aktualności 24h

Kocham Sopot chce budować szpital w formule PPP (94 opinie)

Tunel przy dworcu w Gdańsku bez kramów w dni meczowe (119 opinii)

Podróż kibiców przez Gdańsk w dniu meczu (190 opinii)

Estakady na Węźle Kliniczna gotowe (74 opinie)

Norweska spółka zbuduje hotel na Wyspie Spichrzów (113 opinii)

Masa Krytyczna w piątek w Gdyni (317 opinii)

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (268 opinii)

sport

W Gdańsku ma być trener głodny sukcesów (114 opinii)

Z akademickimi mistrzostwami Polski w chodzie

Ekstraligowy doping dla przyszłych zawodników (8 opinii)

Awans Polonii Gdańsk i rezerw Arki (19 opinii)

Pożegnanie sezonu w Starogardzie Gdańskim (18 opinii)

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni (158 opinii)

Oby nie trzeba ich było już stosować (50 opinii)

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (239 opinii)

Małaszewska poprowadzi grę koszykarek (8 opinii)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (3 opinie)

historia

Żeglarscy celebryci najstarszego gdańskiego jachtklubu nowość (6 opinii)

deluxe

Trójmiejscy mistrzowie spełniają marzenia dzieci wideo nowość (3 opinie)

rozrywka

Mamy maj, więc rusza sezon w Teatrze Leśnym (8 opinii)

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (34 opinie)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (27 opinii)

biznes

W poniedziałek poznamy nowe władze Energi (14 opinii)

TPI: giełda w dół, a my zarabiamy (13 opinii)

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami żeglugowymi (3 opinie)

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (21 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (7 opinii)

korki

Utrudnienia na al. Zwycięstwa w Gdyni

rowery

Rower zniknął, bo monitoring to atrapa? atrykuł czytelnika (72 opinie)

kultura

O czym śnią mieszkańcy Dolnego Miasta? (21 opinii)

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (20 opinii)

zdrowie

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy (96 opinii)

Oberwał się sufit w szpitalu na Zaspie nowość (78 opinii)

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (39 opinii)

aktywne trójmiasto

Koszykarze Demolki i Korestu najlepsi (1 opinia)

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (74 opinie)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Węzeł Karczemki do poprawy. Poważne błędy w wykonaniu

Nie wiadomo jeszcze, ile pochłonie wykonanie naprawy i czy opóźni to oddanie inwestycji.

fot. Łukasz Unterschuetz/Trojmiasto.pl

Nie wiadomo jeszcze, ile pochłonie wykonanie naprawy i czy opóźni to oddanie inwestycji.

Poważny błąd wykonawczy na budowie Węzła Karczemki. Niestarannie wykonany nasyp oraz złe odwodnienie spowodowały, że jezdnia już się ugięła i stoi na niej woda. Budimex ma to naprawić jak tylko polepszy się pogoda, choć jego przedstawiciele zarzekają się, że wszystkie prace wykonali zgodnie z projektem.



Jak bardzo ugina się jezdnia wraz z barierami widać dopiero na zdjęciu po naniesieniu linii pomocniczej.

fot. Łukasz Unterschuetz/Trojmiasto.pl

Jak bardzo ugina się jezdnia wraz z barierami widać dopiero na zdjęciu po naniesieniu linii pomocniczej.

Są kłopoty przy budowie Węzła Karczemki zobacz na mapie Gdańska w Gdańsku. Wykonawca niestarannie wykonał nasyp na zjeździe w relacji Żukowo - Gdynia. Grunt zarwał się, a jezdnia znacząco ugięła się pod ciężarem przejeżdżających samochodów.

Kolejnym błędem było niestaranne wykonanie odwodnienia węzła, umożliwiającego zjazd z obwodnicy do centrum handlowego Auchan przy ul. Szczęśliwej. Z tego powodu wody opadowe zalegają na jezdni i poboczu.

- Rzeczywiście doszło do ugięcia jezdni. Obecnie jezdnia już nie osiada. Sytuacja jest monitorowana przez geodetów, którzy wykonują cyklicznie pomiary. Jej stan nie zagraża bezpieczeństwu ruchu. Przed zakończeniem budowy zostanie naprawiona. Musimy jednak zaczekać na sprzyjające warunki pogodowe - tłumaczy Krzysztof Kozioł, rzecznik prasowy Budimex S.A.

Jak często przejeżdżasz przez Węzeł Karczemki?

kilka razy w ciągu dnia

19%

przynajmniej raz dziennie

12%

kilka razy w tygodniu

15%

może raz na tydzień

16%

zazwyczaj raz w miesiącu

19%

w ogóle tamtędy nie jeżdżę

19%

łącznie głosów: 1816

- Jeśli chodzi o zjazd do Auchan, to zaistniały tam mały problem z odwodnieniem został już usunięty - dodaje rzecznik.

Sprawę związaną z zapadniętą jezdną przedstawiliśmy też inwestorowi - gdańskiemu oddziałowi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. W trybie pilnym zwrócił się on do nadzoru budowy o szczegółowe wyjaśnienie sytuacji.

Jeszcze nie wiadomo, ile pochłoną koszty naprawy uszkodzonego nasypu ani kto za to zapłaci. Władze spółki Budimex podkreślają, że prace zostały wykonane zgodnie z projektem. Gdzie zatem popełniono błąd? - Trwa ustalanie bezpośrednich przyczyn usterki - mówi Piotr Michalski, rzecznik prasowy gdańskiego oddziału GDDKiA.

- W miejscu, gdzie doszło do uszkodzenia jezdni, w dolnej części nasypu, znajduje się przepust. Ten jednak jest we właściwym miejscu. Problem tkwi zatem nieco wyżej, pomiędzy nawierzchnią jezdni a właśnie przepustem - dodaje Michalski.

Przebudowa Węzła Karczemki to inwestycja zlecona i nadzorowana przez gdański oddział GDDKiA. Generalnym wykonawcą jest przedsiębiorstwo budowlane Budimex. Za realizację zadania otrzyma 186,5 mln zł. Ok. 65 proc. tej kwoty będzie pochodzić z Unii Europejskiej - z funduszu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Inwestycja rozpoczęła się wiosną 2010 r. i potrwa do maja 2012 r. Projekt rozbudowy węzła przewiduje poszerzenie obwodnicy i wykonanie licznych bezkolizyjnych zjazdów z drogi ekspresowej. Widowiskowa będzie łącznica na wiadukcie, umożliwiająca zjazd z obwodnicy, z kierunku Gdyni w stronę Gdańska.

Przedsięwzięcie obejmuje też realizację nowego węzła drogowego, zapewniającego bezkolizyjny dojazd do Centrum Handlowego Auchan.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 206)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028361 2012-01-23 06:08 (21)

no nie wierzę..

P.

popieram opinię 205 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028380 2012-01-23 07:11 wezeł wzgórze wytrzymal DŁUŻEJ... (3)

Gdansk zawsze sara sie byc lepszy od...

capt

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 18
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028460 2012-01-23 10:16 Chyba nie bedziemy sie scigac kto ma lepszych partaczy... (2)

po euro ZK sie zapełnią

2str3miasta

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028486 2012-01-23 11:21 jak zwykle (1)

czy w tym kraju nie da się od razu zrobić czegoś dobrze?
Pewnie nie, nie tylko dlatego, że wykonawcy robią jak robią, ale też, że jak ktoś chce coś dobrze zrobić to zaraz CBA, NIK i inne instytucje mu siądą na głowie, bo przypadkiem za dużo publicznych pieniędzy wydał... po co sobie kłopoty robić i włóczyć po sądach
a że okazuje się, iż więcej pieniędzy idzie potem w remonty, modernizacje to już nikogo nie interesuje. Dziki kraj...

opiniodawca

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3028572 2012-01-24 10:01 prawdę powiadasz opiniodawco

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028391 2012-01-23 07:43 Partacz (8)

Partacz to pisal ten artykul. Ale w sumie po przeczytaniu tytulu wiadomo, kto "to" napisal...

Wiewior

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028421 2012-01-23 08:54 Napisał byś lepiej? (7)

Wątpie. :p

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028426 2012-01-23 09:03 Ty na pewno nie napisałbyś lepiej. (1)

W czterech słowach udało ci się zrobic błąd.

p_3p

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3028436 2012-01-23 09:24 Dwa błędy

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028450 2012-01-23 09:49 A skąd wiesz? (4)

Z nagłówka można by wnioskować, że węzeł Karczemki już się praktycznie rozsypał. A nagle się okazuje, że w jednym miejscu zrobił się uskok. Do tego węzeł jeszcze nie jest gotowy i wykonawca jest na miejscu.
Trójmiasto.pl zaczyna kierować się w stronę Faktu i Super Expressu, a nie portalu dla mieszkańców Trójmiasta.

Wiewiór

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 11

zgłoś do moderacji opinię 3028453 2012-01-23 09:53

pan korektor sie znalazł

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028461 2012-01-23 10:20 koles wuluzuj masz gorszy dzień czy zawsze na forach wszystkich prostujesz. ojeciec zołniez czy mama biła? (2)

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028493 2012-01-23 11:37 (1)

żołnierz analfabeto

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3028500 2012-01-23 12:04

to tłumaczy

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3028406 2012-01-23 08:03 no tak, przypomina mi się post piewcy "porządności wykonania" gdańskich inwestycji w stosunku do gdyńskich

wszędzie kolego niestety takie rzeczy się zdarzają Gdańsk czy Gdynia nie różnią się w tym ani od siebie, ani od innych polskich miast - niestety.

a i jeszcze marynarki polskiej

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028458 2012-01-23 10:01 .. czy w tym kraju jest prokurator i jakas rzadowa kontrola, normy???? (3)

... czy mam tuska i jego bandę kojarzyc z wszechobecnym burdelem, złodzejstwem, matactwem, korupcja, zadłużanem i niszczeniem mego kraju????

styropian89

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028462 2012-01-23 10:21 A czemu tuska i rząd jest winny (2)

Głupota nie próżnuje. Budowę wykonuje firma Budimex i jeżeli coś zle wykonała, to ona jest winna. Jeżeli zgodnie z projektem, to projektant jest winny. Jeżeli projektant otrzymał złe dane do projektu, to winni sa ludzie je przygotuwujący. Gdzie ty masz tu Tuska i rząd. Ale oczywiście lepiej obwinić rząd bo on jest w sumie daleko i bez osobowy. Gorzej obwinić konkretne osoby, bo może się okazać, że w firmie robi Twój kolega. Jak wyglądają prace budowlane wie każdy, problem w tym, że pomimo kar są one dalej wykonywane w taki sam sposób, bo kary wlicza się w cenę.

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 3028472 2012-01-23 10:56 a poza tym

po tym jak Jaworski załatwił stocznię, styropianowe byty straciły prawo do jojczenia na temat gospodarki.

:|

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3028490 2012-01-23 11:29 .. cała kraj to jeden burdel, za to odpowiada tusk a nie Budimex!!!

wszedzie korupcja, bezprawie, partactwo, bandytyzm, raj dla POlitycznej hołoty - płaciśz podatki na drogi w paliwie, a za autostrady kaza ci dodatkowo płacić Kraków-Wrocław 100km za 102zł!!!

styropain89

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 3028483 2012-01-23 11:19 Niech zbudują

elektrownie atomową.Korupcja wyżej,kradzież materiałów budowlanych niżej.
Ja się biję.A może niech to wszystko.......................

Bobbudowniczy

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3028489 2012-01-23 11:26 .. co wy sie czepiacie, przeciez jest przejezdna!!!!!

.. czyli jest zgodnie z doktryną tuska!!!!

kominiarzswietlika

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3028553 2012-01-23 20:16 POlska w budowie ;)

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028362 2012-01-23 06:10 ale nowina! (5)

zdziwilbym sie gdyby bylo inaczaj - oto wasze budowy i rewitalizacje!

leguminozaur

popieram opinię 146 / nie zgadzam się 52
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028455 2012-01-23 09:54 (2)

ucisz sie niewiasto.

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028459 2012-01-23 10:06 dział prasowy juz wstał w gdańsku? dzień dobry zaczynacie nowy tydzień szkalowania swoich mieszkańców (1)

to co robicie jest ohydne. Czy jako człowiekowi, nie urzednikowi, nie jest wam wstyd

ela

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3028470 2012-01-23 10:41 nie

pudding

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028487 2012-01-23 11:22 (1)

Precz malkontencie, ja książę pomorski Budyń Wielki skazuję cię na wygnanie, za wypisywanie krytyki mych rządów!

Imperator Budyń

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3028499 2012-01-23 12:02

Nie będziecie mieli drug, za to postawie ku swej chwale ECS, oraz PGR Budyń Arene!!

Imperator Budyń

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028363 2012-01-23 06:11 A tak nie dawno pytałem sie : "Kiedy remont". I dostałem mase minusów. (24)

A prawda jest tak brutalna ze az strach. Szybko to złe i jak widac miałem racje. Taki scenariusz czeka wiekszośc Polski w budowie. Tanie materiały, szybkosc budowania w ramach propagandy sukcesu a koszty tych fich poniesie szary obywatel tuskolandu czyli my wszuscy.

asertywny

popieram opinię 250 / nie zgadzam się 43
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028367 2012-01-23 06:23 To przykład korupcji na szczeblu lokalnym. (12)

Juz na etapie planowania ktos zrobił fuchę a moze ten ktos załozył ze niskie ceny za budowę zostaną zrekompensowane ciągłymi remontami? Remont jest nie wymierny finansowo i kosztuje więcej niz nowe. Tak więc sprawa jest przemyslana juz na początku. A wszystko to w ramach hasła "By żyło sie lepiej"

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028388 2012-01-23 07:34 Czekamy zatem na efekt pracy prokuratora (7)

Ponieważ posiadane dowody przekażesz oczywiście Policji, prawda?

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028401 2012-01-23 07:55 (4)

dowodem jest fucha, potrzeba czegoś więcej?

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3028417 2012-01-23 08:38

Na takiej podstawie, to można skazać też Twoich rodziców.

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 14
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028454 2012-01-23 09:54 (2)

Dziura w ziemi to dowód na korupcję? Jeśli ktoś rzuca takie oskarżenia to musi mieć do nich jakieś podstawy.

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028469 2012-01-23 10:35 Albo korupcja, albo zaniedbanie (1)

Albo ktoś (nadzór budowy) wziął w łapę, że puścil taka fuchę, albo ten sam ktoś, kto winien tego pilnować dał d*py.

I tyle w temacie

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3028477 2012-01-23 11:08 Zapomiałeś dodać: zapewne.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028430 2012-01-23 09:16 Jak na tej bezdowodnej drodze dojdzie do katastrofy i zginie kilka osób to wtedy przejżysz na oczy? (1)

Mam nadzieje ze będziesz jedna z ofiar tej fuchy

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 3028457 2012-01-23 09:58

Dla Ciebie nie ma już nadziei.

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028467 2012-01-23 10:33 A skąd wiesz to wszystko? (3)

Skąd wiesz, że ktoś wziął w łapę, że na etapie planowania ktoś zrobił fuchę? Bład jest najprawdopodobniej wykonawczy (nieprawdiłowe zagęszczenie tak dużej masy ziemi, albo nieprawidłowe parametry użytego materiału. Skoro przepust jest ok, to znaczy,że nawalił wykonawca - a wszystko własnie rpzez presje czasu i tej cholernej propagandowej "przejezdnoąści". Te słowo wytrych zamyka maluczkim i tepakom usta, bo dla nich ważne, żeby juz jeździć, nieważne, czy dobrzez zrobione, czy źle, czy skończone, czy nie - i tu masz rację z tym hasłem. Probklem w tyum, że naród głupi każdą ciemnotę w tym kraju kupi ze starchu przed czymś, co tak naprawdę nie istnieje. Straszenie kaczorami jest tak prymitywne, że aż strach - bo jeżeli ktoś był uczciwy, to żadnych kaczorów ani prokuratorów bać się nie musiał. A wyniki wyborów pokazały, że większość jest umoczona i się boi. No bo jak to wytłumaczyć, że na stadionach grożą pewnemu mato...owi, że go usuną kibole, że na wszystkich możliwych forach lecą po nim i budyniu i tp jak po łysej kobyle, a przy urnie robią w gacie?

Stary komuch

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028476 2012-01-23 11:07 (1)

to bardzo ciekawe że większość tych hucznych inwestycji po krótkim użytkowaniu zostaje uszkodzona i nadaje się do remontu Węzeł Wzgórze w Gdyni Węzeł Karczemki pękające szyny tramwajowe w Nowym Porcie ulica czy wiadukt w Gdańsku którą 3 miesiące po oddaniu zamknięto bo wystąpiły błędy to jest zgroza diabeł jeden wie czy ta PGE Arena nie zacznie się za rok sypać przy takich inżynierach i ekspertach

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3028567 2012-01-23 22:28 tak to jest jak się robi studia przez internet

a później projektuje

autor

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3028480 2012-01-23 11:17

Co do początku się zgodzę, natomiast odnoszę wrażenie, że nawet jakby było dobrze, to by znalazł się ktoś, kto znajdzie dziurę w całym.
A straszenie kaczorami jest tak samo prymitywne jak zwalanie wszystkiego na donalda czy kogokolwiek kto akurat rządzi. Mało kto pamięta albo nie chce pamiętać, że większość inwestycji i projektów ma swój początek dużo wcześniej, niż aktualna ekipa zasiadła na tronie.

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3028369 2012-01-23 06:33 Wykonawca do inwestora: Będzie Pan zadowolony. prosze podac tylko za ile będzie Pan zadowolony?

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028429 2012-01-23 09:14 :) (7)

krytykowałeś trasę WZ którą robiła SKANSKA i została oddana w Grudniu do użytku a nie węzeł Karczemki który tak naprawdę nie został jeszcze oddany i jest wykonywany przez BUDIMEX krytykujesz dla samego krytykowania a nawet nie rozróżniasz dwóch różnych inwestycji stąd Twoja masa minusów

RalphWielki

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028431 2012-01-23 09:18 (5)

Karczemki to Karczemki. Czy w/g. ciebie może inna lokalizacja wchodzi w dyskusje? a moz eto nie jest Gdańsk - Karczemki i droga sie nie ugina?

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028448 2012-01-23 09:41 cdn (4)

trasa WZ a węzeł Karczemki to dwie różne inwestycje wykonywane przez dwóch różnych inwestorów jeżeli tego nie rozumiesz to dalsza polemika jest całkowicie bez sensu

RalphWielki

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028449 2012-01-23 09:46 (3)

Tekst o Węzle Karczemki a ralpik cos nadal bełkocze. Wiemy juz ze jestes pracownikiem Budumexu i nie musisz tego więcej podkreslac. Fucha i brakorubstwo istnieje wszędzie więc się nie wkurzaj. Nerwy będziesz miał dopiero wtedy kiedy ktos tam z powodu tej fuchy zginie i sprawcą będziesz ty.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028456 2012-01-23 09:57 no widzisz (2)

jesteś tak ograniczony że jak ktoś ma inne zdanie niż Ty to wychodzisz z założenia ze musi być urzędnikiem kanarem policjantem lub pracować w budimeksie

Nie wiem czy zauważyłeś ale odpisałem koledze który jest zdziwiony że w grudniu komentował na portalu inwestycję SKANSKA trasa WZ kiedy poprawka tej drogi będzie i dostał masę minusów i słusznie bo dziś piszą nie o trasie która on krytykował tylko o inwestycji Budmieksu która notabene jest całkiem inną inwestycją i nawet jeszcze nie skończoną jeżeli nadal nie rozumiesz o co chodzi wróć do szkoły podstawowej i nauczyć się czytać ze zrozumieniem

RalphWielki

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028568 2012-01-24 05:58 koleś z budimexu, to jesteś na poziomie kanara czy policjanta? (1)

mędzisz jak kanar a zachowujesz sie jak policjant z drogówki. Tak samo jak ten który czyta i i ten który pisze tylko nie łączy razem tych dwóch funkcji. Fucha tak jak ktos napisał to fucha, nie ważne która firma jest jej sprawcą. Ktoś zle zaprojektował, ktoś zle sprawdził, ktoś żle wykonał, ktos nie dopilnował a wszystko to z chęci zysku. Nikt nic nie robi za darmo. A aby cokolwiek zaoszczędzic trzeba szukac tanich materiałów i oszczędności na sprzęcie. Nie czepiaj sie człowieka bo dobrze wykrakał. Zanim oddano do uzytku juz trzeba przeprowadzać remont.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3028571 2012-01-24 09:56 :)

budujesz dom i Twój sąsiad buduje dom ja marudzę że na pewno będziesz zaraz remontować swój dom bo za szybko go wybudowałeś o sąsiada budynku nic nie wspominam , za miesiąc okazało się że z Twoim domem wszystko ok ale sąsiad mimo że nie zakończył budynku musi zrobić poprawki i co miałem rację ? fucha to fucha ?

prościej chyba już tego wytłumaczyć nie można

RalphWielki

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3028439 2012-01-23 09:25 To chyba z tekstu? Trwa ustalanie przyczyn.

Jeszcze nie wiadomo, ile pochłoną koszty naprawy uszkodzonego nasypu ani kto za to zapłaci. Władze spółki Budimex podkreślają, że prace zostały wykonane zgodnie z projektem. Gdzie zatem popełniono błąd? - Trwa ustalanie bezpośrednich przyczyn usterki - mówi Piotr Michalski, rzecznik prasowy gdańskiego oddziału GDDKiA.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028519 2012-01-23 13:57 bo lemingów nie brakuje (1)

zwłaszcza w Gdańsku gdzie większość to przyjezdna hołota, a Gdańszczan z dziada pradziada jak na lekarstwo

Marek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3028569 2012-01-24 05:59

Ci z dziada pradziada juz w reichu

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028364 2012-01-23 06:17 Żadna to nowość, (2)

gwarancja sie skończy za kilka lat i będą mogli zrobić płatny remont.

popieram opinię 105 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 3028416 2012-01-23 08:37

1.Na wiadukcie Saurona wystąją pręty i leci z niego tynk.
2.bariery ochronne przy tym wiadukcie to jakaś fantazja.
3.Znak zjazdu na Gdynie zaslania wiadukt Saurona. Jadać pierwszy raz trzeba ostro hamować,aby w porę zjechac.

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3028525 2012-01-23 17:46

i to jest przykre w tym kraju, takie ciężkie pieniądze idą na te drogi, a partactwo nadal olbrzymie

oczywista oczywistość

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028365 2012-01-23 06:19 To sie nadaje do Centrum Sprawiedliwości... (2)

popieram opinię 83 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028374 2012-01-23 06:36 nie nie (1)

tam to nadają się sprawy jak np dasz w d*psko własnemu dziecku za to że próbowało wkładac paluchy do gniazdka elektrycznego albo jak będziesz chciał odwołac się od mandatu z fotoradaru, bo przekroczyłyś prędkośc o 6 km/h. O aferach gospodarczych ciiiiiiiiiiichosza

by żyło się lepiej

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3028530 2012-01-23 18:12

Zaraz kojarzy mi się z aferą hazardową, a takich afer jest pełno.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028366 2012-01-23 06:20 Budimex... i wszystko jasne (6)

mackey

popieram opinię 163 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028381 2012-01-23 07:17 Nie wszystko. Czemu partacze są w ogóle dopuszczani do przetargu? (1)

.

sz82

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3028407 2012-01-23 08:03 bo takie jest prawo, że mogą stawać.

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3028415 2012-01-23 08:36

Zgadzam się, to co firmuje się Made in Budimex jest fuszerą i ściąganiem kasy na premię ludzi tam pracujących z i tak najtańszej możliwej wyceny przetargowej, beznadziejna firma i kolejny raz zawala budowę. Kto pamięta zapadnięte chodniki na ul. Marynarki Polskiej? Drgoga dojazdowa o PGE Arena... Ta firma nie powinna być dopuszczana do przetargów

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3028427 2012-01-23 09:11 szczegolnie w porownaniu z tym co zrobila Skanska wypada blado

Skanska + GIK - wszystko ladnie i przed terminem
Budimex + GDDKiA - jak w artykule.

gargamel

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028520 2012-01-23 14:08 budimex, jak slysze te nazwe to mi sie flaki przewracaja ze za moje pieniadze kolejny raz ten partacz bedzie cos robil! (1)

pytanie jak najbardziej powazne - kiedy i gdzie ta firma nie dopuscila sie opoznien oraz nie spaprala roboty? bo z tego co da sie zaobserwowac to jest to raczej norma

bet

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3028565 2012-01-23 22:06 Tylko Skanska i Strabag. Reszta to szmira.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028372 2012-01-23 06:34 prosimy o informacje o projektancie oraz o urzędasie, który to zaakceptował (5)

i prosimy o śledzenie losów jeśli są związane z pieniędzmi publicznymi

popieram opinię 109 / nie zgadzam się 12

zgłoś do moderacji opinię 3028379 2012-01-23 07:04 Myślę, że to jest bardziej przyziemne (dosłownie)

Jak już to pewnie robole zrobili sobie wałek i dali jakieś marne kruszywo zamiast tego, co trzeba. A to porządne poszło na handelek.
Takie numery już były.

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028382 2012-01-23 07:21 nadzór budowlany? święte krowy? (2)

Ciekawe czy dostana klapsa? Bardzo chciałbym wiedzieć

bumcyk

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3028414 2012-01-23 08:36 nadzór hehehehe, nadzór gostki jest z UWAGA!:

Polskiego Rejestru Statków PRS! tak , tacy goście nadzorują wykonanie węzła, niejaki pan K. w ciemie bity, masakara, a co do projektu to był akurat ok, ale Budimex chciał przyżydzić na materiałach i wykonastwie bo za nisko wygrał przetarg, tak samo jak WAKOZ południówke

yossarian

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3028442 2012-01-23 09:29 nadzór budowlany dostaje koperty od Budimexu na święta

na tej właśnie budowie. Informacja z pewnego źródła.

Poza tym po Budimeksie tego należało się spodziewać, ta firma to partacze.

Prezes

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3028496 2012-01-23 11:51

możecie sobie prosić. Do woli :)

yaro

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028375 2012-01-23 06:38 nie wiem o jakim ugięciu piszecie, ale (1)

na pewno jest jedno na bocznicy do zjazdu do Żukowa od strony Gdyni - niedaleko Tarmalu
(tak wyjaśniam, bo w artykule jest Żukowo - Gdynia - czyli jakby druga nitka)
ponadto węzeł nadal jest fatalnie oznakowany - pełno zółtych linii, nocą strach tam jechać!!! po co zostawia się wyrwy w jezdni i puszcza tamtędy ruch??? czyżby okoliczne warsztaty remontujące zawieszenia miały za małe dochody?

DM

popieram opinię 64 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3028423 2012-01-23 08:59 ugiecie tam gdzie w artykule: Zukowo - Gdynia - Obwodnica

Ja informowalem Trojmiasto o ugieciu w tym kierunku; a do Zukowa od strony Gdyni to jeszcze sie nie odbywa przeciez chyba po docelowej nitce? czy sie myle?

WiszacyNaOgrodach

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028376 2012-01-23 06:50 łatwo się domyślec jak ta częśc obwodnicy będzie wyglądała za jakieś 3 lata (1)

no ale wtedy znowo ci sami ludzie wydadza nasze pieniadze na "inwestycje" chlebiąc się że ciagle sie "coś buduje" ...no i jak to Grzesiu Lato mówił na tzw. taśmach PZPN "od 5-10%".

by żyło się lepiej

popieram opinię 65 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3028562 2012-01-23 21:15 A żaden knut urzędniczy za to nie beknie

no bo jak to można swoim nóż w plecy wbijać, za to napiszemy jakie grzechy popelniają pasażerowie komunikacji miejskiej i będzie cacy. Ciągle tylko chcecie i chcecie od państwa, a skąd państwo ma mieć, z tych waszych podatków? - ledwo co na pensje dla biurw starcza

plują wam w twarz a mówicie że deszcz pada JKM

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028377 2012-01-23 06:51 "błąd wykonawcy odczuwalny jest szczególnie, gdy podróżuje się samochodem" (8)

a czym niby mamy tam się poruszać? na piechote??

bolec

popieram opinię 162 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028404 2012-01-23 07:58 Portal Trojmiasto.pl (1)

Dziękujemy za sugestie. Treść została poprawiona.

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3028405 2012-01-23 08:02

NO NIE WIERZE,ŻE MODERATOR TEGO NIE WYKASOWAŁ :)

DZIURAFIX

popieram opinię 25 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028411 2012-01-23 08:20 Motocyklem, na przykład (2)

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3028420 2012-01-23 08:48 (1)

hulajnogą lub na rolkach....
inne możliwe pomysły ktoś ma?

zdumiony

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3028512 2012-01-23 13:17

przyczepką :D

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3028452 2012-01-23 09:53 Jeśli ważysz tyle, co przeciętny Amerykanin

to ugięcie może nastąpić nawet jeśli idziesz piechotą.

Le Big Mac

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3028528 2012-01-23 18:10

Jak jedziesz czołgiem to nieszczególnie takie błędy odczuwasz.

Piłat.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3028545 2012-01-23 18:46 Nie zapominajmy o pchających taczki...

WielkiPlatfons

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: