiązaniom będzie przeciwny I DOTRZYMUJE SŁOWA (w przeciwieństwie do Tuska i PO, które wyborców mają w d...). Kiedy Prezydent Kwaśniewski zablokował rządowi AWS KILKANAŚCIE WAŻNYCH USTAW - czy była taka histeria w mediach, jaki ten Prezydent zły, bo wszystko blokuje? Nie przypominam sobie - raczej analizowano kto ma rację, czy ustawa była dobra czy zła!

Na koniec: Jeśli PO by chciała pokazać jaki ten Prezydent RP jest zły to by uchwaliła mnóstwo tych ustaw, które Prezydent by masowo wetował - i wtedy mieliby jakieś podstawy (nie mówię, że słuszność - bo Prezydent MA PRAWO WETOWAĆ) do mówienia, że "Prezydent nas blokuje" - w obecnej sytuacji to tylko usprawiedliwienie dla nieróbstwa i każdy rozsądny człowiek to widzi.

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658691 2008-10-27 09:56 Populizm PiSu! (22)

Trochę populistyczne te wypowiedzi Kurskiego, który oczywiście wszędzie widzi układ. Wszak w jednej kwestii podpisuje się rękoma i nogami po słowami Kurskiego - paraliż komunikacyjny Gdańska stał się faktem, a Pan Adamowicz tylko i wyłącznie potrafi świecić oczami co chwilę znajdując powody dla których nie ruszają budowy lub przebudowy dróg, więc możesz być pewien Panie Adamowicz, że mojego głosu więcej nie dostaniesz!

Marek Rzepka

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658699 2008-10-27 09:59 no wiesz ;) ale mają być ekrany lcd na przystankach pokazujące JAK BARDZO się komunikacja spóźni ... (2)

Lisicki i inne bufonki robią sobie 'hajtechsity' z miasta pogrążonego w paraliżu komunikacyjnym jakby robili sobie 'jaja na pogrzebie'

niesmaczne to wszystko

MorenaMan

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658707 2008-10-27 10:05 (1)

nie no wyzywanie kogokolwiek nie ma sensu, ale równy populizm co Kurski uprawia Adamowicz ze swoją świtą gdy wchodzi się na stronę miasta a tam same sukcesy i piękne zdjęcia...

A CZEMU PANIE ADAMOWICZ NIE UMIESCIC NA GLOWNEJ STRONIE ZDJEC Z KORKOW Z ORUNII GORNEJ SKAD CODZIENNIE JEDZIE SIE 40-60 MIN?!?!?

Marek Rzepka

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658886 2008-10-27 14:45 hym cała prawda !!!!

kolejne bloki stawiają szumnie nazwyne :),,, a jeździ sie do nich 60-7-1:30 jak jest stłuczka,,,
współczuje wam mieszkańcy,,, mieszkaniec byłego TBS ul. jabłoniwa,,,

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658705 2008-10-27 10:03 A jak ci kurski rozładuje korki? (7)

Jemu chodzi tylko o dorwanie się do koryta, nie ma pomysłu na nic, po prostu za dużo samochodów i tyle!

postny

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658789 2008-10-27 11:54 wykręci korki i wsadzi palce :) (1)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658856 2008-10-27 13:57

w geście Wiktorii :)) - i jak go POpie...y prądem wykrzyczy - zzzzwycięstwo :)

pp

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658899 2008-10-27 14:59 Poseł Kurski mówił o tym - zamiast remontować bez poprawy standardu (1)

należy skupić się na budowie nowych dróg i poszerzeniu kluczowych arterii. To w sumie proste, ale dla Adamowicza i PO za trudne - może skupieni są na czym innym?

Może na tym co w innych miastach?

Centralne Biuro Antykorupcyjne twierdzi, że dwaj architekci powołując się na wpływy w departamencie architektury wrocławskiego urzędu miasta obiecywali pewnemu biznesmenowi przekształcenie gruntów. Usługa miała być kompleksowa – aż do zatwierdzenia decyzji na sesji rady miejskiej. Miało to kosztować cztery miliony złotych. Połowę tej kwoty miał wziąć ktoś z urzędu.
...

Warto też poczytać o przekazaniu pieniędzy przez władze Warszawy z PO na modernizację stadionu Legii, której właścicielem jest ITI (właściciel TVN): ...

