• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problemy z opłatą za lotniskowy parking

Olga
15 lipca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł. Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł.

Nasza czytelniczka musiała zapłacić 40 zł za skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly na gdańskim lotnisku, choć twierdzi, że kwota powinna być o połowę niższa. Wszystkiemu miała być winna awaria automatycznych kas. Operator parkingu przekonuje, że system działał normalnie, ale zachęca klientkę do złożenia reklamacji.



Czy kiedykolwiek miałeś problem z wyjazdem z płatnego parkingu?

Poniżej publikujemy treść listu pani Olgi.

W czwartek, ok. godz. 7:40 przywiozłam siostrę na lot do Londynu, zajechałam na strefę Kiss& Fly. Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się. Po nadaniu bagażu udała się do kontroli, a ja do auta.

Mieściłam się jeszcze w 10 minutach, dlatego postanowiłam, że pojadę prosto do bramek. Przy bramce okazało się, że muszę opłacić bilet, więc wysiadłam i podeszłam do kasy automatycznej obok mojego pasa, gdzie włożyłam bilet i wyświetliła mi się kwota 20 zł. Myślę sobie - okej, rozumiem, taki jest cennik, a zresztą muszę jakoś wyjechać.

Niestety, kasa nie przyjmowała pieniędzy, a karty bankomatowej nie mogła odczytać. Po chwili system zawiesił się i pojawił się napis "Limit czasu opłaty przekroczony". Spróbowałam jeszcze raz zapłacić, ale sytuacja się powtórzyła i pojawiła się informacja, że moja karta jest zablokowana.

Próbowałam dodzwonić się do obsługi parkingu w Gdańsku i w Warszawie, której numer był podany na kasie, ale nikt nie odbierał. Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych i podbiegłam na drugą stronę ulicy do innej kasy. Maszyna nie chciała w ogóle przyjąć biletu, a jak już przyjęła, to pojawiła się kwota 30 zł. I tym razem system znowu się zawiesił, a moja karta została zablokowana na 5 minut.

W końcu ktoś z obsługi kas parkingowych odebrał telefon. Niemiłym głosem powiedział, "że jak mam jakieś problemy, to mam przyjść do biura", następie pokierował mnie, dokąd mam się udać. Pomyślałam - no dobrze, ale co z moim autem? Przecież nie wycofam go, bo droga jest jednokierunkowa, a obok nie ma żadnych zatoczek.

Zostawiłam auto na awaryjnych i przebiegłam te 250 metrów. W połowie drogi zauważyłam, że nadjeżdża patrol straży miejskiej. Pomyślałam, że jeszcze mi wlepią mandat i postanowiłam zawrócić. Wytłumaczyłam strażnikom, że jest problem, bo kasy nie działają. Usłyszałam od nich, że oni "widzą to na monitoringu, ale nic zrobić nie mogą".

W międzyczasie już kolejne 4 auta stały na światłach awaryjnych. Jedna pani miała opłacony bilet, ale automat nie był w stanie odczytać jej karty parkingowej. Po dojściu do biura obsługi parkingu okazało się, że muszę zapłacić 40 zł. Zapłaciłam i w końcu wyjechałam.

Komentarz Magdaleny Śmigielskiej, specjalisty ds. marketingu firmy Interparking, która jest operatorem parkingu przy gdańskim lotnisku

Klientka wjechała w strefę Kiss&Fly o godz. 7:38, do wyjazdu podjechała o godz. 7:51, a więc po 13 minutach - stąd opłata 20 zł. Pani podjechała bezpośrednio do bramek wyjazdowych, gdzie system poprosił o opłacenie biletu. O godz. 7:53 bilet został umieszczony w kasie automatycznej, pani otrzymała informację o kwocie do zapłaty w wysokości 20 zł. 

W systemie pojawiło się odrzucenie płatności/karta zablokowana. Ostatecznie pani opłaciła bilet, już nie kartą a gotówką w biurze parkingu o godz. 8:17. Wtedy opłata wyniosła już 40 zł.

Transakcji wspomniana przez klientkę, nie została zarejestrowana przez agenta płatności kartami płatniczymi. Pragniemy również zaznaczyć, iż w dniu wczorajszym nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów i awarii kas automatycznych. Zachęcamy panią do bezpośredniego kontaktu z siedzibą i skorzystania z możliwości reklamowania usługi - wówczas nasi pracownicy zweryfikują sprawę po bezpośrednim kontakcie z klientką i udzielą jej szczegółowych informacji odnośnie przebiegu reklamacji.

Wszystkich klientów, którzy spotykają się z problemami na naszym parkingu, zapraszamy do Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego na parkingu P1. Ponadto, na urządzeniach parkingowych znajdują się specjalne przyciski, dzięki którym klient ma możliwość kontaktu bezpośredniego z biurem obsługi.

Zapraszamy również do składania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie www.interparking.pl. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane w jak najszybszym czasie, a klient otrzymuje niezwłocznie informację o decyzji.
Olga

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (261) 6 zablokowanych

  • Tak to jest

    jak się trefnymi kartami płaci. Zawieszka za zawieszką ;)

    • 8 15

  • Miałem tak samo, przecież to jest naciąganie ludzi (1)

    W poniedziałek 10 lipca odwoziłem dziewczynę na lotnisko, liczyłem sie z dużą opłatą ponieważ żegnałem się z dziewczyną. Przy wyjeździe z parkingu są dwie kasy automatyczne, na obu naklejane kartki - jedna informująca TYLKO GOTÓWKA a DRUGA GOTÓWKA I TYLKO ZBLIŻENIOWO, u mnie wyszło 40 złotych próbowałem kilkakrotnie i paypass nie działał, zanim podbiegłem do kolejnej kasy oddalonej o 40 metrów i zapłaciłem opłata wzrosła do 50 zł. Lotnisko powinno wypowiedzieć operatorowi- nie dość że akurat PRZYPADKOWO kasy przy wyjezdzie nie działają w pełni to jeszcze nie są w stanie tego naprawić przez 4 dni robocze.

    • 59 6

    • Opłaty są tak ustalone nie po to, żeby kroić klientów, tylko

      żeby parking był zawsze dostępny (wolny).

      Niestety nie wszyscy to rozumieją i zamiast albo od razu jechać na sąsiedni parking, gdzie opłata wynosi ułamek ceny Kiss&Fly, (albo przestawić tam auto od razu po wysadzeniu pasażera i bagażu) to zostawiają auto na długo w tym najdroższym miejscu, a potem płaczą jak wyniknie jakiś problem podczas płacenia - tym bardziej, że opłata szybko się zwiększa.

      Nie znaczy to oczywiście, że zarządca parkingu nie mógłby zmienić nieco podejścia do klientów, przede wszystkim w kwestii uprzejmości i chęci pomocy w kryzysowych sytuacjach.

      • 4 5

  • Pewnie kobita pinu zapomniała (szminki i puderniczki nie) (3)

    a teraz struga na siłę poszkodowaną aby pieniążki jej zwrócić.

    • 15 31

    • ;)

      Kasia. A Ty nie na triathlonie?

      • 3 0

    • Pewnie bi myśli umiesz czytać

      • 0 0

    • Co to są pieniążki???

      • 2 0

  • Tak to jest jak szkoda wydać 3 czy 4 pln i wjechać na krótkoterminowy

    • 14 7

  • (2)

    Lotnisko współpracuje tylko z amber gold

    • 35 15

    • To pociągiem (1)

      • 3 0

      • Bój się, bój , ABW juz idzie tam

        • 0 1

  • (2)

    14 lipca odwoziłem znajomego na lotnisko. Automat ciągle wyrzucał bilet parkingowy nie pokazując ile mam zapłacić. Ostatecznie zapłaciłem w biurze parkingu. Zdarzyło mi się to pierwszy raz - ewidentnie był problem z automatami , pani Olga ma rację.

    • 59 9

    • (1)

      Zapomniałeś się podpisać - kolega pani Olgi.

      • 6 9

      • Ty co wszystko wiesz jakie będą numery totka

        • 3 1

  • Połączyć się z pracownikiem za pomocą magicznego przycisku

    Prawie nierealne

    • 35 2

  • złodzieje i naciągacze od co!

    to już nie pierwszy przypadek

    • 30 6

  • Interparking i wszystko jasne

    • 25 3

  • (1)

    Nalezy uwaznie czytac i nie jechac gdzie popadnie to po pierwsze ale po drugie to obsluga tych urzadzen a juz kontakt z nimi to juz piekło. Co w nas jest ze nienawidzimy sie wzajemnie? Wystarczy chyba byc troszke tylko zyczliwszym a swiat bedzie piekniejszy.

    • 38 2

    • jazda jak na torze przeszóód

      Tak skomplikowanych wjazdów , pasów ruchu , znaków i oznaczeń nigdzie nie spotkałem . Dla wjeżdżających po raz pierwszy na parkingi przy lotnisku to istna makabra . A do tego na parkingu nikogo z obsługi . Życzę kierowcom cierpliwości .

      • 7 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane