aktualności 24h

Więźniowie odśnieżają Gdańsk wideo (124 opinie)

Bez basenu (i najemcy) w Zbrojowni (94 opinie)

Pożar w falowcu na Przymorzu nowość (35 opinii)

Płonęły auta na parkingu wykorzystywanym przez policję nowość (48 opinii)

Do i z Trójmiasta: łatwiej polecieć, niż pojechać lub popłynąć (246 opinii)

Modelki na wózkach poszukiwane (51 opinii)

Gdańsk w połowie stawki najdroższych miast (138 opinii)

Będzie nowy szef TVP Gdańsk? (172 opinie)

Pękł wodociąg, stały tramwaje (267 opinii)

Zmiana warty, czyli Anglicy i Francuzi zamiast Niemców w Wolnym Mieście Gdańsku (63 opinie)

Odnowione Łazienki Północne będą centrum kulturalnym (122 opinie)

Morskie plany w zaciszu gabinetów (75 opinii)

sport

Prezes Turnowiecki o planach biznesowych Lechii nowość (58 opinii)

Przygotowania do piłkarskiej inauguracji (28 opinii)

Nie będzie kolejnych ubytku rugbistów w Ogniwie? (10 opinii)

Sensacyjna porażka Lotosu w Poznaniu (28 opinii)

Liga Środowiskowa w koszykówce (7 opinii)

korki

Budowa węzła Karczemki tańsza nawet o 85 mln zł! nowość (118 opinii)

budownictwo

WaterLane - Największe światowe porty w Gdańsku (5 opinii) atrykuł sponsorowany

kultura

Opowieść niewiarygodna jak zielony księżyc (4 opinie)

Poczciwa "Halka" po liftingu (39 opinii)

biznes

Lewe faktury za 8 mln złotych (13 opinii)

co cię gryzie

Jak nie szkodząc pomagać łabędziom w zimie atrykuł czytelnika (62 opinie)

moto

Jeszcze więcej Mercedesów (26 opinii)

rozrywka

Kulturalne oferty na Walentynki (7 opinii)

Karaoke i nowe promocje w kręgielni CSP (9 opinii) atrykuł sponsorowany

fakty i opinie

dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Remont Podwala Przedmiejskiego: uwaga, będą korki!

Bezsprzecznie nawierzchnia Podwala Przedmiejskiego wymaga remontu. Należy jednak spodziewać się dużych utrudnień w ruchu.

fot. trojmiasto.pl

Bezsprzecznie nawierzchnia Podwala Przedmiejskiego wymaga remontu. Należy jednak spodziewać się dużych utrudnień w ruchu.

Od piątku należy spodziewać się gigantycznych korków w centrum Gdańska. Wszystko przez wyczekiwany remont Podwala Przedmiejskiego. Już od poniedziałku, mimo że remont jeszcze na dobre się nie zaczął, ruch w tym rejonie jest utrudniony.



Mapa zmian na Węźle Śródmieście.

powiększ zdjęcie mat. prasowe

Mapa zmian na Węźle Śródmieście.

Wraz z początkiem tygodnia dojazd do centrum zajmował kierowcom więcej czasu, szczególnie tym jadącym al. Armii Krajowej i Traktem Św. Wojciecha.

Modernizacja niedługiego, bo ponad 300 metrowego odcinka (od ul. Słodowników zobacz na mapie Gdańska) potrwa ok. 8-9 tygodni i niestety wpłynie na spowolnienie ruchu w śródmieściu Gdańska.

- Utrudnienia w ruchu potrwają około 4-5 tygodni - przekonuje dyrektor ZDiZ Mieczysław Kotłowski. - Resztę czasu poświęcimy na prace wykończeniowe poza jezdniami.

By jak najszybciej uporać się z tym newralgicznym odcinkiem jezdni drogowcy będą pracować przez całą dobę. - Jedyne momenty wstrzymania prac związane będą z przestojami technologicznymi, np. gdy beton będzie się wiązał - wyjaśnia dyrektor Kotłowski.

Od 12 czerwca, kiedy ruszą prace, jeden z trzech pasów będzie wyłączony z ruchu, a dwa pozostałe będą przejezdne. To drastycznie utrudni przejazd tym odcinkiem drogi. Już teraz korki to chleb powszedni dla kierowców, którzy wydostają się z Dolnego Miasta, Przeróbki czy Stogów.

Nie ma niestety możliwości stworzenia sensownego objazdu pozwalającego ominąć zator. Jedyny realny mógłby prowadzić ul. Kotwiczników i dalej ulicami Głównego Miasta, ale to zniszczyłoby ich infrastrukturę.

By, mimo zwężenia, Podwale było jak najbardziej drożne drogowcy chcą maksymalnie wydłużyć zielone światło na skrzyżowaniu z ul. Okopową. Tym samym ruch z Oruni do Wrzeszcza i z powrotem odbywał się będzie w tym miejscu tunelem zobacz na mapie Gdańska. Dla kierowców chcących z Oruni dostać się na trasę W-Z zorganizowana zostanie specjalna zawrotka na ul. Okopowej na wysokości ul. Bogusławskiego.

Osoby jadące trasą W-Z z Chełmu będą normalnie skręcać na Węźle Śródmieście w ul. Okopową. Jednak muszą się one przygotować na to, że przepustowość zmniejszy się na rzecz kierowców z Podwala Przedmiejskiego.

Na czas remontu zmieni się trasa kursowania wielu autobusów. Zamknięcie skrzyżowania ul. Okopowej z al. Armii Krajowej dla autobusów jadących prosto spowoduje, że przystanek Brama Wyżynna w kierunku Oruni zostanie przeniesiony na Targ Rakowy w zatoce parkingowej na wysokości biblioteki. Objazd od strony dworca będzie prowadził przez Podwale Grodzkie, Targ Rakowy, Targ Sienny i Okopową. Dzięki temu wszystkie autobusy zatrzymujące się dotychczas na przystanku Brama Wyżynna w kierunku Oruni będą mogły kursować przez tunel.

Zmiany dotyczą linii: 106, 108, 111, 112, 121, 123, 138, 151, 154, 166, 178, 186, 189, 205, 207, 209, 210, 212, 213, 232, 254, 256, 275, 606, N1, N4, N5, N7, N8, N9 i N11
autor

więcej na ten temat:

dodaj zdjęcie dodaj swoją opinię

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 406)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1258936 2009-06-09 18:00 8-9 tygodni 300 metrów (które szybko rozjadą z powrotem Tiry) (34)

cieszę się, że to nie moja trasa

Słowackiego 3012

popieram opinię
115
/
nie zgadzam się
40
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259322 2009-06-10 07:04 (5)

no tak w gdyni ul. polska (700m) remontują 78 tygodni ! (1,5 roku)

kierowca z bombowca

popieram opinię
15
/
nie zgadzam się
9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259469 2009-06-10 08:37 (2)

Jest budowana nowa nitka ulicy Polskiej a stara remontowana kretynie
Tego sie nie da zrobić z tydzień, i nie 700 metrow cymbale

popieram opinię
10
/
nie zgadzam się
23
zobacz cały wątek ukryj wątek

(1)

Opinia została zablokowana przez moderatora.

zgłoś do moderacji opinię 1259608 2009-06-10 09:59

albo kretyn scymbaniały, bo i od tej strony problem można ten ugryźć

qszysz

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260493 2009-06-10 19:05 (1)

Od kiedy 78 tygodni = 1,5 roku?! :D

Jay

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
6

zgłoś do moderacji opinię 1260585 2009-06-10 20:39

od kiedy sięgam pamięcią tak było i tak będzie!!

OBS

popieram opinię
4
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259331 2009-06-10 07:08 (20)

codziennie o 15ej wracam temtędy z pracy bo i torunska i podwale zapchane wiec stoje godzine w korku,a co bedzie teraz??3 godziny w korku?? :/

TV

popieram opinię
27
/
nie zgadzam się
3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259346 2009-06-10 07:19 (15)

jedź tramwajem ! będziesz w 15 minut leniu !

kierowca z bombowca

popieram opinię
28
/
nie zgadzam się
8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259356 2009-06-10 07:30 (9)

niekożystam z tranwaji kture som dla biedakuw co nie majom samohoduw

popieram opinię
8
/
nie zgadzam się
48

zgłoś do moderacji opinię 1259364 2009-06-10 07:37 To dobrze....

...będzie mniej śmierdziało.

.

popieram opinię
46
/
nie zgadzam się
5

zgłoś do moderacji opinię 1259396 2009-06-10 07:54

A co jestes szczesliwym posiadaczam golfa i 1977r!!!Gratulacje buraku

popieram opinię
23
/
nie zgadzam się
4

zgłoś do moderacji opinię 1259539 2009-06-10 09:12

hehe ciekawe jak się nazywasz-obyś nie miał/a żadnych u,o,ż,rz bo źle z tobą hehehehehehehehe

Kika

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260223 2009-06-10 15:18 (1)

Ale ze słownika ortograficznego mógłbyś skorzystać

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1260667 2009-06-10 21:52

daj spokój-nie wie zapewne jak słownik wygląda

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260478 2009-06-10 18:49 (3)

ale sie banda łosi złapała na prowokacje:P jak wy jestescie tacy ynteligentni to chyba juz wiem kto bierze kredyty:P

popieram opinię
10
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260668 2009-06-10 21:53 (2)

sprawdź swoje rogi, może już przez drzwi przejść nie możesz hehehe

Kika

popieram opinię
4
/
nie zgadzam się
2

zgłoś do moderacji opinię 1260776 2009-06-10 23:32

nikt ci nie dal plusika za ten tekscik ...za to ja ci dam minusika :D

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
2

zgłoś do moderacji opinię 1261817 2009-06-12 12:30

ja my dałem plusika

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259408 2009-06-10 07:58 Własnie, w temacie tramwajów linii 8 i 13. (4)

Czy szanowni włodarze raczą zwiększyć ilość kursów na czas remontu? Czy też za wydarte mieszkańcom z gardła pieniądze ze 100% podwyżek cen biletów okresowych będą wyłącznie budować własne pomniki chwały i zaciągać beztrosko kredyty?

popieram opinię
24
/
nie zgadzam się
3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259437 2009-06-10 08:21 nie tylko na czas remontów (3)

tam na stałe powinna być zwiększona częstotliwość kursowania tramwajów. teraz w godzinach szczytu przypominają one puszkę śmierdzących sardynek.

popieram opinię
27
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259467 2009-06-10 08:35 W godzinach szczytu na całym świecie komunikacja przypomina puszkę (2)

śmierdzących sardynek.

popieram opinię
13
/
nie zgadzam się
10

zgłoś do moderacji opinię 1259956 2009-06-10 12:49 A skąd to wiesz?

twój pryncypał Lisicki ci powiedział? "Na całym świcie" - ładny ogólnik tyle że bezpodstawnie użyty. Trochę odpowiedzialności za swoje słowa kolego.

popieram opinię
4
/
nie zgadzam się
4

zgłoś do moderacji opinię 1260587 2009-06-10 20:41

szczególnie w gdyni po meczu szparki

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259603 2009-06-10 09:55 Nie wiem dlaczego ty stoisz w korku godzinę (3)

Skoro ja o tej samej porze stoję 15 minut.
Nie jest to super czas, ale bez przesady z ta godziną...

Martini

popieram opinię
6
/
nie zgadzam się
4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259642 2009-06-10 10:14 15 minut???? (1)

Kłamiesz albo pracujesz w UM albo jedziesz nie o 15 a o 18. Przy korku zaczynającym się codziennie koło szkoły muzycznej w 15 minut to może skuterem się przebijesz a nie samochodem.

popieram opinię
8
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1259664 2009-06-10 10:22 Akademii Muzycznej

popieram opinię
7
/
nie zgadzam się
4

zgłoś do moderacji opinię 1260688 2009-06-10 22:11 bo pewnie łazja zapitala pasem do jazdy na wprost i pod koniec wbija się na chama na prawoskręt.

ot takie polskie to.

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259403 2009-06-10 07:56 (2)

czytaj idioto dokładnie, remont 4-5 tygodni reszta czasu na poboczach

Kolo

popieram opinię
7
/
nie zgadzam się
6

zgłoś do moderacji opinię 1259409 2009-06-10 07:59 razy dwa pomnóż kochanie

razy dwa....

popieram opinię
12
/
nie zgadzam się
4

zgłoś do moderacji opinię 1259502 2009-06-10 08:50 optymista :-)

wierzysz rzecznikowi Budynia?

popieram opinię
9
/
nie zgadzam się
2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260006 2009-06-10 13:12 Czy wy potraficie tylko narzekać. Trochę pozytywnego nastawienia ludzie. (1)

Już dawno powinien być zrobiony ten remont, a jeszcze czeka "1" na Oruni. Tam jest też nie złe bagno. Od jakiegoś czasu tamtędy jeżdżę i to jest małpi gaj. Mam nadzieje że budyń ma świadomość które ulice to nasza wizytówka. Nie lokalne tylko główne, wjazdowe.

acze

popieram opinię
7
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1260650 2009-06-10 21:34 wizytowka

jak na razie wizytowka naszego miasta sa zaniedbane pozbawione tynku budynki ze smierdzacymi podworkami pordzewialymi plotami i barierkami oto pierwsze wrazenie jadac podwalem.moja krytyka ma sluzyc tylko refleksji

popieram opinię
5
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260185 2009-06-10 14:58 (1)

Oni sa nienormalni miasto jest jak by nie patrzeć miastem turystycznym a oni na wakacje biorą dojazd remontują nie mogli tego robic na wiosne a nie w srodku wakacji??

flis

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
2

zgłoś do moderacji opinię 1260590 2009-06-10 20:43

wtedy był remont alei zwyciestwa.Dwa korki po rząd to za dużo

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1258993 2009-06-09 19:17 (8)

już widzę ten meeeeeeeeeeeeeega korek ;D

tusia

popieram opinię
91
/
nie zgadzam się
4

zgłoś do moderacji opinię 1259544 2009-06-10 09:14

tak a jeszcze u ciebie nie byłem ale juz jade kochanie

zbynio

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
3

zgłoś do moderacji opinię 1259999 2009-06-10 13:10 pomysł z wydłużeniem zmainy miał by sens

jakby wydłużyli też zmianę ich na skrzyżowaniu armi krajowej z 3-maja jadąc od przeróbki w strone obwodnicy a o tym to ani słowa nie ma

mar

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260107 2009-06-10 14:13 Mądrzy Polacy!!! (5)

Nie rozumiem jak mozna do pracy ,mieszkając w mieście-jeździć autem, skoro tramwajem jest szybciej????Zdaje się,że niektórym Polakom w głowach poprzewaracało od tego luksusu!!!!Większośc moich znajomych po prostu nie jeździ autem do pracy,bo to nie ma sensu!!! Zostawcie auta przed domem!Korki będą,ale mniejsze!! A skoro jeździcie autem do pracy z czystej wygody- to nie macie prawa narzekać na korki,bo sami je tworzycie!!Logiczne jest ,że rowerzyści,piesie czy pasażerowie tramwaju, na korki nie będą narzekać bo one ich nie dotyczą!!!Natomiast tym co używają samochodu jako narzędzia pracy- fakt,należy współczuć....ale cierpliwości Panie i Panowie,remont jest po prostu konieczny.....

popieram opinię
6
/
nie zgadzam się
4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260200 2009-06-10 15:05 (3)

to mądralo zadam ci pytanie jak wszyscy przesiądą sie na tramwaj to jestem ciekaw czy nim pojedziesz dam ci prosty przykład w wakacje linie jadące na plaże co chwile są popsute a jak juz dojada to żeby wsiąc do tramwaju trzeba wskakiwać do niego w rozbiegu aby zgnieść pare osób. Dziękuje juz wole postac w korku niż jechac w takich warunkach

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1260480 2009-06-10 18:53

po co remont w takim razie?? to juz lepiej zwiekszyc czestotliwosc kursowania "tramawjów/i"

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1261824 2009-06-12 12:33 (1)

Jeśli wszyscy pojadą, to wszyscy kupią bilety, ZTM będzie miał więcej kasy i kupi więcej tramwajów. Dotarło, czy przeliterować?

mestwin

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1261913 2009-06-12 13:32

Widać ktoś chyba zapomniał, że nie we wszystkie dzielnice Gdańska można dojechać tramwajem... zostają nam więc autobusy, które również stoją w ogromnych korkach tak więc nic dziwnego, że ludzie wolą siedzieć wygodnie w aucie w korku niż stać w przepełnionych autobusach w korkach...

paula

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1262109 2009-06-12 18:32 A jaki numer tramwaju kursuje np. do rafinerii???:)))

Zanim coś napiszesz, pomyśl. Jak wsiądziesz w autobus to będzie jeszcze gorzej, bo przystanki co paręset metrów i czas jeszcze bardziej się wydłuży.

Maciej

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259324 2009-06-10 07:05 (3)

remont robi ta firma co Marynarki Polskiej??jeśli tak to za rok znów poprawki

popieram opinię
95
/
nie zgadzam się
5

zgłoś do moderacji opinię 1259336 2009-06-10 07:13 Za rok?!

Raczej w dwa tygodnie po opóźnionym o kwartał zakończeniu "prac".

popieram opinię
15
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1259351 2009-06-10 07:23

buduj-dropsy ?

kierowca z bombowca

popieram opinię
5
/
nie zgadzam się
2

zgłoś do moderacji opinię 1260081 2009-06-10 13:55

mtm z gdyni to będzie robił..:(

masakra

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259325 2009-06-10 07:05 KORKY :-( (47)

Nic tylko zmienic auto na rower , za duzo ludzi za dużo aut masakra a znajac zycie bedzie to trwało ze 2 miesiące , słowem niepowodzenie

ALEX

popieram opinię
49
/
nie zgadzam się
12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259400 2009-06-10 07:55 I rowerem będziesz popierdywał między tirami (46)

i cysternami np. z Elblaskiej? Czemu ci cykliści nie mają za grosz wyobraźni i rozumu.....

popieram opinię
6
/
nie zgadzam się
8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259489 2009-06-10 08:47 Nie, między pieszymi, uliczkami starego miasta (5)

aż do pierwszego patrolu SM....

zuo

popieram opinię
6
/
nie zgadzam się
4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259511 2009-06-10 08:54 W obrębie starego miasta problem (2)

komunikacyjny nie istnieje. Tam możesz wszędzie dojść z buta i rower do niczego ci nie jest potrzebny. Mówimy o miejscach odległych od Starego Miasta o kilka kilometrów bez ścieżek rowerowych itp. infrastruktury przy ruchliwych drogach. Jednak cykliści nie mają wyobraźni i rozumu.

popieram opinię
4
/
nie zgadzam się
6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259577 2009-06-10 09:33 (1)

Dlatego roweren-partizanen będą przeprowadzać wielką akcję pacyfikacyjną. Będą wywlekać kierowców przez boczną szybę, sadzać na rowerze ze sztycą pozbawioną siodełka, niczym Effendiego Azję na pal... A truchło wlec za tylnym kołem od budynku lotu do uniwerku.
Ta sodoma i gomora już w niedzielę.

popieram opinię
8
/
nie zgadzam się
4

zgłoś do moderacji opinię 1261837 2009-06-12 12:36

Z miłą chęcią, ale ciebie nie damy rady podnieść, bo tak ci się otłuścił tyłek od poruszania się wyłącznie samochodem, że i podnośnik hydrauliczny nie pomoże.

mestwin

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259679 2009-06-10 10:32 j**** SM! (1)

rower jest szybszy niz myslisz

popieram opinię
8
/
nie zgadzam się
3

Opinia została zablokowana przez moderatora.

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259497 2009-06-10 08:49 np. z Elbląskiej to jest zdaje się ścieżka (5)

Jak wolisz stać w korkach, to proszę bardzo

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
5

zgłoś do moderacji opinię 1259505 2009-06-10 08:52 Ścieżka na Elbląskiej?

To chyba jakaś polna :-) O czym ty człowieku opowiadasz?

popieram opinię
4
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1259562 2009-06-10 09:22 To nie jest kwestia woli, a mozliwości.

Tam nie ma ŻADNEJ ścieżki!!!!

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259594 2009-06-10 09:43 (2)

z Długich Ogrodów jest - 10 lat temu zmienili nazwę, a Pan jeszcze nie zauważył

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259648 2009-06-10 10:16 Baranie! (1)

Czy ja coś napisałem że mam problem z Długimi Ogrodami?????? Napisane jest jak byk, że problemem jest Elbląska, która ma kilka kilometrów!!!! Po co się odzywasz jak głupi jesteś?

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1260678 2009-06-10 22:04 Ale chrzanicie...:D

Przez 20 lat jeździłem Elbląską do domu i fakt - nie ma tam ścieżki, ale na pewno da się przejechać rowerem. Pobocze jest na tyle duże, że to nie problem... Dodatkowo przy rafinerii obok Szczepana można sobie wjechać na Olszynkę - tam spokojniej i jesteśmy w centrum zaraz. Z Długich Ogrodów jest już ścieżka, więc nie ma problemu. Przez stare miasto można rower przeprowadzić.

Wiem lepiej

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259616 2009-06-10 10:03 kto nie ma wyobrażni? (33)

chyba ci, którzy nie widzą, że im więcej rowerów w mieście, tym więcej miejsca dla innych - również na parkingach

popieram opinię
6
/
nie zgadzam się
2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259658 2009-06-10 10:20 Szkoda na was słów (32)

Nie wiem skąd jeździcie tymi rowerami, ale chyba z Ogarnej na Nowe Ogrody do UM skoro uważacie, że jest to alternatywa dla ludzi żyjących na nowych osiedlach na których nigdy nie postała wasza stopa.

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259681 2009-06-10 10:34 (22)

Jestem z osiedla Poludnie, jezdże rowerem. Mijam korek na Trakcie, Malomiejskiej codziennie. Do Akademii Medycznej dojezdzam w 30 min. Samochodem (jak pada) w 45 minut. Co ty na to, tlumoku? Jestem mlody, mam kondycje, jezdze rowerem- nie mam ochoty tworzyc spalin i placic za paliwo. Smiac mi sie z was chce

popieram opinię
14
/
nie zgadzam się
3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259833 2009-06-10 11:41 (6)

to jeszcze napisz, jak zabrać ze sobą na rower garnitur, świerzą koszulę i lakierki, i do tego nie śmierdzieć przez cały dzień.

popieram opinię
6
/
nie zgadzam się
2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259973 2009-06-10 13:01 (5)

Proste. Są specjalne torby do przewożenia garniturów w małych bagażnikach- rozpowszechnione np. w Holandii- wcale nie drogie. Po drugie- są prysznice. Jesli zas nadmiernie sie pocisz, to polecam lekarza- byc moze to problem z zaburzona gospodarka hormonalna. W samochodzie gnieciesz swoj garnek, wdychasz spaliny i sie pienisz.
Do tego po 2 tygodniach kondycja - rewelka. Mam gdzies korki, jezdze szybciej niz autem, czuje sie dobrze. Polecam.

popieram opinię
6
/
nie zgadzam się
2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260025 2009-06-10 13:18 A gdzie są te prysznice (4)

inteligenciku?

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260042 2009-06-10 13:28 (3)

No chyba ze pracujesz w bunkrze :P

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260068 2009-06-10 13:46 A ty gdzie pracujesz? (1)

W prosektorium? Tam jakieś źródło wody do obmycia ciała jest rzeczywiście dostępne.

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1260181 2009-06-10 14:56

W prosektorium, to zajecia mają przyszli lekarze, jesli masz cos do takich ludzi- mozesz do konca zycia chorowac.
Akurat chyba zazdrosc przemawia, dostac sie na medycyne to jest juz jakas klasa- u ciebie ani cienia jej

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
2

zgłoś do moderacji opinię 1261975 2009-06-12 15:13 bunkier to pomeiszczenie na statku

może chodziło Tobie o schron czynny lub bierny? tudzież inny element fortyfikacyjny

zniesmaczony

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259842 2009-06-10 11:49 Rozumiem, że jesteś młodym tłumokiem (3)

z kondycją wąchającym codziennie spaliny innych. Pewnego dnia obudzisz się z pylicą i reumatyzmem lub innym zwyrodnieniem stawów. Wtedy pogadamy dziarski młody tłumoku. Zapamiętaj sobie na ten moment, że nie każdy jest młodym tłumokiem z kondycją. Jesteś w stanie? Czy ograniczenie umysłowe ci nie pozwoli?

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259979 2009-06-10 13:05 (2)

Popraw składnię, czlowieku. Są szkoly dla doroslych (az trudno w to uwierzyc, ze nie jestes bachorem z podstawowki bez wpojonych dobrych manierow) :) Przepraszam... Przy samej ulicy nie jeżdze i nie wdycham smrodu z Twojego auta. Ty go wdychasz, choc czasem ide chodnikiem i widze grubasa, ktoremu az koszula rozpina sie na opaslym brzuszysku. Radze skonczyc szkole i pomyslec o tym, co mozna zrobic lepiej. Nedzne zycie masz chlopie

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260007 2009-06-10 13:13 Rozumiem młody tłumoku że jeździsz polami i łąkami? (1)

Składnia dopasowana jest do takiego żałosnego wdychacza spalin jak ty. Szkoda mi czasu na górnolotne formy dla bezmózgów.

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
8

zgłoś do moderacji opinię 1260048 2009-06-10 13:31

Czlowieku, jestes zalosny... Uciekaj z tego miasta, nikt nie chce tu burakow... Albo nie. I tak cie kiedys wykopia- jak wszystkie buraki. Albo zgnijesz w swoim smrodzie. Powodzenia.

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260152 2009-06-10 14:41 (6)

"Co ty na to, tlumoku? Jestem mlody, mam kondycje, jezdze rowerem- nie mam ochoty tworzyc spalin i placic za paliwo. Smiac mi sie z was chce"

Fajnie, że jeździsz rowerem, ale dlaczego musisz z tego powodu wyzywać tych, którzy nie jeżdżą? Ludzie są różni, nie lepsi i gorsi, ale różni.

Ja bardziej cenię ostrożnie jeżdżącego kierowcę ("Blachosmrodziarza") od rowerzysty urządzającego sobie szybki slalomik między pieszymi.

JJJ

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260186 2009-06-10 14:58 (4)

Sa tez rowerzysci, ktorzy jezdza ostroznie- a blachosmrodziarze w duuzym procencie to piraci drogowi majacy gdzies innych uzytkownikow drogi

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260287 2009-06-10 15:52 (3)

"Sa tez rowerzysci, ktorzy jezdza ostroznie"

Truizm.

- a blachosmrodziarze w duuzym procencie to piraci drogowi majacy gdzies innych uzytkownikow drogi"

Stereotyp.

JJJ

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260484 2009-06-10 18:57 (2)

heeh :D truizm :D lubie takie pseudointeligentne zagrywki ze strony internautow:D

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260488 2009-06-10 19:02 (1)

ja tez :P szczegolnie jesli to zwykle blachosmrodziarze probujacy wrzucac bezmyslnie na rowerzstow :) sfrustrowanym przeszkadza wszystko :)

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1260920 2009-06-11 09:15

"szczegolnie jesli to zwykle blachosmrodziarze probujacy wrzucac bezmyslnie na rowerzstow :"

Mógłbyś mi powiedzieć, w którym miejscu "wrzucam na rowerzystów"?

To, że ktoś jeździ rowerem, samo w sobie nie czyni go lepszym. Obawiam się też, że wywyższanie się z racji poruszania się tym czy innym środkiem transportu jest właśnie objawem frustracji.

JJJ

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1261870 2009-06-12 13:03 czasami trzeba urzadzic slalom miedzy pieszymi na drodze rowerowej !

na ktorej nie powinni sie znajdowac a wielekrotnie wymijam pieszych wlasnei na drodze rowerowej wszyscy potrafia tylko patrzec na innych a nikt na siebie .. szkoda slow

w

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260206 2009-06-10 15:10 (3)

a powiedz mi jedną rzecz jadąc do pracy muszę być w garniturze i pod krawatem muszę wozić ze sobą komputer oraz pare innych szpargałów i dokumentów pełna przyjemność jechać rowerem a potem śmierdzieć w pracy cały dzień klienci na pewno będą zachwyceni, mój szef także więc takie pomysły to zachowaj dla siebie

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1260244 2009-06-10 15:30 Ja tak pracowałem

Mundurek w szafie w pracy sobie wisiał. Rzeczy do prania i z powrotem wyprasowane woziłem w plecaku a laptopek jeździł w koszyku na kierownicy. Jak tak jeździłem po Warszawie, to problemu pocenia się nie było w ogóle, bo teren płaski. W Gdańsku mieszkałem na górnym tarasie a pracowałem na dolnym, więc do pracy miałem z górki i nie szło się spocić. Z powrotem zdarzało się, że dojeżdżałem mokry jakby lało, ale w domu od razu prysznic i luzik. Oczywiście do pracy nie jedzie się rowerem ile pary w nogach i płucach tylko tempem spacerowym.

j

popieram opinię
4
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1260331 2009-06-10 16:38

zmień pracę :D

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1260486 2009-06-10 19:00

garniak teczka laptop?? gdzie ty pracujesz takie bajki wkrecaja na rozmowie o prace...a pozniej sztruksy i kurtka jeansowa, torba na ramie i specjal w łapie

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259794 2009-06-10 11:15 Rower jest lepszy (8)

Rowerem z Zakoniczyna (okolice osiedla 5 Wzgórz) do Wrzeszcza jedzie się około 35 minut. Autobusem w porannym szczycie około 50 minut.

popieram opinię
7
/
nie zgadzam się
2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259844 2009-06-10 11:51 w deszczu, w śniegu, (7)

w mrozie, w skwarze.... nie kłaniając się tirom. Wy, maniacy rowerowi, naprawdę macie poważny problem ze sobą.

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259985 2009-06-10 13:06 (1)

Wy, opasłe buraki wozace sie swoimi smrodami, dopiero macie problem... Dlatego nie przejmujemy sie naszym problemem, jesli ktos ma gorszy :)

cyklista

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
3

zgłoś do moderacji opinię 1260000 2009-06-10 13:10 ja akurat jeżdżę ZTM

więc drętwe próby antagonizowania wsadź sobie w rzyć (jeśli pozwolą ci na to hemoroidy nabyte od siodełka).

popieram opinię
5
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259992 2009-06-10 13:08 bezmyślni cykliści (4)

argumentów nie mają, tylko negują

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260003 2009-06-10 13:10 (3)

jak to nie mają? Opasły warchlaku, chcialbys miec zdrowie i kondycje :)

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260022 2009-06-10 13:17 opasły warchlaku? (2)

a skąd te nieuprawnione konkluzje? Trafiłeś jak kulą w płot, o przepraszam nie zajarzysz - niech będzie jak nogawką w pedał. Na argumenty cię nie stać wdychaczu spalin? Sugeruję wizytę u specjalisty. To wygląda na zatrucie związkami ołowiu, kadmu i rtęci. Zrób sobie dodatkowo spirometrię, bo to może być też problem z niedotlenieniem mózgu.

popieram opinię
4
/
nie zgadzam się
2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260312 2009-06-10 16:14 (1)

Ty stojac w korku nic nie wdychasz rozumiem ? ;]

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1261878 2009-06-12 13:06 o co wam wszystkim zapierda.. bo inaczej sie nie dalo powiedziec

jestescie wszyscy poje.. nie moge znalesc innych slow .. nie da sie czytac tego co piszecie .. nikt z was nie potrafi uszanowac zdania innych jak ktos ma inne zdanie to juz od razu jest idiota .. opanujcie sie ludzie !

ww

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259326 2009-06-10 07:05 (3)

rozumiem, że korek zacznie się w Nowym Dworze Gdańskim i odpowiednio Pruszczu Gdańskim :-)

PD

popieram opinię
95
/
nie zgadzam się
3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259600 2009-06-10 09:53 Taaa... (1)

A mimo tego to pruszcz też będzie zawalony jak zwykle i korek będzie się rozpoczynał w Tczewie

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1260693 2009-06-10 22:18 w tczewie to się będzie kończył ten spod malborka :)

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1261423 2009-06-11 20:02 Przejazdowo

Korek bedzie od Przejazdowa do Gdańska i do Pruszcza i dalej do Gdańska.

kierowca

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1259327 2009-06-10 07:07 buhahaha

znowu ją będą golić?

popieram opinię
18
/
nie zgadzam się
6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259328 2009-06-10 07:07 Remont z sezonie turystycznym ? (23)

Jak wakacje i pełno turystów to wtedy se przypominają że trzeba drogi remontować. To będą dopiero korki

popieram opinię
68
/
nie zgadzam się
32
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259329 2009-06-10 07:08 dokładnie - a malowanie pasów i golenie trawy od 16:00 w dni powszednie (3)

popieram opinię
10
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259333 2009-06-10 07:11 (2)

a kiedy maja to robic w zime????!!!!!zastanow sie troche

popieram opinię
7
/
nie zgadzam się
11

zgłoś do moderacji opinię 1259425 2009-06-10 08:15

a kiedy ty ostatnio miałeś w Gdańsku prawdziwą zimę? W latach 80-tych XX wieku? Domy mogą budować przy temperaturze do -8 C, to i drogę wyremontować przy temperaturze dodatniej (głównie) się da!

popieram opinię
10
/
nie zgadzam się
4

zgłoś do moderacji opinię 1260215 2009-06-10 15:14

ty to powiedz mi kiedy w norwegi mają robic remonty w lato hello obudź się w zimę też sie da my zyjemy w 21 wieku

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259373 2009-06-10 07:40 Idiot ! (8)

Masy bitumiczne można rozkładać jedynie przy odpowiednich warunkach atmosferycznych...

AveDriver

popieram opinię
10
/
nie zgadzam się
6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259566 2009-06-10 09:25 (6)

kolego dobre warunki też są w maju i czerwcu, wrześniu i październiku jeszcze troche wtedy nie można robić ??

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259580 2009-06-10 09:34 (1)

no i zaczna robic w czerwcu ;]
wezcie rowery...

Ja

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
3

zgłoś do moderacji opinię 1259652 2009-06-10 10:17 weźcie rowery...

do skupu złomu

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259919 2009-06-10 12:29 Wtedy trwa rok szkolny (3)

A to też wpływa na korki, jakbyś nie zauważył...

Zenek

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260217 2009-06-10 15:15 (2)

ty no wydaje mi sie że wiekszośc osób która sie uczy jeździ autobusami i tramwajami a nie autami

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260373 2009-06-10 17:17 (1)

spora część ruchu to rodzice odwożący dzieci do szkoły. przekonasz się już niedługo

mort

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1260398 2009-06-10 17:36 mort

W końcu kościół, rząd i media wtłaczają ludziom do głów, aby ludzie rozmnażali się ile wlezie i żeby było nas jak najwięcej. Tylko po co?

Ujadający frustrat

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1259578 2009-06-10 09:33 Dokładnie

widziałem program w TV na ten temat, idealna pora na budowanie drogi to lato!
A w polce wygląda to tak, że przetargii ciągną sie od wiosny do jesieni a robi się w zimę. Potem droga rozpada sie w ciągu sezonu, bo była przygotowana w złych warunkach.

fajnie, że w końcu zrobią ten odcinek, bo jest straszną wizytówką Gdańska..

aparat

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259427 2009-06-10 08:16 (2)

moze sie zdziwisz, ale latem mimo turystow jest statystycznie mniejszy ruch w gdansku

misiek sisiek

popieram opinię
12
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1259435 2009-06-10 08:21

bo dzieciarni w końcu nie trzeba wozić do szkoły-))

malcolm

popieram opinię
9
/
nie zgadzam się
2

zgłoś do moderacji opinię 1260220 2009-06-10 15:16

statystycznie może i mniejszy ale w tamtym miejscu akurat jest wiekszy bo to jest wjazd do gdańska i do centrum

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259443 2009-06-10 08:24 akurat na podwalu latem jest ok (1)

ruch jest dużo mniejszy, ale tak od lipca dopiero.

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
2

zgłoś do moderacji opinię 1259522 2009-06-10 09:02 W zeszłym roku jakoś niestety tego

nie zauważyłam. Może kiedyś było inaczej, ale kiedyś to i korki zaczynały się standardowo koło hotelu Novotel, a nie koło szkołymuzycznej lub Bramy Żuławskiej jak teraz.

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1259453 2009-06-10 08:27 :)

W Gdansku wszystko co sie dzieje jest wlasnie w sezonie turystycznym - od korkow po imprezy. Korkow nie ma w zimie i imprez tez nie :) To takie miasto "letnie" ktore zapada w letarg na trzy inne sezony, bo w lecie ruszyc z robota :) GRATULUJE planistom, logistom i innym ktorzy biora kupe kasy za taka chalture...

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259460 2009-06-10 08:30 (3)

w wakacje z regóły jest mniejszy ruch gdyz ludzie wyjezdzaja na wakacje i stad sa te remonty w tym okresie. ja tam sie ciesze, mimo ze codziennie bede stal w korku to po tych dwoch miesiacach bedzie mozna gladko przejechac

uz

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
2

zgłoś do moderacji opinię 1259520 2009-06-10 09:00

warstwę bitumiczną jezdni można kłaść przy temperaturze od + 10 stopni. Więc zimą, nawet łagodną, się nie da.

Dajcie spokój - są dziury - źle

Chcą naprawić dziury - jeszcze gorzej

Ile można tego słuchać? Co by nie było, to i tak będzie nie tak. Tylko w Polsce jest taka głupia mentalność

wujek kwas

popieram opinię
7
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1259521 2009-06-10 09:01 Ciekawostka.

Jedni wyjeżdżają, a drudzy PRZYJEŻDZAJĄ, więc bilans jest w najlepszym przypadku zerowy. Twój wywód jest racjonalny w odniesieniu do Trąbek Wielkich czy Barczewa, ale nie dla Gdańska do którego przyjeżdżają latem tłumy turystów. Remont ma się skończyć po Jarmarku Dominikańskim. Super sprawa :-/

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
2

zgłoś do moderacji opinię 1259574 2009-06-10 09:29 gładko ????

po dwóch miesiącach zacznie się rok szkolny więc na pewno będzie gładko :-D

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259330 2009-06-10 07:08 Alternatywa (26)

Alternatywą byłby darmowy i kursujący non-stop w godzinach szczytu prom w Nowym Porcie.

Gdyby wykonawcza miał płacić za każy dzień promu to by się streszczał.

PD

popieram opinię
111
/
nie zgadzam się
6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259335 2009-06-10 07:12 (9)

Prom chodzi NON-STOP ,ale odpłatnie

popieram opinię
4
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259369 2009-06-10 07:39 (2)

Prom pływa.

Miodek

popieram opinię
4
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1259431 2009-06-10 08:18 a czasem sie przeprawia :)

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1259583 2009-06-10 09:34

Miodek żyje w mieście Łroklał to się nie zna. Statek jedzie, pływa to co najwyżej ekskrement na literę gie.

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259490 2009-06-10 08:47 tylko miedzy 16 a 18.. (5)

non-stop

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259605 2009-06-10 09:57 nieprawda (4)

jak są klienci (samochody wypełniające prom przynajmniej w 3/4) to pływa non stop.

lpk

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259609 2009-06-10 09:59 Ile kosztuje przeprawa? (3)

Martini

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259612 2009-06-10 10:00 (2)

pieszy 0,5 zł
pieszy + rower 1 zł
samochód osobowy 5 zł
bus 10 zł

lpk

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259637 2009-06-10 10:11 Dzięki (1)

Czyli tyle, co 1 i trochę litra benzyny, albo 3 l gazu LPG. W korku auto może spalić więcej...

Dobrze wiedzieć, bo widać opłaca sie skorzystać z promu zamiast nadkładać drogi i stać w korkach.

Martini

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1260471 2009-06-10 18:44 prom

...ale weźcie pod uwagę, że czasami na przeprawę promem czeka się w kolejce nawet 1,5 godz..

Jarko

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259366 2009-06-10 07:38 Wykonawca !!! (3)

Jak matole się nie znasz to nie zabieraj głosu, Wykonawca wykona to co ma w dokumentacji technicznej czyli w Projekcie budowlanym, Projekcie wykonawczym, Projekcie tymczasowej organizacji ruchu, Specyfikacji technicznej, Przedmiarze robót... Między innymi na podstawie tych dokumentów zamawiający otrzymuje pozwolenie na budowę i ogłasza przetarg na Wykonawcę...

AveDriver

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259372 2009-06-10 07:40 (1)

No i co z tego wynika?

hamulcowy

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1259375 2009-06-10 07:42

Wynika tyle że wykonawca na robotach budowlanych jest na końcu urzędniczego przewodu pokarmowego...

AveDriver

popieram opinię
5
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1260380 2009-06-10 17:23 Tylko nie matole

Wykonawca podpisuje przede wszystkim umowę ze zlecającym, a dokumentacja techniczna jest tylko załącznikiem choć bardzo ważnym. Więc jeśli Wykonawcy przed przystąpieniem do przetargu napisze się, że na czas prowadzenia robót będzie ponosił koszty społeczne (tzn. np. koszt alternatywnego połączenia promowego) to Wykonawca wlicza te koszty w ofertę przetargową i te koszty ponosi. Ale kalkuluje sobie, że musi mieć bardzo sprawny park technologiczny bo jak coś padnie i mu się termin obsunie to będzie go to sporo kosztowało. Oczywiście można zrobić odstępstwa na kataklizmy itp ale takie zapisy się stosuje. Więc raz jeszcze nie MATOLE panie AceDriver.

PD

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1259472 2009-06-10 08:38 Brawo

to jedyny możliwy objazd do miasta. Pomysł z obciążeniem kosztów wykonawcy jest super! Pozdrawiam

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1259563 2009-06-10 09:24 I dla kogo niby ta alternatywa?

Dla mieszkańców np. Kowal? :-)

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259599 2009-06-10 09:52 A ile kosztuje przeprawa promem w Nowym Porcie? (2)

Pytam z ciekawości, może zacznę korzystać.
Jeśli niewiele to może się opłacać (koszty paliwa na objazd i korki...)

Martini

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1259610 2009-06-10 09:59 ceny

pieszy 0,5 zł
pieszy + rower 1 zł
samochód osobowy 5 zł
bus 10 zł

lpk

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1259835 2009-06-10 11:42 Dziur tyle samo

ale za 5 zł zaoszczędzisz sporo czasu !

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259827 2009-06-10 11:38 Korzystam (2)

Jednak zawsze głośno powtarzam sobie:

'Ten wjazd i zjazd z promu (niemal zawsze porysowane podwozie), dziury na drodze do mostu na Stogach są lepsze od dziur, pozapadanych studzienek i korków w centrum Gdańska'

Działa ale do czasu aż amortyzatorów nie będzie trzeba wymieniać.

Dodam, że prześwit pod autem to ~30-40 cm

Życzę wytrwałości i dobrych, szerokich dróg dla nas zmotoryzowanych !

Gdańszczanin

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260226 2009-06-10 15:20 3- 4 cm prześwitu to (1)

chyba masz w golfie albo calibrze z obciętymi sprężynami, bo normalnt samochód ma około 10 cm jak i nie wiecej od najniższego punktu ,którym zwykle jest miska olejowa

mechanik

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
4

zgłoś do moderacji opinię 1260298 2009-06-10 16:01 Przecież napisałem

30-40 a nie 3-4 !!!

Nie skomentuje tego.

Dodam, że zmierzyłem i jest 23 - 25 cm prześwitu (bez pasażerów i o pustym bagażniku).

Gdańszczanin

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1259856 2009-06-10 11:56

jak jest klient to prom pływa nonstop

biblista

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1259895 2009-06-10 12:15 PROM TO ŚWIETNA ALTERNATYWA ALE.....

i tam trzeba troche postać.

S.J.

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1260100 2009-06-10 14:05 żadna ALTERNATYWA

LATAM , KURSUJĘ I CHODZĘ I PŁYWAM TAMTĘDY JUŻ ŁADNYCH PARĘ LAT POWIEM JEDNO ALTERNATYWĄ TO BYŁBY TUNEL O KTÓRYM SIĘ NIESTETY TYKO MÓWI I ............

popieram opinię
3
/
nie zgadzam się
0

zgłoś do moderacji opinię 1261927 2009-06-12 13:41

Ten prom to klasyczny owoc neoliberalnego myślenia pod hasłem "sprywatyzujmy wszystko". To znaczy nawet i mógłby być prywatny, ale - jak to jest choćby z trawmajami wodnymi - powinien kursować w ramach ZTM, który zamawiałby przewozy kierując się nie tylko czystą opłacalnością, ale także interesem społecznym. Owocem obecnej sytuacji jest brak sensownego dojazdu w weekendy i święta na Westerplatte dla wszystkich mieszkańców Nowego Portu, Wrzeszcza, Zaspy i wszystkich miast dalej na N-W, po Wejherowo - wzyscy muszą zaiwaniać objazdem przez Śródmieście.

No i potem narzekania władz, że Polacy mało się interesują historią, bo na Westerplatte pustki :-(((

mestwin

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259332 2009-06-10 07:09 szkoda że będa remontować (3)

tam chyba kręcili słynny dojazd do świateł 126p adasia miauczyńskiego

popieram opinię
30
/
nie zgadzam się
5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259902 2009-06-10 12:17 w którym filmie ?? (2)

było ich sporo w sumie...

fl

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260102 2009-06-10 14:06 (1)

"Nic Śmiesznego" - chyba o ten chodziło ;)

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1261342 2009-06-11 17:27

No, ba, przecież to jasne, że w "Nic śmiesznego" :)

Swoją drogą, nie wiedziałem, że to było kręcone w Gdańsku, myślałem, że trzymali się Łodzi

wujek kwas

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259334 2009-06-10 07:11 Jak by kto pomyslal (12)

to by w nocy robili.ale po co

popieram opinię
17
/
nie zgadzam się
61
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259339 2009-06-10 07:15 (6)

jest napisane, ze cala dobe beda robic!!!

ms

popieram opinię
12
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259342 2009-06-10 07:18 i o to mi chodzi (4)

nie wyobrazam sobie co tam sie bedzie dzialo w godziny szczytu.tam i bez tego juz jest rzeż

popieram opinię
6
/
nie zgadzam się
9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259420 2009-06-10 08:12 stary (3)

weź jaśniej się zwerbalizuj bo nie kumam twych myśli :/

Aga

popieram opinię
12
/
nie zgadzam się
0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1259540 2009-06-10 09:13 Kolega chyba czegoś nie rozumie (1)

Jemu się wydaje, że jakby robili tylko w nocy, to w dzień cała szerokość ulicy byłaby przejezdna. Ze zdartym asfaltem i w ogóle...

Wolf

popieram opinię
6
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1259565 2009-06-10 09:25 a po co komu asfalt :-)

sfrustrowany staniem w korku kierowca przejedzie i po polu minowym byle szybciej do domu :-)

popieram opinię
6
/
nie zgadzam się
3

zgłoś do moderacji opinię 1259543 2009-06-10 09:14 przecież prosto napisał :-)

że mają robić TYLKO w nocy :-) Czy wy naprawdę nie umiecie wyciągać wniosków z przeczytanych treści?

popieram opinię
5
/
nie zgadzam się
6

zgłoś do moderacji opinię 1259550 2009-06-10 09:18

W Sosnowcu jak naprawiali S86 to też miała być remontowana w nocy, ale po pierwsze nocy mieszkańcy zrobili taki protest, że prace odbywały się tylko w dzień i przez to trwały dwa razy dłużej. Boje się, że tu może być tak samo.

grosik

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
5

zgłoś do moderacji opinię 1259837 2009-06-10 11:43

Najpierw przeczytaj cały artykuł, a potem wypisuj takie bzdety. Wyraźnie jest napisane, że prace będa trwały 24 godziny.

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1260062 2009-06-10 13:40

widać kretynie, że pojecia zielonego nie masz o remontach dróg!!!! a tak na marginesie to ciekawe czy Ty chciałbyś pracować nocą

wm

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260228 2009-06-10 15:21 JESZCZE RAZ I DUZYMI LITERAMI (2)

PRACE ROBIC TYLKO W NOCY GDY NIE MA RUCHU
NIE ROBIC W DZIEN GDYZ TO NEWRALGICZNE MIEJSCE W TRASPORCIE MIEJSKIM ABY UNIKNAC MEGA KORKOW KTORE I TAK JUZ TAM SA
LUDZIE TROCHE WYOBRAZNI
Wolf-tak droga ze zdartym asfaltem jest przejezdna(przyklad trasa nr 1 od A1 do Świecia),pojezdzij po Polsce a sie przekonasz.
Co do pracy w nocy nie tylko drogowcy musza w nocy pracowac i nikt nie narzeka

popieram opinię
2
/
nie zgadzam się
3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1260462 2009-06-10 18:37 (1)

DUŻYMI LITERAMI: DAJ SIĘ CZŁOWIEKU ZBADAĆ BO CHYBA NIE WIESZ CO PISZESZ!!!!

wm

popieram opinię
1
/
nie zgadzam się
1

zgłoś do moderacji opinię 1261344 2009-06-11 17:28

hehehe, dobre, uśmiałem się z tego zdartego asfaltu :D

popieram opinię
0
/
nie zgadzam się
0

dodaj swoją opinię

Warte uwagi:   Festiwal Dwa Teatry   -   Mieszkania Gdańsk   -   Tall Ships Races   -   Dusza Jarmarku   -   Jazz Waves