aktualności 24h

Norweska spółka zbuduje hotel na Wyspie Spichrzów (107 opinii)

Masa Krytyczna w piątek w Gdyni (254 opinie)

Święto Gdańska pod znakiem Euro (77 opinii)

Wjazdówki do Letnicy rozdane. Zamknięte ulice także w Oliwie (188 opinii)

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (266 opinii)

Tydzień smoczych łodzi na Motławie wideo (36 opinii)

sport

Pożegnanie sezonu w Starogardzie Gdańskim (8 opinii)

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni (119 opinii)

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (239 opinii)

Oby nie trzeba ich było już stosować (27 opinii)

Małaszewska poprowadzi grę koszykarek (7 opinii)

Gra licencjami w II lidze (64 opinie)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

Michniewicz zastąpi Janasa?! (148 opinii)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (2 opinie)

kultura

O czym śnią mieszkańcy Dolnego Miasta? nowość (5 opinii)

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (20 opinii)

Artysta nie chce być głodny. Strajk galerii w Trójmieście (251 opinii)

zdrowie

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy nowość (16 opinii)

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

biznes

TPI: giełda w dół, a my zarabiamy nowość (3 opinie)

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami żeglugowymi nowość (2 opinie)

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (19 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (6 opinii)

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (34 opinie)

aktywne trójmiasto

Koszykarze Demolki i Korestu najlepsi (1 opinia)

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (65 opinii)

Wędrówka szlakiem Źródła Marii (44 opinie)

Back To Basket zdobywa sopockie molo (5 opinii)

rozrywka

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (24 opinie)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (24 opinie)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron (18 opinii)

rowery

Zmierz się z najlepszymi kolarzami podczas Skandia Maraton Lang Team w Gdańsku ! (12 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Rozbudowa ul. Łostowickiej na finiszu

Skrzyżowanie ulic: Kartuskiej, Łostowickiej, Nowolipie w Gdańsku.

fot. Łukasz Unterschuetz/Trojmiasto.pl

Skrzyżowanie ulic: Kartuskiej, Łostowickiej, Nowolipie w Gdańsku.

Trwająca od listopada 2008 r. przebudowa ul. Łostowickiej zmierza ku końcowi. 1 listopada kierowcy pojadą przez nowe skrzyżowanie na Siedlcach.



Czy remont ul. Łostowickiej daje ci w kość?

o tak, bardzo korki są niemiłosierne

40%

tak, ale warto cierpliwie czekać na tę drogę

35%

nie, omijam tę drogę, ale wiem, że często są tam korki

17%

nie, nie odczuwałem żadnych utrudnień w ruchu

8%

łącznie głosów: 1667

Zbliża się koniec prac budowlanych przy rozbudowie ul. Łostowickiej na odcinku od wysokości cmentarza zobacz na mapie Gdańska do ul. Kartuskiej zobacz na mapie Gdańska wraz z przebudową skrzyżowania ulic: Kartuskiej, Nowolipie i Łostowickiej. 1 listopada kierowcy pojadą nowym skrzyżowaniem.

- Wtedy ruch będzie się odbywał już w układzie docelowym. Oznacza to, że już nie będziemy zmieniać organizacji ruchu w tym rejonie. Wykonawcy jedynie pozostaną do przeprowadzenia roboty poza jezdnią - wyjaśnia Włodzimierz Bartosiewicz, dyrektor Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska, która jest inwestorem prac na Siedlcach.

Przypomnijmy: przetarg na przebudowę skrzyżowania ulic: Łostowickiej, Kartuskiej i Nowolipie, a także poszerzenie dolnego odcinka ul. Łostowickiej został ogłoszony zimą 2010 r. O kontrakt ubiegało się sześć firm i konsorcjów. Najkorzystniejszą jednak ofertę cenową - 28 mln zł - złożyła firma Strabag z Pruszkowa. W sierpniu podpisano umowę, na początku września ruszyły prace pełną parą. Inwestycja została dofinansowana w kwocie ok. 18 mln zł z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Ostateczny - umowny - termin zakończenia prac to 30 listopada tego roku.

Projekt inwestycji przewiduje, oprócz wspomnianych prac, wbudowanie torowiska tramwajowego w kształcie łuku, który w przyszłości będzie elementem budowanej linii tramwajowej z Siedlec na Morenę. Inwestycja przewiduje też przebudowę ogromnej ilości sieci technicznych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wykonanie oświetlenia i odwodnienia budowanych odcinków jezdni, a także budowę murów oporowych.

Czym wykonawca zajmuje się teraz? Wbudował m.in. ostatni odcinek kanalizacji deszczowej w ul. Łostowicką. Natomiast wyłączone z eksploatacji odcinki rurociągów zostały wypełnione specjalną masą.

Ponadto trwa aktualnie regulacja studni i wpustów oraz zagospodarowanie i kształtowanie terenów wokół przebudowywanego odcinka z zielenią włącznie. Położono asfalt na dwupasmowej nitce ul. Łostowickiej w kierunku ul. Kartuskiej i skierowano ruch na ten odcinek. Trwają prace brukarskie przy ciągu pieszym i ścieżce rowerowej tego odcinka ulicy.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 143)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879124 2011-10-10 07:02 A dopiero co wygrali wybory....proszę, proszę...:) (9)

popieram opinię 102 / nie zgadzam się 23

zgłoś do moderacji opinię 3879128 2011-10-10 07:10 Jeszcze nie skończyli ...

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879172 2011-10-10 09:06 to powinno juz 10 lat temu byc zrobione (2)

wielki sukces , jedno skrzyzowanie robic 3 lata

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 27
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879236 2011-10-10 16:19 porażka, złe rozwiązanie , korki będą takie jakie były ! (1)

Kto nie wierzy to niech sobie wspomni jak będzie stał w korkach.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 3879245 2011-10-10 16:59 Korki takie nie będą jak były, bo sporo się zmieniło jeżeli chodzi ogólnie

Jedyny problem, że wraz ze zmianami samochodów przybywa, więc tu masz racji korki będą coraz większe, bo wystarczy spojrzeć na Warszawę. Ale może będą mniej dolegliwe. Teraz trzeba brać się za Bulońską, a część ruchu pójdzie tamtędy zamiast AK i Łostowicką.

nie-dla-frustratów

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879227 2011-10-10 15:15 na Łostowickiej będzie tylko jeden pas do jazdy prosto na Nowolipie, paranoja! (2)

asik

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879246 2011-10-10 16:59 (1)

Raczej będą 2 a nie 1

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3879249 2011-10-10 18:07 jeden jest teraz do skrętu w lewo, drugi na wprost jechałem

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879233 2011-10-10 16:08 Nie ma się czym chwalić (1)

Człowieku wiele wiele innych inwestycji w Gdynii realizują szybciej!

InzaghiX

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 3879240 2011-10-10 16:39 Tzn jakie jakie .............................

prosimy o konkrety, bo w Gdyni ostatnio brak inwestycji

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879125 2011-10-10 07:05 No wreszcie! Ta ulica jest niezbędna w tym rejonie miasta! (6)

Myslę, że zdecydowanie poprawi płynność ruchu... Teraz korki przeniosą się na Morenę, dopóki nie powstanie Słowackiego... Ale dobrze! Oby tak dalej!

qqł

popieram opinię 106 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3879132 2011-10-10 07:30 Ha! nareszcie!

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879163 2011-10-10 08:40 qqł - korki się przeniosą nie tylko na Morenę (3)

płynność ruchu jeżeli się poprawi, to w nocy a w dzień dzięki wybudowaniu linii tramwajowej. Poszerzanie ulic generalnie nie likwiduje korków, tylko je przesuwa gdzie indziej. Korki likwidują: opłaty za parkowanie w centrum, programy wspólnego korzystania z samochodu (car sharing i car pooling), komunikacja zbiorowa (zwłaszcza szynowa, na wydzielonych torowiskach) i rowerowa

kubuś puchatek

popieram opinię 25 / nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879167 2011-10-10 08:51 (2)

najlepiej wszędzie zostawić wąskie ulice na półtorej samochodu, wszak poszerzanie nie rozładuje korków...nie bez powodu kubuś puchatek sam o sobie mówł, że jest misiem o bardzo małym rozumku

popieram opinię 19 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879243 2011-10-10 16:57 nie chodzi o to, by nie poszerzać ulic (1)

ale żeby nie myśleć, że ich poszerzanie rozładuje korki. Rozładowywanie korków zależy od czego innego, a nie wyłącznie i nie głównie od poszerzania ulic. Tylko tyle i aż tyle.

pubuś kuchatek

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3879247 2011-10-10 17:40 Jestem jak najbardziej za rozwojem komunikacji publicznej...

Ale póki mamy jaką mamy, to nie stać mnie czasowo na marnowanie cennego czasu. Jednak auto daje więcej mozliwości pojawienia się tam gdzie chcę i o której chcę. Analizując co napisałeś nie do końca się zgodzę.Mamy tak ogromne zaleglości infrastrukturalne, że trzeba budować nowe ulice i poszerzać te, które przejmują ruch z nowych osiedli (przykład Łostowicka). I fajnie, że przy tym inne (np. Kartuska) zyskują czar i urok typowej miejskiej ulicy a nie arterii szybkiego ruchu. I jedno nie wyklucza drugiego. W Gdańsku trzeba jednak sporo zainwestować też w infrastrukturę transportu miejskiego. Nowe linie tramwajowe czy TKM na pewno przyczynią się do polepszenia tegoż. Ale brakuje też zdroworozsądkowego zarządzania tym co jest, parkingów P&R, usługi transportu publicznego są u nas drogie i mało komfortowe... I tyle... Czekamy jak to się rozwinie.

qqł

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3879267 2011-10-11 10:39 Ciekawe skąd się w takim razie te korki biorą? Czy to nie przez nowych mieszkańców osiedli Zakoniczyna, Łostowic, Orunii Górnej?

Wystarczy zburzyć te nowe osiedla, cudowne dzieła deweloperów (już sie nachapali!) i nie będzie korków!

Sławoj Leszek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879126 2011-10-10 07:05 Jak zrobią to będzie świetnie :) (2)

Aczkolwiek jak widzę ile tam jest do roboty to wątpię, że się wyrobią. Ale trzeba być dobrej myśli. Może zamiast 2h z pracy zkm-em uda się w 1h :).

hulajnogą do pracy!!

popieram opinię 43 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3879157 2011-10-10 08:30

Jak ci za dlugo to wsiadz do autobusu.

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 3879261 2011-10-10 21:37 a spacerowa?

Co za debil odpowiada za remont Spacerowej nad Obwodnicą? Czy nie można było wyremontować tych stu metrów jezdni niżej? Zostały tam największe wertepy na całej długości tej ulicy... rządzą nami debile.

nojoke

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879127 2011-10-10 07:09 koniec :) (3)

Patrząc na zdjęcie można odnieść wrażenie, że to początek :)

gośc

popieram opinię 90 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3879177 2011-10-10 09:31 jezdnie gotowe

na trawnikach trochę bałaganu

Duży Jurek

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3879187 2011-10-10 10:44 Początek końca ...

... koniec początku ... pogubiłem się ...

autor

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3879216 2011-10-10 13:43

bo to stare zdjęcie ....głupota dawać stare foto ...

LU

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879129 2011-10-10 07:11 Ładnie, ładnie. A kiedy otworzą przejazd na sąsiednim odcinku Witosa - Wilanowska? (12)

Prawie wszystko jest na tym kawałku zrobione, oprócz oczywiście ostatniej warstwy ścieralnej, której jakoś od 2 miesięcy położyć nie mogą. Tak samo przejazd Wilanowska - Łódzka, też zamknięty od 2 miesięcy.

bnm

popieram opinię 53 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879142 2011-10-10 07:44 wilanowska lodzka - bedzie tak jak jest - tj bedzie mozna wjechac na wilanowska od AK (2)

ale na AK z wilanowskiej juz nie.. bedzie jednokierunkowa na odcinku od skrzyzowania do stacji 1,2,3 statoil

don

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 3879182 2011-10-10 09:47 A czytałeś co napisałem? Czy tak sobie komentujesz dla komentowania

Pisałem o kawałku WITOSA - WILANOWSKA. Poza tym, to mylisz się w całej rozciągłości. Przejazd będzie zarówno z AK na Wilanowską jak i z Wilanowskiej na AK. Tobie się myli z WARSZAWSKĄ!

bnm

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3879250 2011-10-10 18:17

a skąd ta informacja? to, że nie będzie dwukierunkowego ruchu na warszawskiej to wiadomo, info było, ale o wilanowskiej nigdzie było informacji.

monik

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879147 2011-10-10 07:50 (8)

To to jest ogólnie jakieś kuriozum, tak jak piszesz wszystko gotowe, ale po co puszczać ruch ?. Niech ludzie nadrabiają drogi i robią korki na AK, podziwiam ZTM ze na to się godzą, bo to się odbija w dziesiątkach litra paliwa dziennie na autobus.

CodeBoy

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879192 2011-10-10 11:17 Nie pierdzielcie (7)

Jakiś gostek mówił w Radiu Gdańsk, że ta warstwa musi się przez 6 tyg. utwardzić i nic nie będzie się działo. Przestrzegł, żeby nie marudzić, że znowu nic się nie dzieje, ale taki jest proces technologiczny.

Gajny

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879205 2011-10-10 12:58 hmmm ... (3)

skoro tak, to dlaczego jest tam puszczony ruch w jedna stronę?

maciek.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879206 2011-10-10 13:01 Tyle, że nie wszystkie warstwy jeszcze wylali (2)

Jechałem tam wczoraj i jasno widać, że jeszcze muszą wylać i wyrównać, bo jest sporo miejsc gdzie jest tylko warstwa ścieralna.

nie-dla-frustratów

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879219 2011-10-10 13:46 Warstwa ścieralna to ta właśnie na samej górze - napisałem przecież PRAWIE wszystko. (1)

Nie ma dokładnie tej ostatniej warstwy - wisienki na torcie a i to tylko miejscami. Stąd też moje zdumienie, że nie mogą wylać tej ostatniej przez tak długi okres czasu.

bnm

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3879222 2011-10-10 13:56 Tyle, że po lewej stronie jadąc tą drogą widać, że zaczeli robić coś ale nie dokończyli

I pewnie póki tamten rozjazd nie skończą nie przywrócą dwukierunkowego ruchu. Póki co nic tam się nie dzieje więc też nic nie wskazuje na jego przywrócenie. Co ciekawe podobno NŁ miała być dla samochodów do końca tego roku, ale to się okaże.

nie-dla-frustratów

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879217 2011-10-10 13:44 Dokładnie jak pisze Maciek - dziwne (1)

Dziwne, że warstwa się musi utwardzić na nitce w kierunku Wilanowskiej, a ta w kierunku Witosa już nie. To o tyle jeszcze dziwniejsze, że koło BP jeździ się POD PRĄD, czyli utwardza się warstwa w stronę Witosa.

bnm

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3879223 2011-10-10 13:58

tam tylko czekać na czołówkę bo bardzo dużo kierowców ryzykuje i jadą tam pod prąd "na szczęście". Już kilka razy widziałem tam gorące sytuacje.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3879263 2011-10-11 08:20 ?

Proces technologiczny powiada Pan. A to ciekawe, ja się to ma do remontow obwodnicy. W nocy zrywaja w dzień kładą i po zawodach?. Dla uściślenia informuję iż warstwa podkładowa lezy juz spokojnie więcej niz 6 tygodni to raz a dwa że w budownictwie materiałem który mozna obciazać po najdłuzszym czasie jest beton i czas jego wiązania ( osiagnięcia pełnej gwarantowanej wytrzymałosci) wynosi 28 dni czyli 4 tygodnie nie 6. No chyba że jezdnia została poprostu walnieta na niezagęszczony nasyp ziemny ??? Ale tak się nie robi.

Taki Jeden

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879130 2011-10-10 07:16 setny etap budowy... (11)

zakończony...dramat. a wiaduktu niemożna było trzasnąć?!

gdik

popieram opinię 93 / nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879135 2011-10-10 07:39 (5)

a czy na pewno drogi wiadukt jst potrzebny w tym miejscu? bedzie szerokie rondo. kartuska to ulica o uspokojonym ruchu, transport idzie armii krajowej.

ytt

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 17
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879150 2011-10-10 08:11 ? (3)

No to raczej nieczęsto tamta drogą masz okazje jeździć, aut będzie tyle samo tyle że dojdzie do tego jeszcze tramwaj. Jedyne co sie zmieni że teraz stac będziesz na x pasach nie tak jak wcześniej na 2. Oczywiscie sa pozytywy , kółka Ci nie odpadną od jazdy po łostowickiej. Wiadukt nie byłby złym rozwiazaniem moze faktycznie drozszym ale jako rozwiazanie na dużo dluzej rozwiązałby problemy na tym skrzyzowaniu. Obezne rozwiązanie za jakiś czas okaże się niewystarczajace. Otwarcie nowej Słowackiego i Ukończenie trasy W-Z. Ludziska zaczną hurtem jechac na łostowicka by dostać się do pracy do wrzeszcza, teraz omijają łostowicką bo.... korek jak jasna.

Piotr

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3879168 2011-10-10 08:59 aut będzie tyle samo tyle że dojdzie do tego jeszcze tramwaj.

No to może jednak aut będzie mniej? Bo te tramwaje to powietrza zwykle nie wożą. Im więcej osób przesiądzie się na tramwaje, tym mniej będzie musiało przejechać samochodów. To jest po prostu konieczność, bo nie da się zbudować tylu dróg ani tylu parkingów, by dało się płynnie dojechać do centrum samochodem w godzinach szczytu.

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879201 2011-10-10 12:28 Skoro będzie X pasów to i droga będzie bardziej przepustowa. (1)

Do niedawna było po 1 pasie i przejeżdżało powiedzmy 6 aut na zmianie świateł. Teraz z Łostowickiej mamy 1 pas osobny do kartuskiej i tam już poleci 6 aut + auta na zielonej strzałce. 2 pasy na wprost więc pojedzie tam powiedzmy 12 aut. noi osobny pas dla skrętu w lewo który wreszcie nie będzie tamował ruchu na wprost. Ogólnie można stwierdzić, że przepustowość tego skrzyżowania wzrośnie "o 300%", jeżeli nie więcej. Jak sam powiedziałeś inne drogi także staną się bardziej przepustowe, więc ciężko określić na obecną chwilę jak będą wyglądały drogi obierane przez kierowców. To tak naprawdę dopiero będzie można stwierdzić po ukończeniu wszystkich dróg za rok. A dróg powstało tyle, że wreszcie będziesz miał alternatywne dojazdy, dzięki czemu wyłączenie jednej nie będzie stanowić o 100% zakorkowaniu drugiej, a po prostu rozłoży się na kilka dróg.

nie-dla-frustratów

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3879226 2011-10-10 14:46 Oj Tam Oj Tam

Nie można pomarudzić? Nadal uważam że wiadukt byłby lepszejszy ale cieszę się że będzie choć to. Pożyjemy zobaczymy.

Piotr

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3879229 2011-10-10 15:21 Jak wala wiadukty dla warszawki ,ktora smiga na Hel obwodowa ..to okey a jak maja postawic wiadukt ktory rozladowal by korek

Lostowicka nowolipie z rondem pod spodem to bee i za drogo.

szok i brak wyobrazni

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3879140 2011-10-10 07:43

oni nie potrafią

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879198 2011-10-10 12:18 Dokładnie (3)

Wiadukt miałby tam sens, teraz będzie wielkie skrzyzowanie ze światłami i korki będą jak były. No cóż, koło galerii bałtyckiej można było zbudowac a tu nie, ciekawe dlaczego?

Kisiel

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879235 2011-10-10 16:16 Dlaczego? (1)

Dlatego, zebym ja Warsiawiak mogl wyladowac na lotnisku w Gdansku i szybko dostac sie do mojego apartamentowca na na nowym miescie z widokiem na morze i moja sekretarka przy boku ...nowa Slowackiego....Po to tam wiadukt..poto on tam bedzie...a plebs niech dalej stoi w korkach na NOWOLIPIU-lOSTOWICKIEJ w korkach i na swiatlach.

Z okna mojego nowego biurowca.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3879258 2011-10-10 20:59 warszawiak

ty zawsze taki durny czy tylko dzisiaj?

bowke

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3879256 2011-10-10 20:31 szkoda że nie wiadukt ..

... przecież ukształtowanie terenu aż się prosi o niego! Cóż szkoda, a mogło być tak pięknie, a będzie jak zwykle ...

smukla

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879131 2011-10-10 07:21 a teraz won z mysliwskiej (13)

cwaniaki utrudniające mieszkańcom zycie.........

maroo

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 69
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879137 2011-10-10 07:42 nie podoba się ruch na myśliwskiej? (2)

to się było wyprowadzić na wieś. mieszkam przy kartuskiej i co, mam mówić: won z kartuskiej, cwaniaki utrudniające mieszkańcom życie?

pe

popieram opinię 29 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879143 2011-10-10 07:45 na Myśliwskiej nie ma ani utwrdzonej nawierzchni ulicy ani też chodnika (1)

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3879170 2011-10-10 09:00 i to wina "cwaniaków" jest?

pe

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879139 2011-10-10 07:43 podobno ma być blokada ul. Myśliwskiej, czy to prawda ? (1)

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 3879144 2011-10-10 07:46 Myśliwska to polna droga tu nie ma chodnika ani ulicy bitej utwardzonej

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879149 2011-10-10 08:06 dzisiaj był wypadek śmiertelny na Myśliwskiej (7)

w okolicach Żabki - strzelam: pędzący 100km/h (standard tam) spóźniony do pracy pan Henio, skracający sobie drogę do pracy przez poligon potrącił kogoś na przejściu dla pieszych

3m

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879154 2011-10-10 08:19 (1)

to pewna informacja??

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3879156 2011-10-10 08:28 Niestety tak,

nie wiadomo jak sie co prawda nazywał kierowca. Ale podążał w kierunku poligonu i jechał Golfem...

Gorgoroth

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879185 2011-10-10 10:25 nie do końca (1)

auto jechało w stronę poligonu. niestety, kierowcy jadący tym odcinkiem uwielbiają wdepnąć tam pedał gazu, i to zarówno ci jadący z górki, jak i ci którzy wydostają się z poligonu.bardzo smutny to widok człowieka leżącego na mokrej jezdni, przykrytego płachtą. buty i torba podręczna leżą obok.

gotrek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3879193 2011-10-10 11:18 o ku..

SZOK!

G

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879200 2011-10-10 12:24 Co droga na poligon ma wspólnego z Łostowicką? (2)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879208 2011-10-10 13:13 Myśliwska od strony Kartuskiej przy NOBAS to polna droga - jeszcze wiocha (1)

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3879211 2011-10-10 13:17 wielkie korki

Tak jest Myśliwska od Wiewiórczej do Kartuskiej to polna droga a tu są wielkie korki

Amos

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879133 2011-10-10 07:30 (2)

boże nareście to skończą ciekawe ile będa budować tramwaj na morene ....

hmm

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 3879138 2011-10-10 07:42 nareście siem naócz ortografji

pe

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3879145 2011-10-10 07:48 następne 50 lat

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879134 2011-10-10 07:37 Ale ściema zakończenie prac koniec listopada !!! (1)

Zakończenie prac w okesie póżno jeśienno zimowym to dobry okres dla wykonawcy by zakryć niską jakość swoich prac i niedoeubek oraz braki w estetycznym wykończeniu.

Morena

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 28

zgłoś do moderacji opinię 3879215 2011-10-10 13:25

Na wszelki wypadek unikajmy w tym okresie seksu, o porodach nie wspomnę. Geniuszu.

Piekarz

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3879136 2011-10-10 07:41 Za pół roku do remonty (2)

Znając życie i kiepską jakość Polskich Robót to zimą zakończenie prac i niska jakość robót to remontowa pewna nowa robota czeka już za pół roku

Polskie Drogi

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 24

zgłoś do moderacji opinię 3879158 2011-10-10 08:36 i takoż było

na remontowanym odcinku Powstańców Warszawskich

upadek gdański

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3879171 2011-10-10 09:01

repertuar zrzędzenia, pozycja nr. 1 -i tak się rozsypie

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: