aktualności 24h

Masa Krytyczna w piątek w Gdyni (239 opinii)

Święto Gdańska pod znakiem Euro (73 opinie)

Wjazdówki do Letnicy rozdane. Zamknięte ulice także w Oliwie (186 opinii)

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (266 opinii)

Tydzień smoczych łodzi na Motławie wideo (36 opinii)

Dobrze jest zadbać o własne podwórko (90 opinii)

sport

Pożegnanie sezonu w Starogardzie Gdańskim (1 opinia)

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni (105 opinii)

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (233 opinie)

Oby nie trzeba ich było już stosować (22 opinie)

Małaszewska poprowadzi grę koszykarek (5 opinii)

Gra licencjami w II lidze (64 opinie)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

Michniewicz zastąpi Janasa?! (148 opinii)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (2 opinie)

biznes

TPI: giełda w dół, a my zarabiamy nowość (1 opinia)

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami żeglugowymi nowość (1 opinia)

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (18 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (6 opinii)

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (31 opinii)

aktywne trójmiasto

Koszykarze Demolki i Korestu najlepsi

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (62 opinie)

Wędrówka szlakiem Źródła Marii (42 opinie)

Back To Basket zdobywa sopockie molo (5 opinii)

rozrywka

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (22 opinie)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (23 opinie)

kultura

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (20 opinii)

Artysta nie chce być głodny. Strajk galerii w Trójmieście (248 opinii)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron (18 opinii)

zdrowie

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

rowery

Zmierz się z najlepszymi kolarzami podczas Skandia Maraton Lang Team w Gdańsku ! (11 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Politechnika popłynęła minimalnie szybciej

Pierwszy wyścig smoczych łodzi wygrali wioślarze Politechniki Gdańskiej.



W sobotę, po raz pierwszy w historii, w zawodach smoczych łodzi zmierzyły się dwie największe trójmiejskie uczelnie: Politechnika Gdańska i Uniwersytet Gdański. Z przewagą kilku sekund wygrała Politechnika.



Wyścig odbył się w sobotę o godz. 15:30. Studenci ścigali się na Motławie w Gdańsku, a cała impreza odbyła się w ramach tegorocznych Neptunaliów.

Do walki studentów z Politechniki (białe koszulki) i Uniwersytetu (niebieskie koszulki) zagrzewali rektorzy obu uczelni - prof. Bernard Lammek z UG i prof. Henryk Krawczyk z PG, którzy wcielili się w nietypową dla siebie rolę bębniarzy.

Organizatorzy w ostatniej chwili zdecydowali się na zmianę miejsca startu i mety, stąd, zamiast spod Mostu Zielonego, załogi ruszyły spod Żurawia, by dopłynąć do mety ustanowionej za Sołdkiem.

Wyścig smoczych łodzi nawiązuje do słynnych już wyścigów wioślarskich organizowanych od roku 1829 w Wielkiej Brytanii. Zgodnie z tradycją ścigają się tam załogi uniwersytetów z Oksford i Cambridge. Czy gdański wyścig stanie się również tradycją kultywowaną latami przez uczelnie? Miejmy nadzieję, że tak.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 72)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425173 2010-05-22 18:43 (6)

o co chodzi z tym ojojojem ??

PG gurom!

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 20
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425178 2010-05-22 18:48 (4)

Piosenka Mlodych Wioslarzy Kazik Staszewski z Kultu

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425190 2010-05-22 19:12 skąd te ciamajdy się bierą, co? nie znać kazika, to jest obciach (3)

g:-)

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 18
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425195 2010-05-22 19:40 (2)

A nie znać Galluxa to dopiero obciach :)

ciaptak

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425202 2010-05-22 21:05 pana nie znam:-) (1)

g:-)

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 4425204 2010-05-22 21:13

Bo waćpan już ludzi nie poznajesz :P
Do zobaczenia na tym portalu za 10 lat - jestem pewien, że Galluxa tu uświadczę.

ciaptak

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425193 2010-05-22 19:37

kawalek dluzszy, wiecej kasy placili w PRL za to, po to "ojojoj"

Ja

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425174 2010-05-22 18:45 PG versus UG - fakty i mity (29)

Wiele już było niepotrzebnie wypowiedzianych słów, która uczelnia jest lepsza - która gorsza. Wiele dysput zostało też przeprowadzonych, nierzadko przy dzbanach piwa lub kielonkach czystej. Prawda natomiast może okazać się szokująca - oraz - dla niektórych.. niewygodna.

Posłuchajcie:
Polibuda, fakt. Lepiej naucza studentów na przedmiotach ścisłych. Adepci tego przybytku, z niekłamanym podziwem stwierdzają iż matma (która niby jest taka sama na univ.) jest diabelnie trudniejsza, bardziej zakręcona.
Jednak szukanie pracy? Student PG jeśli szuka pracy dłużej niż rok (chodzi mi o pracę w zawodzie), już uważa się za pechowca. Inaczej jest na Univerku...

Na uniwerku sprawa wygląda nieco inaczej. :)
Przedmioty ścisłe, no cóż - są po prostu prostsze. Niby bardziej teoretyczne - fakt. Jeśli student univ. po roku szukania pracy w zawodzie, znajduje ją - uznawany jest przez znajomych z roku, za niesamowitego wręcz szczęściarza

To tyle jeśli chodzi o naukę i materializm. Ale jest jeszcze coś co decyduje o smaku studiowania... kobiety.

Otóż mili państwo. Na PG kobiet było zawsze mało. Na elektrycznym (gdzie można spotkać najlepszych elektroników) dziewczyny nie uświadczysz. Mężczyźni zyskują wiedzę specjalistyczną, ale nie wiedzę życiową. Często potem inżynier rozpoczyna pracę przy wielkich projektach.. ale jest sam. Jego serce pozostaje puste gdyż nie nabył on umiejętności lekkiej konwersacji z płcią przeciwną. Po kilku latach zaczynają pić, tęsknią do wyimaginowanej ukochanej.. życie powoli dobiega końca.

Inaczej ma się sprawa z absolwentami UG. Ci nie mają problemu z niezobowiązującymi konwersacjami. Wchodzą w życie z lekkim bagażem doświadczeń i z jasnym czołem. Pieniądze szczęścia nie dają - kierując się tym sloganem kochają i są kochani. Żyją.

Pozdrawiam i jednych i drugich.

bombardier

popieram opinię 80 / nie zgadzam się 99
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425176 2010-05-22 18:46 (10)

wez juz sobie znajdz ta dziewczyne bo czytac mi sie nie chce twoich dlugich malo interesujacych nie blystkowtliwych malo prowokacyjnych nudnych wypocin!

twoja stara

popieram opinię 31 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425215 2010-05-23 00:52 przestan smierdziec koles (9)

On ma racje, PG to czysta strata czasu i produkowanie inwalidow spolecznych.
Bylem na ETI to wiem. Potem sam dziwisz sie, ze lapiesz sie na tym, ze masz ten sam sweter przez 3 lata.

PG produkuje kalekow umyslowych, mrowki, ktore beda pracowaly, ale nigdy nie beda mialy pieknej kobiety, wlasnego biznesu itd.

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 25
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425220 2010-05-23 09:14 byznesmen (7)

To no koleś pokazałeś jaki jesteś wspaniały. Rozwinięty i wszechstronny. Będziesz miał własny biznes (firma doradcza) albo pracę w banku lub jeszcze lepiej, najbardziej szanowany zawód - analityk giełdowy/finansowy. "Wytwarzanie" wirtualnych produktów albo handlowanie papierami - wspaniała praca, a jakie umiejętności... wróżenie z fusów. Tacy "specjaliści" na pytanie co się może stać odpowiadają: trudno powiedzieć, sytuacja jest dynamiczna, może wzrosnąć lub spaść. Najdebilniejsze (nie ma takiego słowa ale pasuje tutaj najbardziej) jest, że tacy ludzie z miękkimi umiejętnościami - "ogólnie wykształceni" zarabiają więcej... Chore

zdziwiony

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425229 2010-05-23 12:22 Zaraz zaraz (6)

czyli że jednak lepiej zarabiają ludzie po ekonomii i finansach, bo nie słyszałem o analitykach finansowych po budowie maszyn.

vert

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425239 2010-05-23 17:32 No co? koleś sam przyznał (5)

że finansiści i ogólnie ludzie ogólnie wykształceni lepiej zarabiają. Może się to nie podobać, ale trzeba się z tym pogodzić więc gratuluję odwagi w powiedzeniu prawdy :) nie wiem czemu dostaje minuski :)

vert

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425246 2010-05-24 10:26 Średnio, bo analitykiem giełdowym zostaje średnio (4)

Co dziesiąty absolwent ekonomii, reszta robi za księgowych, którzy zarabiają znacznie mniej.

elathir

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425248 2010-05-24 10:32 no a każdy student polibudy (3)

to ma od razu robote za niewiadomo ile :) znam jedna dziewczyne po inżynierii materiałowej co 2 lata temu ją skończyła i robi w armii za grosze w wakacje dorabiając w gofrach, a i tam ma problemy z podstawowymi zwrotami po angielsku jak sie napatoczy jakiś obcokrajowiec:) Wiec mozna sobie miedzy bajki wlozyc te wielkie zapotrzebowanie na inzynierow. Moze budownictwa i informatykow to tak ale reszta to do odsiewki. Zreszta zeby miec jakies uprawnienia potrzebna zeby cos budowac to sama polibuda nie wystarczy.

vert

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425249 2010-05-24 10:43 Nie każdy, ale odsetek jest znacznie większy. (1)

Po prostu jednak łatwiej znaleźć dobra robotę po PG, ale dużo zależy od człowieka, człowiek obrotny to i po zawodówce da sobie radę, a ostatnia fajtłapa i po informatyce roboty nie znajdzie.

Różnica jest tylko w granicy rozgarnięcia jakie trzeba posiadać, dla absolwentów zawodówki jest ono bardzo duże, uniwerka nie mała a po polibudzie starczy niewielkie.

elathir

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425250 2010-05-24 11:03 No tutaj mogę się z tobą zgodzić

:]

vert

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425251 2010-05-24 15:05

NO to było się uczyć a nie pić z kolegami po akademikach ... ja się angielskiego nauczyłem w ciągu 2 lat lektoratu i bo chciałem. A kumple by zaliczyć błagali babkę czy pozwoli zagrać i zaśpiewać angielskie piosenki...

MisUshatek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425253 2010-05-27 09:49

chyba dawno na PG nie byles:D człowieku jest u nas coraz więcej kobiet , a to się przekłada na coraz piekniejsze kobiety :) a to sie przeklada na inteligetne zony i dziewczyny :D dziekuje dobranoc:D

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425177 2010-05-22 18:47

Jak dla mnie smieszne jest rozumowanie, ze mozna poznac kogos tylko ze swojej uczelni ;] Jak ktos jest lajza gdziekolwiek to chociazby nie wiadomo ile kobiet go otoczylo to i tak zadnej nie bedzie mial;]

Rash

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425183 2010-05-22 19:02 mowa jest srebrem, ale milczenie złotem (2)

weź poznaj jakąś dziewczyne i pozwól jej mówić
a ty tylko słuchaj, słuchaj, słuchaj... i broń Boże nie otwieraj buzi, bo czar pryśnie

g:-)

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425189 2010-05-22 19:10 hehe, no to mnie rozbawiłeś teraz (1)

ale wiesz... ja myję zęby. To taki zwyczaj wyniesiony z mojego domu :D

Jednak pozdrawiam

bombardier

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 4425191 2010-05-22 19:14 tylko zęby? to niedobrze ojojojojojoj myj też niżej

g:-)

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 4425187 2010-05-22 19:06

Bombardier, pomyliłeś komentowanie artykułu z pisaniem pamiętnika... nie możesz się obwiniać, że wybrałeś PG- prędzej czy później poznasz ukochaną i rozwiążecie wspólnie jakąś łamigłówkę ... głowa do góry, nie można się załamywać :)

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425194 2010-05-22 19:39 (1)

na wydziale elektrycznym ELEKTRONIKOW? z ch* na lby sie pozamieniales?

hah

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 4425222 2010-05-23 09:57

dokładnie też mnie to zdziwiło. Chyba nie wie o czym pisze.
pozdrawiam.

ck

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425199 2010-05-22 20:41

"Na elektrycznym (gdzie można spotkać najlepszych elektroników) dziewczyny nie uświadczysz. Mężczyźni zyskują wiedzę specjalistyczną, ale nie wiedzę życiową (...) Jego serce pozostaje puste gdyż nie nabył on umiejętności lekkiej konwersacji z płcią przeciwną."

Drogi Bombardierze, nie wiem skąd masz takie informacje. Jeżeli z własnych obserwacji, to znaczy że musiałeś skończyć studia bardzo dawno temu. W obecnym roku akademickim kobiet na pierwszym roku elektrotechniki jest około 12 (na AiR sprawa wygląda podobnie). Fakt, nie jest to jakaś oszałamiająca liczba, ale z roku na rok nas przybywa.
A jeżeli, jak mówisz, "mężczyzna po studiach nie ma umiejętności konwersacji z płcią przeciwną" to ja się pytam co robił przez ostatnie 20-parę lat. Był zamknięty na Elektrycznym? Bez możliwości kontaktu ze światem? Nie. Mógł wyjść. Mógł brać udział w różnych uroczystościach organizowanych czy przez WRS czy przez samorząd. Kobiet na świecie nie brakuje, ba, statystycznie jest nas więcej. I tylko od niego samego zależy czy coś z tym zrobi.
Pozdrawiam serdecznie.
I życzę wszystkim udanej sesji.

pani Elektrotechnik

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425206 2010-05-22 21:23 bombardier, pierwszy raz na wszelkich fwypowiedziach zgadzam się z wypowiedzią, ładnie opisane, głównie o spacjalisach PG i

wyimaginowanych życiowych problemach ;) ...

gda

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 4425208 2010-05-22 22:57 ubawiłam się :))))))

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425209 2010-05-22 23:05 A rozwiązanie takie proste

Studia na elektrycznym na PG nie przeszkadzają by czas wolny spędzać wśród studentek UG. Wiem sam, sprawdzałem.

nitaki

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425210 2010-05-22 23:05 pff (1)

chyba nie widziałeś wydziału chemicznego albo architektury ;]

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425247 2010-05-24 10:28 A bioinżynieria na ETI?

Około 80% przedstawicielek płci pięknej.

elathir

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425211 2010-05-22 23:15

no nieeeeee, a ja poszłam na matme własnie z tego powodu, że podobno tam większość chłopakow, a 3/4 to dziewczyny, no cóż akcja dziewczyny na politechniki pełną parą

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425219 2010-05-23 08:52 Chciałem tylko zaproponować pewne rozwiązanie impasu

Na uczelniach (na przykład na PG) od lat jest coś co się nazywa 'wychowanie fizyczne' czyli w skrócie WF. Myślę, że dobrym pomysłem by było zrobienie przedmiotu 'wychowanie psychiczne' tak aby pomagać młodym specjalistom wchodzić w życie społeczne (nie tylko zawodowe) z lepszym rezultatem.

Ktoś powie - ale to jego prywatna sprawa.
A czy sprawność fizyczna nie jest prywatną sprawą człowieka? Zachodzi ta sama skala.
Po prosta takie lekcje z psychologiem - jak przygotować się do życia, tak aby za bardzo nie cierpieć.

pozdrawiam

bombardier

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 4425228 2010-05-23 12:08 Drogi życiowy nieudaczniku

Nie zwalaj winy na uczelnię za twoje życiowe niepowodzenia. Studiuję na ETI od lat 3, mam dziewczynę, na liczbę znajomych płci obojga nie narzekam. Przed pójściem na uczelnię życia nie miałeś? Nie masz czasu wyjść do klubu/pubu poznać ludzi?

Reginald Puste Serce

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425240 2010-05-23 22:01 Bombardier ty chyba studiowanie znasz z opowiadań... (1)

Co za bzdety... UG a PG to dwie różne uczelnie. Po informie, budownictiwe czy architekturze na PG praca jest szybko i nieżle płatna. PO Fizyce Technicznej, już jest z tym gorzej. A to też PG... Inżynieria środowiska także nie zachwyca - a to taki potrzebny kierunek...
Co do kobiet - tu jest właśnie element łączący obie uczelnie - niemal wszyscy studenci PG chodzą ze studentkami z UG. Faceci z UG i tak nie ogarniają wszystkiego, UG to istna kopalnia fajnych dziewczyn w dodatku takich rozsądnych. Jest jeszcze AMG-GUMed obecny.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425252 2010-05-25 12:44 :)

Boże, widzisz i nie grzmisz :D Relacja ze ZDROWEJ rywalizacji sportowej, uśmiechy na twarzach, zabawa, przyjęcie porażki z honorem? Nie.. doszukiwanie się jakichś nieistniejących w rzeczywistości podziałów i rozgraniczeń między dwoma uczelniami. To co ukończysz daje Ci MOŻLIWOSC pracy w jakimś zawodzie, a nie gwarancję. Uczelnia to nie przedszkole, nie uczy zachowania w społeczeństwie, od tego były takie przedmioty w podstawówce jak "przygotowanie do życia w rodzinie" i całe 25 lat praktyki w zakresie własnym. Jak ktoś jest fujarą, to ani pracy, ani dziewczyny nie znajdzie, kwestia jak najbardziej indywidualna. Chyba, ze ktoś idzie na studia z jakimś utopijnym przekonaniem, że wraz z otrzymaniem dyplomu dostaje również w pakiecie umowę o pracę, akt małżeński i zaświadczenie o dalszym szczęśliwym i bogatym życiu. Powodzenia ;)

Studentka PG bez problemów w życiu osobistym

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425181 2010-05-22 19:00 popłynie nie tylko politechnika.... (1)

gratulacje dla PG

g@llux

popieram opinię 25 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4425216 2010-05-23 00:53 I tak beda "zamiatac" po PG czy UG

za kilka tysiakow jak niewolnicy tyrac na pana i wladce;)

Pit32

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425184 2010-05-22 19:03 do nauki się brać małolaty a nie wygłupy na wodzie wam w głowie (1)

rektor PG

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 27

zgłoś do moderacji opinię 4425233 2010-05-23 15:22 polskie uczelnie sa w ogonie rakingow swiatowych a rektorzy malpuja jakies wyscigi

czy nie mozecie byc bardziej orginalni i miec cos swojego? czy we wszystkim musicie nasladowac i gonic reszte swiata?

dali

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 4425185 2010-05-22 19:04 bombardier

pomyliłeś komentowanie artykułu z pisaniem pamiętnika... nie możesz się obwiniać, że wybrałeś PG- prędzej czy później poznasz ukochaną i rozwiążecie wspólnie jakąś łamigłówkę ... głowa do góry, nie można się załamywać :)

Kapitan Bąba

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425188 2010-05-22 19:06 to wieczne porównywanie polibudy do uniwerka, to nic innego jak kompleksy (4)

to tak samo jak miastowy uważa, że jest lepszy od wioskowego
z miastaście, a dupaście!

g@llux

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425227 2010-05-23 11:31 Chyba Uniwerka do Polibudy (3)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425234 2010-05-23 15:30 obydwie wydaja malowartosciowe papierki (2)

z tymi papierkami nigdzie w Europie powyzej sredniego szczebla sie nie podskoczy i na prozno szukac jakiejkolwiek technicznej rzeczy rodem z Polski

dali

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425235 2010-05-23 15:36 W Polsce najlepsze uczelnie jak (1)

UJ czy UW to są w 4 setce najlepszych uniwersytetów świata bo cała Polska nauka to dziadostwo (z nielicznymi chwalebnymi wyjątkami). Więc te spory co lepsze są idiotyczne bo wszystko to ten sam badziew. Jak ktoś jest kumaty to po filozofii się zakręci jak jest idiotą to może studiować informatykę i skończy w Biedronce. Taka prawda.

vert

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425237 2010-05-23 16:04 z dyplomem z Polski i dodatkowym kursem mozna zostac nawet menagerem zmianowym w TESCO

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425192 2010-05-22 19:33 (1)

łódka roznicy to "minimalnie" ? :D

Ja

popieram opinię 23 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4425225 2010-05-23 11:11 a co mieli napisac ?!

Ze UG dalo dupy o calą długość ?!

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425196 2010-05-22 20:07 przeczytalem tytul i myslalem, ze juz powodz do gdanska dotarla

ryju

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425197 2010-05-22 20:25 Bo polibudziaki to zdrowe chłopaki, nie to co (3)

te cherlaki z UG.

polibuda rulez

popieram opinię 32 / nie zgadzam się 23
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4425224 2010-05-23 11:07 ach ci niektórzy studenci PG i ich kompleksy (1)

ciekawe z czego wynikają?

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 4425242 2010-05-24 01:00

leć po frytki!

Mic

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425245 2010-05-24 10:12 Byłam kiedyś na imprezie z ludźmi z Politechniki

Zdrowie to Wy macie !!!!! Jedyne minus to student Politechniki leżący przy drzwiach. Zasikany....

miś

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4425200 2010-05-22 20:42

czy aby ten wyścig odbył się pod patronatem wielce NIE zasłużonego dla sportu ogólnie Włodzimierza Szmidta??

zmarnowany talent

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 1

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: