aktualności 24h

Tunel przy dworcu w Gdańsku bez kramów w dni meczowe (117 opinii)

Podróż kibiców przez Gdańsk w dniu meczu (189 opinii)

Estakady na Węźle Kliniczna gotowe (74 opinie)

Norweska spółka zbuduje hotel na Wyspie Spichrzów (113 opinii)

Masa Krytyczna w piątek w Gdyni (315 opinii)

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (268 opinii)

sport

W Gdańsku ma być trener głodny sukcesów (108 opinii)

Z akademickimi mistrzostwami Polski w chodzie

Ekstraligowy doping dla przyszłych zawodników (7 opinii)

Awans Polonii Gdańsk i rezerw Arki (12 opinii)

Pożegnanie sezonu w Starogardzie Gdańskim (18 opinii)

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni (158 opinii)

Oby nie trzeba ich było już stosować (50 opinii)

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (239 opinii)

Gra licencjami w II lidze (69 opinii)

Małaszewska poprowadzi grę koszykarek (8 opinii)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (3 opinie)

historia

Żeglarscy celebryci najstarszego gdańskiego jachtklubu nowość (3 opinie)

deluxe

Trójmiejscy mistrzowie spełniają marzenia dzieci wideo nowość (3 opinie)

rozrywka

Mamy maj, więc rusza sezon w Teatrze Leśnym nowość (8 opinii)

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (33 opinie)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (27 opinii)

biznes

W poniedziałek poznamy nowe władze Energi (14 opinii)

TPI: giełda w dół, a my zarabiamy (13 opinii)

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami żeglugowymi (3 opinie)

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (21 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (7 opinii)

korki

Utrudnienia na al. Zwycięstwa w Gdyni

rowery

Rower zniknął, bo monitoring to atrapa? atrykuł czytelnika (63 opinie)

kultura

O czym śnią mieszkańcy Dolnego Miasta? (20 opinii)

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (20 opinii)

zdrowie

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy (92 opinie)

Oberwał się sufit w szpitalu na Zaspie nowość (71 opinii)

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (39 opinii)

aktywne trójmiasto

Koszykarze Demolki i Korestu najlepsi (1 opinia)

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (73 opinie)

Wędrówka szlakiem Źródła Marii (42 opinie)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron (19 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Uniwersytet buduje także w Sopocie

Centrum komputerowe połączy oba budynki Wydziału Zarządzania.

mat. prasowe

Centrum komputerowe połączy oba budynki Wydziału Zarządzania.

Za rok sopocki Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego rozrośnie się o dodatkowy budynek. Centrum komputerowe stanie się łącznikiem między obecnym gmachem głównym a aulą wykładową.



W poniedziałek Uniwersytet Gdański podpisał umowę z wykonawcą, który już następnego dnia wszedł na plac budowy. Projekt otrzymał dofinansowanie unijne w wysokości 2,8 mln zł. Pierwsi studenci powinni się tam zjawić wraz z początkiem kolejnego roku akademickiego, czyli w październiku 2010 r.

W ramach inwestycji powstanie nowy, dwukondygnacyjny obiekt o charakterze dydaktyczno-naukowym. W nowym budynku zaplanowano m. in.: trzy sale komputerowe, salę wykładowo-komputerową, salę Rady Wydziału i pomieszczenia samorządu studenckiego.

- Łącznie projekt zakłada powstanie 98 stanowisk komputerowych do pracy dla studentów. Będzie w nim także winda dla osób niepełnosprawnych - mówi Beata Czechowska-Derkacz, rzecznik prasowy Uniwersytetu Gdańskiego.

To jednak nie jedyne inwestycje prowadzone przez Uniwersytet, który, tworząc nowe obiekty dla poszczególnych wydziałów, stara się podnieść swoją atrakcyjność. Obecnie trwają ostatnie prace w dwóch nowych skrzydłach Wydziału Nauk Społecznych, a na ukończeniu jest budynek Instytutu Geografii.

W kolejce czeka także budowa nowych obiektów dla Wydziału Biologii i Chemii. W pierwszym przypadku prace powinny ruszyć jeszcze w tym miesiącu, w drugim - w połowie przyszłego roku.

Wszystkie obiekty powstaną w obrębie studenckiego Kampusu w Oliwie.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 69)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101731 2009-10-14 08:08 A mówią, że nastały cieżkie czase na oszwiate. (2)

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101767 2009-10-14 09:46 sadzac po Twojej opinii nastaly juz jakis czas temu (1)

KRYTYK

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 5101770 2009-10-14 10:23 To poczytaj sobie Stefana Żeromskiego,

wówczas zrozumiesz celowość określenia "na oszwiate", więc racje masz, że nastały, ale myliłeś się w osądzie opinii.

Ciekawe czy krytyk jest w stanie przyznać się do swojego błędu?

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101732 2009-10-14 08:09 Z jednej strony się cieszę (cieszymy) bo powstaje coś nowego (36)

Tylko dlaczego budynek 'zarządzania'? Jest to niszowy kierunek studiów - Dużo osób na to 'wali' drzwiami i oknami, podczas gdy co można po takich studiach robić? Tylko 'zarządzać'

Słuchajcie, najpierw trzeba skończyć jakiś dobry kierunek TECHNICZNY, MEDYCZNY, MUZYCZNY - (specjalistyczny), popracować przy jakimś projekcie, w szpitalu, grać w orkiestrze - a dopiero po jakimś czasie brać się zarządzanie! Odwrotna kolej rzeczy się nie sprawdzi (i nie sprawdza)

Pozdrawiam myś... (dokończ słowo) ;)

bombardier

popieram opinię 30 / nie zgadzam się 47
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101733 2009-10-14 08:17 (6)

Widać że nie jesteś zbyt doinformowany a piszesz komentarz. Na wydziale zarządzania są 3 kierunki, na każdym z nich po kilka specjalizacji. Faktycznie, dostać się tam łatwo, ludzie walą drzwiami i oknami. Jednak po semestrze ludzi ubywa. Na początku u mnie na roku było 150 osób, teraz zostało jakieś 90. Przemyśl wszystko jeszcze raz, może poczytaj trochę. Pozdrawiam myślących :)

popieram opinię 19 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101740 2009-10-14 08:33 W którym kiosku (5)

będziesz sprzedawał? Bo co innego można po tym kierunku robić?

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 18
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101760 2009-10-14 09:13 (4)

być głównym księgowym, jak ja

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101764 2009-10-14 09:20 w simsach? (3)

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101768 2009-10-14 09:59 (2)

nie, w dżinsach

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101797 2009-10-14 23:59 (1)

jestem na 3 roku na wydziale zarzadzania kierunek Informatyka i ekonometria specjalizacja informatyka ekonomiczna.
Co mogę robić po tym kierunku? Chociażby zablokować Ci dostęp do trojmiasto.pl żebyś nie pisał debilnych komentarzy o studiach, o których nie masz żadnego pojęcia.

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5101801 2009-10-15 10:34 a ja kto zrobisz hakjerze

?

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101739 2009-10-14 08:31 nie masz racji (2)

Na Wydziale Zarządzania uczą m.in na takich specjalizacjach i lub kierunkach:
Rachunkowość
Bankowość
Informatyka i Ekonometria.
Ludzie po tych specjalnościach nie mają z reguły problemów ze znalezieniem pracy.
Jesteś bombardier po prostu niedoinformowany. Wcześniej ceniłem sobie Twoje odpowiedzi na trojmiasto.pl bo z reguły były trafne i rzeczowe i zdawało się, że wiesz o czym piszesz. . Teraz widzę. że muszę zreflektować tą opinię.

Na Wydziale jest kierunek Zarządzanie i marketing ale idą najczęściej "najsłabsze średnie".

No i trzeba przyznać, że nazwa nie jest zbyt fortunna.

niesforny staś

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101744 2009-10-14 08:38 (1)

To wydział produkujący bezrobotnych z magistrem i tyle. Marzą się takim posadki w kadrach zarządzających, a gówno potrafią Ci ludzie. Wiem coś o tym bo w firmie zrobiliśmy w zeszłym roku program stażowy (urząd pracy to sponsorował) dla studentów 5 roku o specjalności marketing. Naiwnie wierzyliśmy, że uda im się coś zrobić dla naszej firmy, a przyszły takie mamałygi, miesiąc siedziały i nic nie zrobiły. Szkoda naszego czasu na takich uninteligentów.

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 5101747 2009-10-14 08:45 Co do marketingu

A tutaj rzeczywiście masz rację

niesforny staś

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101742 2009-10-14 08:35 może jednak nie masz racji... (7)

Czy zaznajomiłeś się z kierunkami wykładanymi na "Zarządzaniu"?
Tam np. jest rachunkowość (tj. księgowość) myślisz, że trzeba wpierw ukończyć medycynę by być księgowym. Nazwa wydziału - Zarządzanie, lecz kierunków tam jest wiele.
Pozdrawiam

Aga

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101745 2009-10-14 08:40 (6)

Księgowa w naszej firmie kończyła technikum ekonomiczne a teraz potrzeba mgr przed nazwiskiem mieć żeby liczyć podatki? Przecież tego byle cymbał się nauczy.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101749 2009-10-14 08:48 jaka firma, taka księgowa (2)

me

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101754 2009-10-14 08:55 sp. z o.o. (1)

pełną księgowość mamy i jakoś nie ma problemów. Łącznie 50 pracowników firma zatrudnia i nigdy problemów z księgowością nie było.

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5101772 2009-10-14 11:40

tak tak tyle ze można księgować i przeliczać bilansik i można mieć pojecie także skąd jak i dlaczego co bardzo sie przydaje w firmie

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101750 2009-10-14 08:48 (2)

podatki tak.

Ale MSR/MSSF , rachunkowości zarządczej czy rewizji finansowej już nie

niesforny staś

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101753 2009-10-14 08:53 Racja (1)

ale większość osób po tym kierunku nawet podatków nie potrafi liczyć

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5101773 2009-10-14 11:41

po rachunowości?

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101746 2009-10-14 08:43 Ciekawe co ty Bomba skonczyłeś? (1)

Obstawiam absolwenta wydziału ornitologi, podobno twoja pasja to ptaszki.

Bozenka

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5101792 2009-10-14 16:18 raczej

ptasie móżdżki...I tak sie tym zainteresował że nawet sobie jeden przeszczepił...:-D

ale

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101752 2009-10-14 08:51 problem w tym (2)

że właśnie wiele osób zarządza zespołem, działem, firmą, nie mając do tego kwalifikacji. pokończyli inne kierunki, np. techniczne i później zostają kierownikami działów. a prawda jest taka, że do zarządzania trzeba mieć przynajmniej minimum wiedzy, jeśli nie ma się wrodzonych predyspozycji. nie mają później pojęcia o tym, jak kierować zespołem, jak postępować z pracownikami, jak ich motywować, jak i kogo rekrutować itp. itd.

me

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 5101755 2009-10-14 08:56 dlatego są podyplomowe 1 roczne

dla takich ludzi.

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5101779 2009-10-14 13:11

dlatego studia z zarządzania powinny być jako uzupełniające podstawowy kierunek, a nie jako studia wiodące...

ProjectManagerKrzysiek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5101756 2009-10-14 08:58 Nie ma to jak nie mieć o czymś pojęcia i pisać bzdury

buehehehe

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101757 2009-10-14 08:59 WIDAĆ, ŻE KTOŚ Z DOŚWIADCZENIEM PISZE - ŁADNIE (7)

Przyłączam się do komentarza powyższego.
Zarządzanie samo w sobie - dobra sprawa.
Jednak należy na sam przód posiadać prawdziwe wykształcenie, takie solidne.
NIKT, naprawdę NIKT nie nauczy się na studiach zarządzania przykładowo projektami (moja dziedzina pracy), póki nie poprowadzi prawdziwego projektu.

Należy mieć troszkę przepracowanych lat w pierwszej specjalizacji, a jako podyplomowe studia, jako drugie studia można kończyć zarządzanie.

Sama teoria w zarządzaniu to może 15%. Reszta to kompetencje, potencjał zarządzającego, umiejętności adaptacji, inteligencja etc.

Z zarządzaniem, jak z każdym innym kierunkiem studiów, sama teoria niewiele daje. Potem liczy się praktyka. W zarządzaniu ta sytuacja jest o tyle gorsza, że samo Zarządzanie kojarzy się bardzo ekskluzywnie, dobre, poważne stanowiska... Tak myśli student, dlatego często wybiera taką drogę edukacji.
Prawda jest taka, że jeśli jest się szarym obywatelem, bez koneksji, to nie ma firmy, która po studiach zatrudni kogokolwiek na stanowisko zarządcze, czyli kierownicze... nie ma takiej o p c j i.

Prędzej będzie się konstruktorem po mechanicznym, projektantem po odzieżówce, projektantem po architekturze, albo laborantem po chemii. Nigdy nie będzie się po studiach kierownikiem. Oczywiście mowa o bezkoneksyjnym pozyskiwaniu pracy.

Skończyłem najpierw wydział mechaniczny pg, potem praca, po trzech latach pracy studia podyplomowe z zarządzania projektami, dopiero po 4 latach po studiach zostałem PM'em, bo miałem jakiekolwiek doświadczenie w dziedzinie, w której obecnie zarządzam. Studia podyplomowe umocniły moją wiedzę, ale dodatkowo z zarządzania i zasobami ludzkimi i czasem i ryzykiem przeszedłem bodaj że 12 szkoleń. Zarządzania uczę się w pracy, studia wskazały mi tylko kilka technik miękkich i twardych. Doświadczenie zawodowe to najlepsza weryfikacja kwalifikacji, wiedzy i umiejętności....

Dlatego jeszcze raz przyłączam się do powyższego komentarza. Zarządzanie dobra sprawa, jednak jako studia dodatkowe.

pozdrawiam serdecznie

ProjectManagerKrzysiek

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5101765 2009-10-14 09:22 To co napisałeś powinno wisieć

przed wydziałem zarządzania, brawo!

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101774 2009-10-14 11:45 (3)

tak tak bo u nas żeby zarządzać szpitalem trzeba być lekarzem ze stażem

przykro mi się coś takiego czyta, widać ze nie masz szerszego pojęcia o zarządzaniu a swoją wiedzę ograniczasz do podręczników

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101778 2009-10-14 13:02 Lekarz to inny człowiek (1)

Nie mówmy o lekarzach bo oni są inaczej traktowani. Mają gabinety i kasują 100 zł za wizytę a siedzą na ryczałcie. Czemu nie mają kas fiskalnych jak im duża kasa przechodzi przez ręce?

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5101786 2009-10-14 14:50 COŚ W TYM JEST...

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5101790 2009-10-14 15:52 widać

że gimnazjum się kłania.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101798 2009-10-15 00:19 (1)

i bedziesz kierowac sie przy projekcie podejciem technicznym a nie ekonomicznym. Dlatego to jest zle podejscie. Widzialem juz wielu inzynierow, ktorym wydaje sie ze jak maja rysunek techniczny i zestawienie materialow to maja projekt w garsci. Tymczasem brak wiedzy odnosnie podstawowych elementow zarzadzania projektem (ludzie, srodki, proces, czas,...) rozklada wiekszosc projektow ekonomicznie

Piotr

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5101799 2009-10-15 08:03

przeczytałbyś jego artykuł do końca... to byś baranie po zarządzaniu wiedział, że pisał o zarządzaniu jako studiach które dały mu techniki twarade i miękkie. Jeśli studiowałeś zarządzanie, to powienieneś wiedzieć, co oznaczają techniki twarde i miękkie.
Ale ty naczytałeś się książek o żabach i teraz starasz się zainteresować tym innych. Pracuję w firmie, w której mamy 5 project managerów, wszyscy po studiach technicznych, jako podyplomowe mają pokończone zarządzanie projektami itp oraz co jakiś czas robią kursy z zarządzania projektami. Nie mamy sytuacji, że coś nie wychodzi...

Boli cię pewnie fakt, że ktoś ma rację i pokazuje, że samo zarządzanie to coś gorszego niż jakaś szkółka niedzielna turystyczna. Prawda kole w oko i mało kto potrafi to zaakceptować.

Gdy szedłeś na studia trzeba było pomyśleć kilka kroków do przodu, a nie tylko kierować się nazwą i marzeniami o stanowiskach kierowniczych.

cóż Twój błąd, zarządzanie dało ci tyle, że nawet nie umiesz ani artykułu, ani komentarza przeczytać do końca, ale za to nauczyło cię szczekania, nawet jak nie wiesz co napisać...

PRAWDZIWY PRZYKŁAD ZARZĄDZANIA - "BRAWO"

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101761 2009-10-14 09:14 ...liwych. Darz bór. (2)

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101771 2009-10-14 11:21 hehe, dobre (1)

pozdrawiam ;)

bombardier

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5101783 2009-10-14 13:57 ...liwce. Inne.

Messerschmit Bf-109

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5101789 2009-10-14 15:50 prawda

jest taka.
Że nie ważne czy skończysz "Kupologie" czy Matematyka Stosowaną jeśli jesteś dobry w tym co skończyłeś to prace (dobrą prace) znajdziesz.
Co z tego że cała hołota która nigdzie indziej się nie dostała idzie na zarządzanie?
Na moim wydziale jest kierunek zarządzanie przez 3 semestry mają niby te same przedmioty co mój wydział ale mają je na niższym poziomie (np. gdy u nich całeczki się kończą -bo za trudne- to u nas dopiero się rozkręcają) i nie można powiedzieć że umieją to samo co ja.
A to że ktoś jest "głównym księgowym" to nie znaczy że to reguła. Każdy zdrowo myśljący że Zarządzanie wysyła ludzi do Reala czy Tesco na kase.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101734 2009-10-14 08:20 (1)

Fajnie, że budują nowe budynki wydziałów....tylko dlaczego nikt nie pomyśli o nowych akademikach? Kierunków jest coraz więcej....studentów też, ale nie ma akademików...a wynajem mieszkania za dobra cenę to marzenie:(

łł

popieram opinię 32 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5101784 2009-10-14 14:14 akademiki ?

A co to kase przynosi ? Popros tuska - on ci da - informacje ze mozesz miec nadzieje........ CIESZYC sie powinni studenci ze studia nie sa platne ! a akademik to sam koszt+doplata WIEC NIE WYBUDUJA wiecej niz im unia da - tzn zwroci nasze skladki -30% pobrane haraczu

oxox

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5101737 2009-10-14 08:28 jestem za

popieram !!!

sbg

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5101758 2009-10-14 09:01 a ja olewam studia, ale za to

bardzo dużo czytam, odświeżam umysł i teraz k... będę jak brzytwa

politik

popieram opinię 25 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101759 2009-10-14 09:09 A gdzie wizualizacja (1)

na fotce widzę pięknie zadbany skwerek zieleni, i tak mi normalnie szkoda, jeśli w tym miejscu powstanie kolejny sopocki kloc, przypominający budy(pałace) cyganów jak te przy molo

Bezstronny

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5101763 2009-10-14 09:16

to sobie wejdź na maps.google i zobacz jak to wygląda i łatwo już skumać gdzie postawią to skrzydło

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5101762 2009-10-14 09:16 Zarządzanie Zarządzaniem

Tam sami Guru Zarządzania uczą (od 50 lat) i ich uczniowie którzy uczyli się Zarządzania na Wydziale Zarządzania i tam uczą Zarządzania, które wypraktykowali na wydziale Zarządzania. Skończyłem to wiem.

Fan

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5101766 2009-10-14 09:45 NIESTETY NIE TAK SZYBKO

Firma która przegrała przetarg zgłosiła protest. No i mamy po 1. nieświeży news, po 2. polskie nieudolne prawo przetargowe

spl

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5101769 2009-10-14 10:13 Po co nowe budynki?

Po co nowe budynki? Skoro już teraz nie ma chętnych na wiele kierunków.
Do tego jakość kształcenia jest mierna. Zamiast budować puste gmachy lepiej sprowadzać wybitnych nauczycieli akademickich tak jak robią to uczelnie w bardziej rozwiniętych krajach.
Kiedyś wiele osób śmiało się że Wałęsa wykłada na takich uczelniach. To wręcz był chichot.
Tyle że "praktyka" (Wałęsa sam o sobie mówi że jest praktykiem) rozwalacza komunizmu to lepsza wiedza niż godziny spędzone na słuchaniu dziadków leśnych których kariera sięga czasów związku młodzieży socjalistycznej PZPR itd...

hahaha

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5101775 2009-10-14 12:07 aula wykładowa??? (2)

zawsze myslałem że to sala gimnastyczna :)

MJ

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5101781 2009-10-14 13:22 aula wykładowa

tak to była kiedyś sala gimnastyczna od 3 lat jest przerobiona na dużą aule mieszczącą ponad 200 osób

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5101802 2009-10-15 11:23

też się nad tym zastanawiałam, za moich czasów to też była sala gimnastyczna;), ale to odległe czasy...:D

me

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: