• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Prawie 3 mln pasażerów Rębiechowa w 2013 r.

mak
8 stycznia 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
Władze lotniska w Rębiechowie liczą na to, że do końca 2014 r. obsłużonych zostanie 3 mln pasażerów. Władze lotniska w Rębiechowie liczą na to, że do końca 2014 r. obsłużonych zostanie 3 mln pasażerów.

Przez cały miniony rok przez trójmiejskie lotnisko przewinęło się 2 mln 842 tys. pasażerów, to o 2 proc. mniej niż rok wcześniej. Mimo to Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy utrzymał trzecią pozycję w Polsce pod względem liczby odprawionych pasażerów i snuje plany, by ten rok zakończyć z wynikiem 3 mln obsłużonych pasażerów.



Jak często korzystasz z lotniska w Rębiechowie?

W grudniu 2013 r. trójmiejskie lotnisko obsłużyło ok. 193 tys. pasażerów. To wynik o 3 proc wyższy, niż w tym samym okresie w 2012 r. Jednak cały rok lotnisko zakończyło z wynikiem gorszym o ok. 2 proc. - to wielokrotnie omawiany efekt Euro 2012 i linii OLT). Do tego w ubiegłym roku przeładowano 4,9 tys. ton towarów, co daje wzrost na poziomie 1,4 proc. w stosunku do 2012 r.

- Miniony rok był pod wieloma względami trudnym okresem. Kryzys gospodarczy w Europie, spowolnienie gospodarcze w Polsce i bardzo wysoka, 18-procentowa dynamika ruchu pasażerskiego w roku poprzedzającym, to zjawiska, które miały wysoki wpływ na wyniki roku 2013 - wylicza Tomasz Kloskowski, prezes zarządu Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy. - Analizując strukturę ruchu lotniczego, cieszy nas obserwowana od kilku lat stabilizacja na poziomie ponad 30 proc. udziału przewoźników tradycyjnych w przewozach pasażerskich.

I, jak dodaje, świadczy to m.in. o silnej pozycji rynkowej w Gdańsku takich linii lotniczych jak: SAS, Lufthansa, LOT, Eurolot czy Air Berlin.

- Z kolei ruch krajowy powrócił do 12 proc. poziomu ruchu pasażerskiego ogółem, po jednorocznym "wyskoku" związanym z operowaniem OLT Express na trasach krajowych - dodaje prezes lotniska. - Przeciętna wartość współczynnika wykorzystania miejsc w samolotach rejsowych wyniosła 78 proc., co stanowi najlepsze osiągnięcie w naszej historii i doskonale rokuje na przyszłość.

Według założeń przyszły rok ma zakończyć się jeszcze lepiej, bo wynikiem 3 mln pasażerów, co równałoby się 5-procentowemu wzrostowi przewozów pasażerskich.

Co ciekawe, władze lotniska już zaczynają przygotowania do nagrodzenia jednego z pasażerów, o ile rok 2014 rzeczywiście okaże się rekordowy pod względem ruchu.

- W obu terminalach rozstawiliśmy urny wraz z ankietami dla pasażerów. Wśród tych, którzy je wypełnią rozlosujemy nagrodę. Będzie to wyjazd dla czterech osób do Madrytu, wraz z biletem na mecz Gran Derbi, między Realem Madryt a FC Barcelona - zapowiada Kloskowski.

W sezonie zimowym w ruchu regularnym z Gdańska można polecieć do:

Berlina (airberlin) Amsterdamu, Krakowa, Lublina, Popradu (eurolot) Frankfurtu, Warszawy (PLL LOT) Frankfurtu, Monachium (Lufthansa) Oslo (Norwegian) Bristolu, Cork, Dublina, Edynburga, Londynu Stansted, Manchesteru, Oslo Rygge (Ryanair) Kopenhagi, Oslo (SAS) Alesund, Barcelony, Bergen, Doncaster-Sheffield, Dortmund, Eindhoven, Glasgow-Prestwick, Goteborga, Hamburga-Lubeki, Haugesund, Kolonii/Bonn, Kristiansand, Liverpoolu, Londynu Luton, Malme-Sturup, Mediolanu-Bergamo, Oslo Torp, Paryża-Beauvais, Stavanger, Sztokholmu-Skavsta, Trondheim oraz Turku (WizzAir).

W sezonie zimowym w ruchu czarterowym z Gdańska można polecieć do:

Sharm al Sheik, Hurghady, Erzurum, Popradu, Tel Awiwu oraz na Teneryfę i Fuerteventurę.
mak

Miejsca

Opinie (179) 5 zablokowanych

  • aaa (3)

    Krysia Roszpulka pozdrawia i czeka na zaległy OLT ;-)

    • 27 6

    • I Tyle drogiej taxi

      Jak monopol taxi neptun tu o łapówach zawsze cisza

      • 3 3

    • Szkoda , że tylko w jedną stronę z hali wylotów :) (1)

      Jakk tak dalej pójdzie to nikt za kilka lat już z naszego lotniska nie wyleci,,bo nikogo już nie będzie :)

      • 1 6

      • Powiedział co wiedział

        Po pierwsze ci wyjeżdżający do pracy o których myślisz czyli te oszałamiające 2mln to jest ilość rotacyjna, bo część wraca, a wyjeżdżają też nowi. Do tego spora część tam głównie jest dla samej pracy czyli kręci się w te i na zad i to oni głównie nakręcają tą ilość lotów.

        Do tego wielu nie ma zamiaru wyjechać, więc nie martw się będzie miał kto latać.

        • 1 1

  • z tych 2 mln 842 tys. (2)

    moje są 4 :)

    • 59 4

    • moje jakieś 90

      • 4 1

    • moich 6, gdyby były jakieś busy:lotnisko - Malbork , częściej bym latał

      • 0 0

  • Ale fajowo 3 mln (28)

    a na takim lotnisku w Monachium 30 mln to pokazuje jakim jesteśmy zaściankiem,
    ale mamby naszego Bąka ;)

    • 33 108

    • (1)

      jesteś bardzo mundry

      • 21 14

      • oho bąk się odezwał

        • 16 15

    • (7)

      Fantastycznie - porównuj się z jednym z najbogatszych miejsc na świecie.

      • 23 12

      • Nie... lepiej porównywać się do biedoty

        • 17 8

      • no ale w porównaniu do Gdyni kosakowo to jesteśmy potęgą! (2)

        • 54 3

        • tam lądują szczury :)

          • 29 5

        • jesteś zerem

          • 3 15

      • czy on porównał do NY, LA, albo Londynu?!? Nie! do regionu który jak najbardziej można porównywać do naszego - Monachium (2)

        jakie jedno z najbogatszych miejsca na świecie tłuku?!

        • 4 15

        • zastanów się trochę

          nawet w porównaniu z Monachium:
          Gdańsk około 0,5 mln mieszkańców vs Monachium prawie 1,5 mln
          Jarmark Dominikański vs Oktoberfest
          Lechia vs Bayern
          ... i tylko stadiony wizualnie bardzo podobne ;)

          • 16 0

        • Monachium to lotnisko tranzytowe dla LuftHanzy

          Więc porównywanie go z naszym, jest idiotyczne.
          Jedynym lotniskiem na którym jakaś linia ma Hub w Polsce to Warszawa.

          A w Lufthanza ma 2 i jest to Franfurkt i Monachium, więc proszę nie porównuj tego miasta do Gdańska, bo tylko potwierdzasz kompletny brak znajomości tematu.

          • 9 0

    • zaścianek to masz mentalny (2)

      a Monachium jest zaściankiem w porównaniu z Atlantą

      • 23 9

      • ale zaścianek zaścianka (1)

        a Londyn

        • 9 1

        • - Nie mogę wysłać tej depeszy! Nie ma takiego miasta - Londyn! Jest Lądek, Lądek Zdrój, tak...

          • 7 1

    • (5)

      Monachium jest hubem i tego się nie przeskoczy.

      • 22 3

      • (4)

        Taki cwaniak jesteś, a Hamburg 15 mln pasażerów

        • 5 2

        • (3)

          Co to zmienia? Wiadomo że ruch lotniczy w Polsce jest mały jak na światowe standardy, ale porównywanie się z hubami na które w obecnej sytuacji nie mamy szans jest bez sensu. Równie dobrze na wieść o budowie 85 metrowego biurowca Neptun ktoś mógł napisać, że Burdż Chalifa w Dubaju ma 830.

          • 20 3

          • (2)

            Aby zostac hubem trzebaby oderwac skrzyzowanie nowych autostrad od sieci drog poza Warszawa i wybudowac nowe miasto obok. Nie mowie juz o braku przemyslu, polozeniu geograficznym, strategicznym, politycznym, ekonomicznym, kulturowym, militarnym, lotniczym, galaktycznym i pozycji w universum.

            • 7 3

            • - To przecież ja muszę pójść i poszukać, zobaczyć gdzie to jest. Cholera jasna...

              • 4 0

            • brednie

              • 0 0

    • Okęcie nie dobija do 10 milionów (1)

      a Tobie się marzy 30?

      • 20 2

      • tak!

        i co???

        • 0 3

    • LEMINGI NIEZADOWOLONE JAK ZAWSZE JAK KTOS IM POKAZUJE KIM SĄ (4)

      I jak sie okazuje ze nie mieszkaja w rajskiej zielonej wyspie Donaldinia!!W Monachium 30milionów to pasażerowie turystyczni biznesowi a w Gdańsku 90 % to emigranci dzięki POlityce wyzysku Tuska!!

      • 7 14

      • (3)

        Ta, zawsze trzeba wmieszać w to politykę koniecznie nazywając innych lemingami. Samo zielona wyspa nie wystarczalo, trzeba było dodać "rajska". Po prostu nie-lemingi uroiły sobie iż Tusk wciskał że Polska to kraina mlekiem i miodem płynąca, podczas gdy chodziło tylko o dodatnią dynamikę PKB.

        A jeżeli chodzi o ruch pasażerski na tle polityki to zauważ że największy procentowy wzrost liczby pasażerów (blisko 100 %) przypada na okres urzędowania niejakiego Jarosława

        • 7 3

        • leming ty sie nieprodukuj bo jestes zdeklarowanym lemingiem (2)

          • 1 4

          • Wolaku zastanów się czemu jesteś Wolakiem

            • 4 1

          • A nazywanie innych w kolko lemingami swiadczy o tym ze sie nim nie jest?

            • 3 1

    • Bez sensu (1)

      Naprawdę, większym problemem jest to, że Warszawa pozostaje w tyle za Pragą, Sztokholmem, Oslo, Wiedniem, Helsinkami i innymi portami w naszym regionie. Gdańsk na tle innych lotnisk w Polsce prezentuje się porządnie, mimo peryferycznego położenia 3miasta.

      • 8 1

      • Szpital na peryferczach

        • 8 1

  • (1)

    To dobra wiadomość dla Trójmiasta

    • 46 7

    • ech ten kryzys
      im gorzej, tym lepiej

      • 7 1

  • Jest 5 lotnisk, które liczą się w Polsce (18)

    Okęcie, Balice, Rębiechowo, Ławica i Strachowice.
    Reszta to lokalne lądowiska.
    Kaprys władzy.
    Szczurek też chce takiego kaprysu.
    Za pieniądze podatników.

    • 116 35

    • Zenon to ty Bąku ???

      • 8 15

    • Za PRL się liczyło jedno: Okęcie

      i komu to przeszkadzało?
      A teraz tow. Struzik z Mazowsza nie ma w kasie 800 mln m.in przez Budynia z jego Bolek Airport

      • 7 25

    • Pomyłka ! (11)

      Zenon - nie masz racji. Są jeszcze Pyrzowice. Co do lotniska w Gdyni to nie wiesz o czym piszesz. Nasuwa mi się porównanie : ty piszesz tak jakby statek handlowy, miał zacumować w basenie żeglarskim w Gdyni . Tak z grubsza, w rzeczywistości wygląda sytuacja lotniska w Gdańsku "w porównaniu" z tym budowanym w Gdyni. To dwa różne lotniska, z zupełnie innymi zadaniami . Mieszkam w Gdańsku i nie widzę nic złego w rozbudowie lotniska wojskowego w Gdyni. Myślałem kiedyś tak jak ty ale było to wynikiem mojej niewiedzy na temat lotniska w Gdyni. Pozdrawiam !

      • 18 20

      • JMK - słusznie, słusznie (4)

        Mea culpa - Pyrzowice są zaraz po Rębiechowie.
        Natomiast co do Gdyni.
        To jest szalony pomysł Gryzonia.
        Lotnisko, które przez ponad 10 lat nie będzie w stanie przyjąć żadnego samolotu klasy 3.
        Rębiechowo cały czas w budowie.
        Rozbudowa terminala.
        Podniesienie kategorii.
        Po co Gdynia?

        • 35 8

        • Czemu szalony pomysł gryzonia? bo jakaś katka tak napisała w GWnie? (3)

          Dlaczego? Argumenty, a nie powtarzanie zasłyszanych wypocin jakichś niedouczonych pismaków

          • 7 17

          • (2)

            Dlatego że jedno lotnisko już jest. Nie potrzeba dwóch dworców kolejowych w odległości 200 metrów od siebie. Dlatego że "ucywilnienie" lotniska to tak naprawdę zbudowanie wszystkiego oprócz pasa od nowa.

            • 9 1

            • Jesli nie rebiechowo..to najblizej Bydgoszcz? (1)

              • 0 1

              • Bydgoszcz jest świetnym przykładem. Niby w bliskiej okolicy nie mają żadnego lotniska, a jednak ruch tam jest mizerny, lotnisko rok w rok na minusie, a główny przewoźnik jakim jest Ryanair lata tylko dlatego że dostaje miliony dotacji.

                • 0 0

      • (3)

        No to podziel się, jaką wiedzę uzyskałeś, że uznajesz wywalenie 150 mln na lotnisko w Kosakowie za zasadne?

        • 16 3

        • Spotkanie (2)

          Na jesieni 2012 roku brałem udział w kilkugodzinnym spotkaniu z p.Januszem Statecznym - szefem tego projektu. Pojechałem specjalnie na Babie Doły, na spotkanie, aby nie powtarzać zasłyszanych wypocin jakichś niedouczonych pismaków.

          • 2 4

          • No to daj argumenty

            • 5 1

          • co polewali?

            • 1 0

      • konkurencja jest dobra (1)

        Wymusza lepsza jakosc uslug i obnizki cen

        • 3 8

        • Tak, ale jest to część wspólnego mechanizmu.

          Otóż w gospodarce rynkowej podmioty prywatne jeszcze przed rozpoczęciem konkurencji kalkulują czy jest to dla nich opłacalne, czy nie ponoszą zbyt dużego ryzyka, czy rynek nie jest już nasycony itp. Im silniejsza konkurencja w danej branży tym mniej chętnych do jej wejścia co zapobiega przesytowi firm w danej branży oraz nadprodukcji jakiegoś towaru czy usługi.

          Krótko mówiąc w przypadku podmiotów prywatnych jest to decyzja ekonomiczna, a celem inwestora jest po prostu zarabianie pieniędzy.

          Niestety w przypadku podmiotów państwowych czy tez jak ktoś woli w tym przypadku samorządowych taki mechanizm zanika. Wydawane pieniądze nie są pieniędzmi jakiegoś konkretnego człowieka tylko publicznymi, czyli nie ukrywajmy niczyimi więc podejmowane inicjatywy nie koniecznie muszą mieć sens ekonomiczny. Choćby w przypadku tego lotniska - po jakim czasie zacznie ono na siebie zarabiać? Po jakim czasie zwróci się koszt budowy?

          Musisz też wiedzieć ze klientami lotnisk tak naprawdę nie są pasażerowie tylko linie lotnicze. Musisz takze wiedzieć ze na lotniskach wyraźnie działa efekt skali, tzn im większe lotnisko tym niższe ma koszty obsługi jednego pasażera (bo koszt utrzymania infrastruktury, personelu itp dzieli się przez większą liczbę osób). Stąd też wynika, że mniejsze lotnisko z definicji nie będzie mogło normalnie konkurować z większym. Dlatego właśnie Polskie lotniska nie obsługujące 1mln pasażerów rocznie nie są dochodowe.

          Musisz także wiedzieć że konkurencja o połączenia odbywa się na zasadzie dotacji dla linii, zazwyczaj oficjalnie za "promocję" miasta. Więc jeżeli lotniska zaczną konkurować o linie to płacąc im z naszych pieniędzy.

          Załóżmy nawet ze powstanie drugiego lotniska w regionie spowoduje spadek opłat lotniskowych, załóżmy nawet że linie lotnicze wykorzystają ten upust do obniżenia cen biletów. Ale co dalej? Jakiś bilet stanieje o 10 zł (bo chyba nie sądzisz ze bilety lotnicze są wciąż drogie i jest duży margines na dalsze spadki?), fantastycznie, ale po jakim czasie te oszczędności zwrócą koszt wybudowania lotniska?

          • 9 3

    • Dwóch jest (z przeproszeniem waszmości) prawdziwych żołnierzy w tej Rzeczypospolitej:

      ja w Koronie, a Kmicic na Litwie...

      • 12 0

    • (1)

      Nie tylko Szczurek. Wszak Koszalin także chce budować lotnisko...

      • 10 3

      • Koszalin to by sie za obwodnice wziął

        • 3 0

    • Głupis mkocurku

      A o Modlinie słyszałeś???? Gdyby nie wtopa z płytą, byliby na drugim miejscu. A o Pyrzowicach też pewnie nie słyszałeś. I wcale nie są w Pyrlandii.

      • 2 5

  • W tym roku emigruję do Norwegi, więc trochę podniosę wam statystyki. (9)

    Na Tuska seniora nie ma co liczyć, on do końca rozkradnie z kolegami ten kraj, ale za to przynajmniej Tusk junior ma fuchę na lotnisku i może robic statystyki dla ojca.

    • 70 37

    • I Hugo z tobą (4)

      Będziesz spawał kadłuby.
      Zabierz ile możesz gorzały.
      Bo nie popijesz jak w Polsce.

      • 29 33

      • Może i będzie spawał kadłuby, może będzie pracował na platformie, a może będzie jakimś inżynierem w biurze projektowym.... (1)

        Ale jeśli będzie uczciwie pracował, to go będą szanowali - w przeciwieństwie do ciebie, który jesteś pośmiewiskiem internetu i typowym hejterem.
        PS
        O gorzale widzę piszesz ze znawstwem, czyżby Norweg dał ci za nią kopa i dlatego tu się produkujesz, bo myślisz, że jesteś kimś? Tak jesteś - miernotą i frustratem, żal mi ciebie.

        • 18 6

        • Ja robię za motorniczego w Łodzi

          Dobrze mi się pływa i wódzia nie szkodzi.

          • 0 1

      • kolejny oburzony leming sie odezwał widzisz leming zadna praca nie hańbi (1)

        hanbi za to wynagrodzenie które otrzymują ludzie w POlsce!!

        • 0 6

        • Czy aby na pewno hańbi wynagrodzenie?

          Skoro pracują za tyle tzn, że nie hańbi.
          Jakby nie chcieli pracować to można by o tym dyskutować.

          Problem jest prosty skoro nie ma co się chce to pracownik bierze to co ma. Teraz do pracy cały czas dociera wyż demograficzny jeszcze, więc nawet jakby najlepszy polityk dorwał się do władzy i rozdał wszystko to i tak pracy by nie starczyło.

          • 1 0

    • Dobra decyzja życzę powodzenia

      • 12 5

    • W każdym ważniejszym urzędzie siedzi czyjś synalek a'la premierowicz (1)

      dlatego ten kraj swietnie wygląda na papierze, beznadziejnie w rzeczywistości. W odróżnieniu od USA z którego wróciłem( (zdaniem GW paździerz )niedawno, gdzie byle pener w parku upija sięJ Danielsem i dzwoni do swojego dealera zioła z najnowszego iphona

      • 10 4

      • sami gadżeciarze ;P

        • 1 0

    • wiecie jak ciężko o dobrą fuchę?!

      w GW zarabiałem marne grosze, a tu żona głowę suszy, dziecko w drodze, większe mieszkanie trzeba kupić ...
      Tatko mówił że się bedem nadawał do tej roboty to ją wziąłem , co miałem robić.

      • 2 5

  • Średnio,ale nie najgorzej (10)

    Gdańsk powinien być lotniskiem między kontynentalnym,a tak można polecieć bezpośrednio tylko do Europy,to taki wynik będzie wciąż,max 4mln na rok,więcej nie ma szans.

    • 25 12

    • Raczej powinien być lotniskiem międzygalaktycznym (4)

      a co !!!

      • 22 3

      • opinia

        tak!
        Star Trek też tu wyląduje!

        • 9 1

      • takie budują już w Gdyni (2)

        z oazy szczęścia i dobrobytu PRowego wprost w gwiazdy!

        • 16 3

        • Jeszcze troche biedy wyjedzie i rębiechowo zdechnie w odróznieniu od Gdynskiego (1)

          w Gdyni dzwon na nieprzywidywalnej obwodnicy nie pokrzyzuje wymarzonych wakacji w szarmie rodzinie z Słupska, koszalina czy Wejerowa

          • 1 9

          • zgadza się

            zamiast dzwona na obwodnicy plany pokrzyżuje im korek wywołany deszczem na osiedlowej dróżce do Kosakowa

            • 5 1

    • Kiedyś czytałem że ''władza'' specjalnie blokuje rozwój lotnisk w Gdańsku,Krakowie,Poznaniu,po to żeby ze stolicy były najważniejsze,i najodleglejsze rejsy. Ile w tym prawdy,nie wiadomo,ale coś w tym jest.

      • 8 5

    • lotnisko międzykontynentalne ;)) (2)

      z tego co kojarzę z geografii Erzurum to Turcja, Sharm i Hurghada to Egipt, Tel Awiw to Izrael, co za tym idzie - kontynenty inne niż Europa... ;))
      ale domyślam się, że chodziło Ci o Ameryki, Azję Wschodnią, etc.

      • 9 0

      • Słuszna uwaga,i słuszne domyślenie się: )

        Loty do Egiptu,Turcji,czy Izraela,to są krótkie przeloty,nie ma w nich prestiżu...

        • 4 5

      • Ludzie nie prowokować Budynia takimi tekstami

        ht-tp://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Z-Rebiechowa-na-krawedz-kosmosu-Za-kilkanascie-lat-i-200-tys-dolarow-n64333.html

        • 3 2

    • Taka jest polityka linii lotniczych. Huby są w Niemczech i nikt ot tak nie przeiesie się nagle do Polski

      • 8 0

  • Za rok tyle będzie w Gdyni (10)

    • 41 78

    • Ta, długu.

      • 38 2

    • czas najwyższy (6)

      wystarczy, że każdy Gdynianin i Gdynianka poszybuje i ich przyjaciele a mamy już plan wykonany

      • 4 13

      • tak tak ...... za 2 złotę przez 2 minuty na skwerze ......

        • 17 0

      • Gdynia Wejherowo, Rumia, Reda, powiat pucki Słupsk , Koszalin (4)

        na pewno nie bedą latać z Gdańska- tylko Gdyni. Sam latam z żoną 3-4 razy do roku razy 2= z6 do ośmi u pasażerów mniej.. W dobie niskobudżetowych lotów na które wielu może pozwolić daje to kilkaset tys rocznie i Gdańsk to odczuje. Druga sprawa przy żałosnym ruchu pasażerskim jak na standardy europejskie czeka się na odprawe dlużej niż w Frankfurcie niż Heathrow co jest żenadą. Czemu taki młody Tusk po politologii zajmuje się analizami a nie sprząta zapuszczonego hallu albo nie pomaga przy odprawie? W Gdyni takich porzadków na pewno nie będzie

        • 7 33

        • Taaaa

          Z Gdyni polecisz.Latawcem...

          • 23 5

        • Koszalin ma mieć swoje lotnisko :) Poza tym naprawdę uważasz, że gdyńskie awionetki dotransportują Ciebie tak daleko, jak gdańskie samoloty?

          • 12 2

        • Hehehe, zawsze w takiej dyskusji trafi się ktoś komu się myli lotnisko z przystankiem autobusowym.

          Kolego, zazwyczaj samolotem leci się w jakieś konkretne miejsce a nie byle gdzie. Na jakiej podstawie zakładasz że w Gdyni będzie interesujące ciebie oraz mieszkańców wymienionych miast połączenie? Piszesz tak jakby ludzie ludzie sobie wybierali z którego lotniska polecą bo oba oferują dane połączenie. Chłopie - zjedź na ziemię. Żadna linia lotnicza nie będzie dublowała kierunku istniejącego 20 km dalej.

          Skąd w ogóle pomysł że linie lotnicze zaczną operować na kosakowskim lotnisku?

          • 13 4

        • GA czemu ty się zajmujesz analizą tego, o czym nie masz pojęcia? Lataj dalej na zmywak, a emeryturka pod mostem.

          • 0 0

    • Gdzie można kupić w Gdyni dopalacze ? Bo z tych wypocin widać,że niezle wypaliło Ci mózg !!!

      • 14 4

    • śmieszna sprawa z tym lotniskiem w Gdyni

      jest miejsce na dwa stadiony, na dwa parki naukowo technologiczne, ale na dwa lotniska w niespełna milionowej metropolii to już przesada i wyrzucanie pieniędzy w błoto, niespełna 2 mln Warszawa dopiero niedawno otworzyła drugie lotnisko w Modlinie a i tak ledwo zipie

      • 1 0

  • No teraz widać czemu BudyŃski trzęsie djupĄ ws Kosakowa (6)

    2% spadku. Początek końca

    • 22 75

    • To nieprawda, on tańczy (4)

      dlatego trzęsie

      • 9 3

      • on tańczy (3)

        jak Tuareg nad nieszczęściem?

        • 2 3

        • on tańczy dla mnie (2)

          • 17 3

          • w Rozi chyba

            • 8 3

          • uuuuu nie wesoło :/

            • 2 1

    • 2 procentowy spadek w porównaniu z zeszłym rokiem to i tak bardzo dobry wynik. A Kosakowo oczywiście ot tak sobie przejmie ruch tak jakby przepustowość tamtejszego lądowiska była z gumy

      • 13 4

  • Ile miał sam Donek? (5)

    • 36 9

    • on nabija statysyki (4)

      Z waszych podatków

      • 11 6

      • A Budyń ze świtą z waszych (3)

        • 8 6

        • propaganda !!! oni latają za swoje (2)

          ;)

          • 2 4

          • Oczywiście, oczywiście (1)

            Wasze, czyli nasze, ale nasze nie znaczy, że wasze.

            • 3 1

            • czyli za swoje to znaczy za nasze

              • 3 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane