aktualności 24h

Tunel przy dworcu w Gdańsku bez kramów w dni meczowe (108 opinii)

Podróż kibiców przez Gdańsk w dniu meczu (187 opinii)

Estakady na Węźle Kliniczna gotowe (73 opinie)

Norweska spółka zbuduje hotel na Wyspie Spichrzów (113 opinii)

Masa Krytyczna w piątek w Gdyni (310 opinii)

Święto Gdańska pod znakiem Euro (80 opinii)

Wjazdówki do Letnicy rozdane. Zamknięte ulice także w Oliwie (191 opinii)

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (268 opinii)

Tydzień smoczych łodzi na Motławie wideo (36 opinii)

sport

W Gdańsku ma być trener głodny sukcesów (94 opinie)

Z akademickimi mistrzostwami Polski w chodzie

Awans Polonii Gdańsk i rezerw Arki (5 opinii)

Pożegnanie sezonu w Starogardzie Gdańskim (18 opinii)

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni (155 opinii)

Oby nie trzeba ich było już stosować (45 opinii)

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (239 opinii)

Gra licencjami w II lidze (68 opinii)

Małaszewska poprowadzi grę koszykarek (8 opinii)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (3 opinie)

historia

Żeglarscy celebryci najstarszego gdańskiego jachtklubu nowość (1 opinia)

deluxe

Trójmiejscy mistrzowie spełniają marzenia dzieci wideo nowość (3 opinie)

rozrywka

Mamy maj, więc rusza sezon w Teatrze Leśnym nowość (6 opinii)

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (31 opinii)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (27 opinii)

biznes

W poniedziałek poznamy nowe władze Energi nowość (10 opinii)

TPI: giełda w dół, a my zarabiamy (11 opinii)

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami żeglugowymi (3 opinie)

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (21 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (6 opinii)

korki

Utrudnienia na al. Zwycięstwa w Gdyni

rowery

Rower zniknął, bo monitoring to atrapa? atrykuł czytelnika nowość (45 opinii)

Zmierz się z najlepszymi kolarzami podczas Skandia Maraton Lang Team w Gdańsku ! (12 opinii)

kultura

O czym śnią mieszkańcy Dolnego Miasta? (19 opinii)

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (20 opinii)

Artysta nie chce być głodny. Strajk galerii w Trójmieście (253 opinie)

zdrowie

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy (84 opinie)

Oberwał się sufit w szpitalu na Zaspie nowość (56 opinii)

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (38 opinii)

aktywne trójmiasto

Koszykarze Demolki i Korestu najlepsi (1 opinia)

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (72 opinie)

Wędrówka szlakiem Źródła Marii (45 opinii)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron (19 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Sopockie schronisko: dwie nowe lokalizacje

Zwierzaki z sopockiego schroniska czeka jednak przeprowadzka.

fot. Krzysztof Mystkowski/KFP

Zwierzaki z sopockiego schroniska czeka jednak przeprowadzka.

Sopoccy urzędnicy znów zmienili zdanie w sprawie lokalizacji schroniska dla zwierząt. Nie zostanie ono na swoim miejscu, a zostanie przeniesione. Możliwe nowe lokalizacje to teren parku grodowego lub ul. Reja i teren za ogródkami działkowymi.



Gdzie powinno się przenieść sopockie schronisko?

na teren parku grodowego

17%

na ul. Reja

38%

nigdzie, powinno zostać w tej okolicy, gdzie znajduje się od 48 lat

45%

łącznie głosów: 485

Schronisko dla bezdomnych zwierząt od 48 lat mieści się przy ul. 1 Maja zobacz na mapie Sopotu. Zostało ono częściowo zmodernizowane pod koniec lat 90. ubiegłego wieku, nie na tyle jednak, aby spełniało współczesne standardy. Dlatego też - w 2008 roku - pojawił się pomysł, aby przenieść je w r rejon ul. Piaskowej zobacz na mapie Sopotu i tam już postawić nowy obiekt spełniający wszystkie normy.

Pomysł ten jednak nie spodobał się znacznej części mieszkańców okolicy ul. Piaskowej. Po ich protestach, przed ostatnimi wyborami samorządowymi, władze Sopotu uznały, że schronisko pozostanie na swoim miejscu i zostanie zmodernizowane. Teraz jednak pojawił się... nowy pomysł.

- Okazuje się, że aktualnie obowiązujące przepisy nie pozwalają na to, aby schronisko pozostało na stałe przy ul. 1 Maja. Przez ostatnie miesiące analizowaliśmy więc miejsca, w które można by w przyszłości przenieść. Musieliśmy pogodzić dwie rzeczy: naturalny ludzki odruch humanitaryzmu względem naszych braci mniejszych i wymagania mieszkańców miasta, dla których schronisko nie musi być miłym sąsiedztwem - mówi Bartosz Piotrusiewicz, wiceprezydent Sopotu.

Znaleziono dwa miejsca, które spełniają te wymagania. Pierwsza z możliwych lokalizacji schroniska to znajdujący się przy torach kolejowych teren parku grodowego zobacz na mapie Sopotu. Druga - teren za ogrodami działkowymi przy ul. Reja zobacz na mapie Sopotu.

Na stronie urzędu można zagłosować na jedną z tych lokalizacji. Wszystko wskazuje jednak na to, iż realna przeprowadzka schroniska nie zacznie się przed rokiem 2014. Wtedy bowiem miasto będzie mogło liczyć na pozyskanie środków zewnętrznych na inwestycję.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 177)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974107 2011-11-09 06:14 Atrakcyjne miejsce po schronisko zostanie wymienione na kase. (24)

Miasto wie gdzie jest studnia z której kasa sama popłynie. A biedne czworonogi na koniec świata- Sopotu, tam gdzie juz teren jest dla dewelopera nic nie warty

popieram opinię 61 / nie zgadzam się 21
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974111 2011-11-09 06:29 Tak, schroinisko dla zwierząt powinno mieć zdecydowanie lepszą lokalizację... (21)

Proponuję deptak na Monte Cassino. Ewentualnie można tam coś zburzyć, jeżeli brakuje miejsca. Pieskom i kotkom też od życia coś się należy. Mogłyby sobie na Molo w Sopocie chodzić na spacerek i do Vivy na potańcówkę...A teraz na serio, to co za różnica tym biednym zwierzętom, czy będą przy lesie na 3 Maja czy przy lesie na M. Reja? I czemu malkontenci muszą się zawsze znaleźć nawet w takim temacie, który ich w ogóle nie dotyczy.Jestem ciekaw, czy autor pierwszego komentarza przynajmniej raz w życiu odwiedził jakieś schronisko dla zwierząt?PS: Mnie się bardziej podoba lokalizacja przy ul. M. Reja.

muti

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974114 2011-11-09 06:45 (9)

wielokrotnie odwiedził schronisko, posiada dwa psy. A mowa jest tu o interesie miasta czyli o kasie która jest o niebo wieksza dla lokalizacji w porównaniu z zamiennymi, proponowanymi przez miasto. A tak na marginesie to dlaczego pieskom i kotkom nic sie z zycia ma nie należeć? To nie tuczniki które maja rosnac pod nóz.

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974126 2011-11-09 07:05 nie rozumiem... (8)

... Co jest złego w tym, że miasto chce zarobić? Jaką różnicę psom i kotom czyni zmiana lokalizacji schroniska?

Zoppoter

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974144 2011-11-09 07:40 A taką np, że ludziom nie będzie się chciało jechać nie wiadomo gdzie po psa/kota (5)

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 14
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974152 2011-11-09 08:27 wybacz, ale... (4)

...jezeli dla kogoś 2 kilometry to za daleko, zeby na kilkanaście lat wziąc pod opieke zwierzaka, to zdecydowanie lepiej dla tych zwierząt, żeby taka osoba (której się nie chce jechac) ich nie brała do domu.

Zoppoter

popieram opinię 23 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974189 2011-11-09 10:40 W większości tak, ale... (3)

czasami te 2 km więcej to problem, np. dla starszych osób

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974191 2011-11-09 10:43 skoro tak, to... (2)

..problemem będzie dla nich również spacer z psem, albo wizyta u weterynarza z kotem. Więc lepiej dla zwierzęcia, żeby nie trafiło w takie ręce. Zresztą wyżej padł argument, ze komus nie bedzie się chciało, a nie ze ktoś może miec z tym problem. Niemniej w obydwu przypadkach - nie byłyby to osoby nadające się na opiekuna zwierząt.

Zoppoter

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974221 2011-11-09 13:14 z kotem na spacer starszy człowiek na pewno nie musi wychodzić... (1)

a kontakt ze zwierzakiem dla takiej osoby może być bezcenny.

hm

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 3974233 2011-11-09 14:05 I z tego powodu...?

Z powodu jednej starszej osoby, która chce wziąć kota, co zdarza się zapewne raz na rok, nalezy trzymać głośne i smierdzące schronisko w sąsiedztwie Opery Lesnej, i miasto ma nie zarobić na tym terenie? A za rok będzie wrzask, że ratusz jest niegospodarny i pozbawia miasto dochodów? ta starsza osoba nie może ten jeden raz poprosić kogoś z samochodem, albo nawet pojechac taksówką, żeby wziąc kota? tygodniowe wyzywienie tego kota kosztuje więcej niz taksówka wzięta raz na kilkanascie lat (tyle koty domowe żyją). Trochę zdrowego rozsądku bym proponował, zanim dojdzie do tego, ze całe miasto się bedzie musiało dostosowac do jednego kota i jego sędziwego opiekuna.

Zoppoter

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3974278 2011-11-09 19:42 chipy

zwierzaki sterylizować, chipować, odławiać włóczące się, wynieść schronisko za miasto lub na Reja. Tego obecnego nie ma możliwości terenowych powiększenia.Wygląda podle i urąga higienie.Egzekwować opłaty za psy, karać właścicieli za psy włóczące się i brudzące.Inaczej Sopot będzie wyglądał jak jeden wielki wybieg dla psów.

sopek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3974281 2011-11-09 19:49 co jak co

ale przy torach? za jaka kare? bezbronne zwierzonka całe pieskie zycie przy torach? łoboshe, czy to za debilny pomysł

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974118 2011-11-09 06:54 (10)

Ja mam schronisko za ścianą - w bloku. 2 wyjące psy bo ich pani jest miłośniczką zwierząt. A jak się z nią chce porozmawiać to jak w tej reklamie...

...

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974121 2011-11-09 06:57 To właśnie jest demokracja!!!!! (9)

Skoro lokalizacja i wyjące psy ci przeszkadzaja to mozesz zmienic mieszkanie. Jest wolnosc i wolny wybór dla ciebie i dla tej pani z pieskami. Tak jak w tej reklamie.

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974127 2011-11-09 07:07 (7)

I jest prawo, które mówi że nie można zakłócać innym korzystania z ich mienia. I zamierzam z tego skorzystać. Poza tym jeżeli innym też to będzie przeszkadzać to wspólnota ma prawo zlicytować ich mieszkanie, dać im te pieniądze i się z nimi pożegnać. Niech sobie założą schronisko gdzie indziej. Taki wyroz był już w naszym kraju ogłoszony.

...

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974225 2011-11-09 13:36 (4)

A jak sąsiadka urodzi dziecko, albo na przykład trojaczki, które będą płakały w dzień i w nocy to co, też jako członek wspólnoty zaproponujesz zlicytowanie jej mieszkania? wydaje mi się, że to trochę przesada:) niestety, jak się mieszka w bloku to trzeba się liczyć z tym, że raczej nie będzie się miało ciszy i spokoju non-stop. Jedni są siedzi mają psy, inni się kłócą,jeszcze inni robią remont lub mają małe dzieci, które biegają po klatce. Wszystkim się nie dogodzi, a często jest tak, że ci, którym wszystko przeszkadza sami nie zachowują się w porządku. Mój sąsiad, który potrafi wezwać policję o godzinie 22:05 w sylwestra, bo ktoś zagłusza ciszę nocną, nagminnie pali papierosy na klatce schodowej i codziennie zimą "przepala" swoje 30-letnie auto. smród jest taki, że nie idzie okna otworzyć, ale cóż poradzić?

kasia

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3974234 2011-11-09 14:06 rewelacja

Tyleż częste ile idiotyczne porównywanie dzieci ze zwierzętami...

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974248 2011-11-09 15:25 (2)

Oczywiście że z tym zlicytowaniem lekko przesadziłem. Robi sę tak w skrajnych przypadkach, np jakaś melina itd. Ale chodzi o to że trzeba się wzajemnie szanować. płaczące dziecko jest chyba ważniejsze niż pies. Bo pies nie złoży się na twoją emeryturę;)

...

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974250 2011-11-09 15:35 (1)

na swoją emeryturę odkładam sama, nie wierzę w to, że dzieci mje czy sąsiadów będą w stanie zapewnić mi emeryturę, które pozwoli mi żyć na poziomie. i nie bardzo rozumiem, czemu porównywanie dziecka do psa jest idiotyczne. poziom hałasu podobny, a niektórzy niestety zapominają, że nie wszyscy chcą/mogą/stać ich na dziecko. a dla większości ludzi, którzy posiadają psy/koty, zwierzęta te stają się członkami rodziny. i, podobnie jak dziecka, nie oddaliby ich tylko dlatego, że wyją czy szczekają :)

kasia

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3974269 2011-11-09 18:19 porównanie jest idiotyczne

Ponieważ dzieci są naturalnym potomstwem, posiadanie potomstwa tez jest czymś naturalnym, to przedłużenie gatunku, to po prostu nasz gatunek. Nasze dzieci, następcy, uczniowie, kontynuatorzy. Ludzie. Nowi ludzie. Pies to całkowicie inny gatunek - jak ktoś chce kochać psy, to niech sobie kocha, ale na litość wrzucanie takiej miłości do jednego worka z miłością do dzieci to jakiś absurd, idiotyzm, pomylenie pojęć albo... dewiacja. Wielokrotnie daje się słyszeć rozmowy: jedna osoba opowiada o swoim dziecku (o chorobach, kłopotach wychowawczych, urodzie, pasjach), a druga - odpowiadając tej pierwszej opowiada analogiczne historyjki o swoim psie. Zgadnij, która z tych osób brzmiała naturalnie, a która idiotycznie... By nie rzec obrzydliwie...

Zoppoter

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3974243 2011-11-09 14:58 pies ma prawo byc do 10h sam i wyc i nic z tym nie zrobicie

slownie NIC :P

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3974292 2011-11-09 23:35 mam sąsiada

z jednej strony pijaka,drącego się w niebogłosy,a z drugiej strony rodzine z małymi dziećmi. Wolę sąsiadów z psami...

wera

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3974163 2011-11-09 09:15

"Twoja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność innych." -- więc to nie ten co mu przeszkadzają psy ma się wyprowadzić; to psy (z właścicielem) mają. Ale u nas dalej moralność Kalego i "wolnoć Tomku w swoim domku" panuje, prawda? "To po to ze wsi siem żem wyprowadził, coby teraz grilla i dyskozy se nie urządzać na balkonie?!" -- szczęśliwie, komisariat w mojej dzielnicy podziela moje, nie Kalego spojrzenie na sprawę :)

trollencio

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3974128 2011-11-09 07:08

Plan, który opisałeś brzmi bardzo rozsądnie. Z całym szacunkiem dla zwierzaków ale chyba miejsce rozszczekanego schroniska dla nich powinno być na peryferiach miasta.

Anti-frustro

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3974177 2011-11-09 10:01 A co psy obchodzi gdzie siedzą? Nie świruj

mcz

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974108 2011-11-09 06:19 Zdecydowanie ulica Reja (12)

Witam. Mieszkałem niedaleko, jeszcze jako dziecko chodziłem tam po jajka na kurzą fermę. Okolica zalesiona, dobry dojazd, również komunikacją miejską. Jestem czuły na los kotków i piesków, zwłaszcza tych osieroconych przez złych ludzi i ten wieczny skowyt z okolicy obecnego schroniska ranił moje serce, a ludziom bez serca dawał asumpt do żądania likwidacji w ogóle. Z dwojga złego lepiej będzie przenieść schronisko w okolice ulicy Reja.

koziołek matołek

popieram opinię 39 / nie zgadzam się 14
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974109 2011-11-09 06:25 skoro skowyt rani twoje serce to dlaczego nie przygarnełes jakiegos pieska lub kotka matołku? (6)

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 16
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974110 2011-11-09 06:28 W mojej najbliższej rodzinie zaadoptowaliśmy pięć kotów i psa (5)

Nie liczę tych, które już odeszły. Gdyby wszyscy postępowali tak jak ja, TO NIE BYŁOBY PROBLEMU BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT! DOCIERA?

km

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3974115 2011-11-09 06:46 dociera ze to twoja rodzina zaadoptowała! A ty nie koziołku matołku!

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 16
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974116 2011-11-09 06:48 (3)

Czym sie chwalisz? Działaniami najbliższej rodziny! Co ty sam zrobiłes dla tych zwierząt?

maruda

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974133 2011-11-09 07:16 czy nie napisałem, że ZADOPTOWALIŚMY? (2)

Widać, że też jesteś szczęśliwym posiadaczem pierwszej pary butów w swojej rodzinie. przez ostatnie 15 lat zaadoptowałem OSOBIŚCIE CZTERY KOTY? CZY TERAZ DOCIERA?? Jezu Słodki co za matoły:-(

km

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974136 2011-11-09 07:17 wow....prawdziwy bohater (1)

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 12

zgłoś do moderacji opinię 3974139 2011-11-09 07:22 łał... prawdziwy matoł

km

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974227 2011-11-09 13:40 (1)

PARK GRODOWY NIE JEST MIEJSCEM NA SCHRONISKO!!!!!w okolicy powstają hotele, jest piękna ulica Obrońców Westerplatte, która jest jedna z perełek miasta. Jak można w tak pięknym punkcie stawiać schronisko.Kocham zwierzęta, ale uważam że schronisko powinno być poza centrum.Tłumaczenie, że usytuowanie schroniska blisko zabudowań ma wpłynąć na ludzi,aby podczas spaceru wzięli biedne zwierze jest złe. Takie właśnie przygarnianie zwierzaka pod wpływem chwili, bez zastanowienia skutkuje w przyszłości jego oddaniem. Jeśli ktoś ma dojechać to chociaż to przemyśli!!!

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3974229 2011-11-09 13:49

nie mówiąc już o tym że schronisko ma powstać tuż przy kolejce.... przecież te psy będą non stop szczekać i się denerwować...

Agnieszka

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974253 2011-11-09 16:14 Bzdura - ul.Reja to wąski wawóz ze słupami energii elektr. zbyt odległy (1)

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3974273 2011-11-09 18:34 A w czym to przeszkadza psom i kotom?

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3974288 2011-11-09 23:21 ale jaki skowyt..

nie wiem,może jak byłeś dzieckiem,to tam był skowyt,ale chodze z psem zawsze obok schroniska do parku i one tych szczekają.

lejla

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974112 2011-11-09 06:39 św. Franciszek błogosławi każdemu, kto się naszymi Braćmi Mniejszymi zaopiekuje (22)

Idźcie w ślady tego mądrego i dobrego Franciszka z Asyżu.

Halewicz

popieram opinię 53 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974124 2011-11-09 07:00 Czy św.Franciszek sprzątał klocki po swoich zwierzętach? (9)

Bo jeśli nie to nie był taki święty.

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974130 2011-11-09 07:12 wątpisz w świętość Franciszka? (8)

Halewicz

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974132 2011-11-09 07:14 wątpię w to czy sprzatał po swoich zwierzętach (1)

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 3974207 2011-11-09 11:24

tak, pakował do plastikowego wora i wyrzucał do kosza na śmieci. pełno takich było w średniowieczu.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974140 2011-11-09 07:24 Aż mnie dziw bierze, że i ciebie nie spytali się ile zwierząt adoptowałeś:-P (5)

Chodzi mi głównie o bezpańskie wiewiórki i gołębie?

km

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974149 2011-11-09 08:12 Gołębie - parę było uchowanych, wiewiórki - niestety, nie udało mi się, a szkoda bo to fajne stworzonka (4)

Psy - w zasadzie trzy uratowane, jednego ja wziąłem, dwa za namową wzięli znajomi. Jeszcze masz jakieś pytania?

Halewicz

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974153 2011-11-09 08:27 (1)

sprzątasz po nich kupy?

Piesek Leszek

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3974246 2011-11-09 15:10 a ty swój kał sprzątasz po sobie jak defekujesz w kubeł od śmieci bo kibla nie masz?

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974161 2011-11-09 08:58 (1)

Dlaczego wrona siada na czubku drzewa?

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3974168 2011-11-09 09:34 Bo wyżej nie może, cwaniaku

km

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974154 2011-11-09 08:36 odczepcie sie barany od Halewicza (2)

gość ma racje choć świętego bym w to nie mieszał.tu ważna jest empatia i chęć pomagania potrzebującym ja mam 2 koty i psa ze schroniska. biorąc zwierzaka ze schroniska i dając mu kochający dom spełniasz dobry uczynek i ratujesz zwierzakom życie.

wito

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974159 2011-11-09 08:44 (1)

czy pies może dostać się do nieba?

Piesek Leszek

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3974185 2011-11-09 10:17 może się dostać bo masz duszę ale nie ma ducha

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974232 2011-11-09 14:05 co?? (1)

Pan Planeta

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3974241 2011-11-09 14:52 śmigło

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974236 2011-11-09 14:09 Halewicz (6)

Zwierzęta kochasz, a rowerzystów nienawidzisz? Coś mi tu nie pasuje.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974239 2011-11-09 14:26 nigdzie nie napisałem, że nienawidze rowerzystów - skąd ten zarzut? (5)

A to, że uważam ich za zakały na drodze, to poświadczam, podkreślam i wytłuszczam wielkimi wołami w arialu.

