aktualności 24h

Norweska spółka zbuduje hotel na Wyspie Spichrzów (107 opinii)

Masa Krytyczna w piątek w Gdyni (248 opinii)

Święto Gdańska pod znakiem Euro (77 opinii)

Wjazdówki do Letnicy rozdane. Zamknięte ulice także w Oliwie (186 opinii)

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (266 opinii)

Tydzień smoczych łodzi na Motławie wideo (36 opinii)

sport

Pożegnanie sezonu w Starogardzie Gdańskim (5 opinii)

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni (115 opinii)

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (236 opinii)

Oby nie trzeba ich było już stosować (22 opinie)

Małaszewska poprowadzi grę koszykarek (6 opinii)

Gra licencjami w II lidze (64 opinie)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

Michniewicz zastąpi Janasa?! (148 opinii)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (2 opinie)

kultura

O czym śnią mieszkańcy Dolnego Miasta? nowość (5 opinii)

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (20 opinii)

Artysta nie chce być głodny. Strajk galerii w Trójmieście (251 opinii)

zdrowie

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy nowość (9 opinii)

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

biznes

TPI: giełda w dół, a my zarabiamy nowość (1 opinia)

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami żeglugowymi nowość (1 opinia)

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (19 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (6 opinii)

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (33 opinie)

aktywne trójmiasto

Koszykarze Demolki i Korestu najlepsi (1 opinia)

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (64 opinie)

Wędrówka szlakiem Źródła Marii (44 opinie)

Back To Basket zdobywa sopockie molo (5 opinii)

rozrywka

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (24 opinie)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (24 opinie)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron (18 opinii)

rowery

Zmierz się z najlepszymi kolarzami podczas Skandia Maraton Lang Team w Gdańsku ! (12 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Radni zapraszają na spotkanie w sprawie kościoła pw. Jana Pawła II

Na podstawie tego projektu radni przygotują plan zagospodarowania przestrzennego, o którym w środę będą rozmawiać m.in. z mieszkańcami.

mat. prasowe

Na podstawie tego projektu radni przygotują plan zagospodarowania przestrzennego, o którym w środę będą rozmawiać m.in. z mieszkańcami.

Spotkanie dla mieszkańców osiedla, na którym powstanie budzący sporo kontrowersji kościół pw. Jana Pawła II, w sprawie planu zagospodarowania przestrzennego okolic ul. Ofiar Grudnia i Wielkopolskiej, odbędzie się w środę, 9 listopada.



Kościół pw. Jana Pawła II powstaje w bliskim sąsiedztwie bloków. Ich mieszkańcy nie raz już protestowali przeciwko tej inwestycji.

mat. prasowe

Kościół pw. Jana Pawła II powstaje w bliskim sąsiedztwie bloków. Ich mieszkańcy nie raz już protestowali przeciwko tej inwestycji.

Spotkanie odbędzie się o godz. 18, w Zespole Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego nr 4 przy ul. Wielkopolskiej 20 zobacz na mapie Gdańska. To już kolejne takie spotkanie w sprawie spornej inwestycji.

- Podczas tego spotkania zostanie zaprezentowana koncepcja projektu architektonicznego kościoła, która zwyciężyła w konkursie ogłoszonym przez Kurię Metropolitalną, a także możliwe koncepcje planu zagospodarowania przestrzennego oraz procedura uchwalania planu - mówi Piotr Grzelak, wiceprzewodniczący komisji rozwoju przestrzennego i ochrony środowiska, jednocześnie radny dzielnicy Gdańsk - Południe.

Jak dodaje, procedura nie przewiduje referendum w tej sprawie. Zatem realny wpływ na zmianę projektu architektonicznego przez mieszkańców jest raczej nikły. - Uwagi mieszkańców pomogą radnym w podjęciu ostatecznych decyzji. Postaramy się, by była ona kompromisem dla obu stron - dodaje.

Poza radnymi w spotkaniu weźmie udział także Wiesław Bielawski, zastępca prezydenta Gdańska odpowiedzialny za politykę przestrzenną, a także autorzy projektu kościoła z pracowni architektonicznej Baum Kwieciński.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 268)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969569 2011-11-07 11:19 Jak mieszkałem na wsi to w promieniu 3 kilometrów miałem 3 Kościoły:) (13)

popieram opinię 85 / nie zgadzam się 17
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969583 2011-11-07 11:29 szkoły budować/unowocześniać !!! (10)

popieram opinię 29 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969593 2011-11-07 11:35 szkoły też są 3 podstawoe, gimnazjum i przedszkola 4 (8)

a kościoły jakoś nikomu nie przeszkadzają:) na wszystko jest miejsce a niby wieś taka nie toleranycjna:D

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 20

zgłoś do moderacji opinię 3969597 2011-11-07 11:38

trochę przeginam z tymi błędami:)

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969641 2011-11-07 12:18 A gdzie te szkoły ???? (6)

Jest jedna i klas pierwszych jest od A do F , po 35 dzieciaków w klasie, jedna swietlica... gimnazjum przeniesione na Złota Karczmę - zeczywiscie są szkoły, a przedszkoli (a raczej punktów przedszkolnych) jest akurat nie 4 tylko pewnie 10- tylko ze wszystkie prywatne :(

fj

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969688 2011-11-07 13:15 Chyba się pogibiłeś/aś (1)

Chodziło mi o tą wioskę-w promieniu 3 km są 3 kościoły 3 szkoły podstawowe, gimnazjum, 4 przedszkola(2 publiczne i 2 prywatne-miejsc w publicznych wystarcza ale niektórzy wola prywatne)

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3969731 2011-11-07 16:06 chyba Ty się pogubiłeś

Gdzie masz 2 przedszkola publiczne w promieniu 3km od budowanego kościoła?

mieszkanka

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3969795 2011-11-08 01:29 a po co ci szkoły??

mało to wykształconych bezrobotnych mamy w kraju lol

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3969801 2011-11-08 05:35

Co ty za bzdury opowiadasz , klas pierwszych jest sześć , w dwóch po 22 dzieci , reszta 24-26 .

milka

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3969802 2011-11-08 05:37

Gimnazjum nie przeniosło się na Złotą Karczmę . Coś słyszałeś , ale do końca nie wiesz co .

mika

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3969815 2011-11-08 07:12 "żeczywiście" - tobie przydałaby się niezła szkoła :)

A ponadto najpierw zaznajom się z rzeczywistością, a nie tworzysz "fakty (i mity)": - świetlice w SP 86 są DWIE (na niskim parterze dla klas 0-1 i na parterze dla klas II-III);- gimnazjum (póki co) nie przeniesiono do Złotej Karczmy. Jedyna klasa I gim. jaka się ostała po zapowiedziach wożenia uczniów przez pół Gdańska, nadal uczęszcza na Wielkopolską.Kłamstwem jest również, że mamy 210 uczniów klas pierwszych.

BL

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3969798 2011-11-08 02:07 po co?

mało to mamy wykształconych bezrobotnych magistrów? po co, po to żeby dopłacać do przyszłych bezrobotnych, oraz do nauczycieli, którzy ich wypuszczą w świat?jak ludzie chcą, to niech się modlą i wrzucają na kościół - to ich sprawa. za szkoły płaci podatnik i ja się na to nie zgadzam.budować to trzeba miejsca pracy, tylko firmy i przemysł mogą dać nam siłę przebicia w kryzysie!

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3969624 2011-11-07 12:04 Polacy

mistrzowie swiata w budowaniu kosciolow, cmentarzy i pomnikow.

popieram opinię 28 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3969725 2011-11-07 15:21 na wsi nie ma aż takiego wieśniactwa

Żeby w promieniu 3 km stawiać kościół, więc nie pisz głupot, bo obrażasz ludzi.

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969570 2011-11-07 11:19 wodac że kościół w polsce ma mase pieniedzy ,bo juz nie wie w co lokowac miliony (9)

a tak bedzie nowe miejsce zbiórki- od razu zaznaczę, że nie mam nic do religii jako takiej..

6767

popieram opinię 117 / nie zgadzam się 20

zgłoś do moderacji opinię 3969613 2011-11-07 11:53 OPODATKOWAĆ!!

Nie dawanie na tacę to i tak za mało bo kościół zaraz po skarbie państwa jest największym posiadaczem ziem w Polsce, jedynie opodatkowanie pomoże !!

elo

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969616 2011-11-07 11:55 Popatrzcie na zdjęcie z zaznaczoną działką... (1)

a teraz tam pojedźcie i zobaczcie stan faktyczny:- działka została podzielona na 2 części!- jedna od drugiej jest oddzielona dla niepoznaki płotem- na części bliżej ronda budowany JEST JUŻ kościół - i to wcale nie wygląda na kaplicę tylko na KOŚCIÓŁ- na drugiej części działki jest... budowana BIEDRONKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tak więc po raz kolejny miasto dało zarobić grube miliony panu Głódziowi!!!!!!

Mieszkaniec

popieram opinię 34 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3969747 2011-11-07 16:49 zajrzyjcie do rozporządzenia PM Gdańsk nr 496/11

-anulowanie ponad miliona złotych parafii na Ujeścisku,której ksiądz wcześniej opylił daną prawie za darmo ziemię za 2 miliony zł.(jest tam teraz m.in.Piotr i Paweł,a obok sterczące betonowe kikuty budowanego kościoła parę metrów od zabudowań mieszkańców) - no,ale jak tak ludziska dają się robić w trąbę.....

lukrecjusz

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3969689 2011-11-07 13:19 Bo to nie sa pieniadze kościoła. To pie niadze z budzetu

CZYLI PODATNIKÓW!

chichot historii

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969707 2011-11-07 14:28 to się zdecyduj! (4)

jeśli na prawdę nie masz nic przeciwko religii, to dlaczego masz coś przeciwko budowie świątyni w miescu gdzie powstają nowe osiedla i jest deficyt nie tylko szkół, przedszkoli itp, ale również kościołów? Możemy rozmawiać o tym czy nie za drogo, czy projekt się komuś podoba, czy nie, czy opodatkować, lub nie, ale budowa jako taka jest czymś normalnym, skoro jest takie zapotrzebowanie.

mig

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 16

zgłoś do moderacji opinię 3969728 2011-11-07 15:58 W promieniu 3 km

to jest SIÓDMY kościół. A poza tym, jak mam zapotrzebowanie zbudować tam sklep i mieszkańcy też by chcieli, to dostanę grunt za 1% wartości, hę?

mieszkanka

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969748 2011-11-07 16:51 szanowny "mig" - kościół,to nie wiara,bo (1)

kościół nie ma nic wspólnego z wiarą - gdybyś znał choć trochę Biblię,to byś wiedział...

ateista

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3969761 2011-11-07 18:04 wiara to nie religia!

ani ja, ani "6767" nie wspomnieliśmy słowem o WIERZE! moje pytanie było proste - skoro "6767" nie ma nic przeciwko RELIGII, to dlaczego ma coś przeciwko miejscu jej kultywowania, bo dla mnie nie ma w tym logiki... najwyraźniej ani Ty ani "6767" nie rozróżniacie znaczenia słów religia i wiara, ale w takim razie nie wymachuj mi tu Biblią.

mig

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 3969789 2011-11-08 00:14 Deficyt kościołów????????

Hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

abc

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969571 2011-11-07 11:23 więcej kościołuw (12)

mniej drug i nowych autostrad.

Uniwersytet Gdański

popieram opinię 99 / nie zgadzam się 33
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969576 2011-11-07 11:26 Proponuję zajrzeć w słownik ortograficzny:) (4)

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 25
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969588 2011-11-07 11:33 proponuję wyjść. (3)

popieram opinię 24 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969615 2011-11-07 11:54 Dórzo płatnych drug (2)

i mało dziór

Politechnika Gdanska

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969660 2011-11-07 12:36 płatnyh (1)

powinno być:)

kl

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3969769 2011-11-07 20:05 chcheche ale nieóki

siem nie znajom na pożądnej piswoni powynniźcie iźść do szkułek

maórycy

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969603 2011-11-07 11:45 mato (2)

"drug" - więcej takich młodych, uczonych z dużego miasta - a to Polska własnie.

mim

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 18

zgłoś do moderacji opinię 3969621 2011-11-07 12:00 NO CÓŻ

ŻYJEMY W KLERYKALNYM KRAJU, A W TAKICH MYŚLEĆ NIE KAŻĄ

Brawo Palikot

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 12

zgłoś do moderacji opinię 3969636 2011-11-07 12:14 hehe

a może chodziło mu o DRUG w sensie "proch"

aqq

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3969775 2011-11-07 21:50 dyletant...

dyletant...zasady języka polskiego...

Radosłąw

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969776 2011-11-07 22:02 Budowę autostrad w Polsce blokują Niemcy - korzystają ich porty (2)

Na południe lepiej wozić towary przez Hamburg, w Polsce towary przeładoawywane w portach miały dodatkowo VAT 22%, Niemcy 0%. Obudź się i przestań widzieć zagrożenie tam gdzie ich nie ma. Kościół nie podejmuje decyzji o budowie autostrad tylko odpowiednie ministerstwo -co gorsza autostrady budowane u nas mają zagwarantowane w umowie minimalny roczny przychód, jeśli właściciel takiego nie uzyska to PAŃSTWO - CZYLI MY - dopłaca właścicielowi. TO dlatego drogi w polsce są tak drogie - gdyby nie ta umowa to właściciel kalkulowałby cenę tak by zarobić ale i przcyciągnąć ludzi do drogi. A najciekawsze że te niby prywatne autostrady współfinansuje państwo - poręczając prywatnemu konsorcjum kredyt... Na takiej zasadzie to i ja moge te autostrady budować...

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969779 2011-11-07 22:15 VAT zdjęli dopiero niedawno, całe lata ten podatek zarzynał polskie porty (1)

Ale polacy wolą winę zrzucić na kler, bo jak wiadomo to biskup z papieżem decydują o budowie czy stawkach VAT... Boże broń minister czy premier, oni nie są winni. Chyba że Ziobro czy KaczyńskiAle taki wykształcony mamy narud rze jak coś powie to asz uszy wiendnom...

tesz politechnika gdańska

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3969817 2011-11-08 07:19 a skąd takie brednie?

Zerowa stawka VAT dla (niektórych) usług portowych NIE obowiązywała nagle przez kilka miesięcy. Przy jednej z ostatnich nowelizacji ustawy ktoś - z rządu PO - dziwnym trafem zapomniał, że od 1993 r. w zasadzie wszystkie prace wykonane na terenie portów morskich na rzecz jednostek pływających korzystały z preferencyjnej stawki. Porty zaprotestowały i ustawa wróciła do pierwotnego kształtu.

fiskus

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969572 2011-11-07 11:24 ZNOWU KOŚCIÓŁ??? (4)

popieram opinię 88 / nie zgadzam się 32
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969668 2011-11-07 12:49 (2)

jak to ZNOWU??? W okolicy jest ich TYLKO 5 i ani jednego gimnazjum!

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3969770 2011-11-07 20:24 i o to chodzi

-"ciemnym ludem" lepiej sterować...

waldi

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3969808 2011-11-08 06:16

Jak już postawią, to się przerobi na magazyn jakiś. Tak jak wiele innych. Ludzie przestają łykać pierdy czarnuchów o rzekomo istniejącej bozi.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3969791 2011-11-08 01:18 i bardzo dobrze

dość już bezbożników w tym kraju

anty-palikot

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969573 2011-11-07 11:25 jkościół (5)

wygląda jak kino albo hala.

popieram opinię 63 / nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969650 2011-11-07 12:28 (1)

to póxniej, najpierw to to będzie kościołem na gruncie darowanym od miasta... a potem się to sprzeda pod hale garażową i centrum handlowe ;)

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3969749 2011-11-07 16:57 latwo zrobic z tego meczet

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969766 2011-11-07 18:27 Wolałbyś kolejny Licheń?... (1)

Jeśli tak, gratuluję gustu. Polski kościół jest zacofany, wyznawcy jak widać nie mniej.

Mic

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3969843 2011-11-08 10:00

Licheń z 400m Jezusem, któremu w nocy świecą się oczy! I dookoła ławki, coby można usiąść i na tego Jezusa popatrzeć... i jeszcze dookoła tego Jezusa pole, żeby było miejsce, jak będzie z Godzillą walczył!

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3969792 2011-11-08 01:20 trochę jak bunkier

czy "współcześni" architekci znają jakieś inne kształty niż kwadrat i prostokąt?

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969574 2011-11-07 11:25 KOSCIOLOW JEST ZWYCZAJNIE ZA DUZO ! CO ULICA KOSCIOL ! I WSZYSTKIE IM. JP 2 ! TO TROCHE NIENORMALNE ! (11)

KOSCIOL MA SIE SKUPIC NA SWOICH ZADANIACH ... SKROMNOSC W POSLUGA POTRZEBUJACYM A NIE GIGANTOMANIA KTORA POKAZUJE ZE KOSCIOL MA CHYBA ZA DUZO PIENIEDZY . KOSCIOL DZIS ZAPOMNIAL DO JAKICH ZADAN ZOSTAL STWORZONY I POWOLANY !!! JAN PAWEL 2 POKAZYWAL CO POWINNO CECHOWAC KOSCIOL I JAK POWINNA BYC PELNIONA POSLUGA KAPLANSKA . BO DZIS JAK SIE WYDAJE PROBLEMY LUDZI KOSCIOL OGLADA Z ZA SZYB LEKSUSA UDAJAC SIE DO PIEKNYCH SIEDZIB GDZIE O BIEDZIE DYSKUTUJE SIE W PRZEPYCHU I PRZY OBIEDZIE NA TZW. ''SREBRNYCH TALERZACH''. JAK KOSCIOL MA TYLE PIENIEDZY DO ZAINWESTOWANIA TO MOZE WYBUDUJE JAKIES CENTRA KULTURALNE LUB INNE INTEGRUJACE LUDZI NAUKI I KULTURY LUB WESPRZE CHOJNIEJ HOSPICJA BO TO SA PALACE PROBLEMY I NA TO WARTO PRZEZNACZYC PIENIADZE .

hot

popieram opinię 163 / nie zgadzam się 30
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969618 2011-11-07 11:56 często spotyka się w Anglii baner na kościele na sprzedaż. Myślę że nie długo czeka nas to i w Polsce jak kler nie zmieni swego (2)

podejścia. Po za tym dostają ziemie za grosze więc może to być dla nich niezła lokata na cięższe czasy.A żeby było ludziom trudniej walczyć o szkoły, przeczkola to inwestycje nazwali pod wezwaniem J.P II .

prezes

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969632 2011-11-07 12:11 (1)

nie czytałem, krzykaczu.

forma mnie usprawiedliwia

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 3969638 2011-11-07 12:14 bo kto mądry ten zrozumie a kto nie to forma go martwi

przeczkolak

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969718 2011-11-07 15:00 Kłamiesz gościu. (3)

Odejdź od notebooka. Bucik Ci się rozwiązał.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969729 2011-11-07 15:58 brak ci wyobraźni żeby o mnie pisać. Jesteś za płytki żeby zrozumieć posty ludzi którzy mażą o tym aby głupie komentarze (2)

buraków były eksterminowane do kosza reasumując zarzucać kłamstwo możesz tylko w tedy gdy masz na nie dowody. A nie ból głowy.

egzekutor

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969741 2011-11-07 16:32 Kłamiesz, bo: (1)

1) Kościółów nie jest za dużo.2) Nieprawda, że każdy jest JP II (co więcej żaden nie jest, chcesz wiedzieć, gdzie to srawdzić?)Nie podoba Ci się współczesny Kościół?Idź do Seminarium, zostań księdzem i ZMIEŃ GO OD ŚRODKA!I nie siedź na forach wylewając żale.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 3969746 2011-11-07 16:44 z mojego okna widać pięć wież kościelnych a za plecami mam kolejne cztery a to wszystko w promieniu 1,5 km od mojego domu

a kościół i tak gnije od środka więc nigdy nie wstąpię do organizacji która za obietnice zbawienia nie proponuje absolutnie nic po za skandalami.I nie napisałem że każdy to JP. II ale napisałem że łatwo zasłania się kimś aby trudniej było komuś. Bo kto ma czelność przeciwstawić się jemu.

to tylko słowa i nie ma co się spinać

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969732 2011-11-07 16:09 Pieniądze licz lepiej swoje a nie czyjeś (1)

A z inicjatywą budowy centrów kulturalnych zwróć sie do organizacji rządowych

Gdańszczanin

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3969737 2011-11-07 16:27 działka była własnością miasta czyli była nasza wspólna i jeżeli miałbym coś tu do liczenia

do życzyłbym na m wszystkim żeby zbędna działka dla miasta była sprzedana w przetargu a kasa przeznaczona na przeczkola, szkoły czy drogi.A nie rozdana za darmo klerowi który i bez tego jest bogaty.W takim przypadku nie musiałbym żebrać od żądu tego co by miasto mogło zrobić za własną kasę i bez łaski czyjejkolwiek cz nawet BOŻEJ.

władza dla ludu

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969780 2011-11-07 22:18 Przypomne że JPII wybudował OGROMNY kościół w Nowej Hucie (1)

POwstaje nowe osiedle to wierzący chcą mieć blisko kościół. Po co mam dojeżdżać, Kościół buduje obiekty sakralne ze składek wiernych, w moim kościele przy budowie pracowali parafianie w tym mój ojciec - z a friko, a wyposazenie zafundowaliśmy sami, żadnych dotacji na to nie było, bo i po co, za to w tym roku pewna partia dostanie ponad 100 mln m.in. z mojej kieszeni DLACZEGO - wolałbym żeby partie finansowali ich członkowie a kasa poszła na drogi

katolik

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3969828 2011-11-08 09:36 co do partii i ludzi którzy pakują siły własną kasę na działkę pod kościół się zgadzam iz resztą nie

bujający w oblokach

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969575 2011-11-07 11:25 Ciekawy Projekt, tylko dlaczego zaraz obok ktos pozwolil na wybudowanie Biedronki (18)

3po

popieram opinię 45 / nie zgadzam się 53

zgłoś do moderacji opinię 3969584 2011-11-07 11:30 coś dla ducha, coś dla ciała :D

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3969591 2011-11-07 11:34

bo po mszy zaraz na zakupy do biedry :D :D :D

t

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969595 2011-11-07 11:37 (1)

żebyś mógł rozmienić kasę na tacę ;)

baHa

popieram opinię 28 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3969782 2011-11-07 22:43 nie checie biedronki, nie chcecie kosciola

zrobcie bojkot. moja noga tam nie staniei. a juz na pewno nie moja zlotowka :)ps mysle ze bierdonka stanlea tam dlatego ze jeden z drugim sie dogadal, tak samo kosciol

hugo

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969596 2011-11-07 11:37 W kościele można wydzielić część powierzchni z przeznaczeniem na wynajem na powierzchnie handlowe. (4)

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969602 2011-11-07 11:45 CO NA TO JEZUS? (3)

Czytałem w Ewangeliach, że wziął bat i powyganiał sprzedających z teranów świątynnych. Ale cóż, księża więcej na biznesie, aniżeli na Ewangeliach się znają

Poganin

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969681 2011-11-07 13:02 Poczytaj o Reformacji, zobaczysz różnicę i co Lutrowi przeszkadzało... (2)

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3969700 2011-11-07 13:48 Mnie nie podnieca

żaden odłam z tego wiecznie skłóconego nawet z sobą chrześcijaństwa

Poganin

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3969827 2011-11-08 09:35 to, co wszystkim schizmatykom - pycha

to ona mu przeszkadzała dotrzeć do Prawdy

Lux Veritatis

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969619 2011-11-07 11:56 nie ktoś tylko działka (2)

którą otrzymał Głódź została podzielona na dwie - i teraz Głódź zarabia miliony na Biedronce.....

Sa

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3969657 2011-11-07 12:34 Tak własnie myślałam.

Dlaczego państwo i ludzie się na to godzą? Niepojęte. Nigdy więcej nie oddam kościołowi ani złotówki.

An

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3969672 2011-11-07 12:51 dlaczego kłamiesz

bucu. żadna działka nie była dzielona, guano wiesz ale oczywiście musisz wtrącić swoje 3grosze. Żenujace

MarcinW

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 3969637 2011-11-07 12:14 A na czyim terenie ta biedronka powstaje?

Czy to jest teren działki, którą kościół za półdarmo dostał od państwa?

An

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969653 2011-11-07 12:31 dlaczego ktoś pozwoli (1)

na wybudowanie kościła, obok Biedronki.... ja wole 10 bidronek, niz jeden kosciol

ggg

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3969710 2011-11-07 14:35

będzie darmowy parking:)

sss

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3969783 2011-11-07 22:47 Bo to jest część zabudowy

W każdej wsi na przeciw kościoła była gospoda, aby każdy Polak katolik spełnił posługę. Stara do garów, a pan i władca przed obiadem na kilka kufli piwa w męskim gronie. Teraz jest bardziej rodzinnie. Cała rodzinka po kościele do hiper marketu na zakupy. No bo w końcu obiad z mikrofali wystarczy.

KierKaz

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3969809 2011-11-08 06:17 Ktoś podmienił projekt?

To wygląda jak stacja kolei metropolitalnej. A ten krzyż jest na miejscu. Jak ludzie z partii Palikota nie zrobią jakiegoś "Stop czarnoksiężnikom" to za kilka lat w środkach komunikacji miejskiej będzie trzeba pokazywać "medalik do kontroli"

KierKaz

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3969826 2011-11-08 09:32 bo to będzie kompleks usługowo-handlowy

nie przeszkadza mi, że Kościół zbiera pieniądze, nie przeszkadza mi, że księża jeżdżą fajnymi samochodami, nie przeszkadza mi, że Kuria stawia nowe obiekty. Ale jak widzę kolejny kościół-bunkier, to mi się na wymioty zbiera. Bezguście totalne, betonowy prymitywizm. Czy naprawdę sądzicie, że tak powinien wyglądać dom Boga?

traditio tradita

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969577 2011-11-07 11:26 Ładny dworzec (1)

j.w

Niepokalany

popieram opinię 111 / nie zgadzam się 16

zgłoś do moderacji opinię 3969844 2011-11-08 10:01

na dworcach pedofile się kręcą... hmmm...

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969578 2011-11-07 11:26 Po co? (9)

Skoro zdecydowana większość okolicznych mieszkańców go nie chce? Niech klechy znajdą sobie miejsce, gdzie bedą mieli jakies poparcie mieszkańców dla lokalizacji... Zresztą osobiście mając mieszkanie w okolicy też bym nie chciał, żeby mi postawiono niedaleko kościół. Dzwony nie dające się wyspać, a w Boże ciało procesje pod oknem? Nie dziękuje, tak to ja mam już teraz, choć nie mieszkam aż tak blisko kościoła i naprawdę NIE POLECAM

johny

popieram opinię 99 / nie zgadzam się 37
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969587 2011-11-07 11:31 (3)

skąd wiesz, że większość nie chce? Bo w gazecie tak napisali? Mieszkam 5 metrów(ul Pilotów) od kościoła i go nawet nie zauważam :)

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 21

zgłoś do moderacji opinię 3969601 2011-11-07 11:43 5?

Jeśli 5 metrów to chyba na parafii mieszkasz :) A tak bardziej szczerze - mozliwe, niektórym to przeszkadza, niektórym nie. Ja mieszkam na żabiance, ale tam nie jest tak tragicznie jak w okolicach okrąglaka - tam dzwony potrafią zagłuszyć nawet dresików z ich tubami audio w Golfach II , a uśpienie dziecka w okolicach godziny 12 jest niemożliwe... Jak proboszcz chce, żeby ludzie przyszli do kościoła , to niech wsiądzie przed mszą do swojego merca i niech robi objazd po osiedlu a nie uprzykrza życie, także wierzącym :)

johny

popieram opinię 26 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3969651 2011-11-07 12:29

proponuję się w takim razie udać do specjalisty, względnie egzorcysty :D

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3969690 2011-11-07 13:20 hmm

To dom parafialny jest tak blisko?

koondel

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969739 2011-11-07 16:30 zdecydowania większość? (2)

Tych, co kościoła nie chce jest kilkunastu, tych, co się podpisali, że chcą, kilkuset. Dlatego kościół będzie.

meritus

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969787 2011-11-07 23:40 A wiesz, kto się podpisywał? (1)

Ludzie, którzy mieszkają gdzie indziej, bo tam sprytne klechy zbierały podpisy. Tutaj nikt nas o zdanie nie pytał, mądralo.

mieszkanka

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3969840 2011-11-08 09:57

te podpisy za byly zbierana w parafiach w calym gdansku przecież! nawet w kościele w brzeźnie zbierali podpisy za! kler znowu klamie!

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969772 2011-11-07 21:09 ;( (1)

biedactwo a jak ci budzik dzwoni codzień rano do pracy to nie narzekasz?? wytrzyj nosek dzieciulku

A

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3969778 2011-11-07 22:06 Narzekam

Wręcz można powiedzieć, ze płaczę, tylko nie wiem jak Ty ale mam tak, że czasm mam trochę dni wolnych, chociaż weekend a wtedy już budzika nie nastawiam, tylko, że pół godziny później budzą mnie dzwony... Próbowałem je przestawić, albo wyłaczyć, ale tak się nie da niestety, dzieculku :)

johny

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969579 2011-11-07 11:27 Ludzie!!!! Życie bez wiary traci sens!!! Nie dajcie sie omamić nowej partii i ludziom dalekim od Boga!!! (23)

popieram opinię 53 / nie zgadzam się 182
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969585 2011-11-07 11:30 (11)

wiara , ktorej obraz to palace i luksusowe samochody - nie dziekuje !!! Bog nie potrzebuje palacow tylko dobrych uczynkow wobec bliznich, a oni wszystko tylko dla siebie a dla biednych i potrzebujacych ... slowo boze, istna Sodoma i Gomora

popieram opinię 44 / nie zgadzam się 14
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969607 2011-11-07 11:48 ja mówię o wierze nie o kwestiach materialnych (10)

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 18
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969612 2011-11-07 11:52 KAŻDY W COŚ WIERZY (6)

i życie ma dla nich sens. Tyle że wiara, jak głosił Jezus, bez uczynków jest martwa.Budowle sakralne na wyrost w czasie kryzysu, zapominanie o ubogich i ich problemamch - oto KK w całej krasie.Wierzę, lecz nie w czarnych

Poganin

popieram opinię 23 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969633 2011-11-07 12:12 (3)

dobijemy do momentu gdy życie nie będzie miało żadnego sensu. Pogoń za pieniądzem, brak rodziny, status 'celebryty". Zachłyśniemy się tym i nie pozostanie juz nic... kompletna pustka... to bedzie moment odwrotu i poszukiwania Boga od nowa. W tym czasie ludzie dostrzgą to co wczesniej przesłaniała im w/w lista

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969643 2011-11-07 12:19 POGOŃ ZA PIENIĘDZMI, BRAK RODZINY (2)

PRZECIEŻ TAK WYGLĄDA CODZIENNE ŻYCIE KLECHÓW, ŻYCIE DO KTÓREGO ZACHĘCAJĄ NA WSZELKIE SPOSOBY. ZACZNIJ BIĆ SIĘ WE WŁASNĄ PIERŚ

Wyznawca słowiańskich bogów

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969645 2011-11-07 12:21 (1)

jeszcze wspomnisz moje słowa... jak trwoga to do boga. Miłego dnia

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 14

zgłoś do moderacji opinię 3969673 2011-11-07 12:52 DLACZEGO DO BOGA, A NIE DO BOGÓW?

Nie ma trwogi, bo wierzę w więcej niż jednego boga. To ty drżyj, bo bóg, któremu wierzysz, to bóg zrodzony daleko od nas, na pustyni

Wyznawca słowiańskich bogów

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969719 2011-11-07 15:01 Jezus też mówił, że nie ma zbawienia poza Kościołem. (1)

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 3969755 2011-11-07 17:42 nie mógł tak powiedzieć

bo wówczas nie było Kościoła. Za to często wypowiadał się o faryzeuszach i uczonych w Piśmie, którzy dziwnie kojarzą mi się z dzisiejszym klerem

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969626 2011-11-07 12:04 ale wiara nie potrzebuje (2)

nowych kościołów, nowych majątków ziemskich, nowych terenów pod usługi. Odpowiedz sobie szczerze - czy bardziej wierzysz w Boga jadąc tramwajem czy mercedesem? Jest to dla ciebie jakaś różnica?

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969738 2011-11-07 16:29 Wiara św. Tramwaja (1)

W tramwaju, czy na plaży nie ma Eucharystii. Ale jest w kościele. Stąd dla kilkudziesięciu tysiecy okolicznych mieszkańców powstaje kościół, by nie wyznawali św. Tramwaja, ale wierzyli w Chrystusa.

meritus

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3969763 2011-11-07 18:16

kościół to osoby zgromadzone wyznające jednego Boga , a nie budynki , nie ma słowa w biblii, że ma się budować świątynie pełne przepychu, a sklepiki ??? z tego co pamiętam Jezus sam rozwalił kramy jak zobaczył je w świątyni swego Ojca , spaczyliście coś co było czyste i piękne i się głupio upieracie , że wszystko nadal jest ok, zakłamańcy

oko proroka

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3969589 2011-11-07 11:33

a tak poza tym , ciekawe czy wiernych tez stac na 5 pieczonych prosiakow na urodzinowe przyjecie jak to bylo u jednego znanego proboszcza ...

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3969682 2011-11-07 13:05 "Życie bez wiary traci sens!!!"

a kto ci to powiedział?

Pan Planeta

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969692 2011-11-07 13:21 Jeżęli miałbym wybierać: wierzyć w Głódzia i Rydzyka czy Palikota (2)

to wybiorę Palikota! - Nie musi kraść! Ci pierwsi mają to zaprogramowane

realista

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969793 2011-11-08 01:23 głodź i rydzyk nie mają prywatnego samolotu (1)

więc nie wiem, kto tu więcej nakradł

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3969845 2011-11-08 10:12 O ile wiem

Rydzyk ma helikopter. Tyle że Palikot dorobił się pracą, a Rydzyk pracą - wiernych

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969722 2011-11-07 15:09 Najbardziej (1)

zakłamana wiara robiąca ludzią wodę z mózgu i najbardziej pazerna na kasę , ludzie otwórzcie w końcu oczy !!!!

Wali

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 3969794 2011-11-08 01:25 ktoś ci każe rzucać na tacę? ktoś cie zmusza?

pokaż mi ten majątek kościelny

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3969727 2011-11-07 15:27 życia bez zdrowia i kasy traci sens

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3969751 2011-11-07 17:06 to sie (1)

powies

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3969829 2011-11-08 09:39 Typowa wypowiedź

katolika. Kiedyś sami palili i wieszali, teraz doradzaja

Poganin

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3969842 2011-11-08 09:59

najgorsze w tym wszystki jest to, że nikt nie wziął pod uwagę bezpieczeństwa dzieci. przeciez teraz zagrożenie pedofilią wzrośnie przez ten przybytek!

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: