aktualności 24h

Rusza remont ul. Powstańców Warszawskich (140 opinii)

Ul. Marynarki Polskiej pod lupą drogowców. Wykonawca już poprawia ścieżki rowerowe (135 opinii)

Architekci z Gdyni zaprojektują Muzeum II WŚ (373 opinie)

Nocna walka o karnety na basen na Chełmie atrykuł czytelnika (226 opinii)

1 września na Westerplatte i w I LO w Gdańsku wideo (243 opinie)

Jesień remontów w Sopocie: plac, drogi i ścieżka rowerowa (65 opinii)

sport

Skład koszykarzy Trefla zamknięty (10 opinii)

48. Bieg Westerplatte wystartuje w sobotę (34 opinie)

Gdańscy żużlowcy ze srebrem MDMP (40 opinii)

Gdańskie unihokeistki wśród najlepszych w Europie (9 opinii)

Marek Zieńczuk: Wróciłem do domu! (111 opinii)

Asseco Prokom jedzie szukać formy na Litwę (21 opinii)

Najmłodsi floreciści uczcili rocznicę Porozumień Sierpniowych

Trójmiejscy deskarze na medalowym kursie w mistrzostwach świata (2 opinie)

kultura

Marek Weiss: Nowy sezon, nowe wyzwania (2 opinie)

Co robią kobiety w muzeum? (2 opinie)

Wirtualny etos "S" (11 opinii)

moto

Ekscentryczny Francuz. Citroen C5 1.6 THP (39 opinii)

uroda

Fotodepilacja lepsza niż laser (10 opinii) atrykuł sponsorowany

biznes

Wpadki pracodawców na rozmowach kwalifikacyjnych (15 opinii)

Park lokomotyw Lotosu coraz większy nowość (2 opinie)

Nowe centrum magazynowe w Gdańsku (8 opinii)

Terminal gazowy na Zatoce Gdańskiej bez unijnego wsparcia (6 opinii)

Pomorskie prywatyzacyjne hity i kity (58 opinii)

10 proc. urzędników do zwolnienia. Przedsiębiorcy: To za mało! (25 opinii)

rozrywka

Planuj tydzień: Wilno, latawce, Memling i jazz nowość

Teraz Litwa! (18 opinii)

praca

Czy telefon od szefa może zakończyć urlop? (19 opinii)

budownictwo

Salon z aneksem kuchennym pani Anity (38 opinii)

kryminalne

Trzymał w domu narkotyki. Dwa tysiące porcji (38 opinii)

fakty i opinie

dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Plaża w Brzeźnie będzie większa

Plaża w Brzeźnie zamieniła się w wielką piaskownicę.

fot. Maciej Naskręt/trojmiasto.pl

Plaża w Brzeźnie zamieniła się w wielką piaskownicę.

Odwiedzających plażę w Brzeźnie straszą hałdy szarego piachu i ogromna rura położona wzdłuż plaży. Uspokajamy: to nie budowa Gazociągu Północnego, lecz refulacja brzegu morskiego.



Do tej pory zrefulowano około 1000 m plaży Brzeźnie

fot. Maciej Naskręt/trojmiasto.pl

Do tej pory zrefulowano około 1000 m plaży Brzeźnie

Co to takiego? Prace polegające na poszerzeniu i odbudowie plaży przy pomocy piachu wyciągniętego z dna morskiego. W Brzeźnie trwają od połowy grudnia i mają się zakończyć w ostatnich dniach stycznia.

- W trakcie inwestycji zostanie naniesione 125 tys. m. sześc. piachu. Całe przedsięwzięcie kosztuje 2 miliony złotych - mówi Roman Kołodziejski, główny inspektor ochrony wybrzeża morskiego w Urzędzie Morskim w Gdyni, który finansuje te prace.

Jak refulowana jest plaża w Brzeźnie? Specjalistyczny statek, pogłębiarka, podnosi z dna piach. Ten trafia do ładowni, a stamtąd 600-metrowym rurociągiem o przekroju pół metra, przesyłany jest na plażę. Wtedy do pracy włączają się spycharki, które rozprowadzają naniesiony piach.

Mieszkańcy Brzeźna obawiają się, że naniesiony piach nie zmieni barwy z szarej na złocistą. To skutecznie zniechęci mieszkańców Gdańska do spacerów, a turystów do wypoczynku. Co na to inwestor?

- Piach wydobyty z dna morza w ciągu dwóch tygodni utleni się. Nie będzie żadnej różnicy w kolorze między nim, a piaskiem leżącym na plaży od lat - uspokaja Roman Kołodziejski.

Podobne prace były prowadzone w minionych latach na jelitkowskiej plaży, w Sopocie, a także na Półwyspie Helskim. W ostatniej dekadzie Urząd Morski w Gdyni zlecał refulacje, podczas których naniesiono na plaże w sumie 10 mln m sześc. piasku.
autor

więcej na ten temat:

dodaj zdjęcie dodaj swoją opinię

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 215)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575695 2010-01-12 12:35 W Gdyni to nic nie dało (25)

ponieważ morze i tak "upomniało się" o swój teren i plaża wróciła do poprzednich rozmiarów

A

popieram opinię 70/nie zgadzam się 27
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575707 2010-01-12 12:39 Bo w Gdyni nic nie ma sensu :) (17)

Brawo nasze morze :)

Donald

popieram opinię 36/nie zgadzam się 29
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575718 2010-01-12 12:46 (14)

Brzeźno to PATOLOGIA na maxa!! SYF,KIŁA I MOGIŁA!! Wstyd tam turystów wpuścic,bo jak zobaczą okolice to juz na pewno do polski na wakacje nie wrócą...

Zenek,Czesław,Jurek i Zbychu

popieram opinię 15/nie zgadzam się 56
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575735 2010-01-12 12:55 Patriota się odezwał co Polska przez małe p pisze. (3)

popieram opinię 36/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576127 2010-01-12 16:16 mówi się- jest napisane (2)

a nie - pisze

miodek

popieram opinię 5/nie zgadzam się 14
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576193 2010-01-12 17:01 forma pisze jest od roku tak samo poprawna jak jest napisane :) (1)

jw

eM

popieram opinię 6/nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 1576350 2010-01-12 18:39 debile

Jeden głupszy od drugiego. Forma "pisze" jest poprawna od zawsze - w niektórych kontekstach. Tak jak tym wypadku, gdy chodzi o samą czynność pisania, a nie o "bycie napisanym".

Wolf

popieram opinię 19/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575745 2010-01-12 12:59 (2)

Wstyd to jest chyba u ciebie w domu "SYF,KIŁA I MOGIŁA" że gości nie wpuszczacie? Brzeźno to jedna z bardziej atrakcyjnych dzielnic przy samym morzu bez blokowiska dresów i nadmiaru betonu. Dla mnie to mały Sopot bez tłoku i najaranych dzieciaków.

gabriel

popieram opinię 27/nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576002 2010-01-12 14:59 (1)

Teraz to trochę przesadziłeś. Oboje wiemy że to minąłeś się z prawdą szerokim łukiem. A najbardziej podoba mi się stwierdzenie: "bez blokowiska dresów i nadmiaru betonu". Jasne ;-P

PixiPongo

popieram opinię 12/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1576141 2010-01-12 16:26 to się nazywa...

..miłość do "małych ojczyzn" ,czyli patriotyzm lokalny, wiem coś o tym ,ponieważ sam jestem z Nowego Portu i słowa nie dam złego powiedzieć o "mojej dzielnicy" ale to jest piękne i w tym przypadku Brzeżno jest OK :)

T-29

popieram opinię 9/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1575776 2010-01-12 13:16

a co stogi czy jelitkowo ma lepiej?

popieram opinię 6/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576034 2010-01-12 15:16 Syf, kiła i mogiła (5)

Pewnie dlatego trzeba płacić po kilkanaście tysięcy za metr mieszkania w tym syfie. ;)

popieram opinię 2/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576084 2010-01-12 15:45 (4)

Słuchajcie Mądrale.Widze po wpisach,ze chyba nikt z Was nie był w brzeźnie skosro takie pierdoły piszecie.A najbardziej podoba mi sie tekst "bez blokowisk,dresów itp..." Przejdz sie chłopcze jeden z drugim na ulice chodkiewicza,pck,łozy czy hallera obok biedronki. Miałem "przyjemnośc"tam wynajmowac mieszkanie. 60% sąsiadów to kloszardzi,narkusy i inne ścierwo więc pytam czy to tam mieszkania kosztują kilkanaście tys za metr?? Jak nie wiecie lamusy o czym piszecie ,to polecam nie udzielac się. A teraz pytanie :
Gdzie tam jest takie bajabongo jak piszecie??

Zenek,Czesław,Jurek i Zbychu

popieram opinię 3/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 1576148 2010-01-12 16:31

takie jak na każdym innym osiedlu..chyba,ze chcesz zamieszkać w grodzonych gettach-enklawach, uzbrojonych w monitoring, gdzie znajomi ciebie odwiedzający są przeszukiwani przez ochroniarzy...dziękuję ,wolę zderzyć się z rzeczywistością,niż tchórzliwie zamykać się w kokonie;/

T-29

popieram opinię 7/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576412 2010-01-12 19:33 żal mi Cię (1)

Mieszkam w Brzeźnie noszę dresy a nie uważam się za gorszego od kogoś kto ubiera jeansy. Sam jesteś ścierwem nikt Tobie mieszkania nie kazał tam wynajmować. Mieszkam w domku nad samym morzem i uwierz że nie byłoby Cię stać na taki . Jesteś pewnie jakąś pierdołą pokrzywdzoną przez życie i musisz kompleksy odreagowywać na internecie.

popieram opinię 6/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 1577085 2010-01-13 09:30

Ooo to jak już w brzeźnie dresy uwazają sie za normalnych ludzie, to ta nie moze byc dobrze.

Dresy sa do uprawiania sportu i innych czyności życiowych do których nie wymagany jest przyzwoity ubiór (np wyrzucanie śmieci), a nie do chodzenia na imprezy, do urzedu, do PRACY. Kultury troche :)

popieram opinię 2/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1576497 2010-01-12 20:39 Bajabongo

A wpisz w googla chociazby "Nadmorska Osada".

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1575788 2010-01-12 13:21 plaża w Redłowie jest śladowa, tam trzeba by przeprowadzić

refulacje. I to jak najszybciej bo latem nie będzie gdzie się położyć.

popieram opinię 6/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 1576456 2010-01-12 20:07 twój post nie ma sensu...

jw

Rufi

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575797 2010-01-12 13:25 Ale w gdyni smierdzi sledziem! (1)

:|

niszczyciel_destrojer

popieram opinię 28/nie zgadzam się 21

zgłoś do moderacji opinię 1576150 2010-01-12 16:33

nic na to już nie poradzisz...kibole miejscowego klubu;)

T-29

popieram opinię 6/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 1575833 2010-01-12 13:47

Nie wiem ile masz lat i jaką plaże pamiętasz ale może plaża jest mniejsza niż po poszerzaniu ale na pewno jest o wiele większa niż przed tą akcją !

i_tyle

popieram opinię 6/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1575860 2010-01-12 13:55 W Gdyni zapomnieli wprowadzić opłat za chodzenie po plaży.

20 pln abonament tylko dla mieszkańców zameldowanych minimum trzy pokolenia w Gdyni i tylko 200 m od miejsca zamieszkania.

a

popieram opinię 14/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1576467 2010-01-12 20:13 MMMMAAAXXXX

szukajcie na youtube TEST TO EURO 2012 - MAXI SKM GDANSK to projekt nowego sposobu pakowania na EURO pasażerów do starych kolejek ;) hehehehe......

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1577147 2010-01-13 10:09 ... (1)

Do puki w Gdyni nie zrobi się umocnienia brzegowego, morze zawsze będzie upominało się o swoje. To wszystko ze względu na port i zawirowania wodne występujące przy tego typu hydrobudowlach. Tam trzeba na to wydać parę milionów więcej.

Hydrotechnik

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1578419 2010-01-13 20:08

Jak już to PÓKI ! ...

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575698 2010-01-12 12:35 (2)

i bardzo dobrze bo plaza jest mala brawo UMorski (...)

jonasz

popieram opinię 43/nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575733 2010-01-12 12:54 TAM ŚCIEKI PŁYNĄ (1)

popieram opinię 0/nie zgadzam się 11

zgłoś do moderacji opinię 1577463 2010-01-13 12:16

bardziej by pasowało, gdybyś wykrzyczał "TAM ŚCIEKI PŁYNOM". może zarobiłbyś więcej minusów ?

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575703 2010-01-12 12:38 Będzie? (1)

Zobaczymy po wiosennych sztormach. Przyroda potrafi utemperować ludzką pewność siebie.

popieram opinię 69/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1576269 2010-01-12 17:55

Wcale nie. Przyroda umie STRASZYĆ!
heh. dalibyście już spokój z tym słowem, jest idiotyczne w takich kontekstach, jakie proponujecie

td_sl

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575704 2010-01-12 12:38 Plaża w Brzeźnie będzie większa (21)

OK, a kiedy;
- odbudujecie zniszczone MOLO
- i powiększycie to na Zaspie - szumnie zapowiadane przed wyborami na Prezydenta GD.Adamowicza (nawet zdaje się na trojmiscie.pl był konkurs, co do kształtu;)

Bezstronny

popieram opinię 86/nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575741 2010-01-12 12:58 jak sobie przypominam (6)

to gallux optował za kształtem POdobnym do narządu kopulacyjnego pewnego pana:)
Pewnie nie przypuszczał, że w jego rodzinnym mieście wystąpi działaczowi PiS w stroju penisa podczas wizyty Władimira Putina.

Reasumując penis siłą POlityki jest i basta!

popieram opinię 2/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 1575758 2010-01-12 13:06 pupa siłą sprawczą świata

popieram opinię 5/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575898 2010-01-12 14:07 molo jest w Brzeźnie!!!!!!!!!!!! (4)

molo jest w Brzeźnie!!!!!!!!!!!!!

popieram opinię 18/nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575970 2010-01-12 14:38 Molo BYŁO w BRZEŹNIE!!! (3)

było, ale się zmyło.

I powstało NOWE w innym miejscu(przełożenie zaspiańskiej Al. JP!!) jako odpływ deszczówki z Zaspy i Przymorza

Zaspiak

popieram opinię 3/nie zgadzam się 17
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576100 2010-01-12 15:52 Śmieszny jesteś Zaspiaku. (1)

Na tej samej zasadzie można rzec, że np Oliwa leży we Wrzeszczu (przedłużenie wrzeszczańskiej Al.Grunwaldzkiej) hehe

Ubawiony

popieram opinię 13/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 1576275 2010-01-12 17:57

latwo niektorych ubawic. ogladasz tez Taniec z Gwiazdami? (wielkim G oczywiście)

popieram opinię 0/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1577229 2010-01-13 10:39 MAPA ADMINISTRACYJNA!!!

wyraźnie wskazuje, że molo leży na granicy Brzeźna i Przymorza Wielkiego i nic w tej materii się nie zmieniło - więc jaka Zaspa?

zapraszam do map wiedza nie boli
http://gis.gdansk.pl/pl/mapy/dzielnice/pokaz.html?0205

Hy.

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1575818 2010-01-12 13:39 jak coś to MOLO w BRZEŹNIE !!!!

bo zaspa nigdy nie miała dostępu do morza i nie ma !!!!

mar

popieram opinię 26/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 1575876 2010-01-12 14:00 i małe molo!!!!

czyli ten drewniany pomost, który teraz zniknął całkiem proszę odbudować!!!

emmo

popieram opinię 4/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575972 2010-01-12 14:39 Po co odbudowywać stare molo w Brzeźnie skoro obok jest nowe? (8)

Nowe molo jest koło 1km (to raptem 10min spacerkiem) na zachód od miejsca w którym przed wojną było stare. Znajduje się na granicy Brzeźna i Przymorza a nie na Zaspie która przecież nie ma dostępu do morza. Fakt blisko z niego na Zaspę (również koło 1km) ale do zabudowań Brzeźna i np. przystanków komunikacji miejskiej tam się znajdujących jest jeszcze bliżej.

Można by to molo rozbudować ale teraz też jest całkiem ładnie. Na wszystko zresztą przyjdzie swój czas. Ostatnio w okolicy starego mola pięknie przebudowano i odnowiono park. Teraz w Brzeźnie bardziej niż rozbudowa mola przydała by się budowa aquaparku lub np. mariny.

A po co niby drugie molo?

kt

popieram opinię 10/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576030 2010-01-12 15:13 A słyszałem, (7)

że już tereny które miały być pod QP wykupił Invest Komfort pod zabudowę mieszkalną (wygrodzone apartamentowce) i szybko buduje.

Możesz to ew. potwierdzić?

Bezstronny

popieram opinię 1/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576066 2010-01-12 15:35 Źle słyszałeś. (6)

Inwest Komfort buduje ale obok miejsca przeznaczonego na aquapark. Zresztą wolnej przestrzenie tam na razie nie brakuje a budowa zajmuje naprawdę mały teren.

Orientujesz się w ogóle jak wygląda ta okolica?

Dalej nie odpowiedziałeś po co chcesz budowy DRUGIEGO (odbudowy przedwojennego) mola?

kt

popieram opinię 1/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576177 2010-01-12 16:50 Dalej nie odpowiedziałeś.... (5)

Tak nie odpowiedziałem bo tak się zastanawiam czy warto?
Jak zwykle:))
Ponieważ Gdańsk nie szanuje swojej "morskości". A mówię to, ponieważ kiedyś konsultowałem śmiały plan rewitalizacji turystycznej Zatoki Gdańskiej. Oj co to nie miało być, nawet było to realne. Następnie podpuścili byłego wicekuratora, aby psioczył medialnie na ten projekt no i się odwlekał az o nim zapomniano.
W nim było jasno napisane o odnowie zachowanych nadbrzeżowych stanowisk obrony: w parku brzeźnieńskim i w lasku między Brzeźnem a Jelitkowem. Części kurortowej z okresu I wojny światowej. Większości urządzeń kąpieliska oraz wcześniejsze molo jeszcze przed zanim go rozebrano. Po wojnie odbudowanych łazienek, a dodam, że liczba letników i kuracjuszy systematycznie rosła i było ich więcej niz w Soppocie:)) Nowe wtedy Molo i dom zdrojowy odbudowano dopiero w 1928 r. Już w tamtym czasie Brzeźno posiadało regularne połączenie z Gdańskiem, Jelitkowem i Sopotem utrzymywane przez Towarzystwo Żeglugowe "Wisła". Więc bazując na tym materiale miało być bardziej doskonale a przez to, że statki łodzie i yachty miały kursować pomiędzy molami Brzzieńskim, Zaspa, (projektowanym Przymorskim) odbudowanym Jelitkowskim, zdaje sie dzieś w okolicach Hesti też coś miało być wiadomo Sopot, Orłowo, Redłowo tam jest takie mini, Gdynia, Babie Doły, a dalej nie pamiętam. Można by wiele, ale w Gdańsku jak zwykle plany i nic POza nimi:))

Bezstronny

popieram opinię 4/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576232 2010-01-12 17:32 Warto! Zawsze warto przyznać się do błędu. (4)

Miałem nadzieję, że odpowiesz honorowo. Na przykład, że po prostu nie wiedziałeś że nowe molo jest tak blisko starego. A przecież nie ma żadnego sensu budować mola kilometr od istniejącego i to nie tak dawno powstałego!

W odpowiedzi dostałem za to jakąś nie trzymającą się kupy ideologiczną papkę. Trochę przedwojennej historii kurortu pomieszanej z jakimiś projektami, których nikt pewnie na oczy nie widział albo może istniały kilkadziesiąt lat temu.

Prawda jest taka, że już przed ostatnią wojną Brzeźno zaczęło podupadać a po wojnie władza stopniowo przekształciła je w typową miejską sypialnię. Dzisiaj za to powoli się to zmienia, w latach 90 powstało nowe molo (wiec po co teraz drugie?), deptak i ścieżka rowerowa, powstają hotele, pensjonaty, ostatnio (zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami wiec jednak Gdańsk to nie tylko plany) przebudowano park... Dużo jest jeszcze do zrobienia ale gołym okiem widać, że Brzeźno powoli ale się rozwija.

kt

popieram opinię 1/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576260 2010-01-12 17:49 o jakim błędzie mówisz dzieciaczku? (3)

wejdź w dokumentacje a tam masz zapisane jak BYK, molo ZASPA-Przymorze(JPII/Kołobrzeska)

popieram opinię 1/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576360 2010-01-12 18:45 Pisząc o błędzie miałem na myśli absurdalne żądanie odbudowy starego mola kiedy w latach 90 kilometr dalej zbudowano nowe. (2)

A co do tej Zaspy to chętnie zobaczę dokumentację. Gdzie można w nią „wejść”?
Poza tym w dokumentacji może tak pisać. Co nie zmienia faktu, że podział administracyjny miasta jest inny. Zaspa nie ma dostępu do morza.

I proszę mnie nie obrażać określeniem dzieciaczku. Nie znasz mnie i nie masz prawa tak do mnie pisać.

kt

popieram opinię 4/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1577026 2010-01-13 09:02 "absurdalne żądanie odbudowy" (1)

dlaczego tak uważasz?

jest całe betonowe nienaruszone wejście było jeszcze część słupów nośnych itd.

Nie musi być jakieś b.długie wystarczy, dłuższy pomost aby można przybić łodziom, yachtem,.. pospacerować. A już teren wokół zyska. No ale jeśli dół i budynki wokół straszą turystów to faktycznie lepiej może nic nie robić i czekać aż się wszystko zawali.

Bezstronny

popieram opinię 0/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1577547 2010-01-13 12:56 Uważam tak ponieważ nieopodal jest już inne molo!

Do niego też parzcież mogły by przybijać łodzie itd.

Na jachty z kolei planowana jest w tej okolicy marina z prawdziwego zdarzenia.

I zgadza się po starym molo pozostał betonowy fragment na plaży (długości koło 25m a plaża ma w tym miejscu jakieś 50) ale po palach w wodzie czy innych elementach od lat nie ma żadnego śladu.

Nawet budowa małego pomostu w miejscu starego mola sporo by kosztowała a utrzymanie takiej konstrukcji generuje kolejne koszty.

Już lepiej wydać pieniądze na choćby mały remont domu zdrojowego lub np. przedłużenie nowego mola.

Co masz na myśli przez straszące budynki? Okolica może nie jest ekskluzywna ale poza zaniedbanym domem zdrojowym (który jednak jest trochę na uboczu i zasłaniają go drzewa) i może płotem dokoła miejsca gdzie stała kiedyś hala plażowa (a teraz jest dół) właściwie nie ma co straszyć. Zresztą po ostatnich inwestycjach to miejsce wyraźnie wyładniało.

Wybierz się tam i zobacz jak to miejsce się zmienia. I nie potrzeba do tego wcale drugiego mola.

kt

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1576210 2010-01-12 17:14 Na Zaspie nie ma MOLO

trzeba się douczyć!!!

Stronny

popieram opinię 6/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1576241 2010-01-12 17:39

Nie ma mola na ZASPIE !!

Znam tylko molo w Brzeźnie !!

Nie wierzysz sprawdź !!

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Molo-w-Brzeznie-do-remontu-n32913.html

Liczą się FAKTY

popieram opinię 6/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1576413 2010-01-12 19:36

MOLO JEST W BRZEŹNIE A NIE NA ZASPIE !

popieram opinię 6/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575708 2010-01-12 12:40 ciekawe kiedy w gdańsku powstanie tak szumnie zapowiadana od lat infrastruktura turystyczna z prawdziwego zdarzenia... (2)

marecki

popieram opinię 53/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 1575739 2010-01-12 12:58 hmm

to pytanie retoryczne?

realna

popieram opinię 6/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1576592 2010-01-12 22:01 Witamy turystów mandatami!

Jak na razie to tylko straż miejska wita turystów mandatami za zaparkowane samochody ponoć na klepisku zwanym "polaną leśna" bądź innym miejscu w którym trudno się domyślić że to ma być trawnik albo chodnik. Piszę o Górkach Zachodnich. A może by tak oznakować miejsca parkowania albo pokierować ruchem zdezorientowanych wczasowiczów? Ależ skąd! Przecież trzeba wyrobić budżet mandatowy! Aha, zbierają na to obiecane molo, to pewnie taka taksa klimatyczna. Zastanawiam się tylko po jakie licho man taka straż? Jeżeli zaistnieje sytuacja gdzie mogli by się wykazać na przykład łapiąc szalejące quady na plaży (mają przecież nawet stały punkt na plaży na Stogach) albo dopaść właściciela ogromnych psów latających ludziom po kocach. Nie, to nie dla nich, jeszcze bu w dziób dostali. Mandaty o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze. W nocy to oczywiście straż nie pracuje bo chyba zakładają ze wandale grasują tylko w południe.

ABC

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1575714 2010-01-12 12:46 robić , robić

dawno się nie kąpałem, bo 13 grudnia 2009 , i nie podoba mi się ten obecny piach .

DonPawox

popieram opinię 20/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575716 2010-01-12 12:46 Bez palowania... (8)

...(nie wiem jak to się fachowo nazywa)po sztormach jesiennych wszystko wróci do stanu sprzed refulacji

T-29

popieram opinię 34/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575795 2010-01-12 13:25 (3)

i kasa rozplynie sie szybko..;p

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575865 2010-01-12 13:57 i o to chodzi (2)

wiosna następny taki zabieg zrobią i znowu będzie komu się podzielić pieniędzmi publicznymi.

awe

popieram opinię 5/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575879 2010-01-12 14:01 to zrób to w ramach prac społecznych (1)

i przestań płakać

popieram opinię 3/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 1576167 2010-01-12 16:40

wiesz,fajnie by było zrobić to raz a , dobrze,a nie wozić cały czas "piach na pustynię";/

T-29

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576388 2010-01-12 19:07 pomyśl (3)

morze zabierze nawieziony piasek.. ale dzięki temu nie zabierze starego piasku, który byłby zabrany gdyby nie dowieziono nowego. To jest główny sens takich działań. Palowanie ma trochę inny cel (zapobiega ruchowi piasku wzdłuż brzegu).

Przy okazji tych prac pogłębią sobie tor wodny :)

chihuahua500

popieram opinię 2/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576421 2010-01-12 19:44 oj, nie sądzę by nie bylo... (2)

..techniki by zapobiegać takiemu stanowi rzeczy(nie jestem zwolennikiem działań doraźnych,ponieważ zawsze w końcu okazuje się w sumie kosztowniejsze;/)..z tym torem wodnym wydaje się logiczne pod warunkiem,że stamtąd czerpany jest piach(nie wiem gdzie jest pogłębiara,jutro pójdę "kuknąć";) )

T-29

popieram opinię 6/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576450 2010-01-12 20:04 nie zapobiegniesz zabieraniu piasku przez wodę (1)

zwłaszcza w czasie sztormu, bo musiałbyś:
A. zamontować jakieś 'sitko' wyłapujące pasek by nie odpływał
B. wybetonować cały brzeg plaży
C. wybudować falochron

Wszystkie trzy z różnych powodów są niewykonalne. Wybudowanie palików prostopadle do brzegu nie rozbije fal, więc nie zapobiegnie wymywaniu piasku.
Najprostszym, najtańszym i najmniej inwazyjnym sposobem jest raz na jakiś czas dorzucić piasku na plażę. Przy okazji więcej 'foczek' będzie mogło się opalać zanim jesienne sztormy zabiorą piasek skąd przybył :) Takie techniki stosuje się przy umacnianiu m.in. brzegu Półwyspu Helskiego.

A co do pogłębiarki to nie wiem skąd czerpie, bo z brzegu widać ją tylko, gdy wysypuje/wylewa zawartość.

chihuahua500

popieram opinię 2/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 1576654 2010-01-12 22:28 podszkoliłem się pod wzgledem merytorycznym:P

..polecam lekturę http://www.sciaga.pl/tekst/80192-81-ochrona_wybrzezy_morskich czego dowodzi,ze nie miałeś racji co do palowania brzegu:
"Ostrogi brzegowe - drewniane palisady prostopadłe do brzegu, niekiedy podwójnych , z wypełnieniem z bloków kamiennych lub betonowych mylnie nazywanych falochronami. Ostrogi brzegowe mają za zadnie zatrzymywać piasek wleczony prze fale i w ten sposób zapobiegać rozmywaniu plaży bądź powodować jej przyrost. Umieszczone na drodze fal morskich powodują ich załamywanie i dlatego często w ich sąsiedztwie powstają zagłębienia w dnie, na co należy uważać w trakcie kąpieli!" pamiętam jak byłem kajtkiem to takie od plaży Brzeżno do Jelitkowa były...

T-29

popieram opinię 6/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575719 2010-01-12 12:46 Globalne oziębienie (20)

Media karmią mnie bredniami na temat globalnego ocieplenia, a tym czasem lata są coraz chłodniejsze i do tego zimy są coraz bardziej mroźne. Tak długiego okresu nieustannego mrozu nad morzem nie pamiętam w ogóle. Zawsze było tak, że przymroziło i po kilku dniach była odwilż, po czym znów mroziło. Od jutra czekają nas znowu kilkunastostopniowe mrozy, które utrzymają się przez kilka dni. Dwa przejścia akrtycznych mas powietrza nad pomorzem?? Przecież to precedens! Jeśli tak dalej pójdzie to na poszerzoną plażę nasze dzieci, będą w stanie wyjść tylko ciepło ubrane.

globalnie zawiedziony

popieram opinię 21/nie zgadzam się 39
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575736 2010-01-12 12:57 nie gadaj (3)

klimat się zmienia, chociażby staje się coraz mniej przewidywalny. A objawem tego nie zawsze jest podwyższenie temperatury, może byc że wręcz odwrotnie. Poczytaj trochę.

Prezes

popieram opinię 4/nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 1575966 2010-01-12 14:37 Do: Prezes

Pan, Szanowny oczytany człowieku, pomyśl też trochę - dla fanatyków globalnego ocieplenia wszystko, co dzieje się w klimacie jest symptomem ocieplania się klimatu, czy to rzeczywiście cieplejsza zima, czy też odwrotnie - mróz od grudnia do marca. Co by się nie działo - klimat się ociepla :)
A to, że klimat się zmienia to rzeczywiście fakt, tylko niekoniecznie spowodowany działalnością człowieka.

Z serdecznymi pozdrowieniami
a.

popieram opinię 10/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1576135 2010-01-12 16:23 Mniej przewidywalny??

Nie odróżniasz klimatu od pogody.

aaa

popieram opinię 0/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1576309 2010-01-12 18:11

Ładnie to sobie wymyśliliście, kilka lat temu "global WARMING", jak już widać gołym okiem, że bzdura to teraz nagle "climat CHANGE" i płać obywatelu kasę za to, że oddychasz.

C>K>M

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1575753 2010-01-12 13:05 ?

czyli co? nie poszerzac plazy? ocieplić klimat? przegnać arktyczne masy powietrza? czy moze podeslac cieple ubrania dla dzieci?

lm

popieram opinię 9/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575784 2010-01-12 13:20 (1)

Jak ktoś czerpie wiedzę z TV to tak jest. Telewizja to olbrzymi przemysł rozrywkowy choć czasami ludzie myślą inaczej i wierzą we wszystko co powiedzą. Zobacz jak media rozpętały "pandemię" wirusa grypy AH1N1 i zrobiły nagonkę na polski rząd, że nie chce kupić szczepionek, a teraz się okazało, że wszystkie kraje co kupiły mają tego dużo na magazynach i chcą odsprzedać po niższej cenie bo ludzie nie chcą się w ogóle szczepić i jakoś nie ma pandemii.

popieram opinię 19/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1575789 2010-01-12 13:21

Ciemna masa uwierzy we wszystko a im większe kłamstwo tym łatwiej uwierzy.

stefcio

popieram opinię 7/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1575798 2010-01-12 13:26

jak bys sie zainteresowal to bys wiedzial o to jest globalne ocieplenie ciemniaku

popieram opinię 2/nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575847 2010-01-12 13:52 jest mniej więcej tak jak zawsze (2)

ostatnia naprawdę upierdliwa zima to była 1995/6, dobrze pamiętam, bo jak chwyciła w połowie listopada (kiedy urodziła się moja córka), to trzymała non-stop do połowy kwietnia nast.roku; duże mrozy były może kilka razy po kilka dni, ale cały czas równo na kilkustopniowym minusie bez śniegu i bez odwilży, tak że ziemia przemarzła na więcej niż metr głębokości (woda w rurach w ziemi zamarzała i trzeba było odkopywać); za to ostatniej czy przedostatniej praktycznie nie było - przez całą zimę trawniki były zielone jak w Anglii i dopiero w kwietniu było kilka dni mrozu, że przemarzły rozwijające się pąki moich borówek w ogrodzie; mam już ponad 40tkę, ale naprawdę ciężkich zim pamiętam kilka, podobnie jak zupełnie ciepłych; zazwyczaj są przeciętne, trochę mrozu, trochę odwilży, jak to w naszym klimacie tzw. przejściowym - nie ma co się podniecać mediami, bo one żyją z sensacji;

sceptyk

popieram opinię 14/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1575973 2010-01-12 14:40 Do: Sceptyk

Zgadzam się :)

adamda

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1576143 2010-01-12 16:27 W końcu z sensem...

Do tego kilka ostatnich zim było na prawdę ciepłych. W Gdańsku śnieg leżał może dwa tygodnie ( w sumie)

aaa

popieram opinię 6/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575913 2010-01-12 14:13 globalna niewiedza (5)

poczytaj co to jest globalne ocieplenie a potem komentuj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

globalistka

popieram opinię 1/nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 1576021 2010-01-12 15:05

co to jest?

Maciek

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576245 2010-01-12 17:40 GLOBALNE OSZUSTWO! (3)

2010-01-12 14:13 2010-01-12 15:05 globalna niewiedza (1)

poczytaj co to jest globalne ocieplenie a potem komentuj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GLOBALNE OCIEPLENIE BĘDĄCE WYNIKIEM DZIAŁALNOŚCI CZŁOWIEKA TO ZWYKŁE OSZUSTWO MAJĄCE NA CELU WYŁUDZENIE MILIARDÓW DOLARÓW OD KRAJÓW USIŁUJĄCYCH WYRWAĆ SIĘ Z BIEDY. A WSZYSTKO TO POD POZOREM JAKIŚ DZIWNYCH LIMITÓW CO2. TO ZWYKŁE OSZUSTWO BO NIKT NIE JEST W STANIE UDOWODNIĆ PONAD WSZELKĄ WĄTPLIWOŚĆ ŻE CO2 EMITOWANE PRZEZ DZIAŁALNOŚĆ CZŁOWIEKA W ZNACZĄCY SPOSÓB WPŁYWA NA KLIMAT NA ŚWIECIE. KILKA LAT TEMU EKO TERRORYŚCI WYMYŚLILI BAJKĘ O WPŁYWIE FERONU NA ZMNIEJSZENIE ILOŚCI OZONU W ATMOSFERZE. OPERACJA WYMIANY URZĄDZEŃ FREONOWYCH NA TE BEZ FREONU KOSZTOWAŁA KILKADZIESIĄT MILIARDÓW DOLARÓW A DZIŚ CORAZ MNIEJ NAUKOWCÓW TWIERDZI ŻE FREON JEST SZKODLIWY ORAZ JEST GOTOWYCH BRONIĆ SENSOWNOŚCI TAMTYCH DECYZJI. A JA PROPONOWAŁBYM OBŁOŻYĆ PODATKIEM WSZYSTKIE ORGANIZACJIE OPOWIADAJĄCE SIĘ ZA GLOBALNYM OCIEPLENIEM A ZYSK Z TEGO OPODATKOWANIA PRZEZNACZYĆ NA ZWALCZANIE SKUTKÓW CORAZ MROŹNIEJSZYCH ZIM.

popieram opinię 9/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576284 2010-01-12 18:01 Klimat się ociepla i to z powodu człowieka (2)

a antropocentrycznym piewcą niepohamowanego wzrostu gospodarczego już dziękujemy!

Ekolodzy

Aldwyn Danu Nightwind

popieram opinię 0/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1576287 2010-01-12 18:03 piewcom

miało być piewcom :)

Aldwyn Danu Nightwind

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1576555 2010-01-12 21:29

Tak naprawdę to Skutkiem ubocznym globalnego ocieplenia będzie Epoka Lodowcowa już teraz w niektórych kręgach naukowców mówi się o tym że Golfsztrom zanika i to jest realne zagrożenie dla nas gdyż w takiej sytuacji znaleźlibyśmy się pod lodem a najbliższe obszary które można by zamieszkać to Grecja lub Afryka.

kokos ts

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1576153 2010-01-12 16:34 Jest globalne ocipienie. Dosłownie. A nie ocieplenie

Co media powiedzą, ludzie jak barany.

Czysty, zadbany i niepijący

popieram opinię 2/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1576295 2010-01-12 18:05 Ile masz lat dziecko?

Napisz w takim razie kiedy ostatnio morze bałtyckie było skute lodem? Pewnie nie pamiętasz tych czasów...

Aldwyn Danu Nightwind

popieram opinię 3/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1576509 2010-01-12 20:48 Re: Globalne oziębienie

To nie słuchaj mediów tylko sięgnij po materiały źródłowe...a dowiesz się co to jest "globalne ocieplenie" i ze zmiany klimatu to także anomalie pogodowe i oziębienie w skutek zmiany i osłabienie niektórych prądów morskich. polecam poczytac a nie tylko net i tv.

drfish

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575720 2010-01-12 12:47 Wprowadzić zakaz opalania się na trójmieskich plażach dla kaszalotów. (33)

I innych nie urodziwych "kobiet".

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 57/nie zgadzam się 62
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575763 2010-01-12 13:10 debil (4)

Odezwał sie piękny debil siedzący w BMW w dresiku.
Goń sie leszczu

hhhh

popieram opinię 15/nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575826 2010-01-12 13:43 Nie jeżdzę BMW. Od razu piszę, że jeżdzę komunikacją miejską, lub rowerem. (3)

Nie noszę dresów, w innym miejscu niż dom, albo siłownia. Nie, nie biorę sterydów i nie golę się na łyso. Chodzę dla zdrowia.

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 7/nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575974 2010-01-12 14:40 (2)

Co nie zmienia faktu, że jesteś idiotą i szowinistą.

popieram opinię 17/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576058 2010-01-12 15:31 Jestem estetą. (1)

I Twój poziom kultury mówi sam za siebie. Rzuciłem luźne, żartobliwe hasło, a Ty od razu mnie obrażasz. Niestety ludzi bez poczucia humoru i kultury coraz więcej.

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 13/nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 1576199 2010-01-12 17:05

Proponuję zabronić wstępu na plażę cyklistom i bikiniarzom tak będzie słuszniej.

popieram opinię 9/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575765 2010-01-12 13:11 (1)

hm, ciekawe jak Ty osobniku wyglądasz skoro taaakiś wyrywny z tym zakazem ;)

popieram opinię 16/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 1575827 2010-01-12 13:44 A to nie ważne jak wygląda facet, ważne jak wygląda kobieta.

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 8/nie zgadzam się 17
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575770 2010-01-12 13:13 (6)

też wolę by drinka przyniosła mi jakaś fajna foka a nie stara raszpla z celulitem

kajko

popieram opinię 13/nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576062 2010-01-12 15:33 Ale kilka zakutych łbów, zakompleksionych kaszalotów dało wyżej minusy. (5)

Bezczelne grubasy ;p

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 10/nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576151 2010-01-12 16:33 (3)

Na szczęście nie jestem grubaską, ale za to Ty jestes zwykłą męską szowinistyczną świnią!

Hania

popieram opinię 9/nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576454 2010-01-12 20:04 (1)

A Ty masz na imię Hania

A

popieram opinię 8/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1576753 2010-01-12 23:30

spostrzegawczy

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1576727 2010-01-12 23:09

i jesz placki

popieram opinię 0/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 1576744 2010-01-12 23:21

jeszcze kiedyś będziesz płakać...

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575779 2010-01-12 13:17 (11)

i facetów z bebzonem i johnem krótszym niż 20 cm

dolly rakieta

popieram opinię 16/nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575838 2010-01-12 13:49 (1)

"krótszym niż 20 cm"? to byś kochanie musiała większość populacji męskiej nie wpuszczać, a po plaży biegały by same bambusy! =) Powodzenia

hahaha

popieram opinię 15/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1575846 2010-01-12 13:51 właśnie to pisałem ale mi wymoderował jakiś

małorozumny miś

popieram opinię 0/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575843 2010-01-12 13:50 no to chyba wolisz klan długich pyt z Afryki (2)

bo biali nie mają, poza tym to ci powiem, że NFZ nie refunduje sklejania rozwalonych jaskiń i rozerwanych pleców powytryskowych

popieram opinię 16/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576007 2010-01-12 15:00 (1)

To że ty nie masz to nie znaczy, że inni nie mają. Maluszku :D

popieram opinię 5/nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 1576044 2010-01-12 15:22 a co ty? Koń czy bambo?

Bo białasy takich w zasadzie nie mają (jakiś 1% populacji)

popieram opinię 8/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575848 2010-01-12 13:52 COŚ CI POWIEM DOLLY. ZMIEŃ NICKA Z DOLLY RAKIETA (1)

NA DOLLY WIADRO.

DZIĘKUJĘ

popieram opinię 15/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 1576065 2010-01-12 15:35 Echo, echo, echo.....

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 7/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575858 2010-01-12 13:55 podobno u faceta liczy się inteligencja, tężyzna fizyczna lub kasa? (2)

dlatego proponuję wprowadzić dla mężczyzn - którzy zamierzają wejść na plażę:
-testy badające iq,
-zadania logiczne,
-wypracowanie i rozprawkę do napisania
oraz
jakis test sprawnościowy np bieg na 20 km, dźwiganie ciężarów.

Jesli zda - będzie mógł wejść na plażę i cieszyć się widokiem niekaszalotów i urodziwych kobiet.

Jesli nie zda (podobno nieważne jaki facet byle miał kasę) to może wykupić bilet wstępu na plażę - abonament roczny 20 tys PLN.

BO JAK JUŻ WYJEŻDŻAMY ZE STEREOTYPAMI TO DZIAŁAJMY W DWIE STRONY...

sesz

popieram opinię 24/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576067 2010-01-12 15:36 To kobieta, dla faceta, ma być ładna. (1)

Facet nie musi być. Bo i dla kogo. Precz z kaszalotami.

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 10/nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 1576154 2010-01-12 16:35

co za czubek... jesteś żałosny

popieram opinię 3/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 1576064 2010-01-12 15:34 Koniara.

Jak caryca Katarzyna.

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 3/nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 1575982 2010-01-12 14:45

Dobrze, że wszyscy mężczyźni wyglądają jak boski Apollo.

popieram opinię 6/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1576351 2010-01-12 18:41 A ja tam lubie kaszaloty, mniam, mniam

Na tle tych wszystkich wychudzonych foczek wygladaja tak majestatycznie...

chlopekroztropek

popieram opinię 5/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576370 2010-01-12 18:50 (1)

Jesli mówisz o sobie to supe. Ciebie nikt tu nie chce

popieram opinię 2/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1576418 2010-01-12 19:42 A ciebie kto pytał?

Buda...

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 5/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1576576 2010-01-12 21:44 Wprowadzić nakaz spychania kaszalotów do morza! (1)

I ekolodzy syci, i więcej miejsca do opalania się dla chudzielców ;)))

Juryś

popieram opinię 2/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 1576730 2010-01-12 23:10

podsumowanie mistrzowskie.xD

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1576750 2010-01-12 23:28

sam jesteś kaszalot, to że, nie każdy jest piekny nie oznacza, ze ma byc wykluczony. ropędź się i uderz głową w mur, może zrobi Ci lepiej.
A potem dziwią się, jak młodzież odnosi się do innych, jakie jest ich poczucie wartości (tylko wyglad i gruby portfel) i jak poniżają swoich kolegów, którzy nie są piękni, którzy są, uzywając Twoich słów,"kaszalotami". Swoją drogą ciekawe, jak będzie wyglądała Twoja żona.

bęc

popieram opinię 3/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575721 2010-01-12 12:47 Jak nie można odbudować Domu Zdrojowego (7)

w Brzeźnie, to sukcesem przed wyborami będzie odbudowa plaży. Trzeba jeszcze odbudować ludzką świadomość mieszkańców Brzeźna, że plaża to nie psi wychodek.

Kajka

popieram opinię 74/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575749 2010-01-12 13:00 swiadomość dotycząca "psiej kupy" to problem również na osiedlach, tych nowych też (1)

masz psa, zadbaj o niego i innych.

popieram opinię 14/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1575942 2010-01-12 14:26

niech narobi byle nie u mnie - tak właściciele psów maja wbite w głowie

popieram opinię 6/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1575756 2010-01-12 13:06 Dom Zdrojowy stoi - nie trzeba go odbudowywać (2)

chodziło ci chyba o dawną Halę Plażową, niedouczony garkotłuku

Kajkobójca

popieram opinię 8/nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 1575778 2010-01-12 13:17 Stoi, ale w jakim stanie?

Jemu też należy się odbudowa, bo na remont jest za późno.

popieram opinię 12/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1575906 2010-01-12 14:11 i po co inwektywy, chamski palancie?

jw.

mistrz

popieram opinię 3/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 1576393 2010-01-12 19:14 tylko plaży nie odbudowuje Budyń

a Urząd Morski. Ale po co to wiedzieć, to i tak wina Budynia.

chihuahua500

popieram opinię 2/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1577832 2010-01-13 14:56 A po co w Brzeźnie coś odbudowywać

Niedawno odbudowano altany w parku, postawiono ławki itp. i co?
Zaraz białe altanki zabazgrane. Nie chcecie nic czystego to nie, nie będziemy się narzucać, widać życie na śmietniku niektórym pasuje.

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię

Warte uwagi:   Transfotografia   -   Festiwal Dwa Teatry   -   Jazz Waves   -   Festiwal Wybrzeże Sztuki   -   Tall Ships Races