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659016 2008-10-27 18:19 Obcięło mój post - spróbuję wpisać część raz jeszcze

Centralne Biuro Antykorupcyjne twierdzi, że dwaj architekci powołując się na wpływy w departamencie architektury wrocławskiego urzędu miasta obiecywali pewnemu biznesmenowi przekształcenie gruntów. Usługa miała być kompleksowa – aż do zatwierdzenia decyzji na sesji rady miejskiej. Miało to kosztować cztery miliony złotych. Połowę tej kwoty miał wziąć ktoś z urzędu.
http://www.prw.pl/articles/index_reports/39/czy-wroclawskim-ratuszem-wstrzasnie-afera-korupcyjna

Warto też poczytać o przekazaniu pieniędzy przez władze Warszawy z PO na modernizację stadionu Legii, której właścicielem jest ITI (właściciel TVN): http://www.pilkarskidziennik.pl/index.php/orange-ekstraklasa/warszawa-dofinansuje-stadion-legii.html

W tym kontekście nie dziwi bojkot TVN przez Prawo i Sprawiedliwość:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1016779,title,Dlaczego-PiS-bojkotuje-TVN,wid,10446298,wiadomosc.html

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658900 2008-10-27 15:01 Napisałem też o tym artykuł (2)

...

Dziesięć lat rządów Platformy Obywatelskiej w Gdańsku pod przywództwem Pawła Adamowicza skłania do próby oceny tego okresu. Szczególnie interesująca, z powodu wciąż zwiększających się korków, jest dziedzina komunikacji.

Przez 10 lat władzom Gdańska nie udało się zbudować drogi z dwoma pasami ruchu z centrum miasta do obwodnicy i lotniska – nieudolność w tym zakresie dotyczy m.in. ul. Słowackiego, ul. Spacerowej – wyremontowanej bez jej poszerzenia czy zwężonej na dolnym odcinku ul. Kartuskiej. Ten ostatni przypadek jest szczególnie jaskrawy, ponieważ stworzono wysepki w miejscu gdzie mógł przebiegać trzeci pas ruchu – mógłby tam odbywać się ruch wahadłowy, rozwiązanie często spotykane w Europie. Brak planowania i zdolności przewidywania, określając łagodnie, widać najwyraźniej w przestarzałym i zmienianym w niewielkim stopniu układzie drogowym południowej części Gdańska, gdzie od wielu lat powstają wciąż nowe osiedla. Drogi pozostają wąskie i często są zakorkowane. Brak spójnej koncepcji widoczny jest także na przykładzie budowanej na granicy Gdańska i Sopotu hali na 15 tysięcy miejsc. Nie będzie ona miała przez jeszcze wiele lat po otwarciu dwupasmowego dojazdu.

Inwestycje drogowe prowadzone w Gdańsku to najczęściej remonty istniejących ciągów, nie poprawiające znacząco przepustowości dróg w Gdańsku. Oczywiście nowa nawierzchnia czy dodanie ścieżek rowerowych poprawia sytuację mieszkańców, a wymiana instalacji podziemnych najczęściej jest przydatna, ale przeznaczenie tych środków na budowę nowych ciągów komunikacyjnych czy poszerzenie istniejących o dodatkowe pasy ruchu poprawiłoby sytuację nieporównanie bardziej. Osobną sprawą jest tempo prowadzenia prac – powodujący gigantyczne korki remont centrum Gdańska trwałby znacznie krócej, gdyby prace prowadzone były także po godzinie 14.00. O powolnym tempie remontu wielokrotnie informowały lokalne media. Zdumienie budzi fakt, że Paweł Adamowicz w ostatnich dniach w telewizyjnych reklamówkach chwali się tą inwestycją!

Kolejny przykład braku elementarnej logiki w zarządzaniu Gdańskiem widać na przykładzie stawiania sygnalizacji świetlnych. Nie są one realizowane pod kątem poprawy bezpieczeństwa, co mogłoby uratować życie i zdrowie wielu mieszkańców Gdańska. Najbardziej jaskrawym tego przykładem jest kilkuletnie oczekiwanie na zbudowanie sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych na ul. Trakt Świętego Wojciecha. Jest to jedna z dwóch tras przelotowych z Gdańska na południe Polski, samochody jadą tam z dużą prędkością - często znacznie przekraczając 100 km/h. W tym czasie zbudowano wiele sygnalizacji na ulicach, gdzie ruch jest znacznie mniejszy i wolniejszy – są również sygnalizacje zbędne, na przykład postawione przed rondami. Z powodu braku decyzji o postawieniu sygnalizacji świetlnej na Trakcie Świętego Wojciecha zginęli tam ludzie – władze Gdańska z Pawłem Adamowiczem włącznie ponoszą pośrednio odpowiedzialność za ich śmierć.

Prezydent Gdańska odpowiada za funkcjonowanie wszelkich podległych mu służb, dlatego powinien mieć jak największą wiedzę o swoim mieście. Im więcej czasu Prezydent dużego miasta poświęci na pracę merytoryczną tym lepsze funkcjonowanie miasta. W tym kontekście duże wątpliwości budzi zasiadanie Pawła Adamowicza w Radzie Nadzorczej Gdańskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej oraz Radzie Nadzorczej Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A. W dodatku w obu radach pełni on funkcję przewodniczącego. Prezydent dużego miasta, a zwłaszcza takiego jak Gdańsk, ma oczywiście do wypełnienia także funkcje reprezentacyjne. Jednak wygląda na to, że Paweł Adamowicz koncentruje się głównie na uświetnianiu swoją osobą niezliczonych większych, mniejszych i całkiem małych uroczystości. Jest to oczywiście sympatyczne dla innych osób biorących udział w tych imprezach oraz pozwala na bardzo częstą obecność w mediach, ale nie może pozostać bez wpływu na jakość zarządzania miastem.

Nieudolność władz Gdańska widoczna jest nie tylko w dziedzinie komunikacji, ale poruszenie innych zagadnień wymagałoby znacznie obszerniejszego tekstu. Poza tym zaniedbania i błędy w infrastrukturze komunikacyjnej są jednym z ważniejszych czynników hamujących rozwój naszego pięknego miasta.

Filip Stankiewicz

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659111 2008-10-28 09:01 (1)

to chcesz zeby bylo szybko czy bezpiecznie?

bo raz chcesz budowac swiatla na TŚW, a drugi raz jęczysz na Kartuską - gdzie od zmian nie było ani jednego wypadku śmiertelnego?

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659117 2008-10-28 09:09 Na Kartuskiej są światła na przejściach - niebezpiecznie było

z powodu szerokiego pasa, ale za wąskiego dla dwóch aut. Po przebudowie i wyznaczeniu standardowych 3 lub 4 pasów byłoby i szybciej i bezpieczniej!

A zbudowane wysepki są kpiną z kierowców, pieszym bezpieczeństwa raczej nie poprawiają (jak ktoś wejdzie na zielonym to bezpiecznie przejdzie ulicę).

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658710 2008-10-27 10:07 (1)

nie no wyzywanie kogokolwiek nie ma sensu, ale równy populizm co Kurski uprawia Adamowicz ze swoją świtą gdy wchodzi się na stronę miasta a tam same sukcesy i piękne zdjęcia...

A CZEMU PANIE ADAMOWICZ NIE UMIESCIC NA GLOWNEJ STRONIE ZDJEC Z KORKOW Z ORUNII GORNEJ SKAD CODZIENNIE JEDZIE SIE 40-60 MIN?!?!?

PS. Postny nie piszę o tym, że Kurski rozwiąże problemy bo dla mnie postać Kurskiego jest żałosna, ale równie żałosna co Adamowicza co świeci oczami na lewo i prawo a problemów miasta tych codziennych nie rozwiązuje.

Marek Rzepka

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659110 2008-10-28 08:58 Poseł Kurski nie będzie kandydował na Prezydenta Gdańska!

A dlaczego tak oceniasz posła Kurskiego? Może jakieś przykłady? Przez umiejętną propagandę media potrafią dobrego polityka zgnieść - wystarczy przypomnieć, że to nie poseł rozdmuchał sprawę "dziadka z Wehrmachtu", albo jak "świadkowie" jego rzekomej wypowiedzi "ciemny lud to kupi" odmówili zbadania się na wykrywaczu kłamstw. Jednak nawarstwienie wielu takich półprawd i kłamstw powoduje, że ludzie tworzą sobie zły obraz danej osoby.

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658729 2008-10-27 10:21 To pewnie sie zgodzisz z Kurskim (2)

ze remonty sa jeszcze gorsze, jak to bylo podczas kampani w Warszawie. Przeciez tamtejsza Pani Prezydent jest zla, bo remontuje. Adamowicz jest zly bo nie remontuje? A czy aby napewno?

pol

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658746 2008-10-27 10:43

ale Adamowicz ani nie remontuje, anie nie buduje nowych...Zresztą co za różnica czy w korkach będę stał na wyremontowanej drodze czy po starej zniszczonej?! dlaczego planując rozwój nowych dzielnic Urząd Miasta nie myśli o OD RAZU o rozbudowie układu komunikacyjnego w tych częściach miasta? Brakuje pieniędzy czy wyobraźni?! łatwo jest uchwalić nowe plany miejscowe pod mieszkaniówkę a trudniej już uruchomić myślenie?

Marek Rzepka

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658904 2008-10-27 15:05 Gronkiewicz-Waltz jest zła, bo paraliżuje miasto

Można remontować równocześnie drogi w odległych dzielnicach - jak się remontuje naraz kilka ważnych ulic w jednej dzielnicy to miasto STOI. Krytykuje się jej głupotę, nie fakt remontowania!

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658850 2008-10-27 13:46 Widzieliście minę Kurskiego, chyba już też widzi zbliżający się koniec PiSu. (3)

Już mu się nawet nie chciało uwiarygodnić tych populistycznych bredni, które wyrecytował, odpowiednią grą aktorską :).

Mikolaj

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658902 2008-10-27 15:03 Widziałem, że mówił z przekonaniem (2)

Każdego można zrobić niekorzystne zdjęcie i dobrze o tym wiesz - od redakcji zależy czy da ładne zdjęcie czy brzydkie. Po tym można się domyślić, czy redakcja jest obiektywna czy nie ;)

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659085 2008-10-28 00:35 (1)

ty napewno nie jestes obiektywny

ha!

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659103 2008-10-28 08:33 Możliwe - ale w przeciwieństwie do Mikołaja

byłem naocznym świadkiem (gdyby tam był to by się na pewno pochwalił).

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659100 2008-10-28 08:30 porównywanie Adamowicza i Kurskiego (1)

to jak porównanie kiły i syfilisu.
"Wybór należy do Ciebie"

alternatywy brak

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659107 2008-10-28 08:49 Poseł Kurski nie będzie kandydował na Prezydenta Gdańska

Kandydat Prawa i Sprawiedliwości byłby lepszy (zresztą gorzej już nie może być, a warto przewietrzyć i sprawdzić papiery Urzędu Miasta), ale u nas na złość mamie odmrożę sobie uszy - jak nie lubię Kaczyńskiego czy Kurskiego, to żeby się nie cieszyli zagłosuję na Adamowicza. To nic, że potem będę stał godzinami w korkach. SMUTNE.

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658692 2008-10-27 09:57 Do swistaka (1)

czas ciebie skierowac do psychiatry

zapo

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658737 2008-10-27 10:32 ciebie zapo na weneryczny...

Swistak

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658693 2008-10-27 09:57 Wiadomo... (6)

...Tam gdzie P. Kurski tam chamska i nieuczciwa walka .Czyli żałosne łchwytanie tonących brzytwy.

Darek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658765 2008-10-27 11:13 bo tonący brzydko się chwyta ...

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658788 2008-10-27 11:53 prawda o PO (4)

PiS chciał spokojnie wraz z PO rzadzic Polska.
Obrazony Donald Tusk, ze nie zostal Prezydentem a PO przegralo wybory postanowil NISZCZYC PIS ,a przede wszystkim POLSKE.

Kaczynscy chcieli od poczatku z Tuskiem wspolpracowac i rozsadnie sie podzielic stanowiskami.

Obrazony Tusk wolal 24 miesiace NISZCZYC i wlasnie WZNIECAC AWANTURY niz usiasc do stolu i sie dogadac.

To Donald Tusk podzielil Polaków na moherow i nie moherow. Nigdy wczesniej w Polsce ktos tak nie podzielil Polakow jak Donald Tusk.
To PO i jej wyborcy uznaja ze sa Polacy lepsi i gorsi. Ci lepsi to Polska A czyli Polska zachodnia i Polska B ( sciana wschodnia ) czyli gorsza i gorsi Polacy.

Bezgraniczne chamstwo to PO i jej bezmyslni wyborcy, ktorzy uwierzyli fircykowi obiecujacemu cuda, cuda ktore naturalnie nie mogly sie pojawic.

Wyborcy PO gorzej niz 90 letnie babcie moherowe uwierzyli w kononowicza polskiej sceny politycznej, Donalda Tuska, a ten ich naturalnie i co bylo do przewidzenia dla kazdego myslacego czlowieka OSZUKAL jak bande durakow ha ha.

PO wraz z TVNen codziennie atakowalo przez 2 lata i teraz przez 1 rok kolejny PiS, Kaczynskich, Prezydenta. Byl faszyzm i dyktatura niby w Polsce na Jamajce pisali o tym nawet itd...

dramat jakich durni ma za wyborcow PO, stado baranow dla ktorych DODA to gwiazda, wierzacych w cuda a nie uczciwa prace dla siebie i Polski

aa

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658791 2008-10-27 11:55 nikt w to nie wierzy, więc daruj sobie.

Według jarkacza stoimy tam gdzie ZOMO i dobrze to pamiętamy.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658840 2008-10-27 13:23

Jak kończy się współpraca to najlepiej wie SO i LPR.
PiS tak dba o rozwój Gdańska że zabrał dotacje na budowę Trasy Sucharskiego. Dobrze że pierwszy odcinek A1 rozpoczęto przed rządami PiS-u. Dzięki PiS drugi odcinek jest opóźniony o rok i droższy o 100%

Dżon

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658849 2008-10-27 13:43 eee

Z tą prawdą to sobie wiesz gdzie idź... komentarz jest taki, że Kurski działa w sposób chamski i nieuczciwy i to jest fakt.

As

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659087 2008-10-28 00:40

Wez sie koles puknij w chory leb, mohery byly przed PO, a PiS wziol sobie LPR i SO i we troje pokazali jacy sa uczciwi :D i brawa dla nich POLSKA to widziala, i na PO zaglosowala, jeszcze jakby prezydent nie byl jaki jest to by PO moglo robic cos konstruktywnego , a tak zaraz Veto Veto i gdakanie kaczorów

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658694 2008-10-27 09:57 Czas wywieźć PiSiorów na taczkach. (1)

Koniec ich mendzenia i pijackich żali...

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658855 2008-10-27 13:51 spokojnie POkomuna trzyama sie mocno ...!!!1

buhahahah

max\

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658695 2008-10-27 09:57 Przydało by się oświadczenie i wyjaśnienie mieszkańcom Sopotu co się stało w kwestii julke vs Karnowski (4)

Panie Karnowski - jeśli Pan tego nie zrobi, wychodzę z założenia, że jest Pan wiinny

Sopociak

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658703 2008-10-27 10:02 udowodnij, że nie jesteś złodziejem (3)

jeżeli tego nie zrobisz, wychodzę z założenia że jesteś winny

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658784 2008-10-27 11:45 on na nagraniu pokazal ze jest zlodziejem (2)

wiec to on ma udowadniac ze nim nie jest.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658853 2008-10-27 13:50 Słyszałes tylko to co miałeś usłyszeć.

Przygotowane nagranie w przygotowanej specjalnie sytuacji. Dajesz się manipulować jak młody jelonek.

julka

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658859 2008-10-27 13:57 w którym miejscu hehe

-buduję dom
-chcę tam 2 mieszkania

w sklepie:
-chcę 2 bułki
{oczywiści chcę je za darmo i jestem złodziejem}

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658696 2008-10-27 09:58 No cóż

I mówi to najbardziej kryształowy człowiek ostatnich dziesięcioleci. Nie twierdzę, że Budyń i Karnowski to uczciwi ludzi - powinni już dawno wylecieć. Ale akurat promowanie PiSu przez Kurskiego to strzelanie sobie w sam środek potylicy.

bacanadmorzem

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658697 2008-10-27 09:58 (2)

Nie powiem że rządy Adamowicza są pasmem spektakularnych sukcesów. Ale w mieście się dzieje na miarę możliwości budżetu. Dla przejęcia władzy nie wystarczy już tylko krzyczeć że jest źle i wszystko się zrobi lepiej - trzeba jeszcze powiedzieć konkretnie jak. A tego to pan Kurski nie wie, bo dobry jest tylko do zakrzykiwania.

Swoją drogą start kampanii z twarzą Kurskiego świadczy o tym jaki poziom zaplanowali PiSowcy dla Gdańska: krzyczeć, brudzić i oczerniać, a ciemny lud to kupi. A może nie? Zobaczymy.

Waz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658717 2008-10-27 10:12 hehe (1)

"a ciemny lud to kupi"
to że cytujesz ten tekst świadczy że w ciemno kupujesz tekty innych ...bo udowodniono, że to nie słowa kurskiego ..ale ciemny lud wykształciuszków kupił to
hehe
hasełka rodem z posła nowaka lub prof. od wesz niesiołowskiego:)

lmmisiek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658766 2008-10-27 11:14 udowodniono? podaj gdzie?

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658698 2008-10-27 09:58 A co za jeden, ten kurski? (1)

wywalają go drzwiami, a ten wskakuje oknem, byle bliżej żłobu. Żałosne....

postny

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658749 2008-10-27 10:52

Prawda w 100%

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658700 2008-10-27 10:00 PiS alternatywą??? (11)

Że to niby Kurski ma byc alternatywą dla PO? Mój TY Boże - jakiego mnie stworzyłes takiego mnie masz.

mam nadzieję że pisiory juz nigdy nie wróca do władzy, mam nadzieję że stana się szybko wyrwana kartka w historii Polski. mam nadziję że moja rodzina nigdy nie będzie musiała oglądac tych awantur ktore nam zaserwowali. mam nadzieję..........

mirek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658787 2008-10-27 11:51 PiS i awantury? (10)

PiS chciał spokojnie wraz z PO rzadzic Polska.
Obrazony Donald Tusk, ze nie zostal Prezydentem a PO przegralo wybory postanowil NISZCZYC PIS ,a przede wszystkim POLSKE.

Kaczynscy chcieli od poczatku z Tuskiem wspolpracowac i rozsadnie sie podzielic stanowiskami.

Obrazony Tusk wolal 24 miesiace NISZCZYC i wlasnie WZNIECAC AWANTURY niz usiasc do stolu i sie dogadac.

To Donald Tusk podzielil Polaków na moherow i nie moherow. Nigdy wczesniej w Polsce ktos tak nie podzielil Polakow jak Donald Tusk.
To PO i jej wyborcy uznaja ze sa Polacy lepsi i gorsi. Ci lepsi to Polska A czyli Polska zachodnia i Polska B ( sciana wschodnia ) czyli gorsza i gorsi Polacy.

Bezgraniczne chamstwo to PO i jej bezmyslni wyborcy, ktorzy uwierzyli fircykowi obiecujacemu cuda, cuda ktore naturalnie nie mogly sie pojawic.

Wyborcy PO gorzej niz 90 letnie babcie moherowe uwierzyli w kononowicza polskiej sceny politycznej, Donalda Tuska, a ten ich naturalnie i co bylo do przewidzenia dla kazdego myslacego czlowieka OSZUKAL jak bande durakow ha ha.

PO wraz z TVNen codziennie atakowalo przez 2 lata i teraz przez 1 rok kolejny PiS, Kaczynskich, Prezydenta. Byl faszyzm i dyktatura niby w Polsce na Jamajce pisali o tym nawet itd...

dramat jakich durni ma za wyborcow PO, stado baranow dla ktorych DODA to gwiazda, wierzacych w cuda a nie uczciwa prace dla siebie i Polski

Pawel30 informatyk agnostyk

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658793 2008-10-27 11:57 Paweł agnostyk == tadzio bredzik z Torunia? (4)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658923 2008-10-27 15:35 moze merytoryczniej troche osiolku? (3)

sprawdz co slowo "merytorycznie" znaczy w encyklopedii online, bo wiem, ze w domu jej nie masz.

Pawel30 informatyk agnostyk

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658960 2008-10-27 16:36 głąbie, wklejasz ten sam tekst do znudzenia (2)

a i tak nikt w to nie wierzy.był i jest strasznym chamem, dzielącym Polaków na wrogie obozy. Gdańszczan, ludzi walczących z komuną, nazwał ZOMOWCAMI. My to dobrze zapamiętaliśmy i PiS nie ma tu żadnych szans, więc spadaj szukać innych trudnych wyrazów, dokształć się :)

GD

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659108 2008-10-28 08:54 Źle zrozumiałeś wypowiedź Premiera (1)

to była jedynie odpowiedź na niespotykaną agresję i zakłamanie mediów i opozycji. Być może jedyna możliwość zmobilizowania elektoratu patriotycznego, aby nie dał się nabrać na triki speców od PR-u. Może metoda nie najlepsza, ale przynosząca większe szkody tylko przy skrajnym wykonaniu. Tyle, że obelżywa wersja antagonizowania społeczeństwa była raczej udziałem PO. Stwierdzenie: "oni stoją tam gdzie wtedy stało ZOMO" odnosiło się ogólnie do przeciwników (nie dotyczyło każdego, kto nie sympatyzuje z PiS) i nie było tak ostre jak stwierdzenia polityków PO. Epitety: "moherowe berety" (Tusk), "bydło", "dyplomatołki" (Bartoszewski), "wyrżnąć watahy" (Sikorski), "renegaci", "kreatury" (Niesiołowski), "dureń" (Wałęsa senior), "mohery", "radio mawryja", itp. odnosiły się do wyraźnie określonej grupy ludzi - sympatyków PiS lub księdza Tadeusza Rydzyka (z reguły utożsamiane - choć nie są tożsame w 100%).

Filip Stankiewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659115 2008-10-28 09:08

motyla noga, co za epitety.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658871 2008-10-27 14:17 (4)

Ja tam jestem zadowolony, że Tusk jest premierem. Przynajmniej nie musze ogladac codziennie twarzyczki Giertycha, Leppera i Jarusia + świty w mediach.
Polska nie żyła niczym innym jak tylko "co tam nowego nasi politycy wymyslili".
Jeszcze od czasu do czasu Jaruś coś wymysli, ale to nei to samo, co 2 lata temu.

Michal22 informatyk

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5658925 2008-10-27 15:36

..a ja jestem niezadowolony, bo musze ogladac codziennie twarze tuska, palikota, nowaka czy niesiołowskiego ..i tym, że musze wysłuchiwac co nowego oni wymyslą na PiS ...ta sama retoryka co:)

lmmisiek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5658930 2008-10-27 15:41 Giertych i Lepper zainstnieli TYLKO I WYLACZNIE dzieki Donaldowi Tuskowi (2)

Donald Tusk swoja buta, uporem, arogancja wbrew woli Polakow postanowil ze nie bedzie koalicji POPiS i ze PO bedzie niszczylo PiS, rząd PiS ( a wiec i Polske za pieniadze podatnikow!).

W 2006 Jaroslaw Kaczynski ponowil propozycje zakopania sporow i nawiazania koalicji.
PO ani nie chcialo wtedy koalicji, ani przyspieszonych wyborow, bo rząd PiS mial bardzo dobre notowania.

Cel PO i stajacej za nim stacji TVN, RMF, GW bylo zapiekle jadowienie sie i niszczenie PiS za wszelka cene. Doszlo nawet to absurdow z cytowaniem prasy z Jamajki. W glupocie PO nikt nie pobije.

Kaczynski od samego poczatku wyciagal reke do Tuska, takze przed wyborami 2007 i po wyborach.

Co zrobil z tymi propozycjami Tusk dobrze wiemy.

Od roku PO nie koncentruje sie na uchwalaniu ustaw, ktorych mialy byc pelne szuflady po pracy gabinetu cieniasow PO od 2005-2007, tylko najpierw na probie zniszczenia CBA i jej szefa, potem na dorszu za 3zl z baru,a potem na robieniu szumu wokol zepsutego komputera Ziobry.

Pawel30 informatyk

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5659022 2008-10-27 18:35 Wiesz co, w zasadzie nie powinienem tego pisać, ale co tam.. (1)

Pisanie wszystkiego na jedno kopyto (czyli: jaki ten PiS wspaniały, a PO do bani) czyni twoje posty strawnymi jedynie dla fanatyków i współwyznawców PiS, a u całej reszty wywołuje co najwyżej uśmiech pobłażania.

Wyluzuj trochę

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5659106 2008-10-28 08:49

...no nie trafiony komentarz, bo tam są suche fakty, anie paplanina ..wiec szkoda czasu na pisanie o fanatykach, bo ta retoryka to jakaś taka średnia ...

lmmisiek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: