• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Popularna sieć kablowa zmienia właściciela. Co to znaczy dla abonentów?

Marzena Klimowicz-Sikorska
13 listopada 2013 (artykuł sprzed 10 lat) 
aktualizacja: godz. 09:41 (13 listopada 2013)
Nie wszyscy mieszkańcy osiedla Nowy Horyzont, którzy korzystali dotąd z telewizji kablowej dostarczanej przez firmę Jarsat, wiedzą, że firma została przejęta przez Vectrę. Nie wszyscy mieszkańcy osiedla Nowy Horyzont, którzy korzystali dotąd z telewizji kablowej dostarczanej przez firmę Jarsat, wiedzą, że firma została przejęta przez Vectrę.

Dla kilku tysięcy mieszkańców Trójmiasta szykuje się spora zmiana. Popularnego na nowych osiedlach operatora telewizji kablowej i Internetu - firmę Jarsat - przejęła gdyńska Vectra. Część klientów jest z tego powodu zdezorientowana.



Rynek dostawców multimediów jest bardzo elastyczny, często dochodzi na nim do przejęć i fuzji. Również w Trójmieście podobne zmiany nie są niczym nowym. Czasami wiążą się z tym utrudnienia dla abonentów.

W maju tego roku opisywaliśmy przypadek mieszkańców Oruni, którzy z różnych źródeł dowiadywali się, że ich dotychczasowy, lokalny dostawca telewizji - firma Turmak - został przejęty przez Vectrę. Szkopuł w tym, że pozbawieni oficjalnych informacji od swojego dostawcy internetu, nie wiedzieli, w jaki sposób wypowiedzieć stare umowy i zawrzeć nowe.

Przeczytaj więcej o przejęciu przez Vectrę klientów Turmaka.

Wówczas, w opublikowanym przez nas oświadczeniu, Vectra tłumaczyła swoją politykę informowania klientów o zmianach. Zapowiedziała też, że takie sytuacje nie powtórzą się w przyszłości.

Czy kiedykolwiek miałeś(łaś) problem z dostawcą TV?

Teraz jednak Vectra ponownie ruszyła na zakupy i sytuacja zdaje się powtarzać.

- W skrzynce na listy znalazłem ksero pisma informacyjnego, iż firmę Jarsat [dotychczasowego dostawcę sygnału TV - przyp. red] przejęła firma Vectra - mówi pan Patryk, mieszkaniec osiedla Nowy Horyzont zobacz na mapie Gdańska w Borkowie pod Gdańskiem. - Z informacji, jakie uzyskałem wynika, że przepięcie na nowego operatora ma się odbyć w tym miesiącu. Jednak ani ja, ani moi znajomi, korzystający dotąd z oferty Jarsatu, nie mamy pojęcia, czy musimy podpisywać nowe umowy, czy możemy zerwać stare itp. Od tygodnia dobijam się do Jarsatu i Vectry po szczegóły, ale bezskutecznie.

Przeczytaj też: Vectra i Multimedia Polska brały udział w zmowie cenowej

Według relacji naszego czytelnika, każdy konsultant mówi co innego.
- Oglądam telewizję cyfrową, ale nie korzystam z dekodera, tylko mam kartę do telewizora z modułem CL. Wiem jednak, że Vectra nie obsługuje takiego typu kart. Czego mam się spodziewać? Ponadto oferta Vectry jest uboższa, niż oferta przejętego Jarsatu. Nie mogę się doczekać kontaktu, chociaż trzy razy obiecywano mi, że ktoś oddzwoni - podkreśla.

Co na to Vectra? Jej pracownicy utrzymują, że informacje o przejęciu Jarsatu dystrybuowane są w tych osiedlach, gdzie zmiany wejdą w życie w najbliższym czasie. Tak jest właśnie w Nowym Horyzoncie.

- Chcąc świadczyć nowoczesne usługi multimedialne, konieczny jest proces gruntownej przebudowy i unowocześnienia infrastruktury. Z racji na złożoność, proces ten będzie odbywał się etapami - ulica po ulicy, blok po bloku - mówi Krzysztof Stefaniak, rzecznik Vectry. - Pierwszy etap przejęcia jest już w trakcie realizacji. Do abonentów zamieszkałych na terenie tej realizacji (w jej skład wchodzi kilkanaście ulic w różnych dzielnicach miasta) na początku października została wysłana odpowiednia informacja. Zaznaczono w niej, że w najbliższym czasie każde mieszkanie odwiedzi przedstawiciel handlowy Vectry, który zaoferuje specjalną ofertę, dopasowaną do indywidualnych oczekiwań każdego klienta.

Jak się dowiedzieliśmy, po naszej interwencji pracownicy Vectry i Jarsatu skontaktowali się z naszym czytelnikiem (na jego prośbę podaliśmy tylko jego adres e-mail, z którego wysłał do Vectry prośbę o rozwiązanie umowy).

- Faktycznie, odebrałem łącznie siedem telefonów od Vectry i Jarsatu - mówi pan Patryk. - Pytano mnie o odczucia oraz sugestie (wskazałem na problem z brakiem informacji, który dotyczył mnie oraz osób, które znam i mają podobne kłopoty), wyjaśniono mi też większość wątpliwości oraz przedstawiono mi ofertę. Czy będę korzystał z oferty Vectry? Muszę się zastanowić.

Jak informuje firma, cały proces przebudowy i unowocześnienia infrastruktury Jarsatu powinien zakończyć się w 2014 roku. W najbliższym czasie przygotowane zostaną następne etapy przejęcia abonentów w kolejnych dzielnicach.

- Abonenci wszystkich lokalizacji zostaną o tym fakcie poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem. Obecnie nie możemy podać szczegółowych terminów dla poszczególnych lokalizacji - dodaje rzecznik. - Wszystkich abonentów Jarsatu, którzy chcieliby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z nami: osobisty w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Kruczkowskiego 25 zobacz na mapie Gdańska oraz telefonicznie pod numerami telefonów 58 73 650 00 oraz 601 601 601 lub pod e-mailem: gdanskpomoc@vectra.pl

Kolejne przejęcie i kolejne problemy

Jak informuje nas kolejny czytelnik, pan Juliusz, problemy mają też klienci przejętej niedawno osiedlowej sieci Metroplay, która obejmowała osiedla: Krokusowe, Chabrowe, Świerkowe, Habenda.

- Mydli się ludziom oczy, że w ramach przenosin otrzymają specjalną ofertę. Niestety klient może dostać najwyżej to co widnieje na ulotkach stroni www czy dzwoniąc na call center - mówi pan Juliusz. - Ci, którzy kupili specjalne karty CI do odbioru TV kablowej (by nie mieć dodatkowego pilota i urządzenia) mogą je teraz sobie najwyżej powiesić na ścianie jako pamiątkę.

Miejsca

  • Vectra Gdynia, al. Zwycięstwa 253
  • Jarsat Gdańsk, Ignacego Matuszewskiego 25

Opinie (222) 7 zablokowanych

  • UPC - Vectra (22)

    Prawie jak monopol :/ Gdzie jest rząd w tym momencie ?

    • 145 52

    • (6)

      nie wycieraj sobie tyłka rządem bez powodu. To nie jego zadanie.

      • 49 32

      • Chyba żartujesz?! albo wykazujesz się skrajną niewiedzą!!! (3)

        Co to jest UOKiK? i kto sprawuje nad nim nadzór?.

        • 34 19

        • (2)

          Niedługą będziesz żądał aby Tusk podcierał Ci tyłek bo czujesz że nikt o niego nie dba.

          • 28 19

          • tylko do tego Tusk się nadaje...

            • 7 7

          • Zatem podważasz ustawowy zapis.

            Za Wiki:

            "Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) polski urząd antymonopolowy, obsługujący Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który jest centralnym organem administracji państwowej (rządowej), działający na podstawie ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331). Organizację Urzędu określa statut nadany, w drodze zarządzenia, przez Prezesa Rady Ministrów (M.P. z 2007 r. Nr 39, poz. 451).
            ...
            Prezes Urzędu jest centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów. Prezes Rady Ministrów sprawuje nadzór nad działalnością Prezesa Urzędu."

            • 7 2

      • a czyje?!?!?!

        • 0 0

      • pissowcy

        cały czas szczekaja by się dostać do koryta. oni niszczą Naród ! aha nie jestem zwolennikiem żadnej partii. chciałbym aby było normalnie.

        • 8 8

    • (1)

      Czy brakiem szewca na osiedlu też będziesz obciążał Rząd
      No pomyśl trochę.
      Jak masz przesłanki o naruszeniu prawa to zgłoś do Urzędu Antymonopolowego.

      • 42 18

      • no akurat za polityke konkurencyjności, zmowy cenowe, warunki funkcjonowania firm na rynku w 100% odpowiada rząd

        • 9 3

    • Skoro na postawione pytanie

      w tym portalu oczekujesz odpowiedzi,to faktycznie bezstresowo żyjesz.

      • 12 3

    • Prawo antymonopolowe? Zlikwidować jako jedno z najbardziej szkodliwych i antyrynkowych obecnie praw. Dość rządów urzędników i analfabetów ekonomicznych.

      • 2 12

    • Obudź się chłopie jaki rząd?

      Panuje Nierząd i to od dłuższego czasu. Obudź się lemingu, wyborco Platformy dalej wierzysz w zieloną wyspę ?

      • 16 16

    • Przecież Kaczyński rządzi. (1)

      Każdy Leming to wie

      • 6 13

      • Więdzą, wiedzą

        ale głupa kleją i minusują.

        • 3 2

    • gdzie jest rząd w tym momencie? (1)

      no myślę, że na Wiejskiej.

      • 9 7

      • Tak się mądrzysz a nawet nie wiesz gdzie masz rząd - podpowiadam:

        Aleje Ujazdowskie 1/3, Warszawa

        • 10 0

    • Rząd ma ważniejsze rzeczy na głowie w tym momencie (2)

      Dzielnie i skutecznie chroni nas przed faszystami i podżegaczami wojennymi

      • 5 2

      • Buhahah no właśnie, od tego jest rząd tuska... Aha jeszcze od ciepłej wody w kranie :d (1)

        • 5 2

        • A sam szef

          od chowania się w szafie, wyjazdów w Dolomity i permanentnym oskarżaniem Kaczora o wszystko.
          Najlepiej o to czego nie popełnił, a MÓGŁBY!

          • 5 1

    • @Bobex

      weź kredyt i załóż nowego operatora kablowego jak ci mało konkurencyjności na tym rynku ;)

      • 4 4

    • gdzie byli rodzice

      • 0 0

    • Obie te firmy oszukują nawet swych podwykonawców....A co dopiero odbiorców....A rząd jest w ....Czarnej.....A nas zwykłych szaraczków ma... Gdzieś

      • 1 0

  • Jak przejeli Turmaka w Pruszczu to był czeski film. (4)

    Nikt nic nie wiedział i nie poczuwał się do żadnej odpowiedzialności. Przestrzegam.

    • 85 2

    • podobnie było z Tiwisem (1)

      na Zakoniczynie, same problemy... sporo osób zrezygnowało z Vectry

      • 13 0

      • zrezygnowali i co im zostanie ??? ekstremalnie drogie NC+ i słaby Cyfrowy Polsat....
        a co z internetem?
        ludzie w zasięgu kablówek powinni się cieszyć bo oferty tych operatorów są porostu tanie w porównaniu do miejsc gdzie kablówek nie ma...

        • 6 7

    • Zawsze można pójść do biblioteki...

      gazety, książki...

      • 3 0

    • W Pruszczu było tak ,że pismo z data wylączenia sygnalu dostarczono w piątek o 17.30 za potwierdzeniem odbioru pisma.Szkopuł w tym ,żę w poniedziałek było za póżno o 2 dni na wypowiedzenie umowy turmaka.Efektem tego było naliczenie abonamentu za nastepny miesiac po wyłączeniu sygnału.szystko poprzedzone było dezinformacja.Pozdrawiam i uważajcie na vectre bo nie działa w Waszym interesie.

      • 1 0

  • A ja mam internet po GSM, a tv z satelity (6)

    Dlatego nie interesują mnie kablówki.

    • 37 39

    • Jak tobie pasuje

      to mi też pasuje :)

      • 11 0

    • ja mam darmowy internet z Aero2, a Tv od Solorza (4)

      i też mam w nosie monopolistę z Tefałenu (NC++ = UPC = Vectra)

      • 4 1

      • (1)

        i kiepski wolny internet zrywający połączenie co 60 minut ;)

        • 9 2

        • kiepski ale darmowy

          • 2 0

      • (1)

        tez mam oreo, ale to sie nadaje do internetu raczej jako backup backupu.

        • 7 0

        • dokładnie

          ja mam w netbooku, przydaje się czasami :)

          • 1 1

  • "...nie korzystam z dekodera tylko mam kartę do telewizora z modułem CL. Wiem jednak, że Vectra nie obsługuje takiego typu (9)

    Jako b. abonent Turmaka już odpowiadam: Vectra ma pana w nosie (żeby nie powiedzieć dosadniej). Vectra przejmuje Jarsat ale nie przejmuje jego zobowiązań, także wesoła nowina jest taka: nie ważne ile pan zapłacił za moduł Cam Conax, Vectra nie poczuwa się do jakiejkolwiek rekompensaty.

    • 93 0

    • idzcie do Cyfrowego Polsatu (8)

      powiedz jeden z drugim, ze chcesz ofertę migracyjną dla bylych abonentów z innej sieci. Ja dostalem DARMOWY polroczny okres full TV i 3 miesiace Full Ipla z nagrywarką HD 7000 za zeta. A zwiałem z byłej eNki, gdy Francuzi myśleli, ze da radę przerobic na szaro abonentów byłej eNki na siłę uszczesliwiając w nowej NC++.
      I nie narzekam.

      • 7 1

      • Jasne że można iść do NC+ czy Polsatu, ale te firmy również nie oferują (6)

        możliwości odbioru za pomocą Cam Conax a tu jest pies pogrzebany. Większość osób korzystających z kart, chce do obsługi TV używać 1 pilota i nie jest im potrzebny badziewiasty dekoder z nagrywarką, z której nie możesz nic przegrać na inny nośnik.

        • 10 0

        • Jeżeli masz w tv tuner satelitarny i mod connax to możesz odbierać cyfrę bez dekodera

          • 0 0

        • jw.

          Polsat ma moduł Conax

          • 0 0

        • I polsat i nc+ posiada takie moduły

          tylko telewizor musi mieć w sobie tuner tv sat.
          i masz jednego pilota

          • 1 0

        • a upc ? (1)

          • 2 1

          • UPC ma takze moduł conax, ale pod względem kopiowania z nagrywarki

            to wogole jest hardcorowe zero

            • 0 0

        • strasznie nerwowy jestes

          a kto ci broni uzywac swojego ukochanego Cam-a w gnieżdzie CL+ nagrywarki? i dalej bedziesz mogl oglądac swoje pornole z satelity, bo do czego innego to się nie nadaje.

          poza tym HD 7000 ma moduł Conax-a, a nie standardową Nagrę ze starszych odbiornikow

          • 2 1

      • cyfrowe co?

        Cyfrowy polsat dobry jest w pcimiu dolnym, gdzie nawet naziemna nie dociera. Kazdy moher ma cyfrowy polsat...

        • 1 0

  • (6)

    ich slogan powinien brzmieć: "Vectra drożej i gorzej"

    • 120 1

    • dokładnie (1)

      vectra to shit, podpiszesz umowę i w tym momencie mają Cię w głębokim poważaniu. Nie polecam.

      • 12 0

      • Nie tylko w Vectrze tak jest. W zasadzie to każda korporacja tak właśnie działa.

        • 2 0

    • zgadzam się

      Na Zakoniczynie jak przejeli Tiwisa to jest awaria za awarią (dosłownie codziennie cos nie działa), ale u nich to się nazywa modernizacja sieci.
      Oczywiście jak dzwonisz to muszą Cię nagrywać - jak powiesz że Ty też nagrywasz tą rozmowę to się od razu rozłączają. Jeszcze tylko 11 miesięcy i spadam od nich bo to co robią to makabra.
      PS
      Niech nikt nie liczy na dobrą jakoś sygnału, bo juz kilka razy zgłaszałem, że jest słaby i ciągle piksele, ale powiedzieli że to nie jest HD tylko cyfrowa i taki sygnał jest OK.
      Ja osobiście jestem zawiedziony i to bardzo

      • 13 0

    • (1)

      jak jestes taki cwaniak to zaloz firme internetowa ktora bedzie miala dobre oferty i szybki internet a nie nazekasz

      • 0 9

      • ta i spróbuj się wbić w bloki spółdzielni....

        ..

        • 0 0

    • dzisiaj dzwonil do mnie przedstawiciel vektry i zproponowal mi wiecej programów za tą sama kwotę - tmialam pakiet za 5,90 zl 11 programów w jarsacie bo tyle mi wystarczy , zeby czasmi cos obejrzec a przedstawiciekl vektry obiecal ze za ta kwotę bede miec 30 programów tylko ze umowa na 24 m-ce.

      • 0 0

  • Multimedia (21)

    Jak oceniacie ich internet? Bo w nowym mieszkaniu mam wybor miedzy nimi i neostrada.

    • 21 10

    • (4)

      Stabilny, mieszkam w Wejherowie i jedynie przy większych burzach lub przerwach w dostawie napięcia występuje brak usługi, ale w miarę szybko jest przywracana.

      • 9 4

      • (3)

        Jaka predkosc posiadasz? Interesuje mnie ile wynosi realna predkosc, przy neostradzie 10mb wyciagalem max 1,2mb downloadu

        • 0 0

        • (1)

          asd to prawidłowo wyciągnąłeś.... 10MB to nie jest twoja prędkość ściągania, prędkość którą podają operatorzy musisz zawsze podzielić przez 8 i to będzie właściwa prędkość jaką możesz osiągnąć.

          • 4 2

          • ehhh

            To nie tak, że masz jakąś inna magiczną prędkość downloadu. Po prostu operatorzy podają prędkość usługi w megabitach a prędkość ściągania wszystkie programy podają ci w megabajtach. 1 megabajt = 8 megabitów.

            • 3 0

        • UPC

          250 Mbits = 25-27 MB pozdro

          • 5 2

    • Mam od 3 lat od nich kablowy internet i nie było ani razu awarii. Mieszkam w Gdyni Cisowej. (4)

      • 7 8

      • Szczęściarz.

        Mieszkam na Grabówku i regularnie nie mam netu.

        • 4 0

      • (1)

        gdzie w cisowej jest vectra?

        • 0 1

        • no ty to chyba jesteś pracownikiem multimedii

          • 1 1

      • Ciekawe

        Ciekawe ze ja też mieszkam w Cisowej (na końcu Chylońskiej) i awarie w Multimediach się zdarzają. W ciągu kilku ostatnich lat przy każdej burzy i wichurze. Dodatkowo dopiero od ponad roku mamy nową trafostację, stara po każdym deszczyku awaryjnie się wyłączała (często na 4 godziny). Nie mieszkasz w Kosakowie gdzie Internet leci światłowodem i nie interesuje Cię brak elektryczności. Brak energii to dla Ciebie brak internatu który do Ciebie dociera przez szereg modemów (na prąd!) więc: od trzech lat nie było awarii ani razu to NIEPRAWDA!

        • 0 0

    • mam multimedie (2)

      Bez porównania na korzyść multimedii. Mam już sześć lat bez problemów. Miałem neo więc mam porównanie. 30 mega umowa i prawie zawsze te 30 jest.

      • 5 2

      • multimedia

        to multimedium
        te multimedia, tych multimediów.

        • 4 4

      • multimedia

        Mam najslabszy internet i analogowa tv koszt 100pln Tak jest na Kr'olewskim Wzg,orzu w gdansku niestety nie ma konkurencji....

        • 2 0

    • (1)

      Internet w Vectrze jest całkiem w porządku. Po przejęciu Turmaka podpisałem z nimi umowę na czas nieokreślony na 30Mbps za 49,90 zł.
      Telewizję odbieram z satelity.

      • 2 3

      • Jarsat

        a ja w Jarsacie 100Mbps za 49zł - i żadnych awarii od ponad 2 lat, za ta co masz powinieneś max zapłacić 20zł

        • 2 0

    • No to współczuję.

      • 0 0

    • multimedia to dno, nie tylko internet mają najgorszy, również...

      a może przede wszystkim najgorsza jest ich telewizja, połowa kanałów cyfrowej połowa analogowej, jakieś średniowiecze, poza tym bardzo niska jakość i bardzo słaba oferta kanałów, zdecydowanie odradzam, jedyną zaletą tej firmy jest najniższa cena to jest jedyne co mają konkurencyjne, i to jest jedyny powód dla którego ludzie korzystają z usług tej firmy

      • 2 4

    • Na kolorowym częste zawiechy łącza, przerwy a prędkości z umowy nawet nie mam co marzyć. Dodzwonić się do nich to jak wygrać w totka. Infolinia to głownie... Proszę czekać na połączenie i możesz sobie czekać nawet godzinę. Najlepsza jest droga "meilowa", po 2 dniach dostajemy odpowiedź - prosze zresetować router. Żenada i naciąganie klienta. Niestety żadna inna sieć nie może wejść na osiedle...Czy to nie jest monopolista?

      • 1 0

    • multimedia

      Korzystałam internetu multimedia na Żabiance przez 2 lata (po przejęciu osiedlowej Satry) i byłam bardzo zadowolona, awaria darzyła się może raz lub dwa (a z netu korzystam baaardzo dużo). Trafiłam nawet na promocję i za net do 100mega płaciłam niecałe 35zł.

      • 1 0

    • W skali 1-10, daję 6 punktów. Wadą Multimedii jest podejście do stałych klientów. Będąc stałym klientem w UPC bez problemu można negocjować warunki (mają gorszy serwis w dodatku częściowo płatny) w Multimedii mają cię gdzieś (serwis jest bezpłatny). To jest moja ostatnia umowa z tą firmą na usługi tv kablowej i internet. Po prostu o starego klienta trzeba dbać a nie traktować jak dojną krowę.

      • 2 1

    • Negatywnie !!!!!!! Oszukuj ą na przeplywie (dają mniejszy niż powinni)1!!!!

      • 0 0

  • no to przyszli abonenci vektry szykujcie się na rozpierduche kilkumiesieczną

    • 51 1

  • PYTANIE (3)

    Czy nie należy napisać pod tytułem, ze jest to KRYPTOREKLAMA?

    • 37 10

    • Co wy się tak podniecacie!!!!!!!

      ARTYKUŁ SPONSOROWANY!!!!!!!!!!!!

      • 11 10

    • właśnie,tez się zastanawiam,po co ten

      nius,co to obchodzi mieszkańców Trójmiasta ? Czy za niedługo będzie artykuł o tym,że w jednym ze sklepików osiedlowych panią Zuzię zastąpiła pani Zosia ?

      • 4 0

    • DARMOWA NAZIEMNA

      A nie lepiej korzystac z darmowej telewizji naziemnej, jest okolo 20 kanalow ktore w zupelnosci wystarczaja aby poptrzec sobie w telewizor a ile kasy w kieszeni przez rok? Jestescie jelenie ze placicie za telewizje, niby 100 kanalow a kiedy to ogladac

      • 1 3

  • Przejęcia i fuzje

    raczej usztywniają rynek i powodują powstanie albo monopolisty albo dominujących graczy.
    Trzeba też wziąć pod uwagę tworzenie podmiotów na poły fikcyjnych, by nie wejść w konflikt z UOKiK.
    Gdzie tu zatem elastyczność?

    • 33 1

  • Dobrze że rezygnuje z ich usług (7)

    Wysłałem w październiku wypowiedzenie i teraz oczekuję tylko na potwierdzenie. Jarsat/Attu ostatnio pogorszyli się z jakością Internetu, że często ciężko jest cokolwiek zrobić.

    • 43 0

    • to poczekasz bardzo długo bo jarsat nie ma najmniejszych chęci rozwiązywania umow (2)

      • 8 2

      • Składasz wniosek i przestajesz płacić i tyle.

        Weź tylko drugi egzemplarz wypowiedzenia z ich pieczątką że złożyłeś.
        W każdym sądzie konsumenckim przegrają.

        • 25 0

      • Czekam tylko na dostarczenie listu....

        E-mailem mi napisali, że wniosek rozpatrzony pozytywnie.

        • 0 0

    • Jarsat to dziadostwo !

      ja wyslalem poleconym rozwiazanie, moga mnie pocalowac w d...e! zero odpowiedzi ale mnie juz to wali. Niech ida do sadu.Wszedzie przegraja. Nie odpowiadaja na zadna korespondencje w zwiazku z czym przegraja na kazdym kroku.

      • 2 0

    • Rezygnacja po przejęciu

      A czy ja mogę zerwać umowę bez konsekwencji jeśli zostali przejęci?

      • 2 0

    • ten Jarszmat, internet i u nas ma tragiczny (1)

      czyli Wyspa Sobieszewska, chodzi jak chce, często nie ma wcale, reklamacji nie uznają, przysyłają jedynie sms i powiadomienia z ponagleniem do zapłaty, guwno nie firma

      • 5 0

      • To prawda,

        buractwo i chamstwo pracowników wyłazi jak brudna onuca z walonków. Szmaciarstwo na każdym kroku.

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane