- 1 "Lex deweloper" pomoże na Przymorzu? (89 opinii)
- 2 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (94 opinie)
- 3 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (228 opinii)
- 4 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (47 opinii)
- 5 Kandydaci z KO do Europarlamentu (279 opinii)
- 6 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (81 opinii)
Przez tydzień nikt nie zabrał auta po wypadku
Kilka dni temu na ul. Chwarznieńskiej w Gdyni, tuż obok komisariatu policji, doszło do wypadku - auto zjechało z drogi i uderzyło, tuż obok przejścia dla pieszych, w drzewo. - Samochód wbity w drzewo stoi tam od tygodnia, nikt go nie usunął, nikt się nim nie zajmuje - mówi jeden z naszych czytelników.
Sprawdzamy. Policjanci faktycznie potwierdzają, że znają temat, przyznają jednak, że usunięcie auta znajduje się poza ich kompetencjami.
- Auto po wypadku lub kolizji usuwamy, jeżeli stanowi zagrożenie, bądź też utrudnia ruch samochodów lub pieszych. W tym wypadku samochód nie znajduje się na ulicy, ani też na chodniku, więc odpowiedzialność za jego zabranie ciąży na właścicielu - mówi kom. Michał Rusak z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
W mniej oficjalnych rozmowach policjanci przyznają, że mogliby poprosić o interwencję straż miejską, ale - póki co - chcą tego uniknąć, bo chcą właścicielkę samochodu, poturbowaną po uderzeniu autem w drzewo, "potraktować po ludzku". Twierdzą jednak, że jeżeli auto w dalszym ciągu będzie stało w tym miejscu, będą zmuszeni poprosić strażników miejskich o interwencję, co dla właścicielki samochodu skończyć może się mandatem.
Opinie (270) 3 zablokowane
-
2016-01-30 15:03
Tylko w tym popieprzonym kraju takie rzeczy (44)
nie rozumiem dlaczego ktos nie odholowal tego zloma
- 173 416
-
2016-01-30 15:07
Bo cieciu może kobieta nie może tego jeszcze zrobić (17)
Banda społeczniaków
- 170 41
-
2016-01-30 15:21
Odpowiednie służby się tym zajmują i wystawiają rachunek (16)
Może, a nawet powinna być to firma prywatna, powinna tylko być zawiadomiona przez policję.
- 35 75
-
2016-01-30 16:52
(4)
Oczywiście że tak powinno być,i tak się dzieje w cywilizowanych krajach.
- 28 24
-
2016-01-30 17:54
A Polska to taki NIE CYWILIZOWANY i zacofany kraj.... (3)
Na przedmieściach Paryża pewnie już by go spalili, Straż pożarna potem by go usuneła czy coś...
A tutaj Policja ma dusze i chce pomóc człowiekowi to odrazu ich ganią...
Matko co się dzieje z tymi ludźmi....- 66 16
-
2016-01-30 18:19
"nie" z przymiotnikami piszemy razem :)
- 16 20
-
2016-01-30 18:35
(1)
Ale przykład,są bardziej cywilizowane miejsca na świecie niż Paryż ,lichy przykład jeszcze brakuje spedalonego i zaćpanego Amsterdamu..Francja schodzi już dawno na psy ,i nie tylko,ona.Są na szczęście jeszcze normalne miejsca na francuskiej prowincji że da się jeszcze żyć normalnie .
- 14 7
-
2016-02-01 12:59
dzięki Francji i Niemcom nie siedzisz na drzewie
matole
- 0 5
-
2016-01-30 18:34
A zapłacisz rachunek za odholowanie i miejsce na parkingu płatne za każdy dzień.. (5)
..za osobę, która ze szpitala wyjdzie za pół roku.. rok?
To jest dopiero chory przepis...- 55 8
-
2016-01-30 19:05
(1)
Od tego chyba jest UBEZPIECZENIE !
- 15 41
-
2016-01-30 22:01
Hahahahaha..
Ubezpieczenie? Bóg Cię opuścił?
- 45 6
-
2016-01-31 11:07
(1)
A ubezpieczenie to na co jest?
- 3 12
-
2016-01-31 19:10
A o jakie ubezpieczenie pytasz?? O OC na stare seicento?? OC ma ci pokryć koszt holowania i parkingu?? No chyba że właścicielka skorzysta z OC tego drzewa, w które przywaliła.
- 14 2
-
2016-02-01 13:01
auto na koszt właściciela powinno być odstawione do garażu do ekspertyzy
i zlikwidowane jeśli ubezpieczyciel tak powie,
takie rzeczy dzieja się automatycznie,
przynajmniej powinny,
widać coś u was nie funkcjonuje w systemie odpowiednio,
same dziury, łaty, rozwiązania tymczasowe
i przede wszystkim brak odpowiedzialności za własne miasto
i własny kraj- 1 4
-
2016-01-31 10:44
Powiem tak, ten kraj pełny jest debili (4)
Auto stoi, stanowi zagrożenie dla środowiska (olej, toksyczny płyn hamulcowy i inne płyny), innych osób - czy jest zabezpieczone ? stoi na biegu i hamulcu awaryjnym? Zasłania widoczność czy po prostu szpeci - nie jest to jego miejsce, nie powinno tu być.
Na sugestie, że auto takie powinno być odholowane z automatu na prośbę policji od razu po wypadku na koszt sprawcy - 51 osob robi "lapkę w dół" ... po prostu debile- 9 36
-
2016-01-31 12:44
Powiem tak, ten kraj pełny jest debili
Więc wyjedź, będzie jednego mniej.
- 22 6
-
2016-01-31 16:57
Napisał debil (patrz wyżej) (2)
nadajesz się na urzędasa jak nic...
- 2 9
-
2016-01-31 18:52
ejj nie zrozumielismy się! (1)
Wtrynił się gość przed mój komentarz i wyszło głupio. Debil to ten co chce donosić i wywozić na koszt właściciela stąd opinia urzędasa. Trzeba być człowiekiem a spoleczniaki i inni frustraci tego nie rozumieją.
- 8 2
-
2016-02-01 13:04
kraj jest zasyfiony przez takie brudne myśłenie jak twoje
antyspołeczne, antysąsiedzkie,
antyobywatelskie,
myślenie wiejskiego parobka, którego nic nie obchodzi
bo nic nie jest jego,
on tylko zasuwa w polu i robi co pan mu powie,
napcha d*pę i idzie spać- 1 0
-
2016-01-30 15:09
(4)
No wlasnie w normalnym kraju, policja przyjezdza i nakleja naklejke z napisem "Police aware", po czym przysyla lawete, ktora samochod zabiera. Nie wazne czy auto stoi na ulicy, czy lezy w rowie i "nie znajduje się na ulicy, ani też na chodniku"
Przeciez nawet nie wiadomo, czy samochod jest na biegu albo czy ma zaciagniety hamulec reczny. To jest witomino okolice Widnej, a wiec najwieksza po Zamena patolka. Nie wiadomo, czy ktorys z lokalnych debili nie wpadnie na pomysl aby wypchnac auto i puscic w dol.- 67 26
-
2016-01-30 16:31
Ciekawe że Tobie to przyszło do głowy (1)
- 29 22
-
2016-01-30 19:28
Mysle nad tym co moga wymyslec tacy debile i przeciwdzialam. A ty widze, ze z Widnej.
- 8 8
-
2016-01-30 17:35
Widna to już tylko historią została, nie ma tam żadnej cięższej patologi same pijaki i nic więcej
- 9 2
-
2016-01-30 21:38
spuść se z kija
bo jedzieesz farmazonem
- 3 6
-
2016-01-30 15:16
(6)
Kobieta nie ma rodziny, przyjaciół, znajomych? Zapomnieli o niej? Nie pytam złośliwie, ale jakby komuś z moich znajomych coś się stało, to z reguły jestem pierwszą osobą do pomocy.
- 33 33
-
2016-01-30 15:19
(5)
To wez jej pomoz i zobacz czy auto:
- jest zamkniete na klucz
- ma zaciagniety reczny
- jest na biegu.- 47 7
-
2016-01-30 15:21
(4)
Gdyby to była moja znajoma, to tego auta by tam już nie było.
- 19 23
-
2016-01-30 15:24
(2)
Znieczulica z ciebie wychodzi. Podobno, zeby dotrzec do dowolnej osoby na swiecie, potrzeba kontaktu z maksimum szescioma osobami, pomysl o tym.
- 18 10
-
2016-01-30 16:29
Tak ? (1)
To ' dotrzyj' do mnie ...czekam ...podobno
- 15 8
-
2016-01-30 18:52
Stoję pod drzwiami, otwórz.
- 24 3
-
2016-01-30 15:42
No tak
Nie jest twoją znajomą wiec trzeba być ch... złośliwym i pisać takie gnioty
- 30 6
-
2016-01-30 17:22
dodam, że sam dzwoniłem na straż miejską w sprawie tego samochodu, to dyspozytorka zaczęła kłócić się ze mną, że Oni nie są od takich spraw i co już woła o pomstę do nieba, porównywała SM do policji... gratuluję Straży miejskiej swojej wybujałej fantazji
- 21 11
-
2016-01-30 17:53
OLO (4)
To spieprzaj z Polski jeżeli Ci ona nie odpowiada. A popieprzony to jesteś Ty i to bardzo mocno.Dla mnie to jest moja ojczyzna i jestem z niej dumny./na dobre i złe/
Jednak takie argumenty zapewne do Ciebie nie docierają.- 26 16
-
2016-01-30 18:16
Ręce opadają. Może niech ochrona środowiska (1)
się tym zajmie. Auto opiera się uszkodzoną chlodnicą z której wycieka płyn do drzewa.... Chore przepisy trzeba zmieniać ...
- 14 15
-
2016-01-31 09:25
No nie mogę, jak można takie bzdury pisać
Płyn wycieka do drzewa..., Tam jest taka dziurka w drzewie? Jeżeli tak, to wtedy płyn wciekałby w drzewo.
Ma się tym zająć ochrona środowiska. Ciekawe, co to za firma?
Jak przeczytałem, kto to podpisał to się nie dziwię, że taki poziom wypowiedzi.- 11 4
-
2016-01-30 18:22
Ja też jestem dumny z Polski. Przepisy są jednak dla nas, (1)
a nie dla urzędników. Skoro na nas obywateli nakładają niezyciowe przepisy to urzedasów trzeba też z nich rozliczać. Pozornie nic się nie dzieje bo samochód stoi na trawniku oparty o drzewo. Niech ruszy d... inspektor od ochrony środowiska i zbada czy tam płyny nie podlewają drzewa.
- 7 9
-
2016-02-01 13:35
to naradźmy się co my byśmy w takiej sytuacji chcieli
najważniejsze dla mnie,
to żeby auto tam nie stało rozbite i porzucone- 0 0
-
2016-01-30 18:17
bo mieszkaja w takim kraju takie de...b...ile jak ty
- 6 4
-
2016-01-30 19:07
Prawp
Pojazd jest usuwany drogi. Tak mówi kodeks drogowy. Policja na szczęście w tym kraju nie łamie prawa. Brawo.
- 5 4
-
2016-01-30 19:26
Olo jak zwykle bzdury pisze
- 5 0
-
2016-01-30 20:07
(2)
To wyjedz z tego kraju. Będzie o jednego debila mniej.
- 7 6
-
2016-01-30 21:31
Jakby (1)
wszyscy debile wyjechali z tego kraju
to zostałoby ze dwasta ludzi.- 5 5
-
2016-02-01 13:54
a z tych dwustu, żeden nie byłby Polakiem
także szanujmy się bo wszyscy jesteśmy debilami bez szkoły
- 0 2
-
2016-01-30 20:18
Malo wiesz o cywilizowanych krajach.
- 5 2
-
2016-01-31 00:31
Naczelny alimenciasz zaraz by wyweszyl
tutaj wine PiSu i zamach na demokracje.
- 5 6
-
2016-01-30 15:06
(18)
Bo jest w szpitalu kretongu
- 503 34
-
2016-01-30 15:10
A co jesli juz z tego szpitala nie wyjdzie (nie zyczac jej tego)? Policja potraktuje ja po ludzku i po prostu polozy wieniec na maske?
- 33 45
-
2016-01-30 15:30
ten pan nie ma rodziny i nie ma kto mu pomóc (1)
Zabrać auto. Obcy nie pomoże takie mamy społeczeństwo ale jakby było pół litra do wypicia. ..
- 37 4
-
2016-01-30 15:59
Może właśnie nie ma, ty ciemna maso z pokolenia androida.
- 29 6
-
2016-01-30 15:39
Na zdjęciu słabo widać ale może lepiej sprawdzić czy matka (3)
nadal siedzi z tyłu.
- 36 6
-
2016-01-30 15:44
(2)
tylko kobieta za kółkiem potrafi przyrżnąć w drzewo na tak szerokiej ulicy
- 16 33
-
2016-01-30 15:48
Nie przesadzajmy z tą szerokością. (1)
W tym samym miejscu kilka miesięcy temu napotkałem spacerującego dzika, dobrze że jechałem wolno, więc zdążyłem wyhamować. Różnie mogło być.
- 28 1
-
2016-01-30 15:58
Dzik przywalil w drzewo i tak stal przez tydzien?
- 11 18
-
2016-01-30 15:58
(1)
Auto na trawniku to taki sam śmieć jak papierek po batonie. Gmina ma obowiązek zbierać śmieci. To gmina powinna odholowac auto.
- 12 15
-
2016-02-01 13:38
jak zwykle brak odpowiedzialnych
pewnie jedni na drugich zrzucają odpowiedzialnosć
a szefowie nie potrafią podjąć decyzji,
dlatego wasz kraj nie działa,
nie umiecie podejmować decyzji- 0 0
-
2016-01-30 17:27
(8)
Nie ważne czy jest w szpitalu, czy nie. Od tego są parkingi policyjne aby ściągać takie samochody z ulic. Jakoś jak mój kolega miał wypadek, i też zabrano go do szpitala, to wrak bez pytania był ściągnięty na parking policyjny, da się, da się trzeba tylko zacząć myśleć.
- 9 13
-
2016-01-30 17:32
(3)
w poniedziałek sam będę dzwonić na policję w sprawie tego samochodu, mam pomysł jak zmusić policję do interwencji... ciekawe co oni na to, by w nocy chwycić go na holi i na chodnik ściągnąć ...
- 3 23
-
2016-02-01 07:50
jesteś niezyczliwy
- 2 0
-
2016-02-01 11:44
Współczuję nudnego życia :D
- 1 0
-
2016-02-01 13:40
szkoda twojej energii i czasu
i tylko pieszych zdenerwujesz czyli prawdopodobnie własnych sąsiadów,
nie pochwalam takiej metody,
ael zadzwonić jak najbardziej,
coś im musiało nie zatrybić w procedurach,
muszą poprawić bo coś ewidentnie nie zadziałało w policji- 0 0
-
2016-01-30 23:12
Pytanie.. (3)
Czy auto kolegi też stało po wypadku na trawniku, czy może na jezdni/chodniku i przeszkadzało w ruchu?
- 10 1
-
2016-01-31 00:01
(2)
też na trawniku, ale widzisz. Tu podejrzewam, że zadziałał wskaźnik finansowy. Po co brać to małe coś ( szczerze, nie wiem co to za marka), bo i tak pewnie nikt nie zapłaci za niego. Mój znajomy miał samochód praktycznie ledwo odebrany z salonu, a to wtedy Oni widzą, że chociażby wrak warty te kilkadziesiąt tysięcy ktoś będzie chciał odebrać.
- 3 9
-
2016-01-31 17:17
Pewnie masz racje.. (1)
Byłby deal to laweta w mig by się znalazła i to szybciutko "z polecenia" niebieskich rzecz jasna:|
- 3 0
-
2016-02-01 13:42
ale porządek na naszym własnym podwwórku to nie powinna być kwestia "dealu"
nie po to powołaliśmy służby i urzędy i je utrzymujemy,
żeby to była kwestia "dealu"- 0 0
-
2016-01-30 15:07
(5)
Jasne Policja ma mniesze kompetencje od Straży Miejskiej!!! O ile się nie mylę w tej kwestii są one takie same.
- 52 44
-
2016-01-30 15:15
w tym kraju nikt nic nie może, takie zapętlenie nastapiło, że każdy wskazuje palcem na kogoś innego (4)
- 18 0
-
2016-01-30 15:22
i jesli chodzi o urzedy czy instytucje to nikt nigdy nie jest winny! Winny moze byc np Urzad, albo Policja, nie konkretnie Jan Kowalski z Urzedu X czy Polcji, za co zostanie zwolniony dyscyplinarnie. Taki fenomen.
- 9 0
-
2016-01-30 21:35
(2)
Wina Tuska
- 1 0
-
2016-01-31 00:03
(1)
nie tuska, tylko moja, Twoja i Wasza, bo to dzięki nam tak się dzieje. Nikt nie sprzeciwia się takiemu działaniu, to Oni odczuwają to jako przyzwolenie na takie działania.
- 4 0
-
2016-02-01 13:44
wykształciuch :)
wyłamujesz się kolego z jedynie słusznej, partyjnej linii,
obywatel ma być skromny, usłużny i nie kwestionować tego jak działa wszechwładza- 0 0
-
2016-01-30 15:08
(14)
Mandat za parkowanie na chodniku, do tego za zanieczyszczanie środowiska bo płyny wyciekają z auta. Auto na lawetę i na płatny parking. Jak właściciel opłaci wszystko to auto wydać. Proste.
- 59 245
-
2016-01-30 15:20
(6)
Skoro tak lubisz karanie to może do salonu sado-maso się przejdziesz?
- 52 13
-
2016-01-30 15:23
(1)
Nie interesuja nas twoje fiksacje genitalno-analne.
- 16 18
-
2016-01-30 15:45
Pisz za siebie, a
nie za innych. Mnie bardzo interesują.
- 21 2
-
2016-01-30 17:28
(3)
widzę, że ty lubisz śmietnik za to. W takim razie ja będę parkować sobie na każdym trawniku skoro tak można... no ludzie co z wami jest !?!
- 8 11
-
2016-01-30 22:05
specjalnie zaparkowany? (2)
- 10 1
-
2016-01-31 00:03
(1)
a co za problem powiedzieć, że się coś rozwaliło ?
- 1 6
-
2016-02-26 21:45
szczegolnie jak ktos pitolnie w drzewo...
- 0 0
-
2016-01-30 15:52
Do chodnika trochę brakuje
- 16 1
-
2016-01-30 17:57
zgoda (1)
nie do końca,Weż mój pojazd a cie oskarże ,że ukradłes mi mln euro.
- 0 4
-
2016-01-30 18:23
i nic z tego tytułu nie ugrasz ;P
- 2 0
-
2016-01-31 10:22
tłumoku...
gdzie ty widzisz chodnik? moim zdaniem to auto stoi na trawie...
- 2 1
-
2016-01-31 10:31
Jasne, po katolicku - miełeś pecha to ci DOWALIMY tak, że się już nie pozbierasz.... (1)
- 6 2
-
2016-02-01 13:46
nie kolego, to są normalne, uczciwe reguły, które sami ustalamy
na rozbite lub unieruchomione auta jest specjalne miejsce,
i nie jest to miejsce ze zdjęcia,
takie auta się usuwa tak samo jak usuwa się śnieg,
tak samo sprzątasz swoje mieszkanie, dla higieny,
w tym przypadku higieny i bezpieczeństwa naszego własnego miasta
czyli domu, w którym żyjemy- 0 0
-
2016-01-31 10:55
d*pek
jakie płyny debilu
- 4 2
-
2016-01-30 15:09
mnie najbardziej zastanawia (8)
jak to auto się wbiło w drzewo, jednocześnie nie uszkadzając słupka od znaku drogowego? Przed chwilą przechodziłem obok tego auta i się przyglądałem.
- 103 11
-
2016-01-30 15:22
pojechał szerzej, łukiem
uderzył w drzewo i potem go rzuciło, przestawiło w strone słupka
- 23 1
-
2016-01-30 16:14
(1)
Znak postawili po wypadku.
- 39 1
-
2016-01-30 18:44
precious !!! :-))))
- 10 1
-
2016-01-30 18:37
To się nazywa precyzja działania.
Ot co.
- 12 0
-
2016-01-30 19:33
wypadek był w lesie (1)
chłopcy przenieśli auto bliżej ludzi
- 6 0
-
2016-02-01 13:47
naprawdę?
- 0 0
-
2016-01-31 03:37
za drzewo nie trzeba płacić a za rozwalony znak już tak więc w ostatniej chwili cyrklowała co by samą korę popsuć
- 4 0
-
2016-01-31 17:07
Samochod zmiescił sie pomiędzy słupkiem ze znakiem a krzakami
- 1 0
-
2016-01-30 15:10
(3)
Fiacik do drobnych poprawek lakierniczych, jeszcze długo będzie cieszysz kierowcę. Widać, że przed wypadkiem stan igła.
- 155 1
-
2016-01-30 15:19
Sie wyklepie i będzie nówka!
- 22 0
-
2016-01-30 16:33
Się maskę wyklepie, chłodnicę i zderzak wstawi się z innego samochodu. Będzie Pan zadowolony.
- 16 0
-
2016-01-31 13:26
bezkolizyjny, bezwypadkowy, stan igła, właściciel 87 lat jeździł tylko do kościoła, drzewo dorzucam gratis
- 6 0
-
2016-01-30 15:11
zarąbiście stoi (5)
Ja bym to uznał jako pomnik ... o! Pomniki u nas lubiu!
- 119 8
-
2016-01-30 16:54
Może tobie jakiś postawią.
- 2 5
-
2016-01-31 05:25
(1)
W cywilizowanych krajach, wystawia się auta po wypadkach na ulicę, aby ludzie widzieli co im grozi. Na niektórych może to podziała. Więc niech stoi, może niektórzy zwolnią...
- 5 1
-
2016-02-01 13:49
mieszkam w cywilizowanym kraju i u nas się tak nie robi
u nas się sprząta,
szkolenie natomiast ludzie odbywają podczas nauki jazdy
oraz na szkoleniach dodatkowych, na które kieruje cię rada miasta
za sugestią policji, jeśli masz coś z głową i jeździsz jak kretyn- 0 0
-
2016-01-31 14:10
tak pis popiera takie pomniki (1)
za pare miesięcy nikogo nie będzie stać na takie cudo
- 1 0
-
2016-02-01 13:50
co to za drzewo jest? czuję, że to spisek
czy owo drzewo nie jest przebraną brzozą?
- 1 0
-
2016-01-30 15:12
(7)
Komu on tam wadzi??? Stoi to niech stoi
- 196 32
-
2016-01-30 17:30
(4)
mi wadzi, nie podoba mi się aby w mojej okolicy stały wraki. Jakby wszystkie tak tu stały to już byłby 3...
- 12 18
-
2016-01-30 20:17
a może do specjalisty?
To masz problem, będziesz miał problem ze snem, biedaku.
- 10 8
-
2016-01-31 03:20
(1)
To się powieś
- 5 6
-
2016-01-31 14:11
ta
się powiesi się i nikt go nie ściągnie
- 6 1
-
2016-01-31 11:14
Na twoim osiedlu?
Kolejny spoleczniak lornetka,telefon.Ja was wszystkich zalatwie.
- 5 3
-
2016-01-31 09:53
Ma stać. To jest instalacja artystyczna. (1)
- 7 1
-
2016-02-01 13:55
znaczy dobrze się pali, czyż nie?
- 0 0
-
2016-01-30 15:13
(17)
potraktować po ludzku? nie rozumiem. auto znalazło się na drzewie na samym przejściu dla pieszych (zakładam że to nie drzewo jechało...) - aż boję się pomyśleć co by było gdyby na owym przejściu byli piesi. stan "ofiary" wypadku nie ma tu nic do rzeczy
- 30 118
-
2016-01-30 15:17
(2)
Nie na przejściu tylko na trawniku. Ty krowa jesteś że po trawniku łazisz, zamiast po chodniku??
- 41 6
-
2016-01-30 15:18
(1)
Nie łaj chodzących na przełaj
oni inaczej nie mogą
bydło rżnie najkrótszą drogą.- 24 5
-
2016-01-30 18:40
Prawidłowa wersja to...
Nie łajaj.
- 9 2
-
2016-01-30 15:41
(2)
Potraktować po ludzku. Tak. I szacun za to. Jeszcze jesteśmy ludźmi chociaż na codzień tak mało w nas człowieczeństwa.
- 38 2
-
2016-01-31 09:16
potraktować po ludzku i POlicja? (1)
sorry ale to nie w Polsce
- 2 9
-
2016-01-31 16:00
Okazuje się, że policja bardziej ludzka niż durny czytelnik-donosiciel
- 8 2
-
2016-01-30 15:44
(2)
To jest właśnie ta subtelna różnica pomiędzy popieram PIS a popieram PO. Liberalni lewicowcy chcą trzymać naród za mordę, a dobrze ma się żyć wybranym, kolegom po znajomości.
- 6 15
-
2016-01-30 16:35
Oj kolego tutaj to już mocno odpłynąłeś heh
- 21 4
-
2016-01-30 19:10
Tak tak
I dlatego miłujący wolność PiS kombinuje z inwigilacją internetu.
- 11 6
-
2016-01-30 16:12
to co tam robi drzewo (1)
Na środku przejścia glombie
- 7 1
-
2016-01-31 09:29
Glombie??
Uważaj co piszesz
- 2 1
-
2016-01-30 20:19
Potraktować po ludzku? Nie rozumiem. No właśnie...
- 2 7
-
2016-01-30 23:03
(1)
Pomysl ze moze kierowca to osoba samotna i sama bedac w poturbowana szpitalu nie ma jak sie tym zajac
- 9 2
-
2016-02-01 13:59
i dlatego mamy służby
po to, że jak nie ma komu to one się zajmują utrzymaniem ładu i standardu w państwie,
sami te reguły ustaliliśmy,
auta rozbite sprzątamy i tym się zajmuje policja w pierwszej kolejności,
w tym przypadku zapomnieli i zostawili auto na pastwę losu,
umyli ręce i udają, że nie ma problemu- 0 1
-
2016-01-31 10:46
Auto przeleciało przez ciąg pieszy
Sprawczyni wypadku miała OLBRZYMIE SZCZĘŚCIE, że skrzwdziła tylko samą siebie
- 2 3
-
2016-01-31 22:45
ale nikt nie ucierpiał i już nie ucierpi, przecież auto stoi
- 1 0
-
2016-02-01 07:54
nie rozumiesz " potraktować po ludzku " - to współczuję. Ludzie więcej empatii na co dzień, a wszystkim będzie się żyło lepiej
- 4 1
-
2016-01-30 15:17
to jest pikuś (3)
w zeszłym roku Golf stał na trawniku przy Zwycięstwa przy przejściu z przystanku tramwajowego Opera do PG jakieś 5-6 miesięcy
- 72 2
-
2016-01-30 15:18
jak dla ciebie to Pan Pikuś
- 14 9
-
2016-01-30 16:56
pikus (1)
Aż mu koła sciągnęli a potem znikł :):)
- 11 1
-
2016-01-30 20:08
samochód nie jeździ więc koła mu nie potrzebne.
- 7 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.