fakty i opinie

dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Szczęśliwa "trzynastka" z Letnicy - Gdańsk wysiedla do gotowych mieszkań od deweloperów

Część mieszkańców Letnicy zamieszkała już na osiedlu TBS przy ul. Jeleniogórskiej na Ujeścisku.

fot. Krzysztof Mystkowski/KFP

Część mieszkańców Letnicy zamieszkała już na osiedlu TBS przy ul. Jeleniogórskiej na Ujeścisku.

Mieszkańcy Letnicy, których domy zostały zburzone w związku z budową drogi dojazdowej do stadionu, mają już nowe mieszkania. Dla trzynastu rodzin ich zabrakło, więc Gdańsk zafundował im nowe lokale, wybudowane i wykończone przez deweloperów.



Czy miasto powinno kupować zamienne mieszkania na wolnym rynku?
nie, to jawna niesprawiedliowść
15%
powinno, ale wyłącznie o identycznym standardzie jak poprzednie
33%
tak, to obowiązek w momencie wyburzania domów
52%

łącznie głosów: 1262

Z okolic ul. Uczniowskiej zobacz na mapie Gdańska w Letnicy przesiedlono 80 rodzin. Większość z nich trafiła do lokali, wybudowanych przez Gdańską Infrastrukturę Społeczną, przy ul. Ptasiej zobacz na mapie Gdańska, na granicy Chełmu i Oruni oraz kilku TBS-ów, m.in. przy ul. Jeleniogórskiej zobacz na mapie Gdańska, na gdańskim Ujeścisku.

Dla 13 rodzin nie wystarczyło jednak lokali, do których Gdańsk musiał ich przesiedlić. Czasu na zbudowanie nowych nie było, więc miasto kupiło mieszkania od deweloperów.

- W takich wypadkach zawsze szukamy mieszkań już wykończonych i tanich. Oczywiście także o odpowiednim standardzie. Z tych względów najczęściej są to lokalizacje oddalone od centrum - przyznaje zastępca prezydenta Gdańska, Maciej Lisicki.

Z dwóch różnych źródeł dotarły do nas jednak informacje, że gdańscy urzędnicy negocjowali z firmą Inpro zakup całego piętra w atrakcyjnej lokalizacji - Brętowskiej Bramie we Wrzeszczu. Obie strony zaprzeczają jednak tej informacji. - Miasto nie kupiło od nas żadnego mieszkania i, choć niewiele z nich już zostało, to zapraszamy do biura sprzedaży. Na razie muszę jednak tę informację zdementować - tak dobrze jeszcze nie jest - mówi Rafał Zdebski, pełnomocnik zarządu Inpro.

"Przesiedleńcy" nie mają jednak na co narzekać. Większość z mieszkańców Letnicy ma teraz zdecydowanie lepsze warunki. Za mieszkania od Hossy, Polnordu i Słonecznego Wzgórza miasto zapłaciło od 6,1 tys. zł do niecałych 6,3 tys. zł za m kw. [mieszkania od Pomeranki miasto pozyskało w ramach programu "Mieszkania za grunt", a nie jak omyłkowo napisaliśmy kupując je od dewelopera - dop. red.]. Za mieszkania kupowane na rynku wtórnym miasto zapłaciło od 5,8 tys. zł za m kw.

- Oczywiście nie wszyscy są zadowoleni, ale zdecydowana większość odebrała zmiany bardzo pozytywnie. To zrozumiałe, że wcześniej protestowali, bo wielu ludzi ma psychologiczną barierę przed przeprowadzką, a tu w grę wchodziło jeszcze wyburzenie budynków, w których mieszkali przez lata - mówi Tadeusz Gleinert, pełnomocnik prezydenta Gdańska ds. rewitalizacji Letnicy.

- Większość mieszkań kupiliśmy w południowej części miasta. Tam udało się nam wynegocjować nie tylko zniżki w cenie, ale też ważne dla nas wykończenie. Dziś wiele lokali oddaje się bowiem w tzw. stanie deweloperskim, a nam zależało, by były gotowe do zamieszkania i udało się to osiągnąć - mówi Anna Dobrowolska z biura prasowego gdańskiego magistratu.

- Większość mieszkańców Letnicy miała do wyboru kilka mieszkań. Część wolała zlokalizowane nieco bliżej centrum, ale mniejsze lokale. Inni postawili na większe, ale bardziej oddalone od centrum - mówi Maciej Lisicki.
autor

dodaj zdjęcie dodaj swoją opinię

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 283)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635563 2010-02-16 07:03 "Obie strony zaprzeczają jednak tej informacji. - Miasto nie kupiło od nas żadnego mieszkania..." (22)

Inpro boi się antyreklamy.

DziwakMaruda

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635624 2010-02-16 07:46 Jeszcze lepszy jest ten fragment: (15)

"choć niewiele z nich już zostało, to zapraszamy do biura sprzedaży"
To bardzo ciekawe gdyż przechodziłem ostatnio(w sobotę)obok tego budynku i bardzo dużej części nie paliły się żadne światła,zapewne mieszkańcy oszczędzają energię :-)))

dociekliwy dyzio

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635702 2010-02-16 08:36 A widziales (14)

ten budynek Hossy Horyzont na Przymorzu. Niby od pol roku wszystko sprzedane, a wieczorami i nad rankiem moze w 10 mieszkaniach sie swiatlo swieci.
Ci to dopiero na pradzie oszczedzaja. ;)
A pani od sprzedazy ciagle twierdzi ze wszystko sprzedane, zostalo tylko jedno za kosmiczna cene ,
puk, puk.

lecsztyk pl

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635726 2010-02-16 08:50 ...? (5)

Jak sprzedane to nie znaczy, że zaraz ktoś ma tam mieszkać. Ludzie kupują na handel albo np. dla córki, która ma teraz 15 lat.

kibic

zgłoś do moderacji opinię 1635752 2010-02-16 09:06 ...

córki, która wprowadzi się za 5 lat??? puknij sie w czoło

Dominik

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635753 2010-02-16 09:06 W tych czasach na handel? (1)

Zapewne będzie to interes życia,bo teraz to już tylko będzie drożeć.
Życie zweryfikuje jeszcze nie jednego "dewelopera"
A co to kupowania dla dzieci to raczej nie tędy droga,bo kto to wie gdzie ich dziecko wyląduje za kilkanaście lat.Jasne że każdy by chciał aby obok niego,ale jak obserwuję życie to z reguły tak nie jest.

zgłoś do moderacji opinię 1636780 2010-02-16 15:56

nieważne gdzie ważne ze za te 15 lat będzie można sprzedać i na pewno się opłaci. A córka sobie kupi mieszkanie gdzie zechce.

Ola

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1636082 2010-02-16 11:45 mieszkania sluza do mieszkania (1)

Jak sama nazwa wskazuje. Handlowac to mozna sobie brukselka.

herszt

zgłoś do moderacji opinię 1636500 2010-02-16 14:04 kupno to nie zawsze zamieszkiwanie .

wybaczcie, ale moi dziadkowie kupili mieszkanie w nowych blokach.. i nie mieszkają tam narazie :) Mają jeszcze czas na lepsze warunki (bo winda) , a narazie "męczą się" na 4 piętro . Więc nie znaczy to,że jak ktoś kupi mieszkanie to od razu musi w nim mieszkać.

ona

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635825 2010-02-16 09:49 hotele (2)

Kilka z tych mieszkań jest oferowanych jako apartamenty pod wynajem (coś w stylu hoteli). Bardzo ładnie wykończone tylko nie pamiętam ile biorą za dobę.

roni

zgłoś do moderacji opinię 1635933 2010-02-16 10:43 No to super,nie ma to jak kupić mieszkanie w takim budynku gdzie przez ścianę

co kilka dni mieszka kto inny i ma gdzieś ciszę i porządek bo przyjechał np.zwiedzić Trójmiasto i poimprezować z towarzystwem.

zgłoś do moderacji opinię 1636108 2010-02-16 11:51 a nawet pokoje hotelowe... ;)

W horyzoncie są, z tym że doba "hotelowa" trwa 1h, chyba, że klient zechce przedłużyć ;) w cenie oferowane różne "atrakcje" ;)

Krzyś

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1636776 2010-02-16 15:54 (1)

Bo w takich lokalizacjach kupuje się jako lokatę kapitału albo na wynajem i dlatego wydaje się ze większość mieszkań jest nie sprzedanych

Ola

zgłoś do moderacji opinię 1637433 2010-02-16 20:39 No wlaśnie,tyko debil kupi tam mieszkanie aby naprawdę mieszkać,

wszystko do okoła to lokale wynajmowane na godziny jako pieprzniki dla parek albo wynajmowane turysom na kilka dni na balagi,to takie burdello osiedle.

cox

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1637662 2010-02-16 22:58 (2)

hossa nie ma horyzontu na przymorzu - jak nawet tak podstawowej rzeczy nie wiesz to reszte wypowiedzi tez mozna olac

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1637776 2010-02-17 00:35 Ekolan ma Horyzont a nie Hossa (1)

na Przymorzu żecz jasna.

roni

zgłoś do moderacji opinię 1637777 2010-02-17 00:36

rzecz jasna

roni

zgłoś do moderacji opinię 1635916 2010-02-16 10:35 Niby postawa Miasta jest pozytywna ale,

niestety czuć smrodek.Potem okaże się że miasto zapłaciło za mieszkania,które mają zastawioną hipotekę w banku.Albo wspólnie z upadającym deweloperem zrobili przekręt.Poza tym "Jak urzędnicy mówią że dadzą to mówią,jak mówią że zabiorą to zabiorą". To tylko jeszcze jeden z przedwyborczych kitów mających w pozytywnym świetle pokazać tych co nie chcą oderwać d... od stołków.

Kat

zgłoś do moderacji opinię 1635962 2010-02-16 10:58 Reputacja

Ciekawe czy ludzie, którzy kupili tam mieszkania cieszyliby się na fakt, że będą mieszkali z "przeiedleńcami" z Letnicy, którzy nie zapłacili ani grosza... Wiadomo, miasto wyburza dom to musi znaleźć mieszkańcom inny ALE zawsze jest jakieś ale...

Osobiście np. nie chciałbym mieszkać z ludźmi, którzy nie dbali o czystość klatek schodowych w swoich poprzednich domach. Wiadomo, są porządni i mniej porządni ludzie.

abc

zgłoś do moderacji opinię 1636288 2010-02-16 12:49 malo jest tanszych mieszkan w gdansku? i niekoniecznie w nowym budownictwie?

to ja sie tu glowie i troje jak pozyskac kredyt mieszkaniowy na 30 lat, gdzie za metr sobie spiewaja po 5,5tys a tu taka menelnia dostaje nowki wykonczone mieszkania za 6,5tys/metr, tak! to jest cholernie niesprawiedliwe! a szczegolnie wspolczuje ich uczciwie zarabiajacym sasiadom, nie chce krakac ale oby to nie bylo drugie "Moje Marzenie".

beTU

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1636344 2010-02-16 13:18 wszystko na handel pojdzie (1)

juz pojawiły się pierwsze ogłoszenia

Elwira Paździerz - Nowacka

zgłoś do moderacji opinię 1636524 2010-02-16 14:11

i zapewne kolejka chętnych stoi az po Hel

zgłoś do moderacji opinię 1637027 2010-02-16 17:32

a wy myslicie ze oni od tak za darmo im dali...... nie ktorym im nawet pewnie na czynsz nie wystarczy i reszte oplat tak jak na oruni jest dostali z miasta mieszkania i full eksmisji jest bo ludzi nie stac!!!niema nic za darmo

kaska

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635565 2010-02-16 07:06 no i niech mieszkają (7)

przy-najmniej udało się tym ludziom, raczej w innym wypadku marne szanse na nowe mieszkanie, z lokalizacji wnioskuje, że w okolicach śmierdziuchowa wylądowali, tam się miasto rozwija, współczuje mieszkańcom gdańska

walonek

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635613 2010-02-16 07:39 W PRL-u było lepiej! Ludzie z nizin społecznych awansowali właśnie dzięki łączeniu pod jednym dachem różnych środowisk. (2)

Taki np Balcerek wiele zyskał dzięki mieszkaniu w jednym bloku, ba! w jednej klatce z towarzyszem Janem Winnickim.

Tu może być podobnie i nie ma się co denerwować a trzeba cieszyć

Mika

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1636123 2010-02-16 11:55 Co Balcerek w/g Ciebie (1)

zyskał? Że gołębi musiał się pozbyć?

Jan Gołąb

zgłoś do moderacji opinię 1636234 2010-02-16 12:32 Pewnie, że zyskał! A kto mecz obejrzał dzięki akumulatorowemu telewizorowi towarzysza Winnickiego?!

Mika

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635657 2010-02-16 08:12 a ja głupi wziełem kredyt (2)

Pł.Kwiatkowski

zgłoś do moderacji opinię 1636086 2010-02-16 11:46 wojskowi i tak zyja na kredyt

bo jestescie pasozytami spolecznymi

antytrep

zgłoś do moderacji opinię 1636171 2010-02-16 12:08 Kwiatkowski Ty słownik

jeszcze weź

jaro

zgłoś do moderacji opinię 1637311 2010-02-16 19:42

Ciekawe jak długo te mieszkania zostaną NIE ZDEWASTOWANE?

slaw

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635566 2010-02-16 07:08 a czy invest komfort padł, (5)

pytam, bo w banku od pod-wykonawcy słyszałem,, że już tylko sprzedają to co mają??

wel-satis

zgłoś do moderacji opinię 1635590 2010-02-16 07:25 nie padł

dalej budują i czują się całkiem dobrze - kolejny etap Wzgórza Focha, Nadmorski Dwór, Gdynia Benisławskiego...

ehspert

zgłoś do moderacji opinię 1635774 2010-02-16 09:19

Invest Komfort ma o 600 więcej chętnych na Nadmorski Dwór niż mieszkań do sprzedania na tym osiedlu

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635801 2010-02-16 09:34 Słyszałem, że raczej wyprzedaje wszystko, bo się na Sea Towers przejechał. (1)

Paweł Adam Owicz

zgłoś do moderacji opinię 1635919 2010-02-16 10:36 i

to jest wlasciwa odpowiedz. Nie ruszyla jeszcze czesc komercyjna, i poki co koszty dla wspolnoty/mieszkancow utrzymania budynku sa kosmiczne. Ludzie
jak przeanalizuja to wieja. Niektorzy juz sprzedaja. a szkoda. widac za malo zawodnikow w pl jeszcze do tworzenia enklaw bogaczy.

xboy pl

zgłoś do moderacji opinię 1637162 2010-02-16 18:30 dziękuje za odpowiedzi

raptem może duży developer się rozpaść i praktycznie bez rozgłosu,,
śmierdzi mi to cicha zmową developerki, a jeszcze humor nie którym dopisuje i podnoszą ceny!!!

wel-satis

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635567 2010-02-16 07:09 Kolejna melina na osiedlu.... (12)

m

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635576 2010-02-16 07:16 dokładnie ... tego nam tu brakowało . Nie mogli ich osiedlić gdzieś poza miastem ? Ale (7)

Pocieszam się że za pare lat ich już tu nie będzie bo wiekszości z nich nie wytrzyma zmiany opłat tzn czynsz tu jest >> znacznie

sasiad

zgłoś do moderacji opinię 1635583 2010-02-16 07:22

dlaczego poza miastem - my na wsiach nie chcemy waszych letników, zatrzymajcie ich dla siebie

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635793 2010-02-16 09:26 Sasiad (3)

Jak czytam takie wypowiedzi to stwierdzam ze Ty jestes marginesem spolecznym! twoj ograniczony tok myslenia o tym swiadczy!

Letniewianka

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1636189 2010-02-16 12:15 Taa... :) (2)

Łeb pewnie mieszka gdzieś w rozpadającej się kamienicy w Nowym Porcie, a o mieszkaniu na Ujeścisku marzy i zazdrość mu dupę ściska. Burak chce tylko prowokować i wprowadzać zamieszanie.

LevikLG

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1636211 2010-02-16 12:24 (1)

Stary, to całe Ujeścisko to jest dopiero dół. Wszedzie daleko.

PixiPongo

zgłoś do moderacji opinię 1636358 2010-02-16 13:21

so Redy blisko

zgłoś do moderacji opinię 1636131 2010-02-16 11:57 Ujeścisko jest

poza miastem, więc nie marudź. A co do opłat to się zgadzam - bardzo wysokie

drift

zgłoś do moderacji opinię 1640220 2010-02-18 10:39 Sąsiad

może Ciebie już nie będzie i nikt z tego powodu łez nie będzie wylewał a na czynsz wystarczy i jeżeli zaistnieje taka potrzeba to Tobie pożyczymy .komentarze typu- tego nam tu brakowało- świadczą niestety o braku rozumu pod włosami i tylko szkoda mi zwierzątka o nazwie mózgojad bo biedulka głoduje bardzo

Letniewiak

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635605 2010-02-16 07:35 Podobno w planach jest pobudowanie luźno stojących bram, by mogli w nich stać i napadać przeniesieni mieszkańcy (3)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635806 2010-02-16 09:35 Hahahahahahaha - dobre :) (2)

Jak można takie menelstwo przenosić do ludzi.

Paweł Adam Owicz

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1636193 2010-02-16 12:17 (1)

Więc zostań gdzie stoisz i się nie przenoś, buraku.

Primoree.

zgłoś do moderacji opinię 1636846 2010-02-16 16:23 Nie stoję, tylko siedzę.

Jeszcze 3 lata i czekam na amnestię. Czy wy ludzie się w ogóle na żartach nie znacie ?

Paweł Adam Owicz

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635568 2010-02-16 07:09 Super !!! (9)

Ciekawe co bedzie z ludzmi z Nowego Portu gdzie 90% meszkańcow ma juz eksmisje....

Dziekujemy panu Adamowiczowi !!!!

Bezdomny

zgłoś do moderacji opinię 1635628 2010-02-16 07:48 A ta eksmisja to z jakiego powodu?

Jak nie płacisz to co byś chciał lumpie.

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635635 2010-02-16 07:53 (3)

Ciekawe z jakiego powodu masz te eksimsje? To moze ja tez przestane lumpie płacic bo niby z jakiej okazji mam płacic skoro w nowym porcie nie płaca....Widzisz masz typowo bolszewicki poglad na swiat ze tobie sie cos nalezy od onnych....G. ci sie nalezy jak nie chcesz pracowac to spij na ulicy

Gr@nd

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635999 2010-02-16 11:15 do Gr@nd (1)

Ty tu nie mieszkasz i nie wiesz o co chodzi prostaku !!!!
Nie zawsze jest tak ze jak sie nie placi to sie dostaje eksmisje.... Slyszales kiedys o REWITALIZACJI ?????
Jesli nie to proponuje lekture !!!! Dowiesz sie na czym polega i dlaczego wiekszosc ludzi zostanie wyeksmitowana !!!
Niestety musza oni sami walczyc o swoje mieszkania bo nikogo to nie obchodzi !!!
Ja ani inni mieszkancy sie nie prosimy o nowe czy zamienne lokale... Chcemy tutaj mieszkac na naszych smieciach a Tobie i Twoim bliskim zycze z calego serca zeby Ciebie dotknela taka sytuacja !!!!!!

Rewitalizowany

zgłoś do moderacji opinię 1637140 2010-02-16 18:20 Sam wymyśliłeś te bzdury czy tylko je powtarzasz?

Mieszkam w Nowym Porcie i nie znam nikogo kto miał by nakaz eksmisji.
Tym bardziej nie chce mi się wierzyć w eksmisje z powodu rewitalizacji.
Na czym ona miała by niby polegać, że z jej powodu 90% mieszkańców miało by być eksmitowanych?

zgłoś do moderacji opinię 1636204 2010-02-16 12:21 Co się z Wami dzieje?

Nie znacie przyczyn, a komentujecie i oskarżacie.
"Nie mierz innych swoją miarą..."?

Anty-Babilon

zgłoś do moderacji opinię 1635789 2010-02-16 09:23 Rence precz od Nowego Portu!!!

Mariano Italiano

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635950 2010-02-16 10:54 (1)

eksmisja zazwyczaj jest za nie płacenie? rozumiem ze noga może sie powinac ale nie 90 osobom, prace zawsze można znaleźć nawet za marne grosze ale zawsze na pocżatek ale niektórzy czekają na manne z nieba

zgłoś do moderacji opinię 1638926 2010-02-17 15:38

za placenie tez mozna dostac eksmisie dla tych co placa sa wieksze restrykcje

zgłoś do moderacji opinię 1636621 2010-02-16 14:52 może ty masz eksmisję z twojej meliny

Ja mieszkam w Porcie i nie znam nikogo kto ma eksmisję. Żałosny wpis banowca...

Pędzący królik

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635569 2010-02-16 07:10 dziwne wyburzyli całą lewą stronę ulicy, wcale nie krótkiego odcinka uczniowskiej i ''tylko'' 13 rodzin tam mieszkało a budynków było wcale nie tak mało... (5)

chudy bolo

zgłoś do moderacji opinię 1635572 2010-02-16 07:12 Przeciez 80 a nie 13

m

zgłoś do moderacji opinię 1635597 2010-02-16 07:30

Kłania się czytanie ze zrozumieniem ;) a raczej z jego brakiem :)

Ssss....

zgłoś do moderacji opinię 1635978 2010-02-16 11:06 czytaj!!!!

dla 13 rodzin zabraklo!!!!!!!!!!!!!!!!

zgłoś do moderacji opinię 1636185 2010-02-16 12:15 tumanie czytaj cały tekst i tylko po nagłowek, widze zę cięzko Ci idzie analiza i zrozumienie czytanego tekstu.

z

zgłoś do moderacji opinię 1636201 2010-02-16 12:19 Tumanie czytaj cały tekst, a nie tylko nagłówek, widze zę cięzko Ci idzie analiza i zrozumienie czytanego tekstu.

Pokolenie Leppera rośnie, z czytaniem kiepsko, zrozumienie czytanego tekstu jeszcze gorzej, a zabierać głos chce jako jeden z pierwszych.

z

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635570 2010-02-16 07:11 Mieszkania tanie (4)

bo inhalacja z Szadółek za darmo

Kartosz

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635693 2010-02-16 08:30 na Jeleniogórskiej nie czuć Szadółek (3)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635730 2010-02-16 08:51 no peeewnie (2)

a przynajmniej deweloper tak twierdzi :D

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635923 2010-02-16 10:37 mieszkam tu i wiem (1)

Nie śmiedzi

z

zgłoś do moderacji opinię 1637354 2010-02-16 20:05 Ja tez i czasem śmierdzi

A poza tym myślałem że to będzie artykuł o Polańskim.

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635571 2010-02-16 07:12 teraz chołota z Letniewa zmiesza się z Orunią i będzie jeden wielki śmietnik ... (13)

osobiście mam dość białych czapeczek i pokolenia Jp na 100% . Ciekaw jestem kiedy te nowe mieszkania zmienią w meliny rodem z letnicy.

sasiad

popieram opinię 111/nie zgadzam się 20
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635574 2010-02-16 07:13 hołota nieuku (3)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635578 2010-02-16 07:17 poprawiam "hołota" (2)

jest 7 rano

sasiad

zgłoś do moderacji opinię 1636102 2010-02-16 11:49

du---pa nie masz racji jest 12

zgłoś do moderacji opinię 1640251 2010-02-18 10:47 Jeżeli się jeszcze nie obudziłeś

Jeżeli się jeszcze nie obudziłeś i masz kłopoty z myśleniem nie wspomnę o ortografii to po co zabierasz się do wydawania opinii zwłaszcza ,że niewiele masz do powiedzenia bo tak to już jest ,że zawsze największy idiota wyrywa się do przodu................ żal mi takich sąsiadów jak Ty chyba było by milej bez takich ....

Gdańszczanin od urodzenia

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635815 2010-02-16 09:43 (1)

wiec powiem tak co za idiota z ciebie chołota????? a siebie uwarzas za sfere wyzsza??? bo masz mala firemke gdzie ciagniesz caly czas na kredytach.Uwazasz sie za kogos ???????

zgłoś do moderacji opinię 1636139 2010-02-16 12:00 No to mów

czekamy. No mów...więc...he he

powiem srak

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635816 2010-02-16 09:45 (4)

I jeszcze my za to placimy i to nie male pieniadze
"Przesiedleńcy" nie mają jednak na co narzekać. Większość z mieszkańców Letnicy ma teraz zdecydowanie lepsze warunki. Za mieszkania od Hossy, Polnordu, Słonecznego Wzgórza i Pomeranki miasto zapłaciło od 6,1 tys. zł do niecałych 6,3 tys. zł za m kw. Na rynku wtórnym mieszkania kosztowały od 5,8 tys. zł za m kw.
Powinni w najlepszym wypadku kupic im jakies mieszkania w falowcu !!! A nie ze ludzie biora na cale zycie kredyty zeby mieszkac w nowym budownictwie za 6 tys a taki menel nierob bez szkoly z laski miasta to dostaje

zgłoś do moderacji opinię 1635885 2010-02-16 10:18

no tu sie musze zgodzic..

tak

zgłoś do moderacji opinię 1636151 2010-02-16 12:02 Z jakiegoś innego artykułu

na tym portalu można było się dowiedzieć, że mieszkania w falowcu są bardzo drogie, więc to był zły przykład

tom

zgłoś do moderacji opinię 1636898 2010-02-16 16:41 ale prostak z ciebie...

zgłoś do moderacji opinię 1636940 2010-02-16 16:56 ...

znasz tych ludzi????jakim prawem nazywasz ich menelamii i nierobami???
kazdy kto smie oceniac innych nie znajac ich,to zwykly zawistny prostak.
juz widze jak z mordy toczysz jad,bo komus sie poszczescilo a tobie nie.
boli cie ze to oni dostali te miszkania...hmm bez zadnych kredytow hehh
a ty dalej gnijesz w jakiejs zagrzybionej ruderze albo jestes zadluzony na 30 lat;)
ja wlasnie mam taki kredyt i wiesz co?ciesze sie ze komus sie udalo dostac mieszkanie za free,w zamian za takie warunki w jakich zyli wczesniej nalezy im sie!
i pamietajcie prostaki,ze to nie ludzie z letnicy wymyslili sobie stadion,to nie oni pchali siie do przeprowadzek......ktos zdecydowal za nich ,a wy nie macie prawa krytykowac ich za to.

observator

zgłoś do moderacji opinię 1636965 2010-02-16 17:05 poczytaj fora z innych nowych osiedli - tam mieszkaja patrzac twoja miarą "ci lepsi" bo sami kupili mieszkania

poczytaj i stwierdz czym sie róznią!!! Smieci na korytarzach, pety i puszki na sasiada ogródek, kupy psów ot nowobogacki Kozak

Let

zgłoś do moderacji opinię 1640224 2010-02-18 10:40 Sąsiad

Ale Ty sąsiedzie chory jesteś

Gdańszczanin

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635573 2010-02-16 07:12 Gratuluję dziennikarzowi determinacji (4)

"Z dwóch różnych źródeł dotarły do nas jednak informacje, że gdańscy urzędnicy negocjowali z firmą Inpro zakup całego piętra w atrakcyjnej lokalizacji - Brętowskiej Bramie we Wrzeszczu. Obie strony zaprzeczają jednak tej informacji. - Miasto nie kupiło od nas żadnego mieszkania i, choć niewiele z nich już zostało, to zapraszamy do biura sprzedaży."

Jeżeli "miasto nie kupiło od nas żadnego mieszkania" jest zaprzeczeniem tego, że doszło do negocjacji miasta z deweloperem...

Jeżeli obie strony zgodnie i jednomyślnie czemuś zaprzeczają to najczęściej znaczy, że tak ustaliły na zakończenie negocjacji - zwykła procedura handlowa (bo jakby to zabrzmiało w mediach: "Miasto nie chce kupić mieszkań od Inpro"?)

fan_wszystkich_dziennikarzy

zgłoś do moderacji opinię 1635659 2010-02-16 08:13 przecież to jest właśnie napisane

żaden dziennikarz nie może czegoś takiego napisać wprost. Kłania się czytanie ze zrozumieniem.

masz dowody?

zgłoś do moderacji opinię 1635669 2010-02-16 08:17 pewnie byś wolał:

"zaprzeczają"(...) i cytat: "zaprzeczamy, nie negocjowaliśmy"

a potem:
więc nie kupili (...) i cytat: "więc nie kupiliśmy"

wtedy byś załapał??

nie wszyscy są kumaci, szkoda

zgłoś do moderacji opinię 1635701 2010-02-16 08:35 chyba problem w tym,

że właśni kupili. Teraz obawiają sie, że to sie rozniesie i nikt o zdrowych zmysłach nie kupi mieszkania od Inpro. Bo kto chce miieć za sąsiadów letnice itp...

zgłoś do moderacji opinię 1635823 2010-02-16 09:48 Jaka to atrakcyjna lokalizacja?

Sam smród i hałas samochodów!
Już od dawna złodzieje z Inpro nie mają chętny na te "apartamenty" - od roku szukają jeleni na te mieszkania.
I znaleźli - Miasto kupiło ha, ha, ha...

gohulec

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635579 2010-02-16 07:18 jeleniogórska to daleko odcentrum? ja mieszkam jeszcze dalej i mam kredyt na 30 lat i nigdy nie prosiłem panstwa o pomoc (19)

szczęśliwy posiadacz kredytu

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635615 2010-02-16 07:40 (2)

zgadzam sie, mieszkam na 5 wzgórzach a do pracy dojezdzam do sopotu i nie narzekam ... :/

hk

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635618 2010-02-16 07:42 (1)

a ja noszę zarost od przedwojny i ogolić się nie dam!

zgłoś do moderacji opinię 1635757 2010-02-16 09:07

A ja ogolić się nie pozwolę! Noszę zarost od przed wojny!

Tak to leciało ;)

fan

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635620 2010-02-16 07:45 "państwa" znaczy miasta...:] (6)

rozumiem ten ból, sam spłacam kredyt. jednak coś musieli dać skoro im domy wyburzono.......

deadhead

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635820 2010-02-16 09:47 (5)

Trzeba bylo im dac co w falowcu a nie nowe mieszkanie za 6 tys !!! Moze nastepnym razem przesiedla ich do apartamentowcow Pirelli Szafarnia bo tam blisko na Letnice jest no i za 7-8 tys mozna kupic mieskzanie to niewiele dla miasta jak juz myslalo o Bretowskiej bramie !!! SKANDAL !!!

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635963 2010-02-16 10:59 (2)

Udało im się, mieli szczęście, dlaczego każdy polaczek cieszy sie z nieszczęścia innycha a jak komuś się powiedzie to jest zły.
Pewnie gdyby wylądowali pod mostem bylibyście szczęśliwi i wtedy tak bardzo wspólczuli i mowili co za zle miasto zostawili ludzi bez niczego. Śmiać mi się z was wszystkich chce:)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1636606 2010-02-16 14:46 tylko kto za to placi? pan za to płaci, ja za to płacę... społeczeństwo (1)

tez chcialbym rudere bez kibla za friko zamienic na mieszkanie nowka nie smigane.
Ciekaw kto jest wlascicelem tych mieszkan ...miasto czy nowi lokatorzy?

wiochman z gdanska

zgłoś do moderacji opinię 1719714 2010-04-07 09:21

chate bez kibla to chyba ma twoja stara bo w letniewie wszyscy mają kible i nawet łazienke z wanną z hydromasażem ćwoku w dupie byłeś gówno widziałeś

zgłoś do moderacji opinię 1636198 2010-02-16 12:19 Mieszkanie w falowcu?

Drogie. By o tym artykuł na trojmiasto.pl

rex

zgłoś do moderacji opinię 1637164 2010-02-16 18:32

Ciekawe też, jak oni wytypowali tę "parszywą" trzynastkę. Bo chyba nie losowali przypadkowo lepszych mieszkań?

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1635623 2010-02-16 07:46 tak więc głupiś skoro nie prosiłeś miasta a brałeś kredyt, TBS-y czekają na lokatorów (1)

TBS lokator

zgłoś do moderacji opinię 1635646 2010-02-16 08:01 ILE PŁACISZ

za nie swoje mądralo?

Jugo Gdańsk

zgłoś do moderacji opinię 1635956 2010-02-16 10:56 Ci ludzie traca domy

ci ludzie traca domy czlowieku nie rozumiesz tego. chyba nalezy sie im zastepczy lokal. a co maja im karton pod pruszczem postawic?
Trzeba bylo w letnicy miszkac to tez bys dostal mieszkanie :)
Kredyt to twoj problem a nie miasta czy panstwa. nikt ci nie kazal brac na 30 lat

arek

zgłoś do moderacji opinię 1636162 2010-02-16 12:05 Może gdybyś o taką pomoc poprosił

to mieszkałbyś teraz bliżej centrum... A poza tym to chwalisz się, czy żalisz?

autor

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1636352 2010-02-16 13:21 nie prosiłem państwa o pomoc! (3)

bo nigdy nic Ci państwo nie zabrało a szkoda bo byś wiedział jak to bili.

zgłoś do moderacji opinię 1636390 2010-02-16 13:34

oj zabralo, jak sie tylko cale zycie na cos czekalo, zylo na garnuszku miasta, to potem juz sie zapomina od kogo to dostalo.

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1636440 2010-02-16 13:46 prosiłam (1)

ja tez prosiłam i to nie raz o tbsy lub ruine do remontu wykupic za dlugi ale miasto sie wypieło odpisali że nie nalezy mi sie mieszkanie choc wynajmuje z mezem i 2 dzieci. powiedzieli że mam iśc mieszkać do ojca alkoholika. i też musiałam wziąć kredyt na 30 lat nie pozostawiono mi wyboru. wniosek posty choc bardzo przykry miasto nie pomaga NARMALNYM ludziom co chcą mieszkać i oplacac mieszkania, wola dać tym co i tak nie będą placic lub trzymaja dakich delikwentów na innych mieszkaniach a później czytamy artykuły że miasto ma dziurę budzetowa .

goisa

zgłoś do moderacji opinię 1637163 2010-02-16 18:31

A dlaczego miało by się Ci należeć mieszkanie skoro piszesz masz możliwość mieszkać gdzie indziej? Urzędnik nie może Ci przydzielić mieszkania od tak skoro nie są spełnione wymogi formalne. I niestety nie zmieni tego fakt, że ta czy inna osoba jest alkoholikiem, przepisy są przepisami.

zgłoś do moderacji opinię 1636414 2010-02-16 13:38

Proszę proszę jaki honorny BUC się tu trafił . A kto tobie kazał brać kredyt na 30 lat, i może przez ten kredyt uważasz się za lepszego od innych co? Bucu. Mieszkałem kiedyś w dzielnicy podobnej do letniewa czy okolice Łąkowej , więc Bucu nie wszyscy ludzie mieszkający tam to pijacy złodzieje, czy inne męty. Wyburzyli im domy to dostali i o co tyle krzyku. Nie prosisz państwa o pomoc bo tata i mam żyły wypruwają żeby kredyt spłacić. Wstydź się .

Jarecki

dodaj swoją opinię

Warte uwagi:   Transfotografia   -   Yach Film   -   Tall Ships Races   -   Tutart   -   Gdańskie Noce Jazsowe   -   Festiwal Dwa Teatry