Halewicz

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3974249 2011-11-09 15:34

a czym pies różni się od rowerzysty?

Piesek Leszek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974251 2011-11-09 15:41 Może i tak (3)

Ale przyznasz, że ktoś kto kocha zwierzęta odznacza się empatią, a przez twoje wypowiedzi wybija wyłącznie antypatia. Po prostu rzadki przypadek, I jeszcze powoływanie się na Św. Franciszka. Chyba najbardziej dziś znienawidzony święty, bo patron ekologów.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3974256 2011-11-09 16:34

a ja jednak wierzę w nieśmiertelność duszy psa

Piesek Leszek

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974276 2011-11-09 19:32 nigdy nie będzie miał mojej sympatii ktoś, kto się stawia ponad prawem albo je wykorzystuje do swoich określonych celów (1)

W jednym szeregu "samotne matki", rowerzyści i chroniczni bezrobotni żyjący z zasiłków...

Halewicz

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3974282 2011-11-09 21:12 Halewicz

W każdym razie nie pasujesz mi ze swoim chamstwem do idei św. Franciszka i miłości do zwierząt. W większości przypadków takie chamy jak ty nienawidzą również zwierząt. Pełen szacun.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974113 2011-11-09 06:42 mamy nadzieję, że koszty przeniesienia schroniska i wybudowania nowego (1)

pokruje nowy inwestor na działce, którą zapewne wkrótce nabędzie.Każdy skrawek ziemi zostanie sprzedany w sopocie

popieram opinię 27 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3974183 2011-11-09 10:12

A działkę po obecnym schronisku pod potrzeby UG.Żal ,że Karnowski oddał Wydział Prawa i Administracji do Gdańska.

la.k

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974117 2011-11-09 06:51 ODPOWIEDZIALNOŚĆ (20)

Po co w ogóle utrzymywać schroniska. Trzeba z rozwagą i odpowiedzialnością rozmnażać czworonogi lub sterylizować. Nadmiar usypiać. A pieniądze przekazać np. na Domy dziecka. Ludzie, którzy trzymają psy w blokach na 50m2 - meble itd. =20m2, mają skrzywione poczucie miłości do istot żywych. Zostawiają je na cały dzień a te z tęsknoty męczą się, wyją i do tego utrudniają życie innym.

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 83
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974125 2011-11-09 07:03 widać migdy nie miałeś zwierzaka w domu (10)

a twój pogląd jest wyssany z Twojej matki i ojca , którzy z lenistwa i z braku jakiejkolwiek chęci nauczenia Ciebie odpowiedzialności nigdy Tobie nie kupili żywego stworzenia. Nie mierz wszystkich swoją miarą jeśli jestes leniwy i bezduszny nie zakładaj, że każdy kto jest inny od Ciebie jest idiotą. Pomyśl o ludziach, których tylko ten stęskniony pies czy kot wita po powrocie z pracy , gdy tylko do niego mogą sią odezwać i tylko dla niego żyją.

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974131 2011-11-09 07:14 (3)

Miałem kota i po kolei 2 psy. Ale wtedy mieszkałem w domu z ogrodem i psy miały gdzie biegać. Następnego wezmę dopiero jak będę miał dla niego warunki. Nie wezmę go do bloku boja lub dzieci chcą mieć żywą maskotkę. Co do lenistwa czy bezduszności to jest śmieszne stwierdzenie. Miłość do zwierząt musi by c ODPOWIEDZIALNA a nie CHORA.

...

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974137 2011-11-09 07:19 (1)

Od mojej matki i ojca to się odczep. Bo cię znajdę i pogoadam z tobą osobiście.

...

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 11

zgłoś do moderacji opinię 3974146 2011-11-09 07:58 dawaj

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3974179 2011-11-09 10:07 nieprzejmuj sie trolem !!Dlaniego najwazniejsze sa psiaki i kocury niz ludzie

Zagranicą zachodnia problemy takie dawno zastały uregulowane unas nadal nie kocury i psiaki sie rozmnarzaja na potego i to tez zasługa ludzi!!Wiec i ludzie maja obowiazek regulowac narodziny!!

sprzataj po swoim psie własciciee psów!

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974147 2011-11-09 08:02 To niech ci wszyscy właściciele z taka samą miłością (4)

sprzątają klocki po swoich psach i czyszczą obszczane windy i klatki schodwe,miejsce kundla jest przy budzie na wsi a nie w mieście,buraku jeden

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974193 2011-11-09 10:44 (1)

miejsce kundla jest przy budzie !!!! smiechu warte . pomysl ze ciebie przywiazuja do takiej budy i tak siedzisz w niej 12 13 lat i jakbys sie czul??? fajnie. to nie jest zycie

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3974205 2011-11-09 11:22

pewnie tak zyje, w robocie uwiązany do kompa, w domu do narzekań zony i nieznośnych dzieciaków

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3974212 2011-11-09 12:21 Haha

O nie winde to twoi najbliżsi obszcali

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3974290 2011-11-09 23:31 lejla

a Ty to niby miastowy?... tez na wies proponuje sie przenieść. Tam,gdzie mamusia i tatus mieszkali. Tu w mieście jest przyjazny stosunek do zwierząt,czy Ci sie to podoba,czy nie.

lejla

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3974178 2011-11-09 10:05

nie ma to jak pokazać "kulturę" i zaatakować rodziców...

a skąd ty wyssałeś swoją "mądrość"

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974150 2011-11-09 08:15 domy dziecka (3)

O właśnie, niestety taka prawda.Mając do wyboru dać kasę na dom dziecka czy na schronisko, dam na dom dziecka. I uważam, że państwo też tak powinno finansować

Slesz

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974156 2011-11-09 08:39 bzdury piszesz (1)

żadnego finansowania domów dziecka to są wylęgarnie patologi głównie warunki do tworzenia rodzin zastępczych lub tzw. rodzinnych domów dziecka a nie molochy w których dzieciaki chodza samopas!!!!

jankowski

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3974202 2011-11-09 11:10

wiecej kasy dla domow dziecka to tylko zacheta dla bezmyslnego dziecioróbswa..

,,,

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3974200 2011-11-09 11:07 A ja dam na zwierzaki

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3974169 2011-11-09 09:37

Trzeba też z rozwagą i odpowiedzialnością rozmnażać ludzki ród:)

Gocha

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3974186 2011-11-09 10:36 ...

pomysl ze zwierze tez czuje wiec nie rozumiem dlaczego tak piszesz!!! to tak jakbys chcial napisac ze biednych ludzi tez nie powinno byc co eutanazja !?? i pamietaj jedno to wlasnie ludzie doprowadzaja do tego ze psiaki nie maja gdzie mieszkac ..

jaaa

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3974203 2011-11-09 11:20 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Po co w ogóle utrzymywać domy dziecka. Trzeba z rozwagą i odpowiedzialnością rozmnażać się lub sterylizować. Nadmiar usypiać. A pieniądze przekazać np. na głodne dzieci w Afryce.;-)

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974289 2011-11-09 23:25 a Ty sie nie męczysz w swojej kawalerce? (1)

zamierzasz warunkowac ludzka jakość życia tym,na jaka przestrzen mieszkalną go stać? Co ma mieszkanie w bloku do psa? Czy pies ma biegac po tym mieszkaniu,że potzrebuje duzo miejsca? Pies biega na spacerach,w domu-leży i śpi.Piszesz o tym,aby nadmiar dawac do Domów Dziecka. Idąc Twoim tokiem myslenia należy sterylizowac tych ludzi,którzy nie nadają sie na rodziców,wtedy nie byłoby DD i więcej kasy w gminie.A poza tym....najwięcej o pomocy dzieciom gadaja ci,którzy ani dzieciom,ani zwierzętom nie pomagają.

lejla

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3974300 2011-11-10 15:10 Szkoda, że tylko raz mogę poprzec opinię ;)

nazwabez

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974119 2011-11-09 06:57 ten z prawej jaki słodki. (4)

Przytulam monitor.

popieram opinię 27 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974122 2011-11-09 06:58 przytul jeszcze klocka (1)

którego postawi na chodniku czy trwaniku,też słodki?

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 19

zgłoś do moderacji opinię 3974201 2011-11-09 11:07 Nic więcej mądrego nie umiesz napisać?

Si

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974164 2011-11-09 09:16 zamiast tulić monitor (1)

idź i zabierz go do domu, a tam tul go do końca życia. jego życia. i nigdy nie porzucaj

zu

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3974204 2011-11-09 11:21 Tam byłoby najlepwij, ale...

teraz go tuli, bo jest mały i słodziutki, a potem jak podrośnie, to juz taki słodki nie będzie ;]

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974123 2011-11-09 06:59 Spodziewałem się (2)

chociaż jednej wizualizacji nowego schroniska

rozczarowany

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974129 2011-11-09 07:10 (1)

Sopot to nie Gdynia

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3974206 2011-11-09 11:22 Raczej - Sopot to nie Gdańsk

Gda mistrzem wizualizacji i basta!

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974134 2011-11-09 07:16 To juz nie ma na co kasy wydawać? (3)

Zwierzeta powinny być ściśle ewidencjonowane.Jesli do schroniska trafia zwierzę które do kogoś należało to on powinien ponieść koszty utrzymania takiego zwierzaka.

popieram opinię 26 / nie zgadzam się 12

zgłoś do moderacji opinię 3974142 2011-11-09 07:29 I po takiej akcji liczba psów w mieście spada o 75%

Bo każdy zanim weźmie sobie psa jako zabawkę na pół roku zastanowi się 100 razy czy to się opłaca.I jak by było czyściej na chodnikach i trawnikach.

tola

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3974198 2011-11-09 10:57

Byla akcja bezplatnego chipowania zwierzakow, kazdy pies ze schroniska ma taki chip, takze wiadomo kto kiedy i skad wzial psa i jak sie z taka osoba skontaktowac... tylko co z tego, jezeli sie nie wyciaga żadnych konsekwencji wobec 'wlascicieli'.. Ludzie biora psa, a za dwa tygodnie oddaja spowrotem, albo wyrzucaja na ulice..

...

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3974279 2011-11-09 19:43 sterylizacja

zwierzaki sterylizować, chipować, odławiać włóczące się, wynieść schronisko za miasto lub na Reja. Tego obecnego nie ma możliwości terenowych powiększenia.Wygląda podle i urąga higienie.Egzekwować opłaty za psy, karać właścicieli za psy włóczące się i brudzące.Inaczej Sopot będzie wyglądał jak jeden wielki wybieg dla psów.

sopek

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974135 2011-11-09 07:17 Tylko w jednym przypadku, przyjazn bezwarunkowa i dozgonna mozna kupic (5)

To przyjazn psa. Kosztuje roznie, w zaleznosci od rasy, ale mozna rowniez otrzymac ja za free. Wystarczy udac sie do schroniska...

WildChicken

popieram opinię 41 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974141 2011-11-09 07:25 Przyjaźni nie można kupić, co najwyżej zdobyć (1)

km

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3974143 2011-11-09 07:40 To przenosnia

a zdobyc to mozna piekna Anke z 4a (tez przenosnia) Zrozumiales(as)?

WildChicken

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3974158 2011-11-09 08:43 racja(mam psa i dwa koty ze schroniska) (1)

nie kupujcie psów rasowych z hodowli napedzacie tylko kase potencjalnym oszustom a do tego co ważne powodujecie ,ze rasy sa coraz słabsze mają co raz więcej wad genetycznych powielanych w hodowlach dla kasy i dla wzorca rasybierzcie kundelki ze schronisk bo i zyskujecie przyjaciela i ratujecie stworkowi życie

wito

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3974181 2011-11-09 10:08

jak widać wolny rynek niektórym jest całkowicie obcy - jasne niech na każdym rogu stoji milicjant z 5 urzędnikami

byle uczciwy cżłowiek nic nie miał do gadania

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3974162 2011-11-09 09:04 ZA FREE:)

ZA FREE NIE MA NIC.JA SAMA BRALAM PIESKA I NIESTETY 9BO JAK DLA MNIE TO JEST GLUPOTA0MUSIALAM ZA NIEGO PLACIC.ZAMIAST ODDAWAC TE PSY DO DOMOW WOLA UTRZYMYWAC SCHRONISKO.GDZIE TU LOGIKA???

ONA

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 3974138 2011-11-09 07:21 Witam. Chciałem zauważyć, że to nie jest konkurs kto ile zaadoptował kotów i psów, tylko dyskusja o nowej lokalizacji

schroniska dla zwierząt w Sopocie Słowa te kieruję do ludzi, którzy mają problem ze zrozumieniem o czym tu się dyskutuje. Być może sądzę naiwnie, że to do nich w końcu dotrze, ale pukać zawsze należy, może któryś w końcu usłyszy.

koziołek matołek

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 2

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: